Limerick (ja,ja)

Kijk ook eens op crazy limerick...url is te vinden in de linkerkolom!!
Assepoester jammerde in de drassige wouden
dat ze het op dat schoeisel echt niet halen zouden.

De prins wist het na een tijdje wel
En reageerde tamelijk fel;

“Kun je nou eindelijk je muil eens houden?”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick (ja,ja)

  1. leejo zegt:

    Ik zeg lekker nix ,puh!!

  2. leejo zegt:

    Jawel hoor, ik moet zelfs toegeven dat ie leuk is * bijt bijna typevinger af*

  3. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel Leejo, dat is supersportief πŸ˜‰
    Hij is echt net vers van de pers. In bad heb ik ‘m zitten verzinnen ghehehe πŸ˜‰ Ssst niet doorvertellen dat ik ALWEER in bad ben geweest he? πŸ˜‰

  4. leejo zegt:

    Alweer!!!!!
    Sorry maar daar moet ik toch een log aan gaan wijden hoor πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat is een goed idee. Ik zal alvast een plaatje zoeken ghehehe πŸ˜€

  6. leejo zegt:

    Stuur maar een pikante foto als je in bad zit πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Ik zal wat sambal bij het badwater doen oke? πŸ˜› 8)

  8. leejo zegt:

    Whoehaaaaa, dat zal een bepaald gedeelte van je lichaam niet op prijs stellen schat ik zo in 8)

  9. Emmelinda zegt:

    M’n grote mond? Maar die gaat niet in het water ghehehe 8) πŸ˜‰

  10. Spinnetje zegt:

    hihi…hij is leuk. Maar sambal in je badwater, moet er niet aan denken, maar het levert ws wel een hele pikante foto op!

  11. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€
    Grinnik…en wanneer het geen pikante foto is dan wel een hele grappige. Ik denk dat er gekke bekken op komen te staan! ghehehe

  12. Spinnetje zegt:

    Dat weet ik wel zeker!!

  13. teFrΓ© zegt:

    Laat ik nou net gister samen met noom de film hebben gezien hahaha

  14. leejo zegt:

    Ik ga naar bed, dromen van vrouwen in sambal baden πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; Hahaha dat komt goed uit…dan weet je psies waar het hier mis gaat πŸ˜‰ Ghehehe

    @Leejo; Whaahaa dat is beter dan klokkenspellen en King Kong’s he? πŸ˜‰ Welterusten Leejo!

  16. teFrΓ© zegt:

    Hij had d’r gewoon een zetje moeten geven haha
    ooohhh wat ben ik weer gemeen ghehehe

  17. Emmelinda zegt:

    Whaaahaa ja lekker plat met d’r giecheltje in de drab ghehehe

  18. martin zegt:

    hoi..
    mooie grappige log!!

    kijk ook is op
    feuerangel.web-log.nl πŸ˜€ πŸ˜€

  19. teFrΓ© zegt:

    ik heb het nog ff moeilijk hoor zit nog steeds te hikken en niemand zal het begrijpen…..

  20. Emmelinda zegt:

    @Martin; Dank je wel Martin, dat vind ik dus ook gehehe.
    Heb gekeken. Braaf he? πŸ˜‰ 8)

    @teFrΓ©; Whoeehaa jij ook al. Was zo komisch…hup ineens die hele log uit elkaar gerukt ghehehe en ik maar denken dat weblog.nl weer vervelend deed hahaha

  21. teFrΓ© zegt:

    DAT had ie dus met hÑÑr moeten doen! niet met mijn logje πŸ˜• , maar heb wel gelachen

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja het was dolkomisch. Jammer dat ik er geen printje van heb gemaakt trouwens. Was leuk om te laten zien ghehehe

  23. Marika zegt:

    Whahaha leuk! πŸ˜€ 8)

  24. teFrΓ© zegt:

    hahaha, ja ik had het ook al sneller weg voor ik er erg in had….

    Ik ga nu lekker slapen, morgen weer een dag, met spierpijn in mijn buik denk ik van ht lachen….Truste!!!!

  25. Emmelinda zegt:

    Zonde he? Maar goed, volgende keer (???) zal ik er aan denken ghehehe πŸ˜€

    Ik ga ook pitten. Hahaha heb ik je zo maar buikpijn bezorgd. Al was het van het lachen. Da’s wel weer gezond πŸ˜‰
    Slaap lekker!!!

