Jeuk

Op de middelbare school hadden we een leraar engels. (Jullie ook? Da’s toch ook toevallig zeg! Ghehehe). Hij moest wel enorme zakratten hebben want hij stond altijd aan zijn huwelijksgereedschap* te krabben. Oh ja hoor, hij zonderde zich wel af. Althans…hij draaide zich om.
Maaaaar…na die handeling was al het krijt dat op zijn handen zat van het bordschrijven mooi op zijn broek terecht gekomen ghehehe. Stond ie mooi voor paal. ( )

Iedereen op school wist het. We hadden het er met z’n allen over. Nee natuurlijk zeiden we niks…

…we waren veel te bang dat we bij hem in het krijt kwamen te staan

*Mooi woord voor “galgje”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Jeuk

  1. leejo zegt:

    Als het een lerares was geweest had ze door dr ogen gewreven, want dan had ze geen zak gehad om aan te krabben πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Oh daarom zag de lerares geschiedenis zo wazig? Het viel haar in ieder geval niet op dat ik er nooit was ghehehe (of juist wel…was de rust wedergekeerd :P)

  3. InnoXia zegt:

    Ik vind je weblog hartstikke leuk, ik ga je linken om terug te kunnen komen.

    InnoXia

  4. teFrΓ© zegt:

    Jemig, dan ben je toch een mega flapdrol of niet?

  5. Emmelinda zegt:

    @InnoXia;Hihi verstandig besluit πŸ˜‰ Geintjuhh. Leuk dat je ‘m zo leuk vind…ik hoop je snel terug te zien πŸ˜€

    @teFrΓ©; Ja egwel! En het was iedere les weer raak. We hadden hem eigenlijk een stuk zeep kado moeten doen πŸ˜›

  6. teFrΓ© zegt:

    Missch had hij wel klein Artis in zijn broek….. of onee bah *gruwelt* ga er maar niet langer over nadenken.

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou minstens een vlooientheater hahaha. Ik vond hem soms eng. Dan hing ie boven je zodat ie net zo in je bloes kon kijken. Bleergh vies mannetje.

    We waren laatst gaan kijken op die school. Hij is nou directeur. Hij herkende me nog ghehehe. Of dat positief was heb ik maar niet gevraagd πŸ˜‰

  8. leejo zegt:

    Oei, dat was een lekkere πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja grote mond he? πŸ˜‰ Was nog voor je hulp met dat lach-bestand πŸ˜‰

  10. Bert zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Ja wat zal ik daar eens over zeggen ? Nee laat ik maar niets zeggen want dan interpreteer ik het misschien wel verkeerd en dat mag niet van jou haha. Fijn dat je de foto’s mooi en sprookjesachtig vond. Nou ben ik niet zo romantisch aangelegd (denk ik) maar vond het in ieder geval heel gezellig met lichtjesavond. Zeker voor herhaling vatbaar. Je ligt er wel gezellig bij hoor!
    Groetjes van Bert en Wil.

  11. remco zegt:

    had hij geen eekhoorntje in zn broek zitten om eikeltjes te zoeken 8)

  12. MIEP zegt:

    Heerlijk een directeur met krijt in zijn kruis!

  13. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Leuk dat je zulke dingen nooit vergeet van school he.
    Doet mij gelijk terug denken aan mijn middelbare schooltijd.
    Daar hebben we wat dingen met leraren uitgehaald hoor.
    Maar wel leuke dingen hoor.
    Ik wil je een fijne kortste dag van het jaar toewensen.
    Je weet het als de dagen weer gaan lengen, gaat het weer strengen.
    Wie weet toch nog een witte kerst!!
    Groetjes van Marjan!

  14. Emmelinda zegt:

    @Bert; Tsja daar kan ik niet veel op zeggen ghehehe want ik weet niet hoe je het interpreteert dus weet ik ook niet of je het anders interpreteert dan de bedoeling was ghehehe πŸ˜‰
    Neuh, ik ben ook niet romantisch aangelegd. Maar zulke dingen geven toch op de een of andere manier sfeer weer. Daar ben ik dan wel weer gevoelig voor πŸ˜‰
    Hahaha ja goed bed he? πŸ˜‰
    Groetjes πŸ˜€

    @remco; Ik denk het wel. Moeten nogal kleine nootjes geweest zijn want die eekhoorn bleeeeef zoeken ghehehe πŸ˜‰

