Limerick (ja alweer, ghehehe)

Een gehaktbal en een erwt te Epen
Voelden zich allebei niet begrepen.

Want ontbreken op het kerstmenu
Dat vonden ze toch heel erg cru

En wisten de kok voor het gerecht te slepen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick (ja alweer, ghehehe)

  1. leejo zegt:

    Hij is toppie ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks!
    Oh grinnik…ik zit nog steeds te lachen…heb je gelezen wat ik onder jouw laatste log geschreven heb? Dacht ik eentje op voorraad te hebben zeg! whaahaaa….

  3. leejo zegt:

    Hahahaha ik zag het je,enne weer nr 1 hรฉ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ik moet nog effies denken wat ik er mee doen. Misschien plaats ik ‘m toch. Maar dan weet je het alvast ๐Ÿ˜‰ Is toch sterk he? Hahaha

    Jaaaa ik heb het gezien! Gefeliciteerd! ๐Ÿ˜‰

  5. Esther zegt:

    ๐Ÿ˜€ grappig hoor!

  6. leejo zegt:

    Gewoon plaatsen Emm, we hebben toch veel verschillende lezers/loggers

  7. Natazz zegt:

    Whaha hij is weer super ๐Ÿ˜›

  8. Emmelinda zegt:

    @Esther; thanks ๐Ÿ˜€

    @Leejo; Ik zal eens kijken. Ik was eigenlijk al klaar voor de rest van het jaar ghehehe… als ik morgen nog iets grappigs heb ruil ik ‘m om. En anders plaats ik die alsnog ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Natazz; Dank je wel ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  9. remco zegt:

    heb je zo weinig te doen dat je het nu al voor de onbegrepen groentes op gaat nemen 8)

  10. Emmelinda zegt:

    @Remco; Ja ik ben alvast begonnen met mijn voorgerechten voornemens. Ik ga het opnemen voor de kleine etenswaren!

    @teFrรฉ; Dank je wel ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  11. Marika zegt:

    Hij is weer leuk! 8) ๐Ÿ˜€

  12. Nicky zegt:

    Zucht… Ik wilde gaan slapen.. nu moet ik eerst weer naar Leejo’s weblog… Ik zie wat af met jullie! ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    @Marika; Thanks! Het was m’n laatste. Ik moet m’n koffers pakken weetjenog ghehehe 8)

    @Nicky; Whaahaa…nou dat scheelt weer. ZIjn log van vandaag lijkt op die van mij morgen. Dan hoef je niet op te blijven. Scheelt weer ghehehe 8)

  14. Nicky zegt:

    Morgen heb ik alle tijd… Morgenavond mag ik laat opblijven ๐Ÿ˜€ ! En koffers pakken?? Koffer pakken?? Nee!!!! Emmelinda!!! Niet weggaan!!! ๐Ÿ˜‰

  15. (muzieknoot) Het is uit het leven gegrepen… (muzieknoot)

  16. Emmelinda zegt:

    Kijk maar bij Marika. Zij heeft een inburgeringscursus en ik ben vet gezakt. Ik wist het wel. Ik ben gewoon anders hahaha. Hou niet van kerst, carnaval en valentijsndag. Ik ga emigreren. Adieu. Letten jullie op mijn log? ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    @Weblog van Helmond; oeps, die was tegelijk geplaatst hihi. Toch nog gezien ๐Ÿ˜‰
    Hahaha wat een muzikaal tintje op de late avond/vroege ochtend ghehehe ๐Ÿ˜‰

  18. Marika zegt:

    Wahahahaaa en waar ga je heen? ๐Ÿ˜‰

  19. Force Majeur zou er dat liedje toch bij gezongen hebben?

  20. Belgie ook ivm met het liedje?

  21. Emmelinda zegt:

    Helaas…ik heb net begrepen dat ik niet ingeburgerd ben. Ook Farce Majeure ken ik niet. Alleen van naam. Ik ben mislukt. Ik vertrek ghehehe 8)

    Jaaaa dat versta ik tenminste ghehehe ๐Ÿ˜‰ Ennuh…ze hebben er heeeeeerlijke hambo’s!

  22. Marika zegt:

    Grrr Toots heeft net een tak uit de kerstboom gesloopt!

  23. Nicky zegt:

    Aha! Die koffers snap ik inmiddels! Ik ga afsluiten en een tukkie doen.. Morgen kerstborrel op mijn werk (hik) dus ik moet fit zijn…
    Die inburgeringscursus bij Marika moet dus even wachten… Komt goed; want ik ben erg nieuwsgierig! ๐Ÿ˜€ Welterusten allemaal!

  24. leejo zegt:

    Jij kent farce majeur niet? cultuur barbaar ๐Ÿ˜‰
    truste meiss ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    @Marika;Die ene tak die al krom hing??? Ik neem Toots mee op reis. Kan ie in Belgiรซ boomklimmen ๐Ÿ˜‰

    @Nicky; Ik ben ook benieuwd. Misschien mag je wel met me mee op reis ๐Ÿ˜‰ Slaap ze meissie! Tot de volgende keer ๐Ÿ˜€ Feesten we verder oke? ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; Grinnik…ik denk dat ik te jong was? Of dat mijn ouders het niet leuk vonden? Ik heb het nooit gezien. Althans…op die stukjes na die ze nu iedere keer herhalen ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Pee-Es Leejo; Slaap lekker! ๐Ÿ˜€

  27. Marika zegt:

    Die ene tak?? Je bedoelt die ene tak die nog recht was! De rest is al krom… ๐Ÿ˜ฆ
    Ik wist niet eens dat die tak eruit kon, heb hem net met veel moeite teruggevrot. Ik hoor nu de kerstballen achter mij over de grond rollen… zucht had ik hem gisteren nou maar vast opgeruimd.

