Emmelinda’s kerstgedachte

Het is maar goed dat de wijzen uit het oosten niet in deze eeuw naar Bethlehem hadden gemoeten. Wanneer zij i.p.v. achter die ster aan te rennen hun navigatiesysteem geraadpleegd hadden…

…hadden wij nou een Tom Tom Go bovenin de kerstboom gehad*

*Oke, Oke…of een piek ja..wijsneus!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Emmelinda’s kerstgedachte

  1. Fre zegt:

    Whaahaha, jij verzint ze echt waar je bij staat he ๐Ÿ˜‰
    Ik moet nog een piek hebben, dus tis een idee…..

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel..ja teveel fantasie. En dan gebruik ik hier maar een beetje anders worden jullie er gek van hahaha.
    Wanneer je de Tom Tom op je kerstboompje hebt gezet moet je wel maar het stemgeluid afzetten ghehehe ๐Ÿ˜‰

  3. Fre zegt:

    whaha, ja zie je die boom ineens links aflsaan en zoeken naar die “over honderd meter” weer links.

  4. Emmelinda zegt:

    Ja hihi. Ken je trouwens die reclame waarin zo’n tomtomding zegt dat ze moet afslaan en dat ze meteen afslaat…de struiken in? Whaahaa geweldig vind ik die reclame. En dat ze met de muis naar het kruisje moeten en dan zie je ze met die muis over het beeldscherm gaan. Heerlijke humor hahaha ๐Ÿ˜€

  5. epie zegt:

    hihi en nou naar bed nachtraaf

  6. Wรฉl jammer juist. Was goed geweest voor mijn aandelen Tom Tom als die in elke boon hadden gemoeten.

  7. Fre zegt:

    Ja die reclame is idd super! maar je hebt ze echt hoor…

  8. Emmelinda zegt:

    @epie; Haha hoort wie het zegt ๐Ÿ˜›

    @De weblog van Helmond; Grinnik. Hoe scoren ze op het moment eigenlijk? Ik heb het in het begin een heel klein beetje gevolgd.

    @Fre; Jaaaaa die bestaan inderdaad. Ilse (van die log over Den Bosch) zal er vast wel eentje van zijn ghehehe ๐Ÿ˜‰

  9. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hoe kom je er op?
    Een hele fijne woensdag toegewenst.
    Groetjes van Marjan!

  10. Emmelinda zegt:

    Hoi Marjan, een hele goeie morgen voor jou!
    Hahaha hoe ik er op kom? Hmmm hoe kom ik er vanaf? Ghehehe…
    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag!
    Groetjes ๐Ÿ˜€

  11. leejo zegt:

    Lijkt me wel iets hebben zo’n Tom Tom in de boom ๐Ÿ˜€
    Maar je weet toch waarom onze lieve heer is gekruisigd en niet verdronken?……………………………………………. heb je al eens geprobeerd een aquarium boven je deur te hangen? ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag Emmelinda

  12. Emmelinda zegt:

    Ja giechel daar moet ik dan ook steeds aan denken. Ik heb gisteren geprobeerd om het kerstverhaal te herschrijven. Maar dan een moderne versie. Ik lag echt in een deuk maar ik heb ‘m nog niet helemaal af hahaha. Zie je Jozef al in een Hummer rijden? Met een zwangere Maria achterin? Ghehehe…
    Jij ook een fijne dag! ๐Ÿ˜€

  13. Miek zegt:

    Wat dacht je van: Jozef was een timmerman, waarom bouwde hij niet een mooi karretje voor achter die ezel. Dan konden ze er alletwee in zitten?????
    citaat van: ik heb geen idee????

  14. Emmelinda zegt:

    Jaaaa daar snap ik nou ook helemaal geen bal van. Dat had ik dus ook meteen aangepast in mijn eigen kerstverhaal ghehehe ๐Ÿ˜‰

  15. Siep zegt:

    ze kwamen toch vanuit t oostblok naar bartlehiem?

    *grijnzz*

  16. Emmelinda zegt:

    Giechel…niet alleen naar Barthehiem vrees ik ghehehe 8)

  17. Dewi zegt:

    ha ha ha, denk het wel! ๐Ÿ˜€

  18. Fre zegt:

    hmm een modren Kerstverhaal… dat zou vreemd worden hihi. Heb je het ‘bijbel’ verhaal van Hans Teeuwen wel eens gehoord, ook zoiets *grin*
    Fijne dag!

