Tjemig de Pemig…

Dat ze je tijdens het winkelen verwelkomen met een muziekje is natuurlijk reuze prettig. Alleen het deuntje van vandaag beviel me niet.

Bij de eerste winkel waar we binnenliepen, samen met een stroom mensen, ging het alarm af. Niemand reageerde. Tenminste…geen bewaking. Iedereen stond maar wat stom naar elkaar te kijken. Het is buitengewoon interessant hoeveel klonen van Peter R. de Vries er dan aanwezig zijn. Iedereen wil weten hoe de dief er uit ziet en hoe deze in de kraag gegrepen zal worden. Sensatie. Maar er werden geen aanstalten gemaakt om de dief te arresteren. Ook niet bij een tweede alarm.

Enfin, we vervolgden ons pad en liepen een andere winkel binnen. En weer ging het alarm af. Het was Mies. Kon niet anders, er liep verder niemand naar binnen of buiten. Zonder haar meteen af te blaffen, handboeien om te doen of af te ranselen (ja koelbloedig he? ghehehe) zocht ik naar het probleem. Ik wist het meteen; de nieuwe laarzen!

Het arme kind had er meteen een trauma bij. Dit was natuurlijk de straf voor vorige week toen we op pad waren geweest en ik haar een vuurrood hoofd bezorgd had. Normaal straft God onmiddellijk maar goed…die had natuurlijk ook last van kerststress! Het arme kind moest in de overvolle winkel haar laarzen uittrekken (overigens nog steeds geen personeel te bekennen en weigerde de kassiere alle medewerking maar wenste ons veel sukses. Aardig he? @%#$#) en Marc riep alle toeschouwers toe dat wij het inderdaad waren. Konden zij gerustgesteld verder winkelen. Ik had gelijk. Haar laars liet het alarm afgaan.

Dus terug naar de schoenenwinkel. Nadat de verkoper weer adem kon halen vanwege mijn handen in zijn nek de laarzen in de bak teruggegooid had vertelde hij dat ie inderdaad iets hoorde knakken. Het alarm had zichzelf weer geactiveerd. Lulverhaal natuurlijk want bij iedere winkel deed het alarm het behalve bij die schoenenwinkel.

Inmiddels ( 9 uur later) is Mies van de schrik bekomen. Het traumateam hebben we maar afgebeld. Ze weet dat ze er niks aan kon doen. En dat rotgevoel omdat die mensen zo stom keken?

Dat lapt Mies gelukkig aan haar laars!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Tjemig de Pemig…

  1. leejo zegt:

    Handen om zijn nek? had je niet beter met die laars onder zijn kont kunnen schoppen?

  2. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk wel. Maar Mies was er al zo aan gehecht πŸ˜‰ Kom niet aan haar schoenen…dan wordt ze link πŸ˜‰

  3. leejo zegt:

    Hahahaha, zo ff een extra reactie bij jou πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks…was wel effies leuk he, zo’n race πŸ˜‰ Nou staan we mooi onder elkaar bij die ene lijst ghehehe. πŸ˜€

  5. Marika zegt:

    Ojee dat lijkt me erg, steeds om je heen kijken wie er iets gejat heeft en dan ben je het zelf whahaha. Nou ja niet dat je dan iets gejat hebt natuurlijk, maar dat denkt dan wel iedereen. πŸ˜• Arme Mies.. πŸ˜‰

  6. leejo zegt:

    Opa gaat plat, truste meiss.

  7. Emmelinda zegt:

    Ja en omdat we net binnenkwamen leek het er ook niet eens op dat het ONZE rij was maar juist die rij van winkelverlaters. Ik heb het trouwens wel vaker gehad bij V&D maar dan hadden ze DAAR vergeten het alarm er af te halen. Vreselijk voel je je dan. Ik knijp nog steeds met mijn ogen wegens verwacht alarm als ik daar naar buiten ga πŸ˜‰

