Em telt ook af……*

Omdat het nieuwe jaar voor de deur staat (nog niet opendoen hoor!) speel ik met de gedachte om een opsomming te doen. Een terugblik over de leuke en minder leuke dingen van het jaar. Doen de televisiezenders en de tijdschriften immers ook? Neeeee, niet weglopen! Lees maar eens goed. Ik SPEEL alleen maar met de gedachte. Ja je kunt weer opgelucht ademhalen. Ik hou daar niet van dus doe iets anders. Haal de zakdoeken maar alvast uit dan zet ik de emo-modus aan, ghehehe.

Op 22-09-2003 ging deze weblog de digitale snelweg op. Met veel plezier rammelden mijn vingers de nodige woorden het beeldscherm op. Niet dat ik veel lezers had. Die wisten waarschijnlijk niet hoe snel ze weer weg moesten wezen ghehehe. Ik hield vol (dit is log 745 alweer, wat kan ik l*llen he?) en mocht tot mijn grote plezier zien hoe daar verandering in is gekomen en iedere dag/week een boel trouwe kijkers terug zie waarvan ik nog een reaktie in ontvangst mag nemen ook! (Het is maar goed dat je niet kunt zien hoe ik alles uit mijn handen laat vallen wanneer de pop-up van MSN aangeeft dat ik een berichtje heb! *verzwijgt rondedans*) En dat zonder steekpenningen uit te delen, dreigmailtjes te moeten versturen of messen op kelen te hoeven zetten ghehehe. En ook jullie webloggen bezoek ik met veel plezier. Wat een wonder dat ik daar nog geen ban ontvangen heb zeg! Ghehehe.

Daarom wil ik dit jaar ook afsluiten door jullie allemaal te bedanken. Bedanken voor al het plezier dat jullie reakties me geven. Ja kwijl, ik weet het (tjemig, deze log heeft wel een flink TROS-gehalte he? ghehehe), maar het is gewoon zo! *sniksnik*

Rest mij nog jullie een gezellige jaarwisseling te wensen, een fantastisch en liefdevol nieuw jaar (vol humor) en hoop jullie in 2006 weer te zien!**

Tot Logs!!!!

*Em kan eigenlijk helemaal niet tellen…
**Voorzichtig met vuurwerk dus…dat leest en typt een stuk prettiger ghehehe.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Em telt ook af……*

  1. leejo zegt:

    Alweer de 1e πŸ˜‰
    Emmelinda.
    Ik wens jou je man en je kinderen, een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2006
    Liefs Leejo

  2. Emmelinda zegt:

    Yihaaaa *blij*
    Nou ga ik ook effies heel serieus doen *zoekt op in encyclopedie hoe dat moet* en spreek jou toe ghehehe : Maak er een super jaar van Leejo, samen met Ria! Knufffff

  3. Natazz zegt:

    Hmm ik kom nog maar kort op je logje, ik vind het overigens wel heel appart dat ik na dik anderhalf jaar loggen de jouwe pas ontdekte.

    Ik steek geen vuurwerk af, ik wil graag mijn handjes houden in 2006 en de jaren die volgen.

    Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2006.

  4. BigBooming zelve zegt:

    Vuurwerk is zoooo 2005. En inderdaad, met tien vingers typt een stuk sneller. Moet ik toch eens gaan leren.

  5. En jij natuurlijk ook een goed uiteinde. Vergeet ik dan weer te zeggen, zo onbeleefd.

  6. Martijn zegt:

    Je kan bijna gaan zeggen : “De Log, de grootste familie van Nederland” πŸ˜€ de tros komt daarna pas πŸ™‚
    Jullie ook natuurlijk de aller aller beste wenzen alvast voor 2006 en vooral veel humor en gezondheid.

