Yihaaaaaaaaaa !!!

Hier in het centrum sluit binnenkort het filiaal van Bart Smit. Al van december is daar alles de helft van de prijs. Ik ben meerdere malen met Stef naar binnen gelopen om nog wat leuks te scoren en ook heb ik de stapel onder de kerstboom enorm voordelig kunnen aanvullen. Vanaf vandaag gaat echter alles nog goedkoper weg. Je koopt dus zo’n bekende tas (zie foto) à 5 euri en propt ‘m helemaal vol. De tas moet nog wel met beide handvaten dichtgehouden kunnen worden.

Omdat ik groot geld wil maken (die villa wacht nog steeds) ging ik op pad. De grote spullen waren vast al weg, zo redeneerde ik, maar je weet nooit wat er nog op marktplaats te verpatsen valt? Ieder beetje helpt, nietwaar? Ik kan de voordeur maar alvast bij elkaar gespaard hebben, ghehehe.

Tegen Gonny, die daar ook aan het shoppen was, zei ik nog dat ik vast geen zakje bij elkaar zou krijgen. Stoer liep ik de winkel in, op zoek naar die dubbel cd-rom die Stef in de vakantie ergens verstopt had. (Ja, ze was weer bezig geweest, ghehehe) Tsja en omdat de hele winkel op zijn kop stond vond ik vanalles…behalve die cd-rommetjes. Dus toch maar naar de kassa. Met mijn stapel spullen. *verbijt kramp in armen*. De verkoopster achter de kassa zei dat het nooit in twee tassen ging. Ha! Blijkbaar kende zij mij niet. *schudt ongelovig het hoofd*

Met wat propwerk, logisch puzzelen en rangschikken kreeg ik de spullen in twee tassen. Sterker nog…ik had plek over! Terug de winkel in dus. Hebberd! Het werd drukker en drukker en ik kreeg, ondanks die pijnlijke afdrukken van die tas in mijn hand, de slappe lach. Ineens was alles mooi en de moeite waard om mee te nemen. Spullen die ik normaal geen blik waardig vond kregen nou een plekkie in mijn tas. Altijd leuk voor verjaardagsfeestjes. Toch?

Ik bleef onder het laden met één oog zoeken in de buurt van het rek waar ik Stef die cd-rommetjes had zien verstoppen. Ik ging er zelfs voor op de knieen om even onder dat rek te kijken en warempel! Gevonden! *slaakt vreugdekreet* Die twee zakken had ik er nou al uit! Maar mams bleef proppen. Wat wordt je daar hebberig van zeg! Mijn handen graaiden in de bak voor me terwijl mijn andere oog de bak naast me in de gaten hield waar iemand anders in roerde. Ja ik heb aardig scheel gekeken vandaag ghehehe. Gelukkig sloeg het geen twaalf uur (neeheee zo ben ik geboren!!!)!

Bij het naar buiten gaan ging, zoals bij iedereen, het alarm af. Schrik niet…dat hoorde zo. Ze hadden aan de kassa immers amper tijd om het bij te houden en alles over de plaat te jagen. Ik vond het niet erg deze keer. Merkwaardig? (zie alarmverhaal van pas geleden)? Welnee …

Dit keer klonk het als muziek in mijn oren!!!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Yihaaaaaaaaaa !!!

  1. Emmelinda zegt:

    Ghehehe. Ik heb die trappen en meppen naar links en rechts maar verzwegen. Leek me beter hahaha 😉

  2. teFré zegt:

    ff lekker op z’n oerhollands gewinkeld hahahaha

  3. Siep zegt:

    nou, vertel, wat heb je voor me kunnen scoren?

  4. Bella zegt:

    Ik heb geen kindjes maar kan het me helemaal voorstellen!!….en bart Smit is geweldig.. 😛

  5. alinda zegt:

    wat leuk dat had iets voor mij geweest lekker proppen en dan alles pakken wat je pakken kan lol lekker hebberig maar zo ben ik dan ook hoor 😀 mijn dochter van 9 las mee en was wel ff jaloers hoor die had wel mee gewild haha. he wat toppie trouwens die cd toch nog gevonden onder het rek , goeie verstop plaats , die kleine van mij vind ook nog wel is het 1 en ander onder de rekken bij de winkels maar om nou zelf te kruipen hahaha

  6. Emmelinda zegt:

    @teFré;Jaaaa was echt heerlijk. Ik had het er zo heet van gekregen ghehehe. En maar laden en laden hahaha.

