KerstSTUK

Ook ons kerstSTUK wenst jullie fijne kerstdagen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op KerstSTUK

  1. Natazz zegt:

    Wauw, mooie decoratie heb jij op je bordje πŸ˜€

  2. ahh die lijkt een beetje op mijn kat Sammy

  3. teFrΓ© zegt:

    hihi, lekker beest πŸ˜‰
    Nou nog 1 keer dan, Fijne feestdagen… πŸ˜› 8)

  4. Emmelinda zegt:

    @Natazz; hahaha ja dat LAG er. Voordat Sam het ingepikt had ghehehe πŸ˜‰

    @Jeske-various; Dan kom ik eens effies spieken op je log πŸ˜‰

    @teFrΓ©; Hahaha ja die heeft de beest uitgehangen toen we wegwaren. Die zag er duidelijk iets anders in ghehehe πŸ˜‰
    Hahaha ja we doen het gewoon nog een keer: Fijne kerstdagen meissie! πŸ˜€

  5. Alucard13 zegt:

    Ik krijg er spontaan honger van πŸ˜‰ πŸ˜›

    Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja weer eens iets anders dan reerug, kalkoen en eendeborstfilet he? πŸ˜‰

    Voor jou ook fijne feestdagen en maak er een gweldig 2006 van! πŸ˜€

  7. Mantis zegt:

    Dat is nog eens een orgineel kertsstuk πŸ˜‰
    Fijne dagen

  8. Fuzzy Bear zegt:

    wat een lekker ding zeg πŸ™‚

  9. Emmelinda zegt:

    @Mantis: Ja he? En ik heb er niet eens iets voor hoeven doen. Sam is enorm creatief πŸ˜‰
    Jij ook fijne dagen! πŸ˜€

    @Fuzzy Bear; Ja egwel he? En enorm creatief zie je dat? πŸ˜‰

  10. Bert zegt:

    Zonde van je mooie kerststuk alhoewel je zegt het zelf al kerstSTUK. Mijn interpretatie is dus dat je nu een geweldig stuk op tafel hebt liggen en daar is toch niets mis mee?
    Fijne kerstdagen toegewenst door Bert en Wil.

  11. Emmelinda zegt:

    Psies! Helemaal goed geΓ―nterpreteerd! Het kerststuk is stuk maar daar is een ander kerststuk voor in de plaats gekomen. Weer eens iets anders dan een levende kerststal he? πŸ˜‰
    Jullie ook hele fijne kerstdagen! πŸ˜€

  12. leejo zegt:

    UH? Eten jullie die rauw op?

  13. Emmelinda zegt:

    Ja soms lusten we hem rauw ghehehe…met een pepersausje natuurlijk πŸ˜‰

  14. teFrΓ© zegt:

    Jouw kat bracht mij ineens op een leuke log, die ik nog had liggen πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ha dan kom ik us effies snuffelen πŸ˜‰

  16. Marika zegt:

    Whahahahaaa geweldig! πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    @Lette;Oh hahaha…dan kunnen ze samen spelen. ghehehe πŸ˜‰ Fijne dagen!!!

    @Marika; Hahaha ik zou bijna een extra weblog beginnen met allemaal kattenstreken mbt de kerst! Hahaha wat een maffe beesten! HEERLIJK! πŸ˜€

  18. teFrΓ© zegt:

    Over katten gesproken, hoe is het met je boom?

  19. Emmelinda zegt:

    Helemaal goed *juicht*. Hij gaat er alleen maar onder liggen! Goed he? Dan maakt zo’n kerststukje niet uit he? πŸ˜‰ πŸ˜€

  20. remco zegt:

    waar kan je de kaars neerzetten πŸ˜•

  21. Emmelinda zegt:

    In z’n…oh hahaha laat ik het netjes houden. Omdat het bijna kerst is 8)

  22. remco zegt:

    whaahahahahahahahahahahahaha πŸ˜›

  23. teFrΓ© zegt:

    Dus je ballen hangen (kerstballen!!!)?

