Vette herinnering

Zaterdagmiddag (vorig jaar) liep ik met Stef naar de oliebollenkraam. Ja schandalig he? Ik had met de fiets moeten gaan Ik weet dat er niks gaat boven een keuken vol blauwe walm omdat zelfgebakken oliebollen het allerlekkerst zijn maar ik ging toch voor zelfgehaalde gummiballen. Ik moet immers de middenstand een beetje tegemoet komen he? Ghehehe.

Bij de oliebollenkraam bleek dat ik niet alleen dat idee had. Het zag er zwart van de mensen (welnee, geen bus uit Ghana..het was er gewoon druk). Het leek wel een samenscholing, er zat geen enkele logica in de “rij”. Omdat er plek genoeg was liep ik naar het gedeelte waar niet zoveel mensen stonden. Ik hou niet van wachten en zeker niet van te lang en onzinnig wachten.

Ken je zo’n besluiteloze mensen bij McDonalds in de buurt van de balie? Die van een afstandje de menukaart staan te lezen om zo tot een bestelling te komen? Waar je dus per ongeluk achter staat omdat je dat niet in de smiezen hebt en anderen gewoon voorkruipen? Nou zoiets was er dus nu ook. Ik besloot eieren voor mijn geld te kiezen en haalde die twijfelende mensenmassa in. De ongestreken Tena-Lady vrouw naast me keek me aan. Ik keek terug. Doe ik niet moeilijk over. Ze bleef kijken. Rotkop. Ik snoof (nee geen drugs, gewoon zo’n uiting van minachting.) en zocht in mijn jaszak naar de knoflook en het kruis. Er kwam ineens een meisje aanlopen die meteen aan de beurt was. Nog voor mij. Klopte niks van. Terwijl dat meisje nog in de weer was met haar geldbuideltje siste de vrouw naast me dat ik achteraan in de rij moest aansluiten.

Nou ben ik echt netjes opgevoed en ik heb eerlijk waar *zweert* tot 10 geteld. Maar ik kreeg hier toch enige opvliegers van *verzwijgt rest*. Ze had iedereen natuurlijk staan observeren en durfde het met gemak aan om mij terecht te wijzen. Even haar ongenoegen (lees; stress van de afgelopen kerstdagen) kenbaar maken terwijl zij gewoon zinloos stond te wachten. Maar er was geen enkele rij te bespeuren. Ook niet met mijn ogen open ghehehe. Dus ik trok mijn mond open en siste net zo hard terug dat ze dat ook eens tegen dat ruige meisje naast/voor me moest zeggen. Daarbij vroeg de verkoper mijn bestelling al. Lekker puh.

Ik keek haar nog eens aan terwijl ik de zak met lekkernijen aannam en gaf een vette knipoog terwijl de rest van mijn gezicht in een grimas veranderde. Dat was weer spanning en sensatie genoeg voor 2005. Stef kirde van plezier. Tja sollie, da’s opvoedkundig misschien niet zo verantwoord…

… het was me tijdelijk in de (olie)bol geslagen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Vette herinnering

  1. leejo zegt:

    Heerlijk hΓ©, om zo’n kouwe kak madam eens in de zeik te zetten. πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! Ik was het echt even zat. Zij met d’r rotkop ghehehe

  3. remco zegt:

    ik negeer dat soort mensen altijd kijk ze niet aan hoor ze ook niks sissen een slang waar of toch een lekke band ben gelijk doofstom πŸ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Maar weet je wat het is? Ik doe dat al te lang. Daarom was het nou eens lekker om er op te reageren. Dat smoel! Had ik maar een foto gemaakt ghehehe

  5. leejo zegt:

    @Emm
    zal wel komen omdat weblog eruit lag vandaag

  6. Emmelinda zegt:

    Ja en die andere lijst ook. Gisteren trouwens ook voor de helft πŸ˜‰ Het ziet er wel komisch uit zo he? Ghehehe.

  7. Emmelinda zegt:

    Of we zijn geboycot ghehehe 8)

  8. Marika zegt:

    Je begint het jaar gelijk goed, hij is weer erg leuk! quote: “en zocht in mijn jaszak naar de knoflook en het kruis” LOL 8)

  9. leejo zegt:

    Mogge, zo vroeg ben jij er niet hΓ© πŸ˜‰

  10. Mieraja zegt:

    LOL!!! Ik had graag in de rij gestaan om dit tafereeltje van dichtbij te aanschouwen!! Inderdaad lekker PUH!!

    En uiteraard de beste wensen voor 2006!! En ook in 2006 blijf ik je logjes lezen en blijf ik erin (in het gelach dan he?)

    Kus van mij!