  19. Emmelinda zegt:

    @Dewi; Grinnik…maareh..misschien ligt ie wel ONDER de kerstboom ๐Ÿ˜‰ Da’s ook mooi hahaha

    @Fre; Ja het klinkt allemaal heel vreemd dan maar wel lachen. Alleen kwam ik er gisteren achter dat het niet meevalt omdat ik niet zo op de hoogte ben van al die dingen uit de bijbel ๐Ÿ˜‰ Ik moest ook eerst opzoeken WIE er eigenlijk achter die ster aanliepen *schaam*
    Nee, die heb ik niet gehoord maar hahaha ik kan me er een boel bij voorstellen. Ik denk dat ik die eens probeer te downloaden bemachtigen. ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een heeeele fijne dag! ๐Ÿ˜€

  20. @Emmelinda om 7:55 uur:
    ๐Ÿ˜• ik heb helemaal geen aandelen, ben ik te arm voor, ik dacht laat ik hier eens flink opscheppen ๐Ÿ˜•

    Geef mij maar die ouderwetse piek (en dus niet die nieuwe euro) bovenin de boom.

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is je vergeven.;) Opscheppen moeten we maar aan tafel doen denk ik ghehehe.

    Ow jaaaa die piek wil ik ook zo graag terug! Daarom hang ik er maar een kerstster in. Alhoewel…ik weet nog niet zeker of ik de boom wel opzet. We hebben een klimgrage kitten in huis….die wil vast niet in de kerststal??? 8)

  22. Emmelinda zegt:

    @Fre; Ik heb ‘m net gedownload in bezit gekregen. Ik ga ‘m nou beluisteren ghehehe *wrijft in handen wegens voorpret*

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaa het is echt een aanrader! Zeker weten! Hahaha…. ๐Ÿ˜€

  24. Tina zegt:

    Hahaha, een Tom Tom boven in de boom, ik zie het helemaal voor me!
    Mijn man zou er het liefst eentje onder de boom vinden, maar helaas voor hem hebben wij dit jaar geen kerstboom…..
    ’t Is dat die dingen zo duur zijn, anders zou ik hem er graag eentje geven.
    Fijne woensdag voor jou!
    Groetjes van Tina ๐Ÿ˜€

  25. MIEP zegt:

    Whahaha, jij spoort niet!

    Die reclame ken ik, vind ik ook fantastisch. Maar ze bestaan hoor. Kennis van mij (65+) bewoog de muis ook omhoog. Je snapt het al, de muis werd opgetild van het muismatje!

  26. gea zegt:

    goedemorgen
    ik kom je een fijne warme woensdag toewensen
    liefs

  27. Emmelinda zegt:

    @Tina;Hihi ja ik moest er zo om lachen, zulke dingen zie ik heel vaak (per dag) voor me. Nog ff en ze bellen de witte jassen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Het lijkt me van de ene kant iets geweldigs om te hebben maar van de andere kant wordt het ons allemaal zo makkelijk gemaakt. Hmmm daar wil ik nog wel eens een logje over schrijven. Het lijkt namelijk alsof we steeds minder zelf hoeven na te denken en dat laat zijn sporen na ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag!
    Groetjes van mij ๐Ÿ˜€

    @MIEP; Grinnik…kom je daar nou pas achter? ๐Ÿ˜› 8)

    Jaaaa humor he? Maar van een 65+-er kan ik het me nog voorstellen, die zijn er niet mee opgegroeid. Ik heb eens een cursus gedaan. Word perfect (hahah een eeuw geleden). Daar zat een man in de groep die was zo’n jaar of 35-40. Zei de leerkracht dat we op de returnknop moesten klikken. Zat ie te zoeken! hahaha. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @gea; Voor jou ook een goeiemorgen!
    Ik wens jou ook een hele fijne warme woensdag!
    Groetjes en liefs! ๐Ÿ˜€

  28. tycho's mama zegt:

    Nou, ik zou wel een TomTom boven in de boom willen vinden. Geen idee wat ik er mee zou moeten doen, maar het gaat om het ding. Ben gewoon gek op al die electronische snufjes hahaha

  29. Insoontje zegt:

    Een fijne woensdag ๐Ÿ˜€

    Liefs Insoontje

  30. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Jaaaa ikke ook! Ik verveel me nooit in zulke zaken hihi ๐Ÿ˜‰

    @Insoontje; Ik wens jou ook een fijne woensdag!
    Liefs, ikke

  31. @Emmelinda: Pieker er maar niet over.

