Regels zijn regels…..

Het is al laat en we rijden de oprit af om op de autoweg te komen.
Marc en ik kijken elkaar aan. Hebben wij weer. Tjemig wat nu? Hoe lossen we dat nou weer op?

Marc weet raad. Hij trapt het gaspedaal verder in. Verder en verder. De auto kreunt bij zoveel geweld maar doet braaf wat van hem verwacht wordt. De kilometers schieten onder de auto door maar het helpt niet veel. Marc trapt nog wat harder op het pedaal. Dan maar een flinke bon als het moet! Er is niks aan te doen, het is zo’n moeilijke opgave. Toch lastig hoor…

Twee seconden afstand houden wanneer er verder niemand op de autoweg is

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Regels zijn regels…..

  1. leejo zegt:

    Je had ook voor de auto kunnen gaan uit rennen dan had mark de 2 seconden regel kunnen toepassen πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ben je mal…misschien had ie omgekeerd 8)

  3. Robert zegt:

    Ik zit nu echt even te denken (soms weleens even moeilijk) maar is het een oprit AF of OP rijden !
    Heel belangrijk ivm die 2 seconde. 8)

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa hou op schei uit…ik had er eerst iets anders staan. De uitvoegstrook af rijden ofzoiets.

  5. leejo zegt:

    Je rijdt de oprit op en de afrit af.

  6. Emmelinda zegt:

    Ikke niet hoor. Ik durf niet te rijden πŸ˜› πŸ˜‰

  7. Robert zegt:

    Maar aan het einde van de oprit moet je er toch weer af rijden want anders vervolg je je reis via de vluchtstrook.

  8. Emmelinda zegt:

    Ja of heet dat dan gewoon invoegen? Ik vind het ook weer afrijden 8)

  9. Robert zegt:

    Nieuw fenomeen de Oprit OP en AF rijden. (LOL)

  10. Emmelinda zegt:

    Twee halen 1 betalen ghehehe

  11. Emmelinda zegt:

    En het mooiste is…bij de afrit……

  12. leejo zegt:

    Truste tijger πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Leejo…ennuh niet teveel over hometrainers dromen he? πŸ˜‰

  14. Eyes zegt:

    Ik zie jullie al helemaal gaan, hihi.

  15. Lette zegt:

    Haha … ooit van minimum en maximum gehoord? Nou dat maximum is voor zulke momenten en die is limietloos. Jammer dat dat niet voor snelheid geldt.

    Dankjewel voor je complimenten op mijn log. πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @Eyes; Gelukkig jij wel en de politie niet ghehehe πŸ˜‰

    @Lette; Grinnik…dan moeten we opletten bij Blik op de weg vrees ik. Misschien zijn we niet onopgemerkt gebleven. Tsja die ene auto op de weg…al vlogen we haast 8)

    Graag gedaan, je hebt er nu ook weer zulke mooie op staan! πŸ˜€

  17. MIEP zegt:

    Whahahah jij bedenkt ze soms ook!
    Fijne dagen gehad?

  18. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hij is leuk hoor.
    Ik ben er weer.
    Fijn dat jullie van die heerlijke dagen hebben gehad.
    Wij hebben er ook van genoten.
    Ik wil je een fijne woensdag toewensen en vooral een warme.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  19. Insoontje zegt:

    Goeiemorgen, ik ben weer effies in weblogland…
    Ik hoop dat je hele leuke & gezellige feestdagen hebt gehad!

    Liefs Insoontje

  20. Martijn zegt:

    hahahahaha, zo ken ik er nog 1:

    “Ik heb zo een hekel aan bumperklevers…..er zat er vandaag weer 1 voor me”

    πŸ˜€ πŸ˜€

  21. MIEP zegt:

    @ MArtijn,

    Heb jij dat ook altijd, ik had er vanmorgen meerdere zelfs… Had ik de ene eindelijk ingehaald, komt de volgende voor me uit de grond kruipen! πŸ˜‰

  22. Martijn zegt:

    @Miep, ik ben dus niet de enige πŸ˜€ πŸ˜€

  23. Natazz zegt:

    Hahahaha ik zie jullie al gaan op de snelweg met 190 km per uur, politie achter jullie aan en jullie maar harder en harder…

