Een gelukkig en vrolijk kerstfeest!!!

Een gelukkig kerstfeest voor iedereen!!!
(en na vandaag zeg ik het niet meer ghehehe)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Een gelukkig en vrolijk kerstfeest!!!

  1. teFrΓ© zegt:

    Rudolph the red nosed reindeer… tralalalaaaaaaa

  2. Emmelinda zegt:

    *applaussss* Hihi hij kijkt zo lief he? Ghehehe πŸ˜€

  3. epie zegt:

    ff tellen is het nou een vier of vijfender

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat moet ik even nalezen op m’n spreekbeurt van toen πŸ˜‰

  5. teFrΓ© zegt:

    ja hijs zeker lief. enne wat de kerst betreft, waar is de sneeuw????

  6. Emmelinda zegt:

    Ehm…in onze dromen vrees ik πŸ˜•
    Of op mijn log, ergens lang geleden πŸ˜‰

  7. teFrΓ© zegt:

    ja op mijn log staat het ook nog ergens, maar ik wil echte sneeuw *word wanhopig*

  8. Rianne zegt:

    Fijne en gezellige dagen voor jullie Emmelinda!

  9. Natazz zegt:


    l
    ***
    *~**~*
    ~*~***~*~
    **~*~**~*.~**
    **~.~*~*~*~..~**

    | |
    ———————-
    Fijne kerstdagen!

  10. Belzz zegt:

    Een heeeeeeeeeeel tof kerstfeest gewenst…

    xx Bella

  11. ~Tina~ zegt:

    Jij was nog laat op! Naar de nachtmis geweest?

    Hele fijne en gezellige dagen!!!
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  12. leejo zegt:

    Emmelinda
    Ik wens jou en je gezinnetje, hele fijne dagen.
    Liefs Leejo

  13. tycho's mama zegt:

    Merry Christmas (is weer eens wat anders hahaha)!! πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; zul je zien dat na de kerst ineens een heeeel dik pak valt 😦 Dan hoeft het ook niet meer πŸ˜› Alhoewel…. πŸ˜‰

    @Rianne;Ik wens jullie ook hele fijne dagen toe met veel humor πŸ˜‰

    @Natazz; Thanks! Ook voor jou hele fijne kerstdagen he πŸ˜‰

    @Bella;Ik wens jou ook een super kerstfeest! Laat het je smaken allemaal ghehehe πŸ˜‰

    @Tina; Hihi nee hoor, ik ben niet in de kerk geweest. Ik ben een nachtraaf en dat kwam nou goed uit ghehehe πŸ˜‰
    Ook voor jou hele fijne kerstdagen! Veeeeel plezier!
    Griefs (groetjes en liefs) van Emmelindaaaaaa πŸ˜€

    @Leejo; Dank je wel Leejo; Ik wens jou en Ria ook ontzettend fijne dagen toe! Maak er iets moois van. πŸ˜€ πŸ˜‰
    Griefs (groetjes en liefs)

    @Tycho’s mama; Hahaha jaaaaa. Dat wilde ik eerst hier bovenaan zetten omdat het mooier klinkt. Toch moest het van mij in het nederlands. Moest ik nog zoeken ook hoe het hier dan heet…vrolijk, zalig, gelukkig…eh…hahaha πŸ˜‰
    Maareh…ook voor jou een merry christmas! Veel plezierrrr! πŸ˜€

  15. teFrΓ© zegt:

    Merry X-mas!!!!
    Fijne avond!!!
    Liefs, FrΓ©.

  16. Emmelinda zegt:

    Jij ook ’n Merry X-mas! Veel plezier met je visite πŸ˜€
    Griefs,
    Emmelinda

  17. Mascha zegt:

    Complimenten voor je blog, ziet er leuk uit!
    Prettige kerstdagen en een super goed 2006 πŸ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Mascha πŸ˜€
    En voor jou ook hele vrolijke kerstdagen en een fantastisch 2006! πŸ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie! U2! πŸ˜€

  20. Cycli zegt:

    Dat gaat HELEMAAL goedkomen!