    @Siep;Een kleurboek van Aladdin? Ghehehe 😉

    @Bella;Goedkoop shoppen is altijd fun he? Jammer dat die winkel nou weggaat. Al is het wel goedkoper winkelen wals we met de kids de stad in gaan. Nou Intertoys nog weg… 8)

    @Alinda;Jaaa het was echt te gek. Ook zo mooi om naar de blokken van andere mensen te kijken. Zo zal de mijne er ook wel uitgezien hebben maar dat zag ik niet ghehehe. Een oudje stond naast me te hijgen. Was zo’n maffe ervaring dit alles hahaha.
    Ik had ook spijt dat de kids naar school waren. Maar ik denk dat het mooiste er wel uit was na zo’n middag. Het spreekt zich ook snel rond. Iedereen wil er wel een graantje van meepikken.
    Hihi ja die cd’s. Gaaf he? Kroop ik daar in een bomvolle winkel over de vloer whaaha, die mensen zullen wel gedacht hebben. Nou ja ze doen maar. Steffie was dolblij dat ik ze meegebracht had! Ghehehe

  7. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Zo dus jij bent voorlopig klaar met alle cadeautjes voor verjaardagen etc.
    Zo kan je ook snel een winkel leeg krijgen. Goed idee van Bart Smit.
    Hadden ze beter voor de Sinterklaas kunnen doen he.
    Ik hoop dat je lekker hebt geslapen en dat de zon vandaag voor je zal schijnen.
    Maak er een mooie dinsdag van.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  8. --Natazz-- zegt:

    Hahaha geweldig, volgende keer ff bellen dan was ik met je mee gaan proppen. hahahaha. Ik hoop dat er nog veel meer winkels sluiten bij jullie in de buurt! 8)

    Fijne dinsdag
    Liefs Natazz

  9. Emmelinda zegt:

    @Marjan;Goeiemorgen Marjan:D
    Ja egwel! Nu snel een boel op zolder leggen. Al heb ik natuurlijk wel al iets gegeven. Ik was veel te blij om meteen alles te verstoppen.
    Ongelooflijk eigenlijk dat ze dit doen. Het is zo’n ongelooflijk zooitje in die winkel. Wanneer ze nou in het begin een vrachtwagen hadden ingeladen en naar een ander filiaal gereden dan hadden ze er nog de volle mep voor kunnen vragen. Nu gaat dus bijna alles gratis weg 😕
    Ja hihi dat had ik ook het liefst voor sinterklaas gehad maar goed, ik had toen al mazzel dat alles voor de helft van de prijs was 😉
    Ik heb heerlijk geslapen, wat is dat toch een fijne hobby 😉 Voor jou ook een heeeele fijne dinsdag! Het is fris maar heeeeerlijk weer!
    Griefs!

    @Natazz; Er is nog hihi maar het liep er zo storm dat ik geen idee heb wat er nog over is. De iets grotere dozen misschien want die passen niet in de tas ghehehe. Ik heb het een paar jaar geleden ook bij ’n Blokker gehad. Heerlijk zulke uitjes hihi 😉

    Jij ook een heeele fijne dinsdag! Knuffff

  10. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.Dat is nog eens leuk inkopen doen.En vooral met de euro.Ik geef je groot gelijk dat je je slag heb geslagen. Als je het niet doe dan ben je een dief van je eigen portomonee.Toch 😀 Leuk dat je op de puber site bent geweest.Ik hoop dat ik je daar nog met regelmaat tegen kom. Op jou site kom ik ook vaak terug. Je kunt het ook smakelijk vertellen.Er zit ook een dosis humor in. Ik had nog wel een vraag aan jou is het goed dat ik jou link op mijn site zet van http://vooriedereen.favorietje.nl Je moet daar maar eens kijken en dan hoor ik het wel van jou.En kan ik jou ook bij de pubersvannu noteren.Laat het mij even weten. 😉 😉 Groetjes en een fijne dag

  11. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Bianca!
    Ja hihi, je weet gewoon niet wat je allemaal moet inslaan. Ik werd helemaal gek. Offe…dat was ik natuurlijk al voor een groot deel ghehehe 😉
    Ik ben inderdaad blij dat ik geweest ben. Gisteren heb ik zitten omrekenen wat alles bij elkaar orgineel gekost zou hebben en ik kom toch op een flinke 300 euro. Debiel he? Er zat een dierenartsenpraktijk van Barbie bij en een spel van 32 euro. Ik schrok er wel van want voor zoveel geld heb je in feite maar een paar spullen. Als je het allemaal in een gewoon filiaal zou kopen dan he?
    Dank je wel voor je complimenten 😀 Ennuh…natuurlijk mag je linken 😉
    Jij ook een hele fijne dag! groetjussssss 😀

  12. tycho's mama zegt:

    Volgende keer bij zo’n actie ff bellen hè!! Ik kom er wel voor naar Eindhoven-city!!