    Trouwens ik weet niet waar jullie wonen maar wij rijden nooit alleen op de snelweg. πŸ˜‰

  24. remco zegt:

    wahahahahahahahahahahahah je wordt steeds erger πŸ˜›

    het is de oprit afrijden en de afrit oprijden 8)

  25. tycho's mama zegt:

    Volgende keer binnendoor rijden….geen last van op- en/of afritten πŸ˜‰ πŸ˜‰

  26. Robert zegt:

    @remco
    Hoe kom jij dan op de oprit. Afrijdend ? 8)

  27. Rianne zegt:

    Kleven, plakken, bumperen, oprit, afrit, aanrit, inrit, uitrit, afslag, opslag, inslag, aanslag……leuk dat verkeer! πŸ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hihi goeiemiddag Leejo! Fijne dag vandaag! πŸ˜€

    @MIEP; grinnik…zie je het voor je? πŸ˜‰ Ja hoor, het waren hele fijne dagen! Bij jullie ook alles naar wens gegaan?

    @Marjan; Heeeej goeiemiddag!
    Ja we hebben het weer overleefd ghehehe 8) Wat gaat dat snel voorbij he? Nou hebben we nog twee weken vakantie (min een paar dagen dan ;)) dus daar gaan we eens lekker van genieten πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne warme woensdag!
    Groetjessss πŸ˜€

    @Insoontje; Heeeej Insoontjuhhh!
    Kwam je weer voorbijgesjeesd? πŸ˜‰ Heb je ook gezellige dagen gehad?
    Ik wens je een hele fijne woensdag toe! Greetz πŸ˜€

    @Martijn;Hahaha ja dat soort moesten ze uitroeien he? 8)

    @Natazz;Giechel…ja en ze kunnen ons niks maken…we proberen namelijk gewoon de wet na te leven ghehehe 8)
    Maareh…het overkomt ons wel eens. Natuurlijk is het dan al zeer laat maar wanneer we uit Limbabwe naar huis rijden komt het wel eens voor. Is wel heel vermoeiend rijden want er is bijna niks om op te letten πŸ˜‰

    @remco; welnee, ik liet nou pas mijn ware aard zien ghehehe 8)
    Dus ik had het toch goed? Hmmm ik dacht in beelden dus heb ik die optie maar gekozen.

    @Tycho’s mama; Ja grinnik…dat is ook een optie. Geldt dat binnendoor ook; dat je twee seconden afstand moet houden? 8)

  29. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Grinnik…ja interessant he? Nou ben ik eigenlijk toch wel heel benieuwd wat het nou echt is…een oprit afrijden of een oprit oprijden ghehehe.

  30. Robert zegt:

    @Rianne
    t Is geheel hobby afhankelijk. :O

  31. epie zegt:

    hihihi zo krom kan ik niet denken

    ben je al gebeld ?

  32. Emmelinda zegt:

    @epie; Gebeld? Door de politie? Ha nee…we hebben een scheurijzer hoor ghehehe πŸ˜‰

  33. Robert zegt:

    Routebeschrijving naar Eindhoven, Kanaalstraat 8

    Eerste weg rechtsaf (Nachtegaallaan). Vervolgens de eerste weg rechtsaf (Kanaalstraat) en meteen rechtsaf de oprit oprijden.

    Dus in Eindhoven doen ze het taal-gezien/gebruik goed.

  34. remco zegt:

    @robert de oprit rij je op maar je gaat eraf om de snelweg op te rijden πŸ˜€

  35. Robert zegt:

    idd het 2e gedeelte <eraf> kan je niet overslaan.

    Dus ik heb gelijk !

