Stoer?!?

Stoer zat ze achter het stuur en reed achter me aan. Ik op de fiets, zij in haar gepimpte Manta. Stickers er op, vleugeltje hier, spoilertje daar, je kent het waarschijnlijk wel. Veel blingbling-gehalte. Ze liet me, door een extra dot gas te geven, weten dat ze langs wilde maar ik deed niks verkeerd. *gromt*

Ik kon geen kant op. Ik vertik het om de stoep opgejaagd te worden omdat mevrouw er langs wilde. En zo langzaam fietste ik helemaal niet. Integendeel. Stoer keek ze terug toen ik achterom blikte. Zij met d’r dure stoere zonnebril. *walg* De muziek kwam keihard door de woofers, zoals dat bij zo’n Manta hoort (had ik al gezegd dat ze stoer was?).

Krkk.

Dat hoorde niet bij die muziek. Klonk wel stoer ghehehe. Ze was onvoorzichtig geweest met de drempel in de weg. *houdt lach in en kweekt buikkramp*
De spoiler was lager geweest dan ze dacht. (NANA nana NA). Dat krijg je er van, ghehehe. De Manta moest aan de kant van de weg want het stoere vrouwtje moest even de schade opnemen. Ai.

Jammer dat ik het niet kan horen wanneer ze haar mannetje uitlegt dat er een flinke schade aan de spoiler is….

Waarschijnlijk klinkt ze dan een stuk minder stoer!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stoer?!?

  1. Martijn zegt:

    Heeeee ik loerde erop ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha hing je al lang hiernaast? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  3. Martijn zegt:

    Zow nu heb ik de log gelezen ๐Ÿ˜‰ Heerlijk die drempels. Lekker er over heen vliegen, ik heb gelukkig geen spoilers ๐Ÿ˜‰ maar ik ben ook niet stoer ๐Ÿ˜€

    Stoere vrouwtje stapte uit om schade te kijken pakte haar blingbling phone, die gleed uit haar handen en viel stuk op straat ๐Ÿ˜€ Dat stukje ontbrak er nog aan ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Jaaaa lang leve de drempels! Nou ja ๐Ÿ˜• op zo’n moment dan. Wat een vervelend mens was dat. Ik werd er zenuwachtig van maar harder kon ik echt niet. Ik ging al hard zat.

    Ik vind het soms wel mooi op auto’s maar hoef het zelf ook niet. Ik ben ook niet stoer ghehehe.

    Jaaaa dat had er vast ook bij gekund. En iets van gemanicuurde nagels!

  5. Martijn zegt:

    Ja, haar ivoor wit gepolijste nagels braken af toen ze een poging waagde om de blingbling phone nog te vangen voordat deze de harde klinkers raakte. ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Ja dat is perfekt! Zo zie je meteen hoe de boze buitenwereld (de harde klinkers) TEGEN haar zijn!

  7. teFrรฉ zegt:

    had ze ook van dat ‘stoere’ blonde haar hahaha….

    (vanmiddag te veel geslapen en net filmpje gekeken… zo nog maar eens mijn bedje gaan proberen)

  8. Emmelinda zegt:

    Jaaa van dat waterstofperoxide (ofhoeheetdat) blond weetjewel ๐Ÿ˜‰

    Ik ga ook maffen. Ik hoop dat je nog kunt slapen zo meteen. Heb ik vaak…dan heb ik teveel geslapen ๐Ÿ˜‰
    Welterusten! ๐Ÿ˜€

  9. teFrรฉ zegt:

    hahaah juist DAT blont uhhh

    truste!!!

  10. Emmelinda zegt:

    Met van die grote oorbellen.

