Watkiesjemenou?

Op oudejaarsdag, tijdens het opwarmen van de oliebollen, siste en knetterde het. Nee het was geen te vroeg afgestoken vuurpijl of de olie die van de bollen af droop. Het was de magnetron. Na tien jaar trouwe dienst begon ie zo maar tegen te sputteren. Blijkbaar vond ie het tijd voor zijn eigen feestje en begon er nog wat lichteffekten bij te geven ook. Hij deed het nog maar ik vertrouwde het gewoon niet meer. Klooien met apparaten vind ik te avontuurlijk en aangezien de magnetron aardig bejaard was besloten we dat een reparatie waarschijnlijk duurder zou uitvallen dan het scoren van een nieuw exemplaar.

Dus op naar de winkel. Een bonte verzameling gevalletjes stonden daar te glimmen op een rij (mooi schoon joh..wow). Van te voren hadden we afgesproken dat we niet op een paar centen zouden kijken. Op zulke bedragen moesten we niet besparen op meer gemak. Terwijl ik de prijskaartjes bekeek kreeg ik het warm (zacht uitgedrukt). Toepasselijk nietwaar? Het warm krijgen bij de magnetronafdeling! Alleen kreeg ik het warm van die getallen vรณรณr de komma. Echt waar, ik heb het geprobeerd *spuugt ereteken door wijsvinger en middelvinger* maar het lukt echt niet! *veegt scherm schoon vanwege klodder spuug*.

Ik loop niet warm voor een RVS-kleurige magnetron terwijl die witte van 100 euri minder psies hetzelfde doet. Daarbij past die laatstgenoemde mooi bij de koelkast waar ie bovenop moet staan. Oh ja hoor, ik ben ook dol op technische snufjes en daar zou ik graag een boel extra voor willen neerleggen. Maar voor simpele dingen zoals het opwarmen van chinees, het afbakken van een stokbroodje e.d. tast ik niet te diep in de buidel. (Je snapt eigenlijk al wie de afspraak met wie gemaakt had he? Ghehehe). Vind ik hetzelfde met een gsm. Ik snap heel goed waar al die toetsen voor zijn maar ik heb ‘m alleen nodig om mee te bellen. Ik haat bellen. Dan hoeven er geen fotofuncties op te zitten of spelletjes. Ben al verslaafd genoeg aan mijn pc *geeft knipoog*.

Uiteindelijk kwam ik uit op een witte magnetron. Eh. Wij. (*grinnik*). Het was zo’n zelfde als onze oude vertrouwde. Alleen een paar typenummers meer, een boel euri’s minder en een iets ander bedieningspaneeltje voor de broodnodige afwisseling. Omdat ik nooit problemen heb gehad met ons oudje leek me dit werkelijk een geschikte keus. De eerste 10 jaar kunnen we vast weer lekker vooruit. Dan kan ik weer heerlijk koken….

…en waarschijnlijk niet eens van woede!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watkiesjemenou?

  1. leejo zegt:

    Ik ben ook zo blij met onze magnatron, het enige wat ik kan koken is water, maar dat gaat wel snel in de tron ๐Ÿ˜‰

  2. Siep zegt:

    die van mij was destijds duur!
    met allemaal handige funkties die ik werkelijk nog niet eens geprobรฉรฉrd heb!
    voor mij dus voortaan ook gewoon een simpel ding die warmt en bakt, das genoeg!
    (hoewwl ik verwacht dat ie t de komende 30 jaar nog wel doet..daar was tenslotte de prijs ook wel naar)
    al die andere poespas kunnen ze wat mij betreft in hun…nieuwe generatie mobieltjes proppen

    om maar een idee te opperen

  3. Emmelinda zegt:

    @Leejo;Jaaa ik zet ook altijd heel snel een bakkie thee in de magnetron. Werkt perfekt. ๐Ÿ˜‰

    @Siep; Ja zie je, dat bedoel ik dus. Het ziet er echt gaaf uit, al die ontdooistanden (die zitten hier overigens ook op maar ik leg alles er smorgens al uit zodat het op kooktijd ontdooid is ;)). Ik was zo blij dat ik Marc overgehaald kreeg. Hij wilde ook een grotere (willen mannen altijd een grotere? Ghehehe) maar dat vind ik onzin.’De ovenschaal zou er inderdaad inpassen maar ach, zolang ik mijn oven nog heb doe ik het daar wel mee ๐Ÿ˜‰

