Kerstkado?

Ieder jaar heb ik weer hetzelfde probleem. Nou ja probleem…het is gewoon lastig. En het is dit jaar ook weer zover. * Zucht * Het is bijna kerst (ja daar schrik je van he? Hup haal die kerstboom van zolder!) en dan wil ik weer iets leuks geven. Voor de kids heb ik genoeg. Ik kan hier ondertussen een filiaal van Bart Smit openen ghehehe.

Maar voor Marc heb ik nog niks. Niet dat ie zo saai is dat ik niks kan verzinnen hoor, maar ik wil ook iets geven waar ie wat aan heeft. En niet weer een bepaald merk aftershave of weer afgezaagd met een bloes aan komen zetten.
Tsja…dan is wel heel erg moeilijk om dan een geschikt kado te vinden. * Houdt hand theatraal tegen voorhoofd *

Het is hier meestal ook zo dat we bescheiden wensen hebben en die ook meteen in daden omzetten. Aanschaffen die hap! We wonen immers tegen het centrum dus je bent zo in de winkel.

Dit jaar heb ik een oplossing. *Kijkt triomfantelijk*. Ik ga gewoon naar de kapper (*zucht*), laat me eens lekker opknappen (*walg*) en koop wat nieuwe kleren voor mezelf (*kreun*). Wikkel ik mezelf daarna in een grote strik en ga onder de kerstboom liggen!
Is toch een mega-kado? Offer ik mezelf op en….

Hij heeft weer iets leuks om een jaar lang tegenaan te kijken.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kerstkado?

  1. leejo zegt:

    Hahaha, zou zonder kleren maar wel met strik niet leuker zijn? πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Giechel…pas als de kinderen naar bed zijn πŸ˜‰

  3. Bella zegt:

    Erg he kadootjes kopen πŸ˜•

  4. Emmelinda zegt:

    Ja nou! Ik zou iets voor zijn laptop kunnen kopen maareh…eigenlijk zijn dat dingen die ie beter zelf kan uitzoeken. Maar dan is het geen verrassing meer. πŸ˜• πŸ˜‰

  5. Bella zegt:

    nee dat is waar maar ja dat kunnen ze maar beter zelf uitzoeken…..pc spullen..

    ach daarna pak je het toch mooi in en geef je het weer…hihihihi

  6. Emmelinda zegt:

    Ja vind ik ook. Scheelt ook een boel poen ghehhee. Al komt het natuurlijk wel uit dezelfde pot. πŸ˜‰

    Hahaha ja vind ik een prima idee. Misschien pak ik zijn muis gewoon in. Lekker puh 8)

  7. Bella zegt:

    πŸ˜€ πŸ˜€ ja of gewoon dat hele ding…asjeblieft schat.. πŸ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha…ja doe ik de sidetable waar ie op staat ook er bij. Hmmm…moet ik wel effies extra papier scoren morgen πŸ˜‰

  9. Marc heeft de kerst van zijn leven, dat weet ik zeker. πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan hoop ik dat ze bij de kapper hun best doen ghehehe πŸ˜‰

  11. leejo zegt:

    Emm Truste meiss πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Thanks Leejo! Ik ben eigenlijk nog niet moe…erg he? Misschien blijf ik wel zitten ook. Marc slaapt al ghehehe πŸ˜‰ Slaap ze! πŸ˜€

  13. Nicky zegt:

    Goed plan! Vooral als hij ook op dat idee komt… Liggen jullie samen onder de boom! πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik denk dat ik de boom alvast op een tafeltje zet. Dat gaat nooit lukken zoals ie nou staat, ghehehe πŸ˜‰
    Ik ga toch een oppas zoeken voor de kerst 8)

  15. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik wil jou hele “Fijne Kerstdagen” toewensen, met iedereen die je lief is om je heen.
    Groetjes en liefs van Marjan!
    Tot na de Kerst. πŸ˜€

  16. Natazz zegt:

    Nou zeg jij komt er ook makkelijk vanaf zo. haha.