    En nou ga ik echt *knikt*

  11. RTL6 zegt:

    Komt later op de dag terug

  12. Martijn zegt:

    truste ๐Ÿ˜‰ ik ga ook de fles geven ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    @RTL6; GRAAG en neem dan ook een contract mee, ghehehe

    @Martijn; Voed ze! En slaap lekker daarna! Fijne weekend *zwaait*

  14. natasjalex zegt:

    haha net goed voor dat *stoere* mens!!! ๐Ÿ˜€

  15. Martijn zegt:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ *zwaait terug*

  16. Emmelinda zegt:

    @natasjalex; Ja lekker puh! Ghehehe. Meteen gestraft! ๐Ÿ˜›

    @Martijn;Pas op…zo meteen valt het flesje! 8)

  17. Nicky zegt:

    Was jij dat??? Die voor me fietste toen ik die drempel raakte…. ๐Ÿ˜‰

  18. meta1973 zegt:

    nananananaaaaaaaaaaa! hihi

  19. Liesbeth zegt:

    God (of wie dan ook) straft onmiddelijk 8)

  20. Gonny zegt:

    Had ze haar boodschappen er maar eerst uitmoeten zetten hahahahaha. ๐Ÿ˜€

  21. alinda zegt:

    ik had ook die vent wel is willen horen brommen hahah die hebben vast dikke bonje gehad lol

  22. Yvonne zegt:

    Haha, heel goed. Niet opzij gaan. Dat doe ik ook niet voor stoere vrouwtjes ๐Ÿ˜‰

  23. Bella zegt:

    erg stoer ๐Ÿ˜‰

  24. Fuzzy Bear zegt:

    leedvermaak he ๐Ÿ™‚
    sommige automobilisten zien je niet eens als fietser zijnde.
    platinablond hete het geloof ik, en dan die oorbellen erbij,
    worden dergelijke vrouwtjes soms gekloond? je ziet ze overal ๐Ÿ™‚

  25. Monique zegt:

    Haha.. Wat een leventje heb jij ook he’. Je maakt elke dag wel iets mee. ๐Ÿ˜›
    Ach weet je… ze mag van haar vent de volgende keer ook op de fiets ๐Ÿ˜€

  26. B.O.B zegt:

    Het is weer een goeie, mooi verhaal, ik lag weer in een deuk.
    Ik ben al helemaal niet stoer, heb geen bling bling auto, geen motor, geen fiets helemaal niks noppes, zielig hรจ?
    Ja we hebben wel een auto, een hรฉรฉl kleintje die goed over de drempels kan, en we jagen ook geen onschuldige fietsers op.
    groetjes Lia

  27. Emmaly zegt:

    en lekker geslapen ๐Ÿ˜€ wens je een fijne zaterdag en kom vanmiddag nog wel even buurten

    Liefs emmaly

  28. Zit je mijn zus nu voor gek te houden?

  29. --Natazz-- zegt:

    Een opel manta stoer, dat zijn toch die Johnnybakken uit de jaren 70? Ach die arme Anita, ik hoop maar voor haar dat Johnny nog een fikse voorraad van die meuk heeft liggen dat hij hem zo weer op kan pimpen. whahaha.

    En volgende x kreeg een foto maken ๐Ÿ˜‰

  30. leejo zegt:

    Hahahahaha dat zijn leuke dingen voor de mens ( niet voor haar), ik las toch niks in de krant, dat er een manta rijdster was mishandeld door haar vent ๐Ÿ˜‰

  31. rietepietz zegt:

    Hoi emmelinda, wat een eer weer na de eerste reactie van Leejo te zitten! Maar prachtverhaal en , hoewel de waarheid vaak in het midden ligt ( fietsers houden soms รณรณk echt met niemand rekening, zelfs hun eigen veiligheid niet ) het is waar dat sommige automobilisten meer dan รก sociaal op de weg zitten ! fijn weekend en groetjes Riet

  32. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Yep, sollie dat ik je zo uitgelachen heb ghehehe 8)