  4. Juist zegt:

    Jah, inderdaad, soms vraag ik me af hoe ze het vragen kunnen, zulke prijzen en dat uberhaupt iemand het nog koopt ook ๐Ÿ˜• En die knopjes..whaha, het heeft ook wel wat, maar geeft geen meerwaarde. Wel betaal je bijna per knopje ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Psies! En de kleur. Dat telt ook vaak mee. Bij sommige dingen vind ik het wel weer belangrijk dat het zo uitvoerig mogelijk is. Dan moet ik dat maar betalen. Maar bij een magnetron waar ik de helft van die knoppen niet eens gebruik? Nee zonde! ๐Ÿ˜‰

  6. GekinblacK zegt:

    Ik heb ook zo’n magnetron met heeeel veel functies die ik noooooit gebruik.

  7. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ze die functies er wel af kunnen gooien. Zou iemand die gebruiken? Hmmm ๐Ÿ˜•

  8. leejo zegt:

    Truste Meis ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Truste Leejo! Ik hoop dat je morgen minder last van je hoofd hebt! ๐Ÿ˜‰

  10. teFrรฉ zegt:

    oke een nieuwe Ping, zoals we ‘m in horeca termen noemen, ik heb echt een hele simpele staan, ik haat die dingen echt, maar tis soms zo onmisbaar…. ๐Ÿ˜‰

  11. claartje zegt:

    succes ermee ๐Ÿ˜€

  12. Rianne zegt:

    Goedemorgen!
    Wij hebben ook zo’n simpele van, ik dacht toen, 80 euro of zo. Doet het prima. En hij hoeft alleen maar te ontdooien en op te warmen. Wij moeten binnenkort voor een ander wit ding; de wasmachine gaat overlijden…. ๐Ÿ˜ฎ

  13. alinda zegt:

    goedemorgen
    wij krijgen in ferbruari een hele nieuwe keuken met magnetron en oven in gebouwd de magnetron gebuik ik meer dan een oven maar soms een lekkere ovenschotel is dat ding dan toch wel handig. tis niks een nieuwe keuken maar de tegeltjes gaan er ook aan ๐Ÿ˜ฆ
    aan de ene kant leuk lekker alles nieuw en aan de andere kant zit ik nu al tegen de rommel aan te hikken.
    we gaan wel op zoek volgende week naar een vrieskastje zouden die ook zo peper duur zijn? je leest het snel
    fijne dag vandaag

  14. alinda zegt:

    ff nog een krote krabbel je bent gelinkt ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    teFrรฉ; Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Al heb ik er ontzettend veel plezier van. Vooral tussen de middag iets lekker voor de kids maken. Eer ik de oven opgewarmd heb moeten ze weer naar school. Dat scheelt met de combi enorm. Goh wat die ouwe gedraaid heeft…ongelooflijk! ๐Ÿ˜€

    @claartje; Dank je wel ennuh…ik denk dat het wel gaat lukken ๐Ÿ˜€

    @Leejo; Een heeele goeie morgen Leejo! ๐Ÿ˜€

    @Rianne; Goeiemorgen! Ja dan heb je er ook meer dan genoeg aan. Ik bak nogal eens graag een stokbroodje tussendoor dus het moet wel een combi zijn.
    Maareh…een wasmachine, ai dat zijn grotere uitgaves! Heb je al iets op het oog of moet je er nog voor op pad?

    @Alinda; Yep ik begrijp waar je tegenaan hikt. Oh heerlijk wanneer alles achter de rug is en je kunt genieten van alle nieuwe snufjes. Alles schoon! Heerlijk. Maar inderdaad…de weg daar naar toe, pffff. Maareh…laten jullie dat doen of gaan jullie zelf aan de slag?
    Jij ook een fijne dag ennuh…thanks ๐Ÿ˜€

  16. Tycho's mama zegt:

    Wat knap van je dat je niet voor al die technische snufjes valt!! Ik val vaak heel erg op het uiterlijk van ee apparaat en als het dan ook nog heel veel dingen kan ben ik helemaal blij!!
    Nu moet ik wel zeggen: in mei vorig jaar hebben wij een hele nieuwe keuken geplaatst met een oven en een aparte magnetron. Op de oven zitten allerlei soorten bakstanden, maar ik draai hem meestal gelijk op de heteluchtstand omdat ik dat gewend was. Hmm…..misschien moet ik met toch eens gaan verdiepen in de handleiding! ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Ja dat is het ook vaak he; meestal wil je meteen aan de slag en dan doe je het psies zo als dat je het altijd gewend geweest bent. Daarom heb ik waarschijnlijk ook deze genomen. Lekker makkelijk. Al ben ik het helemaal met je eens hoor…ik vind alle nieuwe snufjes er aan heeeel erg leuk. Maar ik ken mezelf…ik gebruik dan toch alleen maar het ene en dat is zonde ๐Ÿ˜‰