    @MIEP; Ja grinnik…ik moest er ook meteen aan denken toen ik hem terugzag na zoveel jaar. Ach ja…misschien nog beter krijt in zijn kruis dan andersom 8)

    @Marjan; Goeiemorgen!
    Ja klopt, ik vond schoolgaan maar niks. Nou ja, het leren en zo. Ik had andere interesses hahaha. Raar dat die leraren dat niet begrepen 8)
    Ow ja dat is waar ook he…het is de kortste dag. Bijna weer zomer…jippieeee hahaha.
    Ze hebben (jeweetwel…die fopdrollen van het weerbericht) wel zoiets voorspeld. Nou maar zien wat er van uitkomt. Ik vind het best; we hoeven toch nergens naar toe πŸ˜‰
    Groetjes en een hele fijne dag! πŸ˜€

  15. Fuzzy Bear zegt:

    Tja, anderen peuteren weer liever in hun neus he πŸ™‚
    Ik had een leraar Duits, die hetboek wat we gebruikten maar niks vond, die domme verhalen over Gaby und Hans, en dan kon hij prachtige verhalen vertellen over trollen en kabouters. je zou er bijna in gaan geloven:) Van de rest van de leraren kan ik me bar weinig herinneren, zo interresant waren ze nou ook weer niet πŸ™‚
    ik was wel een brave leerling

    8)

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…goh daar zou ik zo een log over kunnen schrijven πŸ˜‰

    Dat was nog eens een interessante les! Was het dan ook meteen allemaal in het Duits? Volgens mij leer je op die manier er meer van. Onze leraar Duits was echt irritant. Die mikte zo je etui naar buiten wanneer je er in zat te rommelen. En hij trok aan je oren. Valt me nog mee dat ik geen flappies er aan over gehouden heb ghehehe. πŸ˜‰

    Hihi vooral die 8) ….zoeen heb ik ook kijk maar: 8) want ik was ook heel braaf. Thuis πŸ˜•

  17. Liesbeth zegt:

    Ik heb er een woord voor (met streepjes naar voren op een)

    ……………..BAH……………….

  18. Liesbeth zegt:

    8) moest er nog achter πŸ˜‰

  19. leejo zegt:

    Mogge Emm, op me loggie kijken nix zeggen hΓ© πŸ˜‰

  20. Fuzzy Bear zegt:

    gelukkig was het in het Nederlands, tja 3e klas MAVO, dan ben je nog niet zo goed in Duits he πŸ™‚ en die trollenverhalen waren zeker stukken interessanter dan Gaby und Hans , toch nog met een mooie 7 voor Duits geslaagd

  21. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth;Grinnik…ja vies he? En die vrouw van ‘m maar wassen πŸ˜›

    @Leejo; Oeps, foutjuhhh. Goeiemorgen Leejo. Ik wens je een heeeeeeeeeeele fijne dag! πŸ˜€

    @Fuzzy Bear; Hihi dat is een prima cijfer! Ik was niet zo goed in Duits. Ik had er geen zin in om dat rijtje uit mijn hoofd te leren van der dem die das etc. En tsja…daar scoor je niet hoog mee πŸ˜‰ Terwijl we heeeeel dicht bij de Duitse grens woonden πŸ˜• πŸ˜‰

  22. Ploesje zegt:

    Whaha wat een leuk verhaal, ook leuk dat niemand er wat over zei, maar had die man dan helemaal niks in de gaten dat zn broek eronder zat?

    leuke weblog trouwens..groetjes marloes

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi dat was een soort code onder de leerlingen. Niemand maar dan ook niemand zei er wat over. Zelfs niet de nerds die we hadden. Die begrepen dat ook.
    Het was iedere keer zo komisch…die witte vlekken rond zijn gulp ghehehe πŸ˜‰

    Thanks πŸ˜€
    Groetjesssssss πŸ˜‰

  24. MIEP zegt:

    Moet Mark doen, met wit uitgeslagen kruis thuiskomen!

  25. Emmelinda zegt:

    Dan kan ie zelf zijn broek wassen πŸ˜› 8)

  26. Marjan zegt:

    zo’n zakkenkrabber vergeet je ook nooit weer!.. πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Nee he? Ik denk de overige leerlingen ook niet hihi πŸ˜‰

  28. Natazz zegt:

    Hahaha hij kon hem ook gewoon een keer wassen die broek of misschien vaker een schone onderbroek aantrekken of zijn slurfje eens wat vaker schoonwassen. Of hij had schaamluis. Whahaha.