  32. @Emmelinda: Pieker er maar niet over.

  33. MIEP zegt:

    Wij hebben inmiddels een MP3 speleren een draagbare dvd speler gekocht “voor de kinderen”.
    Kan ik een kind van 8 of 4 ook al verwennen met een navigatiesysteem?

  34. Emmelinda zegt:

    @De weblog van Helmond; Oke…goeie tip ghehehe ๐Ÿ˜‰ PIEKfijn in orde haha

    @MIEP; Giechel…wanneer je ze een auto erbij doet misschien wel ghehehe.
    Wij hebben ook allemaal een MP3-speler. Fantastische uitvinding! hahaha. Tenminste…wanneer ze niet meezingen ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  35. Emmelinda zegt:

    O ja MIEP…bedenk ik me nou ineens. De kids hebben geen navigatiesysteem nodig. Wij ook niet. Gewoon “opzij, opzij” van Herman van Veen downloaden aanschaffen en dan op de mp3-speler zetten tijdens het autorijden. Heeeej goeie he? *slaat High-5-teken*

  36. juist zegt:

    Ik kom oorspronkelijk ook uit het oosten van het land en nu woon ik in een dorpje die een oost en een west kant heeft..Daar woon ik ook weer in oost..Hoeveel ik ook uit oost kom, het betekend niet dat ik wijs ben..Zo’n tomtom ding vindik ook niet leuk, ik vindhet prachtig om fout te rijden (de touristische route noem ik dat)

  37. Natazz zegt:

    Jeetje hoe verzin je het weer. Geweldig. ๐Ÿ˜€

  38. MIEP zegt:

    Slaat terug.
    En dankt nederig voor geweldige tip!

    Maar welke smoes bedenk ik dan om een Tom-Tom aan te schaffen?

  39. Emmelinda zegt:

    @Juist; Whaahaa ja zo mag je het natuurlijk ook bekijken! Of de wijzen zo wijs waren om een ster te volgen is ook nog maar de vraag. Zie wat er van gekomen is ghehehe. ๐Ÿ˜‰

    @Natazz; Grinnik…dan heb je de 452 andere dingen van vandaag nog niet gehoord ๐Ÿ˜‰

    @MIEP; Ehm ja…probleempje. Die had eigenlijk al stanaard in je nieuwe auto moeten zitten. Dat was dan geen smoes geweest. Misschien toch het kerstverhaal thuis aanpassen? Gewoon liegen. Doen we met sinterklaas ook whaahaaa 8) ๐Ÿ˜›

  40. Saar zegt:

    Hahaha ๐Ÿ˜› Geweldig & dankje voor te reageren ๐Ÿ˜›

  41. Emmelinda zegt:

    Grinnik…graag gedaan hoor. We rijden er een paar keer per maand voor naar Belgiรซ…dus toen ik het zag staan kon ik het niet laten ghehehe ๐Ÿ˜‰

  42. omabommel zegt:

    ik lig hier weer helemaal in een scheve deuk, om het logje maar zeer zeker ook om de reacties van jullie allemaal. Lekker, had ik net nodig, even lachen, voel me vandaag beetje siegel…..

  43. Emmelinda zegt:

    Dat doet me plezier omabommel! Ik heb er ook zo’n lol aan. Wat kan loggen dan een uitkomst zijn he? ๐Ÿ˜‰

    *Knufff*

  44. Nicky zegt:

    Tjonge! Jij hebt weer niet stilgezeten! Ik kwam even voorbij racen om te lezen en je een fijne avond te wensen!