    @Meta;Heerlijk zulke dingen he? Kan ik echt van genieten ghehehe

    @Liesbeth;Zeker weten. Tjemig dat was een geluid. Misschien ligt die onderkant wel aan flarden ofzo ghehehe ๐Ÿ˜›

    @alinda;Gek is dat he; we kennen die vent niet maar weten gelijk wat voor typje het zal zijn. Met bijbehorende geluiden. ghehehe 8)

    @Yvonne;Goed zo! Dat is stoer! Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Bella;Eens kijken of ze volgende keer weer in z’n auto mag ghehehe 8)

    @Fuzzy Bear;Ongelooflijk is dat he? In bepaalde wijken hebben ze vast maar 1 kapsalon? Op de kermis zie je ze ook meteen. De blingbling straalt er vanaf ๐Ÿ˜‰
    Gisteren op de fiets (en ik reed echt alleen maar op het fietspad) heb ik ook weer een paar auto’s moeten ontwijken. Het wordt steeds gekker ๐Ÿ˜•

    @Monique;Ghehehe ja gelukkig wel eigenlijk, anders kreeg ik m’n weblog niet vol ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    Daar zou je wel eens heeeeel erg gelijk in kunnen hebben. Waarschijnlijk heeft ze vannacht bij de bulldog in de bench mogen slapen ghehehe 8)

    @BOB;DAT vind ik nou weer stoer; om geen onschuldige fietsers op te jagen! Ze was echt heel vervelend en ik kon geen kant op. ๐Ÿ˜•

    @Emmaly;Heeej Em! (hahaha dat klinkt toch zo leuk!) Ja ik heb heerlijk geslapen. Jij ook? Het ziet er buiten zo lekker uit! Ik moet er zo echt even van profiteren! Ik wens jou ook een hele fijne zaterdag! *knufff*

    @De weblog van Helmond;Oeps…sollie 8) Maar ZIJ begon ๐Ÿ˜›

    @Natazz;Jaaaaaa dat zijn ze! Stiekum vind ik ze wel leuk hoor maar dat komt omdat ik alles uit de jaren 70 en 80 leuk vind. Nou ja, bijna alles. Als ik het niet mooi vind dan duld ik het vanwege het sentiment ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Hahaha vaak is dat voor zulke Johnny’s no problemo. Kunnen ze de hele zaterdag onder de motorkap hangen en de motor vaak hard laten starten zodat de hele buurt kan meegenieten ๐Ÿ˜‰
    Jij zegt het; ik dacht het; in het vervolg moet ik ALTIJD m’n digi meenemen! ๐Ÿ˜€

    @Leejo;Jaaaa heerlijk he? Oh ik moest er toch zo om lachen. Ik kwam gewoon niet meer bij. Het was ook echt zo’n standaard mens. Je kunt die vent zo uittekenen. Die ruzie later ook, daar hoef je niet eens bij te zijn. Gelukkig maar dat er niks van in de krant stond, misschien valt er een volgende keer nog wel meer met (OM) haar te lachen ghehehe 8)

    @rietepietz;Jaaa fijn dat hij er weer is he? ๐Ÿ˜€
    Ja hoor, je hebt helemaal gelijk. Wanneer we in de auto zitten erger ik me ook aan het irritante gedrag van sommige fietsers. Geen hand uitsteken bijvoorbeeld en zo stomme situaties veroorzaken. Overal tussendoor crossen terwijl het levensgevaarlijk is. Ik zie het dagelijks. Maar in dit geval was ik ECHT heel braaf. *knikt*
    Fijn weekend en heel veel groetjes! ๐Ÿ˜€

  33. Ri@ zegt:

    Ik kom even
    Postbezorgen.

  34. Cassandra zegt:

    zulke mensen zijn heel vervelend als ze zo achter je rijden..
    lekker voor haar hahaha
    fijn weekend

  35. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Ri@, zulke teksten/berichten zijn altijd welkom! Fijn weekend ๐Ÿ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    @Cassandra; Ja echt wel! En als ik nou iets verkeerds deed ofzo…maar ik had me al heel klein gemaakt zover je dat kunt met een fiets en twee fietstassen achterop ๐Ÿ˜‰ Dus lekker puh voor haar.
    Fijn weekend!

