Kerstmis 2005, part 2

Omdat Kerstmis eigenlijk meer een werkwoord is (denk aan eten, eten en nog eens eten, de krachtinspanningen die het kost om geen misplaatste grappen te maken over de haardos c.q. kleding van je (schoon)familie, vervelende karweitjes opknappen in de keuken (lees;koken) en het in toom houden van kinderen wiens gedrag inmiddels de grenzen van het maximale verdraagzaamheidspeil hebben bereikt, het inhouden van buikspieren vanwege eigenwijs te klein gekochte kerstkleding, kadootjes uitpakken waarvan je met een zucht probeert je ogen niet te laten tollen omdat men weer niet begrepen heeft dat je al jaren de kast vol hebt liggen met walgelijke stropdassen, de kerstmuziek die je (als je Marc kent weet je dat hij ze de hele dag draait) de strot uitkomt vanwege psychologische oorlogsvoering met de cd-speler en/of radio, ingehouden woede-uitbarstingen wegens krassen in je nieuwe gourmetpannetjes, claustrofobie wegens ophokplicht te lang opgesloten in huis,wurgneigingen wegens saaie films op de buis e.d.) heb ik voor de broodnodige afleiding en/of afreageerstrategie iets voor jullie bedacht. Nee, helaas geen lichamelijke inspanning zoals boswandelingen of het bezichtigen van de woonboulevard een dorp verderop. Ik dacht eerder aan iets minder inspannends (gezien de lichamelijke conditie na het kerstdiner), buiten uitbuiken dan.

Benodigdheden zijn: De rechterkolom van deze weblog met het archief, je muis en je ogen.
Geheid dat je er dan weer een poosje tegen kunt! (geen dank, graag gedaan!)

Was getekend, de feestcommissie

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

64 reacties op Kerstmis 2005, part 2

  1. Natazz zegt:

    Ach de eerste dag zit er gelukkig op. haha.

    Ene is het je vader nog gelukt om de schalen leeg te vreten?

    Leuk al die bezigheidsterapie spelletjes, ik kom er na de kerst wel op terug, ik wil eigenlijk mijn bed opzoeken. haha.

    Fijne tweede kerstdag
    Liefs Natazz
    Xx

  2. leejo zegt:

    Heerlijk hé ,KERSTMIS😕

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat hebben we ook weer achter de rug he? Pfff volgens mij ben ik vanavond 15 kilo zwaarder geworden. Schandalig wat kan een mens naar binnen schuiven zeg *schaam*

    Ja grinnik…dat is prima gelukt. Hij moest er snel mee zijn want we hadden honger ghehehe😉

    Ik ga ook zo. Kerst is vermoeiender dan ik dacht ghehehe. Mijn ogen branden in ieder geval. STraks maar uitblazen😛

    Ik wens jou ook alvast een hele fijne 2e kerstdag!
    Knufffff
    XXX

    @Leejo; Nee heerlijk was de gourmetschotel ghehehe. Om eerlijk te zijn schenk ik 2e kerstdag wel aan iemand die er dolgelukkig mee is😉 Alhoewel…wacht us…we gourmetten morgen de restjes weg ghehehe😀

  4. leejo zegt:

    Smakeltuk voor morgen😉

  5. Emmelinda zegt:

    Dank je wel…als ik nog aan tafel pas heet dat ghehehe 8)

  6. leejo zegt:

    Hey lieverd
    wil je wat voor me doen? ga ff bij lotuslichtje langs ( zie mijn links) tnx

  7. Emmelinda zegt:

    Is goed, ik was er straks al geweest maar ik sloeg helemaal dicht wegens omstandigheden. Misschien weet ik nou ineens wel wat te schrijven oke?

  8. teFré zegt:

    Zoooo, ook te vol van vandaag…. pfff kan geen pap meer zeggen *heeft het tóch gezegd*. Ik heb een rustige kerst gehad, zonder die hele opsomming van jou hierboven hahaha. Morgen de restjes opeten en verder helemaal niks.

  9. Emmelinda zegt:

    Dat klinkt heerlijk! Ik ben jouw log al aan het opstarten, eens kijken of er iets te snuffelen valt😉
    Hihi dan mag je van geluk spreken. Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen op de hele wereld dat kunnen zeggen😉
    Hihi ja we hebben hier ook nog genoeg over voor een 2e ronde😉 Lekker rustig dagje morgen dus😉

  10. teFré zegt:

    Ow mijn lijf wil naar bed, maar ik wil nog eigenlijk zoveel, gelukkig ben ik bij de afwas geholpen en hoef ik daar morgen niet meer tegen aan te kijken, daar heb ik echt zo’n hekel aan. Missch toch ook maar en keertje gaan snuffen naar zo’n ding die het voor je doet 😉

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja mijn ogen willen ook graag de luiken sluiten al protesteert de rest. Ah hahaha het is goed dat je het nu niet meer kunt zien maar hoeveel typfouten hier stonden?! Lang leve de delete en backspaceknoppen ghehehe. Ik moet dus echt naar bed!
    Grinnik…ja zo’n ding wil ik ook wel. Er is alleen geen plaats in de keuken *snifsnif*…ach ja, gooi ik het fornuis er toch uit?😛

    WELTERUSTEN!!! 8)

  12. teFré zegt:

    Hahahaha, ook ik ga nu hier die knop opzoeken waar x opstaat *gaat ‘m ook klikken* . Fijne dag morgen en tot logs. Truste.