    Boomklimmen in Belgie, ja dat zal ie wel leuk vinden. Lijkt me ook wel wat, mag ik mee? ๐Ÿ˜›

  28. Emmelinda zegt:

    Oooh Toots toch! Ik vind het zielig voor jou en de kerstboom maar hihi ik weet al waar ik volgend jaar het eerst naar ga kijken; logjes over poezen en kerstbomen/kerststukjes! Zeker weten!

    Zou je dat wel doen…met mij meegaan? Ze hebben jou nodig hier om het niveau op te krikken! Mij zwaaien ze vast vol overgave uit. Wat zeg ik? Ze brengen me nog weg ook. Op kosten van de staat ghehehe.

  29. Marika zegt:

    Nu ik weet dat die takken eruit kunnen kan ik die gebogen takken misschien toch nog rechtbuigen. Maar die gaat volgend jaar dan echt niet meer in de huiskamer, dan zet ik hem wel op mijn slaapkamer, met prikkeldraad er omheen. 8)

    Oja da’s waar ook, ikke met mijn hoge score, helemaal ingeburgerd als ik ben, moet ik anderen nu het goede voorbeeld geven zoals vertellen wanneer ze een kaartje moeten sturen en wanneer geld, dat soort belangrijke zaken. 8)

  30. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik..ik zou het in ieder geval proberen. Is toch best zonde. Hihi ja en een slotgracht erom heen graven ๐Ÿ˜‰

    Whoeehaa…ja dat zijn de mindere leuke kanten van het ingeburgerd zijn. *grinnik* Ik ben van een ander kaliber. Ik weet van niks. *kijkt schijnheilig* Mijn naam is haas ghehehe. *steekt voortanden uit*

  31. Marika zegt:

    hihihi weet je als ik bij de overburen een houten ooievaar in de voortuin zie staan (hm mag dat wel van Verdonk?) dan stuur ik niet eens een kaartje (was het goede antwoord, vooral niet langsgaan!), ik ken die mensen niet eens LOL

  32. Emmelinda zegt:

    Hahaha overburen? Wat is dat? Ghehehe.
    Ikke ook niet. Ik ben al sloom met kerstkaarten laat staan met geboortekaartjes. Alhoewel…veel mensen in de straat zijn al over de leeftijd heen om nog een kind op de wereld te zetten. Wanneer DIE het presteren om toch nog een ooievaar in de tuin te krijgen dump ik alle geboortekaartjes van de C1000 (voorzichtig aanpakken, die hebben er niet zoveel ghehehe) bij hunnie in de bus! hahaha 8)

  33. Emmelinda zegt:

    eh…geboortefelicitatiekaarten dus

  34. Marika zegt:

    *gaat stiekem een ooievaar bij de buren in de tuin zetten* 8)

  35. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…moet je eerst flink puinruimen daar ghehehe ๐Ÿ˜‰

  36. Marika zegt:

    Heb je daar ook foto’s van? hihihi

  37. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wel een nadat ze er bomen geplant hebben. Heb ik ook eens een logje over gemaakt. Je ziet alleen nog maar coniferen ๐Ÿ˜‰

  38. Marika zegt:

    En is dat bij jullie naast? Want dat is wel erg verdacht dan hรจ zo’n muur van coniferen ineens. Zijn jullie zo lastig dan? 8)

  39. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee bij ons tegenover. Is misschien nog verdachter ๐Ÿ˜‰

  40. Marika zegt:

    Ja schuin tegenover zo te zien, ze hebben ze inderdaad precies zo neergezet dat ze jullie niet meer zien. Jee… ๐Ÿ˜ฎ

  41. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…tijd om de koffers te pakken he? Scheelt dat ik die al klaar had staan vanwege een of andere foute inburgeringscursusuitslag (zo hee…da’s een mooi woord voor galgje!)

  42. Marika zegt:

    Yep tijd voor de koffers. Ik duik in de mijne…. trusteeee! ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Ik duik ook de koffer in! Truste! ๐Ÿ˜€

  44. . zegt:

    ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜€

  45. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Hij is weer leuk hoor.
    Hoe kom je er toch iedere keer weer op.
    Ik las even een web-log vakantie in en kom op 9 januari weer terug.
    Ik wil jou en je gezin een ‘Heel Gelukkig en Gezond Nieuwjaar’ toewensen.
    Tot ziens.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  46. Insoontje zegt:

    Ik wens jou – en hen die jou omringen
    het allerbeste voor het nieuwe jaar
    geluk in grote en in kleine dingen
    maar bovenal: gelukkig met elkaar!

    Liefs Insoontje

  47. Tasz zegt:

    Hahaha leuk.

    Fijne jaarwisseling en ik heb je gelinkt.

    Bye
    Tasz 8)

  48. zomerbloeier zegt:

    Hij is leuk.

    Goede jaarwisseling en gelukkig 2006!