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik heb het helemaal in de gaten en ik ben zo superblij voor je! πŸ˜€

  22. Roesje zegt:

    Ik wens jou ook hele fijne en warme kerst toe Emmelinda … πŸ˜€

  23. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Roesje! Voor jou ook hele gezellige en knusse dagen! πŸ˜€

  24. Roesje zegt:

    Dat is lief van je Emmelinda! Dank je wel … voor mij mag het alle dagen kerst zijn. De hele wereld is meteen zo heel close samen. I love it!! πŸ˜€ Nogmaals heerlijke dagen met al je dierbaren ….

  25. Emmelinda zegt:

    Ja daarom vind ik kerst eigenlijk ook hypocriet. Het is leuk dat we dan met z’n allen even lief naar elkaar glimlachen en lol met elkaar hebben. Maar het zou veel leuker zijn wanneer we die stemming het hele jaar vast kunnen houden. Ach ja…beter twee dagen dan helemaal nooit he? Toch? πŸ˜‰
    En ik wil het jou nogmaals toewensen ghehehe πŸ˜‰

  26. Liesbeth zegt:

    HoHoHo…Merry Christmas πŸ™‚

  27. Emmelinda zegt:

    Heeeej de kerstvrouw! Vrolijk kerstfeest πŸ˜€

  28. Jaap zegt:

    gelukkig hebben we via het webgelogger het hele jaar door al lol, dus eigenlijk een soort Kerst-continuΓΌm..

  29. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Zo voelt dat wel he? Gelukkig maar πŸ˜€
    Klinkt trouwens best vies he; webgelogger. whoehaa πŸ˜€ 8)

  30. Roesje zegt:

    Je hebt helemaal gelijk Emmelinda … veel mensen “gedragen” zich anders op deze 2 bijzondere dagen. En veel mensen zijn er nog die alleen maar aan zichzelf kunnen denken .. ikke ikke ikke .. als iedereen zich om iedereen zou bekommeren zou de wereld er al heel anders uitzien. Daarom geen silence night/day voor mij. Liever veel kabaal zodat iedereen elkaar kan horen en elkaar niet kan vergeten. Dikke kus voor jou! Leen ik heel even je pollepel om hier in een pan te roeren .. *waar komt die kwalm opeens vandaan???* 8)

  31. Jaap zegt:

    haha, ja, maar webgebagger zou nog smeriger zijn πŸ˜›

  32. Emmelinda zegt:

    @Roesje; Oeps…heb je d’r een laten vliegen? *giechelt*
    Maar weet je, die dingen vind ik dus ook van carnaval, Valentijnsdag, moederdag, vaderdag etc. Het is dat het leuk voor de kids is….;)

    @Jaap; Ja of webgelebber hahaha πŸ˜‰

  33. Miek zegt:

    Nog nit aan het koken???? Onee, ht werd gourmetten vandaag, van die langgezochte gourmetschotel????
    Nou, wij vanavond minihamburgers, minipizza’s, frietjes en iets anders voor ons. Dus ook niet lang in de keuken!!
    Fijne avond!!!

  34. Emmelinda zegt:

    Heeee Miek! Ben je d’r weer! Jippieeeee

    Hahaha nee mijn vader is er nog niet. Al rammelt mijn buik behoorlijk ghehehe. Van mij mochten we nu al aanvallen ghehehe πŸ˜‰
    Ik vind jouw kerstmenu en geweldig uitzien! Krijgen we nog foto’s? πŸ˜‰
    Voor jullie ook een heeeeeele fijne avond! πŸ˜€ πŸ˜‰

  35. Roesje zegt:

    Pfff … koken is niet aan mij besteed Emmelinda! *zet de ramen open* Bijna een heuze fik hier! 8) Maar dat mag de kerstpret niet drukken. Al die andere dagen vindt ik driekeervier niks .. goed voor de winkeliers! Het is altijd zoveel mooier als het spontaan is. *smile*

