Limerick nr. zoveel

Een kletsgrage spion te Gstaad
werd schuldig bevonden aan verraad.

Hij werd ongeduldig,
achtte zichzelf niet schuldig

En wees toen naar het kliklaminaat!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick nr. zoveel

  1. teFrΓ© zegt:

    Hihi, heel leuk. ben erg benieuwd wat je deze heeft doen maken πŸ˜€

    (ik ben wat kwijt)

  2. leejo zegt:

    moet het niet verklik laminaat zijn?

  3. Emmelinda zegt:

    @teFrΓ©; Deze was eigenlijk nav een cartoon van Kwok. Ken je die?

    (ik kom helpen zoeken ghehehe)

    @leejo; Nee. Grinnik πŸ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel πŸ˜€ πŸ˜‰

  5. teFrΓ© zegt:

    Kwok? een kwak weet ik wel maar een kwok????

  6. Emmelinda zegt:

    Ken je Evert Kwok niet? Ik ga ‘m effies voor je zoeken. Die bewuste cartoon dan. πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    klikkerdeklikk

    O ja…dan heb je ook meteen die site. Heerlijke humor vind ik dat! πŸ˜‰

  8. teFrΓ© zegt:

    Hahaha ok dan!!!! die gaan we ff favo-en.

  9. Emmelinda zegt:

    Ja is echt een aanrader. Tenminste..ik schat wel zo in dat je die ook heel leuk gaat vinden πŸ˜‰

  10. Hallo Emmelinda! Ik ben jarig. Kom je op mijn feestje?
    Groetjes,
    Toby πŸ˜€

  11. teFrΓ© zegt:

    zag je laatste reactie, beterschappies en slaap lekker!!! *geeft emmertje aan*

  12. leejo zegt:

    Wat lees ik nou, ziekies, teveel bi-fi’s gegeten? πŸ˜•

  13. GekinblacK zegt:

    Gstaad ? Dat zoeken we even op πŸ˜‰

  14. Gonny zegt:

    Hahahaha is weeeeeeer goed! 8)

  15. Gonny zegt:

    En ben je ziek?? Griep??? Beterschap!!!!!!!

  16. Judith zegt:

    Ode aan een nieuwe limerick schrijfster; EMMELINDA!
    Fijne zondag nog, groetjes Judith

  17. leejo zegt:

    Hoi meis, al wat opgeknapt?

  18. remco zegt:

    t klickt hier aardig πŸ˜›

  19. Rianne zegt:

    Kliklaminaat moet wel klikken met de legger, anders wordt er niet geklikt maar geduwd en gesjort.
    Ligt het er dus zo krom als een hoepel in. (geput uit ervaring van zuslief) 8)

  20. Emmelinda zegt:

    @Toby; Maar natuurlijk! Zet jij alvast een bakkie water voor me klaar, dan kom ik er zo aan πŸ˜‰ Gefeliciteerd hΓ©! πŸ˜€

    @teFrΓ©;Emmertje was niet nodig ghehehe. Het is alweer over. B-tje aanstelleritus ofzo ghehehe. πŸ˜‰ Maar toch bedankt voor de beterschappies! πŸ˜€ Bedankt voor het leuke plaatje ennuh jij ook een fijne zondag! πŸ˜‰

    @Leejo;Was het maar waar *droomt van berg Bifi’s* dan wist ik wat het was ghehehe. Er zal wel weer iets in de lucht gehangen hebben maar volgens mij is het overgewaaid πŸ˜‰ Thanks πŸ˜€

    @GekinBlack; Bestaat het niet? Ik kon me zoiets herinneren. Misschien heet het inmiddels anders, dat gaat in sommige landen zo vlug he? Ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Gonny;Thanks! Sommige woorden zijn te leuk om te laten liggen he? πŸ˜‰
    Neuh, ben alweer opgeknapt. Was aanstelleritus denk ik πŸ˜‰ Slaap heeft me goed gedaan geleuf ik ghehehe πŸ˜‰ Toch bedankt πŸ˜€

    @Judith; *buigt diep* (*komt daarna met een kreet rechtop*) Thanks!
    Jij ook een heeeele fijne zondag! Maak er iets moois van! πŸ˜€ πŸ˜‰ Groetjesssss