  49. Yvonne zegt:

    En dat om 1 minuut over 12 ๐Ÿ™‚

  50. MIEP zegt:

    Wederom errug leuk!

    fijne jaarwisseling en dat volgend jaar alles mag brengen wat jij wilt! behalve de hoofdprijs voor de oudejaarsloterij, want die is voor mij ๐Ÿ˜‰

  51. colinda zegt:

    Hallo,..ben ik nog een keertje ,..hahaha,..maar het lukt me echt niet ,.. ๐Ÿ˜€ ben niet zo erg handig met computers zeg maar ,….ik ben op photobucket geweest en ik heb geprobeert een plaatje toe te voegen en dat lukte wel maar dan vanaf daar naar mijn weblog ,…lukt me niet ,…ik heb die code in getoetst ,..teminste als dat de code wel was ,…hahahaha,…je merkt het al ik snap er dus echt niks van ,…hahahaha,…ik hoop dat je het me een beetje kan uitleggen en anders wordt het een weblog zonder plaatjes ,….ook leuk toch ,…hahahaha,…alvast bedankt ๐Ÿ˜‰

    Groetjes Colinda xxx

  52. Philippe zegt:

    Laat nu net gehaktballen mijn lievelingseten zijn ๐Ÿ˜‰
    Lieve Emmelinda, ik weet niet of ik morgen tijd zal hebben om langs te komen, mijn ouders komen naar hier om oud/nieuw te vieren en ik vrees een beetje voor een druk gedoe hier…daarom wil ik graag (als ik mag) je een goede gezondheid รฉn de beste wensjes voor het Nieuwe Jaar 2006 toewensen !!!

    Groetjes Philippe

  53. teFrรฉ zegt:

    Nog 1 dagje en dan is het voorbij met 2005!!! heb je er zin in? Fijne dag vandaag, in de sneeuw?!

  54. Gonny zegt:

    Whahahahahhahahaha die is goed.
    Wa was je nog laat op de comp. gister ja kon niet eerder door die schijt visite he was maar achter de bank gedoken hahahhahhaahha 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

  55. Emmelinda zegt:

    @. ::; 8)

    @Marjan; Goeiemiddag!! Maf he? Ik kan het niet op commando maar wanneer ik een leuk woord hoor waar je mee kunt spelen dan heb ik er zo eentje gemaakt ๐Ÿ˜‰
    Dan wens ik je nu alvast een heel gezellig uiteinde en voor volgend jaar een superjaar! Tot in 2006! Griefs! ๐Ÿ˜€

    @Insoontje; Dat is een hele mooie wens! Thanks. En natuurlijk wens ik jou, en iedereen om je heen, een super 2006! Griefs ๐Ÿ˜€

    @Tasz; Wow thanks! Ennuh…ik wens jou ook een heeeele fijne jaarwisseling en een super 2006! ๐Ÿ˜€

    @Zomerbloeier; Dank je wel :D. Voor jou ook een super 2006! Maak er iets moois van ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Ghehehe..nou hij was eigenlijk al een poosje af. Nog voor die andere limerick ๐Ÿ˜‰ Hij kon, gezien de kerstdagen die al vervagen in onze gedachten, nog net ๐Ÿ˜‰

    @MIEP; Thanks Mieppie! ๐Ÿ˜€
    Wow krijg ik toch nog mijn villa volgend jaar ๐Ÿ˜‰ Dan mag jij je hoofdprijs wel hebben hoor ghehehe :D. Een fijne jaarwisseling meissie en een super 2006 voor jou en iedereen om je heen ๐Ÿ˜€

    @Colinda; Hihi, geen nood, we gaan net zo lang door tot je log helemaal vol foto’s staat ๐Ÿ˜‰ Ik heb je op je log een beschrijving gegeven. Ik hoop dat je er een b-tje uitkomt? Ik hoor of zie het wel oke? ๐Ÿ˜‰ Griefs!

    @Philippe; Hahaha dan moet je getuigen bij de rechtbank. Of een pleidooi houden ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Maareh…dan wens ik jou ook meteen een hele fijne jaarwisseling en een superjaar voor 2006! Geniet er van! Tot in 2006 dan! Griefs! ๐Ÿ˜€

    @teFrรฉ; Jaaaa het gaat snel nou he? Ik vind dat aftellen wel leuk eigenlijk. Stom he want de dag erna is net zo een als die ervoor etc…maar toch…het heeft iets. Net een hoofdtsuk wat je sluit. Ik hoop, wat die sneeuw betreft, dat ie laat valt. We meoten vanaaf nog naar de manege. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ Ik wens je ook een hele fijne dag vandaag!

    @Gonny; Giechel…ja in het vervolg trek ik de lamellen dicht hoor whaahaa…neuh geintjuh. Ik vond het gezellie. Ennuh..knutsel ze ghehehe 8)

  56. Monique zegt:

    Hallo even een vraagje over welke Photobucket Heb je het. Ik zag dat je bij Colinda dat berichtje hebt gemaakt. Maar ik wil dus al tijdje echte foto’s erop, alleen probleem is nu heb ik al 4 free foto albums en geen ene foto wil erop blijven staan. Alles geeft error aan geen gewone foto ๐Ÿ˜• En die Photobucket zo ver ik kan zien is die niet free/gratis.. Jeetje klink ik erg blond ? hahaha..

    Als ik geen reactie krijg alsvast een goed en veilig uit einde en een gelukkig 2006

    liefs en groetjes Monique.