  13. epie zegt:

    ik vond het gezellig en heb geprobeerd me bescheiden op te stellen bij het gourmetten , hetgeen zoals gewoonlijk niet gelukt is. bedankt dus enne mag ik
    toch nog langs komen ???

  14. Rianne zegt:

    Nog niet uitgebuikt?😉

  15. Ik wil niet veel zeggen. Maar wel dit: “Bij ons gaat dat toch anders hoor”.

  16. Emmelinda zegt:

    @teFré; Kijk us…het was gelukt ook! Oh hahaha dat is nou natuurlijk niet meer te zien😉

    @epie;Ja tuurlijk epie. Alleen niet vandaag. WAnt vandaag halen we pas de ECHT lekkere dingen uit bij het gourmetten ghehehe…GEINTJUHHHH

    @Rianne; Nee, ik vrees dat daar wel een week overheen gaat😉 Ghehehe

    @De Weblog van Helmond; Ah jullie hebben andere spelletjes???? ghehehe…geintjuhhh

  17. teFré zegt:

    Ik zie het nu en het was jou ook goed gelukt he 😉

  18. Emmelinda zegt:

    Ja ghehehe…jou ook?😉

  19. teFré zegt:

    Mij wel ja, ben als een blok in slaap gevallen *weet niet zo goed of blokken wel slapen*.

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha waren het gekleurde blokjes?😉
    Ik was ook meteen weg. Zie je…dat is het gevaar van webloggen. Dan kom je in een soort ontkenningsfase :”Ik ben niet moe, ik ben niet moe, ik wil nog een boel doen”…ghehehe😉

  21. @Emmelinda om 11:28: Moeten wij ons dan daarvoor schamen?

  22. Had net de nitendo weer eens aangesloten maar deze zijn ook heerlijk om te spelen😀

  23. Emmelinda zegt:

    @De weblog van Helmond; Hahaha ligt er aan WAT voor spelletjes ghehehe 8)

    @Leidse Glibber; We hebben net de tafelspelletjes opgeruimd. Tijd om de muis weer eens te verplaatsen. Ik heb net dat circusspelletje gedaan. Valt niet mee ghehehe😉

  24. @Emmelinda: Voor welke spelletjes moeten we ons dan schamen?

  25. Bert zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Of je gelijk hebt.
    Zo de feestcommissie heeft het weer voor elkaar hoor. Ik kon het natuurlijk weer niet laten om aan die spelletjes mee te doen met als gevolg dat m’n RSI probleem voorlopig nog niet over is !!.
    Groetjes van Bert en Wil.

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik zal een volgende log plaatsen met pijnstillers, rekverbanden en alles wat nodig is om De RSI-klachten tot een minimum te beperken😉
    Groetjes ennuh…toch nog een fijne 2e kerstdag 8)

  27. epie zegt:

    hi hi net op , weegschaal netjes gelukkig , even naar buiten ,is nog zonnetje thanks nog

    groetjes ook aan die maffe kat

  28. Emmelinda zegt:

    @epie;Hier regent het nou. Volgens mij snapt moeder natuur het niet. Sneeuw willen we. Veel sneeuw. Geen regen. Bleergh. Maar goed, we zitten droog dus ik vind het best😉

    @DWVH; Grinnik. Mooi zo😉

  29. Siep zegt:

    lukt t je een beetje om de dagen zonder kleerscheuren door te komen?

  30. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoor…voor de zekerheid heb ik vandaag maar netpanty’s aangetrokken. Jeweetmaarnooit😉

    En bij jou? Lukt het ook prima?

  31. Geertje zegt:

    Hoe herkenbaar!!!😛 Heb werkelijk in een deuk gelegen!
    Met name dat stukje van de ontembare kinderen…….
    Ze mochten van ons vandag verplicht buiten spelen😛
    werkte overigens goed😉
    Wens je nog een hele fijne 2e kerstdag!
    Liefs….