  37. Dat begreep ik uit je log ja.

  38. Emmelinda zegt:

    Dan moet ze in het vervolg haar peperdure zonnebril afzetten ๐Ÿ˜›

  39. teFrรฉ zegt:

    ach sjonnie staat al weer met zijn maaten op de plaatselijke parkeerplaats te sleutelen aan de stoere Manta en Anita is druk aan het sjoppen met haar vriendinnen in haar panterprint-legging…. *proest*

  40. Emmelinda zegt:

    Ja hihi zoiets schreef ik al naar Natazz. Mooi is dat he, we kennen die mensen eigenlijk helemaal niet en jullie hebben haar niet gezien. Maar toch weten we allemaal hoe ze er uit zien en wat er zich afgespeeld moet hebben daar in dat huisje vol goudkleurige spulletjes en panterkussens (al zijn die weer helemaal hot bij de koloniale stijl ghehehe) hahaha.

  41. teFrรฉ zegt:

    *gruwel* hahaha ik heb ook wel koloniale stijl maar geen velletjes van beesies hoor, het enige velletje wat er zo nu en dan over de bank hangt is Shai hihi….

  42. Emmelinda zegt:

    Dat is dan ook het ALLERLEUKSTE velletje! Zoiets hebben wij in de vorm van een Sam ghehehe ๐Ÿ˜€

  43. Miek zegt:

    Misschien heb je HIER iets aan. Misschien kom je haar dan wel weer eens tegen op je fiets en kan je haar een poepie laten ruiken!!! ๐Ÿ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa ja die ROZE!. Dan laat ik er van die Grease-messen op zetten. (wanneer ze aan het racen zijn in de fiolm)

  45. tycho's mama zegt:

    Ik denk dat ik even was terug gefietst naar de drempel en dan heel hard was gaan lachen ofzo….
    Ja….ik weet het wel zeker! ๐Ÿ˜‰

  46. Dosdane zegt:

    Whoehahahahahahaaaaa, eigen schuld, dikke bult (Lees drempel)
    Och, ik heb het ook eens gehad hoor, ook met een Manta ๐Ÿ˜• En nee, je wilt niet weten hoe dat eruit zag ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ
    Maar goed….prettig weekend en geniet van die mooie momentjes..volgende keer afstappen en vragen:
    “Gaat het een beetje mevrouw Drรถge?” ๐Ÿ˜€

  47. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Had ik eigenlijk moeten doen maar ik ben een schijterd. Ik lach wel op afstand. ๐Ÿ˜‰

    @Dosdane;Whaahaa je dat was een mooie zin geweest al had ze dan haar gelnagels vast in mijn tere huidje gezet ghehehe 8)
    Hahaha dan weet ik al genoeg hoe die Manta er uit zag ๐Ÿ˜‰

  48. Miek zegt:

    ……..en vlammen aan je achterkant!! Hihihihi! Voooooeeeeeepp, smeltende zonnebril!

  49. Emmelinda zegt:

    Whahaaa ja en vergeet die stickers niet! Ghehehe. Trouwens…met zo’n brander vlam ik mooi die walgelijke velgen naar de maan ghehehe 8)

  50. Emmaly zegt:

    haha leuk is dat he nu je ook is tegen ee ander em kan zeggen haha …ja met die log heeft marco me gisteren even mee geholpen want ben zo goed in weblogjes bouwen en versieren NOT…en ben je lekker ergens nog heen geweest kom net uit de stad maar het is wel frisjes ๐Ÿ˜‰
    Knuffie emmaly