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜‰ Nou weet je, ik plaats ook gewone foto’s op photobucket en betaal er echt niks voor *erewoord*.

    Ik heb nauwelijks problemen met photobucket. Niet dat ik hier provisie voor krijg hoor ghehehe. Ik plemp gewoon mijn foto’s en animaties er op en link vanuit PB naar de log.

    Mocht het niet lukken geef dan nog maar een gil oke? ๐Ÿ˜‰ Misschien komen we er dan samen uit ๐Ÿ˜€
    Ennuh…natuurlijk voor jou ook een fijne jaarwisseling en een super 2006!

    Griefs! (groetjes en liefs)

  58. Monique zegt:

    OK dankjewel Ik ga me best doen.. Maar voorzie weer een ramp. Me 5 e foto album al.. hahaha. Als hier errors uit komen, ga ik gillen.. haha.. ๐Ÿ˜›

    groetjes en liefs terug

  59. Emmelinda zegt:

    Hihi probeer het anders eens met een nieuw e-mailadres? Maareh…gooi die andere fotoboeken niet weg…misschien heb je die nog nodig ghehehe, het gaat namelijk errug snel ๐Ÿ˜‰

    Griefs

  60. Judith zegt:

    Hallo!
    Geinige limerick!
    Bij deze wil ik je alvast een heeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar toewensen met heel veel liefde en geluk.
    Groetjes Judith

  61. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Judith ๐Ÿ˜€
    Oooo dat klinkt lief! Ik wens jou dan ook meteen een heeeele fijne jaarwisseling toewensen een een super 2006!
    Griefs!

  62. Marika zegt:

    Ik heb voor mijn weblog al 18 MB aan foto’s verbruikt op mijn webspace, had ik ook beter Photobucket voor kunnen gebruiken. Maar ja ze werken daar wel weer met datalimiet, dus als je foto’s vaak bekeken worden en je komt over die limiet dan worden je foto’s de rest van de maand kruisjes. hehehe ๐Ÿ˜‰

  63. Emmelinda zegt:

    Dat is waar maar blijkbaar val ik nog lang niet onder die categorie ghehehe. Zo heel af en toe valt PB wel eens uit maar dat is zo weinig, dit bevalt tot nu toe nog steeds heel goed. ๐Ÿ˜‰

  64. Monique zegt:

    Haha.. Ja ik sluit de ramen goed. ๐Ÿ˜‰ Beetje aan me imago blijven denken.. haha

    Ja er staat 1 year = $25 *Best Value (Save 30%)
    En dat staat overal.. Ik heb hier nog nooit een email adres gebruikt bij deze dus lijkt me sterk dat ik een nieuwe moet gebruiken.

    Nou als ik hem naar beneden gooit. Meld ik jou, kan je hem opvangen. hahaha

    liefs

  65. Marika zegt:

    Deze schijnt ook veel gebruikt te worden. http://www.mijnalbum.nl Daar krijg je 500 MB ruimte voor je foto’s, er komt dan wel een tekst rechtsonder in de foto zoals hier. Ik denk dat ik daar op over ga want mijn webspace heb ik eigenlijk nodig voor mijn website. Even alle foto’s omzetten en dan veranderen op het weblog whaaaaa ik word gek. ๐Ÿ˜•
    Photobucket heb ik ook al een paar jaar, zit ook al bijna vol. ๐Ÿ˜‰

  66. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hihi dat scheelt…die heb ik al niet meer ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Maareh…ik snap er niks van, ik ben dat nog nooit tegengekomen dat je er voor moest betalen??? Ja nu staat er iets bij van een abo maar dat is niet wat ik heb.
    Ik geloof dat ik toen een emailadres moest opgeven om te activeren??? Maar dat is al lang geleden, dat weet ik niet meer zeker.

    Grinnik…dat is goed, ik zal ondertussen mijn vangtechniek opwaarderen ๐Ÿ˜‰
    Liefs!

    @Marika; Ja volgens mij had MIEP die ook maar daar was laatst ook het een en ander aan de hand. Heb ik op meer logjes gezien waar ze die hadden. De helft van de plaatjes pleitos. Waarom weet ik niet psies. Foutje van hun kant ofzo.
    Dat heb ik laatst gehad. Ik had die plaatjes ergens anders gelinkt maar die hielden er mee op. Kon ik alles overzetten. DAT is me een werk geweest. Van twee jaar webloggen al die plaatjes terugzetten…grrrrr. Dat moest nog binnen een paar weken ook nog. Bij Photobucket heb ik nou m’n tweede album, gaat de goeie kant op ghehehe ๐Ÿ˜‰

  67. CharLi zegt:

    ::Plakberichtje::
    Hoi lieve W.M.J.E-er
    Aangezien dat ik met de huidige foto geen inzendingen meer binnen krijg, heb ik besloten om nu toch de nieuwe foto te plaatsen,zodat we met zijn allen weer kunnen prutsen.
    en ik denk dat we weer een hoop mooie creaties kunnen verwachten!
    Liefs CharLi

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha plakker! Nou ik zal zo eens komen kijken dan. ๐Ÿ˜‰ Wie weet kan ik er weer iets van kleien ghehehe ๐Ÿ˜€

  69. Monique zegt:

    Je bent uhmm.. Was al super.. Het is namelijk gelukt. Maar ja.. die is ook makkelijk, neem ik gewoon nog een foto album.. haha.. En het is inderdaad gratis. Ik drukte op verkeerde knoppie denk.. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜• Ik word oud. hahaha

    Onzettend bedankt. Zo nu kan ik me blog behangen met foto’s/plaatjes van mezelf. ๐Ÿ˜›
    Liefs Monique ๐Ÿ˜‰

  70. colinda zegt:

    Hallo,..

