Nou? Is ze mooi of is ze mooi?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nou? Is ze mooi of is ze mooi?

  1. Gonny zegt:

    Wa dacht jij ik heb ook mooie dochters???
    hahahaha.
    Ze ziet er echt heel mooi uit.

  2. Gonny zegt:

    Wat ben je laat vandaag. ๐Ÿ˜›

  3. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Zeker een mooi meisje.

    Heeft ze van haar moeder.

    Groetjes Roelof

  4. Emmelinda zegt:

    @epie; mooi he? ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Grinnik…valt het op? Nou ik heb even zitten twijfelen of ik ‘m..eh..’r wel zou plaatsen. Maar mijn trots dacht voor me geleuf ik 8)

    Hihi ja ik heb effies naar het dictee zitten kijken ๐Ÿ˜‰

    @Roelof; Hahaha dank je wel; jij mag blijven ๐Ÿ˜‰
    Groetjes terug ๐Ÿ˜€

  5. Gonny zegt:

    Ik doe da tegelijk he, hihihi. ๐Ÿ˜€

  6. Edwin Dekker zegt:

    Ik moet eerlijk zeggen, ’t is een mooi meisje. Ik zag eerst jouw foto, die vond ik mooi, maar toen zag ik een wat jongere uitgave, die leeftijd ligt iets dichter bij mijn leeftijd denk….

    Groetjes Edwin

  7. epie zegt:

    erg gemeend yep

  8. Gonny zegt:

    Mooie kleindochter opa. ๐Ÿ˜‰

  9. epie zegt:

    zou het mam ook graag gegund hebben

  10. epie zegt:

    @gonnie ja echt wel thanks

  11. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Grinnik…ja had hierboven ook gekund maar we waren twee programma’s tegelijk aan het bekijken hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Edwin Dekker; Hihi ik keek net snel op je log en zag dat je 21 bent. Mies is pas 11…ja maf he? Ze lijkt hier ook echt een stuk ouder hoor ๐Ÿ˜‰ Eerlijk is eerlijk.
    Groetjes ๐Ÿ˜€

    @epie; Ik mocht zowaar foto’s maken ghehehe. Ik bleeeeeeef foto’s schieten 8) Kom je een keer een dia foto-avondje kijken? ๐Ÿ˜‰

    Ennuh…ja ikke ook. Heel erg zelfs. ๐Ÿ˜‰ Maar ik ga er maar vanuit dat ze het toch wel ziet ๐Ÿ˜‰

  12. leejo zegt:

    Mooie meid hoor mams ๐Ÿ˜‰
    was ie goed of was ie goed?

  13. Emmelinda zegt:

    Thanks Leejo *trots*. Een plaatje he? ghehehe.

    Jaaaa grinnik…het had er een van mij kunnen zijn! Briljant! Leukleukleuk! ๐Ÿ˜€

  14. Gonny zegt:

    Zag je dat hadden we precies hetzelfde op hetzelfde tydstip getypt. ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ja nou je het zegt! Eng hoor hahaha 8)

  16. Robert zegt:

    *Niets uit deze uitgave mag verveelvoudigd en/of verkeerd geรฏnterpreteerd worden zonder voorafgaande toestemming van mijn persoontje;)…

    Alleen teksten of ook foto’s. ๐Ÿ™‚

  17. Robert zegt:

    t Is echt een mooi grietje ! ๐Ÿ˜›

  18. Emmelinda zegt:

    Grinnik..goh die tekst valt toch wel op ghehehe. Soms heb ik het idee van niet ๐Ÿ˜‰

    Zeker weten. Zelf gemaakt *trots*

  19. Gonny zegt:

    Truste!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Gonny! Niet te hard snurken he, anders hoor ik je 8)

  21. Robert zegt:

    Wij denken aan en denken over, maar daar blijft het niet bij ! ๐Ÿ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    Goed oefenen dan ๐Ÿ˜‰

  23. epie zegt:

    je volgende log een cursus emmelinda ?????