  51. Anne zegt:

    Haha lekker dan! x

  52. Monique zegt:

    Nou ik heb niks beleefd hoor, zoals gewonelijk… Tsjonge…wat een saaie boel hier bij ons in de buurt.. Waar is jouw winkel ? hahahaha

  53. Peperdure zonnebril? Ben je jaloers soms?

  54. Sjoukje zegt:

    Hahah…eigen schuld… dikke bult. ๐Ÿ˜€

  55. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Heee Em, hier is Em! *grinnikt*
    Dat heeft Marco uitstekend gedaan! Het is voor jou ook fijn dat je op je eigen site niet zo hoeft te scrollen he? ๐Ÿ˜‰
    Ja we zijn heel effies weggeweest. Ik heb veel geld uitgegeven (moest) dus daar kreeg ik het wel warm van ghehehe 8) Knuffff

    @Anne;Ja lekker puh he? ๐Ÿ˜‰

    @Monique;Hihi ik heb wel een paar dingen. Maar het was weer in de supermarkt. Ik weet niet of ik daar over ga schrijven anders denkt straks iedereen dat ik de hele dag in de supermarkt zit ghehehe. ๐Ÿ˜‰

    @De weblog van Helmond;Helemaal niet. Ik heb een hekel aan zonnebrillen op mijn neus ghehehe 8) Zo daar is er weer een 8) 8) 8) 8) zoooooo

    @Sjoukje;Ja lekker puh he? Ik ben benieuwd hoe haar avondje is afgelopen gisteren. Eens kijken of ze nog zo stoer was 8)

  56. Emmaly zegt:

    ja dat bedoel ik oh oh ben af entoe ook zo BLOND he haha zag me berichtje niet staan komt omdat ik Idd op een andere log zat schaam schaam….dus je heb lekker veel geld uit gegeven nou moet kunnen toch zo nu en dan

  57. Emmelinda zegt:

    Hahaha ah uiteindelijk komt het ook goed. Er staan hier gewoon teveel logjes. Ik moest maar eens een maandje niks er bij zetten ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ja klopt. Zo eens in de zoveel tijd is dat wel eens lekker he? Niet teveel anders hebben we weer een echo in de portemonnee ๐Ÿ˜‰

  58. Emmaly zegt:

    nee joh doe dat maar niet want als je een maand er niks op zet heb je zoveel meegemaakt dat het nog voller komt te staan haha..ja soms vind ik het ook weleens lekker hoor om veel geld uit te geven voor leuke dingen ๐Ÿ˜€

  59. Emmelinda zegt:

    Ja daar zit ook weer iets in. Ik moet me vaak toch al zo inhouden ๐Ÿ˜‰ Ik zou het ook niet kunnen missen. Iedere dag iets plaatsen is veeeeeel te leuk om het uit te stellen!
    Echt wel! En vooral omdat het nou uitverkoop is. Net die dingen die we moesten hebben zijn nu voor een spotprijsje te koop. Dat voelt zo goed! Maar het is veel geld. Terwijl je normaal er veeeel meer voor zou betalen. maar dat zie je niet zo omdat het dan niet allemaal op 1 dag gekocht is ๐Ÿ˜‰

  60. Monique zegt:

    Hahahaha.. zit je dat niet dan ? ๐Ÿ˜ฎ Dacht nog wel dat jij de hele dag in de super markt zit.. 8) en maar roddelen.. hahahahahahaha..