  7. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Ja maf is dat he? Ik wist tot voor kort ook jouw log niet te vinden terwijl ik je nou best vaak tegenkom hihi. πŸ˜‰
    Brrr nee, ik moet ook niks van vuurwerk hebben. Ik kijk wel hoe de buurman voor kapitalen de lucht inschiet ghehehe πŸ˜‰
    Dank je wel meissie…veel plezier en tot in 2006!!! πŸ˜€

    @BigBooming; Grinnik…er wordt ook dit jaar weer voor kapitalen de lucht in geblazen he? Ah ik vind het wel mooi hoor…wanneer ik veilig achter glas zit πŸ˜‰ Ghehehe
    Dank je wel hoor, ik vergeef het je ghehehe…have fun! πŸ˜‰

    @Martijn; Ja hihi dat is eigenlijk ook zo. Ik heb meer met webloggen dan met de TROS maar goed, een bepaalde leeftijdscategorie kijkt waarschijnlijk liever naar de Tros omdat ze niet weten hoe ze moeten webloggen ghehehe πŸ˜‰
    Dank je wel Martijn, ik ga mijn best doen om het allemaal op te volgen hihi! Heel veel geluk met je prinsesjes en je vrouw! Ennuh…met je nieuwe pinpas natuurlijk ghehehe 8)

  8. Nicky zegt:

    – slik – *pinkt een traantje weg*
    Wij wensen jou en iedereen die je dierbaar is natuurlijk ook een spetterend uiteinde en een gelukkig en gezond 2006 met veel logplezier!

    Groetjes,
    Nicky, Michelle en (nou vooruit dan…) Frank
    πŸ˜€

  9. Martijn zegt:

    Nou tis dat net zat te zappen en de tros tegekwam maar ik was zelfs de naam bijna vergeten πŸ˜‰ Ik weet meer log namen πŸ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Grinnik…en toch heeft het iets he? Meer dan dat ik met kerst heb enzo. Sentimenteel mens ook ghehehe.
    Ik wens jou dan ook heeeeel veel plezier in het komende jaar en dat al je wensen mogen uitkomen! En die van Frank en Michelle natuurlijk πŸ˜€ En dat we hier en op jouw log nog veel lol samen hebben met iedereen en alles (o jeetje…ik moet nodig wat nieuwe dingen verzinnen ghehehe, de pot is bijna leeg ;))
    De groetjes!!! πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Martijn; We hebben vanavond naar de TROS zitten kijken. Ja echt…Marc had het opgezet, met dat programma waarin ze een presentator zoeken. Ik geloof dat ik me voor dit jaar weer genoeg geergerd heb aan de TROS ghehehe πŸ˜‰

  11. Martijn zegt:

    hahahaahah nou ik zat naar datzelfde te kijken , ik zag 1 opmerking tegen een meisje :” hee het is hier geen idols hoor” πŸ˜‰ ben toen maar snel doorgegaan met zappen

  12. Emmelinda zegt:

    Ja het was dat ik zat anders zou m’n broek er van afzakken. Datzelfde gevoel had ik nou tegenover de jury. Wat een bijelkaar geraapt zooitje. Moest zeker de Idols-jury voorstellen! EN die kandidaten vond ik ook verschrikkelijk. Maar ik moest en zou wel even zien wie er door zijn…nou pfff dat wordt dus zappen ghehehe πŸ˜‰

  13. Martijn zegt:

    Geen presentatie aanwinst dus πŸ™‚

  14. Emmelinda zegt:

    Vond ik niet. Kan ook aan mij liggen hoor. Ik vond er geen echte TROS-kop bijzitten eerlijk gezegd. En de kunsten? Hmmm misschien krijgen ze wel les. Ziet de jury toch meer dan ik πŸ˜‰ We zullen zien. Of (liever) niet ghehehe πŸ˜‰

  15. Nicky zegt:

    Ik kom even jullie nog even welterusten wensen. Gaaaaap! Veel plezier morgen! πŸ˜€

  16. Robert zegt:

    Ik wens jou ook een goed uiteinde en een heel gezond, gelukkig, inspiratievol en logrijk 2006 toe. 8)

    (Uiteraard ook voor je verdere familie-leden)

  17. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Slaap lekker meissie!! Gaat het morgen nog door trouwens??? Jij ook veel plezier! πŸ˜€

    @Robert; Dank je wel voor je vele wensen. Ik ga mijn best doen om ze uit te laten komen ghehehe. Voor jou en iedereen in je omgeving die je lief is wens ik je een superjaar toe met veel humor, liefde en plezier!