  18. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Daar ben ik weer.
    Veel succes met je nieuwe magnetron.
    Die van ons gaat al 15 jaar mee en was toen ook vrij duur.
    Maar hij heeft zijn prijs al dubbel en dwars waargemaakt.
    Ik hou het even kort, want ik moet op zoveel berichten reageren.
    Ik wil je een hele fijne maandag toewensen.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  19. Menig man zal jaloers zijn op zo’n prijsbewuste vrouw.

  20. --Natazz-- zegt:

    Hmm wat ben jij een ideale huisvrouw zeg, let nog eens flink op de centen!

    Ene psssttt zijn de broodjes weer lekker als je ze gebakken hebt? 8)

  21. Yvonne zegt:

    Ik heb een zwarte, dat is schoonmaaktechnisch gezien heel erg handig!

  22. Emmelinda zegt:

    @Marjan;
    Goeiemorgen! En? Fijne dagen gehad?
    Ja dat scheelt toch wel; goedkoop is wel eens duurkoop. Gelukkig was deze niet al te goedkoop hihi. Ik hoop er net zoveel plezier mee te hebben als met de vorige. Die hadden we 11 jaar ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Griefs! ๐Ÿ˜€

    @De weblog van Helmond; Zo keek ie anders niet whaahaa ๐Ÿ˜‰ Hij had zich volgens mij verheugd op allerlei technische snufjes. Maar goed, ik kook normaal gesproken en het was in dit geval geen domme keus. Hij zei later dat ie heel goed getest was. Goed he? ๐Ÿ˜‰

    @Natazz; Ik ben een koopjesjager. Al geef ik er wel meer voor uit wanneer ik weet dat het verstandiger is. Wat wel weer jammer is is dat je nou nauwelijks ziet dat er een nieuwe staat hahaha. Totdat je ‘m opendoet ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Jaaaaaa heerlijk! Ik ben blij dat we meteen een andere gekocht hebben!

    @Yvonne; whaahaa ja psies. Daar was onze oude hard naar op weg ghehehe. Wat is die nieuwe weer lekker schoon! ๐Ÿ˜€

  23. Claudia zegt:

    Goeiemorgen Emmelinda
    Ik heb hier thuis ook nog zo’n ding van de oertijd, maar hij doet het nog en dat is het belangrijkste, ik gebruik dat ding zo al niet zoveel dus zolang hij nog wil werken, is dat prima voor mij. De dag dat hij het begeeft ga ik ook op zoek naar het meest simpelste ding want waarvoor ik het gebruik (af en toe iets op te warmen) heb ik geen kleurrijke, vol toetsendinges nodig.
    Ik wens je alleszins veel succes en hopen dat hij evenlang meegaat als zijn voorganger, dan is het beslist een koopje geweest ๐Ÿ˜‰
    fijne dag nog, knuffie
    Claudia

  24. Emmelinda zegt:

    Haaai Claudje, goeiemorgen!

    Ja het is dat ik het te gevaarlijk vond anders had ik nog wel heeeel lang met ‘m willen samenwerken. Maf eigenlijk dat we de helft van de knopjes niet gebruiken he? Dat een hele simpele eigenlijk al goed genoeg is. Stel dat we hem mochten ontwerpen dan zou ik wel eens willen zien hoe goedkoop die dingen dan werden hihi ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel, ik hoop ook op veel kookgenot ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heeeele fijne dag! Knuffff

  25. Claudia zegt:

    Dat zou pas een gat in de markt zijn, want ik ben er zeker van dat heel veel mensen dat maar niks vinden, al die knopjestoestanden, als ik hem maar open en dicht kan doen en aan en uit, meer moet dat voor mij niet zijn ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Marc viel voor een magnetron met een deurtje dat je naar voor open kunt maken. Dus van boven naar beneden. Ik vond dat zooo onpraktisch! Ik zie de kids het deurtje al openmaken…valt die hele magnetron van de koelkast ๐Ÿ˜•
    Ik vraag me dat ook altijd af van een gsm waar alles op en aan zit. Hoeveel zou er iedere dag gebruikt worden?