  36. Robert zegt:

    @Remco

    Neehe niet weer reageren! πŸ˜›

  37. leejo zegt:

    Denk je om de op en afritten Emm? πŸ˜‰ Ik heb in Tongelre al bordjes gezet dat jij in de stad bent πŸ˜€

  38. Gonny zegt:

    Is dit omdat je niks anders wist ???????
    Hahahahhahahahahahahahahahahahaahhahahaa
    whahahahahahahhhaahahahahahahahwhahaha. πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    @Robert; Goh nou heb ik toch altijd willen weten waar waar die Kanaalstraat is ghehehe. Maareh…wat zegt de TomTom? Iemand een idee? ghehehe 8)

    @Leejo; Grinnik..die kom ik hier gelukkig niet tegen om in de stad te komen. Ik ga te voet. Mensen pesten in de parkeergarage onderweg ghehehe.
    Hihi pas maar op, binnenkort moet ik in Tongelre wezen. Ik heb daar mijn oma-fiets gekocht πŸ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Zo is het! hahaha πŸ˜‰ Grinnik…je ziet het zeker voor je he? Ghehehe πŸ˜€

  41. ~Tina~ zegt:

    Eh… volgens mij is het MINIMAAL twee seconden? Het is ietsje meer, mag dat? πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

    Tsjonge, hoe kom je er toch iedere keer op?
    Fijne dag vandaag, nog lekker kerstvakantie aan het vieren met je kids?
    Groetjes van Tina πŸ˜€

  42. Emmelinda zegt:

    @Tina; Grinnik…da’s nog beter! 8) Bij de kaasboer mag het wel ietsje meer ghehehe πŸ˜€

    Ja heerlijk zo’n vakantie (nu nog wel, volgende week schop ik ze de straat op…geintjuhhhh). We gaan zo mensen pesten in de stad.winkelen. Ik moet nog een kalender aanschaffen πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag!
    Groetjesssssss πŸ˜€

  43. leejo zegt:

    Zo dadelijk lekker king kong kijken op dvd πŸ˜€

  44. Gonny zegt:

    leejo@:da mag nie foei foei hahahahahha.
    Emmy@:kijk es op http://www.omagontje.web-log.nl
    is van Kristel dochter van mijn vriendin en vriendinnetje van Kim. πŸ˜‰
    Wil je please ook reageren heeft ze nodig…….thx

  45. Liesbeth zegt:

    Uhm, jaja, en met hoeveel per uur reed je? en hoe lang duurde het voordat je eindelijk die 2 sec te pakken had? 8)

  46. Roesje zegt:

    Ik heb niet alle reacties gelezen Emmelinda…maar ik hoop toch niet dat jullie op de bon zijn geslingert! *smile*

  47. Philippe zegt:

    biep biep, daar is emmelinda….flits flits daar is de boete πŸ˜‰ Hoe ist Emmelinda ? Jjaj, ik ben hier geraakt, het zijn zo’n drukke dagen hier, pffffff, ik word er niet goed van !!!

    Alleszins, groetjes van Philippe

  48. Sjoukje zegt:

    Jullie hebben genoten van de kerstdagen heb ik gelezen, jammer dat het alweer voorbij is hè.
    Die van mij waren ook super. πŸ˜€

    Zo te lezen houden jullie wel van een beetje snelheid. πŸ˜‰
    lieve groetjes Sjoukje

  49. remco zegt:

    @Robert weet je wat je rijdt bgewoon van het ene weggedeelte naar het andere toe πŸ˜€

  50. Siep zegt:

    heb je wel es 2 seconden afstand proberen te houden van een bumperklever???

  51. Yvonne zegt:

    Op-, afrijden, wat maakt het uit. Planken, zeg ik! πŸ˜€

  52. Toch goed dat er nog mensen als jij en marc zijn die dit soort regels gelukkig volledig opvolgen πŸ˜€
    Maar wat nu als je een beetje oudere auto hebt die het niet gaat redden. 😦

  53. Geertje zegt:

    Simpel πŸ˜› Gewoon wachten tot er iemand om je heen gaat en dan 2 seconden afstand houden πŸ˜›
    Fijne avond πŸ˜›

  54. Emmelinda zegt:

    @Leejo; En? Was het wat? πŸ˜‰

    @Gonny;Ik ben effies gaan kijken. Even verzinnen wat ik kan zeggen en dan ga ik effies trug πŸ˜‰

    @Liesbeth; Grinnik…die twee seconden waren het probleem niet. Het overige wegverkeer dat niet kwam opdagen wel πŸ˜› πŸ˜‰

    @Roesje; Ghehehe nee hoor…er was zelfs geen politiecontrole…was dat ff mazzel πŸ˜‰