  18. Martijn zegt:

    Zo laatste fles gegeven, nu lekker op mijn oor πŸ˜‰ truste πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi, oke paps! Slaap lekker he? Truste! πŸ˜€

  20. Gonny zegt:

    Een heeeeeeeeeeeeel goed gezond en gelukkig 2006 voor jullie alle 4. πŸ˜€

  21. Rianne zegt:

    Mocht ik jeniet meer ‘spreken’….een fijne avond en het allerbeste voor het nieuwe jaar! πŸ˜€

  22. Liesbeth zegt:

    Kijk uit voor laagvliegende champagnekurken om 2400 uur.
    Een fantastisch uiteinde en een nog beter begin van 2006!

  23. tycho's mama zegt:

    *worstelt zich door stapel zakdoeken om bij pc te komen*……zo….hΓ¨…hΓ¨….wat maak jij er weer een verhaal van op deze laatste dag van 2005 waarin iedereen het jaar nog eens overdenkt! Ik wens jou (en je man en de meiden) een heel goed 2006 en ik hoop nog lang hier op “visite” te mogen komen om te kunnen genieten van jouw schrijfkunsten!! Big hug xxxx πŸ˜€

  24. Monique zegt:

    Jeetje…’k ben diep onroert.. Wat een prachtige tekst heb je bij deze log staan.. Als je het goed vind,blijf ik in 2006 ook hier komen. Zal je minstens weer 2 berichies per dag opleveren ofzo …

    Emmelinda..
    Ik/wij Wensen jou/jullie een goed uit einde en een vreselijk liefdevol,gelukkig,gezond 2006 toe.

    En natuurlijk iedereen hier op de web-log..

    GELUKKIG NIEUWJAAR.. ***PROOST*** πŸ˜€

    Liefs Monique.. πŸ˜‰

  25. remco zegt:

    *begint zich nu ernstig af te vragen van wie dat mes dan wel op zn keel is ??? *
    *vraagt zich tevens af waarom bij bepaalde personen op mn log de ban NIET werkt *

    *doet mee met de menigte en wenst ……*

    Emmelinda en haar gezin een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2006 toe πŸ˜€

  26. mary zegt:

    Emmelinda, ik wens je een leuke jaarwisseling en een voorspoedig en gezond 2006!
    Vriendelijke groetjes,
    Mary

  27. Ester zegt:

    Met veel plezier lees ik regelmatig je stukjes.
    Daarom nu maar even een klein krabbeltje. Om nu alleen maar te lezen en niet te reageren, dat is ook zo gluurderig…
    Dank voor je grappen en grollen en graag tot volgend jaar!
    Fijne jaarwisseling,
    Ester

  28. Jolanda zegt:

    Ik kom hier graag om even weer een glimlach op mijn gezicht te laten verschijnen. En dat doe jij bijna dagelijks bij mij πŸ˜‰

    Bedankt voor je vrolijke kijk op het leven, met een gezond portie cynisme op zijn tijd..
    Fijne avond meis, maak er wat van !!!