  27. Claudia zegt:

    Dat lijkt me idd heel erg onpraktisch, en idd gevaarlijk zelfs met kids in huis.
    Ik heb wel een gsm waar ik fotootjes mee kan maken, en dat is wel handig als er toevallig iets gebeurt en ik geen fototoestel bij de hand heb, maar voor de rest gebruik ik dat ding ook maar om te bellen en te smsen en dat is dan ook niet erg veel, ik vind het verschrikkelijk om te bellen, alleen met mijn zus kan ik lang bellen, maar voor de rest, mij niet gezien hoor ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Ja he? Marc vond ‘m zoooo leuk. Maar ik ben eigenwijs. ๐Ÿ˜‰
    Is ook zo; een gsm met zo’n fototoestel er in is ook leuk. Marc heeft er ook eentje. Hij neemt zijn gsm overal mee naar toe dus dan is het handig, heb ik de digi voor mij alleen ghehehe. Mijn gsm neem ik alleen mee wanneer de kids op school zitten en ik verder weg ga. Als er dan iets is onderweg kan ik bellen dat ik niet op tijd daar ben. Maar zo vaak komt het niet voor. Daarbij ben ik een snelheidsduivel op de fiets, ben zo trug ๐Ÿ˜‰
    Ik hou ook niet van bellen. We hebben ook een geheim nummer. Heerlijk rustig. Ik ben ook heel goedkoop qua telefoonrekening hahaha. Ik bel, zeg wat ik moet en ga er weer vandoor hahaha. Als ik al bel. Een mailtje is makkelijker ๐Ÿ˜‰

  29. Claudia zegt:

    lang leven de pc ๐Ÿ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hihi. Al is het met sommige dingen wel een stuk onpersoonlijker he? ๐Ÿ˜‰

  31. Claudia zegt:

    Dat is waar, alhoewel, je ook gratis kunt bellen met de pc, skype of zoiets ๐Ÿ˜‰ maar dan nog zou het niks voor mij zijn

  32. Emmelinda zegt:

    Psies, heb ik ook van gehoord. Maar goedkoper dan nu kan ik niet bellen ghehehe. Binnenkort doen we de “huistelefoon” ook weg. We betalen alleen het abo-geld. Toch zonde he? Daarbij belt Marc het meest maar die heeft een voordelig gsm-abootje ๐Ÿ˜‰

  33. alinda zegt:

    nou we laten de keuken bouwen hoor veeeeeeeel makkelijker hoor alleen afbreken doen we zelf hahah
    lekker slopen lol

  34. Claudia zegt:

    wij betalen hier ook enkel het abonnementsgeld voor de telefoon, en waarvoor ik hem gebruik konden we hem ook beter wegdoen, maar ik heb kids die graag eens met oma en opa kust bellen en die hebben geen pc, dus dan is die telefoon toch maar lekker handig, gsm is hier dan weer een stuk duurder.

  35. Insoontje zegt:

    Ik wens jou een warme maandag toe!

    Liefs Insoontje

  36. Emmelinda zegt:

    @Alinda; Groot gelijk! Ah slopen is heeeeerlijk. Het opruimen naderhand weer iets minder ghehehe. Maar goed…eerst pret maken met het afbreken he ๐Ÿ˜‰

    @Claudia; Klopt. De kids hebben hier allebei een mobieltje. Vooral omdat Mies tegenwoordig alleen naar haar vriendinnen fietst in de andere wijk. (brr eng hoor ;)). En als ze met een vriendin de stad in gaat wil ik ook een soort navelstreng hebben hahaha. Maar de andere kant is ook weer dat ze denkt dat ze altijd naar alles en iedereen mag bellen. Pfff het is echt duur en ik keur het niet goed. Ze heeft msn, daar kan ze ook babbelen. Dat is toch al betaald ๐Ÿ˜‰ Maar voor jouw kids is het inderdaad een uitkomst!

    @Insoontje; Dank je wel, ik ga ook zo de verwarming effies opdraaien. Brrr die staat nou uit en ik voel het toch wel ๐Ÿ˜‰ Jij ook een fijne maandag he?
    Groetjessss

  37. @Emmelinda om 9:05:
    Een man die iets toegeeft. Menig vrouw zou daar weer jaloers op zijn.
    Wat een team!