    @Leejo; Ikke ook zo! Slaap lekker Leejo! Niet over King Kong dromen he? πŸ˜‰

  8. Marika zegt:

    Ik ken iemand die een keer de winkel uitliep met haar zoontje en toen ging ook het alarm af. Zij helemaal roodaangelopen, werd ook een beetje pissig want wat dachten ze wel niet, ze had echt niks gejat. Ze moest haar tas openmaken en wat zat erin? Een kleerhangertje.. Had haar zoontje erin gestopt whahaha. πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa ja dat zijn ook van die erge dingen. Zie ik ook wel eens bij kinderen in een buggy. Die hebben langere armen dan je denkt. πŸ˜‰

  10. Lobbes zegt:

    Hen jarenlang bij H&M gewrkt op het centraal magazijn, als ik dan in de shops kwam en wat dingen kocht, stonden we (elke keer weer) zo lekker te kletsen dat ze altijd ergens een beveiliging vergaten af te halen.
    En dan ging dat kl… alarm weer af als ik de winkel uitliep en iedereen je maar aanstaren.
    Blij dat ik er niet meer werk. πŸ˜€ kan ik tenminste rustig winkelen. πŸ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    (grinnik, knap dat Lobbes komt reageren ;))
    Ja hihi dat klopt. Bij H&M is het me ook een paar keer overkomen dat ze vergeten waren zo’n label er af te halen. En hoe was het ook weer…bij de HEMA deactiveren ze het wel maar bij sommige winkels ging het nog wel af. Volgens mij is dat trouwens niet meer.
    Maar bij winkels waar er veel gekletst wordt bij de kassa’s let ik extra op. Op het eindbedrag, op het aantal goederen in mijn tas en op die alarmdingen. πŸ˜‰

  12. Fran & Mick zegt:

    Dat gebeurd ook heel vaak als je een portemonnee
    van de Hema hebt gekocht!
    Je schaamt je rot..
    Gek he dat veel winkelpersoneel niet eens
    reactie geeft als het alarm gaat πŸ˜•

  13. Gonny zegt:

    Nee denken de mensen nie meer hoor dat je iets gejat
    hebt want dat gebeurt zo vaak. πŸ˜€

  14. Gonny zegt:

    Bij Bart Smit reageren ze daar heel snel op hoor hahaha Kim springt meteen in je nek hahahahaha(gelukkig dat ze nie zo zwaar is). πŸ˜›

  15. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik kan me voorstellen dat je op zo’n moment met een rode kop in de winkel staat.
    Wel vreemd dat er helemaal geen personeel aankwam terwijl het alarm af ging.
    Gelukkig is het nu weer opgelost en kan ze weer rustig over straat zonder steeds te worden opgemerkt door een enorm alarm.
    Het is flink koud buiten op dit moment.
    Ik hoop dat het met oud en nieuw wat warmer zal zijn.
    Een warme donderdag wens ik je toe.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  16. teFrΓ© zegt:

    Arm kind!!! Ik heb dat ook wel eens gehad, zat er zo’n stikker nog ergens op en dan is het zoeken hoor. Bij baby kleding uit die Jip&Janneke winkel zit er zo’n alarm stripje in de kleding gestikt, je zal het maar niet weten…….

  17. remco zegt:

    ik heb het bij sommige wikels met mn gereedschapskoffer als ik daar moet wezen voor mn werk, maar ik krijg altijd zo’n l*llig alarmpje zoiest wat niet weet of hij nu wel of niet af wil gaan πŸ˜€

  18. Natazz zegt:

    Jeetje je kan bij jullie hele winkels leegroven en ze doen er nog niets aan.

    En arme Mies, ik hoop maar dat ze snel weer de oude is. whahahahaha.

    Fijne donderdag πŸ˜€

  19. Juist zegt:

    oh, het zijn laarsen. Dat valt in mijn ogen wel mee, ondanks je natuurlijk wel even schrikken moet!
    Ik schaamde me kapot toen ik met voorbehoedsmiddelen de winkel uitliep en ze niet zo goed van hun beveiliging waren ontdaan. Dan moet dat pakje terug op de toonbank en iedereen vanzelf kijken… Wist ik veel dat daar ook zo’n sticker opzat, nu ik het weet let ik er wel altijd op, nu dus ook bij schoenen en andere dingen. Zoiets wil je niet meer!

