Watschaamjemenou?

Vandaag sleurde ik Mies mee de stad in. De handboeien heb ik maar thuis gelaten. Ze had nieuwe laarzen nodig. Vond ik. Die afgetrapte dingen moesten hoognodig vervangen worden. Voor schoenen doet ze een moord (ssst niet tegen Peter R. De Vries zeggen he?) dus ik hoefde haar niet op sleeptouw te nemen! Tijdens die klopjacht liepen we nog even C&A binnen. Ja blijft een goeie smoes *grinnik* …op weg naar de schoenenafdeling kan ik dan nog een blik werpen *boink * op de rekken die we voorbij lopen zonder dat ze gaat zeuren dat we eigenlijk voor haar kwamen!

Op de terugweg zag ik in een rek een prachtige bloes hangen. Echt iets voor mij, al zeg ik het zelf. Maar…probleempje; hij hing heel hoog in een rek tegen de muur. Daar kwam ik niet zo maar bij. En dan ben ik toch niet zo klein (1.73m). We probeerden een glimp op te vangen van het prijskaartje om te zien of verdere inspanningen de moeite waard waren. De prijs was oke. Waar waren die verkoopsters nou wanneer je ze nodig had? *zucht*

Ik gaf het op. Rondkijken hielp niet veel. Ik probeerde het zelf wel. Mies vroeg hoe ik dat wilde aanpakken. Zucht, ze moet nog veel leren van het shop-vak he? *Schudt ongelovig het hoofd*. Ik vertelde haar dat ze maar eens op moest letten en sjorde aan een hoekje van de bloes terwijl ik op mijn tenen stond en met mijn andere hand steunde tegen de muur. De bloes ging heen en weer aan het knaapje aan het rek. Nog even aan de mouw rukken, daar kon ik nou bij. Eindelijk gaf de bloes op en viel in mijn armen. Hebbes! De kleerhanger bleef eenzaam bovenin hangen.

Mies’ gezicht was knal en knal rood. Van het lachen en omdat ze zich schaamde. Allebei tegelijk. Knap he? Ghehehe

Tsja zo’n dagje winkelen met mij gaat je niet in de koude kleren zitten

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watschaamjemenou?

  1. leejo zegt:

    Waar ken ik dat van? mij wordt gevraagd moest jij geen nieuwe sokken hebben, dan komen we thuis met sokken voor mij van een euro of 10 en zij met 50 euro truitjes 😉

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa slim he? Ze trappen er hier ook altijd in ghehehe 😉 😛 8)

  3. teFré zegt:

    was het wel de goede maat????

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…gelukkig wel. Dat staat gelukkig duidelijk boven de prijs. 😉

  5. teFré zegt:

    haha, gelukkig maar, soms is net het kaartje weg of niet zichtbaar 😕 Valt me nog mee dat je het zo gedaan hebt, had wel iets meer Emmelinda kunnen verwachten 😉

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…vertel dat Mies maar. Die kopDat rode koppie van haar! Ghehehe…die wist niet hoe ze het had 😛

  7. teFré zegt:

    Maak d’r ff wakker dan *grinnik*

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi ze zijn allebei nog wakker 😉

  9. teFré zegt:

    Komt ie: Meiden….??? Als ik jullie moeder een beetje begin te begrijpen (is best moeilijk soms), dan kon dat vanmiddag veeeeeeeel gekker…. (zoiets?! ) 😉 8)

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha je kent me al he? 😉 Maar ik heb me echt heel netjes gedragen. Ik heb ook eens voor de gein bij een kennis/vriendin de straat in de stad volgehangen met uitgeprinte kaboutertjes omdat we de hele tijd aan het ginnegappen waren over kabouters. Mies heeft zich rotgeschaamd hahaha…die had ik zo bij een psycholoog kunnen afleveren 8)

  11. Emmelinda zegt:

    Stef niet trouwens (wat een wonder! Niet dus)…die rende mee om alles op te plakken ghehehe 😉

  12. teFré zegt:

    Arm kind, overgeleverd aan een moeder die ze ziet vliegen…. hahahaha Geintjuuuuuh (op ze jouws)

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja triest he? 8) Zo jong en dan al….

