Mijn voornemens voor 2006….

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mijn voornemens voor 2006….

  1. leejo zegt:

    Hmm, dat zijn er niet veel dus πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Inderdaad…dat heb je goed gezien. Wanneer ik iets voor te nemen heb doe ik dat ter plekke en wacht niet tot het volgende jaar πŸ˜‰ Ik zag op verschillende logjes de vraag wat de lezer zich voorneemt voor het volgend jaar en tsja…toen was ik snel klaar πŸ˜‰

  3. leejo zegt:

    Dat heb ik ook hoor, ik zie wel hoe en wat er op mijn weg komt ,en dan kan je nog beslissen.
    welterusten voor dadelijk πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Op de een of andere manier vind ik het ook vreselijk om iets perse op 1 januari wel of niet te doen. Omdat veel mensen dan hun voornemens ten uitvoer brengen. Ik vind het veel leuker op 1 augustus of 3 mei ghehehe πŸ˜‰

    Jij ook welterusten he Leejo! πŸ˜‰ Tis koud he? hihi πŸ˜‰

  5. Rianne zegt:

    Ga je mee tegengeven dan? πŸ˜‰

  6. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik zie helemaal niets dus ik neem aan dat je helemaal geen goede voornemens hebt.
    Ik zou zo ook niets kunnen bedenken hoor.
    Ik hoop dat je een fijne dag zult hebben vandaag!
    Groetjes van Marjan!

  7. Gonny zegt:

    Goed zo! Whahahahaha. Ik heb er 1 ik ga lijnen hahahahahahahahhaahahhaha grapje. πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›

  8. sierconflex zegt:

    hahahaha! En ik maar wachten op een foto die langzaam laad ofzo! ik ben geeneens blond hihi
    πŸ˜‰

  9. Nicky zegt:

    Ik heb ook geen goede voornemens voor 2006. Ik ben nog bezig met die uit 1994! πŸ˜‰

  10. Miek zegt:

    Goed zo!!!!!!!!!!!!! πŸ˜€ πŸ˜€

  11. remco zegt:

    wowwwwww wat veel jij krijgt een hoop te doe volgend jaar πŸ˜‰

  12. niks dus! misschien is dat nog het beste πŸ˜€

  13. Liesbeth zegt:

    Heee, toevallig, die heb ik ook allemaal. Zullen we het samen doen, samen staan we sterk πŸ˜‰

  14. Fuzzy Bear zegt:

    ik denk er net zo over,
    het hoeft toch niet perse per 1 januari,
    gewoon wanneer je er aan toe bent,
    mag je ook slechte voornemens hebben? πŸ™‚

  15. Natazz zegt:

    Dat is ehhh heel veel.

  16. Yvonne zegt:

    *klapt en juicht en fluit* 8)

  17. Yvonne zegt:

    Ook niet [i]nog[/] meer Bifi’s eten dan in 2005?! 8)

  18. Ellis zegt:

    Zo dat is een hele reeks hihi volgens mij ga je ze nog allemaal laten uitkomen ook hahaha, ik denk dat ik er net zoveel ga nemen πŸ˜›

  19. remco zegt:

    weer die @##$$@#$%%BiFi’s stoppen met die stomme worstjes eten lijkt me een goed voor emmelinda 8)

  20. MIEP zegt:

    Zo da’s een witwaslijst!

  21. Emmelinda zegt:

    @Rianne; jaaaa ik doe mee! Ik ben helemaal van de partij ghehehe πŸ˜‰

    @Marjan; Goeieavond πŸ˜€
    Neuh ik heb niks op mijn lijstje staan. Wanneer er iets dreigt om voor te nemen doe ik dat ook meteen. Ik vind het niet leuk om te wachten. πŸ˜‰
    Ik wens je nog een fijne avond toe πŸ˜‰
    Groetjes πŸ˜€

    @Gonny; Whaahaaa…wil je een Bifi? 8)

    @Sierconflex; whoeehaa maar weet je…dat dacht ik toen ik ‘m geplaatst had…dat nou misschien iedereen zat te wachten op een foto die er nog moest komen ghehehe πŸ˜€