  38. Emmelinda zegt:

    Hahaha maar het werkt ook andersom ๐Ÿ˜‰ Sommige dingen vind ik niet zo belangrijk maar wel duur maar dan mag ie het toch kopen ๐Ÿ˜‰ Braaf he? ๐Ÿ˜€
    Yep een ijzersterk team ๐Ÿ˜€

  39. teFrรฉ zegt:

    een combi is dan ook zeker handig als je ff snel iets wil idd. Ik heb een ook een gewone oven en vind dat toch net ff anders…

    Ik mag alles kopen van mijn man hahaha hij klagt nooooooit. *grinnik*

  40. Emmelinda zegt:

    Yep gek he, of het nou het idee is ofzo maar een appeltaart bak ik het liefst in de oven. Ik heb wel eens cake gebakken met de combi. En toch kon ik het niet laten om ‘m heeeel goed te controleren of alles wel gaar was. Bij een oven ga je er meteen van uit he? ๐Ÿ˜‰

    Hahaha wat een ideale man! ๐Ÿ˜‰

  41. teFrรฉ zegt:

    Hihi, heb toch eigenlijk liever een man af en toe nee zegt hoor of laat ik het anders zeggen, gewooon IETS zegt ๐Ÿ˜‰

  42. Emmelinda zegt:

    Ja en nog uit zichzelf ook ๐Ÿ˜‰ Dat is helemaal te gek ๐Ÿ˜€

  43. Fuzzy Bear zegt:

    gelukkig ben ik dus niet de enige die voor simpel en eenvoudig gaat met apparaten.
    het wordt alleen steeds moeilijker om iets zonder toeters en bellen te kopen.
    heb pas een nieuwe mobiel, de meest een voudige, slechts 39 erootjes.
    zitten er ook een paar spelletjes op! Leuk ma, die heb ik niet op de mijne…..
    Voor mij hoeven die spelletjes niet, snap er toch nooit wat van.

  44. leejo zegt:

    Tjonge jonge wat zijn ze het weer eng eens met mekaar ๐Ÿ˜‰

  45. Fuzzy Bear zegt:

    fijn toch leejo ๐Ÿ™‚

  46. leejo zegt:

    @Fuzzy
    Ik bedoelde eigenlijk Frรฉ en Emm ๐Ÿ˜‰

  47. teFrรฉ zegt:

    @ Leejo hahaha, jaloers??? *grinnik*

  48. leejo zegt:

    Frรฉ neuh hoor, is vrouw eigen als het over ons mannen gaat hรฉ ๐Ÿ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    @Fuzzy Bear; Jaaa ik ben een hele goedkope. Ook rond die prijs van jouw gsmmetje. Hij is zo lief klein en mooi rood. Die wil ik niet kwijt. Ik bel toch nooit ghehehe. Er zitten ook een paar spelletjes op maar die vind ik niet leuk. Geeft niks, ik heb m’n pc ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; grinnik. Maar mannen hebben dat nayuurlijk helemaaaaaaaal niet als het over vrouwen gaat he? Ghehehe 8)

  50. angel zegt:

    Ik hoef ook geen toeters of bellen.. maakt veel te veel herrrie midden in de nacht als ik een beker melk opwarm.. verder wordt ie alleen maar gebruikt om t eten op te warmen als mijn zoon weer s laat is ( elke dag dus ๐Ÿ˜€ )

  51. Die van mij is van 1991 dus ik verwacht binnenkort ook wel vuurwerk in de keuken, hij knettert af en toe ook al. ๐Ÿ˜•

  52. Emmelinda zegt:

    @angel;Hahaha ja dat is ook nog zoiets. Deze is trouwens een stuk stiller. Je hoort ‘m niet eens opwarmen. Nou kan ik eindelijk tijdens het koken weer het journaal volgen ghehehe.

    @Pittige Tante; Ik weet een hele goeie magnetron ghehehe ๐Ÿ˜‰ Nee ik durfde het niet meer aan. Ik was bang dat de kids ‘m misschien zouden gebruiken al we er net ff niet bij waren en tsja…. ๐Ÿ˜‰

  53. Miek zegt:

    Oweee, wanneer ik het goed tel heb jij je magnetron gekocht voor al die babyflesjes en opwarmhapjes tussen het verschonen door. Wij hebben toe ook onze magnetron gekocht. Werd er gek van om een kwartier op de nachtelijke voeding te wachten die in de flessenwarmer stond, met een huilende baby in mijn armen. Onze is dus ook een dikke tien jaar oud en volstaat nog steeds. Enkele knopjes, alleen warmen doet ‘ie en da’s genoeg. Ook wit inderdaad (roestvrijstaal vlekt zo)
    Maar dat wil dus zeggen dat hij het ook zo gaat begeven. Onze droogtrommel, aangeschaft dikke tien jaar geleden voor de luiers (ja ja, katoenen) doet ook al zo vreemd boinkedieboinkboink….boinkedieboinkboink!!
    Dus hopelijk houdt de een het iets langer uit dan de ander??? ๐Ÿ˜•