  24. Robert zegt:

    De hersentjes ๐Ÿ˜•

  25. Liesbeth zegt:

    *durft geen nee te zeggen*
    Nee hoor, ze is prachtig! ๐Ÿ˜€

  26. teFrรฉ zegt:

    Ja zeker een mooie meid! en als ik naar links boven kijk lijkt ze erg op jou ๐Ÿ˜‰ heb je al iets achter de deur voor als er aangebeld wordt door zo’n puistenkoppie; hallo is Mies (Mies toch??) thuis?

  27. Nicky zegt:

    Nee, ze is niet gewoon mooi. Ze is waanzinnig prachtig!

    PS: het is duidelijk ‘trotse moeder logjes dag’! Ik heb net ook zoiets neergegooid!

  28. Emmelinda zegt:

    @epie; Goed idee…ik mis inspiratie op het moment ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Robert; Wa’s da? 8)

    @Liesbeth; Grinnik…ik zat er op te wachten maar het bleef uit. Tot nu dan ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @teFrรฉ; Hihi ik zou het wel willen dat ze op mij leek ๐Ÿ˜‰ Ze heeft de oogjes van haar papa. Zonder twijfel.
    We gaan ook een slotgracht graven tegen die tijd. Valt alleen niet mee met zo’n 18-onder1kap hahaha ๐Ÿ˜‰
    (Yep tis Mies ;))

    @Nicky; *groeit van trots* (ai komt nou niet meer makkelijk bij het toetsenbord) Dan kun je zo naar je eigen broedsel blijven kijken he? Geweldig! hihi

    Oh hihi…dan kom ik zo effies spieken wat jij er neergeplemd hebt ๐Ÿ˜‰

  29. teFrรฉ zegt:

    paar krokodillen er in en die mattenklopper naast de deur, kan je ‘m gebruiken zonder dat je aan de huishouding hoeft te denken…..

  30. Liesbeth zegt:

    Ik kon toch niet anders? Ik niet in ieder geval…. ๐Ÿ™‚

  31. Emmelinda zegt:

    @teFrรฉ; Hahaha ja weet ik tenminste waar ik een mattenklopper voor kan gebruiken ;). Ik wil ook een paar pyranhas! Of pyranja’s…hoe je het ook moge schrijven ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth; Hahaha groot gelijk. Ik had psies hetzelfde gedaan! ๐Ÿ˜€

  32. Liesbeth zegt:

    Hihi, het wordt ook van me verwacht 8)

  33. Nicky zegt:

    Ik wil inmiddels alleen nog maar pyama’s in plaats van pyranja’s! Trusten! Enne… wij hebben gewoon geweldig broedsel! ๐Ÿ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    Zware taak rust op je schouders he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

  35. teFrรฉ zegt:

    hahaha… ik hap nu even naar wat flinke adem om hierboven even te kunnen lezen… heb net zelf weer een verhaal zitten tikken, maar ik ben er klaar voor *scrollt naar bovenste log*

  36. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Of Pyranja’s in pyama! ghehehe.
    Welterusten! Lekker dromen he? ๐Ÿ˜‰ Van dochters bij het altaar met de prins van hun dromen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Jaaaaa zeker weten! ๐Ÿ˜€

  37. Emmelinda zegt:

    @teFrรฉ; Grinnik…neem maar een HELE flinke hap! ๐Ÿ˜‰ Tis een joekel he? ๐Ÿ˜‰
    Ah dan ga ik in de tussentijd effies bij jou gluren ๐Ÿ˜‰

  38. epie zegt:

    ik ga me bed verwarmen ook truste

  39. Emmelinda zegt:

    Ik ga ook zo. Slaap ze! Niet te hard snurken he? Wordt je buurman boos 8)

  40. tycho's mama zegt:

    Neeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuh……lijkt he-le-maal niet op jou *knikt ja ondertussen*. Is zeker “gemaakt” op de kopieermachine hahaha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
    Mooie ogen ook!!