    @Nicky; Whaahaa…Dan ben je al gevorderd. Ik moet nog beginnen aan die van 1969! πŸ˜‰

    @Miek; Hihi πŸ˜€

    @remco; Ja ik neem me meteen voor deze log in het archief te laten belanden πŸ˜‰ En daarna neem ik een BIFI. Wat zeg ik? EEN HELEBOEL BIFI’S 8)

    @Schepjes mama; Voor sommige mensen misschien wel. Omdat ze dan de kans krijgen toch iets te doen. Wanneer het bij hen werkt moeten ze vooral blijven voornemen. Maar ik doe het ter plekke. Ben ik er vanaf πŸ˜‰

    @Liesbeth; Jaaaaa, ik neem bij deze voor het samen te doen πŸ˜€

    @Fuzzy Bear;Psies, dat heb ik nou ook. Stel dat je gaat lijnen dan is dat helemaal niet leuk wanneer het uiteindelijk lukt. Er zijn dan zoveel mensen aan de lijn dat je er iedere keer aan moet denken. Voor zover je dat dan al niet doet. Wordt je gek van. Dan liever op 12 maart ofzo πŸ˜‰ Hihi dat van die slechte voornemens….tsja het zijn ook voornemens dus dat hoort er bij ghehehe πŸ˜‰

    @Natazz; Ghehehe…ja daar schrik je van he? πŸ˜‰

    @Yvonne; Ehm…daar heb je me. Dat zou een goeie zijn. Al was het voor de werkgelegenheid in de Bifi-industrie! πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Ellis; Ik kan het je aanbevelen! Echt! 8)

    @MIEP; Ja angstaanjagend he? En ik ga ze allemaal ten uitvoer brengen. Is dat niks? πŸ˜‰ Ghehehe

  22. Alida zegt:

    Ik maar wachten op een afbeelding ofzo dat nog geladen moet worden, komt er niets. πŸ˜‰ Ben niet blon’t’ hoor. Maar oke ik vat hem, je hebt heeeeeeel weinig goede voornemens. Goed zo, zo hoort het. Die onzin. πŸ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…is het gelukt? Ghehehe. Ik dacht er nog aan toen ik ‘m geplaatst had. Terwijl er toch een afbeelding inzit ghehehe. Echt waar. Een hele kleine zodat ik zeker wist dat ik ‘m zonder spaties of punten kon plaatsen πŸ˜‰

    Maareh…neuh ik vind het echt onzin. Lijnen omdat iedereen het doet. Bleergh, elkaar een beetje opfokken is dat. Ik lijn wel wanneer ik er zin in heb (ehm…heb ik daar ooit zin in gehad dan? Ghehehe) πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; de afbeelding is transparant en nog geen centimeter groot πŸ˜‰

  25. leejo zegt:

    Jij ook alvast welterusten, of gooi je er nog een loggie tegenaan?

  26. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Leejo, al ben ik nog niet van plan te gaan slapen. Ik heb inderdaad nog een logje liggen. Die ga ik zo meteen even nalezen en misschien opschuren. Als ik tevreden ben plaats ik ‘m en anders heb ik nog wel een grappig alternatief (althans…dat vind ik zelf ;))

  27. e van de melkboer zegt:

    in 2006 ga ik meer bij de turk eten mjam mjam
    da was lekker vanavond

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi, dat heb ik me nou ook altijd voorgenomen om daar eens heen te gaan. Euh…wat zeg ik? Whaahaa GEINTJUH. Maar het schijnt idd heerlijk te zijn! πŸ˜‰
    Was het een geslaagde dag?

  29. e van de melkboer zegt:

    vond het leuk weer eens weg te zijn
    verkoop viel tegen.