    Liefs Jolanda

  29. Gonny zegt:

    Emmy kan jij die foto van Mirel(maakt niet uit welke van de 3) verkleinen voor op een log ??
    A.u.b. hihihihi. 8)

  30. Emmelinda zegt:

    Gonny; Dank je wel ennuh…ook voor jullie allemaal een gezond, lollig en gelukkig nieuw jaar! πŸ˜€

    @Rianne;Ik wens jou ook, samen met iedereen die je lief is, een hele fijne avond, lekker smullen en voor volgend jaar een super 2006! πŸ˜€

    @Liesbeth; Ja grinnik…dat is ook nog zoiets want Marc heeft zo’n fles gekocht ghehehe. Misschien is het binnen gevaarlijker dan buiten rond die tijd 8)
    Maareh…ik wil jou natuurlijk ook een super jaar toewensen! Dat al je wensen maar mogen uitkomen (nee, ik STOP niet met webloggen ghehehe :P). Fijne jaarwisseling!!!!

    @Tycho’s mama; *worstelt zich door een boel lieve reakties en wensen* Ghehehe, ja he? En nog was ik niet tevreden maar het kon er mee door πŸ˜‰
    Ik wil jou ook een super 2006 toewensen samen met je mannetje en Tycho en iedereen die je lief is. Een gezellige avond en ik zie jou en je weblog heeeeel graag weer in het nieuwe jaar! *geeft dikke knufffff en hugt mee* KUS!

    @Monique; Grinnik…en nog uit mijn hart ook ghehehe. Nou ben ik wel weer klaar voor een jaar met dat sentimentele gedoe *giechel*. En jaaaa natuurlijk zie ik je heel graag terug in 2006, ik vond het nu al reuzegezellie! Doen we!
    Ik wens jou , en iedereen om je heen die jou lief is, een super 2006 toe met heeeel veel (log-)plezier, gezondheid en liefde toe. Tot in 2006!!!!! πŸ˜€
    GRIEFS!!!!!

    @remco; Ssst niet verraden 8) ennuh…ik ben een spook, die komen ook door een ban heen πŸ˜›
    Maareh…ik wens ook jou, een super 2006 met veel liefde, humor en plezier!!!!

    @Mary; Hoihoi,
    Ik wens jou ook een heeeele fijne jaarwisseling met lekker eten hihi, en voor 2006 een superfijn jaar toe!
    Griefs!!!

    @Ester; Heeej DAT vind ik nog eens leuk! Ik zie inderdaad veel kijkers iedere dag verschijnen en dat vind ik natuurlijk heel erg leuk maar het allerleukst is een geschreven babbeltje πŸ˜€
    Ik wens je dan ook ontzettend veel plezier vanavond en voor volgend jaar een heel gezellig, gezond en liefdevol 2006!!!! Tot logs! πŸ˜€

    @Jolanda; En nu heb ik een glimlach! πŸ˜€ Dank je wel, ik hoop je in 2006 ook weer te mogen ontmoeten, op jouw of mijn log! We gaan er weer een te gek jaar van maken he? πŸ˜‰
    Ik wens jou met je gezinnetje een hele fijne jaarwisseling toe, veel gezondheid, liefde en plezier in 2006! Groetjussssss πŸ˜‰

    @Gonny; Grinnik…ik zal us effies voor je kijken. Staan die al op je log of op Photobucket? Ik kijk wel πŸ˜‰

  31. angel zegt:

    Kom je ook alvast een goed begin van 2006 wensen… met al mn 10 vingers.. die ik morgen ook nog heb want ik kan het zakje sterretjes van vorig jaar ( of waren ze nou van t jaar ervoor of daarvoor πŸ˜• ) niet vinden…
    hele fijne jaarwisseling meis…

  32. remco zegt:

    @Emmelinda thx *gaat driftig op zoek naar ……… euh emmelinda wat wenste je me ook alweer ……… πŸ˜‰ *

  33. Emmelinda zegt:

    @angel; Grinnik…die moet ik zo meteen nog gaan halen voor onze jongste. Die vroeg trouwens of we volgend jaar vuurwerk kopen. Die is gek!
    Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling toe met alle lieverd om je heen en voor volgend jaar een super 2006 met veel giechels, leuke menukaarten en gevulde ganzen ghehehe πŸ˜‰

    @remco; Laat maar zitten, het is allemaal gelogen. GEINTJUHHHH 8) πŸ˜‰ πŸ˜› Fijne jaarwisseling he? πŸ˜‰ ennuh…nu scrollen!! πŸ˜›

  34. remco zegt:

    @emmelinda met lam vingertje ben blij dat ik je al door heb πŸ˜‰

  35. Siep zegt:

    dus.. ik heb de eerste 2 jr van je loggen van je moeten missen??
    ow wat erg!

