Sam schrijft zijn memoires

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sam schrijft zijn memoires

  1. Powerserver zegt:

    Grappig…zowel links als rechtshandig πŸ˜›

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja van alle markten thuis. Gaaf zo’n hoogbegaafde kat he? ghehehe πŸ˜‰

  3. erikisboos zegt:

    Of hij schrijft een boodschappen lijstje

  4. erikisboos zegt:

    Of hij schrijft een boodschappen lijstje

  5. Emmelinda zegt:

    Dat kan ook. Als het maar geen afscheidsbrief is πŸ˜‰

  6. remco zegt:

    boodschappenlijstje sam

    1 kerststukje
    2 kerstboom
    3 verse vis
    4 verse muis
    5 lekkere knabbeltjes voor tussendoor
    6

  7. Emmelinda zegt:

    6 m’n ballen terug 8)

  8. tycho's mama zegt:

    HΓ©, wat ben je vroeg met je logje *maakt vreugdedansje* nu kan ik het ook eens meemaken. Lig ik nog niet te maffen tenminste. Leuke animatie heb je er weer van gemaakt! Is dat het nieuwe speeltje van Photobucket ???? πŸ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik had ‘m eigenlijk willen bewaren voor na twaalf uur maar ik heb er op gegokt dat je nog een keertje kwam EN ik heb nog een log klaar. Moet alleen nog een plaatje zoeken. Die plaats ik wel na twaalven πŸ˜‰

    Jaaa leuk he? Is reuzemakkelijk! Lang leve Photobucket! πŸ˜€

  10. tycho's mama zegt:

    Ik moet ook maar eens even uit gaan puzzelen hoe dat werkt!! Maar nu ik je log gelezen heb, kan ik met een gerust hart gaan slapen en dan lees ik morgen op mijn werk je log van 12.00 uur!! πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Het is niet moeilijk. Egnie. HIER heb je een handige gebruiksaanwijzing.

    Hihi okidokie, afgesproken! Slaap lekker voor zo meteen. Niet snurken he? Ghehehe πŸ˜‰

  12. tycho's mama zegt:

    Neeeeeeeeee, ik snurk niet. Laat ik aan man over!! Heb je link in favo’s gezet. Ga er morgen eens voor zitten!!
    Truste xxx

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi zal je baas blij mee zijn ghehehe πŸ˜‰
    Ik ben benieuwd wat je er van maakt!

    Truste *dikke pakkerd*

  14. Emmelinda zegt:

    Goed he? Je kunt alles beter opschrijven voordat je gaat slapen anders ben je het weer kwijt. Ik moet eens een voorbeeld aan Sam nemen ghehehe πŸ˜‰

  15. teFrΓ© zegt:

    whaahaa….. hij is zeker een oproep voor de krant aan het schrijven…. gezocht: ballen, verloren op….. *grinnik*

    (staat een linkje naar Nooms kunst!)

  16. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…of hij schrijft naar de politie. Dat ze zo maar zijn ballen gejat hebben ghehehe

    (komeraan ;))

  17. Nicky zegt:

    De volgende stap is een eigen weblog. “Watmauwjemenou.web-log.nl” πŸ˜‰
    Hmm, even je gebruiksaanwijzing voor Photobucket lezen.. Het ziet er wel Γ©rg leuk uit! Goed gedaan, joh!

  18. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa nee stel je voor. Straks is ie stukken populairder! Dan word ik jaloers! Ghehehe πŸ˜‰

    Is echt leuk he? En zo makkelijk! πŸ˜€ Eens kijken wat jij er van weet te bakken πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Eigenlijk is die web-naam wel errug leuk gekozen. Misschien moet ik zeg veranderen in mauw hahaha πŸ˜€

  20. Nicky zegt:

    Populairder? Neeee, Emmelinda! Dat kan helemaal niet!
    (slijm, slijm). Ik duik mijn bedje in, knutselen met foto’s doe ik een andere keer! Welterusten!

  21. Emmelinda zegt:

    Whaahaa je mag blijven hoor. Het slijmen heeft geholpen ghehehe πŸ˜‰
    Okidokie…slaap lekker! Tot de volgende keer! πŸ˜€

  22. Martijn zegt:

    Het begon vast zo:

    Ooit lang geleden was er familie muis…….

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik…als ie zijn speelgoedmuisjes bedoelt? Die heeft ie trouwens aan flarden gescheurd. Moordlustig beest! 8)

  24. Marika zegt:

    Ojee is Sam ook al zo gek op pennen? πŸ˜€
    Ik moet Tootsie onderhand op de gang zetten als ik iets moet schrijven. Vooral leuk als je een kaart aan het schrijven bent en hij mept steeds tegen die pen aan, terwijl je zo je best doet om netjes te schrijven. πŸ˜•
    πŸ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zijn het de kids niet die mijn pennen jatten omdat die wel te vinden zijn en die van hunnie niet dan rent Sam er wel mee weg.
    Hahaha ja klopt. Ik moet eerst zorgen dat hij uit de buurt is wil ik iets opschrijven. Als Marc de administratie doet gaat Sam ook bovenop zijn papieren liggen. Zo dwars mogelijk. En dan maar meppen naar die pen!