    @remco; gelukkig geen klikspaanplat(n)en he? πŸ˜‰

    @Rianne; Ja nou! Marc en ik kunnen gelukkig goed samenwerken maar dat laminaat leggen kan het zelfde effekt hebben als samen behangen ghehehe. We hebben boven de hele verdieping zelf gedaan en het ligt er strak in. Alleen op 1 puntje hoor je het laminaat wanneer je er over legt maar na keer op keer uithalen en opnieuw leggen hebben we het maar zo gelaten. Het zal wel aan de vloer liggen??? πŸ˜‰

    @Anne;Thanks! πŸ˜€ x

  21. leejo zegt:

    Fijne zondag Emm πŸ˜‰ ik zal proberen nog te mailen, anders wordt het morgen ok?

  22. Emmelinda zegt:

    Oh ja hoor, doe maar lekker rustig aan, ik loop niet weg πŸ˜‰ Althans..niet deze week ghehehe πŸ˜‰

  23. teFrΓ© zegt:

    Gelukkig maar! πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    πŸ˜‰ πŸ˜€ En nou ga ik in bad. Bacillen wegspoelen ghehehe.
    Bedacht ik me net maar ik heb ineens een idee voor een log…hmmzzz 8)

  25. klik klak klok
    je limmerik klikt weer als een klok.

  26. Oh Emmelinda is het goed als ik je link, want zit ondertussen elke dag bij je.
    Nou ja bij je….op je log dan. πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha gezien die spion ben ik blij dat hij niet tikt als een tijdbom ghehehe. πŸ˜‰

    Ennuh…tuurlijk πŸ˜‰ Linken staat vrij πŸ˜€

  28. teFrΓ© zegt:

    Je had toch nog een logje liggen???? ikkes sgieuwnierig

  29. Emmelinda zegt:

    Nee is niks. Ik vinumnieleuk. Moet ik deze week nog eens naar kijken. Die andere is bijna af. Alleen het einde nog *sjugt*. Bad moet nog ff wachten geloof ik ghehehe

  30. Emmelinda zegt:

    Heb je al naar Kwok gekeken? Leuk issie he? πŸ˜€

  31. Dosdane zegt:

    SUPER!!!!
    Wederom!
    Hoe doe je dat toch zeg?

    Fijne zondag.

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel! Ik heb geen flauw idee. Het helpt , denk ik, dat ik meteen beelden zie. Sommige mensen worden daarvoor in dwangbuizen gewikkeld ghehehe 8)

    Jij ook een hele fijne zondag!

  33. Natazz zegt:

    Hij is weer leuk, je kan nog eens een boekuitgeven! πŸ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    Hihi ja het gaat nu de goeie kant op met die limericken he? Ik heb al een paar bladzijdes geloof ik πŸ˜‰

  35. Aletta zegt:

    Hihi, hoe bedenk je het!
    Wellicht dat je limericks nog eens een keer in bundelvorm worden uitgebracht, dan zal ik het zeker kopen!!

  36. carry zegt:

    Hai Emmelinda,

    Je roept maar als je een keer zo ver bent voor je meubels het geheim zit hem in het weten hoe je het doen moet en als je je daaraan houdt komt het helemaal goed πŸ˜€
    Fijne avond van de barrels πŸ˜‰

  37. rietepietz zegt:

    hoi Emmelinda , ik heb je nu dus indedaad gelinkt das lekker makkelijk en zo kan ik vaak op je reuze vrolijke weblog kijken .een leuke limerick is aan mij ook wel besteed en de reacties daarover zijn grappig ! Kwok zegt me niets maar dat lig absoluut aan mij …nΓ³Γ³it van gehoord ! groetjes Riet

  38. rietepietz zegt:

    sorry , Riet nog even .ik heb weer vergeten “na te lezen ” mijn vingertjes gaan vaak op de loop op het toetsenbord het gevolg is …indedaad i.p.v. inderdaad en dat lig (t) aan mij. wen je wel aan als ik vaker reageer maar ik wil me wel één keer verontschuldigen ,nogmaals groetjes Riet

  39. Emmelinda zegt:

    @Alette; Breng me niet op een idee πŸ˜‰ Al hebben Liesbeth en ik een weblog boordevol limericken waar zelfgeschreven limericken op staan πŸ˜‰