  36. leejo zegt:

    Niet te zat het nieuwe jaar in hΓ© πŸ˜‰

  37. Emmelinda zegt:

    @remco; ja dat scheelt een hele boel ghehehe πŸ˜‰

    @Siep; Welnee, ik heb ook nog een archief ghehehe
    Of was dat juist een opluchting? πŸ˜›

  38. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha maak je maar niet ongerust. Ik drink geen drup πŸ˜‰ Nou ja, geen alcohol dan. Ben al gek genoeg van mezelf. πŸ˜‰

  39. Ik vertrek zo richting Amsterdam en ben niet van plan daar te gaan loggen (hmm, echt niet?) dus:
    veel plezier vanavond en een gezond en gelukkig 2006 vol spetterende logjes toegewenst! Tot volgend jaar! πŸ˜€

  40. Emmelinda zegt:

    Jaaaa het gaat toch nog door??? Gelukkig! Ik wens je ontzettend veel plezier!
    Ik wens jullie het allerbeste, veel plezier, veel geluk, veel liefde, veel humor en een super 2006!
    Tot volgend jaar! (wat klinkt dat ver weg he? ghehehe)

    DOEIIIIII *zwaait*

  41. Romanya zegt:

    745 logs! wat veel! ik zit net over de 100 ofzo πŸ˜›
    een heel fijn gelukkig gezond nieuwjaar en tot volgend jaar! (klinkt inderdaad alsof ik hier niet meer zal komen tot over 356 dagen πŸ˜› ) liefs xx

  42. Emmelinda zegt:

    Ja hihi daarom roep ik dat ook steeds; tot volgend jaar. Denken de mensen lang van me af te zijn ghehehe 8)

    Ik wens jou ook een heeeeel liefdevol en gelukkig 2006!
    Liefs van mij! KNUFFFFFF

  43. angel zegt:

    op de valreep nog ff * giechel* 8)

  44. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja goed zo, zo is het jaar af *giechelt mee*

  45. Ellis zegt:

    Tot in het nieuwe jaar

  46. Car zegt:

    Fijne jaarwisseling en een gezond en liefdevol 2006 !!!

  47. De beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Hopelijk mogen we ook komend jaar weer genieten van je schrijfsels!

  48. CharLi zegt:

    Hoi lieve Emmelinda!
    wat een lieve log! enne graag gedaan hoor! ik kom hier altijd met veel plezier, dat weet je!

    ik wil je een hele fijne avond wensen en alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

    en mijn goede voornemen dit jaar is om hier veel langs te komen!

    liefs lianne

  49. ~Tina~ zegt:

    Weblog is super, ik zou ook niet meer zonder kunnen! En ik vind het heel erg leuk dat wij sinds een paar weken ook bij elkaar langs komen op elkaars logjes.
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst, hopenlijk een heel gezellige avond voor iedereen.
    Voor 2006 wens ik je veel gezondheid, geluk, vriendschap en voorspoed.
    Groetjes en liefs van ~Tina~ πŸ˜€

  50. remco zegt:

    “Em telt ook af……*”

    nou wanneer ontploft die bom nou eens of gaat die raket de lucht in …………….
    ik wacht hier al uren πŸ˜‰