  30. Emmelinda zegt:

    Ah ja…als het maar gezellig was;) Het was wel mistig onderweg he? πŸ˜•

  31. Martijn zegt:

    en ik zat te wachten, zat alweer op weblog te mopperen dat het weeeeer zo traag was. komt er niets πŸ˜€ dat zijn de beste voornemens voor 2006. Ik geloof dat mijn lijst er ook zo uitziet….. ik geloof dat hij er al 20 jaar zo uitziet πŸ˜€ πŸ˜€

  32. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa…jij dus ook! Hahaha ik vind het eigenlijk nog leuker dan die lege log ghehehe. Maar je hebt niet voor niets zitten wachten want er zijn wel plaatjes in deze log. Alelen zie je ze niet ghehehe πŸ˜‰
    Ik denk overigens dat dit de allerbeste lijsten zijn πŸ˜‰

  33. Alida zegt:

    HΓ© Emmelinda, en jij nu maar hopen dat ik dat kleine transparante afbeeldinkje ga zoeken. DHeeuuu, zo dom ben ik ook weer niet. O, shit wacht even, heb toch weer een keer goed gekeken en niets gevonden πŸ˜•

  34. Emmelinda zegt:

    Whaahaa je kunt het niet uitstaan he? *giechelt*. Ik zou namelijk ook gaan zoeken hahaha. Er zitten er trouwens drie. Aan de linkerkant maar niet bij elkaar. Hahaha πŸ˜‰

  35. juist zegt:

    netjes netjes…
    Ik neem voornemens om ze te breken… πŸ˜› ze moeten stuk natuurlijk, en dan kijken in welke week dat lukt, sommige zijn de volgende week al stuk en niet meer geldig..

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien moet je ze gewoon niet maken. Dan hoef je de scherven ook niet op te ruimen? Ghehehe πŸ˜‰

  37. Siep zegt:

    hey, wat doet mijn lijst met voornemens hier nou???

  38. Emmelinda zegt:

    Hahaha jij ook al? Dan delen we ‘m πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    Jij snapt ‘t! πŸ˜‰ πŸ˜€

  40. Alida zegt:

    Nu kappen hΓ©. Ik blijf kijken πŸ˜€

  41. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa. Jammer genoeg kan ik je niet eens helpen. Ik kan wel zeggen de derde regel van beneden maar ja…*sjugt*

  42. Romanya zegt:

    en ik maar wachten tot het plaatje zou laden ofzo, nee dus πŸ˜› ik doe trouwens ook niet meer aan voornemens hoor,. hou me er toch niet aan πŸ˜‰ xx

  43. Emmelinda zegt:

    Jawel hoor…er zijn drie plaatjes geladen. Echtwaar. Alleen zijn het transparante plaatjes. Die zie je niet πŸ˜‰ Maar echt hoor, ze zijn er wel πŸ˜‰

    Daarom ook dit logje. Ik geloof dat er maar een klein percentage overblijft van alle voornemens op de hele wereld πŸ˜‰
    xxx

  44. CharLi zegt:

    vind het toch knap van je om met een lege log, zoveel reacties te krijgen πŸ˜€ πŸ˜€ maar je hebt trouwens wel de zelfde voornemens als ik, ik zie wel wat er op mijn pad komt!

    pee-es: ik zat trouwens ook stiekum te wachten tot de foto geladen zou zijn hihihii

  45. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja he? Ik had er niet zoveel van verwacht maar zo zie je maar weer dat je je er zo op kunt verkijken! Leukleukleuk πŸ˜‰

    Ja is toch zo? Het is veel makkelijker om meteen je voornemens om te gooien in daden. Dan vergeet je ze ook niet ghehehe πŸ˜‰

    Hahaha ja ik geloof het goed. Stiekum wen je er aan dat hier foto’s opduiken he? hahaha. Maar ze staan er wel. Onzichtbaar. Echt πŸ˜‰
    Vorig jaar heb ik ook zo’n log gemaakt. Maar een punt erin. Anders klikt die log niet weg. Dus heb ik lege foto’s geplaatst hahaha. Slim he? πŸ˜‰

  46. zuinigvrekje zegt:

    He, dat zijn mijn voornemens ook πŸ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    Dat zijn ook de BESTE voornemens πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