    @Philippe; Haaaai Philippe! Wat leuk dat je ondanks de drukte toch even tijd hebt vrijgemaakt om even langs te komen πŸ˜€ Hoe is het nou met jou?
    Ik wens je een hele fijne avond! πŸ˜€

    @Sjoukje; Jazeker, we hebben genoten. Gelukkig jij ook. Alleen ben ik er niet verdrietig om dat het voorbij is. De rest van het jaar vind ik ook gezellie πŸ˜‰
    Ja grinnik…het schiet tenminste een b-tje op he? πŸ˜‰
    Lieve groetjes terug! πŸ˜€

    @Remco; En als je nou die hele op-of-afrit vergeet en zo van het talud afjumpt? Ghehehe. Doen ze bij de Dukes of Hazzard ook 8)

    @Siep; Wat is dat? Een bumperklever? Ghehehe 8)

    @Yvonne;Yihaaaaaa en zo is het. πŸ˜€

    @Leidse Glibber; Ja braaf he. Alleen dat met die Bob hebben we nog niet uitgeprobeerd. πŸ˜‰

    @Geertje;Heeej ja….da’s een tip voor een volgende keer. Alleen zorg ik er voor dat we op dat stuk dan iets te bikken bij ons hebben. Kan wel eens effies duren ghehehe πŸ˜€
    Jij ook een fijne avond! πŸ˜€

  55. leejo zegt:

    Emm
    ik ben nu aan het kijken πŸ˜‰

  56. Emmelinda zegt:

    Nog steeds? Of alweer? hahaha

  57. Robert zegt:

    Ook een goede, fijne en gezellige avond allemaal.

    De discussie over OP- en AF- is gelukkig voorbij ?
    Ik wist het wel iemand weet de oplossing of de brug nou open of dicht is ! 8)

  58. Je vroeg een mooi HC nummer hier seciaal voor jou Klik wel uit luisteren, keigaaf nummer!!! πŸ™‚

  59. Emmelinda zegt:

    @Robert;Ook voor jou een goede avond Robert!

    Voor mij maakt het niet uit. Ik verzin wel een ezeltjesBRUG πŸ˜›

    @Pittige Tante; O jee…mijn firewall is het er niet mee eens *klooiklooi*

  60. Gooi die firewall maar ff uit tis veilig hoor!!!!

  61. Emmelinda zegt:

    Hij sputtert tegen. Ik klooi effies verder. Krijg steeds weer een nieuw scherm. Lijkt wel bezigheidstherapie ghehehe. Of is dat nou HC? πŸ˜‰

  62. Claudia zegt:

    Heyyy Emmelinda,
    Alles goed met je? Hoe waren je kerstdagen? Die van mij waren echt super.
    Ik kom je ff een fijne avond toewensen.
    knufff Claudia

  63. Emmelinda zegt:

    Heeey Claudjuhhh!
    Ja hoor alles is goed. Met mijn omgeving iets minder. Want die hebben last van mij ghehehe 8) Geintjuhh.
    Fijn om te horen dat je kerstdagen super ware, ik heb er al het een en ander over gelezen bij Philippe πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne avond toe meis!
    Knuffffffff

  64. remco zegt:

    @Emmelinda dat mag jij hoor maar ik zou wel wat zwaardere veren in mn auto laten plaatsen als ik jou was anders krijg je nog van die deuken in je dak πŸ˜›

    @Emmelinda komt HC niet door zeker slechte firewall πŸ˜‰

  65. Hij draait via Quick time

  66. Emmelinda zegt:

    @remco; Veren? Pauweveren? Zou dat helpen? ghehehe.

    of een slechte gebruiker ghehehe. Weetikveelhoedamoet 8)

    @Pittige tante; ik ga het nog een keer proberen!