  54. leejo zegt:

    Emm nee hoor * tuurlijk niet * 8)

  55. Emmelinda zegt:

    Miek; Jaaaaa wat ben jij goed!Klopt inderdaad. Ik werd inderdaad ook gek van het wachten! En die babyhapjes opwarmen was ook heerlijk (die daarna natuurlijk weer veeeeel te heet waren ghehehe). Maar helaas, hij heeft het begeven. Misschien hadden we nog wel even er mee door kunnen gaan maar ik heb het er niet zo op.
    De droger is inderdaad al kapot. Ik gebruikte ‘m eigenlijk inderdaad voor de luiers enzo. Verder deed ik nog heel spaarzaam alles op de waslijn op zolder. Nu issie dus kapot en ik vrees dat het een dure reparatie gaat worden. Een nieuwe zou handiger zijn. Maar die wil ik niet. Nog niet. Misschien als de meiden ouder zijn en zich 5x per dag verkleden?? ๐Ÿ˜‰ Nu bewaar ik ‘m als droogrek en in de laadruimte staan mijn wasmiddeltjes netjes hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; Whaahaa ik geloof het…..

    …NIET 8)

  56. B.O.B zegt:

    ja dat heb ik nou ook, ik heb alleen een aan en uit knopje nodig eigenlijk ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  57. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat is ook bijna meer dan genoeg. Al heb ik dan nog wel iets meer wensen. Ik wil er ook nog een knop op waarmee je de temperatuur kunt regelen. En ook eentje waarmee je kunt instellen of de bovenkant verwarmd moet worden of de onderkant etc ๐Ÿ˜‰

  58. leejo zegt:

    @Emm
    Ik begin er gewoon van te spinnen, pprrrrrrrrrrrrr
    (van dat aaike hรฉ ๐Ÿ˜‰ )

  59. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Onze kat gaat dan altijd op z’n rug liggen ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  60. ilie zegt:

    ik kwam toevallig op je log! Ziet er erg leuk uit. Fijne week!!
    xx ilie

  61. Monique zegt:

    Zo daar ben ik weer,heb helemaal uitslag zonder jouw gekregen.. ๐Ÿ˜• hahaha.. Jeetje… ik ga is even alles rustig lezen hier hoor, ๐Ÿ˜ฆ loop erg achter.

  62. Vicky zegt:

    Ik kom je een heel fijne week toewensen! Dank je wel voor je lieve verjaardagswensen, het is een heel toffe dag geweest!
    Liefs,
    Vicky

  63. Monique zegt:

    Nou helemaal bij gelezen… En geeft je helemaal gelijk.. Ik zou ook zo’n duur ding niet kopen,zo een goedkopen witte past er veel mooier bij.
    Hier ook.. Ik heb nog geen magnetron ๐Ÿ˜• wel oven en gasforhuis natuurlijk. Maar ik warm nooit iets zomaar op tot nog toe ๐Ÿ˜› Envoor lekker warme broodjes doe ik ze gewoon in de grote oven ๐Ÿ™‚ Dat kan natuurlijk ook

  64. Gnny zegt:

    Ik heb ook een gewone simpele is goed genoeg. ๐Ÿ˜‰

  65. Emmelinda zegt:

    @Ilie; Dank je wel! Kom nog eens langs ๐Ÿ˜‰ Fijne week! ๐Ÿ˜€

    @Monique; Heeey Moniekieeee…da’s lang geleejuhh ghehehe ๐Ÿ˜‰ Fijn dat je er weer bent ๐Ÿ˜‰ En ik ook ghehehe ๐Ÿ˜€ O ik ben zo flauw vandaag. Ik kan maar weer beter gaan 8)
    Je hebt groot gelijk, dan moet je er ook nog geen aanschaffen. Meestal komen er ook flinke dikmakers in want die saucijzenbroodjes die ik er in opwarm enzo zijn ook niet het gezondste voedsel ghehehe. We snacken hier best veel en dan is de magnetron samen met de magnetron best nodig ๐Ÿ˜‰ Ik ga zo koken. Zonder magnetron vandaag. Tot strakkies misschien ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    @Vicky; Graag gedaan Vicky! Heb je veel visite gehad? Volgens mij hebben je weblogvrienden er ook een feest van gemaakt he? Zag ik dat nou goed?
    Liefs!