    Ik wens je een fijne jeukloze woensdag πŸ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    Grinnik…gek he, wij deden geen van allen een opleiding voor dierenarts of bioloog en toch hadden wij ook het vermoeden van aanwezigheid van kleinpotige diertjes ghehehe πŸ˜‰

    Hahaha ja en ik wens jou een krijtloze woensdag πŸ˜€ πŸ˜‰

  30. teFrΓ© zegt:

    hebben jou meiden ook zulke docenten voor de klas?
    Fijne dag vandaag.

  31. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; Niet dat ik weet gelukkig. Die van Mies is een lekker ding. Hmmm ik zou wel wat bijles kunnen gebruiken ghehehe 8)
    Ik wens jou ook een fijne dag! πŸ˜€

    @De weblog van Helmond; Die leraar? Hmmm I do’t know (hee zie je dat..ik heb opgelet tijdens die les…dat was engels ghehehe ;))

  32. Gonny zegt:

    Hoii , ja iedereen had denk ik wel zo’n leraar,ja ze stonden natuurlijk nie allemaal te krabben hahaaha maar ik bedoel zo’n viespeuk wij hadden er eentje die stonk uit z’n bek(da wil je nie weten whahahaha) en da wil je echt nie weten.Enne bedankt voor de fotoos van Mari en van me papske. xx

  33. Emmelinda zegt:

    Steffie::::
    Hoooooooooooooooooooooooooooi
    Gonny!!!!!
    Hoe is het?
    Met mij wel goed.
    en met Speedy?
    en Mari
    En Kim
    & Melanie
    keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj
    doeeeeeeeeeeeeeeeeeei

  34. Emmelinda zegt:

    Ohhh (this is me; Emmelinda ghehehe) dat vind ik ook zoiets walgelijks. Dan nog liever krijt aan de broek dan een stankbek. Shit…nou weet ik het nog ghehehe πŸ˜‰

    Graag gedaan, ik heb die van Mari twee keer erbij gezet. Kun je kiezen πŸ˜‰
    KNUFFFF

  35. Gonny zegt:

    Heey steffie,
    Alles is goed met mij en met de rest ook ,Speedy liet er net nog een vliegen dus met haar zal ’t ook wel goed zijn,ik ben blij dat ’t met jou ook goed gaat, nou de groetjes he bye bye.

  36. Emmelinda zegt:

    (Steffie houdt haar hand voor haar mond en giechelt. Volgens mij kan ze die humor van Speedy wel waarderen ghehehe)

    (Pee-Es; De groetjes terug. Stef leest een boek ;))

  37. Gonny zegt:

    Emmy die foto van ons pap wilde ik op m’n log zetten maar hij doet ’t nie ken je nog ff kijken aub.

  38. Emmelinda zegt:

    Waar wil je ‘m hebben? In die kolom bij Mel en Kim? Wil je er ook zo’n randje omheen?

  39. Gonny zegt:

    Nee ik wil er wat over schryven en dan die foto erbij

  40. moeder P zegt:

    Leuk dat je ff bij mij langs kwam en wat dat printje aan gaat, doe maar πŸ˜€ πŸ˜€ NOT

  41. femke zegt:

    Hahahaha…dat overkomt mij niet hoor, als ik op de pabo op het bord schrijf dan zit ik helemaal vol met krijt en niet 1 bepaald deel πŸ˜›

  42. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Oke…schrijf maar dan zet ik ‘m er straks wel bij. Of ik open nou een log bij jou voor die foto en dan moet jij strakkies de titel veranderen???

    @Moeder P; Oke…ik denk (aan de reakties te zien) dat het overal nu wel blauw is he? En zo te lezen kan men het ook prima lezen πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    @femke; Hahaha heb je overal jeuk dan? ghehehe GEINTJUHHH

  44. moeder P zegt:

    Ja, gelukkig wel want ik wil graag dat het voor iedereen leesbaar is. Vind deze kleuren ook wel mooi maar past niet meer zo bij moeders wel bij een jonge blom πŸ˜€

    Leuke log trouwens ben ook ff bij je zus aan het neuzen, nou ja lezen dan.

  45. Gonny zegt:

    ik schryf dan wel wat nu en zet je m strax dan boven de tekst.Moet ik dan die web pagina gewoon afsluiten he as ik tekst heb geschreven?? thx.