  11. Emmelinda zegt:

    @Marika;Hahaha dank je. En dat terwijl ik eigenlijk twijfelde of ie (de log) wel goed genoeg was ghehehe πŸ˜€
    Ik moest ook zo lachen om die zin. En om de Tena Lady ghehehe. πŸ˜‰

    @Leejo;Wow nee, ben je uit bed gevallen? Wat ben jij vroeg op?? Goeie morgen Leejo!

    @Mieraja; Heeeej Miertjuhhh. Wat ontzettend leuk om je te zien! Kun jij gedachtenlezen ofzo? Ik had gisteren nog aan je zitten denken (echt waar). Ik wens je natuurlijk een super 2006 met je gezinnetje! *Vette kus*

  12. Mier zegt:

    Aan mij gedacht? WOW! Ik voel me ineens vereerd πŸ™‚
    Ik zal mijn neus/letters hier wat vaker laten zien, voornemen voor 2006 πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Ja is echt. Ik zat namelijk in het archief te neuzen en kwam je tegen. Maar het kwam vaker voor, niet alleen door het archief. Ik had je ook nog een flink ijs beloofd weet je nog (mmmm) ghehehe πŸ˜‰

  14. colinda zegt:

    Hallo,..
    Om te beginnen…De Beste Wensen voor 2006 en dat je nog maar een hoop avonturen mag beleven.
    Wat een verhaal zeg over die oliebollen en ook zo herkenbaar ,…hahahahha,…..dat je jezelf zo kwaad kan maken hΓ© om oliebollen,..hahhaha,..maar goed je had ze lekker toch eerder dan die tena lady ,…..hahahaha,….

    Groetjes Colinda ,..xxx

  15. Mier zegt:

    IJs??? WAAR??? *hmmmmmmmmm*
    Ik ga zelf maar eens even op zoek, je moet je uiteraard wel aan je belofte houden hoor! πŸ˜€

    Ik kwam nog 2 verdwaalde oliebollen tegen…de ene wilde opgegeten worden *bwerk* Heb jij nog plaats voor dit zielig monstertje?

  16. Emmelinda zegt:

    @Colinda;Dank je wel Colinda! Ik wens jou ook het allerbeste voor 2006! Hihi dat van die avonturen hou ik er in πŸ˜‰ Niet dat mijn omgeving er altijd blij mee is maar ach, dat vult lekker mijn weblog πŸ˜‰
    Grinnik…ja stom mens he? Ik raak ‘r gewoon niet kwijt. Van mijn netvlies dan. Wat een draak was dat zeg. Bleergh. Misschien moet ik ze dit jaar toch maar zelf bakken ghehehe πŸ˜‰
    Griefs! πŸ˜€

    @Mier; Ja hoor, weet je dat niet meer? Ik had je ijs beloofd vanwege die teller. En wel bij jullie in het nieuwe winkelcentrum, daar onderin die kelder.

    *giechel* wist ik maar waar die vrouw woonde. Ging ik haar persoonlijk een verzoeningsoffer brengen 8)

  17. Mier zegt:

    Er daagt iets, er daaaaagt iets!!! JAAAA!! Goed, wanneer?? En met heel veul slagroom please? πŸ™‚

    Ik had een pakket tenaleedie bij haar laten bezorgen…als proef πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaa weet je wat? We nemen slagroom met wat ijs. Klinkt goed he? ghehehe. πŸ˜€

    Whaahaa…ik weet alleen dat ze een vuurrode jas aanhad. Maar ja, ik weet niet of de pakketdienst daar iets mee opschiet 8) πŸ˜‰

  19. Mier zegt:

    Slagroom met ijs…dat klinkt goed!! Misschien hebben ze wel perenslagroon (das zooo lekker).
    Ik zit me hier te verkleumen en heb het over IJS! tgggg!!

    Nou, een vuurrode jas moet toch herkenbaar zijn?

    Aan mevrouw met vuurrode jas
    Die siste in de rij
    Oliebollenkraam

    Moet aankomen toch?

  20. priscella zegt:

    Inderdaad typisch geval van een kat die de krullen van de trap krabt πŸ˜› πŸ˜‰

    You go! 8)

  21. Mier zegt:

    *steekt er nog eentje op*
    *rekt zich uit*

    God wat is het leven toch zwaar!

    πŸ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    @Mier;Perenslagroom? Oeh! Dat klinkt goed! Heel lang geleden hadden ze ook aardbeislagroom in een spuitbus. Die haalde het niet eens tot op het ijs ghehehe πŸ˜‰
    Hihi maar ijs is ALTIJD lekker ghehehe πŸ˜‰

    Je hebt gelijk. Waarschijnlijk is die slang oevral bekend. Hmmm…dan zal die pakketbezorger wel snel wegrennen???