  67. Emmelinda zegt:

    Zo hehehe…die is binnen. Jaaaa die ken ik! Dat is een mooie! πŸ˜€

  68. remco zegt:

    @Emmelinda nee kippeveren die zijn nzachter pc-nerd

  69. Emmelinda zegt:

    Liever eendendonsjes dan πŸ˜› Ja heee…van zulke dingen blijf ik af. Anders kan ik straks de echtscheidingspapieren tekenen ghehehe. Maar het is me gelukt *klopt op de borsten*

  70. Hardcore genoeg voor je???

  71. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dit kan ik heel goed aan hahaha. Thanks! Ik vind dit zelfs mooi. Eens denken…welke muziek vind ik (op dit moment) nog vreselijk? *peins*

  72. remco zegt:

    *hoop niet dat emmel te hard op haar borsten heeft geslagen *

  73. Emmelinda zegt:

    Helaas…ik heb nou twee kuilen ipv bulten ghehehe

  74. Nog een rock opera nummertje Klik πŸ˜‰

  75. Emmelinda zegt:

    Kijk ik nou niet goed of bedoel je iets anders? Ik ben wel dol op rock. Kan me niet hard genoeg zijn ghehehe

  76. Emmelinda zegt:

    Ik vind het wel een hele zielige log. Het grijpt me meteen aan *snik*

  77. Oeps sorry nog een keer dan Klik

  78. Emmelinda zegt:

    Muziek is prachtig maareh…op de vorm na lijkt ’t het huis van onze buren wel ghehehe. Daar knippert ook alles wat er maar te knipperen valt πŸ˜‰

  79. remco zegt:

    oooo allemaal flikkerknipperlichies πŸ˜‰

  80. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je zou er maar tegenover wonen he? πŸ˜‰ πŸ˜•

  81. remco zegt:

    en niet van flikker knipperlichtjes houden schaf je toch zo een luchtbuks aan 8)

  82. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…een luchtbuks? Duurt te lang. Een kanon!

  83. remco zegt:

    de schiettent op de kermis is nisk voor jou dus πŸ˜€

  84. Emmelinda zegt:

    Jaaaa zeker weten wel! Hahaha. Heerlijk!

  85. Emmelinda zegt:

    Alleen raar dat die mensen van de kermis altijd zo angstig kijken wanneer ze mij weer zien verschijnen 8) πŸ˜›

  86. remco zegt:

    ojee kijk je scheel dan tijdens het mikken πŸ˜‰

  87. Emmelinda zegt:

    Dan juist niet ghehehe 8)

  88. remco zegt:

    oooo hebben de kogels dan zo’n afwijking naar links 8)

  89. Emmelinda zegt:

    Die van mij niet. Die hebben een afwijking naar rechts πŸ˜›

  90. remco zegt:

    zorg dan dat je een buks hebt met afwijking naar het midden dan komen ze nog goed uit πŸ˜‰

  91. Emmelinda zegt:

    Grinnik…zulke buksen hebben ze helaas niet op de kermis.

  92. remco zegt:

    echt wel moet je alleen ff zoeken

  93. Emmelinda zegt:

    Ja heeeel af en toe komen we er nog wel eens tegen. Dat klopt. Dan schiet Marc er ook flink op los πŸ˜‰

  94. remco zegt:

    oooo maar nu snap ik hget waarom ze zo angstig kijken jullie raken de kermisluimissen de doelwitten πŸ˜‰

  95. Emmelinda zegt:

    Misschien zien ze ook die verwilderde blik in onze ogen ghehehe

  96. remco zegt:

    ja als jullie daar je frustraties uitleven kan ik me dat begrijpen
    *blijf voortaan ver uit de buurt vann schiettenten *

  97. Emmelinda zegt:

    oooh nou begrijp ik waarom het hier nog maar 1x per jaar kermis is 8)

  98. remco zegt:

    heeeeeee blondje ze wordt wakker πŸ˜€

  99. Emmelinda zegt:

    Grinnik…daarom waren er ook minder botsauto’s zeker? πŸ˜‰

  100. remco zegt:

    die waren door de verdwaalde kogels al de baan uitgevlogen πŸ˜›

  101. leejo zegt:

    Ga je me nou gauw inhalen Emm? reageren op mijn log graag πŸ˜‰

  102. Emmelinda zegt:

    @remco; hahaha levensgevaarlijk.

    @Leejo; Is dat zo? *vliegt naar pagina* ghehehe πŸ˜‰

  103. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa..ik zie het…dat autootje gaat ineens heeeeel hard. Fietsen Leejo…fietsen!