  20. tycho's mama zegt:

    Toevallig hadden we het er van de week over. Bij V&D zaten wij koffie te drinken toen er wat mensen uit liepen en het alarm af ging. Die mensen kijken in alle tassen en er een paar keer doorheen lopen om te kijken of ze de goede tas hadden. Dus zo’n 3 a 4 keer ging het alarm wel af. En denk je dat er iemand kwam kijken van het winkelpersoneel????? πŸ˜•

  21. Emmelinda zegt:

    @Frannie; Dus dat is nog steeds zo met artikelen van de Hema? Wat erg…na al die jaren πŸ˜•

    @Gonny;Ja zo kun je het ook bekijken maar gisteren draaide toch bijna iedereen zich om. Grinnik…en in eerste instantie hadden we niks in de gaten. Dus kijk je zelf ook ghehehe.
    Giechel…ik denk dat meninge jongeman graag zo’n Kim in zijn nek heeft ghehehe πŸ˜‰ 8)

    @Marjan; Ja ongelooflijk he? Volgens mij laat het hen behoorlijk koud. We hadden al lang met een flinke buit kunnen vertrekken!
    Ik moet zo ff met Mies naar de bieb. Ik zal me goed aankleden πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele warme donderdag toe! Griefs (groetjes en liefs) van mij πŸ˜€

    @teFrΓ©; Ja en net bij Mies. Die voelde zich zo ongelooflijk schuldig. En ze had niet eens wat gedaan. Ze durfde niet eens meer terug naar die winkel om te testen. Scheelt wel weer zakgeld ghehehe 8)

    @remco; Hihi zo’n hees geluidje?! Nou dat was het gisteren niet. Tjemig wat maken die dingen een herrie!

    @Natazz; Ja dat riep Marc dus ook. Maar er reageerde niemand. En vooral die opmerking van die griet aan de kassa. Mies wist echt niet meer hoe ze het had. Arm kind.
    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Greetz πŸ˜€

    @Juist;Whaahaa ja dat is helemaal lullig! Dan vallen laarzen inderdaad nogal mee. Al denk ik dat Mies daar anders over denkt ghehehe πŸ˜‰ Maar het stomme is dat in die hele laars niks te zien is. Dat is waarschijnlijk IN het (nep)leer verwerkt. Bij de Hema heb je wel eens van die dikke stickers, die zie je goed zitten. Maar dat was hier niet het geval. Toch ook stom dat overal het alarm afgaat behalve in de schoenenwinkel zelf he? πŸ˜‰

    @Tycho’s Mama; Erg is dat he? Ik vind het ronduit schandalig. En toen ik een keer bij V&D naar buiten wandelde en het alarm afging omdat ze zo’n button vergeten waren af te halen stonden ze meteen naast me. Kreeg ik als troost een koffiebon. Lekker als je geen koffie lust πŸ˜‰

  22. teFrΓ© zegt:

    agossie, ja iedereen staat je ook gelijk aan te staren alsof je de hele winkel in je broekzak gestopt hebt.

  23. Emmelinda zegt:

    Ja en het stomme is dat ik dat natuurlijk zelf ook doe. Wanneer het alarm afgaat kijk je in een soort reflex/sensatiedrang toch naar de deur. Even kijken of het een bekende is…of waarom je ook kijkt πŸ˜‰ ghehehe

  24. Gonny zegt:

    Emmy komen ze morgen rond een uur?
    En ik heb nog eens nagedacht maar dat verhaal van schorrie morrie zet ik echt op mijn web-log zit me nog steeds dwars.

  25. Emmelinda zegt:

    Is goed. 13:00 uur psies? πŸ˜‰
    Je hebt groot gelijk. Ik weet er geen grappig einde aan te breien, daarom heb ik het nooit gedaan. Maar als je het weet op te schrijven zou ik dat zeer zeker doen!

  26. Rianne zegt:

    Jemigdepemig….gaan we nou ook al dezelfde dingen doen??? πŸ˜‰
    Wij zijn vanmorgen ook wezen winkelen….lees maar… 8)

  27. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ik ben al op weg *sjeest naar Riannes weblog*

  28. Gonny zegt:

    Is in de maak in m’n hoofd dan he .
    En ik zie hun morge dan wel ok.