  61. Emmelinda zegt:

    Betrapt! Hahaha nee hoor, ik HAAT boodschappen doen. Maar ik hou wel altijd mijn ogen en oren open, je weet maar nooit of er een leuke log van gemaakt kan worden ๐Ÿ˜‰

  62. Monique zegt:

    hahahaha.. ja dat kunnen we merken aan je :p Je lijkt meer te beleven dan een standaard Nederlander ๐Ÿ˜›
    * krapt op haar hoofd en vraag zichzelf ineens af ben ik zo standaard dan ?* ๐Ÿ˜• hahahaha.. Ach… ik kan me altijd schuilen achter me zwijgplicht ๐Ÿ˜› hahahaha

  63. Emmelinda zegt:

    Whoehaa nee hoor, ik denk dat het zo overkomt omdat net die stukjes achter elkaar geplaatst zijn. Er zijn ook wel eens dagen dat er hier niks te beleven valt. Ik heb geen zin om logjes over het stofzuigen, avondeten bereiden en dat soort dingen te plaatsen. Tenminste…geen log over alles wat je in een dag doet. Tenzij het natuurlijk een waanzinnige log oplevert ๐Ÿ˜‰
    Ik vind het leuker om over andere dingen te schrijven ๐Ÿ˜‰
    Whaahaa de zwijgplicht. Waarom denk je dat ik hier niet ALLES plaats hahaha 8)

  64. Monique zegt:

    whahahahaahah… Plaats je nog steeds niet alles ? ๐Ÿ˜ฎ Ben benieuwd wat je voor me achter houd ๐Ÿ˜‰ hahahahha…

    Ik ga nu stoppen, me niet te veel missen he’ 8)
    Spreek je morgen zeker weer..
    xxx trusten voor later

  65. Emmaly zegt:

    ja joh moet je toch altijd doen dingen in de aanbieding kopen en zeker als je het graag wilt hebben…je zal wel gek zijn als je het dan laat liggen

  66. Emmelinda zegt:

    @Monique;Hahaha nee hoor, er blijft nog een heel deel van mezelf verborgen ๐Ÿ˜‰ Zware onderwerpen gebruik ik hier ook niet. Het moet grappig blijven ๐Ÿ˜‰
    Jaaa het is begonnen he? Het staat hier ook op! ๐Ÿ˜€
    Tot morgen! Ennuh…jij ook lekker slapen strakkies he?

    @Emmaly; Ja psies. Het is wel eens een gok want het kan ook op zijn. Maar meestal heb ik mazzel ๐Ÿ˜‰ Had jij nog wat leuks gekocht in de stad?

  67. Emmaly zegt:

    nou heb jij dan ff een geluk dat het er meestal nog is ๐Ÿ˜€
    Ja heb dingen gekocht die handel ik zo af en toe op marktplaats losse diddlvellen heb je vast wel is van gehoord ๐Ÿ˜€ die koop ik dan en zet ik afentoe online maar tis ook een hoop voor me verzameling hoor wat een beetje groot geworden is haha ach ja ieder zijn eigen tik zal ik maar zeggen ๐Ÿ˜‰

  68. Emmelinda zegt:

    Ja echt wel. Het is een gok maar wel een erg leuke gok. En is het weg. Och ja, dat doet effies pijn maar er komt wel weer iets anders. Als het ECHT leuk is koop ik het meteen ๐Ÿ˜‰
    Ja hihi dat ken ik zeker. De kids hebben ook een poosje Diddl gespaard. Was op school een rage. Die hebben er samen ook een heleboel, Stef en Mies. Eigenlijk moesten ze daar ook eens mee gaan handelen want het heeft me een boel centen gekost ghehehe ;). Mijn favoriet is en blijft Pimboli. Die is zo leuk!

  69. Emmaly zegt:

    Als je het ooit kwijt wil moet je het echt is op marktplaats zetten je bent het echt zo kwijt.Had toen echt heel veel bestellingen had er onderhand een dagtaak aan zo druk had ik het ermee haha

  70. Emmelinda zegt:

    Het is een goeie tip want hier ligt het toch maar te liggen. Ik zal het straks eens tegen ze zeggen! Ik zal wel meekijken want ik moet ook nog wat speelgoed kwijt ghehehe ๐Ÿ˜‰ Dat geloof ik meteen dat je er een dagtaak aan had! Heb jij ook alle blokken die er te krijgen zijn? Oh er zitten echt schattige dingen tussen he?

