Zo, hier ook een sneeuwlogje ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zo, hier ook een sneeuwlogje ghehehe

  1. Nadenkertje zegt:

    KOUD ๐Ÿ˜‰

    Fijn weekend

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja brrr, maar wel mooi wit he? ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een fijn weekend! ๐Ÿ˜€

  3. Liesbeth zegt:

    Jippie!!!!!! *Doet een rondedansje in de sneeuw die zij gisteren gemist heeft*

  4. leejo zegt:

    Wacht maar meiske,ik pak je onverwachts terug,met een sneeuw verassing ๐Ÿ˜‰
    Fijn weekend ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Heb je helemaal niks gehad? Ahhh wat sjielug. Daarom ook deze log. Asjeblieft ๐Ÿ˜‰ Veel plezier ermee.

    @Leejo; Oei…had ik al verteld dat ik vanaf vandaag ga emigreren? ๐Ÿ˜› hahaha
    Nogmaals een fijn weekend ๐Ÿ˜‰

  6. Gonny zegt:

    Ik was gister de verschrikkelijke sneeuwvrouw hahaha

  7. Marjan zegt:

    Goedemiddag Emmelinda.
    Ik hoop dat jullie niet zoveel last van de sneeuw hebben gehad.
    Wij hebben hier de hele middag geen sneeuw gezien en het was windstil.
    Ik wil je een heerlijke warme dag in huis toewensen.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  8. Gonny zegt:

    Enne doet ”t nog steeds niet.

  9. mir zegt:

    Nou kijg k de sneeuw tenminste nog te zien ook..
    K wachte nog op een tekst..maar de sneeuw was alleszeggend!

  10. Tina zegt:

    He, dit is wel het leukste sneeuwlogje tot nu toe!
    Fijne zaterdag, groetjes van Tina ๐Ÿ˜€

  11. Natazz zegt:

    Ik vind de jouwe veel echter. ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hahaha nee dat kan niet…die woont verderop in jullie straat ghehehe ๐Ÿ˜›

    Ik snap er niks van hoe dat kan. Daar baal ik wel van! We kunnen ook een nieuwe aanmaken, misschien helpt dat. Vreemd he, eerst deed ie het wel ๐Ÿ˜•

    @Marjan; Goeiemiddag! Neuh het viel hier overdag wel mee. We werden wakker met sneeuw maar die verdween in de loop van de dag…om plaats te maken rond half 6 voor een flink pak. Toen zaten we er wel middenin met de auto. Ik was toch wel blij om thuis te zijn ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heerlijk warme dag (al gaan we zo de stad in..brrr), veel plezier!
    Liefs en groetjes van mij!

    @Mir, Buitje en Tina;
    Hahaha nou het was eigenlijk zo dat ik een mooie sneeuwfoto wilde plaatsen maar in het centrum moet je er de deur voor uit hahaha en aangezien op heel veel logjes mooie sneeuwfoto’s staan vond ik dit een beter alternatief ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Allemaal een hele fijne zaterdag! ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    @Natazz; En het scheelt…krijg je het niet zo koud van ghehehe ๐Ÿ˜‰

  14. Gonny zegt:

    Ja ik weet niet moet alles weer opnieuw.

  15. MIEP zegt:

    En in die hoosbui heb ik gisteren 6,5 uur vastgezeten, have mercy please!!!!!

    MIEP

  16. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Nee hoor…niet alles ๐Ÿ˜‰ Je weblog is oke. Daar gaat wel alles goed he? Alleen die W.I.E.-dinges niet. Toch?

    @MIEP; Ja het was echt verschrikkelijk he? Ongelooflijk gewoon. Wat zul jij blij geweest zijn dat je thuis was! Sjielugggg ๐Ÿ˜•

  17. Nomi zegt:

    ik kwam gewoon ff langs om Prettig Weekend..!! te roepen….

    doei doei

  18. tycho's mama zegt:

    Hoe krijg je het voor elkaar??

  19. angel zegt:

    * grinzzz* sneeuwpop maken? ๐Ÿ˜€

  20. Claudia zegt:

    Die vind ik super Emmelinda, goeiemiddag trouwens. Hier is het voor het moment gestopt met sneeuwen maar er is vannacht een aardig pakje bijgekomen. De goede Sint heeft een zware nacht achter de rug denk ik ๐Ÿ˜€
    Nog een fijne dag en een warme knuf
    Claudia

  21. CharLi zegt:

    Fijn, heb ik tenminste ook een beetje sneeuw!
    wij hebben gisteren namelijk helemaal geen sneeuw gezien!, misschien maar goed ook, anders was ron misschien niet eens thuisgekomen met al die rotzooi op de weg!

    mijn broer die was gisteren om 4 uur klaar met werken en moest via rotterdam naar den-bosch, hij reed om kwart over 4 weg en kwam vanacht om half 1 aan!!

    liefs lianne

  22. epie zegt:

    jingle bells jingle bells

    i am dreaming of a white , tja dan zal het wel weer een hittegolf zijn

  23. Judith zegt:

    Hier alleen maar prutjesneeuw……..
    Fijn weekend!

  24. ALida zegt:

    Help, ik wordt er scheel van. Hier sneeuwt het ook zo hard. Vind het wel erg mooi, jammer alleen van al die verkeersoverlast. Dus iedereen gewoon thuis blijven en naar die wondere witte wereld kijken.

  25. Yvonne zegt:

    Hier is geen vlok te zien.