  66. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hihi je piepte er vlug ff langs hahaha ๐Ÿ˜‰
    Maareh…vind ik dus ook. Wat zijn we toch allemaal braaf als ik dat lees ghehehe en dan zeggen ze dat vrouwen veel geld uitgeven ๐Ÿ˜‰

  67. wij willen iedereen de beste wensen wensen en een gezond en goed 2006

  68. wij willen iedereen de beste wensen wensen en een gezond en goed 2006

  69. Emmelinda zegt:

    Dat wens ik jullie bij deze van harte terug ๐Ÿ˜‰

  70. Geertje zegt:

    Wij geruiken de magnetron om een hamburger op te warmen en de kersenpitten kruik 8)
    Voor mij ook echt geen dure! ๐Ÿ˜›
    De oven wordt veel intensiever gebruikt, tja… koken is wel heel erg leuk ๐Ÿ˜›
    10 Jaar moet makkelijk kunnen weer!
    Fijne avond! ๐Ÿ˜›

  71. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Oh jaaa die hebben we ook nog om in de magnetron te leggen ghehehe. Wat stoppen we toch een boel in de magnetron met z’n allen he? ๐Ÿ˜‰

    Ja we hebben gisteren nog een ovenschotel gegeten. Mmm heerlijk hoor! Die oven hoeft er van mij nog niet uit. Marc zou wel willen. Het fornuis er uit, dan een afwasmesjien en een los kookplaatje bovenop. Maar hij droomt maar lekker verder ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een hele fijne avond!

  72. leejo zegt:

    Ook ff een test plakker ๐Ÿ˜‰ o ja jij ook een fijne avond ๐Ÿ˜€

  73. Emmelinda zegt:

    Jaaa hij doet het he? Jippieeeeeee. Zo waar was ik gebleven? Hmmm…eff terugdenken hoor ๐Ÿ˜‰

    Thanks…dat gaat zeker lukken ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  74. Miek zegt:

    Ja ja, goed hรฉ!! ๐Ÿ˜€
    (kijk niet voor niets elke keer CSI New York, CSI Las Vegas en CSI Miami ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
    Hoewel het hier niet om een crime gaat (hoewel…WAT DEED DE MAGNETRON DE DAS OM???) is het wel goed speurderswerk *trots op zichzelf* ๐Ÿ˜€

  75. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan zit je waarschijnlijk NU voor de buis? Ik zag tenminste net een aankondiging ๐Ÿ˜‰

    Tsja wat de magnetron de das om deed of wie en hoe ghehehe ๐Ÿ˜‰

  76. Anne zegt:

    De magnetron is echt handig! x

  77. Emmelinda zegt:

    Ja zeker weten! Vanmiddag ook weer iets lekkers voor de kids gemaakt ๐Ÿ˜‰

  78. tycho's mama zegt:

    Hรฉ…hallo!! Hier een klacht ๐Ÿ˜‰ Wanneer plaats je nou eens een log op een normaal tijdstip als ik niet op 1 oor lig???? Ikke elke keer kijken, gapen, weer kijken. En ik weet het zeker…zodra ik in slaap val, staat die nieuwe log daar. Dus straks doe ik net alsof en dan kom ik stiekem kijken hihihi 8)

  79. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…klachten gaan via het officiele klachtenformulier. Aangezien ik die nog niet klaar heb …..
    Maareh…ik zou heeeel graag aan je verzoek willen voldoen. Maar hij is nog niet helemaal naar mijn zin. Moet nog een beetje polijsten, bijspijkeren en in de lak zetten. Gaat nog wel een poosje overheen ๐Ÿ˜‰ Het scheelt wel dat het de goeie kant op gaat. Anders had ik zelfs helemaal niks voor hierna ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Ik ga het plaatje zo meteen maken. Heb ik al iets af. *grinnik*

  80. tycho's mama zegt:

    Ok, dan check ik morgenochtend wel weer!! Doe maar rustig aan, laat de rest ook maar even wachten gheghe…. Het moet natuurlijk wel een kunststukje worden nietwaar? ๐Ÿ˜‰

  81. Emmelinda zegt:

    Hihi ik hoop toch zo dat het niet tegenvalt. Misschien vind ik ‘m wel leuker dan jullie. Ben je daar morgenvroeg als eerste voor teruggekomen ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• Ghehehe.

    Tot morgenvroeg! Voor strakkies; welterusten! ๐Ÿ˜€

  82. tycho's mama zegt:

    Jij ook! (al zal het wel weer nachtwerk worden!!)