    @Priscella;Hihi ja soms kan ik het wel. Misschien is het nou voor een jaar gedaan met dat stoere gedrag maar goed πŸ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha Mier! Ik moet eigenlijk ook nog een boel doen *zoekt smoezen*. Maar goh…het loopt niet weg. Nog niet…

  24. Mier zegt:

    perenslagroom verdwijnt ook in de mond eer het een topje IJS heeft aangeraakt…
    Ik denk dat die pakketbezorger word bekogeld met oliebollen??
    Enne…mijn buurman heeft geen Dreft, dus de afwas loopt niet weg (uh? Ik heb geeneens afwas?) en de rest kan niet weglopen, ik heb een slot op de deur gedaan.
    Maaruh, tis ook nog vroeg hoor!! *gaaaap* tis nog maar net 10 uur!!

  25. Mier zegt:

    *ik voel aan mijn rechterhand dat we vandaag een beetje rijk worden…;)*

  26. Emmelinda zegt:

    Dat is waar. We moeten het natuurlijk niet overdrijven. Valt hier ineens zo op wanneer er veel gedaan is. Moet ik het morgen weer. Kannie he ghehehe

    *denkt aan perenslagroom en begint te kwijlen*

    Een beetje rijk? Wow laat mij je hand eens voelen, misschien is het besmettelijk???

  27. Mier zegt:

    *laat hand voelen* Ook jij madam zult een klein beetje rijk worden vandaag πŸ™‚

    Ik had er ook nog nooooit van gehoord hoor, tot mijn schoonmams ermee aankwam…MJUM!
    Ik snap niet wrom ik moeilijk doe, ik vreet normaliter nooit wat uit op maandag! Dus ook niet in het nwe jaar.. *grin*

  28. Emmelinda zegt:

    Joepieeee…*bladert door Wehkampgids*

    Waar haalt ze die dan vandaan? Dat is werkelijk een must-have. *zwijmel*

    Jij ook al niet? Ik ook nooit. Dan is Marc naar zijn werk, de kids naar school en alles is lekker van mij. Ff bijkomen van het weekend ensow (haha klinkt alsof we ieder weekend een survival hebben)

  29. Mier zegt:

    Ik heb m bij de Aldi vandaan! *zo verweg, maar toch dichtbij :)* Dus leg dat dikke boek maar aan de kant!

    Ja maandag is MIJN dag, heeerluk!! Diegene die me dan stoort heeft dan een pechdag! *GRINZZZ*

  30. Emmelinda zegt:

    Lang leve de Aldi! (Of was het nog toch Albert Heijn?) Ghehehe. Hoe is het trouwens met je AH-belevenissen? Vandaag nog naar Appie toe?

    Egwel! Ik hoef alleen maar heen en weer naar school, that’s it. Ah soms draai ik een wasje maar daar hoef ik niet veel aan te doen hihi πŸ˜‰

  31. Mier zegt:

    Jajajaja, AH is vandaag nog een must, zelfs de kwantum vanmiddag!
    Aldi kom ik eens per jaar, als het bijna kerst is πŸ™‚

    Ik hoef ook maar 1 uurtje naar school dan, voor de rest ga ik luiwijven, heerlijk! Wij vrouwen hebben het zoooo zwaar! *ahum en kuch*

  32. Mier zegt:

    oh help enzo!

    Grien, ween en pruil! Ik moet sigaretjes halen! *daar gaat mijn luie droom* NU MOET ik wel aankleden..

    Bwerk!

  33. Emmelinda zegt:

    Hihi joepieeee…misschien valt er straks nog wel een AH-verhaal te lezen πŸ˜‰
    De Aldi bezoek ik ook nog maar zelden. In de zomer hebben ze zulk lekker citroenijs. Dan ga ik wel. πŸ˜‰

    Ja pfff *veegt zweet van voorhoofd bij het idee*

  34. Emmelinda zegt:

    *schrikt* Oooh arme jij. *reikt sok aan*

  35. Bella zegt:

    Ik heb gisteren de laatste oliebollen opgegeten en nu is het afgelopen… πŸ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    Mmmmm lekker he, oliebollen. Ik heb ervoor gezorgd dat alles weg was met oud en nieuw. Ik vrees dat ik daarom ook zo misselijk was om drie uur snachts ghehehe 8) Ik hoef de eerste maanden geen bollen meer. Nou oke, Bossche bollen dan

  37. Mier zegt:

    OH BLERK!! Bossche bollen…zo gooor!! (ben dr broerd van geweest*
    Van de echte, van de Groot nog wel!

    *pakt sok aan*
    Zucht, het is zoo oneerlijk!!

  38. Emmelinda zegt:

    Die bij het station? Ghehehe die vond ik ook al zo goor. Ik begreep werkelijk niet waarom iedereen er zo over riep.