  41. Emmelinda zegt:

    Giechel…gekloond ๐Ÿ˜‰ Maareh…dan heppie Stef nog niet gezien. Ik zal de laatste schoolfoto eens scannen ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Ja mooie kijkers he? Die zijn echt gekloond van haar paps ๐Ÿ˜‰

  42. Rianne zegt:

    Niks meer aan doen! ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Niet? *belt plastisch chirurg af* 8)

  44. tycho's mama zegt:

    Ok, nog meer foto’s willen we zien. Zelfs van paps! Kunnen we zien of ze die ogen echt van hem heeft!! ๐Ÿ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ik zal eens vragen of het van ‘m mag oke? Anders laat ik alleen zijn ogen zien ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Siep; Thanks *trots*

  46. remco zegt:

    ik ga voor de ban ๐Ÿ˜‰

    ze lijkt volgens mij op haar vader ๐Ÿ˜›

  47. epie zegt:

    ja hoor duidelijke bijdrage van Marc

    een vorm van voortreffelijke samenwerking

  48. Emmelinda zegt:

    @remco; jammer remco…je had goed gegokt. Ze lijkt ook sprekend op haar vader ๐Ÿ˜‰ Dus weer geen ban verdiend. Helaas *steekt tong uit*

    @epie; Ja he? Dat is niet te missen. Vooral die ogen!
    Ja dat was een vruchtbare samenwerking ghehehe ๐Ÿ˜‰

  49. epie zegt:

    tja ik kijk marc nooit diep in de ogen , fijn he

  50. Emmelinda zegt:

    Giechel…ja pas op hoor…ik heb hem het eerst gezien! ๐Ÿ˜›

  51. Marika zegt:

    Mooie meid! ๐Ÿ˜€

  52. CharLi zegt:

    Schitterende mooie meid! daar kun je trots op zijn! ๐Ÿ˜€

  53. Emmelinda zegt:

    Dat ben ik ook, zeker weten *trots*. Thanks ๐Ÿ˜€

  54. Iedereen bedankt dat jullie zeggen dat ‘mies'(ikke ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฎ )
    mooi ben ๐Ÿ˜› *ahum ๐Ÿ˜› *
    En mama: volgende keer, niet zo opscheppen over mij ๐Ÿ˜› Weet dat ik geweldig ben maar zo geweldig ๐Ÿ˜› 8)

  55. Emmelinda zegt:

    Kssst weg jij. Ga maar huiswerk maken ofzow. ๐Ÿ˜› 8)

  56. Michelle zegt:

    Heb ik lkkr niet ๐Ÿ˜›
    Hallowha tis vakantie 8)

  57. Michelle zegt:

    Maar stef wel ๐Ÿ˜›

  58. Emmelinda zegt:

    Dan verzin ik wel huiswerk voor je als je er behoefte aan hebt ghehehe 8)

  59. Edwin Dekker zegt:

    jeetje, dat ze 11 was had ik inderdaad niet echt verwacht….

    Maareh 11 ligt nog steeds dichterbij 21 dan 36… ๐Ÿ˜›

  60. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je hebt helemaal gelijk ghehehe ๐Ÿ˜€

    Ongelooflijk he? Maar goed, de laatste schoolfoto (zonder haar haar getoupeerd en mascara op) leek ze ook echt alleen maar 11 ๐Ÿ˜‰

  61. Edwin Dekker zegt:

    dat scheelt natuurlijk wel een stuk ja…

  62. Emmelinda zegt:

    Wat make-up toch doet met vrouwen he? ๐Ÿ˜‰

  63. Abby zegt:

    truste ….hahahaha

  64. Abby zegt:

    truste ….hahahaha

  65. Emmelinda zegt:

    whaahaa hup, tanden poetsen jij ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