  83. Emmelinda zegt:

    Thanks! Ik had me eigenlijk voorgenomen om de log te plaatsen , net na twaalf uur, en dan meteen in bed te springen. Maar of het ook zo gaat? ๐Ÿ˜‰

  84. Tonnie zegt:

    Heee die Emmelinda,

    Grinnn.. wat staat er nr 3 in het verlanglijstje van Dรฉ vrouw???

    1. Staat een Echte Vent ๐Ÿ˜‰
    2.Een lekkere *Tarzan* ๐Ÿ˜›
    3. Een Magnetron …de ideale hulppartner onder jonge moeders en vermoeide huisvrouwen ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›
    Grinn… hij wordt warm tot zeer heet en doet het altijd als je hem nodig heeft…
    Vrouwen wat willen we nog meer!;)

    Veel plezier met je nieuwe aankoop ๐Ÿ˜›

    Fijne nacht en een mooie dinsdag !

    Dikke knuffelkus
    Tonnie.

  85. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…kijk dat zijn nog eens berichten waar we warm voor lopen he? ๐Ÿ˜‰

    en de kachel dan? Of de open haard? Hahaha geintjuhhh!

    Dank je wel, ik ben er nu al dolblij mee ๐Ÿ˜‰ Jij ook een hele fijne nacht en maak er morgen een heerlijke dag van!

    Knuffelkus terug! ๐Ÿ˜€

  86. teFrรฉ zegt:

    Zo hey pffff tis me gelukt je log te betreden!!! *hijgt na*
    op mijn eigen log duurde het eeuwen voor ik een reactie kon plaatsen *heeft grijs haar nu en rimpels*

  87. Emmelinda zegt:

    Ja het is hopeloos met weblog.nl he? Ik heb zelfs reakties geplaatst die niet eens tevoorschijn kwamen. Spooky allemaal. Of al die weblogbeheerders hebben heel snel mijn tekst verwijderd. Kan natuurlijk ook ghehehe ๐Ÿ˜‰

  88. teFrรฉ zegt:

    ow bij mij stonden er steeds 2 of 3 en dan kon ik het beheer weer in, wat ook al zo lekker vlot ging ๐Ÿ˜‰

    Raar hoor dat weblog haha

  89. Emmelinda zegt:

    Ja dat is ook zo irritant he? Vooral wanneer je dat zelf op een weblog veroorzaakt *krijgt vage flashback over het neucqen van iemands weblog* en het net lijkt alsof je als een neuroot 3x op de plaatsbutton klikt ghehehe ๐Ÿ˜‰

  90. Emmelinda zegt:

    whoeehaa…verneucqen moest het zijn.

  91. teFrรฉ zegt:

    *wil niet herrinnerd worden aan DAT, want krijgt buikpijn van het lachen* ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  92. Emmelinda zegt:

    *giechelt* Moet er inderdaad nog om lachen…jammer dat ik je gezicht niet kon zien hahaha

  93. teFrรฉ zegt:

    hahaha, tsja, nou die had voor eeuwig op je netvlies gezeten denk…..

  94. Emmelinda zegt:

    Ja dat denk ik ook hahaha. ๐Ÿ˜‰ Heerlijk! Maar ik denk dat de mijne ook goud waard was hahaha….

  95. teFrรฉ zegt:

    Goud???? Voor een in een lijstje of in me holle kies ๐Ÿ˜‰

  96. Emmelinda zegt:

    Wat je wil? Of stop ‘m eerst in een lijstje en DAN in je holle kies? Ghehehe 8)

  97. teFrรฉ zegt:

    zal je net zien, past het lijstje niet…. ๐Ÿ˜›

  98. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan maar zo’n sleutelhangerlijstje. Maar of die ook goudkleurig zijn? ghehehe

  99. Nicky zegt:

    Mijn magnetron is ouder dan mijn auto… en die is al oud! Hij heeft zo’n draaiknop met minuten en vijf standen voor de temperatuur. Ik heb hem vorige eeuw gekocht toen ik op mezelf ging wonen in euh… 1989! Werkt nog prima, je moet alleen heel hard praten als-ie aan staat. ๐Ÿ˜€

  100. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat is inderdaad oud! Volgens mij kregen mijn ouders toen hun eerste magnetron. Ik weet het niet zeker maar die doet het ook nog steeds.
    Whaahaa ja dat is nu echt raar…ik denk steeds dat de magnetron NU al kapot is…maar hij is gewoon zo ontzettend stil! ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

