Lachen is gezond? Ehm…

klikkerdeklikk ennuh…geluid aan, ghehehe

Al een poosje vroeg ik me iets af. (Beetje schietzovreemd he, dan krijg je dat). Daar heb ik dus mee zitten prutsen. Tsjonge wat heb ik gelachen. Mijn dochters kwamen met de EHBO-koffer aangesneld en met wat natte doeken. (Oke, oke eigenlijk met Tena-lady’s en droge onderbroeken maar goed, dat hou ik natuurlijk geheim!). Er stopte een busje voor met mannen in witte jassen. Ik heb natuurlijk niet opengedaan, dat snap je wel.

Mijn experiment ging niet zoals ik het graag had. Gelukkig kreeg ik hulp van teFrΓ©. Maar helaas. Samen ging het ook niet. Het lachen verging me een b-tje.

Vandaag heeft Leejo de stoute schoenen aan getrokken en me geholpen. Het is gelukt! YEAH.
Ik kan weer lachen! En jij mag meegenieten!* Gratis! Want…wie vrolijk is in de morgen…

…die lacht de hele dag!**


*Bof jij ff, ghehehe
**Dank je wel Leejo en teFrΓ©! Ik ben blij met jullie! *doet vreugdedans*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Lachen is gezond? Ehm…

  1. MIEP zegt:

    En nu vraag ik mij hetzelfde af!

  2. Emmelinda zegt:

    Heb je geklikt? O wacht us…je zit op je werk he? Zonder geluid. Dan thuis maar effies klikken πŸ˜‰

  3. Robert zegt:

    Pffffff had je niet even kunnen melden om het geluid niet Γ‘l te hard te zetten ?
    Iedereen kijkt naar me en ik kan het knopje niet vinden.
    Ow nee dat is van een andere reclame. πŸ˜›

  4. Hans zegt:

    LEUKE WEBLOG MAAK JE

  5. Gonny zegt:

    Lachzak. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    @Robert; Oooh hahaha zit je stiekum te webloggen? Goh daar had ik helemaal niet aan gedacht *kijkt schijnheilig* 8)

    @Hans; Weet ik Dank je wel Hans! Kom nog eens een keertje terug πŸ˜‰

    @Gonny; Ghehehe wat een herrie he? *giechelt*

  7. MIEP zegt:

    Nee ik heb wel geluid op mijn werk!
    Ik vraag mij nu dus af, hoe je zo’n geluidje op je web-log zet…… Ik heb net de nodige geluidjes voor mijn msn gemaakt!

  8. Robert zegt:

    Nee joh (sorry voor joh) ik ben al lekker thuis maar door jouw ‘verrassing’ kreeg ik het nodige commentaar over me heen. M’n schoonmoeder is er meestal op vrijdagmiddag dat is echt wel gezellig maar je weet het als je het knopje nodig hebt kan je het net even <bewust> niet vinden ! πŸ˜› πŸ˜›

    Neehe niet van mn schoonmoeder maar van mn laptop πŸ˜‰

  9. remco zegt:

    ben blij dat ik aandelen tena-lady heb πŸ˜€

  10. Car zegt:

    Hij is lachuh πŸ˜‰

    Maar das ook “toevallig”…ik heb net een logje gemaakt…naar heel veel brainstormen…over lachen πŸ˜‰
    Maar jouwe is leuker…dat geef ik toe
    πŸ˜€

  11. Natazz zegt:

    Ik word er weer helemaal vrolijk van. πŸ˜€

  12. leejo zegt:

    Tja dat helpen heb ik graag gedaan, alleen is mijn flatop nu helemaal van slag af, honden durven niet meer in de kamer te komen,dus Emm je wordt bedankt πŸ˜‰

  13. teFrΓ© zegt:

    joeheee het is toch gelukt….vertel vertel, hoe en waarom konden wij dat niet πŸ˜•

  14. leejo zegt:

    @teFrΓ©
    Het bestandje was te klein en een heel laag Bit gehalte dat het normaal niet omgezet kon worden, ik heb er een speciaal programma voor moeten downloaden.

  15. teFrΓ© zegt:

    ok nou fijn dat het toch gelukt is πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Daar kan ik je wel een beschrijving voor maken πŸ˜‰ Alleen dit bestandje was zelfgemaakt met een mailprogramma. Daardoor ontstonden er allemaal problemen (zie uitleg van Leejo hierboven ;))

    @Robert;Ja joh ( :P)…had je effies bekijks he ghehehe πŸ˜‰
    Toch zou het bij sommige schoonmoeders handig zijn; zo’n knopje ghehehe πŸ˜‰

    @remco; Hahaha ja je zal wel blij zijn met al die lekkages πŸ˜› 8)

    @Car; Grinnik…dan kom ik zo eens bij jou spieken wat je er van gemaakt hebt πŸ˜‰ πŸ˜€

    @Natazz; Gelukt! Gelukt! Hahaha als ik hem hoor lopen de tranen weer over mijn wangen. Tjemig wat kan ik vettig lachen soms hahaha πŸ˜‰

    @Leejo; Whoeehaaa…en ik had je nog wel gewaarschuwd πŸ˜› . Dat wordt dan afkicken vanavond zonder laptop πŸ˜› 8) Geintjuh want ik zie je hier bovenin het WIE-hoekje staan ghehehe πŸ˜‰
    Maareh…nogmaals bedankt!