  46. moeder P zegt:

    Ik bedoelde bij deze moeder hΓ©, dat ge dat maar ff snapt want jij bent ook moeder maar dan wel veeeeeeeeeeeeeel jonger.

  47. Emmelinda zegt:

    @moeder P;Grinnik…ik vind die blauwe kleur ook prachtig. Meestal kan ik niet kiezen. Daarom is mijn log al twee jaar in deze kleuren ghehehe πŸ˜‰
    Mijn zus? Eh Gonny denk ik? Ja da’s mijn tweelingzus πŸ˜‰ He Gon πŸ˜‰

    @Gonny; Is goed, doe ik! Ik hou wel in de gaten wanneer je de log geplaatst hebt πŸ˜‰ Nee laatst zaten we ook allebei in de beheerderspagina te werken dus dat hoeft volgens mij niet πŸ˜‰

  48. Emmelinda zegt:

    @Moeder P; Grinnik…ja ik had het begrepen πŸ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    Klaaaaaaar πŸ˜€ πŸ˜‰

  50. MIEP zegt:

    Ik had vroeger een lerares die altijd kauwgom in de mond had, en van die witte mondhoekjes kreeg. Als ze dan begon te praten ontstonden er van die draden in de mondhoeken. Ik ging er altijd bijna van over mijn nek!

  51. Emmelinda zegt:

    He gatver. Alleen het idee al! En durfde ze dan ook wat te zeggen van jullie kauwgom of toch niet?
    Wij hadden een leraar aardrijkskunde die alrijd aan het roken was in de klas. Het stonk daar ongelooflijk naar rook. Ik geloof dat het voor mij een goeie anti-rook-campagne is geweest. πŸ˜‰

  52. Moeke zegt:

    hahaha dat zijn mooie herinneringen πŸ˜‰

  53. Fuzzy Bear zegt:

    Ik heb ook nog een leraar gehad die altijd van dat vette haar had, dat plakte zo aan zijn hoofd bleeh
    Tja ik kan me ook nog herinneren dat de leraren er vrolijk op los paften in de klas.
    Kunnen mijn kinderen zich echt niet voorstellen.
    By the way, is het goed als ik jouw link?

  54. Emmelinda zegt:

    @Moeke; Ja zeker weten! En het was zo raar toen ik hem van de zomer zonder krijt op zijn broek zag! Hij zal wel gedacht hebben dat ik zo naar zijn gulp zat te staren whoeehaaa πŸ˜‰

    @Fuzzy Bear; He baaaaah zo’n vieze man?
    Eens denken…heben wij ook zoiets viezigs gehad? Neu…behalve een oversekste gymleraar. Die kwam altijd stiekum de meisjeskleedkamer inlopen. Vreselijk vond ik dat! Gelukkig zitten er op de basisschool “nette” leerkrachten. ik ben benieuwd hoe dat volgend jaar gaat πŸ˜‰
    Grinnik…ja hoor, dat mag πŸ˜‰ πŸ˜€

  55. Tina zegt:

    Wat een stomme zak zeg….
    Ik herinner me vooral 2 leerkrachten, de eerste was een heel jong ventje voor wiskunde dat een paar klasgenoten hebben weggepest, hij vertrok huilend…..
    En de 2e was de leraar Grieks, een heel gezette man. Hij ging nota bene in de deuropening staan als je de klas in moest, kon je er bijna niet langs…. πŸ˜‰ πŸ˜€
    Fijne avond!
    Groetjes van Tina πŸ˜€

  56. martin zegt:

    leuke site en niet zolelijk doen over jezelf met niet schrikken
    niks mis mee πŸ˜› πŸ˜›

  57. Rianne zegt:

    ik heb een leuke schooltijd gehad. Mijn leeraar Engels was een klein gedrongen mannetje met een passie voor alles wat met Engeland te maken had. En hij was (is) homo. In die tijd nog best bijzonder (begin jaren tachtig). Ik vond hem ondanks zijn drift (liep rood aan als ik weer es de slappe lach had) erg sympathiek.