    *leeft met je mee*

  39. Mier zegt:

    Euh, dat zijn de uitvinders van de Bossche Bol…Die zijn ermee begonnen met de ellende (zaterdags is het daar rijen dik)

    Nee, ik neem wel een nepper van (jawel) de AH!
    (half aangekleed is)

  40. Emmelinda zegt:

    Ja heb ik wel eens gezien dat het er zo druk was. Toen we nog in Tiel woonden gingen we vaker in Den Bosch winkelen. Kwamen we vanaf het station de stad inhobbelen. Maar na die ene keer kon ik zonder kwijlen langs die bakker ghehehe.

    Heb je het nou wel warmer dan net? Is misschien toch een voordeel? *blijft positief ingesteld*

  41. Emmelinda zegt:

    Yep helemaal waar. *spuugt ereteken*

    *veegt scherm schoon*

  42. Emmelinda zegt:

    Oke oke, ik zocht eigenlijk niet naar knoflook en een kruis. Niet verder vertellen he? 8)

  43. Mier zegt:

    Jij zocht naar tenaleedie?

    (aan sigaret lurkt)

  44. PRACHT verhaal, ook al was het niet ‘waar gebeurd’ natuurlijk, maar ‘waar gebeeurd’ geeft zo’n verhaal toch iets extra’s. Hand op mijn hart, waar zat dat ook weer? (retorische vraag hoor)

  45. Bella zegt:

    Hoezo..daar gaat mijn illussie van de bakker bij het station die gewoon de lekkerste bosche bollen heeft.. πŸ˜• 😦

  46. Romanya zegt:

    tssss sommige mensen zijn echt heel vreemd πŸ˜› xx

  47. Anne zegt:

    “Ken je zo’n besluiteloze mensen bij McDonalds in de buurt van de balie? Die van een afstandje de menukaart staan te lezen om zo tot een bestelling te komen?”

    Ja, die ken ik! Dat is echt vreselijk .. Ik probeer altijd om niet zo over te komen want dan gaat iedereen voordringen ghehe!

  48. Emmelinda zegt:

    @Mier; Hihi heb je meteen de winkel leeggekocht? πŸ˜‰ Qua sigaretten dan he πŸ˜‰

    @De Weblog van Helmond; Grinnik…ik heb nog zitten twijfelen om er nog een reaktie onder te zetten dat het op de markt was. Maar ik was al zo tegen mezelf aan het kleppen, straks bellen ze de witte jassen nog 8)

    @Bella;Grinnik…ken je die bollen? *trekt vies gezicht*

    @Romanya; Ja egwel…ik hoop dat ze nog heel snel goede voornemens heeft gemaakt πŸ˜‰
    Knufff

    @Anne;Jaaaa zie je wel! Ik vroeg me al af of ik dat alleen herkende ghehehe. Maar gelukkig ben ik vaak genoeg bij McDonalds geweest om van te voren al te weten wat ik ga bestellen πŸ˜‰

  49. alinda zegt:

    en goed gezocht onder je kerstboom haha πŸ˜‰
    maar nu eerst even een gelukkig ,gezond en heerlijk 2006

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi ja maar ik vond alleen maar een echo. Vreemd he? Hmm….styraks de schuur maar eens inspecteren, misschien kreeg de kerstman ‘m niet door de schoorsteendie-we-niet-hebben πŸ˜‰

    U2! De allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar πŸ˜€

  51. Philippe zegt:

    Beste en lieve oliebol…euhm Emmelinda (oeps)
    De beste wensen, een goede gezondheid en nog véél oliebollen in het nieuwe jaar 2006 !!!

    Veel liefs,
    Philippe

  52. @Emmelinda:
    Tja, je geeft ze hier wel alles op een presenteerblaadje wat ze tegen je kunnen gebruiken.

  53. Emmelinda zegt:

    Ghehehe, dank je wel Philippe! Hoe issie vandaag?
    Is het goed dat ik die oliebollen even uitstel? Ik wil niet ondankbaar overkomen maar pfff kan ze effies niet meer zien *doet ogen dicht* 8)

    Voor jou ook het allerbeste Philippe, vooral gezondheid, liefde (al heb je een schat van een vrouwtje) en geluk!

    Knufff

  54. Emmelinda zegt:

    Geeft toch niks? Was toch een geleend presenteerblaadje 8)

  55. Natazz zegt:

    Hmm dus nog net niet matten voor de oliebollenkraam. Gelukkig hebben wij ze zelf gebakken.

    Fijne maandag
    Liefs Natazz

  56. Emmelinda zegt:

    Ja is misschien ook een optie voor dit jaar. Of ik neem de mattenklopper mee πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne maandag! Griefs!

  57. Monique zegt:

    Hey Emmelinda..
    Daar ben ik weer,terug van weg geweest..