  14. teFré zegt:

    Ik vrees dat mijn dochter ook nog wel wat van die momenten gaat krijgen, ben ook altijd voor alles in 😛
    ze zit me nu soms al aan te kijken met een hoofd van, WAT doe je?!

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi en toch vind ik dat leuk. Het heeft wel iets, toch? Bij ons thuis kon ook nooit eens iets normaal. Daar moet ik nou nog om glimlachen. Liever zo dan standaard. Al geeft het wel eens strubbelingen 😉 hahaha

  16. Emmelinda zegt:

    En het mooiste is (heb ik nog een logje over liggen, die is nog niet naar mijn zin) dat Stef vanzelf al gek doet. Waar Mies zich voor schaamt doet Stef al maffe dingen uit zichzelf 😉

  17. teFré zegt:

    Zie daar heb je het al 8) je genen heb je niet voor het uitkiezen he 😕

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee psies. Ik ben benieuwd bij welke generatie het stopt 😉 8)

  19. teFré zegt:

    ohnee nog meer Emmelinda’s kan de wereld ieder z’n lachspieren dat wel aan?

  20. Emmelinda zegt:

    Whahaaa het zou me een boel onrust veroorzaken 8)

  21. Rianne zegt:

    En heb je de blouse uiteindelijk nou nog gekocht?
    Fijne cursusleidster ‘shopaholic’ ben jij! 😉

  22. Natazz zegt:

    En blouse gekocht?
    En Mies geslaagd voor nieuwe stappers? 😀

  23. Gonny zegt:

    Ja as je perse iets wil he.

  24. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Jaaaa zeker weten! Ik ben er meteen mee naar de kassa gesneld. Heb Mies ondertussen nog een cursus door de “mensenmassa heenwringen” laten zien 😉

    @Natazz; Yep he is mine! Jippieeeeee! Ennuh..Mies kreeg voor haar geduld nieuwe stappers inderdaad. 😀

    @Gonny; Zo is dat. Dan haal je alles uit de kast….eh…alles van het rek, hoe dan ook 😉

  25. Cycli zegt:

    *proest*
    Ik zie het je al helemaal doen … En ik zie Mies al door de grond zakken!!

  26. Emmelinda zegt:

    Ja we zijn maar snel weggegaan voordat iemand dat gat in de vloer kon ontdekken 8) ghehehe

  27. Alida zegt:

    Ik vroeg me af of er nog nieuwe laarsen waren gekocht, maar lees net dat dat inderdaad ook gelukt is. Als ik ergens niet bij kan ga ik ook altijd wiebelen en trekken. Als je dat te hard doet staat er vaak opeens wel een verkoopster voor je neus. Helaas “verkoop miep”, jij klaar met je pauze ofzo, ik heb hem er al af hoor. 😉

  28. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik….Mies wilde eigenlijk graag weer naar huis om te computeren. Hoezo verslaafd? Maar die laarzen moesten er echt komen, zo armoedig zoals ze er nou bij liep 😉 Dus we zijn gelukkig geslaagd 😉
    Hihi ja is toch…hangen ze zoiets moois helemaal bovenin de zaak en echt hoog. Is toch maf? Als ze het niet willen verkopen moeten ze het ergens verstoppen ghehehe. Het was bij C&A, zou je toch denken dat die verkoopsters genoeg rond hebben lopen??? 😉
    Maar goed, geeft niks, ik help mezelf wel ghehehe 8)

  29. Nicky zegt:

    Oh leuk! Hoe vaak ik dochterlief niet tijdens het shoppen beschaamd hoor zuchten ‘Maham! Gedraag je!’…. Moet haar toch jouw logjes eens laten lezen, misschien een troost voor haar dat ze niet de enige is met een tikje vreemde moeder…

  30. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja doe maar. Drievierde van wat ik uitvreet log ik nog niet eens ghehehe 😉 Anders sturen ze meteen de witte jassen hierheen 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