    Het is gelukt hoor ,..bedankt hoor ,…kan ik er zo af en toe ook een plaatje door heen gooien ,…hahahaha,…

    Nogmaals een gelukkig en gezond 2006 en we spreken mekaar vast nog wel een keertje ,… ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  71. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hahaha nou ik ben blij dat het gelukt is! Ik stond al op het punt er zelf eentje te openen om te zien hoe het ook alweer moest ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…dan kom ik wel kijken hoe je behang blijft plakken ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Liefs!

    @Colinda; Ha weer een tevreden klant! Joepieee. Leuk!
    Veel plezier ermee maar dat zal vast wel lukken!
    Jij ook een gelukkig en gezond 2006! Is goed…doen we ๐Ÿ˜‰

  72. leejo zegt:

    Emm, jij ook een hele fijne en vooral warme middag ๐Ÿ˜€

  73. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel…de verwarming staat lekker aan dus daar heb ik geen klagen over ghehehe. De kids zijn Gonny aan het plagen dus hebben we het alemaal naar onze zin ghehehe…;)

  74. Monique zegt:

    Hahaha.. Is prima idee.. Zal het netjes plakken, want het gaat dus gekeurt worden ๐Ÿ˜›

    groetjes – liefs Monique

  75. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja en niet teveel plaksel gebruiken, dat geeft vlekken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Griefs!

  76. Marika zegt:

    Oh je kunt gewoon een tweede album erbij nemen whahaha, hmm misschien dat ik dan toch maar weer voor PB ga. ๐Ÿ˜•

  77. Emmelinda zegt:

    Ja dat heb ik toen gedaan. Hoe weet ik niet maar het is me gelukt, op hetzelfde account. Ik kan nog effies vooruit op deze en dan moet ik weer zien hoe ik een derde map krijg ghehehe ๐Ÿ˜‰

  78. Marika zegt:

    heb ff geteld, het zijn maar 534 foto’s…. ๐Ÿ˜•

  79. Monique zegt:

    Emmelinda.. haha.. Me vinger zitten al vast ๐Ÿ˜• Heb jij oplos middel ? hahaha

    liefs monique

  80. Emmelinda zegt:

    Oef balen…zoveel waren het er bij mij toen ook! Moest ik ze eerst op m’n pc terugzetten en dan weer terug naar pb! Ik kon geen foto meer zien ๐Ÿ˜‰

    @Monique; Giechel…daar heb je het al. Zitten ze vast aan het toetsenbord? Laten zitten dan, het is me veel te gezellie zo ghehehe ๐Ÿ˜‰

  81. Marika zegt:

    En het ergste alle urls aanpassen in de logs aaaarg…! ๐Ÿ˜ฆ

  82. Emmelinda zegt:

    Klopt…dat volgt inderdaad…alhoewel, hoe het werkt weet ik niet maar iemand zei me later (toen alles al af was) dat je ook iets kunt met de Rss-feeder ofzow? Heb jij daar verstand van? Dat je daar de urls makkelijk kunt omzetten? Of het waar is weet ik niet hoor maar ik was al klaar dus heb het niet meer uitgeprobeerd ๐Ÿ˜‰

  83. Monique zegt:

    hahaha… Kijk maar uit werk verslavend zo. ๐Ÿ˜‰ Moet toch echt snel oplos middel hebben. ๐Ÿ˜›

  84. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou ik zit nog steeds in de ontkenningsfase dus verslavend? Welneeeee. Misschien afbikken? ๐Ÿ˜‰

  85. Monique zegt:

    whahaha.. Duurd lekker lang wilden je zeggen.. ๐Ÿ˜›

  86. Emmelinda zegt:

    Ikke? Welnee ik zou niet durven *kijkt schijnheilig om zich heen*

  87. Monique zegt:

    nr 90 is voor mij

    hahahaha.. Jij bent erg ๐Ÿ˜‰ gezellig.

  88. Emmelinda zegt:

    Oh die wil ik *schrapt een paar reacties* hahaha ๐Ÿ˜‰
    Dank je…je bevalt mij ook heel erg hahaha ๐Ÿ˜‰

  89. Juist zegt:

    Wow, wat een reacties! ๐Ÿ˜ฎ Vanmorge was het nog veel minder… 8) Wow…nog even snel een record halen voor het nieuwe jaar begint?

    ahh ik zit nou weer bij dat poppetje wat wordt fijn geknepen… ๐Ÿ˜€

  90. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik zie het! Da’s toch ook toevallig, wacht je het moment af??? ๐Ÿ˜‰

    Ja gaat lekker zo he? Ik vinutzogezelie hihi ๐Ÿ˜‰

  91. Monique zegt:

    Als dat maar goed gaat.. 8) Ik zit verdorrie nog steeds gelijmt.. Pak die oplos middel nou even, dat afbikken zie ik niet zo zitten voor oud en nieuw.. ๐Ÿ˜• geef zoveel bloed spatten op de muur.