    Ben een beetje erg laat maar was gisteren niet achter de pc.. *gaaaap* haha.. Maar wil je toch nog even meegeven de allebeste wensen voor het nieuwejaar *2006*

    Liefs Monique

  58. malboontje zegt:

    Schitterende actie! Ik zit je lekker even op m’n werk te lezen, zat net op tijd m’n kiezen op elkaar te klemmen om niet hardop te hinniken πŸ™‚

    you rule 8)

  59. Emmelinda zegt:

    @Monique; Heeej hallooooo, welkom back! Dank je wel voor je beste wensen. Voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2006!
    Griefs!

    @Malboontje; Hahaha ik heb dat ook vaak dat ik hier zit te lachen. Het is maar goed dat ze me hier kennen en dat verder niemand dat ziet. Anders heb ik zo de witte jassen aan de deur ghehehe 8)

  60. Rianne zegt:

    Pfff -burp- ik kan geen oliebol meer zien….
    Hier hadden we een keurig geordende rij zonder voordringers en zuurpruimen. Sterker nog: het was beregezellig!
    Een leuk 2006!!!

  61. Vicky zegt:

    tjongejonge wat een verhaal! Maar ik vind dat je dat heel goed gedaan hebt! Je moet je zeker niet op je kop laten zitten!!!
    Liefs,
    Vicky

  62. leejo zegt:

    Ik wilde jou net een knuff komen brengen, maar ik las net dat jij liever stompt, sm trekjes? πŸ˜‰

  63. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Nee bleergh die krengen waren best vet. Dus het muisje had nog een staartje πŸ˜‰ Ik was er misselijk van!
    Mooi, kom ik volgende keer bij jou bollen halen πŸ˜‰ ghehehe. Jij ook een leuk 2006 he? πŸ˜‰

    @Vicky; Thanks! Nee misschien heb ik er iets van geleerd voor dit jaar (zou ook eens tijd worden he? ;))
    Griefs! πŸ˜€

    @Leejo; Whaahaa…ja hoor, ik heb de hele dag sm. Stef en Mies! 8)

  64. Monique zegt:

    Wel bij Rianne niet niet bij mij bollen halen ? hahaha… Waar blijf je trouwens met dat afbikken ?

  65. tycho's mama zegt:

    Happy newyear!!! Je hebt het allemaal weer overleefd! Zelfs die draak bij de oliebollenkraam! πŸ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    @Monique; Zit je nou nog steeds vast? Kunst dat je nog bollen over hebt! Ghehehe

    @Tycho’s mama; Gelukkig Nieuwjaar meissie! Yep alles overleefd, jij ook zo te zien? πŸ˜‰ Ennuh…die draak krijg ik wel klein. Miezerig vrouwtje dat ze was…euh…is

  67. Monique zegt:

    Nee joh… Alles weg gegeven oplaats… Ik had er rond de 120 gemaakt.. Maar heb ze oplaats maar uitgedeelt.. πŸ˜›

  68. Emmelinda zegt:

    Wow ja ik kan me voorstellen dat je er de eerste tijd geen meer kunt zien. Laat staan proeven! Waren ze wel goed gelukt? Bleef het toetsenbord drijven in de olie? Ghehehe

  69. Monique zegt:

    Hahaha nee joh.. ze waren helemaal goed gelukt, geen klachten gehad.. Nu waren de meeste wel stomdronken natuurlijk hahahaha.. πŸ˜›

  70. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat scheelt een heleboel maar je hebt geen schuim uit hun mond zien komen? Dan zal het wel goed zijn geweest ghehehe πŸ˜‰ Heb je het naar je zin gehad?

  71. Monique zegt:

    Jawel… Veel brandweermannen en politie agenten dus zit helemaal snor.. hahaha.. En nee geen opnamens in het ziekehuis of schuibekkende mensen.. Dus denk wel dat die oliebollen gelukt zijn. πŸ˜€ en hoe was het bij jouw ?

  72. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dus we kunnen blij zijn dat ze niet meer de weg opgestuurd zijn? πŸ˜‰

    Hier was het ook prima met die sponsballen van de oliebollenkraam. We hebben het tot half drie uitgehouden met ons viertjes. En niet eens voor de pc…knap he? hahahaha πŸ˜‰

  73. Gwen zegt:

    Nou inderdaad best een record he πŸ˜‰ Ik lag er om half 4 in maar een drukte buiten tot half 6 aan beiden kante meerder vreugde vuren rond het huis.. hahaha.. Gaapp Zit nog even bij te komen hoor.. Vind je het gek dat ik niet online was gisteren.. hahaha.. Ik lag net te slapenop nieuwjaars dag werdt ik om half 7 wakker gesmst Gelukkig nieuwjaar. πŸ˜• πŸ˜• Gaapp… hahahaha..

  74. Emmelinda zegt:

    Hahaha heb je een gedaanteverwisseling aangenomen? Ghehehe (zie naam)

    Tjemig om half 7? Zijn die nou helemaal gek geworden?
    Ik ben niet in het ritme te krijgen. Een soort nieuwjaarsblues? Ik heb liever een nieuwjaarsBLOES hahaha.

