Ehm???

Wat zou het er met z'n allen gezellig zijn he? Ghehehe

——-> WERELT D <——-

Wat ben ik nou?

Juist!! Een wereldverbeteraar ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ehm???

  1. Miek zegt:

    GRAPJAS!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  2. leejo zegt:

    Eigen roem stinkt ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    Ff het raam open zetten dan maar 8)

  4. HeeY MoOie Site!
    Ook MoOie Kleuren. Ben Er Maar TrOtS Op! ๐Ÿ˜‰
    Kom OOk Eens Op Onze Site
    Groetjes, Dieruhrechtuh

  5. Emmelinda zegt:

    Thanks. Ben er ook trots op!
    Groetjes trug!

  6. Tina zegt:

    Emmelindiรซ?? Nog nooit van gehoord, vertel er eens wat meer over?
    Hoe is het weer, wonen er aardige mensen, is er wat te zien? Wij kunnen dan zien of we er eens naar toe willen.

    Mijn man heeft ook wel eens een kerstpakket gehad met dingen die we niet gebruikten, gelukkig kun je er meestal wel iemand anders blij mee maken.
    Fijne dag!
    Groetjes van Tina ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @Tina; Het is nog een vrij nieuw land. Net ontdekt. Het is er altijd zonnig, niet te heet, niet te koud. De natuur is prachtig en onvoorspelbaar. De mensen zijn geweldig en vol humor. Nu nog een vliegtuigmaatschappij vinden die de tocht aandurft ๐Ÿ˜‰

    Ja klopt, eerst bewaarden we die dingen. Je weet maar nooit waar het goed voor is. Maar na de zoveelste picknickmand (was zeker een hint van hunnie?) zijn we er maar mee gestopt ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een hele fijne dag Tina!
    Greetz ๐Ÿ˜€

  8. Gonny zegt:

    Ik wil daar wel heen hele dag lachuh, alleen maar hahaha plezier hebben hahahah.

  9. teFrรฉ zegt:

    Is vast een heel gezellig eiland ๐Ÿ˜‰

  10. leejo zegt:

    Maarre ik ga wel mee hoor ๐Ÿ˜‰

  11. MIEP zegt:

    Correctielintje!

    Whahahahahahaha

  12. sas zegt:

    leuk gevonden ๐Ÿ˜›

  13. Rianne zegt:

    Heb ik ook nog een aantal vragen voor je.. ๐Ÿ˜‰ :
    Hoe heet het volk?
    Wat eten ze daar?
    Voorzien ze zich in hun eigen voedsel?
    Welke rituelen kent dat leuke land?
    Wat dragen ze daar?

    Zo….ik heb je even aan het werk gezet… ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Zeker weten. Er moet daar niet veel. Het is alleen verplicht om veel te lachen. Heerlijk!

    @teFrรฉ; Ik denk het ook. De hele dag lol maken. Heerlijk!

    @Leejo; Je moet…of je nou wil of niet ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @MIEP: Heeeej ben je d’r weer? ๐Ÿ˜‰ Grinnik…ja dat had er ook kunnen staan ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Sas; Grinnik, thanks ๐Ÿ˜€ Ennuh..leuk dat JIJ mijn log hebt gevonden ๐Ÿ˜‰ ghehehe

    @Rianne; Emmelindiรซrs natuurlijk ghehehe.
    Ze eten friet (kaloriearm maar smaakvol), spaghetti en alles wat lekker is.
    Ze gaan daar ook naar de supermarkt. Net zoals wij. Maar daar staan WEL vrolijke mensen in de winkel en de prijzen zijn niet verdubbeld. Ze hebben er ook geen last van de euro.
    Rituelen? Hmmm. Daar moet ik nog even over nadenken.
    Ze dragen daar natuurlijk een laptop. Om te loggen. Geintjuh. Ze dragen pyama’s met beertjesprint en grote sloffen met dierenkoppen ghehehe. En Tena Lady’s omdat ze de hele dag in hun broek zeiken van de lach hahaha…

    Hmmm de rituelen he? :Lachen. Niet genoeg? Webloggen! (komt al in de buurt he?). Daar ga ik nog eens verder over brainstormen ๐Ÿ˜‰

  15. Romanya zegt:

    gaaf! ik wil er van de vakantie wel heen dan ๐Ÿ˜€ xxx

  16. Emmelinda zegt:

    Is goed, te gek!…we moeten alleen nog een vliegmaatschappij zo gek krijgen ๐Ÿ˜‰

  17. leejo zegt:

    Pyama’s met beertjes, sloffen met dieren koppen? * leejo krabt zich achter het oor * daar moet ik nog eens over denken hoor ๐Ÿ˜•

  18. Natazz zegt:

    Wauw is het de moeite waard om daar heen te verhuizen? ๐Ÿ˜€

  19. Rianne zegt:

    Ehm…vliegmaatschappij. Laat me even denken…
    MARTINI AIR?
    Alleen lust ik geen martini…

  20. Fran & Mick zegt:

    Ik kom je even fijne dagen wensen ๐Ÿ˜‰
    Gaan jullie leuke dingen doen met de feestdagen?
    xxx Fran!!

  21. teFrรฉ zegt:

    Hey maar die draagtijd van jou he…..pfff das snel!!

  22. Gonny zegt:

    Heeey watskeburt met jou?? Waar blijf je toch nie voetbal aan ’t kijken he? ๐Ÿ˜›

  23. teFrรฉ zegt:

    Joehoe…. waar zit je????

  24. Emmelinda zegt:

    @leejo; Giechel…oke mag jij met een tijgerprintje komen ๐Ÿ˜‰ ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Natazz; Zeker weten. We gaan het bere-gezellig maken!

    @Rianne; Zo lang het geen Onur Air is vind ik het prima. Ook zonder alcohol ghehehe ๐Ÿ˜‰ (drink ik toch niet ;))

    @Frannie; Hey meissie! Leuk je weer eens te zien! Ik wens jou ook hele fijne dagen en alvast een gelukkig nieuwjaar! We blijven lekker thuis met de kerst. Mijn vader komt helpen de gourmetschotel weg te werken en daarna lekker uitbuiken hahaha. En jullie? Gaan jullie nog iets leuks doen?
    XXX

    @teFrรฉ; Hahaha ja was een schijnzwangerschap geloof ik ๐Ÿ˜‰ Hihi hier ben ik weer *zwaait*

    @Gonny; Kiek us…hier ben ik weer ๐Ÿ˜‰ Er was een film op en die was zo wazig dat ik ‘m toch effies wilde afkijken ๐Ÿ˜‰

  25. teFrรฉ zegt:

    *zwaait terug* jeeeeh!!!

  26. Emmelinda zegt:

    *lacht en geeft een vette knipoog*

  27. teFrรฉ zegt:

    Ben je al misselijk? heb je zin in augurken? *grinnik*

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha die lust ik altijd ๐Ÿ˜‰ Maareh…ik ben net bevallen! *deelt beschuit met muisjes uit*.
    Het was wel niet zo’n grote baby maar ach…wie het kleine niet eert…. ๐Ÿ˜‰

  29. Gonny zegt:

    Zeker ’n donkere baby. Whahahaha. ๐Ÿ˜›

  30. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja er was teveel licht bijgekomen ghehehe ๐Ÿ˜›

  31. Liesbeth zegt:

    Emmelindie? Ligt dat vlak bij Liebethistan?

  32. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa…zullen we samengaan? Klinkt trouwens heel goed, Liebethistan ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