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi. Gelukkig heb ik het bij elkaar verzonnen. Deze keer wel ghehehe. Was andere jaren met het grote kerstdiner van mijn schoonfamilie wel anders.😉
    Hier regent het dus dat is geen optie. Maar de computer maakt veel goed ghehehe😉
    Ik wens jou ook nog een hele fijne 2e kerstdag! Goh wat vliegt dat voorbij he?😉
    Griefs (groetjes en liefs)

  33. Tina zegt:

    Hahaha, dat van die onstuitbare kids klopt wel een beetje hoor… Enne het heeft geholpen😉

  34. Emmelinda zegt:

    HIhi mooi zo, kan je er weer een poosje tegenaan?😀

  35. leejo zegt:

    Ik kom jou er dan heel vlug 1 terug brengen

    dikke knuffelkus

  36. Emmelinda zegt:

    Hihi niet struikelen tijdens het vlugge lopen he?😉 Thanks!😀

  37. Liesbeth zegt:

    oe, spelletjes * gaat gauw spelen*

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi ik hoop dat er iets leuks voor je bij zit. Er volgt nog meer binnenkort😉

  39. EPIE zegt:

    HE EMMELINDA MORGEN DEEG GIST KRENTEN EN OLIE
    HALEN VOOR OUD JAAR
    OF WORDEN HET WAFELS
    JE WOONT NOU EENMAAL OPDE GRENS VAN WAFEL EN BOLLENSTREEK

  40. Emmelinda zegt:

    Maareh…misschien wil ik wel alleen maar Gelderse worst??? 8)

  41. EPIE zegt:

    of staat een kraam tuusen mc donald en de bijenkorf

  42. Emmelinda zegt:

    Eh volgens mij niet. Wel op de markt😉

  43. emie zegt:

    waar is marc ook weer geboren ???

  44. emie zegt:

    waar is marc ook weer geboren ???

  45. Emmelinda zegt:

    Ben je nou sluikreclame op de log aan het gooien? 8) 😛

  46. epie zegt:

    kan die gelderse worst niet goed plaatsen zeker niet op oud jaar

  47. Emmelinda zegt:

    Grinnik…is hier wel eens iets te plaatsen dan in deze familie? 8)

  48. Alida zegt:

    Ik zal nog eens op “dit stuk” klikken, wordt ik er weer uitgegooid, ggggrrrrrrrrr. Ik had eerste kerstdag (opzitten en pootjes geven bij mijn schoonouders) een iets te stakke rok aan. Met staan zat hij perfect, nergens last van. Maar zodra ik ging zitten zat dat ding en mijn panty (bbrrrrrr) in mijn buik te knijpen. Hebben daar gegourmet en stonken naderhand tot op het ondergoed. Alles moest dus zo de was weer in. Nu lees ik op de rok dat hij niet in de was mag. shit. Dan maar een tijd laten hangen, was toch niet van plan om hem snel weer aan te doen, dat snap je zeker wel.😉

  49. epie zegt:

    net chnees gehaald , smaakte naar de dsm alles nogal
    stukgekookt enne ben blij dat het toilet vlakbij is
    der is duidelijk iets mis mee

  50. Emmelinda zegt:

    @Alida;Oei…is dat steeds? Dat is geen leuk spelletje😉
    Niet in de was? Grrrr. Bestaat dat anno 2005 nog? En in de koude was? Of met zo’n doekkie in de droger? Of heppie geknoeid?😉
    Volgens mij is alleen zwangerschapsmode ideaal bij het kerstdiner. Dat zet lekker uit ghehehe😉

    @epie; Giechel…misschien was het wel een nieuw monster van een of ander nieuw produkt van de DSM?

  51. epie zegt:

    k wor ziek denk ik , kan ik ff niet gebruuken, maar
    effe onder de wol , heb geen cognac in huis shit
    dat hielp altijd wel

  52. Emmelinda zegt:

    Doe dat maar effies. Kan nooit kwaad. Ga maar effies slapen wie weet knap je er van op?

  53. Chocokaatje zegt:

    zo… dit is lekker spelletje voor de spijsverTering, Burpp😉 Hoop dat je het leuk hebt gehad deze afgelopen dagen….gr. choco

  54. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…kun jij er ook minstens 3 dagen op teren? Ik wel zo te voelen ghehehe😉
    Yep ik heb het naar mijn zin gehad! Jij ook?
    Griefs (groetjes en liefs)

  55. Nicky zegt:

    Ik durf niet te klikken… Ik wil nog een paar uur slapen voor ik weer ga werken… Ben bang dat het een of ander spelletje is waar ik niet meer mee kan stoppen…

  56. Emmelinda zegt:

    Je hebt groot gelijk. Het zijn namelijk een BOEL spelletjes. Misschien vind je er geen een leuk maar neem het risico maar niet😉

    Slaap lekker!!!😀

  57. Marika zegt:

    Ik klik er niet meer op hoor iedere keer loopt IE vast. 😕 Of was dat de grap van het spelletje? 😛

  58. Emmelinda zegt:

    Ah jij ook al? Hmmm vaag is dat. Ik heb nergens last van😕

  59. Pingback: 10 geboden voor een vree(d)(t)zame kerst! | Watzegjemenou?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