  75. Monique zegt:

    Monique dus, geen gwen Hoe Komt die naam erop ? hahahhahaha… Vast te veeel oliebollen of zouden ze nu pas hun werk doen.. Zal zo even de ziekenhuizen bellen vragen of er schuimbekkende mensen opgenomen zijn.. hahahaha..

  76. Emmelinda zegt:

    Ja ik vrees dat er oplosmiddel in je deeg terecht is gekomen. Ssst niet hardop zeggen hoor…voor je het weet wordt het tegen je gebruikt 8)

  77. Claudia zegt:

    Goh, wat zou ik toch graag een dagje met je op stap willen gaan, ik denk dat ik van het begin tot het einde zou lachen als ik zo op je logjes mag afgaan. Kzou alleszins graag een vliegje zijn geweest daar bij die oliebollenkraam…. jammie trouwens πŸ˜‰
    Ik wil je ook nog een spetterend 2006 toewensen met veel geluk, liefde en een goede gezondheid en vooral nog meer van die heerlijke logjes.
    dikke knuf
    Claudia

  78. Emmelinda zegt:

    Heeeej Claudjeeeee, ik heb je gemist meis! Alles goed gegaan? Gelukkig werkt weblog.nl nou weer he?
    Grinnik…dan nemen we zakdoekjes mee om de tranen op te deppen. Eigenlijk moesten we een keer afspreken in Genk bij de Quick hihi πŸ˜‰ Mjammieeeeee

    Dank je wel voor al je wensen! Die logjes gaan deze week lukken. Ik heb er al weer eentje klaar voor vannacht (eerst nog ff oppoetsen en nakijken enzo). Voor jou ook een gezellig, humoristisch, gezond en gelukkig nieuw jaar!!

    Dikke knuff trug!

  79. Monique zegt:

    Hahaha.. Ja zoiets… Nee die persoon die me smsten kwam uit de nacht dienst.. Dus jaa.. Voor hem normaal maar ik gaappp… Kon erna ook niet meer slapen. Heb trouwens nog weinig slaap uren erop zitten..

    En neee ik zeg niks.. Zal ik jouw lippen ook even lijmen voor jij me verraad.. πŸ˜› Die oplosmiddel zat toch in die oliebollen dus los kom je verlopig niet meer. πŸ˜› hahaha..

  80. Claudia zegt:

    Ik ben echt wel blij dat weblog terug werkt πŸ˜‰ een verslaving zal ik het maar niet noemen he πŸ™‚
    eigenlijk moesten we idd eens afspreken in de Quick in Genk, kzal de zakdoekjes klaarleggen πŸ˜‰
    Nog een fijne dag he πŸ™‚

  81. Emmelinda zegt:

    @Monique;Volgend jaar dus je gsm uitzetten wanneer je in bed stapt πŸ˜‰ Of in ieder geval het geluid van de sms of kan dat niet op jouw mobieltjuh?

    Hahaha wanneer je mijn lippen vastlijmt weten ze hier niet hoe ze het hebben. Kan ik ze toch niet aandoen; zo’n hele dag rust, niet geplaagd worden en noem, maar op. Toch? Ghehehe

    @Claudia; Hihi nou ik zit nog steeds in de ontkenningsfase. Lijkt me het veiligst. ghehehe.
    Oke, doen we dat een keer πŸ˜€ Ik zal ook het een en ander inslaan aan doekjes ghehehe.
    Jij ook een hele fijne dag!

  82. Monique zegt:

    Jawel ik kan alles uitzetten of op trillen * vibrafunctie* hahaha… Maar ja… Moest toch bereikbaar blijven, je weet nooit.. Als er zieken opgernomen werden* schuimbekkende mensen* πŸ˜‰ hahaha.. Maar even serieus.. Ja misschien volgend jaar een idee. Maar ja… misschien draai ik dan wel zelf nachtdienst. πŸ˜› Dan sms ik zelf iedereen wakker. haha.. Ben me slachtoffers al aan het uitzoeken. πŸ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa ja maak maar een lijstje. Je kunt er maar op voorbereid zijn. Ik weet niet hoe het daarna zit met je functioneringsgesprek of gesprek om opslag maar goed…. 8)

  84. Claudia zegt:

    je laat maar weten als je es in genk bent πŸ˜‰

    hmz, ik ga meteen ook in de ontkenningsfase πŸ˜€

  85. Emmelinda zegt:

    Is goed…als ik dat tegen Marc zeg zit ie er meteen πŸ˜‰

    Hahaha ja handig he? Werkt prima ghehehe 8)

  86. Monique zegt:

    Ga me baas ook niet smsen, kijk wel link uit. πŸ˜› Zit die de volgende dag op me stoep,wat ? het zelfde uur.. Niet voor opslag ofzo. Maar kijken of er in me bed goede vering zit.. whahaha..