    Groetjes,
    Nicky

  45. remco zegt:

    ach nu ligt hij onder de boom ( als hij de weg kan vinden ๐Ÿ˜‰ )

  46. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Hahaha dan hoop ik dat je ook een navigatiedinges bij je hebt tijdens het racen ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Greetz ๐Ÿ˜€

    @remco; Het is wel te hopen. Anders monteren we wel een ster in de auto ghehehe ๐Ÿ˜‰

  47. Jaap zegt:

    Ik heb ook een Tom Tom…. 8) Ik noem haar (’t is uiteraard een zwoele vrouwenstem) Tante Bep, want ze kletst overal doorheen. Bij voorkeur als je net middenin een zin zit. ๐Ÿ˜• Ik weet nie of jij dr ook 1 hebt, maar zo ja, dan weet je: de volumeknop heeft 2 standen: aan en uit. En als ie aan staat is het hard. (moet ook dwars door de Trancemuziek nog hoorbaar zijn… Dan hoor je net tijdens een heftige mix ineens: Probeer om te draaien! ๐Ÿ˜ฎ
    Een oproep tot bekering dus… ๐Ÿ˜‰ Die Ster begon eenzelfde actie, en 20 eeuwen later peinzen we er nog steeds over…

    Langzamerhand gaat Sinterklaas over in Kerst.. ๐Ÿ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    Hihi nee ik heb er geen maar ik heb wel vaker gehoord dat die vrouwenstem favoriet is hahaha. Behalve wanneer ze ergens doorheen bept dan.

    Ja ik heb begrepen dat er zelfs winkels in de avond gewerkt hebben aan de kerstversiering ๐Ÿ˜‰

  49. Claudia zegt:

    En dat ziet er natuurlijk niet echt sfeervol uit moet ik zeggen. Doe me dan toch maar die ‘ordinaire’ kerstster. Heeeeerlijk, de kerst komt eraan, ik kan niet wachten om de boom te zetten. Als Philippe zich morgen wat goed voelt gaan we hem halen….
    Nog een fijne avond Emmelinda en bedankt voor je lieve woordjes, ze doen echt deugd.
    dikke knuf
    Claudia

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi nee dat is niet echt een aanrader he? Alhoewel…het past qua kleuren in ieder interieur ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ja ik heb er ook zoveel zin in. Het is dat ik alles moet uitgraven op zolder en dat ik twijfel ivm Sammy, onze kitten, anders had alles al gehangen en gestaan (ehm…dat klinkt ghehehe).
    Ik hoop dat Philippe zich morgen goed voelt en dat je dan de sfeer alvast in huis kunt halen!
    Ik ben blij dat het jullie deugd doet, ik leef heel erg met jullie mee!
    Fijne avond voor jullie en een dikke knufff terug! ๐Ÿ˜€

  51. Claudia zegt:

    Philippe moet ook de zolder op en meestal staan die kerstspullen helemaaaaal van achteren.
    En daarom heb ik dus geen kat in huis maar een hondje. Dat slaapt van smorgens tot savonds al stonden er 20 kerstbomen ๐Ÿ˜‰

  52. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat bedoel ik dus. Die staan hier ook helemaal achterdoor om ze te beschermen ghehehe.
    Hihi misschien kan ik onze kitten nog laten ombouwen voor die tijd ๐Ÿ˜‰ Maken we er een hondje van ghehehe 8)

  53. Claudia zegt:

    laat me dan zeker een foto ervan zien ๐Ÿ˜›

  54. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zeker weten…voor de ingreep en erna hahaha ๐Ÿ˜‰

  55. Claudia zegt:

    zolang het maar niet tijdens is ๐Ÿ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    Giechel…nee dan heb ik het te druk met camerawerk hahaha 8)

  57. Claudia zegt:

    oef ๐Ÿ™‚
    fijne avond nog Emmelinda
    knuf

  58. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne avond. Rust maar lekker uit en voor straks; welterusten!
    Knufffff

  59. Fre zegt:

    Whaahaa, je hebt ‘m, ik lag echt in een scheur!

  60. Emmelinda zegt:

    Ja hij is echt super! Die gekke dingen die hij er bij gehaald had hahaha. Zo ver was ik met mijn verhaal nog niet eens gegaan. Ghehehe ๐Ÿ˜€

  61. Jenni zegt:

    Hahahahahahahahaha gek wijf ๐Ÿ˜€

  62. Alida zegt:

    Ha ha, hij is weer erg goed. Verrekte handig trouwens zo’n tom tom, heb er zelf ook 1 en het scheelt een hoop ergenissen van het zoeken. ๐Ÿ˜‰

  63. Emmelinda zegt:

    @Jenni; *grijnst* Thank you ๐Ÿ˜€

    @Alida; Giechel, ik geloof het meteen. Marc heeft er geen nodig. IK vertel hem wel waar ie heenmoet (Ikea, Praxis…etc) ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