    Ik heb gewoon een paar dvdtjes voor Kees gekocht, heb ik er zelf ook nog wat aan 8)

    Fijne zaterdag
    Liefs Natazz

  17. tycho's mama zegt:

    Ik kan ook nooit iets verzinnen. Ja, wel voor Tycho natuurlijk. Maar ja…. Hij aftershave, boek, chocola alles valt af. Dan toch maar die saaie trui. EΓ©n voordeel heb ik: Hij verwacht het nooit! Dus dan is het toch een verrassing morgen πŸ˜‰

  18. teFrΓ© zegt:

    Vergeet je geen mooie strtik hihi enne ik kan je plaatje niet zien, staat een mannetje met een bordje *snik*

  19. Gonny zegt:

    Heey ,oppas gevonden!!!!IKKE.

  20. Alida zegt:

    Nou, daar zal hij vast heel blij mee zijn. Of niet πŸ˜• Misschien vraagt hij wel om de bon en of het nog geruild kan worden, ha ha. Nee hoor, denk dat je geen beter kado kan verzinnen. πŸ˜€

  21. Jaap zegt:

    Ik vind dat echt fantΓ‘stisch Emm! Die onbaatzuchtige zelfopoffering moet gewoon indruk maken! En wat ik dan extra bijzonder vind, is dat resultaat ook meteen een tijdje blijft he… je zit er gewoon een periode aan vast… elke dag weer die leuke coupe en die dure kleren..

  22. Gonny zegt:

    Kijk es op http://www.partypeeps2000.com
    onder butterflys, is van Mel.

  23. Alida zegt:

    O, ja. Ik wil je nog even hele fijne en gezellige kerstdagen toewensen. Maar ja dat is het bij jou toch altijd, fijn en gezellig πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    @Marjan;Goeiemiddag Marjan!
    Dank je wel voor je kerstkaart! Die van mij staat hier beneden ergens hihi ;). Nogmaals hele fijne dagen en een gelukkig nieuwjaar! πŸ˜€ Tot de volgende keer! πŸ˜‰

    @Natazz;Gemakkelijk? Weet je hoeveel werk zo’n metamorfose in beslag neemt? En hoeveel opoffering er mee gepaard gaat? Ghehehe πŸ˜‰
    Dat is misschien ook een idee…eens kijken of ik mezelf strakkies naar V&D kan slepen πŸ˜‰ Of naar de Media Markt πŸ˜‰ Jij ook een hele fijne zaterdag! Knufff

    @Tycho’s mama; Erg is dat he? Voelt zo lullig maar ik wil dan ook echt iets speciaals. Niet zo’n kado a la vaderdag. Maar pffff….
    Maar goed, misschien kan ik toch nog, net zoals jij, met een verrassing aankomen πŸ˜‰

    @teFrΓ©; Hahaha ja ik wil een megastrik hahaha. Thanks dat je even doorgeeft dat het plaatje niet zichtbaar is. Dat had ik namelijk gelinkt. Als het goed is kun je het nu wel zien??? πŸ˜‰ *geeft zakdoekje*

    @Gonny; Whoeehaa…roep niet te hard…wie weet breng je ze nog voor het kerstdiner trug πŸ˜‰ πŸ˜› 8) GEINTJUHHH.
    Ik ben van de Bifi’s afgebleven..knap he?*

    *Niks knap…ik had nog andere πŸ˜›

  25. Emmelinda zegt:

    @Alida;Welnee…ik zat net harstikke sjaggie op de bank, heb een joekel van een pukkel op mijn hoofd dus ik denk dat ik de kerst maar oversla. Whaahaa GEINTJUHHHH 8)
    Ik wens jou ook heeeeeeeeeeeele fijne dagen! Maak er iets moois van! Ga maar met je nieuwe tas en ketting onder de boom zitten ;)Knuffffffff

  26. leejo zegt:

    Emm
    ik heb net 2 leren jassen gekocht op de Tongelresestraat voor 125€ nix voor marc?

  27. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk wel, hij heeft er eentje dus dat zou ie wel mooi vinden. Alleen weet ik niet of ik hem mee krijg die kant op, hij zal ‘m toch ff moeten passen vrees ik πŸ˜‰ Misschien bij die ene in de Heuvelgalerie. Thanks voor de tip! Shit..aaar gaat mijn metamorfose 8)

  28. Gonny zegt:

    Oooh wij stonden vanmorgen allemaal te frunniken in die brievenbus hahahaha paste niet , maar ja toen kwam Marc hij dacht natuurlijk moest ik daarvoor opendoen ?