  87. Emmelinda zegt:

    Grinnik…is het zo’n baas? πŸ˜› Dan heeft ie het verkeerde beroep gekozen. Had ie matrassentester moeten worden ghehehe.

    Ik ben effies pleitos. Tot de volgende keer πŸ˜€

  88. Monique zegt:

    Hahaha… Ja heeft hij volgends mij ook wel een beetje verkeerd beroep πŸ˜› matrassentester ? πŸ˜• hahahahaa… Maar goed…

    Doeidoei -liefs- Monique
    Tot de volgende keer…..

  89. teFrΓ© zegt:

    Heeeeeeey Gelukkig nieuwjaar!!!!! mijn pc liet me in de steek, maar we zijn er weer! xx

  90. Gonny zegt:

    Wow, dat je da durfde (applause)Hahaha.
    Och ik zit weer allemaal verkeerde letters te typen whahahahaha skele ,nie die bril opzettuh he, hahahaha. 8) Whahahaahahahaha.

  91. Gonny zegt:

    Ik wil ook 90 reacties, ga gewoon tege mezelf praten whahahahahahahaahahhaahha.
    Ooooh ik spoor echt nie. πŸ˜€

  92. MIEP & Co zegt:

    Hoe zou het toch komen dat juist jij dat soort dingen altijd overkomt?? πŸ˜‰

    Of zou het grote verschil zijn dat ik altijd mijn mond dicht houd? Ik vind dat tot tien tellen altijd zo moeilijk dat ik al bij honderd ben als de mensen weg zijn…..

  93. Liesbeth zegt:

    Gummiballen, ik kan niet zonder.
    Zonder gummiballen geen O&N
    Maarre…vriendelijke dame in de rij..leuk. 8)

  94. Yvonne zegt:

    Ik ben een meesteres in het trekken van een botte mes kop en vuile blikken werpen, die wijven dames durven bij mij nooit voor te dringen.

  95. Emmelinda zegt:

    @Monique; Lijkt me trouwens best een fijn beroep; matrassentester; lekker matrassen testen en er nog voor betaald krijgen ook ghehehe. *zwaait* Tot de volgende keer!

    @teFrΓ©; Wow net op tijd. Ik had de telefoon in de hand om opsporing verzocht te bellen. Geintjuhhh, ik ben blij dat je er weer bent meis. Hoe is het met je pc? Alles naar wens? Jij ook een gelukkig nieuw jaar he? πŸ˜€ XXX

    @Gonny; Klap niet te hard ghehehe. Waarschijnlijk is het de eerste keer en de laatste keer deze eeuw πŸ˜‰
    Grinnik…toch kan tegen je zelf praten heel leerzaam zijn. Dat weet ik namelijk uit ervaring whaahaa πŸ˜‰

    @Miep & Co; AIdoontnoo…mij overkomt het vaak juist omdat ik niks zeg. Dat zien en voelen ze aan me. Ben zo’n tutje weet je wel. *sniksnik* Ik tel tot 10 en dan weer van tien naar 1. Verder kom ik niet ghehehe πŸ˜‰

    @Liesbeth; Daarom ga ik het dit jaar eens anders doen. Eens kijken of het met echte ballen…eh…oliebollen ook vertrouwd is πŸ˜‰ Maar goed, het nieuwe jaar is net begonnen, eens zien of ik er in december nog zo over denk πŸ˜‰ 8)

    @Yvonne; Leer me eens die techniek, daar kan ik wel tips bij gebruiken πŸ˜‰

  96. teFrΓ© zegt:

    dikke stress hoor zonder pc…pfffff, lag ineens steeds vroeg in bed *shock*

  97. Emmelinda zegt:

    Giechel, ja op zulke momenten merk je pas goed hoe zo’n ding bij je leven hoort he? πŸ˜‰

  98. leejo zegt:

    nee nee om 12 uur pas πŸ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Hahaha had je me door? Whaahaa. Werkt goed he, na twaalf uur plaatsen? πŸ˜‰

  100. Yvonne zegt:

    @ Emmelinda: gewoon zo vaak mogelijk mijn top 3 muziekjes beluisteren en je wordt vanzelf een ruige meid πŸ™‚

  101. Emmelinda zegt:

    Grinnik…mag ik dan nog wel mijn lakschoentjes aan? πŸ˜›

  102. Jaap zegt:

    ow ow ow ow Emm…. *schuddehoofdend* t t t t t ….

    en kwam je van rechts? 8) Want in dΓ‘t geval….

  103. Emmelinda zegt:

    Nee ook nog niet eens. Oeps..inschattingsfoutje gemaakt *slaat zich voor het voorhoofd*

  104. Nicky zegt:

    Grinnik! Leuk logje weer! Ik zie ’t al helemaal gebeuren. Die arme vrouw durft nooit meer oliebollen te halen! (Mooi! Daar zijn we vanaf!) πŸ˜€

  105. teFrΓ© zegt:

    hebben ze nu ook dubbel zo lekker gesmaakt???