  36. Emmelinda zegt:

    Hihi daarom ga ik ook gourmetten vanavond. Doorgaans weet ik wel wat te pruttelen in de keuken maar als ik voor anderen moet koken gaat het geheid mis. πŸ˜‰
    Juist! Dat vind ik dus ook; dat het voor winkeliers goed is. En voor de zogenaamde economie.
    En ja, spontane kadootjes of handelingen vind ik 1000x beter. Die blijven ook hangen in gedachten. πŸ˜‰

  37. Knorretjuh zegt:

    Jij ook hele fijne kerstdagen (even tussen de gezellige diners door ;))

  38. Roesje zegt:

    Kom ik nog heeeeeeel snel even binnenscheuren hier … om je te zeggen dat ik je gelinkt heb. Kus!

  39. Miek zegt:

    Shipsssss, vergeten foto’s te maken van mijn ultieme hambootjes, minipizzaatjes en fijita’s!!!! Maar goed, was ook in mum van tijd op. Toch maar manlief’s moeder uitgenodigd op de valreep want anders zou zij helemaal alleen ziten, en da’s nu niet de bedoeling met kerst!
    Maar het was gezellig. Kids nu voor Pietje Bell, en effe verder alles bijlezen van de afgelopen dagen!!

  40. angel zegt:

    net even lekker genoten van pietje bell.. t blijven leuke films… en ik wil je alvast een fijne 2 e kerstdag wensen πŸ˜› * giechel* 8) ( das de bessen up )

  41. Emmelinda zegt:

    @Knorretje; Haaa jij neemt pauze om plaats te maken voor een zoveelste ronde? Heeeel slim ghehehe. Bevalt het een beetje, dat kerstvieren? Ik wens je morgen ook nog een fijne dag! πŸ˜‰

    @Roesje; Wow dat is nog eens een verrassing! Thanks πŸ˜€
    KNUFFFFFFFFFFF

    @Miek; Hahaha…dat is een goed excuus dat er geen foto’s zijn! πŸ˜‰ Dat is heel aardig dat jullie haar uitgenodigd hebben! Voelt ook meteen goed he? Had je wel genoeg in huis dan?
    Hihi ja er zal wel een boel te lezen voor je zijn! Veel plezier met de verwerking ervan ghehehe πŸ˜‰ πŸ˜€

    @angel; Ja hihi ik heb die boeken altijd graag gelezen vroeger. Net als Dik Trom. Heerlijke lectuur!
    Grinnik…ik wens jou ook meteen een fijne 2e kerstdag! Hahaha was het lekker? *giechelt* (die is van de cola citroen ;))
    Knuf

  42. Riannuh zegt:

    Hetzelfduh!

    Leuke log trouwens! πŸ™‚

  43. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€

    Weet ik ghehehe (zet het raam open, het stinkt hier naar eigendunk). Welkom op mijn loggie. Ik hoop je nog vaker te ontmoeten πŸ˜€

  44. riannuh zegt:

    Jep!
    Komt goed!!!

    (heb knijper op mn neus gezet! ;), tkwam de computer uitsromen….. πŸ™‚ )

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi gezellie…dan zorg ik dat de airco de volgende keer goed werkt πŸ˜‰

  46. Pff gelukkig kerst is al weer 9 minuten voor bij!!

  47. Emmelinda zegt:

    Jihaaaa…nou al bijna 14 minuten! πŸ˜€

  48. Nicky zegt:

    Wanneer is het nou precies kerstmis? πŸ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    Wat is dat, kerstmis??? 8)

  50. Arjanne zegt:

    πŸ˜€ Beeeetje laat πŸ˜€ Ikke dan. Weetje, ik vergeet het gewoon nu ook al tegen mensen te zeggen, dat gelukkif 2006. NIet dat ik het niet wil ofzo, maar dat was toen, ben daar nu helemaal niet meer mee bezig πŸ˜€

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik heb dat ook. Daarom doe ik het bij iedereen minstens drie keer. Omdat ik bang ben dat ik het anders vergeet ghehehe πŸ˜‰
    Maareh…laat? Welnee…ben je alvast vroeg voor kerst 2006! Ghehehe πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