  58. Emmelinda zegt:

    @Tina;He bah, die leraar Grieks! Zeker net zoiets als onze gymleraar. Liet ie ons eerst opruimen in de zaal en dan kwam ie in de kleedkamer zeuren dat de jongens al lang klaar waren. Kon ie mooi meteen gluren, de viezerd.
    Van die jonge wiskundeleraar vind ik dat toch ook wel weer heel zielig. Al had onze klas dat ook klaargekregen met een rode duivel. Je had toen een serie op tv “Het geheim van de rode draak”. Nou deze Sietze (zo heette ze, ik zal het nooit meer vergeten) kwam in een rood trainingspak lesgeven. Tjemig wat hebben ze die te pakken genomen. Ik moest haar niet maar ik vond het toch wel heel erg zielig.
    Groetjes en jij ook een hele fijne avond! πŸ˜€

    @Martin; Grinnik…dank je wel. Jij mag vaker langskomen πŸ˜‰

    @Rianne; Inderdaad…begin jaren tachtig waren ze er niet zo open mee als nu. Is toch wel dapper dat ie er voor uit kwam dan!
    We hadden een leraar wiskunde en wanneer je daar een fout maakte sprong ie in het bord en riep:”Jezus Maria, had ons maar wild gelaten”…Ik heb hem eens een punaise op zijn stoel gelegd. Was een weddenschap met de jongen achter me. Ik kwam die hele les niet meer bij omdat ik in gedachte die punaise in zijn zitvlees zag boren maar in werkelijkheid zal ie wel uit gewoonte eens over zijn stoel vegen. Er zijn meer van zulke grapjes uitgehaald…die trappen daar heus niet meer in πŸ˜‰

  59. Me-Ow zegt:

    Zou jij ook willen stemmen op mijn weblog, ik doe mee met de leukste weblog van de week…..

    Alle gegevens staan in mijn log van vandaag.

    Dank je wel
    Liefs
    Me-Ow

  60. leejo zegt:

    Jij ook goedenavond schoonheid πŸ˜‰

  61. Emmelinda zegt:

    @Me-Ow; Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen oke? πŸ˜‰

    @Leejo; Hahaha en ik ben nog niet eens in bad geweest ghehehe πŸ˜‰

  62. Emmelinda zegt:

    Oooh die is lief! Dank je wel! Had je mijn kerstkaartje (een paar logjes hieronder) ook gevonden?
    Eniewee…ik wens je hele fijne dagen en een geweldig 2006! Ennuh…dat je grootste wens uit gaat komen πŸ˜‰

  63. xxxmoppiexxx zegt:

    een leuke web log ik kwam even kijken je was ook bij mij geweest op de web log leuk,een fijne avond groetjes mexxx πŸ˜› πŸ˜‰

  64. Emmelinda zegt:

    Dank je wel moppie (haha dat klinkt lief)! Ik wens jou ook een hele fijne avond en misschien zie ik je nog wel een keertje terug? πŸ˜‰

  65. Jaap zegt:

    hahahaha… een schitterend logje uit het Prehistorische tijdperk van het Krijt. Wiskunde he? Wellicht had hij een voorkeur voor het worteltrekken? πŸ˜€ πŸ˜›

  66. epie zegt:

    @emmelinda die man had ewoon een waszak

    enne wat een onderwerp vlak voor kersmis ,jij wil zeker alles alleen opeten

  67. Claudia zegt:

    Hey Emmelinda
    Ik had vroeger gelukkig zo geen leraar, ik mag dus blijkbaar van geluk spreken.
    Ik ben weer terug van weggeweest en ik ben heel erg gelukkig dat mijn ventje weer bij mij is. Het gaat redelijk met hem nu.
    Bedankt voor je steun en je lieve woorden
    fijne avond nog
    knuf Claudia

  68. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Grinnik…ja het is inderdaad ouderwets want ik heb begrepen dat ze tegenwoordig al lesgeven via een touch-screen πŸ˜• Mag die leraar wel blij mee zijn, waar had ie zich nou dan mee moeten krabben he? Ghehehe.

    @epie; Whaahaa nou ik heb zoveel gekocht dat je minstens plaats moet nemen op de achterbank om nog fatsoenlijk naar huis te kunnen rijden ghehehe πŸ˜‰

    @Claudia; Heeey meissie…daar ben je weer!
    Geen dank hoor, dat spreekt voor zich. Ik hoop dat het zienderogen vooruit gaat met Philippe, ik denk ook dat de spanning er nou uit moet komen is het niet? Zoals hij ook angst had voor die operatie! Hoe is het met je kindjes? Zijn ze ook opgelucht?
    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Knufffffff ennuh..groetjes aan Philippe πŸ˜‰