  26. leejo zegt:

    Mogge Emm, zo dat was nog eens een Hot Dream, me dekbed vloog bijna in de fik πŸ˜€

  27. Liesbeth zegt:

    haha, mooie.
    Na mijn vakantie zal ik me ook weer eens op een limerickt storten.
    Tot over een week!

  28. Tycho's mama zegt:

    Hij is wel weer leuk!!! Eens kijken of ik er vandaag ook eens eentje kan verzinnen πŸ˜‰

  29. MIEP & Co zegt:

    Limerickjes verszinnen in bad????
    Dus drie limerickjes per dag is 3 x in bad?? Zul jij lekker schoon zijn zeg….

    Hij is wederom fantastisch!

  30. Yvonne zegt:

    Dat hoeft mijn prins niet tegen mij te zeggen!

  31. Natazz zegt:

    Hihihi, en ze leefde nog lang en ongelukkig! 8)

  32. Hij is weer mooi en leuk en knap gemaakt.

    Een vraagje: dient een limerick officieel niet een plaatsnaam te hebben aan het eind van de eerste regel?

  33. teFrΓ© zegt:

    Moguh Emm. Toch vind ik het leuk hoor die limmerickjes ik ken er maar 1 van die uhhh vrouw uit Epe…. ghehe

  34. Jaap zegt:

    Die is leuk Emm! πŸ˜€ Als Ass. haar muil had gehouden was het sprookje echter anders afgelopen… of anders gezegd: was het afgelopen met het sprookje… πŸ˜‰ πŸ˜€

  35. Monique zegt:

    Emmelinda dankjewel… Wat liefffff.. Wanneer las ik nou dat jij jarig was 30 nov toch ? haha..

    xxxxx

  36. Emmaly zegt:

    Kom je even een fijne dag wensen πŸ˜€

  37. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha, het is gevaarlijk om te webloggen voor het naar bed gaan, heb je dat in de gaten? πŸ˜‰

    @Liesbeth; Grinnik, niks er van; op vakantie heb je tijd zat ghehehe. Geintjuh…geniet er van! Veel plezier (maar dat zal vast wel lukken!!! :D)

    @Tycho’s mama; Thanks! Jaaaaa doen! Ik ben benieuwd. Dan plaats ik ‘m ook op de andere log! πŸ˜€

    @MIEP; Om eerlijk te zijn waren het twee halve logjes in een VOL bad. Beetje gesmikkeld dus. Maar inderdaad HELEMAAL schoon ghehehe πŸ˜€

    @Yvonne; Nope, ik denk dat ie met z’n tronie de blubber in kon is het niet? πŸ˜‰

    @Natazz; Hahaha inderdaad…dat is geen happy end πŸ˜‰

    @Weblog van Helmond; Sssssst. Weet je hoe lang ik gezocht heb naar een woonplaats? Abcoude kwam in de buurt en ook alle plaatsnamen met woude op het laatst maar dat vond ik niet mooi staan ghehehe. Ik heb het maar zo opgelost. Een beetje smokkelen mag wel, tis toch iet officieel ghehehe

    @teFrΓ©; Goeiemiddag Freetjuh, uitgelachen? Ghehehe.
    Hahaha ja die zijn het leukst. Vroeger hadden we er volgens mij nog een paar. Iets van een man uit Hedel die meer haren ergens had dan op zijn schedel. 8)

    @Jaap; Jaaa hahaha. Wanneer ze het muiltje had laten omsmelten voor een glas had ze met de baas van de glasfabriek kunnen proosten hahaha πŸ˜‰

    @Monique; Heeeej jarige! Had ik er mooi aan gedacht he? Ghehehe. Van harte!
    Bijna goed. Ik ben jarig op 30 september. Duurt nog effies ghehehe πŸ˜€ kusssss

    @Emmaly; Dat is aardig! Dan wens ik jou ook meteen een hele fijne dag!!! πŸ˜€

  38. Emmelinda zegt:

    (aargh…fijn he…heb ik alle antwoorden klaar, klik ik dan per ongeluk op de muisknop aan de zijkant van die muis…kan ik opnieuw beginnen ghehehe)