    @Carry; Is goed, daar hou ik je aan. Ik vind het idee heeeel erg leuk! πŸ˜€

    @rietepietz; Hahaha ja ik heb dat ook wel vaker. Dan klik ik zo enthousiast op de plaatsbutton dat ik later niet snap dat ik die fouten niet meteen gezien heb ghehehe πŸ˜‰
    Op crazy Limerick staan meer zelfverzonnen limerickjes en Kwok is heerlijk melig. Prachtig zoals ze met woorden omgaan. [http://www.evertkwok.nl]Klikkerdeklikk naar Kwok[/url]
    Groetjes en een hele fijne avond Riet! πŸ˜€

  40. Monique zegt:

    *zwaait terug* πŸ˜‰

    Nu hebt ik een dagje voor het thuisfront,kon alleen de verleiding niet weerstaan. Dus ben even stiekem online gegaan.. hahahaha.. 8)

  41. Emmelinda zegt:

    Hihi lekker ondeugend! Ga maar gauw naar hen toe voordat ze je betrappen ghehehe πŸ˜‰

    Fijne avond!
    XXX

  42. Monique zegt:

    Hahaha.. Is goed… πŸ˜€
    Spreek je snel weer.

    XXX
    fijne avond jij/jullie ook. πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Hihi, groetjessss πŸ˜€

    We gaan nou eten, lekkere ovenschotel. Mjammieeee πŸ˜€

    XXX

  44. teFrΓ© zegt:

    ooooeee lekker!!!

    kom je straks op mijn feestje πŸ˜€

  45. Emmelinda zegt:

    Jaaa was heerlijk. Ik kan nou amper lopen. Tjemig wat eet je toch veel met zoiets lekkers?

    Feestje???

  46. marielle zegt:

    wat een vrolijke web..log
    πŸ˜€

  47. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Marielle. Komt omdat ik ook (meestal) vrolijk ben ghehehe πŸ˜‰ πŸ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€ πŸ˜‰

  49. Chocokaatje zegt:

    Het is ’n genot om jou weblog te lezen……prachtig!
    gr. choco

  50. Emmelinda zegt:

    Dank je wel *trekt brede grijns*, dat is super om te horen!

    Groetjes ennuh…een fijne avond!

  51. Belinda zegt:

    Hahaha creatief hoor! Ik doe het je niet na!

    Fijne zondagavond!

  52. Belinda zegt:

    p.s. leuke weblog heb je trouwens! Zo lekker vrolijk.

  53. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Belinda. Is het niks voor jou? (Ik zie namelijk geen link naar een weblog???)

    Jij ook een hele fijne zondagavond! πŸ˜€

  54. Belinda zegt:

    Nee, ik denk niet dat het goed voor me is, zo’n weblog. Ik zit nou al teveel achter m’n schermpje. πŸ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha, ik zit nog steeds in m’n ontkenningsfase. Ik ben namelijk helemaaaaal niet verslaafd. 8)

    Maareh…webloggen lezen is ook leuk πŸ˜‰

  56. Belinda zegt:

    Klopt. Daarom hou ik het daar maar bij LOL
    Ik ga iets anders doen. Bye

  57. Emmelinda zegt:

    Byebye, misschien tot een volgende keer? Doei πŸ˜€

  58. Belinda zegt:

    is ok..tot een volgende keer

  59. Jan zegt:

    Dit is een ontzettend leuke Limerick. Hoe bedenk je het toch allemaal 8)

  60. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Jan! We (Liesbeth en ik) hebben ook een limerick-weblog, mocht je het leuk vinden om te lezen ;))

  61. Petra zegt:

    Misschien weet je er ook eens eentje voor onze weblog te verzinnen? Ik vind ‘m leuk!
    gr. petra

  62. Emmelinda zegt:

    Dat zou ik wel willen proberen maar je weblog is nog niet opgericht of je url is fout???

