Limerick

Bij een ijverige schizofreen te Schinnen
Kwam een nare afwijzingsbrief binnen.

Hierop weende hij vele dagen
En gaf antwoord op vele vragen:

“Ik wou zo graag een eenmanszaak beginnen!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Natazz zegt:

    Whaha hij is weer geweldig! πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks πŸ˜€ Goochelen met woorden is zoooo leuk ghehehe πŸ˜‰

  3. teFrΓ© zegt:

    hihihihi leuk! (ik moest mijn bifi delen vanmiddag….jaaa is mijn eigen schuld)

  4. CharLi zegt:

    Dat is echt weer een hele leuke limerick!!

    pee-es

    ik heb weer een nieuwe log gemaakt en ik hoop dat je toch eens een poging gaat wagen bij mij!

    kom je een keertje langs?? op W.M.J.E

    Liefs Lianne

  5. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; Hihi thanks! (Je moest WAT? oooooh verschrikkelijk! *slaat hand voor mond*)

    @CharLi; Dank je wel meissie πŸ˜€
    Oh hahaha je hebt groot gelijk! Er zijn ook zoveel leuke dingen om te doen he? Hmmm ik zal eens nadenken. Ik heb net een blik geworpen op je nieuwe log (*boink*). Ziet er prima uit. Nu kijken of ik iets ervan weer te maken πŸ˜‰

    Liefs,
    Ikke πŸ˜€

  6. Rianne zegt:

    Ik begreep al nooit hoe jij iedere dag ’s morgens een nieuwe log kon plaatsen. Maar je wacht gewoon tot het twaalf uur is geweest! πŸ˜‰

  7. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hij is weer geweldig.
    Had hijdie brief naar zichzelf gestuurd?
    Ik hoop dat je ondanks het bar slechte weer toch een fijne zaterdag zult hebben.
    Groetjes van Marjan!

  8. Gonny zegt:

    Hahahhahahaha leuk hoor. πŸ˜€
    Thx voor de foto maar kun je ‘m iets kleiner maken?
    Kijk maar es zo is ie te groot he?

  9. Gonny zegt:

    Eeeeeeeh ……..sneeuw, wakker worden!!!!
    En kan je die foto van Kim Mel en Speedy ook nog ff op m’n Photob zetten?

  10. Siep zegt:

    goeie morgen (middag)
    wakker?????

  11. Marika zegt:

    LOL hoe verzin je het weer. πŸ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    @Rianne;Juist! Ik ben dan toch nog op (nog lang hahaha) dus dan kan ik dat er ook effies opzetten πŸ˜‰

    @Marjan; Goeiemiddag!!!
    Grinnik…ja zou ook nog goed kunnen, de ene persoonlijkheid weet toch niet wat de andere persoonlijkheid doet neem ik aan? πŸ˜‰
    Ja er komt heel wat uit de hemel vallen. Het is weer gratis vandaag ghehehe. Moet je er nog uit? Anders lekker binnen blijven πŸ˜‰
    Ik wens je een hele fijne zaterdag! πŸ˜€
    Greetz πŸ˜‰

    @Gonny; Ahhhh nou zie ik wat je bedoeling was. Ik dacht dat je ‘m nodig had voor in een log! Maar hij moet in de kolom! Oke, dan maak ik ‘m een stuk kleiner.

    Welke wil je van Speedy? Die met die glimlach?

    @Siep; Hihi goeiemiddag πŸ˜€ Ja hoor…ik ben wakker. Nou ja dat is pas sΓ‘vonds ghehehe…overdag wandel ik op de automatische piloot πŸ˜‰

    @Marika; Hihi, geen idee. FF goochelen met woorden πŸ˜‰

    @Ellis; Dank je wel πŸ˜€

  13. Gonny zegt:

    Nee die foto staat al bij mijn afb. die van hun drieeen
    speedy kim mel.die photob doet t nie bij mij. πŸ˜‰

  14. Gonny zegt:

    Zo weer een paar e-mails whahahaha. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ja ze vliegen om mijn oren (goh raar licht buiten he? hihi bij jullie ook? Hahaha 8) )
    Ik zal eens ff kijken naar die foto’s πŸ˜‰

  16. Gonny zegt:

    .Nee bij ons schijnt de zon hihihihihihihi 8)

  17. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat is vast het voordeel van op de hoek wonen ghehehe.

    Maareh…de kolom is klaar. Kijk maar eens of het zo iets is? Ik heb de foto er gewoon op laten staan maar verkleind met codes. Zo kun je hem ook aanpassen als je dat wil. πŸ˜‰ De foto van Speedy heb ik met codes zo aangepast dat ie net zo groot is als de foto met Mel en Kim πŸ˜‰

  18. leejo zegt:

    Emm ik ben er nog niet achter waarom die muziek blijft spelen, heb al hulp gevraagd op het weblog forum, maar nog nix zinnigs gehoord.

  19. Emmelinda zegt:

    Oh dat is lief van je! Ben je er nog steeds mee bezig?! Super zeg! Ah misschien zijn ze daar ondergesneeuwd en bevroren en kunnen ze niet reageren ghehehe πŸ˜‰

  20. Gonny zegt:

    Jaaaa zo is ’t mooi bedankt he, is zeker wel veel werk he 2 logs bijhouden hahahahahha. πŸ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Grinnik…3 zelfs hahaha. Al doe ik die met de limericken samen met Liesbeth πŸ˜‰

    Maareh,, ik heb het graag voor je gedaan. Mocht je er nog een mooi lijstje omheen willen dan hoor ik het wel. Oooh ik heb ineens een idee! Misschien is dat wel wat voor je. Eens kijken of ik dat voor elkaar krijg πŸ˜‰

    Ennuh…ik heb ook nog een mooie foto van Mari gezien in dat fotoboek. In de tuin met een bouwvakkersdecolletΓ©…whaahaaaaa. SIs dat niks voor op je log πŸ˜›

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…da’s een brede lach πŸ˜‰

  23. Gonny zegt:

    Hij moet zelf ook lachen ,hij zegt moet je er onder zetten leuke jonge man whahahahaha. Je ziet z’n gezicht toch
    niet. πŸ˜›

  24. Gonny zegt:

    En hoe was ’t feessie? πŸ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Hahaha ja wie weet trekt het zeer veel bezoekers? Ghehehe

    Het feessie was zeer geslaagd. Ze zag er prachtig uit, al zeg ik het zelf. Ze liep erg verwaand hahaha. Ik heb foto’s gemaakt. Morgen moet ze paardrijden (soort wedstrijd) dus ze moest gelijk naar bed πŸ˜‰

  26. Morrison zegt:

    HIJ IS LEUK πŸ˜› πŸ˜›

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel Morrison πŸ˜€

  28. Gonny zegt:

    Oh ja dat zei ze enne ik ben benieuwd naar de fotoos.

  29. Emmelinda zegt:

    Ik zal ze zo effies van mijn digi afhalen πŸ˜‰

  30. Nicky zegt:

    Allebei mijn persoonlijkheden vinden hem erg leuk! πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    Mijn elftal glimlacht van oor tot oor. Of zijn het in dit geval oren? πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