  106. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Jaaaa als DAT zou kunnen! Dan is er weer een wachtende minder ghehehe πŸ˜‰ Oh nee dit jaar ga ik zelf bakken. Eens zien wat daar van uit komt πŸ˜€

    @teFrΓ©; Hmmm dat ging eigenlijk wel. Voor spons waren ze gewoon sponsachtig. Maar om half drie werd ik toch misselijk…..

  107. jopie zegt:

    wat een mooie web-log heb jij! alle goeds voor t nieuwe jaar meis! groetjes de den adeltjes xxx. πŸ˜‰

  108. Emmelinda zegt:

    Dank je wel jopie! Ennuh een heeeel gelukkig nieuw jaar met de allerbeste wensen!

  109. Het is juist heel opvoedkundig, jong geleerd oud gedaan toch. πŸ˜€
    En ze smaakten zeker ook opeens lekkerder he. πŸ˜€

  110. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zo kun je het ook bekijken. Ze had wel de grootste lol, die kleine ghehehe πŸ˜‰

    Op het moment zelf wel ja hihi maar het muisje kreeg een staartje want pfff wat werd ik een paar uur later misselijk 😦

  111. teFrΓ© zegt:

    tsja niet alles gaat ongestraft he πŸ˜‰

  112. Emmelinda zegt:

    Blijkbaar. Maar goed, haar tronie is van mijn netvlies en Stef heeft geen blijvende schade opgelopen. Daarbij is mijn maag braaf gebleven…dus misschien tart ik het lot wel en ga morgen weer een bal scoren ghehehe πŸ˜€

  113. angel zegt:

    lekekr.. mijne zijn al op.. ga morgen s kijken of de kraam er nog staat… hoeft broer niet meer te bakken voor me 8) .. en ik las iets over perenslagroom? * voelt tailleband strakker worden * mjammieee πŸ˜‰

  114. Emmelinda zegt:

    Jaaa die perenslagroom staat ook al hoog op mijn lijstje! Ik heb vandaag maar ijs zonder genomen πŸ˜‰ Maak ik dan wel weer goed ghehehe.

    Hier staat die kraam nog wel. Die is niet omver te blazen al had je het graag. Alhoewel…misschien met TNT 8)

  115. Alida zegt:

    O, heerlijk om zo’n warm lijk (of natuurlijk een kakmadam, vieze zeikerd enzo enzo.) even lekker een veeg uit (eigen) pan te geven. Dat doet een mens goed. Ik ben ook vaak die sukkel die iedereen voorbij laat gaan, zo van laat maar het is de moeite niet. Maar soms heel soms, heb ik zo’n dag dan sta ik op scherp. o whee wie me dan voorbij loopt of mij of iemand anders onrecht aandoet, die kan me dan toch even een veeg krijgen. 1 waar diegene het dan het eerste halfjaar het wel mee kan doen, van ellende. πŸ˜€

  116. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa dat had ik dus ook. Ik heb geleerd om tot 10 te tellen maar deze vrouw werkte echt als een rode lap op een stier. Ik vrees dat ik het nou een jaar lang niet meer durf maar wie weet ben ik ineens asserteiver geworden? ghehehe. Komt het toch nog goed πŸ˜€

  117. Anne zegt:

    Hee mafkees schrijf eens een nieuwe log!

  118. Aletta zegt:

    Ik geef je groot gelijk! ik denk, dat ik het zelfde had gedaan! Net goed!!

  119. Emmelinda zegt:

    @Anne; Weer een? 8)

    @Aletta; Hihi ja ze vroeg er om! Niet echt natuurlijk maar dat gezicht sprak boekdelen. Ghehehe πŸ˜‰ Ik zou het zo weer doen maar dan even de oortjes van m’n dochter dichthouden ghehehe

  120. ::CharLi:: zegt:

    en? waren de bollen lekker? πŸ˜€ πŸ˜€

  121. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat ging er goed in. Maar rond half drie had ik er toch wel last van πŸ˜‰ Toch nog gestraft denk ik πŸ˜‰

  122. henriette zegt:

    Wahaa, en dat ze maar extra lekker gesmaakt mogen hebben!!

  123. Emmelinda zegt:

    Hihi dat hebben ze! Alleen had ik er snachts ineens last van. Zal wel iets anders geweest zijn want van de rest had niemand last πŸ˜‰

  124. lourens zegt:

    Nou, ik zie dat jij al aardig op weg bent. Al lang bezig?

  125. Emmelinda zegt:

    Yep…van 22 sept 2003 πŸ˜‰ Ongelooflijk he?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