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi dat leest wel moielijk hoor ghehehe πŸ˜‰
    Is oke…ik stuur ze op je af, zoek maar dekking ghehehe πŸ˜‰

  30. leejo zegt:

    was je nog in Tongelre geweest vandaag? ik zag opeens allemaal ME busjes rijden, ik dacht ah Emm is hier πŸ˜‰

  31. Gonny zegt:

    leejo@: whaha ja daar is ze denk ik wel geweest dan.

  32. miriam zegt:

    nou, dat heb ik ook eens gehad,….bij de v&d,….zucht,….
    gaat zo’n alarmhekgedoe af,..sjees, daar sta je dan met een vuurrood hoofd,……
    ik kreeg wel een bon voor een gratis kopje koffie,…. πŸ˜•
    ennieweej,..fijne donderdag nog
    groetjes
    miriam

  33. Tasz zegt:

    Yak, dat heb ik ook een keer gehad. Heel vervelend, je schaamt je rot.

    Nog een fijne donderdag.

    Bye
    Tasz 8)

  34. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Grinnik…nee hoor, haal maar gerust adem. In februari moet je maar niet naar buiten gaan. Dan moet ik er mijn fiets terugbrengen voor de servicebeurt πŸ˜‰

    @Gonny’Gonny, Gonny toch…je weet toch dat ze dan met iets beters aan moeten komen dan met ME-busjes he? Ghehehe’;)

    @Miriam;Je schrikt je kapot en je krijgt een rooie kop, terwijl je niet eens iets gejat hebt. Ik heb ook eens een koffiebon gekregen voor de schrik. Maar ik lust geen koffie *jank*.
    Ik wens je ook een hele fijne donderdag! Ik blijf nu mooi binnen…heb ik geen last van alarmpoortjes ghehehe πŸ˜‰
    Griefs! (groetjes en liefs)

    @Tasz; Ja echt wel en het ergste is dat net bij de bieb ook weer eentje afging. Nee het waren onze laarzen niet ghehehe. Een medewerkster liep er langsaf met een prullenbak. Hmm…merkwaardig he? πŸ˜‰ Maar je schrikt toch weer ghehehe πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag!
    Griefs (groetjes en liefs)

  35. Miek zegt:

    Het ergste is dat ze neit eens meer aan komen rennen wanneer dat alarm afgaat. Het komt zo vaak voor!!
    Maar het probleem is opgelost bij jullie en ze kan weer genieten van haar laarzen!

  36. Emmelinda zegt:

    Ja belachelijk he? En dit was bij V&D. Die hebben zo’n hokje waar zo’n mannetjes de heel dag op schermpjes zitten te turen πŸ˜•
    Klopt, ze zei vandaag nog dat ze er zo blij mee was *blij*

  37. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; dat hokje staat dus vlakbij de in-uitgang!

  38. eva zegt:

    nee emmelinda, het lukte niet op de oude manier, gek genoeg!
    wel een apestaartjeprint, die lukte wel gek genoeg.
    Tja ik weet niet wat er aand e hand is!
    elk geval tnx voor je reactie. eva
    ps en er gaat niet eens een alarm af…

  39. COLINDA,.. zegt:

    iK WILDE JE BEDANKEN VOOR JE BERICHTJE OP MIJN WEBLOG,….ik heb nog geen idee hoe ik het anders moet doen vandaar maar op deze manier ,….en nog even een vraagje hoe krijg ik zelf plaatjes en foto’s bij mijn teksten,… πŸ˜‰ Nou alvast een gezellig en gezond 2006 toegewenst,…groetjes Colinda ,..xxx

  40. MIEP zegt:

    Ik voelde mijzelf vroeger ook altijd zo opgelaten als me dat gebeurde, nu niet meer…!
    Maar zo’n kind… sneu is dat altijd….!
    Doe d’r ff een snoepie van me, heeft ze wel verdiend!