  92. Monique zegt:

    De numero 100 word ook voor mij.. ๐Ÿ˜› whahaha..

  93. Emmelinda zegt:

    @Monique;Grinnik…wanneer je het creatief doet is het wel weer een leuk item bij Eigen Huis in Puin??? Kun je er nog geld voor vragen ook ghehehe 8)

    Giechel…eens kijken of dat gaat lukken ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  94. Monique zegt:

    whaha.. Nou is wel ok.. Maar dan wel na de oud en nieuw.. hahaha.. Heb me vingers nog nodig.. ๐Ÿ˜› Moet nog ollibollen morgen bakken.. haha

  95. Emmelinda zegt:

    Oh grinnik…zou dat kunnen, een toetsenbord bij dat deeg? Hmmm…

  96. angel zegt:

    Prachtig… ๐Ÿ˜€ maar kom even alvast post brengen 8)

    met heel veel liefs ๐Ÿ˜‰

  97. Monique zegt:

    Ja duhh.. Daarom natuuuurlijk eerste die oplos middel.. Tsjonge ik raak zo echt verslaafd.. ๐Ÿ˜›

  98. Emmelinda zegt:

    @Angel; Dank je wel Angel, dat is lief van je. Zulke post krijg ik graag ghehehe ๐Ÿ˜‰ Ik wens je alvast een gezellig uiteinde met veel giechels en een lekker maf 2006! KNUFFFFF

    @Monique; hahaha en het is je nog gelukt ook, die 100ste was voor jou ghehehe.
    Hahaha gewoon net zoals ik in de ontkenningsmode gaan ๐Ÿ˜‰ De was ligt hier stapels hoog, je kunt skieen in de stof, de kinderen zijn ineens op zichzelf gaan wonen maar verslaafd? Welneee

  99. Rianne zegt:

    Ik vind dat zo kanp die limericks!
    Hij is leuheuk!
    Ik ga weer verder zitten wachten op sneeuw….. ๐Ÿ˜‰

  100. Monique zegt:

    Ik zei het toch ๐Ÿ˜‰ alles wat ik zeg komt uit, ben goud eerlijk.. hahaha
    whahahahaha… De kleine van mij is in slaap gevallen, de afwas staat ernog.. Maar verslaafd.. Uhmm.. Help me even 8)

  101. Emmelinda zegt:

    Hihi soms is het wel moeilijk om een verhaal in 5 zinnen te perssen en dan nog eens rijmen ook ghehehe.
    Die sneeuw mag wat mij betreft nog heel even wegblijven. We moeten er straks nog effies uit ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  102. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hahaha ik heb het in de gaten ๐Ÿ˜‰
    *geeft oplosmiddel aan* Straks is die kleine al puber en heb je alleen nog maar in weblogland gezeten, kunnen we niet doen he? ๐Ÿ˜‰

  103. Monique zegt:

    Uhmmm.. ๐Ÿ˜• Wil je me nu al kwijt ? hahaha.. Maar thnx voor de oplosmiddel… Zo en nu staan..
    UHmmm.. shit te laat, ben al verslaafd even kijken voor een berichie van emmelinda ๐Ÿ˜› hahahaha

  104. Emmelinda zegt:

    Giechel…er kwam effies een testje tussendoor. Ennuh…neuh ik wil je nog lang niet kwijt. Veel te gezellie. Al moet ik zo weg. Mies moet paardrijden. Of zal ik gewoon hierblijven ghehehe 8)

  105. Monique zegt:

    hahahaha… Nee ik loop niet weg,ga jij maar met mies naar het paardrijden ๐Ÿ˜›

  106. Emmelinda zegt:

    Grinnik…duurt nog een kwartiertje. Eerst mjammen en rond 5 uur gaan we weg ๐Ÿ˜‰

  107. Monique zegt:

    aha… Dan hebben we nog even.. ๐Ÿ˜› jij heb dus kids, hoeveel heb je er ? Die al op hun zelf wonen ๐Ÿ˜‰ hahaha..

  108. Emmelinda zegt:

    Grinnik…mocht ik willen (nee hoor). Ik heb twee meiden. Eentje van 11 en eentje van 9. Ook besmet met het computervirus ghehehe ๐Ÿ˜‰

    En nou ben ik pleitos! Fijne avond en als ik je niet meer zie (en zo wel dan weet je me te vinden he?) ofzo dan wens ik je een hele fijne jaarwisseling en een lekker maf 2006!!! Doeiiiiiiii

  109. Monique zegt:

    Hahaha.. Ik heb er hier een van drie, al besmet met het computervirus.. hahaha… Kind weet echt alles op de pc te vinden en te regelen…

    En jij ook een super fijne jaarwisseling en super 2006 , maar ik weet je zeker terug te vinden.
    liefs doeiiiii

  110. Geertje zegt:

    Wat een geweldige Limmerick! ๐Ÿ˜›
    Knap hoe je ze kan schrijven 8)
    Wens je vast een geweldig oud en nieuw!!! ๐Ÿ˜›

  111. Liesbeth zegt:

    Hadden we maar zoveel reacties op ons logje ๐Ÿ˜‰
    Hij is weer leuk!