  13. Emmelinda zegt:

    Okidokie, dan weet ik dat. Er is nog wel maar hoeveel is nog mar de vraag. Ik weet niet of het zich nu nog loont 😉 Maareh..dan laat ik het je weten, kun je meteen mee naar de Scapino 😉

  14. tycho's mama zegt:

    Weet je hoeveel Playmobil we in die tas hadden kunnen proppen voor 5 euri!!!!! Dat was echt lachen geweest. Die benzinekosten heb ik er zo uit, ik weet het zeker!!
    Nu ff naar de tandarts, tweede kies die onder handen genomen gaat worden 😦 Tot later!!

  15. Emmelinda zegt:

    Nopes. Helaas want die waren er het eerst uit. Die zijn ook niet meer binnengekomen. Ik ben daar stom in geweest. De eerste dag dat die grote opruiming van 50% was had ik dat in moeten slaan. Maar omdat mijn kids er niet mee spelen heb ik er niet aan gedacht. Had ik mooi kunnen doorverkopen! Ik heb wel Barbie gekocht. Ga ik proberen te slijten. Maar daar hadden ze nog maar 1 soort doos van. En een grote barbieauto. Scoort ook altijd goed op marktplaats maar dat ging niet in zo’n tas 😉

    Ai…dan wens ik je heeeeel veel sterkte. Ik ga aan je denken oke? Tot later!

  16. Rianne zegt:

    Wow wat heerlijk zeg!
    Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat ik veel roze zie….toeval? 😉

  17. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee hoor, je hebt helemaal gelijk. Roze is de lievelingskleur van Stef en dat Barbiespul (en veel meidenspul) is vaak roze. Ik heb ook andere kleurtjes ingeslagen. Ook zo’n (goh hoe heet dat) knuffel voor baby’s; zo’n doekje met een hoofd er op. Nee niet voor de meiden ghehehe maar voor Sam. En hij speelt er nog mee ook! Dankbaar he? Ghehehe 😀

  18. Jolanda zegt:

    Ehm…. ik durf het bijna niet te vragen, maar als moeder van 5 kids doe ik het toch…..

    Waar woon jij??? 😉 😀

  19. teFré zegt:

    Sam aan het baby knuffel spul, wat schattig 😀
    Shai sleept ook altijd met knuffies van Naomi rond hihi

  20. Emmelinda zegt:

    @Jolanda; Tuurlijk Jolanda, vragen staat vrij. Ik woon in Eindhoven 😉

    @teFré;Ja grinnik. Ik had het als geintje gekocht maar hij is er zo blij mee. Ik zal straks eens kijken of ik er een foto van kan maken 😉 Leuk is dat he, dat gesleep met die knuffels! 😀

  21. Insoontje zegt:

    Haha… dat is nog eens leuk inslaan hè 😉

    Ik wens jou een hele fijne dinsdag!

    -x-

  22. Juist zegt:

    Kan me voorstellen dat er nu meer mee naar huis mag dan anders! En als je toch wel voor de ruimt ebetaald dan moet je het ook opvullen 😀 Heel vervelend zeg dat ie dichtgaat, die winkel 😉
    voor de eerste 7 verjaardagen zit je dus wel goed? ( 8) ik ben de 15e jarig 8) ) haha ..

  23. Emmelinda zegt:

    @Insoontje; Ja heeeerlijk! En ik maar denken dat ik geen zak gevuld zou krijgen! Wat een zooitje was het daar ghehehe. Alles in grote kratten door elkaar. Graaien dus ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne dinsdag toe! Griefs 😀

    @Juist;Ja gek he. Van die stinkdiertjes. Hebben ze vaker om gezeurd maar die zijn best prijzig. En je weet niet eens wat er in zit. Nou gisteren kregen ze er dus allebei eentje. En spijt dat ze hadden ghehehe. Wat een stank!
    Grinnik…het is wel rustiger winkelen binnenkort al we met z’n viertjes de stad ingaan. Stef wil altijd effies daar neuzen. Eh…spullen verstoppen heet dat ghehehe 😉
    Hahaha wil je ook een K3-schrift? 😉

  24. leejo zegt:

    Tja, hoe noemen ze het ook weer, o ja graai cultuur, en dat is bij deze maar weer eens bewezen dat zelfs huisvrouwen zich daar schuldig aan maken 😉

  25. Emmelinda zegt:

    Ik graai liever in een bak afprijsspul dan in een bak sop hahaha 8)

  26. angel zegt:

    Ik zie t helemaal voor me.. jij graaiend in die bakken… 😀 Hier zijn we t bart smit tijdperk al jaren voorbij.. en t duurt waarschijnlijk nog wel een aantal jaren voor ik er weer een bezoek breng 😉

  27. Sjoukje zegt:

    Wat een hebbert ben jij! 😉
    Ik zie je graaien in al die bakken….hihihi. 😀

  28. Emmelinda zegt:

    @angel; Ja was wel moeilijk om iets voor Mies te kopen. Ik liep voor haar alleen nog maar naar binnen voor dvd’s, spellen en Winx. En dat laatste zelfs ook niet fanatiek.
    Stef is wel nog blij te maken met Barbie en dat soort spul. Maar ik vind het meestal zonde. Ze kleden die pop uit en daar ligt ze dan 😉

    @Sjoukje; Hahaha ja he? Schandalig gewoon ghehehe. Je weet maar nooit wat je tegenkomt. Met dat spel ben wel heel erg blij. Die Barbiespullen probeer ik te verpatsen. Eens kijken wat ik er voor kan vragen 😉

  29. natasjalex zegt:

    he kon je me dat niet even eerder zeggen?? dan was ik er ook even langsgegaan!! 😕 😀

  30. Emmelinda zegt:

    Kan nog 😉 Je woont hier vlakbij?

  31. ~Tina~ zegt:

    Hehe, ik ben er weer hoor. Een lange update kun je op mijn log lezen. Helaas thuis nog geen internet maar wel op het werk gelukkig.
    En o wat een voordeel zeg, daar wordt je zeker hebberig van.
    Ik wens je een fijne dinsdag!
    Groetjes van Tina 😀

  32. Emmelinda zegt:

    Heeej Tina! Ik zal er zo eens gaan neuzen! Gelukkig kun je wel op je werk verder hihi 😉
    Zeker weten dat je er hebberig van gaat kijken hihi.
    Jij ook een hele fijne dinsdag!! Groetjes terug! 😉

  33. MIEP zegt:

    Hee GraaierdEmmelinda,

    Geweldig zeg, had je dat niet eerder kunnen laten weten, was ik vandaag ff lekker bij je langs gegaan…… hadden we de auto eens even lekker volgepropt voor 50 euri’s…. en dan meteen naar marktplaats.nl… hihihihi
    Cool, de DVD heb je ook….. Dochter blij!! 😀

  34. Gonny zegt:

    hahahaha. Maar je hoeft nu nie meer te gaan hoor
    hebben alleen nog maar rotzooi.Ik ben net nog geweest
    had nog nie genoeg hahaha , nee nieuwsgierig.
    Kim had gister wel 6 tassen bij ikke 2 nou wij kenne vooruit hoor!! 😛

  35. Nav jouw verhaal ben ik ook naar de Bart Smit hier gegaan,en zocht me rot naar die tassen voor 5 euro, ze stonden nergens!!
    Ik zeg tegen die verkoper, “waar kan ik die tassen vinden die je voor 5 euro vol kan stoppen” hij kijkt mij erg vreemd aan.
    Ik zeg hem ik lees het net op internet!!
    Bij hoog en laag hield hij het vol dat het niet zo was…………ik zei dan ga ik terug en print het uit.
    Kom ik dus op je site Emmelinda………heb ik toch helemaal over je eerste zin heen gelezen 😕

  36. Emmelinda zegt:

    @MIEP; Heeeej Mieperdemiep! Hoe issie???
    Grinnik…dan was je ff zwaarbeladen geweest! Mocht ik de volgende keer weer zoiets zien of horen dan geef ik een tip oke? Ik heb er nooit een flauw idee van wie iets wel of niet wil maar nu hou ik het in de gaten!
    Jaaa gaaf he? Stef vind het een te gek verhaal, dat ik daar op mijn knietjes lag om onder dat rek te kijken hahaha

    @Gonny; Dat dacht ik al. Dagmar was om 5 uur nog wezen kijken gisteren. Demi zou met Maura vandaag gaan omdat Dagmar had gezegd dat ze nog nieuwe kratten binnen kregen. Zal vies tegenvallen denk ik ghehehe.
    Ik had vandaag nog een keer willen gaan maar weet je, ik ken mezelf. Die kleine dingen allemaal bekijken ze toch maar even hiero en dan zitten we weer met een tekort aan bergruimte ghehehe. Bart Smit maakt plek en wij willen juist plek hahaha 😉
    Ik kan me goed voorstellen dat Kim 6 tassen had! Was Daniel haar nog komen ophalen dan? Hihi 😀