  41. Emmelinda zegt:

    @eva; En nu? Nu staan er wel foto’s. Is het inmiddels wel gelukt via de oude manier?
    Grinnik…ik geloof dat ik de batterijen eens moet verversen van het alarm πŸ˜‰

    @Colinda; Ik heb een verslagje op je log gezet. Ik hoop dat je er iets aan hebt. En anders gewoon gillen hoor πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een super 2006 toe! Groetjesssss πŸ˜€

    @MIEP: Ik heb het wel nog. Net in de bieb was het weer. Niet bij ons maar bij een medewerkster. Stom he, ik heb niks op mijn geweten maar toch schrik ik er van. Maar goed, misschien gaat dat nog wel eens over? πŸ˜‰
    Ik zal een snoepje geven, moet ik natuurlijk wel eerst voorkauwen he? Ghehehe 8)

  42. Claudia zegt:

    Je moet het maar voor hebben, verre van plezant.
    Maar ze kijken idd niet meer om als het alarm afgaat, maar je staat er zelf dan wel voor joker bij. Bij ons in het kruidvat gaat het alarm af als je een bibliotheekpasje bij je hebt, erg stom, maarja.
    Ik wens je nog een fijne en gezellige avond
    knuffff Claudia

  43. Emmelinda zegt:

    Grinnik..dan sta je wel meteen bekend als boekenwurm ghehehe πŸ˜‰ Maar het is wel heel irritant. Als er toch niemand meer op die alarmuitbarstingen afstormt…kunnen ze die dingen dan niet afschaffen? Of het geluid minder hard zetten? Ghehehe
    Ik wens jou ook een hele fijne en gezellige avond Claudjuhh! Knufffffffff

  44. Liesbeth zegt:

    Tja, de opalarmreageermedewerkers zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn 8)

  45. Rene zegt:

    Hallo,

    Alvast de beste wensen voor 2006.

    groeten Rene πŸ˜€ πŸ˜›

  46. Yvonne zegt:

    Ik heb het ooit ook eens gehad met een make-upje. Ik ging toen de winkel in en toch moest mijn hele tas leeg. Schurken. πŸ˜•

  47. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Nee he? Maar goed, misschien hebben ze ook goede voornemens gemaakt ghehehe πŸ˜‰

    @Ellis;Nou inderdaad, maar goed, we hebben het weer overleefd πŸ˜‰

    @Rene; Hai Rene, da’s aardig van je! Ik wens je dan ook de allerbeste wensen voor 2006! Greetz πŸ˜‰

    @Yvonne;Ai genant ook. En wat zeggenz e dan achteraf? Sorry? En sturen ze je weg met een koffiebon? πŸ˜•

  48. Rene zegt:

    Hoi Emmelinda,

    Over Born is geen site,wel waar ik werk en een paar anderen op de Maas,Sluizen

    groeten Rene πŸ˜€ πŸ˜›

  49. Emmelinda zegt:

    Ken je die sluis ook? Of werk je daar nooit maar op bepaalde sluizen?

  50. Emmaly zegt:

    Hoi Hoi

    Ja kirjgt het zeker druk moet nog zoveel dingen doen..en je zalt zien dat ik dan toch iets vergeten bent πŸ˜€
    Jij ook een hele goede jaarwisseling
    en bedankt voor je bezoekje..kom wat vaker langs zou ik zeggen πŸ˜‰

    Liefs Emmaly

  51. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is altijd. Of je doet zo veel dat je er weken later nog van kunt snoepen (wat boodschappen doen betreft).
    Thanks. Is goed…doe ik. En jij bent hier ook altijd welkom πŸ˜‰

    Griefs! (groetjes en liefs)

  52. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: jaaaah, vreslijk genant πŸ˜• En excuses, nee hoor. Het is natuurlijk ook allemaal heel gewoon. Not.

  53. Emmelinda zegt:

    Vooral je tas! Aaargh. Wat daar niet allemaal voor een bagger in zit waar niemand iets mee te maken heeft en dat moet je daar even tentoonstellen. Aaaargh!

  54. Jaap zegt:

    als je bagger in je tas vervoerd is de neus van de veiligheidsagent er lekker in te duwen een ongelukje gauw gebeurd….. πŸ˜‰ Smit-Tak is gauw gebeld… 8)

  55. Janeway. zegt:

    Dat klopt–als je het niet verwijdert…activeer het weer.
    Had ik eens met MandyΒ΄s jas. πŸ˜‰

    Zit opbijna alle kleren..schoemen en nog veel dingen.
    Goed nakijken en afknippen.
    Werk zelf in een winkel.
    Groetz xsxx

    Alvast een fijne jaarwisseling..en een spetterend 2006.