  24. Emmelinda zegt:

    Whahaaa…(die toevoeging! hahaha) De helft. De rest doe ik strakkies πŸ˜‰ Onder Idols. Heb ik tenmisnte mijn handen vol wanneer er eentje vals gaat blaten. Onderdrukt mijn wurgneigingen ghehehe πŸ˜‰ Geintjuhhh

  25. Stella zegt:

    Zo, die ligt er lekker bij πŸ˜›

    Fijne dagen!

  26. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja die heeft het mooi bekeken he? Artestiek mannetje he? Ghehehe

    Jij ook fijne dagen! πŸ˜€

  27. teFrΓ© zegt:

    Pas maar op straks ga je er mee gooien….

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan zullen we eens zien wie er vlug achteraan snelt πŸ˜‰ hihi

  29. ~Tina~ zegt:

    Dat is nog eens een origineel kerststuk! Strikje er om, kaarsje erbij….. πŸ˜‰ πŸ˜€

    Zonder gekheid (erg moeilijk bij jou, maar vooruit): Hele fijne en gezellige kerstdagen toegewenst. Geniet er van!!!
    Graag weer tot logs, groetjes van Tina πŸ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    @Tina; Ja grinnik…ik weet alleen niet hoe lang het blijft zitten maar eens gegeven blijft gegeven he? πŸ˜‰

    Hahaha moeilijk bij mij? *kijkt schijnheilig* Hoezo??? 8) Ik wens jou ook ontzettend veel plezier komende dagen! Maak er iets prachtigs van! πŸ˜€
    Zeker tot logs!
    Groetjes πŸ˜€

  31. Geertje zegt:

    Ook ik wens je geweldige kerstdagen!
    Liefs….

  32. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Geertje πŸ˜‰ En ook voor jou he? πŸ˜‰
    Knuffff πŸ˜€

  33. CharLi zegt:

    Jouw sam spoort al net zoveel als mijn katten! πŸ˜‰
    erg gek, maar oooooo zo leuk! πŸ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    Ja heerlijk he? En hij weet heel goed dat het niet mag. Als we thuis zijn komt ie niet op de tafel. Nu hadden we hem betrapt πŸ˜‰ (al wisten we het wel omdat ie snachts met de kerstballen van dat kerststukje ligt te spelen ;))

  35. CharLi zegt:

    Ik ben blij dat die katten van mij snachts in de keuken (met dichte deur natuurlijk) slapen, zodat smorgens mijn kerstboom nog rechtop staat! πŸ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat zou hier ideaal zijn maar we hebben geen keukendeur. Ja die naar de tuin gaat ghehehe. Sam blijft in de huiskamer maar pffff ik hoor de kleine kerstballetjes uit dat kerststukje de halve nacht tegen de deur tikken hahaha πŸ˜‰

  37. CharLi zegt:

    Ach, hij heeft lol, zullen we maar zeggen! πŸ˜€

  38. Emmelinda zegt:

    Ja daarom lig ik in bed ook te glimlachen. Zo heeft hij ook zijn kerst πŸ˜‰

  39. erik zegt:

    Hetzelfde Emmelinda, prettige dagen voor jou en je naasten … O, ja, ik schrik niet zo snel hoor van je foto.

    gr. Erik.