  39. teFrΓ© zegt:

    ja ik ben een beetje bij gekomen πŸ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Toch niet in kilo’s hoop ik? Ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

  41. teFrΓ© zegt:

    ow naou dat zou bij mij alleen maar goed zijn πŸ˜€

  42. Emmelinda zegt:

    Krijg je wat van mij πŸ˜‰

  43. Rianne zegt:

    Ehm…….is zouden wel goed Nederlands? πŸ˜‰
    Met de groeten van de juf πŸ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    Nee maar dat kan meniet schelen ghehehe 8)

  45. leejo zegt:

    Ja heb het in de gaten, zal eens een beetje minder hier komen πŸ˜‰

  46. Emmelinda zegt:

    Het is misschien wel beter voor je nachtrust ghehehe πŸ˜‰

  47. Ikke zegt:

    @Rianne
    Ik denk dat de juf enige nascholing nodig heeft, want zouden is een normaal nederlands woord (zie http://www.nederlandsewoorden.nl). Vul op deze site maar zou in en je zult verbaasd zijn πŸ˜‰
    Het woord “Ehm” is overigens wel geen goed nederlands (schrijf)woord…. Lijkt mij meer spreektaal.
    Tot zover deze lezing!!!!!!!!!!!!!!!

  48. Emmelinda zegt:

    Ik had al op google gekeken en ik was al gerustgesteld omdat ik zag dat het vaker voorkwam ghehehe. Ben ik toch beter in nederlands dan ik dacht πŸ˜‰

  49. *Cloggy* zegt:

    Wat een ontzettend leuk log heb je zeg!
    Mag ik je linken?Kan me hier wel en tijdje vermaken…
    Groetjes Ria πŸ˜€

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€ Tuurlijk, ga gerust je gang πŸ˜‰ Ik wens je dan ook veel leesplezier, er staat genoeg ghehehe πŸ˜€
    Groetjes terug! πŸ˜€

  51. teFrΓ© zegt:

    als ik nou wat van jou krijg he, krijg ik er dan ook een punthoofd van?

  52. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik vrees het wel (kreeg je nog geen punthoofd van me dan whaaha). Het zal een zware belasting voor je zijn ghehehe πŸ˜‰

  53. Monique zegt:

    Nou ja ik zat in de buurt.. hahah

    Nou de eerste zijn binnen hoor,.. πŸ˜› Gaan we maar weer even koffie pakken,daar kan niks mis aan gaan. πŸ˜€
    hahaha… Spreek je later weer doeidoei xxxxxx

  54. Emmelinda zegt:

    Zo is het! Daarbij vier ik mijn verjaardag toch niet ghehehe πŸ˜‰

    Giechel…schud wat witte wijn er doorheen. Wordt het een gezellige boel πŸ˜‰ Geintjuh. Ik wens je veel plezier! Braaf zijn he? πŸ˜‰
    Doeiiiiiii xxx

  55. teFrΓ© zegt:

    ik heb alleen wat last van schuddebuikjes af en toe…

  56. Emmelinda zegt:

    Whaahaa Dat is alleen maar gezond ghehehe. πŸ˜‰
    En soms last van uitpuilende ogen wanneer iemand je weblog verbouwd heeft 8)

  57. Gonny zegt:

    Ik snap ’t niet hoor.. hoe kom je erop??
    Zit da de hele dag in je hoofd?? Hahahaha zegt Marc iets tegen jou …zeg jij … hou nou es ff stil ik zit aan asse poester te denken hahahahahahahaha of is da nie leuk mmm.. wel as ik het in me hoofd heb hahahahha,
    niemand snapt dit volgens mij hahhaha.

  58. Philippe zegt:

    Wat een onbeleefde prins seg, muil zeggen… πŸ˜€
    En Emmelinda, klaar voor het weekend ?
    Alvast voor vandaag een toffe, leuke, aangename, gezellige vrijdag πŸ˜€

    Groetjes Philippe

  59. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hahaha maar ik snap jou wel hoor ghehehe πŸ˜‰
    Dit was eigenlijk zo gepiept. Ik riep naar Marc; Hou je muil. Nee geintjuhhh. Ik las op een weblog dat iemand zei dat ze allemaal hun muil moesten houden. En tsja dan slaat mijn fantasie op hol. Dat is alles ghehehe.