  71. Emmaly zegt:

    nou heb een hoop blokken maar de meeste heb ik allemaal leeg verkocht en nu koop ik dan steeds nieuwe om het weer bij te vullen..maar er zitten zeker soms schattige dingen tussen ja ๐Ÿ˜€

  72. Romanya zegt:

    kijk dit soort dingen zijn afentoe gewoon even nodig. daar kan je echt heel erg blijvan worden ๐Ÿ™‚ had het ook in frankrijk van de vakantie. Een gast in zo’n auto. En hij deed kgggggggg en zakte terug van de verkeersdrempel af ๐Ÿ˜€ hij kon er echt niet over, dus moest helemaal terug. Wat heb ik toen gelachen ๐Ÿ˜€ En dat meisje uit jouw verhaal verdiende het ook gewoon ๐Ÿ˜› xxx

  73. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Dus je krijgt er echt zoveel reakties op dat je een blok kunt leegverkopen? Ongelooflijk zeg, dat had ik nooit gedacht! MIES en STEF, blokken inleveren, mams ruikt poen ๐Ÿ˜›

    @Romanya; Whaahaa en was het druk? Hadden veel mensen het gezien? Hahaha echt lachuhhh. Die ging ff af!
    Yep dat meisje was zo ongelooflijk irri…dit was een goeie straf ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  74. Dinie zegt:

    geen bontjas??? ๐Ÿ˜‰

  75. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee maar dat had prima bij haar gepast. Zo’n hele ordinaire bontjas ๐Ÿ˜‰

  76. epie zegt:

    over een mooi ongeluk zie mail

  77. Emmaly zegt:

    hahaha Lol ja echt waar heb al mijn blokken leeg verkocht en 5 blaadjes ervan zelf gehouden maar de rest is weg ๐Ÿ˜‰

  78. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik zal effies kijken! ๐Ÿ˜€

    @Emmaly;Ik heb het net tegen de kids gezegd en die zagen het wel zitten. Nou moet ik het nog een beetje aansporen want morgen willen ze alles weer zelf houden als ik niet uitkijk ๐Ÿ˜‰

  79. Geertje zegt:

    Gewoon vanavond al meteen op Marktplaats zetten ๐Ÿ˜‰
    Kunnen ze niet meer terug, en als er wat wordt verkocht zijn ze meteen blij ๐Ÿ˜› 8)
    Wat zal jij hebben genoten van die Manta 8) Wens je een fijn weekend ๐Ÿ˜›

  80. Martijn zegt:

    gaatie nog over de 100 vandaag? ๐Ÿ™‚ vast wel ๐Ÿ˜€

  81. angel zegt:

    zie t helemaal voor me…* giechelt* en ik moet uitkijken anders neem ik jouw verteltrant over.. ik pleeg al plagiaat af en toe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Hihi ja eigenlijk wel. Maar laten we ze morgen maar saampjes uitzoeken. Hebben ze nog een beetje het idee dat ze er iets over te zeggen hebben gehad ๐Ÿ˜‰ Maar dat is waar, wanneer ze zien dat er iets verkocht is en er geld mee te verdienen is zijn ze over de streep ๐Ÿ˜‰
    Ja hahaha ik heb echt genoten van die Manta! Lekker puh ๐Ÿ˜€
    Jij ook een heel fijn weekend!

    @Martijn; Hihi, het regent ineens mailtjes (volgens mij heeft iedereen Idols gekeken??? Is net afgelopen namelijk) Dus ik denk dat het wel gaat lukken ๐Ÿ˜‰

    @angel;Hahaha je giechelt wel heel natuurlijk hoor, je hebt er talent voor ๐Ÿ˜‰ Ghehehe. Nah ik heb het ook niet zelf verzonnen dus pleeg ik net zo goed plagiaat ๐Ÿ˜‰
    Maareh…gaaf he, dat van die spoiler. Ik kwam niet meer bij ghehehe 8)

  83. teFrรฉ zegt:

    Wat een drukte hier….. nog gefietst vandaag?