  40. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Erik! Ik ben gerustgesteld dat je niet geschrokken bent ghehehe πŸ˜‰

    Groetjes πŸ˜€

  41. epie zegt:

    das toch niet het menu van morgen he

  42. Emmelinda zegt:

    Heej goed dat je er bent…wil je gegrild vlees of gourmet je liever? Ghehehe 8)

  43. epie zegt:

    jij bent the boss , voor eenmaal dan

  44. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat gaan we vieren! Oh nee…dat het kerstmis is natuurlijk πŸ˜› 8)

  45. epie zegt:

    ben ff op de zaak en shit was mis ik nu
    ff denken emmelinda
    t heeft iets met een bombardon te maken
    e twas altijd zo mooi

  46. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ja dat heb je mooi gemist. Lopen ze nou voor niks door je straat…pffff, mooie dorpsgenoot ben jij 8)

  47. epie zegt:

    ik verheug me op droe koningen en jij weet waarom

  48. Emmelinda zegt:

    Heb je al bakmeel in huis dan? 8)

  49. epie zegt:

    drie kongen drie koningen bam

  50. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…DAT bedoel je. Ik denk dat ze je voordeur wel mijden. Dat gaat over van generatie op generatie…die wagen het niet nog een keer 8)

  51. epie zegt:

    dr zij herinneringen waar ik nu echt over moet lachen

  52. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…eigenlijk te bizar voor woorden maar wel zo leuk. Net zoals met carnaval en dat geweer van Danny en Klaar Kak ghehehe πŸ˜‰

  53. epie zegt:

    zoalige keersmis

  54. Emmelinda zegt:

    Hahhaa ja ook voor jou. Bovenin staat een plaatje van Rudolf…compleet met rode neus. Speciaal voor vandaag ghehehe πŸ˜‰

  55. Cycli zegt:

    Ik ben heel erg benieuwd hoeveel HELE ballen jij nog in je boom hebt hangen!

  56. Emmelinda zegt:

    Allemaal nog ghehehe. Goed he? *trots*

  57. Cycli zegt:

    Hebbie die kat nou toch opgesloten in dat keukenkastje???

  58. Emmelinda zegt:

    Sssst niet doorvertellen hoor 8)

  59. Cycli zegt:

    OOOHPS

    *backspace backspace*

  60. Emmelinda zegt:

    Vergeet niet de coockies! Coockies? *kijkt om zich heen* Zijn die nou al op??? 8)

  61. Cycli zegt:

    GASP en ikkuh dan???

    *verstopt sneel der door truffels*

  62. Emmelinda zegt:

    Truffels? Mjammieeeeeeeeeeeee

  63. Cycli zegt:

    BUSTED HAHAHAHA

    *Deelt de truffels*

  64. Emmelinda zegt:

    JOEPIEEEEEEEEEEEEE *laat handboeien vallen en valt aan*

    Wil jij een gevulde kerstkrans?

  65. Emmelinda zegt:

    Jammer…die zijn op πŸ˜›

  66. Cycli zegt:

    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
    Jij ben UBERGEMEEN!!!

  67. Emmelinda zegt:

    Giechel…(giechelt echt).
    Ja wat een beest he? *geeft Bifi*

  68. Cycli zegt:

    *peutert de truffels uit Emmelinda’s mond*

  69. Emmelinda zegt:

    *houdt kaken stijf op elkaar*

  70. Cycli zegt:

    *propt de bifi in Emmelinda’s mond*

    Dat vinnik nie lekker …. bifi’s …
    Ik weet het …. een doodzonde in jouw boek πŸ˜‰

  71. Cycli zegt:

    *gaat ff verband halen voor der vingers*

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor…geen doodzonde maar een opluchting *haalt snel kaken van elkaar*

  73. Emmelinda zegt:

    hahaha je kent me al ghehehe

  74. mary zegt:

    haha dit is het mooiste ‘kerststukje’ dat ik tot nu toe gezien heb … echt geweldig!!!!
    Groetjes van Mary

  75. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja geweldig he? Jammer genoeg wil ie niet de hele kerst blijven liggen. Flauw he? πŸ˜‰
    Griefs (groetjes en liefs)

  76. Nicky zegt:

    Prachtig kerststuk! Heeft-ie nog een kater gekregen de afgelopen dagen? πŸ˜‰

  77. Emmelinda zegt:

    Ghehehe nee we hebben hem wel versierd

    (met slingers ;))

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