  104. leejo zegt:

    is niet eerlijk hΓ© 2x op mij reageren πŸ˜‰

  105. angel zegt:

    lig ff blauw aangelopen hier voor mn comp.. hoe verzin je t toch steeds… oefffff * ff zachies van mn stoel afglijen van t lachen…. hoor al gestommel van boven * 8)

  106. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Giechel…maar wel slim he? Al was het niet eens expres ghehehe. Ik moest eerst effies kijken ghehehe. Goh wat is die auto gevlogen zeg! Die stond eerst ergens in het midden! πŸ˜‰

    @angel; Hahaha voorzichtig hoor. Je maakt de hele buurt wakker met je gelach 8) πŸ˜› *giechel*

  107. Singha zegt:

    Wat kan ik nog zeggen na zoveel reacties?

  108. Emmelinda zegt:

    Ehm…zeg maar niets meer…. 8)

  109. Singha zegt:

    O, ja….was nog vergeten te zeggen dat het een hele leuke weblgg is πŸ˜€

  110. Singha zegt:

    hmmm dus ik mag niets meer zeggen?

  111. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Singha! Wist ik natuurlijk al lang
    Kom nog eens terug zou ik zeggen πŸ˜‰

  112. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk wel. Het heet hier niet voor niets WATZEGJEMENOU

  113. Singha zegt:

    Hier ben ik weer πŸ˜‰

  114. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het bevalt je hier wel he? πŸ˜‰

  115. Singha zegt:

    hmmm wat zal ik zeggen….. πŸ˜‰

  116. remco zegt:

    t is hier een saaie bedoening heel gezellig altijd

  117. Emmelinda zegt:

    Grinnik…waar hier? *kijkt om zich heen*

  118. Fran & Mick zegt:

    reactie 120 jeetje Emm jij hebt echt een goed gekeken weblog hi hi
    Leuk logje weer hi hi

  119. Emmelinda zegt:

    Jaaaa het gaat de goeie kant op he? Heerlijk! Ik kijk wel eens in m’n archief en daar zitten logjes bij met geen enkele reaktie. Dan ben ik zo blij met deze reakties! Jippieeeee

  120. Nicky zegt:

    Moet je gezien de weersverwachting morgenavond ook proberen! Da’s kicken! (nee, geintje… NIET DOEN!)

  121. Emmelinda zegt:

    Whaahaa het ergste is dat we morgenavond nog weg moeten ook. Gelukkig binnen de stad. Maar dat kan ook glad zijn πŸ˜•

  122. Nicky zegt:

    Mijn uitje naar Night of the Proms viel ook al in het water door de sneeuw… Ik vrees dat het deze keer dezelfde kant op gaat… πŸ˜•

  123. Alida zegt:

    FLITS………….(oud politievrouw hΓ©, geintje lekker gassen hoor!) πŸ˜‰

  124. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Da’s waar ook. Daar heb je toen iets over verteld in een log. Bah en ze hebben nou echte vieze dingen voorspeld he? πŸ˜•

    @Alida; Ghehehe…ik denk dat de politie ook wel dol is op een beetje gassen he? πŸ˜‰

  125. Martijn zegt:

    wow dit is een super-log geworden πŸ˜‰

  126. Emmelinda zegt:

    Grinnik…lachen he? Ghehehe. Heerlijk πŸ˜‰ 8)

  127. Martijn zegt:

    lijkt bijna op een stilstaande chatbox πŸ˜‰

  128. Emmelinda zegt:

    Ja ik kan MSN wel de deur uitgooien he? πŸ˜‰

  129. Martijn zegt:

    dit is wel makkelijker terug lezen dan msn , kan een jaar later ook nog πŸ™‚

  130. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha…dat klopt! Of ik moet alles opslaan van MSN. πŸ˜‰ Nee dit is leuker πŸ˜€
    Vind je het trouwens goed dat ik een linkje naar jouw log plaats?

  131. Martijn zegt:

    Ja tuurlijk, jou linkje stond er ook al. Is veel makkelijker terug komen op je log.

  132. Emmelinda zegt:

    Ja zeker weten. Al heb ik er een boel in de favorieten staan πŸ˜‰ Ik ga een muisje vangen! πŸ˜‰

  133. meta1973 zegt:

    hihihihihihihihi…lachun!

  134. Emmelinda zegt:

    Grinnik πŸ˜€ πŸ˜‰

  135. Kate-online zegt:

    Lees het hele blog, pretty good

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