  37. Emmelinda zegt:

    Oh Pittige Tante…dat MEEN je niet? Oh jeetje *weet niet of ze nou moet proesten of medelijden moet hebben*
    En die verkoper nou bellen naar het hoofdfiliaal hoe dat zit met die tassen van 5 euro ghehehe
    8)

  38. Gonny zegt:

    Ja , da moes wel ze had wel hele mooie dingen, maar ja, die had ook eerste keus he. 😉

  39. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Dat scheelt enorm. Hadden ze bij haar moeilijk gedaan over die grote dozen die niet in de tas pasten? Ik wou eigenlijk die barbie auto meenemen maar ja dan was mijn tas vol. Beetje zonde ghehehe 😉

  40. Gonny zegt:

    Nee dat mocht zij ook niet hoor hahahaha zou mooi zijn,maar ze had wel ps spelletjes enzo. Ik kon d’r nog wel een vervolglog opschryven hahahahha. 😀

  41. Anne zegt:

    Oooh dat is wel fijn dat je dat dan zo goedkoop kan krijgen haha! Maar dan heb je eenmaal de smaak te pakken en kan je het niet meer loslaten =P
    x

  42. MIEP zegt:

    @ PT ik lig helemaal in een deuk hier! Sorry, ik schaam me diep. Dit het leedvermaak, maar is zo leuk!!!!!

  43. Ja lachen jullie maar 😕
    Ik geloof dat ik aan de bril moet 8)

  44. Claudia zegt:

    Hallo Emmelinda,
    Is dat ff mooi meegenomen zeg, ik zou net hetzelfde reageren als jij hoor, om er toch maar zoveel mogelijk in te krijgen, van zo’n zaakje moet je profiteren, want dat komt weinig om maar niet te zeggen, nooit meer voor. en idd met wat puzzelwerk, krijg je je zakje toch aardig vol met mooie spulletjes voor de kids.
    Ze hebben jou precies ook vroeger wijsgemaakt als je gekke bekken trekt en de klok slaagt twaalf uur, dat het zo zal blijven de rest van je leven, dat verhaaltje komt me toch oooo zo bekend voor 😉 Wat ze een kind toch al niet meer kunnen wijsmaken he 😉
    Nu vlug ff eten, want Philippe staat terug aan de kookpot en straks een logje maken over vandaag.
    Fijne avond nog en een knuffie
    Claudia

  45. Santi zegt:

    haha ik zie nu pas dat je ooit lang geleden op http://www.snoti.web-log.nl hebt gereageerd. Nee, ze bestaat echt.. 😛
    Leuke blogs ook hierzo!!
    x Santi.

  46. Sjoukje zegt:

    Hoi, hoi, daar ben ik weer.
    Die animatie kan je maken bij photobucket, hieronder de link, daar staat alles uitgelegd.

    klik

    Succes! Sjoukje

  47. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Oh hihi dus toch niet. Wat doenz e straks met die meuk? Wegkiepen op het stort? Ik kan me niet voorstellen dat ze iemand de boel laten uitzoeken???

    @Anne; Ghehehe ja dat is echt zo. Mijn hoofd wilde de hele tijd terug naar Bart Smit om te zien of er nog iets over was gebleven wat ik over het hoofd gezien had maar mijn lijf sputterde tegen. Of anderom ghehehe.

    @MIEP; Ohh jij bent ook al zo! Ik vond het sneu en waanzinnig tegelijk. Ik zie die rel ook voor me…dat die verkoper belt naar het hoofdkantoor en vraagt hoe dat dan in elkaar zit 😉

    @PT; Volgende log maak ik de eerste regel dik 😉 Ehm…moet ik wel eerst eentje schrijven ghehehe 8)

    @Claudia;Ik heb het ook eens gehad bij een Blokker die van de hoek verhuisde naar een ander pand. Ging ook alles weg. Ook speelgoed. Daar ben ik ook vaak teruggeweest hihi. Het is alleen al leuk om te zien hoe gretig je medemens alles inslaat ghehehe 😉
    Hahaha ja hebben ze je dat ook proberen wijs te maken? Grappig dat je er op reageert. Ik zat er namelijk aan te denken bij wie een lampje zou branden (van herkenning) wanneer ze dat zouden lezen hihi. Maar zo zijn er nog een boel spreuken die blijven he? Dat je je moeder niet zult slaan want dan groeien je handen boven het graf uit bijvoorbeeld 😉
    Ik zal jouw logje straks lezen. Ik ben namelijk eigenlijk aan het strijken en op weg naar de wasmand voor meer ghehehe. Tsja moest ik toch effies neuzen 😉
    Tot strakkies dan en alvast een heeeele fijne avond! 😀 Liefs!