  26. henriette zegt:

    Hihi, eeuwige sneeuw!!

  27. Jaap zegt:

    tenminste ergens sneeuw… hier is in ieder geval niets gevallen, of, niet blijven liggen…. ๐Ÿ˜‰

  28. Nicky zegt:

    EMMELINDA!!!!!! ZET DAT DING UIT!!!!!

  29. Emmelinda zegt:

    @Nomi; Dan wens ik jou ook een heel prettig weekend! ๐Ÿ˜€ DOEIIIIII

    @Leejo; En MIS ๐Ÿ˜› ghehehe *bukt voor de zekerheid*

    @Tycho’s mama; grinnik, daar kunnen die weermannen nog iets van leren he? Ghehehe 8)

    @Remco; Ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @angel; ja graag! Daar ben ik nog niet aan toegekomen hihi ๐Ÿ˜‰

    @Claudia; Goeieavond! Ja hier was ook een flink pak gevallen al bleef er vandaag niet echt veel van over om iets mee te doen.
    Ik denk dat Sint inderdaad sneeuwkettingen om de hoeven heeft moeten doen ghehehe ๐Ÿ˜‰ Ik wens je nog een fijne avond…althans wat er nog van over is en voor zo meteen lekker slapen ๐Ÿ˜‰ Knuffff ๐Ÿ˜€

    @CharLi;Ja daar kun je inderdaad blij om zijn. Ik heb al heel wat verhalen gelezen en gehoord en pff het is met het avontuurtje wel geweest! Wanneer ze de volgende keer een weerswaarschuwing geven denk ik dat de mensen WEL luisteren ๐Ÿ˜‰

    @epie; Ja kans is groot. Ik persoonlijk zou daar niet zo’n moeite mee hebben ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Judith; Dat is hier dus overgebleven. Je hebt er niet veel aan al staat in de tuin van de buren een grote sneeuwpop ๐Ÿ˜‰ Jij ook een fijn weekend! ๐Ÿ˜€

    @Alida;Hihi ja als je er lang naar kijkt wel he? ๐Ÿ˜‰ ZIe je ook dat in de voorste rij vieze sneeuw zit? Ghehehe ๐Ÿ˜€
    Dat is ook altijd de keerzijde van sneeuw. Ik vind sneeuw alleen mooi wanneer we niet de weg ophoeven ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Raar he, dat zo’n klein landje zo veel verschillen heeft! Maar meestal is het andersom…dan kijk ik verlangend naar de beelden op tv hoe het boven de rivieren meters dik gesneeuwd heeft ๐Ÿ˜‰

    @henriette; Hahaha en niet te verwijderen door pekel of door een sneeuwschep…neeeee een vrijwillige klik in de beheerderspagina is genoeg ๐Ÿ˜‰

    @Jaap; Hier wel maar van die laffe sneeuw weet je wel. Je kunt er niet eens een glijbaan van maken. Het is meteen prut. Maar goed…je kunt er wel nog sneeuwballen van draaien ๐Ÿ˜‰

    @Nicky; Ghehehe…ik weet het al; je kunt geen sneeuw meer zien? ๐Ÿ˜‰

  30. Claudia zegt:

    goeiemiddag Emmelinda. Ik kom je nog een fijne zondagmiddag en avond toewensen.
    warme knuf Claudia

  31. Emmelinda zegt:

    Heeej Claudia! Da’s gezellie! Ik wens jou ook meteen een hele fijne zondag!
    Knuffies! ๐Ÿ˜€

  32. Miek zegt:

    Yes, ik voel ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. e van de melkboer zegt:

    nou voor mij mogen we de rest van de winter overslaan
    wat een prutsneeuw
    winter in buchten een onvergetelijke belevenis
    sorry moest ff

  34. Emmelinda zegt:

    Hihi nee echte sneeuwbouwwerken zijn er hier ook niet van te bouwen. Lekker glijbanen maken voor de deuren van de buren lukt ook al niet.
    Nou wil ik weer zon. 8)

  35. e van de melkboer zegt:

    een eikel in Buchten
    die zar maar te zuchten
    en na de zoveelste geeuw
    toch maar effe in de sneeuw
    want je moet je ook eens luchtten

  36. Emmelinda zegt:

    hahaha goh….wil je een eigen web-log? ๐Ÿ˜› 8)

  37. e van de melkboer zegt:

    heb je er nog een in de aanbieding ?

  38. Emmelinda zegt:

    grinnik ja hoor. Ben nou een leuk flash-programma aan het uitproberen. Heb ik op proef. Ik vind het leuk. Moet nou nog een crack zien te vinden om het te kunnen houden ghehehe ๐Ÿ˜‰

  39. Siep zegt:

    hahhaahahhahhhaha]

    hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen??!!

  40. Emmelinda zegt:

    G’woon; effies Peter Friemelteef gebeld 8)

  41. Fre zegt:

    jeeeeeh, heb ik ook een beetje sneeuw, hebben we hier niet hoor…. ๐Ÿ˜•

  42. Emmelinda zegt:

    Hier nog maar een b-tje. Op plekken waar ik het liever niet heb. Op het fietspad bijvoorbeeld…aaargh ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰

  43. Myrte zegt:

    Wauw, dat ziet er gezellig uit ๐Ÿ™‚

    Leuk weblog!
    x

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ja en je hoeft er de verwarming niet voor aan te doen he? ๐Ÿ˜‰
    Thanks voor je compliment, jij mag vaker komen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Greetz

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