  29. Emmelinda zegt:

    Whoehaa ja het was zo’n vreemd geluid! We dachten vanalles ghehehe. Marc was al wakker, die moest naar de wc maar had geen zin πŸ˜‰ Dus dat kwam goed uit anders had ie het bed volgeplast (hahaha geintjuhhh)

  30. Gonny zegt:

    Oh ja en die site van Mel is Partypeeps2000.com
    en dan links onderin staat members dan butterflyss
    moet je wel ’n note achterlaten zegt Mel, hihihi.

  31. Emmelinda zegt:

    Ik zal meteen eens gaan kijken want je hebt me dat verteld maar zonder pc onthou ik niks meer πŸ˜‰ ghehehe

    *sprint naar site*

  32. Gonny zegt:

    Mari zit mee te lezen zegt dat jij nie spoort.

  33. Emmelinda zegt:

    Weet ie dat nu pas πŸ˜›
    Zeg Mari ga weg bij die lapto;…da’s veel te gevaarlijk dat soort electronica voor jou 8)

  34. Emmelinda zegt:

    Ben ik nou kippig? Ik zie members niet staan? Moet ik eerst ergens anders heen?

  35. Emmelinda zegt:

    Hihi al gevonden πŸ˜‰

  36. Marika zegt:

    Ik vind het een heel origineel cadeau! Laat je de kinderen foto’s maken van dit kerstpakket? πŸ˜› πŸ˜‰

    Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen toe, dan heb ik dat maar vast gehad hΓ¨? 8) πŸ˜€

  37. Emmelinda zegt:

    Giechel..ik zet de webcam wel aan, van mijn digi blijven ze af πŸ˜› πŸ˜‰

    Dank je wel! Voor jou ook fijne kerstdagen he? Maak er iets moois van πŸ˜‰

  38. just me zegt:

    ik wens jullie warme en gezellige kerstdagen toe!!
    hmm, meteen een idee wat voor kado ik ga geven aan m’n vriend, hihihihihihi πŸ˜› πŸ˜€ πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    Voor jou hetzelfde meissie! Grinnik…dan maak er maar snel een tegoedbon van want ik vrees dat de kapperszaken overvol zitten πŸ˜‰

  40. angel zegt:

    ben ik blij dat mannetje graag vist.. hele winkel vol spullen die hij leuk vindt.. inspiratie genoeg… en dit jaar had ik zijn lootje.. en dat wist ie..is tie een voerkatapult gaan kopen ( ik had al ideeen van propjesschieten 8) ) kom tie thuis. …. hierzo geef me dat maar voor mn kerst .. dus ik ben de deur niet eens uitgeweest πŸ˜€ handig die mannen 8) en ik stop met giechelen.. * giechelt*

  41. Emmelinda zegt:

    Whaahaa (zie je, weer eens iets anders dan giechelen ghehehe ;)) DAT is nog eens handig! Hmmm…ik ga Marc wijsmaken dat vissen zijn nieuwe hobby is! Eens kijken of ik dan achter het net vis of niet 8) *giechel*

  42. Sjoukje zegt:

    De Kerstbode!
    Mijn kerstwens voor jou!
    En ook nog een Bedankje! voor je belangstelling en lieve berichtjes!
    Lieve groetjes Sjoukje

  43. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hihi die vind ik zo leuk! Thanks! Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen toe en alvast een gelukkig nieuwjaar! πŸ˜€

  44. remco zegt:

    hallo zeg zo’n kadoooooooooo kan je die arme man toch niet aan doen 8)

  45. Emmelinda zegt:

    Doe ik het licht toch uit? Mag ie grabbelen 8)

  46. remco zegt:

    nou maar hopen dat hij goed grabbelt whahahahahahahahaa

  47. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou ja de kerststal heb ik preventief maar weggehaald. Je weet maar nooit πŸ˜›

  48. remco zegt:

    das al heeeeeeeel verstandig πŸ˜€

  49. Emmelinda zegt:

    Goed he? πŸ˜‰ soms….. πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