    @Santi;Hihi grappig he? Soms kom ik ook een log tegen waarvan ik me vaag herinner er ooit geweest te zijn. Er zijn ook logjes die ik niet eens meer herken. Niet omdat mijn geheugen hapert ghehehe maar omdat ze de log iedere maand een ander jasje aantrekken 😉
    Thanks en tot de volgende keer maar weer Santi! 😀

    @Sjoukje; Oh dank je wel! Dat is lief van je! Daar ga ik straks even neuzen. Ik ben nou zogenaamd aan het strijken hahaha. Laat ik dat maar even afmaken, heb ik daarna lekker veel tijd om die link te bekijken! Thanks XXX

  48. En ik zal beloven wat beter te lezen, kee?
    (ik ga voorlopig niet meer naar de Bart Smit toe) 8)

  49. Gonny zegt:

    Kim weet ook niet wat ze dalik doen met die muk, je kan nog wel wa uitzoeken maar nie veel.

  50. En om te bewijzen dat ik er echt geweest ben, zie hier de bon van vandaan 😕klik, dus geen uit de nek klets verhaal!

  51. Emmelinda zegt:

    @PT;Grinnik…ik denk dat je dat na vandaag niet eens hoeft te beloven. Dat overkomt je nooit meer. Ik bedacht me later dat het eigenlijk best dapper was dat je het hier opgeschreven had. 😉
    Hihi jaja met PSP de datum van de bon veranderen he? Ik zal morgen eens even bellen 😉 Geintjuhhhh 😉

    @Gonny;Dat zal ongelooflijk hard gegaan zijn vandaag of niet? Met die markt in de stad. Is toch altijd drukker???

  52. Jenni zegt:

    Sjezus, ik wou dat ze bij ons die Bart Smit eens dichtgooiden!
    Ik zou minstens net zo hebberig zijn.. desnoods sla ik een andere moeder d’r hersens in als ze me voor is met een bepaald artikel, hehehehe….

  53. Emmelinda zegt:

    Ghehehe ik schreef hierboven ergens al in een reaktie dat ik de trap en mep-bewegingen niet vermeld heb ghehehe. Komen ze bovenop je staan. Om maar niks te missen van wat je allemaal van beneden uit die bakken naar boven haalt ghehehe.

  54. Emmelinda zegt:

    -2x ghehehe (was beetje teveel van het goede, ik zag het weer helemaal voor me ;))

  55. Geertje zegt:

    Wauw 😛 Wat een mazzel!!! 😛
    Jammer dat k niet in de buurt van Eindhoven woon, had ik meteen wat verjaardagskadootjes kunnen meenemen 8)
    Maar wat hardstikke leuk voor je; en dan is het net of je in een schatkamer loopt he? 8)
    Wens je een fijne avond! 😛

  56. Emmelinda zegt:

    Jaaa super he? Ik ben er zo blij mee! Ik heb er wel spijt van dat ik die pokkemicrofoon met ontelbare geluidjes voor Stef heb meegenomen hahaha 😉
    Weet je, er lag veel klein spul. Echt een zooitje. Allemaal grote kratten met spul. Die grote gewilde dingen zoals playmobil enzo waren al de eerste week verdwenen. 😉 Dit was gewoon voor de heb. Vind ik 8)
    Grinnik…ja het was een schatkamer en martelkamer tegelijk. Al die mensen die tegen je op knallen omdat ze perse langsmoeten om in “jouw” krat te neuzen en daarbij tegen je aan gaan staan. Bleergh. En toen was het nog niet eens zo ongelooflijk druk 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! 😀

  57. Ellis zegt:

    En waar laat je het nu zo lang dat wat je allemaal hebt ingeslagen? 😛

  58. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja da’s een probleem. De helft heb ik al uitgedeeld aan de kids. Een soort nieuwe feestdag hahaha. De rest verstop ik op zolder en zet het op marktplaats. Die dingen hebben ze namelijk al dus kan ik voor het geld iets anders kopen 😉

  59. Belinda zegt:

    Hoihoi..Hier ben ik weer..
    Ach wat leuk die cadeau’s, zullen de kinderen zeker heel blij mee zijn 😉
    Haha..Slim om het op markplaats te zetten, verdien je geld, en kun je het weer besteden aan iets héél anders 😀

    Groetjes en een fijne Avond
    Belinda

  60. Emmelinda zegt:

    Hoi Belinda,

    Ja al heb ik ongelooflijke spijt van die vervelende microfoon met ingebouwde muziekfuncties ghehehe. 😉
    Zo is het. Het is toch al allemaal zo duur, zo verdienen we een extraatje 😉 Zal wel weer aan de kids op gaan. Zoals altijd 8)

    Jij ook een heeeeele fijne avond!
    Groetjes terug!