    @teFrΓ©; GAAF he? Hahaha. Ik had ‘m vanmiddag al meteen geplaatst op de weblog zelf. Maar hij bleef aan de gang ipv 1x spelen. Daar werd ik zelfs gek van. Oh nee…dat was ik al ghehehe πŸ˜›

    @Geertje; Dank je wel! Hetzelfde voor jou! Maak er iets moois van! Mijn kerstkaart voor jou bungelt een paar logjes hieronder πŸ˜‰

  17. teFrΓ© zegt:

    hihi dat gek worden werd ik ook al even op mijn logje. had de Santa’s Sleigh Bells op mijn log, maar die ging ook maar door en door……*tuuuuuuuut*

  18. Emmelinda zegt:

    Gek he? Terwijl ik toch echt aangevinkt had dat ik um maar 1x wilde…had jij dat ook?

  19. teFrΓ© zegt:

    nee, had ‘m gewoon als flash geplakt in mijn welkomstekst en daarna in het logje zelf, maar dan bleef die ook gewoon maar gaan…..

  20. Emmelinda zegt:

    Maar kon je um dan aanvinken in jouw programma om er een flash van te maken dat je um 1x kan laten afspelen? Dat stond er bij mij en dat heb ik braaf aangevinkt πŸ˜‰

  21. teFrΓ© zegt:

    ik had er geen progje voor hoor, gewoon de mp3 als swf omgezet en als [flash=1,1]liedje[/flash] op m’n log gezet.

  22. Emmelinda zegt:

    Ah op die manier. Ik heb dat via een progje gedaan maar hij heeft niet geluisterd *jank*

  23. Siep zegt:

    * lachen is gezond
    * in je vuistje lachen
    *wie het laatst lacht, lacht het best
    * een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
    *lachen als een booer met kiespijn
    (hey, daar heb ik ervaring mee!)
    *de lachende derde
    * lach als je begraven wordt
    (had ik nog nooit van gehoord, maar is echt een uitdrukking)
    (betekend: dat is geen reden om te lachen)
    (ow, joepie, haakjes!!)
    (ik ben dol op haakjes)
    * dat werkt op de lachspieren

    zo, ik vind t wel genoeg
    nou jij weer
    πŸ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Lijkt het al ergens op? 8) πŸ˜›

  25. Emmelinda zegt:

    Shit, heb ik weer. Was ik weer te enthousiast. Word ik onmiddellijk (dubbele d, dubbele l) gestraft. Hele weblog uit zijn verband gerukt ghehehe

  26. Emmelinda zegt:

    Lachers op de hand hebben. (zo da’s 1)
    Jantje huilt, Jantje lacht.
    Zich een bult lachen
    Het fortuin lacht hem toe
    Het huilen staat hem nader dan het lachen

    zooooooo. 8)

  27. leejo zegt:

    Mijn hondjes een nachtmerrie? ik heb jou ook gehoord hΓ©, ik ga zo met angst en beven naar bed πŸ˜‰
    truste meid

  28. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja da’s waar. Dat gaat de eerste tijd niet uit je hoofd! *zweert*
    Slaap ze πŸ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    (ff de log rechtbreien…oh nee ik hield niet van breien he? ;))

  30. CharLi zegt:

    whahahahaha **big smile**

  31. Emmelinda zegt:

    Grinnik …wat een herrie he? Ghehehe πŸ˜‰

  32. Marika zegt:

    LOL ben jij dit? πŸ˜€

  33. Liesbeth zegt:

    Wow, wat een LOL 8) πŸ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    @Marika; Ja grinnik…erg he? Gelukkig lach ik niet altijd zo 8)

    @Liesbeth; Hahaha ja zeker weten. Het moest een paar keer opnieuw. Alleen de laatste versie was niet meer zo leuk. Toen was de lach op denk ik hahaha πŸ˜‰

  35. Miek zegt:

    Van mij mocht’ie wel langer hoor. Je gaat vanzelf meelachen. Goed van je!!! πŸ˜€ πŸ˜€

  36. Car zegt:

    Ik had er “iets”van gemaakt, maar de medeloggers hebben er leuk niets van gemaakt…hahahaha…

  37. Emmelinda zegt:

    @Miek; Hihi ik heb het ook steeds wanneer ik het beluister. En dan ken ik die lach al zooo lang ghehehe πŸ˜‰

    @Car; Grinnik…zul je altijd zien. Heb je daar zo op zitten zwoegen 8)

  38. epie zegt:

    nou je weet hoe je geluid verspreid is het wellicht ook leuk , de akt van stephanie te verzenden

  39. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja daar zeg je me wat! Die van het bad? Ghehehe.

  40. epie zegt:

    nee die van de slokdarm

  41. Emmelinda zegt:

    Ah dat kan ook πŸ˜›

  42. epie zegt:

    jeee ik weet het in bad met de slokdarm

  43. Nicky zegt:

    Jemineetje! Ik ben geschokt! πŸ˜‰ Ben jij dat echt?

  44. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik ga het eens proberen om te zetten. Misschien wel grappig πŸ˜‰

    @Nicky; *kijkt schijnheilig* Nee natuurlijk niet *neus groeit*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