  26. Emmelinda zegt:

    Haha daar ligt trouwens de bovenstaande log ghehehe πŸ˜‰

  27. Bianca zegt:

    Ik wil je even bedanken voor de lieve reactie.Had ik net nodig. πŸ˜‰ πŸ˜‰ πŸ˜‰ Wat leuk zeg die sam.Ben jij ook aleens wezen kijken op die site van garfields.web-log.nlDaar schrijf ik de verhaaltjes op wat Tjesto de poes en het konijn Stamper mee maken.Als je het nog niet gezien heb moet je dat maar eens zien.
    Veel liefs Bianca πŸ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Ja laatst had je die als link onder de knop zitten he? En ik begreep er niks van hahaha. Ik dacht al dat ik de verkeerde log voor me had. Had ik niet gezien dat je er meerdere hebt hahaha πŸ˜‰
    Liefs πŸ˜€

  29. Fuzzy Bear zegt:

    Als jij eens geen zin hebt kan Sam een logje plaatsen πŸ™‚
    het lijkt mij een hele gezellige jeweetwelkater πŸ™‚

  30. Emmelinda zegt:

    Ik zal het hem eens vragen…wanneer ik ‘m weer zie. Hij is alweer een tijdje spoorloos in huis ghehehe. Die ligt vast ergens te maffen ipv inspiratie op doen voor zijn memoires πŸ˜‰

  31. Gonny zegt:

    Hahaha wat een slimme kat familie slim hahahaha
    en idd was vroeg dit logje maar ik heb ‘m nu pas
    gelezen nou die andere nog. 8)

  32. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het was even een logje tussendoor. Komt af en toe wel eens voor en ik vond het wel grappig voor Tycho’s mama πŸ˜‰

    Ik dacht al dat je thuis was want ik zag het licht bij jullie aan hahaha. πŸ˜‰

    Leesze πŸ˜€

  33. Gonny zegt:

    Ja ik ben pas ’n uurtje uit bed luilak he.

  34. Emmelinda zegt:

    Groot gelijk! Buiten is het koud joh! Daar spring je ook niet van uit je bed ghehehe. Maar het zonnetje schijnt. Heerlijk om te zien! πŸ˜€

  35. Sjoukje zegt:

    Wat een leuke animatie heb je ervan gemaakt.
    Die katten van mij kunnen dat niet, waar heeft hij dat geleerd?? πŸ˜‰

  36. rebecca zegt:

    leuk gedaan erg grappig πŸ˜€

  37. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje; Dank je! Eh…Sam bedankt. Ik had hem de hele tijd achterna gezeten met de digi om leuke foto’s te maken hiervoor maar het was allemaal niks. Zit ik op de bank, hangt ie ineens aan de tafel. Lucky shots dus.
    Ik kan Sam wel eens langssturen om les te geven? Ghehehe πŸ˜€

    @Rebecca; Dank je wel πŸ˜€

  38. Patrick zegt:

    Super leuk gemaakt πŸ˜€ πŸ˜‰

  39. natasjalex zegt:

    ah leuk!!! hihi!! was je daarna niet je pen kwijt? πŸ˜€

  40. Emmelinda zegt:

    @Patrick; Thanks!

    @natasjalex; Grinnik…iets later wel. Maar niet door sam maar door een van de kids πŸ˜‰

  41. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Hoe heb jij dat nou gedaan die foto’s van Bucket.ik vind dat ook wel leuk omdat op de site te zetten.Zou jij zo lief willen zijn omdat aan mij uitteleggen.Ik been wel naar die site geweest maar het is allemaal in het engels en dat gaat bij mij niet verder dan Yes en No πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Ik hoop dat je me wilt helpen.
    Groetjes en een fijne zondag. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  42. Emmelinda zegt:

    Tuurlijk Bianca! Ik kom zo wel effies naar je log πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Thanks πŸ˜€ Ook namens Sam 8)

  44. penseel zegt:

    leuk gemaakt zeg, dat moet ik allemaal nog eens uitpluizen is hij op geschoten met schrijven???
    fijne zondag

  45. Emmelinda zegt:

    Het is niet moeilijk. Er is een handoge log voor πŸ˜‰
    Nee Sam is er mee opgehouden. Hij had er een kattebelletje van gemaakt πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne zondag! πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