  61. Belinda zegt:

    Haha..Waarom zet je die dan ook niet op marktplaats??
    Wel kans dat je eigen kind hem dan weer van marktplaats voor je koopt, maar gewoon het idee het bijna verkocht te hebben 8) 😛
    Ja, Altijd dat ene lijstje:
    1.Kinderen
    2.Man
    En als laatste
    3.Jezelf

    😉
    Groetjes
    Belinda

  62. Emmelinda zegt:

    Wie? Stef op marktplaats zetten?? Geintjuhhh.
    Nee ik kan het haar niet aandoen. Ze is zo blij met dat kreng. Laat ze maar lekker spelen 😉

    Zo is het, Belinda *pinkt traantje weg*. Maar goed, alles voor het goede doel he. Zijn ze weer effies rustig ghehehe 8) 😛

    Greetz 😀

  63. Belinda zegt:

    Haha..Nou ik zou haar best van je over willen kopen hoor 😛

    *sniksnik*Ja, haha..Een goed doel is en blijft dat 😉
    Zelfs al zijn het kinderen en niet jij 8)

    Groetjes
    Belinda

  64. Emmelinda zegt:

    Krijg ik er dan een kameel voor terug? 😉

    Ach ja, ik ben al blij wanneer zij het naar hun zin hebben. Heb ik rust ghehehe.. Dat koppie van Stef toen ik vertelde dat ik die cd-rommetjes gevonden had! Onbetaalbaar!!!!

  65. Claudia zegt:

    die smile op die kids hun gezichtjes is dan toch onbetaalbaar he 😀

    fijne avond nog Emmelinda
    knufje

  66. Emmelinda zegt:

    Ja dat is echt zo! Heerlijk. Ennuh..ik stop mijn vingers wel in mijn oren wanneer Stef haar talenten laat horen 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond (ik kom zo meteen ff op je log spieken ;))
    *vette knufff*

  67. Claudia zegt:

    Ik zou hier thuis ook soms beter zo van die oorverwarmers kopen (zo van die waar ik als kind mee moest! lopen als het winter was, vreselijke dingen, maargoed) Ze hebben alletwee al hun eigen radio met cd en als ze dan op hun kamertje zijn, en beide verschillende muziek hebben opliggen, de een K3, de ander Piet Piraat, dan weet je genoeg zeker 😉

  68. GekinblacK zegt:

    Allemachtig ik zie in 1 keer beelden voor me van een massa mensen die samen een winkel bestormen. Zijn er nog gewonden gevallen ?

  69. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Hahaha ja dat klopt. Al is Piet Piraat nu wel verleden tijd. K3 hoor ik wel. En veel uit de top 40. Dat scheelt voor mijn oortjes. Behalve inderdaad wanneer ze allebei tegelijkertijd naar muziek luisteren. Maaaaar daar hebben we iets op gevonden; de koptelefoon ghehehe 😉

    @GekinblacK; Grinnik…dat dit het journaal niet gehaald heeft is werkelijk een wonder. Misschien omdat de duurdere dingen allang verdwenen waren? Maar er waren personen bij die een flinke por (en dan druk ik me netjes uit) in de zij verdienden. Toen was het nog niet eens zo druk 😉

  70. Claudia zegt:

    Dat werkt hier niet, ze willen kunnen dansen en springen en…. en draadloze zijn meestal van die kanjers, dat je mijn kids niet meer ziet staan met die dingen op hun hoofd. ’t zou wel een grappig zicht zijn alleszins 😀

  71. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is waar. De vrijheid is meteen aan banden gelegd. Eh…aan een snoertje 😉 Die draadloze zijn ook weer een paar prijsklassen hoger, daar laat je ze niet zo maar mee springen he 😉 Maar je hebt gelijk…het zou een grappig gezicht zijn. Misschien moest IK er maar zo-eentje opzetten wanneer ze zo nodig muziek moeten beluisteren hiero 😀

  72. Claudia zegt:

    ik wil je gerust mijn oorverwarmers van vroeger lenen…. knalrood. Dat zou pas een foto waard zijn 😀

  73. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa. Nou is rood mijn lievelingskleur dus wat dat betreft zou ik het wel aandurven. Alleen het formaat 😉

  74. Claudia zegt:

    goh, ze zijn niet groter dan een koekepan 😛 passen doen ze altijd dus 😉

  75. Heb je niet gekeken of er soms iemand met dezelfde laarzen naar buiten liep. 😀

  76. Emmelinda zegt:

    @Claudia;Grinnik…moesten we eens testen bij Prins Charles ghehehe 8) Zou hem best staan denk je niet?