  69. Claudia zegt:

    Met de kindjes gaat het goed, ze hangen de hele tijd heel voorzichtig rond Philippe. Ze vragen telkens, papa, gaat het een beetje? voorzichtig aan doen hoor en dan met die lieve kinderhandjes wrijven ze dan over zijn hoofd, echt schattig om te zien, mijn moederhartje smelt ervan. En nu kan het met hem alleen maar beter gaan, genezen van de operatie toch, of hij van zijn spierziekte zal genezen…. dat is afwachten….lang afwachten. Hoop doet leven niet?
    je krijgt een dikke knuf terug van Philippe πŸ˜‰

  70. Emmelinda zegt:

    Ahhh dat is toch lief van die kleintjes! Wat zullen ze blij zijn dat alles achter de rug is.
    Helaas kunnen we alleen maar afwachten. Maar je hebt gelijk, hoop doet leven. Dus bliven we hopen! πŸ˜‰

  71. teFrΓ© zegt:

    *klopt de bordenwissers uit* uchuchchchchchuuuu.
    -stofwolk-

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha doet me er aan denken dat we daar ruzie over maakten op de lagere school. Wie wel de borstels uit mocht kloppen en wie niet. Moest je snel zijn anders was je te laat.
    Later op de middelbare kreeg je die dingen naar je hoofd gegooid. Waren ze vanzelf schoongeklopt hahaha πŸ˜‰

  73. epie zegt:

    wat jij hebben weinig verteld toen
    i want more

  74. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien in een volgende log? πŸ˜‰
    Eerst een andere. Die is bijna klaar. Even nadenken over de laatste regels πŸ˜‰

  75. Martijn zegt:

    Mijn leraar duits deed altijd voor hij ging zitten even zijn gereddschap omhoog tillen zodat hij er niet op ging zitten denk ik πŸ˜‰

  76. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…dan weet je ook meteen waarom hij geen zwemleraar is geworden πŸ˜‰ ghehehe

  77. epie zegt:

    nou snap ik opeens het beroep zakkenwassers.
    Tja die vind je ook niet overal

  78. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja en het mooiste is…je kunt er nog directeur mee worden ook nog πŸ˜‰ Ghehehe

  79. epie zegt:

    dat doet me denken aan een onderwijzeres toen ik twaalf was , die dacht dat ze na vieren alleen was
    en toen ik de klas binnen kwam had ze net iets uit haar
    bh gehaald en zat daar aan een klein oneffenheidje te klooien. T maakte op die leeftijd enige indruk

  80. Emmelinda zegt:

    Enige maar? Had je een bril nodig? Ghehehe πŸ˜‰
    Die onderwijzeres had boven ook wijzer moeten zijn hahaha πŸ˜‰ Alhoewel…het was meteen biologie he? πŸ˜‰

  81. epie zegt:

    nou ja in die tijd sjouwde je al met schoolmelk , voor je
    zwakke medeleerlingen waarvan er een aantal naar
    bio vacantieoord mochten
    was s morgens trouwens best zwaar met kratten melk door de school sjouwen en de lege flesse terug getsie wat stonk dat

  82. Emmelinda zegt:

    Ik kan me er iets bij voorstellen. De meiden krijgen nepFristi mee in hun bekertjes. Die zoete geur krijgt een rottig bijsmaakjegeurtje! Getver wat is dat vies. Morgen nog en dan kunnen ze twee weken uitgeuren πŸ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    De bekers…niet de meiden. Alhoewel 8)

  84. Ans zegt:

    De direkteur van mijn school was een keurige man, altijd netjes in ’t pak. Opeen keer deelde hij blaadjes uit en bij elk tafeltje maakte hij een soort buiging…..bleek zijn gulp open te staan en bij elke buiging zag je zijn broek dus open en dicht gaan (zie je ’t voor je?), en niemand durfde iets te zeggen!!! Arme man Haha πŸ˜‰

  85. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…dat is vreselijk! Voor die man dan. Ik weet overigens ook nooit goed wat ik moet doen als ik zoiets zie. Eigenlijk kan ik het gewoon beter zeggen…dan loopt ie niet zo voor eh…l*l. Maar goh…dan is het net alsof ik daar op zit te letten. Terwijl…nou ja ik had het ook gezien…eh….. πŸ˜‰

  86. Antonio zegt:

    Ik ben verlieft op je

  87. Antonio zegt:

    Ik ben verlieft op je

  88. Antonio zegt:

    Ik ben verlieft op je

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