    @Philippe; Ja ongelooflijk he? Dat zijn de prinsen van vroeger niet meer he? Deze was een beetje dom ghehehe.
    Ja hoor, ik ben altijd klaar voor het weekend hihi. Jij ook?

    Oh dat is veel! Super hoor. Ik wens jou ook een ontzettend fijne en gezellige vrijdag toe!
    Groetjesssss πŸ˜€

  60. teFrΓ© zegt:

    ik had trouwens van de week een Emmelinda moment, ik maakte een grapje tegen een vriendin van en dacht ooo das een leuk logje (ben er nog mee aan het puzzelen, bijan af)

  61. Emmelinda zegt:

    Ai, is dat besmettelijk; die Emmelinda-momenten? Dan moet ik snel een disclaimer verzinnen voor op de log. Nog ff en ze klagen me aan ghehehe 8)

    Nou puzzel ze…ik hou het even in de gaten πŸ˜€

  62. teFrΓ© zegt:

    denk dat ik ‘m net na middernacht er op zet. 2 op 1 dag is ff genoeg, anders zie je door de logs de logs niet meer (wat is dat nou weer rare zin…)

  63. Emmelinda zegt:

    Ja heee moet ik zo lang wachten??? *grinnik*
    Maar ik begrijp je. Daarbij hou ik het meestal ook bij 1 log per dag. Niet dat ik het scherm niet zou kunnen vullen hoor maar soms reageren ze alleen op de bovenste. Vind ik zo jammer want dan vind ik (persoonlijk) de log er onder ook heeeeel leuk πŸ˜‰

  64. *Cloggy* zegt:

    BEN IK WEER… HEB JE LINK VERPLAATST NAAR LINKER KANT VAN LOG.
    ONDER LEUKE LINKS.
    FIJN WEEKEND. *LIEFS RIA* πŸ˜€

  65. Emmelinda zegt:

    Hihi, was jij zo met mij aan het slepen? πŸ˜€
    Dank je wel. Daar sta ik graag πŸ˜‰
    Jij ook een heel fijn weekend! Greetz

  66. Monique zegt:

    Ik ben altijd braaf…. * het engeltje zelf* hahaha…
    30 sep je staat in me foon,zal het berichie alvast klaar zetten voor je web-log.. hahahaha πŸ˜€ πŸ˜‰

  67. Claudia zegt:

    Geef mij dan toch die ouderwetse prins op dat witte paard, wel leuk gevonden trouwens πŸ˜‰
    Ik wens je nog een fijne avond en een heerlijk weekend toe. knuffff
    Claudia

  68. Rianne zegt:

    Wat fijn dat ik niet de enige betweter ben in logland… πŸ˜‰

  69. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hahaha jij ook al? *fluitfluitfluit*
    Hihi thanks! Dan ga ik rond die tijd braaf klaarzitten *geeft poot* πŸ˜‰

    @Claudia;Grinnik…ja dat paard zou Mies ook wel graag hebben πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een heeeeele fijne avond toe en natuurlijk een heel gezellig weekend meis! Knuffff

    @Rianne: Huh? πŸ˜•

  70. Rianne zegt:

    Hahahaha..snap je um niet?
    Zie mijn verbeterwoede en die van Helmond en ikke… 8)

  71. Yvonne zegt:

    Haha! Jazeker, ik duw ‘m er hoogstpersoonlijk zelf in!

  72. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Ik snap ‘m zeer zeker maar ik vind het eigenlijk niet grappig. Het is geen nationaal dictee. Of moet dat ook met een K?

    @Yvonne; Mag ik helpen? Ghehehe πŸ˜€

  73. Rianne zegt:

    Zie je die knipoog niet staan bij mijn eerste reaktie?
    Sorry hoor….kwam niet over dus…. 😦

  74. teFrΓ© zegt:

    Stilte voor de storm….?!

  75. Emmelinda zegt:

    BOEH! (maakt iedereen wakker ghehehe)

  76. Rianne zegt:

    *schrikt verschrikt op* He, wat?

  77. teFrΓ© zegt:

    ook erg leuk dat die giechelende Mickey ook op deze hoogte zit nu…. *giechelt mee*

  78. Roelof zegt:

    Hallo Emmelinda

    Hij is echt leuk.
    Verzin je ze zelf??

    Groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  79. riannuh zegt:

    Je kunt ze wel gaan uitgeven…hoe kom je toch op zoiets! πŸ˜€

  80. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; Ja grinnik…het is een schatje he? Dan moet ik altijd lachen als ik die animatie zie πŸ˜€

    @Roelof; Haaaai! πŸ˜€
    Thanks! Ja hoor…deze heb ik zelf verzonnen. Net zoals de overige limericken in de rubriek (zie kolom links) πŸ˜‰
    Jij ook een heel fijn weekend! Groetjusssss πŸ˜€

    @Riannuh; Grinnik…dan moet ik er nog een boel verzinnen. Het zou nu op een dun boekkie komen πŸ˜‰ Maareh hoe ik er op kom? Hmmm…vaak denk ik aan iets dat niet in een maffe log te plaatsen is. Dan pers ik het in een limerick omdat ik het toch kwijt wil. Valt niet mee voor mij om het in 5 zinnen te regelen ghehehe πŸ˜‰

  81. Hij heeft nog geluk dat ze maar een klein muiltje had. πŸ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Een beschaafd muiltje nog wel πŸ˜‰

  83. Dosdane zegt:

    GEWELDIG!

    Knap van je zeg….

    Fijn weekend.

  84. Emmelinda zegt:

    Dank je wel πŸ˜€

    Jij ook een heeeel fijn weekend! Groetjesss

  85. Anne zegt:

    Haha die is leuk!

    Hadden ze geen paard?

    x

  86. Emmelinda zegt:

    Grinnik…die was weer teruggetoverd door petemoei ghehehe. Die speelde nou champignon πŸ˜‰

  87. catherine zegt:

    Ik ben de moeder van FrΓ©. Ik vind je een heel leuk vrouw, je “mind” is goed. Blijf wie je bent en geniet van het leven so als je het nu doet, je ben wel de einege die ik niet less met klagen, je log geef glimlag , zonnig kleur, zalig dus. πŸ˜›

  88. Emmelinda zegt:

    Haaai Catherine, welkom op mijn log!
    Dank je wel voor je complimenten, je laat me blozen 8)
    Nee ik klaag maar een klein beetje, over buren enzo hahaha. Voor de rest zie ik het net zo zonnig in als mijn weblog. πŸ˜‰

  89. Monique zegt:

    Emmelinda…. Ja heb zo goed als alles over leefd, lekker hoor die rust Haha kleine van mij is ook erg gek op gebak.. Als dat alles is… vind ik het geen voordeel, meer een geluk bij een ongeluk dan.Gebak kan je natuurlijk kopen wanneer je wilt. Als je jarig bent word je ouder.. Nou ja ik heb goede voor uitzicht.. Een bejaarde race met opgevoerde rolators he’ Emmelinda… hahahaha..

    XxX πŸ™‚

  90. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ik ben nou al aan het sparen voor een mooie rollator. Een opgevoerde natuurlijk. Met van die vlijmscherpe messen aan de zijkant zoals bij Grease ghehehe.

    Het is maar goed dan dat die kleine van jou gebak lust. Maak je er morgen gebakpuree van als hoofdgerecht en als nagerecht gebakpudding. En als voorgerecht natuurlijk gebaksoep. Hoef je niet naar de winkel, scheelt weer he? πŸ˜‰

    XXX

  91. Oh dat vergat ik nog te zeggen, het station is nou net het lelijkste stukje Leiden. πŸ˜€

  92. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ha dan is het helemaal een reden om eens te komen kijken πŸ˜€

  93. Monique zegt:

    Hahaha.. Inderdaad klinkt ook dat je zegt. Krijg er hoger van hahaha.. NOT Ohh ja… zoeen wil ik ook wel met ingebouwde muziek appratuur hahaha.. Basboxen. bonk bonk… Zal onze mede bejaardehuis bewoners erg blij mee zijn,… Je moet maar rekening houden dat elke dag onze banden leeg staan.