  51. Cycli zegt:

    *geeft dikke vette knufffffffffffff*

    ennuh … 2006 word het jaar van de Mc Donalds voor ons he πŸ˜‰

  52. Marika zegt:

    Whahaah ik lach me helemaal slap, ik had bijna het woord TROS gebruikt in mijn laatste logje toen ik het had over “het lijkt wel een soort weblog familie” hihihi. Wel jammer dat ik dat uiteindelijk weggelaten heb. πŸ˜•
    Wat log jij al lang trouwens…pfff! Je houdt het goed vol , ik blijf in ieder geval een trouwe volgeling! 8)

    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling toe!! πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    @Ellis; Hihi, tot in het volgend jaar *zwaait*

    @Car; Voor jou ook een super 2006 met veel logplezier πŸ˜€

    @De Weblog van Helmond; Ook voor jullie de beste wensen voor 2006! Wat die schrijfsels betreft; ik ga er weer heerlijk voor zitten in het volgend jaar πŸ˜‰

    @CharLi;Haaaai daar is m’n grootste fan hihi. Hoe lang loop jij al bij watzegjemenou binnen? Ik zou het eens kunnen opzoeken! Ik ben blij dat ik je nog steeds zie verschijnen en dat ik op je logjes mag komen kijken. Ik moet nog effies denken voor je nieuwste opdracht hoor maar dat komt volgend jaar weer.
    Ik wens je ontzettend veel plezier met je mannetje en je kinderen vanavond en voor 2006 wens ik je een onwijs fijn jaar met veel liefde en gezelligheid! Tot in 2006!!! KNUFFFFFFff

    @Tina; Ja heerlijk he, dat webloggen? One big happy family ghehehe (TROSTROSTROS :P) Ik vind het ook gezellie, dat samen buurten.
    Ik wens jou ook een superavond en een gezellig, opgeruimd (vanwege je huisjes), liefdevol en fantastisch 2006! Griefs! πŸ˜€

    @Fientje/Jozien; Dank je wel! Ik wens jou ook het allerbeste voor 2006! Fijne avond πŸ˜€ Griefs!

    @remco; Je heee, ik kan niet tellen hoor. Ik ben nou al voor de zoveelste keer opnieuw begonnen. En dat terwijl ik mijn koffer nog niet eens goed gevuld heb πŸ˜•

    @Cycli; Jaaaaaa ik wou vanmiddag al op je log knallen dat we deze week saampjes brugers gaan happen, ga je op vakantie! Ghehehe. Maar goed, doe dat maar lekker, die hambo’s rennen niet weg πŸ˜‰
    Heeel veel fun vanaaf en een superjaar meissie πŸ˜‰ πŸ˜€

    @Marika; Whaahaaa en nou moet ik lachen. Niet te geloven zeg! Maareh…het roept het ook wel weer op he? Ik wou er eerst iets inzetten van vriendjes en vriendinnetjes maar pfff dat werd echt klef. Echt Tros dus ghehehe. Zet het er anders nog in? πŸ˜‰
    Ja ongelooflijk he? Daarom komt er regelmatig een klein dipje. Een boel onderwerpen heb ik al ruimschoots besproken. Maar goh als ik er opnieuw over begin valt het niet eens op ghehehe. Alhoewel…er zijn een paar loggers die al bijna van het begin komen, zoals CharLi en Jaap. Dat is ook saai voor hen. πŸ˜‰
    Ik ben blij dat je volgend jaar ook weer van de partij bent πŸ˜€
    Jij ook een fijne jaarwisseling meissie πŸ˜€

  54. Als jij dit soort logs blijft schrijven kom je gewoon nooit meer van ons af. πŸ˜€
    Nee zonder dollen EM ik lees je logs nu een paar maanden en het is helemaal mijn humor geniet ervan.
    Dus tot volgend jaar, nou over een paar uurtjes bedoel ik eigenlijk.

    Alvast een heel prettige jaarwisseling.

    En het beste voor 2006.