  112. yogibeer zegt:

    komen effe bij je kijken ,en hebben het best naar de zin.
    we willen je een heel gelukkig en gezond 2006 wensen.
    en dat veel mag uitkomen wat je graag zou willen.
    groetjes uit groningen.
    harmke enaly

  113. Robert zegt:

    Prachtig geschreven Emmelinda! Ik doe het niet na. ๐Ÿ˜‰

  114. Emmelinda zegt:

    @Monique; Erg he? Dat kunnen ze nog eerder dan goed praten ๐Ÿ˜‰ Was hier ook met die leeftijd. Ongelooflijk wat die handjes kunnen! ๐Ÿ˜‰ Weet je wat erg is? Wanneer ze straks jou iets leren ipv andersom ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Griefs!

    @Ellis; Hihi thanks! ๐Ÿ˜€

    @Geertje;Grappig he, hoe je een heel verhaal in 5 regels kunt vertellen. Hmmm moet ik eigenlijk met m’n logjes ook eens proberen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel, ik wens jou ook een fijn uiteinde en een supermaf 2006! Maar ik kom ze zo wel effies brengen ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth; Nou inderdaad! Daar kunnen we wel wat reacties gebruiken ๐Ÿ˜• Hmm…eens denken. Misschien met een logje? ๐Ÿ˜‰ Ik ga er eens over denken!

    @Yogibeer; Heeej welkom op mijn log ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel, ik wens jullie ook een heel gelukkig en gezond en maf 2006! Kom nog eens trug ๐Ÿ˜‰ Greetz ๐Ÿ˜€

    @Robert; Thanks! Maareh..ik daag je uit. Liesbeth en ik runnen nog een log met allemaal zelfgeschreven limerickjes. Klikkerdeklikk Misschien weet je er wel iets van te bakken??? ๐Ÿ˜‰

  115. Terecht ๐Ÿ˜€
    Ben benieuwd wat er volgend jaar op het menu staat. ๐Ÿ˜€

  116. Liesbeth zegt:

    Klik en klik
    Ik help wel weer even spammen enzo 8)

  117. Emmelinda zegt:

    Hihi ik hoop een boel lol overgoten met een flinke saus humor en geflambeerd door een overdosis lachsalvo’s.

    Whaahaa…goed zo…doe maar lekker ๐Ÿ˜‰

  118. Emmelinda zegt:

    Oeps…ging iets fout

    Dat Whaahaa… goed zo…doe maar lekker was voor Liesbeth ๐Ÿ˜‰

  119. Bella zegt:

    Vanuit hier wil ik je alvast een hele fijne jaarwisseling wensen en een super 2006! Dat al je wensen/goede voornemens maar mogen uitkomen..en tot logs volgend jaar mocht ik je niet meer zien of loggen….wel uitkijken met vuurwerk hoor…liefs Belzz XXX

  120. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Bella! Ik wens jou ook een heeeeele fijne jaarwisseling toe en een lekker maf 2006! En dat het maar een superjaar mag worden! Tot logs meissie!
    Ennuh…ben maar niet bang, ik kom niet in de buurt van vuurwerk. Mij niet gezien ๐Ÿ˜‰
    Griefs ๐Ÿ˜€

  121. leejo zegt:

    Emm, nee hoor hier ook volop poedersuiker op straat ๐Ÿ˜‰

  122. Emmelinda zegt:

    Hihi ja het is weer gratis he? Allememaggies wat veel ineens! Stef is de eerste uren niet meer uit de tuin te krijgen ghehehe. Ach ja, voor die kids is het heerlijk en mij maakt het niks uit. We hoeven nergens meer heen ๐Ÿ˜‰ Daarbij maakt ’t het kind in me los ghehehe. Misschien trek ik er nog wel op uit met de slee ๐Ÿ˜‰

  123. Gonny zegt:

    Heey Speedy heeft net een kadootje achtergelaten op jullie stoep hahahhaha ,hij weet niet waar die nou moet poepen maar ’t is al weg hoor.
    En ik heb net ook buiten gespeeld hihihihhi

  124. Emmelinda zegt:

    Grinnik ja Marc zei het. Toch aardig van Speedy dat ie ons iets wilde schenken hahaha. Had het bij Morrie in de tuin gelegd ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Hihi heppie ook een pop gemaakt? Misschien sleep ik Stef straks nog een keer naar buiten. Wat een blij kind is dat met die sneeuw hihi. Zo leuk! ๐Ÿ˜€

  125. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Ook voor jullie een zalig uiteinde en een goed en gezond 2006.

    Groetjes Roelof

  126. paulina zegt:

    jij ook een heel gelukkig nieuwjaar en tot next year
    liefs paulina en bedankt voor je bezoek!!

  127. Emmelinda zegt:

    @Roelof; Dank je wel! Ik wens jou en iedereen om je heen een gezellige jaarwisseling en een lekker maf 2006! Groetjes ๐Ÿ˜€

    @Paulina; Dank je wel! Hopelijk tot in 2006!?!
    Liefs!