    Groetjesssss πŸ˜€

  63. sarah zegt:

    hallo!!

    kwam via de portal hier
    hele leuk en vrolijke site! complimenten
    x Sarah

  64. Morrison zegt:

    Whehheh πŸ˜€ Deze is leuk πŸ˜›

  65. Emmelinda zegt:

    @Sarah; Heeej Sarah! Welkom hier πŸ˜‰ Dank jke wel voor je complimenten! πŸ˜€
    X trug πŸ˜€

    @Morrison; Grinnik…dank je wel πŸ˜‰ πŸ˜€

  66. Morrison zegt:

    πŸ˜‰ Graag getypt

  67. Martijn zegt:

    Klik laminaat πŸ˜€ mooi spul heb vandaag 2 kamers leeg gehaald waar het lag voor de verbouwing. Klik hup uit elkaar πŸ˜‰

  68. Martijn zegt:

    gelukkig klikte ze verder niet πŸ˜€

  69. Martijn zegt:

    ow b.t.w ik woon niet in Kekerdom πŸ˜€ weet je al waar het ligt πŸ˜‰

  70. Emmelinda zegt:

    Grinnik…eigenlijk wel jammer…wie weet wat je allemaal nog te weten waas gekomen ghehehe πŸ˜‰

    Maareh…superhandig he, dat kliklaminaat?! Hebben wij hier ook. Is zo gelegd en mochten we het ooit willen vervangen dan is het ook nog ergens anders te gebruiken πŸ˜‰

  71. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee ik heb nog niet gekeken. Volgens mij staat het ook niet op de woonplaatsenlijst die ik heb. Ik zal eens kijken hahaha. Zal ik gokken? Ehm…Friesland?

  72. Emmelinda zegt:

    Yep hij staat er wel op! Gelderland dus ghehehe πŸ˜‰

  73. Martijn zegt:

    in de buurt van Flieren πŸ˜€ πŸ™‚

  74. Emmelinda zegt:

    Heeft het er gesneeuwd? De map blijft wit ghehehe. Ik wacht wel ff, ik sta niet bekend om m’n geduld ghehehe πŸ˜‰

  75. Martijn zegt:

    hahahahah nee das waar, daarom was het toch ook juist zo leuk winkelen met jou πŸ˜‰ πŸ˜€

  76. Emmelinda zegt:

    Grinnik πŸ˜‰ Ik zoek het even anders op want er verschijnt niks. Of ze hebben de woonplaats maar weer opgedoekt. Kan ook ghehehe

  77. Martijn zegt:

    hahahahah ik denk dat het waait

  78. Martijn zegt:

    http://www.kekerdom.com/ dat is er ook zelfs πŸ˜‰ zo kom je nog eens ergens op zondag avond om 23:20 al wachtende op het tijdstip van de laatste fles πŸ˜‰

  79. Emmelinda zegt:

    Hahaha wie weet wordt het dan nog wat? Plakken ze het gewoon tegen een grote stad aan πŸ˜‰

    Eens kijken wat er op die site te doen is. Klinkt wel gaaf zo ghehehe. Da’s waar en je hoeft er niet eens de deur voor uit, brrrr πŸ˜‰

  80. Martijn zegt:

    er is genoeg te doen geloof ik daar πŸ˜‰ ontdek je plekje weg van de snelweg πŸ˜€ op de digi snelweg πŸ˜€

  81. Emmelinda zegt:

    Ahh ik zie waar het ligt! Misschien ben ik er wel eens stiekum geweest. Op doorreis ofzo. Wel een boeiende site he? Ghehehe. Die foto’s! hahaha. 8)

    Mooi, Welke nu? ghehehe

  82. Martijn zegt:

    ik heb er wel 1 voor je hoor πŸ˜‰

    Iiieek, die kanibaal was niet geliefd in het dorp. Hij ….. (9 letters met als hint friesland) πŸ™‚ :D)

  83. Emmelinda zegt:

    Jeetje…dat duurt ff *peinst*

  84. Martijn zegt:

    πŸ˜› πŸ˜€ 8) zijn er veel hoor daar πŸ˜€

  85. Emmelinda zegt:

    Kannibalen? Ghehehe. Ik heb het in de gaten. Ik ben net de A voorbij πŸ˜‰

  86. Martijn zegt:

    hooooo anders ben je te ver πŸ˜‰ ik zag het idd toen ik plaatsen zei πŸ˜‰ ach maakt niet uit πŸ˜€

  87. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik dacht eerst aan Anjum maar daar begraven ze mensen in de achtertuin he? 8)

  88. Martijn zegt:

    hahahah dat was hem niet πŸ˜‰ dat is de voorloper van beverwijk πŸ˜• nee ik zag : Atzeburen πŸ˜‰

  89. Emmelinda zegt:

    OWWWW ja hahaha heb je goed gevonden! Ben ik daar zo maar voorbijgesjeesd? *scrolt terug*

  90. Emmelinda zegt:

    Tjemig…ik was er inderdaad voorbij gerend!