    @Leidse Glibber; Whoeehaa…ik geloof dat het de eerste keer was dat ik NIET schrok van die poortjes. Kwam ook omdat alle poortjes in de omstreek begonnen te loeien. De mensen die net BS verlaten hadden met hun spulletjes gingen vrolijk verder shoppen en bij die winkels ging…juist! Weer het alarm af ghehehe 😉

  77. Claudia zegt:

    hahaha, dan ben ik er ook vanaf, hij mag ze gratis hebben. 😀

  78. Emmelinda zegt:

    Welnee…hij moet dokken ghehehe. Heeft toch poen zat. Het is ook een oud voorwerp. Wie weet hoe zeldzaam het nog is? 😉 😀

  79. Emmelinda zegt:

    Ja en Charles ondertussen ook ghehehe 8)

  80. Claudia zegt:

    dan passen ze goed samen 🙂

  81. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is 1 ding dat zeker is! 😀

  82. Claudia zegt:

    Ik ga zo meteen eens mijn bedje induiken en kijken of schaapjes tellen lukt om in slaap te geraken….
    Slaapwel voor straks en tot morgen.
    knufje

  83. Juist zegt:

    Haha, heb je serieus nog k3 schriften gehaald 8) super zeg! Ik heb al hun cd’s..Serieus, ik schaam me niet hoor 😉 Ik wordt 20 he? Stopt de tienertijd (zegt niets 8) ) Haha, grappig dat je zoveel dingen mee mag nemen, en superslim van dat verstoppen… 😉

  84. Emmelinda zegt:

    @Claudia;Hihi lekker schaapjes tellen. Aan het spit of gewoon in de wei 😉 Ghehehe
    Slaap lekker zo meteen, groetjes aan Philippe en tot morgen! Knufffff

    @Juist; Grinnik…ja hoor. Een vrouw riep tegen haar man dat er K3-schriften lagen. Die heb ik meegegrist toen ze weg waren hahaha. K3 heeft ook vrolijke muziek, eerlijk is eerlijk. Alleen ben ik ze wel gauw zat wanneer ik 5x per dag alles aan moet horen hiero. Maar dat heb ik ook met top 40-muziek.
    Ennuh…niks ervan, niks stoppen met de tienertijd. Heerlijk!
    Ja het heeft wel effekt gehad he, dat verstoppen. Ik heb me wel gek gezocht maar goed. Wat is zo’n pand dan groooooooot 😉

  85. Nicky zegt:

    Applaus! Voor jou met je proptechniek en voor je dochter met verstoptechniek! 😀

    Overigens… ik ben helemaal alleen hier…. 😦
    Hallo? Hallo? *kijkt achter het scherm* Dit is écht zeldzaam!

  86. Emmelinda zegt:

    Jaaa goed he? 😉 En we zijn er beide heeeel gelukkig mee. Mies ook maar die is iets nuchterder hahaha 😉

    Giechel…ja net voor het plaatsen van de nieuwe log deed de router niet meer mee. Wilde ook aandacht denk ik. Dus was ik pleitos. Om twaalf uur was het weer gefixt;)

  87. meta1973 zegt:

    wauw, sla je slag!!!!! goed gedaan hoor, gewoon doen!!!! hahahahahaha!

  88. Mier zegt:

    Tgggg zij wel weer!!!
    Heb het ooit gehad bij de sluiting van Giraffe, kon je voor 10 euro je zak vullen…
    Maaruh had je nog dure dingen weten in te palmen??
    *hebberd*

  89. Emmelinda zegt:

    @meta1973;Hihi ja balen dat er nog zoveel andere mensen waren ghehehe. Belachelijk gewoon 8) 😉

    @Mier; Hihi 😉
    Heeeeerlijk is dat he? Zou ik ook nog wel eens willen, bij een Blokker ofzo. Dat heb ik al eens meegemaakt maar toen was ik zo gefocust op het speelgoed. Dat zou ik nou anders doen. Denk ik… 😉
    Nee die hele dure dingen zoals Playmobil ensow waren er al heel lang niet meer. Maar ik heb nog wat spul van Barbie. Kan ik mooi verpatsen 😉
    *knipoogt*

  90. henriette zegt:

    Ohhhh, das niet verkeerd zeg, zo shoppen. Onze kleine meid wordt maandag 2, kan ik nog ff een bestellinkie bij je doen? 😛 😉

  91. Emmelinda zegt:

    Ik heb nog een Barbie-dierenarts-set in de aanbieding 😉

  92. henriette zegt:

    Hm, is ze nog iets te klein voor 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

