Limerick

Een boos blom dondje te Kampen
Stond van woede op de grond te stampen

Ze had een bankafschrift in haar hand
En riep toen behoorlijk aangebrand;

“Waar blijft de rente van de spaarlampen?”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. leejo zegt:

    Dat snap ik nou niet, ik krijg dat elke maand netjes bij geschreven, Hmm wel in rode inkt πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien moet het blom dondje maar gaan internetbankieren dan? πŸ˜‰ Misschien is ze wel kleurenblind???

  3. leejo zegt:

    Wie weet ja, en ik heb een t*ring hekel aan voetbal, ik kijk er nooit naar.

  4. Emmelinda zegt:

    Oh hihi nou dan ken ik er nog een. Ik ren gillend weg. Nou ja…ik smeer ‘m naar m’n weblog ghehehe πŸ˜€

  5. leejo zegt:

    Hoezo verslaafd? πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Ik zit nog in de ontkenningsfase: “Ik verslaafd? Hoezo?” πŸ˜› 8)

  7. Nicky zegt:

    HΓ©! Kun je daar rente over krijgen? πŸ˜•

  8. Emmelinda zegt:

    Bel morgen de bank maar eens ghehehe πŸ˜‰

  9. leejo zegt:

    Zijn wij de enige nog in weblogland?

  10. Emmelinda zegt:

    Stilletjes he? Al had Nicky just left the building πŸ˜‰
    Volgens mij is iedereen nog helemaal suf van het uitbuiken ghehehe πŸ˜‰

  11. Natazz zegt:

    Hij is weer geweldig, volgens mij flap jij ze er zo uit! πŸ˜›

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi nee helaas toch niet. Alleen maar als ik een maf woord hoor of er beelden bij krijg…dan is het zo gepiept πŸ˜‰

  13. Hij is goed Emmelinda, en natuurlijk krijg jer er geen rente over, echt weer iets voor zo’n dom blondje.
    Die dingen zijn om te SPAREN, ik heb al een kast vol in alle soorten en maten.
    En als er weer een nieuwe komt koop ik hem gelijk voor mijn verzameling. πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja vooral in deze tijd van de kaarsjes is dat gewoon verspilling om die spaarlampen in de fitting te draaien! πŸ˜‰

  15. leejo zegt:

    Mogge Logbeest πŸ˜‰

  16. Rianne zegt:

    Woehahahha Emmelinda!
    Jij limericktalent!
    Moet je spaarlampen in een fitting draaien? Vandaar dat ze niet in mijn spaarpot passen…. πŸ˜‰

  17. remco zegt:

    WATTTTTTTTTTTTTTTTTT zijn er spaarlampen sinds wanneer. is er al een forum voor opgericht waat kan ik me aanmelden 8)

  18. teFrΓ© zegt:

    ghehehe, kwam die weer zo hup uit je mouw?
    Wij hadden ook sneeuw!!!!

  19. angel zegt:

    – grinzzzzzz πŸ˜€ hoe verzin je t πŸ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    @Leejo; *grijnst* Heeeej Ander logbeest! Een hele goeie middag! πŸ˜€

    @Rianne; Bij jou ook al niet? Ik had ze al in de kluis gelegd maar groeien? Ho maar. Trouwens, mijn groeibriljant doet het ook al niet ghehehe πŸ˜‰

    @De weblog van Helmond; Yep πŸ˜€

    @remco;Ehm…gezien de rentestand is het misschien beter even alle ENERGIE op te kroppen om later massaal de beurs te bestormen ghehehe πŸ˜‰

    @teFrΓ©; Ja die was zo gepiept. Terwijl ik eigenlijk nog een halve had liggen die halverwege mijn mouw bleef steken πŸ˜‰
    Wij hebben net 4 vlokjes gehad ghehehe. Maar goed, sneeuw is sneeuw. Toch? Hahaha

    @angel; *giechel* Geen flauw idee πŸ˜‰

  21. Rianne zegt:

    Hmmmm briljanten…dat zijn toch van die glimdingen? Passen die wel in mijn spaarpot? πŸ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    De mijne past ongetwijfeld in jouw spaarpot. Op de een of andere manier lukt het niet met pokon πŸ˜•

  23. Carla zegt:

    Crea Bea hoor…hihi.
    Bedankt voor je berichtje op m’n weblog. Wordt het toch nog door Γ­emand gelezen behalve mezelf dan.
    Balen voor je dat je Najib gemist heb. Heb net nog gekeken of die uitzending toevallig nog te zien was op http://www.uitzendinggemist.nl, maar helaas…

    Nou, ik ga nog maar es aan de koffie…met slagroom dit keer..mjam! Hopelijk helpt m’n nieuwe pil de boel in balans te houden zodat ik niet al te veel aankom van al dat gevreet πŸ˜‰

    Groetsels,

    Carla

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ken dat gevoel, kijk maar eens in het archief bij de logjes uit 2003 enzo πŸ˜‰ Gewoon volhouden πŸ˜€ Er komen ook vaak lezers zonder dat je dat in de gaten hebt. Heb je een teller op je log? Kijk er maar eens op πŸ˜‰

    Ik ga eens kijken of er iets te downloaden shoppen valt op internet. Misschien kan ik dan vanmiddag nog lachen om Najib πŸ˜‰ Lief van je dat je getsjekt had of er nog een herhaling kwam!

    Hihi dan help ik je mee hopen πŸ˜‰ Geniet maar lekker van je koffie met slagroom πŸ˜€

    Griefs (groetjes en liefs)!!!

  25. leejo zegt:

    Nu Marc thuis is zal het moelijker zijn om de hele dag te loggen hΓ© πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja het is iets minder maar hij is gelukkig ook pc-verslaafd. Alleen niet op webloggebied. Jammer eigenlijk. Hij zou een mooie weblog in elkaar kunnen zetten πŸ˜‰

  27. Gonny zegt:

    Ha daar ben ik weer…….hahahahaha.Fijne kerst gehad? Ik moet nog ff afspreken met miesje en steffie om die kaartjes te maken,komt vrijdagmiddag uit bij lullie?? πŸ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi en al afkickverschijnselen? Ghehehe πŸ˜€ Ja we hebben een fijne kerst gehad. Lekker gevregeten. Jullie ook fijne dagen gehad?
    Ik heb even met de baas overlegd (ghehehe…stiekum weten we wel wie hier de baas is he? :)) en vrijdag is prima!

  29. Emmelinda zegt:

    Marc vraagt of we ze dan maandag moeten komen halen? Ghehehe 8)

  30. Gonny zegt:

    Ok. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  31. Jani zegt:

    Creatief geschreven!

  32. Emmelinda zegt:

    Grinnik…thanks πŸ˜€

  33. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Hij is leuk.

    Roelof

  34. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Roelof! Op naar de volgende πŸ˜‰

    Greetz πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