  91. Martijn zegt:

    zitten we al op de 100? ow nee bijna πŸ˜‰ anders valt de log zo uit de toom πŸ˜‰

  92. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik..kannie he?
    Ik heb er eentje voor jou (als je het leuk vind ;)). Misschien issie wel te moeilijk maar ik gok er op.

    Deze engelse dame was geboren in Limburg (4 letters)

  93. Martijn zegt:

    Zwingelspaan, zou je daar toch wonen. Ook dit bestaat echt πŸ˜€

  94. Martijn zegt:

    oke ik ga denken πŸ˜€

  95. Emmelinda zegt:

    Oh erg toch he? Misschien dat het er prachtig wonen is anders zou je toch graag verhuizen ghehehe

    Okidokie, ik hoop dat-ie niet te moeilijk is πŸ˜•

  96. Martijn zegt:

    Born? engels geboren?

  97. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa goed zo. Hmm knap hoor want volgens mij kan ik dat niet; crypto’s maken πŸ˜‰

  98. Martijn zegt:

    Ik vind hem leuk gevonden πŸ™‚ sssssst dan ga ik hem op mijn log zetten πŸ˜‰ kijken of andere het ook vinden πŸ™‚ Zal zeggen dat hij bij jou vandaan komt. Mensen die dit mee lezen ssssssssssssssssst hoor πŸ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Is goed hoor…doe maar πŸ˜‰ Ik zal er ook niet naar raden πŸ˜‰

  100. Martijn zegt:

    hahahaaahah
    dan heb je wel weer een punt πŸ˜€ πŸ˜€

  101. Emmelinda zegt:

    Ja klopt hahaha. Maar dat vind ik niet eerlijk πŸ˜‰ Die raadfoto’s zie ik slecht. Die opdrachten gaan me beter af πŸ˜‰

    En deze : En Boxmeer? Deze engelse doos zwemt in een watertje?

  102. Martijn zegt:

    die is ook leuk πŸ˜€

  103. Emmelinda zegt:

    Neem maar mee πŸ˜‰ Vers van de pers πŸ˜€

  104. Martijn zegt:

    Hij staat er πŸ˜‰ Is weer eens iets anders πŸ™‚ ik vind het wel leuk die plaatjes ook omdat fotografie een beetje hobby is denk ik πŸ˜‰ Alleen mijn voorraad raakt steeds verder uitgeput. Moet hoognodig weer wat gaan schieten :0

  105. Martijn zegt:

    Dat wordt dan de volgende πŸ˜€

  106. Emmelinda zegt:

    Hahaha schiet een beer, kun je er de eerste tijd van eten πŸ˜‰

    Ja die plaatjes van jou zijn erg mooi! Op andere logjes zie ik ook raadfoto’s en daar zie ik het niet omdat het zo onduidelijk is. Zelfs moeilijk wanneer de grote foto er staat hahaha πŸ˜‰

  107. Emmelinda zegt:

    Is goed hoor, leg maar alvast een archief aan ghehehe πŸ˜‰

  108. Martijn zegt:

    Ik ga die ellendige laatste fles geven. Ik zal blij zijn als die er tussen uit kan …..

  109. Emmelinda zegt:

    Jaaa dat geloof ik goed! Ook al ben ik een nachtmens, toendertijd lag ik altijd in de stoel te knikkebollen πŸ˜‰

    Slaap lekker voor straks! πŸ˜€

  110. Martijn zegt:

    truste en tot morgen πŸ˜‰ doeiii

  111. rebecca zegt:

    huh πŸ˜€ snap niet zo veel van die tekst kan ook aan mij liggen πŸ˜‰ maar goed kom m orgen aders nog ff terug bye en truste iedereen πŸ˜› 8)

  112. Emmelinda zegt:

    Ehm…het gaat in het woordje klik in kliklaminaat. Maak er het werkwoord klikken van en je bent al een eind op weg. Snappie? πŸ˜‰

    Slaap lekker! πŸ˜‰

  113. Anton zegt:

    Leuke en zeker apparte site/log. Weer eens iets anders en met het ‘neuzelen’ op de web-log heb ik genoten en zal zeker eens terug komen om verder te kijken hoor. ik wens jullie een heel gezellig en vooral ook fijn weekend samen.

    Groeten van Anton.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