  55. Emmelinda zegt:

    Ah heerlijk om te horen! Goh daar heb ik geen flauw idee van gehad dat je hier al zo lang langskwam! Wat leuk!
    Graag tot volgend jaar inderdaad (hihi klinkt zo mooi he? En morgen vind ik het weer leuk om te doen alsof het heeeel lang geleden was, dat vorig jaar ghehehe)

    Jij ook een hele fijne jaarwisseling met iedereen om je heen die je lief is!
    En een gezond, humoristisch en gezellig 2006!

  56. leejo zegt:

    Hier is de straat al helemaal rood, van de grote rollen πŸ˜•

  57. Emmelinda zegt:

    Aan deze kant zie ik nog niks maar het zal om de hoek net zoiets zijn. Er is in ieder geval al een kapitaal de lucht in gegaan hier rond ons huis!

  58. Jaap zegt:

    een heel fijn humorvol jaar vol leuke verrassingen gewenst Emm! πŸ˜‰
    Bedankt ook voor je leuke logjes en reacties! πŸ˜€

  59. leejo zegt:

    Ze doen maar hΓ© zolang het niet mijn centen zijn πŸ˜‰

  60. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Dank je wel Jaap! Zo’n jaar zie ik graag tegemoet πŸ˜‰
    Maareh…jij ook bedankt voor al je woordgrappen in je logjes en in de reacties! Ik vind het iedere keer weer reuze knap! Tot volgend jaar! πŸ˜€ Maak er een superjaar van Japie! πŸ˜€

    @Leejo; Zo is het. Mijn idee! Dat ze maar voorzichtig ermee zijn…anders kost het ons indirect toch nog centen. toch? πŸ˜‰

  61. sierconflex zegt:

    hey, tallerbeste he!
    in 2005 heb jij bijgedragen aan enkele g(r)imlachjes op mijn gezicht….keep up the good work in 2006!
    liefs, Sier

  62. Emmelinda zegt:

    Ha en weet je…deze reaktie gaf MIJ nou een glimlach op mijn gezicht! Dank je wel!
    Veel plezier in 2006 he? Maak er een te gek jaar van!
    Liefs van mij πŸ˜€

  63. Martijn zegt:

    Zit Marc weer naar de Tros te kijken? πŸ™‚

  64. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee we kijken nu naar Idols πŸ˜‰ Die andere grote familie ghehehe πŸ˜€

  65. Martijn zegt:

    Hahahaa zeggen ze nu ook: hee joh we zitten niet bij de tros πŸ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb het nog niet gehoord maareh…zat die Martijn KrabbΓ© vroeger niet bij de Tros? Het kan dus nog steeds ghehehe

  67. Spinnetje zegt:

    Jeetje, ben nr. 68!!!!
    Wat kan ik nog toevoegen….denk, denk….Trosgehalte, gezellig toch!

    Rest mij verder alleen nog je een heel fijn en goed 2006 te wensen!!
    Dus…alvast een heel gelukkig nieuwjaar.

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoor, dat is ook gezellie πŸ˜‰

    Dank je wel, dan wens ik je een hele fijne jaarwisseling en voor volgend jaar een humoristisch, liefdevol en gezond 2006!!!!

  69. Spinnetje zegt:

    Daar proosten we alvast op !! (zit al aan een glaaje wijn)

  70. Emmelinda zegt:

    Hihi okidokie…dan doe ik mee met m’n cola citroen πŸ˜‰ πŸ˜€

  71. Lette zegt:

    Dankjewel voor je bezoekjes aan mijn web-log. Ik beleef daar heel veel plezier aan en hoop dat je in 2006 graag blijft komen. :pWenskaartje van mij voor jou.

  72. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik zal regelmatig je log blijven bezoeken want daar beleef IK nou weer heel veel plezier aan hihi!

    Dank je wel voor je wenskaartje, hihi mooie foto is het weer maar goed, dat ben ik nou wel van je gewend πŸ˜‰
    De beste wensen voor 2006! πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