  128. Danielle zegt:

    Ik vind hem echt heel erg origineel, leuk woordgrapje ook erin! Helemaal toppie ๐Ÿ˜€

  129. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Danielle *trots*, die woordgrapjes vind ik altijd het leukst maar ook het moeilijkste ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  130. tycho's mama zegt:

    Zo hรฉ….weet je wel hoeveel tijd het kost om al die reacties te lezen. Heb je nou al een plaats in de top 50 veroverd??? Of wat moet je doen om daar in te komen? Als ik die lijst bekijk, dan stelt het allemaal niet zoveel voor! ๐Ÿ˜‰

  131. Emmelinda zegt:

    Oh dat zou ik nou zooo graag eens willen he. Gewoon voor 1 keertje. Maar ik heb die kijkcijfers eens bekeken en pffff dat gaat de eerstkomende tijd nog niet lukken ghehehe ๐Ÿ˜‰

  132. tycho's mama zegt:

    Hoe bedoel je…kijkcijfers? Ligt het aan het aantal bezoeken dat je krijgt?? Ik dacht dat het misschien met de reacties te maken had. Maar dat zal wel niet anders had jij al lang bovenaan gestaan!!
    ๐Ÿ˜€

  133. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat het een combinatie is? Ik weet dat je het ergens terug kunt lezen hoe het werkt maar waar??? Als je kijkt naar de reacties van bijvoorbeeld die Sascha dan valt dat toch errug tegen. Sommige logjes hebben geen enkele reaktie. Dus zal het wel met het aantal hits te maken hebben???

  134. tycho's mama zegt:

    Ik ga het toch eens uitzoeken hoe dat werkt! Als ik die lijst bekijk, lijken het me geen bijzondere logs. Maar dat kan aan ons liggen natuurlijk!

  135. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou dat heb ik dus ook steeds. Ik verbaas me er iedere keer over. Tenminste…de top tien vind ik niet echt leuk. Maar als je naar de kijkcijfers van Kimm kijkt (de nummer 2) dan heeft ze 2.444!!! Hahaha en ik zit net op 120 ghehehe ๐Ÿ˜‰

  136. tycho's mama zegt:

    Waar zie je dat dan?? Op de OneStat dinges of zoiets??

  137. Emmelinda zegt:

    Yep, helemaal onderaan op dat oranje balkje ๐Ÿ˜‰
    Maar ergens he…ergens zou het niet goed voor me zijn. Ik denk dat het een flinke writersblock zou opleveren. Wat zeg ik? Ik weet het eigenlijk wel zeker. ๐Ÿ˜‰

  138. tycho's mama zegt:

    Welneeeeeeeeee, dat zou best goed komen. Ik gun het je wel in ieder geval. Misschien iets voor 2006??

  139. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat is lief van je! Als het me m’n fantasie zou kosten bedank ik liever ghehehe. En als ik in die top 50 zou staan en er kwamen amper reakties zou ik het ook niet leuk vinden. Ja mevrouw eist wat he? Ghehehe. Maar er is wel een lijst, een top 100 zelfs waar ik wel in voorkom. Ik denk dat ik het daar maar bij hou ๐Ÿ˜‰

  140. tycho's mama zegt:

    Ok! Je bent gewoon tevreden met wat je hebt, is toch een goede eigenschap. Ik duik mijn mandje in. Voor jou nog een beetje vroeg natuurlijk ๐Ÿ˜‰ , maar ik weet niet hoe laatvroeg de kleine man morgen wakker is!! Al twee ochtenden om 8 uur!!!!!! Bel de krant!!!!!!!! Maar daar mag ik vast geen derde keer op hopen….welterusten ๐Ÿ˜‰

  141. Greetje zegt:

    Ik sla even honderdzoveel reacties over, om te zeggen dat ik pleit voor gehakt op het menu met kerst!! 8)

  142. tycho's mama zegt:

    Oh ja, je hebt al 60.948 pageviews gehad hoor!!

  143. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s Mama; Psies ๐Ÿ˜‰ Ik blijf maar realistisch ghehehe. Nou weet je wat? Dan hoop ik voor je oke? Welterusten meissie! Ennuh veel plezier morgen als ik je niet meer spreek ๐Ÿ˜‰

    @Greetje; Zo is het hihi. Eigenlijk vind ik dat net zo lekker! Of zuurkool met worst…mjammieee ๐Ÿ˜€

  144. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s Mama 2; Grinnik…sssst

  145. leejo zegt:

    wel nr 1 vandaag hรฉ, dat halen ze niet meer in, gefeli meiss ๐Ÿ˜€

  146. Emmelinda zegt:

    Hihi nee ik denk het ook niet. Jippieeeee. Dank je wel Leejo! ๐Ÿ˜€

  147. remco zegt:

    waar gaat dit over ………………

    je zet alleenmaar een slimerick neer ๐Ÿ˜›

  148. Emmelinda zegt:

    Ja en van het een komt het ander ghehehe 8)

  149. Nicky zegt:

    Ik lag gisteren veel te laat op bed maar ik heb de kerstborrel overleefd! Heb door de speech van mijn baas heengeslapen! Jullie schuld! ๐Ÿ˜‰

  150. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…maar waarschijnlijk werd je op het juiste moment wakker toen ie het over de bonus had? 8) ๐Ÿ˜‰

  151. Monique zegt:

    Goedemorgen..
    Ja idd.. Nou ik hoop dat dat nog maar even weg blijft.. hahaha..
    Het is nu al een behoorlijk pittig mannetje die het kaas niet van z’n brood af laat eten.
    Laat ik het daar even op houden.. hahaha ๐Ÿ˜‰

  152. Emmelinda zegt:

    Hihi maar het gekke is dat het sneller gebeurt dan dat je er erg in hebt ๐Ÿ˜‰ En dan sta je gek te kijken *giechelt*

    Moet je er eigenlijk eens jam op doen. Scheelt misschien ghehehe 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