  56. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Ohhh is het daarom dat ze me altijd weten te volgen? Die bagger laat sporen na in de stad! Ghehehe πŸ˜‰

    @Janeway; Maar het stomme is dat er helemaal niks te verwijderen valt. Ja of ik moet de laars aan flarden knippen. Er is echt, maar dan ook echt niks te zien. Het schijnt in het leer te zitten. Ben je mooi klaar mee he?

    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling en een super 2006! πŸ˜€
    Griefs!

  57. Nicky zegt:

    Al een praatgroep gevonden voor dochterlief? Dat kind treft het wel zeg. Maar een troost… Deze keer lag het Γ©cht niet aan jou!

  58. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Giechel…dat had ik ook al tegen haar gezegd. Vond ze niet leuk. Hmm…*noteert dat we haar gevoel voor humor bijspijkeren*

  59. Alida zegt:

    Wat zielig voor haar. Hebben jullie niet ergens een sticker in de laars gevonden, dat is het alarm. Ik snap het ook niet hoor dat ( niet iedereen natuurlijk) winkel personeel. Gaat er een alarm af, reageren ze niet. Ik weet wel als het mij gebeurd en er komt niemand binnen een paar seconden, dan ben ik weg hoor. Daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen. πŸ˜‰

  60. Emmelinda zegt:

    Nee er zat geen sticker in de laars. Er schijnt een staafje IN het leer te zitten. Ben je mooi klaar mee he? *sjugt*
    Ja wij waren ook weer de winkel uitgelopen toen we in de gaten hadden dat wij het waren. IEDEREEN keek. Behalve het personeel. Hebben zeker *piep* in hun oren ghehehe

  61. teFrΓ© zegt:

    Ik heb vandaag ook nieuwe laarzen gekocht en die muts gaf me bijna 2 verschillende mee πŸ˜•

  62. Emmelinda zegt:

    Zie je…er rust een vloek op laarzen πŸ˜‰
    Tjemig had jij ff geluk dat je goed opgelet had!

  63. Emmelinda, die twee boompjes waar je het bij nicky over had hebben ze volgens mij vorig jaar allang ingeleverd voor een lootje bij de kerstboomverbranding. πŸ˜€
    vandaar datt je ze er niet over hoort. πŸ˜€

  64. Emmelinda zegt:

    Oh haha en ik maar denken dat ik er goed van af kom ghehehe πŸ˜‰

  65. CharLi zegt:

    oooh arme mies, het is wat, shoppen met moeders hihihi

  66. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en ik kon er dit keer eens niks aan doen ghehehe. Al heb ik haar wel gered πŸ˜‰

  67. Martijn zegt:

    piep piep piep piep piep pieperdepiep

  68. angel zegt:

    pff iedereen an t winkelen geweest? zelfs ik… maar wijhadden nog wat anders.. zien een vent lopen met een kleerhanger met een trui.. daarachter een hollende knul. di etikt die vent op zn schouder. vent draait zich om en geeft de trui terug en loopt zo door..mijn dochter zei van …”je denkt toch niet als ze bij mij iets jatten dat ik er achteraan ga he? voor een trui of iets wil ik geen mes in mijn lijf of een pistool op mijn hoofd..” t wil er bij mij toch niet in dat je mensen zo ongestraft met je spullen weg kunt laten lopen… ben alleen bang dat als je per ongeluk de man een soejang verkoopt om dat hij niet met zn vingers van jouw spullen af kan blijven.. je zelf paar maanden cel op moet knappen..

  69. Emmelinda zegt:

    @Martijn; Grinnik…da’s een beschaafd alarmpje. Die had ik graag gehad die dag πŸ˜‰

    @Angel;Hihi ja moet je hier in de stad kijken. Niet meer normaal zo druk πŸ˜‰
    Maar je hebt ook weer gelijk. Wat een maffe maatschappij toch eigenlijk. Maar waar worden die mannetjes van de beveiliging dan voor betaald? Om oude vrouwtjes in de kraag te grijpen die iets in hun handtasje stoppen omdat ze hun oude sok niet meer kunnen vinden? Mag ook niet natuurlijk maar die grote mannen die met complete sets de winkel uitrennen mogen maar….ikke niet snappen hoor. Het is zo dubbel…. πŸ˜•

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