    XxX

  94. Emmelinda zegt:

    Ik moet maar eens een receptenboek gaan schrijven denk ik. Weg met die flutkoks op tv hahaha. πŸ˜€

    Whaahaa ja dat hoort er ook bij. Een flinke woofer op de rollator. en van die coole lampjes wil ik. Van die blauwe die ze in een GOLF hebben. Of ver-schijners. Lijkt me ook lachen πŸ˜‰

  95. teFrΓ© zegt:

    ow help, kom jij naar Leiden????

  96. Emmelinda zegt:

    Ja zoek maar dekking ghehehe. 8)

  97. Monique zegt:

    Hahahaha.. Dan staat het vast vol met taart recepten… πŸ˜› Nou ik koop hem dan niet hoor. πŸ˜• Mits je er andere dingetjes inzet. 8)

    Ja Cool … Zo van die felle blauwe lampen.. hahaha dan worden we al snel achter volgd met STOP POLITIE.. Hahahaha… ik ben weer de 100ste πŸ˜› * denk ik *

  98. Emmelinda zegt:

    Tuurlijk. Ik weet ook wel droprecepten. Of iets creatief met koekjes πŸ˜‰

    Dat is waar. Hmm dan moeten we ook een politie-verklikker laten ontwerpen. In ieder geval een radarverklikker! ghehehe πŸ˜‰
    Jaaa het is je gelukt! πŸ˜€

  99. Monique zegt:

    Goed ben ik he’ πŸ˜€ Ik breek record na record..

    Ja… heb je niks pittigs pikanto’s achtig ofzo… inplaats al dat zoet ? hahaha.. Heb er hier kasten van vol staan kan geen zoet meer zien.

    Nou als er nu politie mensen mee lezen die zijn gelijk op de hoogte + dat ze bewijsmateriaal tegen je hebben. πŸ˜‰ oeps… Ik ben onschuldig.. 8)

  100. Emmelinda zegt:

    Jaaa super, jij mag blijven! ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

    Oh jaaa…vlammetjes! Is dat wat? Vlammetjespuree met sambal!

    Ja dat is wel weer zo. Doen we dat toch stiekum zodat ze het niet horen?*fluister snode plannetjes *

  101. Monique zegt:

    Ja dat komt in de buurt πŸ˜›

    *Gaat een beetje dichter bij de pc zitten*Anders hoord ze emmelinda niet πŸ˜• Trouwens… Ik kan ook een lek worden he’ πŸ˜› Beveiliging beamtes staan naast de politie. Alleen mag de politie meer. 8)
    Maar omdag je zo aardig bent.. * mondje dicht* en kros gewoon lekker mee πŸ˜‰ hahaha

  102. Emmelinda zegt:

    Ah ik kom er wel πŸ˜‰ Ik verzin wel een nieuw recept ghehehe πŸ˜€

    *fluistert iets harder* Ja klopt. Oppassen geblazen dus. *blaast*
    Aaaah dat is nou nog eens lief! Mag jij eerder vertrekken in de race, knijp ik een oogje dicht ghehehe 8)

  103. Monique zegt:

    Jeetje weer een nieuwe log jij bent snel zeg.. IK wilden het record verbreken met de 1 ste te zijn… Maar dan val ik zo in de log met de recepten en de rollators met zwaailichten. hahaha.. Ohhh wat aardig dat ik eerder mag vertrekken.. 8) Ik ben toch sneller.. πŸ˜‰ hehe

  104. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik moest me nog haasten. Ik wil die na twaalf uur geplaatst hebben en ik was zo aan het beppen dat het ineens al kwart voor was. Gelukkig had ik ‘m al uitgewerkt ghehehe πŸ˜‰

    Dan moet ik er eigenlijk een snelheidsbegrenzer opzettenof hoe heet dat? Ghehehe

  105. @Emmelinda op 06 januari om 13:37:
    Hoezo is dit niet officieel???
    En wordt smokkelen tegenwoordig ook al gedoogd???
    Ergo: in wat voor wereld leven we tegenwoordig???
    (en nee, ik ben niet ontsnapt uit een TBS-kliniek)

  106. Danielle zegt:

    Alweer zo’n leuke! Hoe kom je er toch op? πŸ˜€

  107. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Was eigenlijk toevallig. Ik las op een log dat ze allemaal (wat die persoon betreft) hun muil moesten houden. Tsja…dan is het zo gepiept hihi; muil-assepoester…klaar! πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