  84. Aletta zegt:

    Hahahaha, dat komt ervan!
    Als ze haar man spreekt zal ze inderdaad wel niet zo stoer meer zijn!! Moet ze maar niet zo opscheppen!

  85. Emmelinda zegt:

    @teFrรฉ; Ja ineens! Volgens mij heeft iedereen Idols zitten kijken . Is net afgelopen ๐Ÿ˜‰
    Maareh…nee ik heb niet gefietst. Ik heb wel in de auto opgelet op Manta’s hahaha.

    @Aletta;Ja ze dacht even heel erg stoer te wezen ghehehe. Nou dat was ze…maar niet heus. Maf he dat we die man helemaal niet kennen en TOCH weten hoe het gesprek gegaan zal zijn! Is echt frappant!

  86. Emmaly zegt:

    ja je weet het in iedergeval als je het ooit kwijt wilt waar je dan moet zijn

  87. Emmelinda zegt:

    Ja ik had me voorgenomen dat ik dat speelgoed zou verpatsen op marktplaats (zie log Yihaaaaa hier beneden ergens ghehehe) maar het is er nog niet van gekomen. gelukkig loopt het niet weg ๐Ÿ˜‰ Ik zal er eens goed voor gaan zitten.

  88. leejo zegt:

    Leejo kijkt terug ๐Ÿ˜‰ het gaat redelijk Emm, ik doe morgen nog ff kalmpies aan en ik hoop maandag weer lekker te kunnen loggen.

  89. Emmelinda zegt:

    Je hebt groot gelijk. Niet teveel ineens. Ik mis je wel hoor maar ik weet waarom het is ๐Ÿ˜‰

  90. Oh heerlijk, mag hopen op een hoop schade aan de stoere spoiler. ๐Ÿ˜€
    Morgen ga ik een nieuw woord introduceren (niet van mij hoor) maar denk dat jij het ook een mooi woord vind.
    Ik heb er nu al een hoop lol mee. ๐Ÿ˜€

  91. teFrรฉ zegt:

    nou ik ben echt aan het knoeien hoor hahaha

  92. pleeboy zegt:

    hahahhaha prachtig

    bewijst weer eens dat Opel rijders
    niet kunnen rijden
    zielig volkje zijn ๐Ÿ˜‰
    stronteigenwijs zijn ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  93. Siep zegt:

    eigenschuld
    dikke schade!

    HA!

  94. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Hihi leuk dat iedereen er zo van zit te genieten ghehehe. Volgens mij ziet iedereen het ook helemaal voor zich! Geweldig!
    Whoeehaa…nou dan ben ik benieuwd! Ik hou wel van nieuwe woorden! Maareh…morgen…dat is over 20 minuten 8) (of trap je daar niet in? Ghehehe)

    @teFrรฉ; Ben je een sappige peer aan het eten? Ghehehe. Neuh geintjuh. Ik zie nog niks eigenlijk. Misschien dat ik m’n cookies moet weggooien? Dat doe ik op het laatst wel dan anders blijf ik weggooien ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Pleeboy; Whaahaa mijn buurman heeft ook een opel. Geen Manta maar die zal ie ongetwijfeld gehad hebben vroeger. Net zo’n Sjonnie. Alleen heeft hij het beter aangepakt. Zij heeft geen rijbewijs ghehehe. Maar goed, hij ook geen spoiler ๐Ÿ˜‰ Maar hij is wel een hele vervelende chauffeur! o zo.

    @Siep; Jaaa heerlijk he? Ik kwam niet meer bij. Stom mens! hahaha. Lekker puh ๐Ÿ˜€

  95. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nog twee minuutjes…zou het???

  96. Martijn zegt:

    Nog 2 minuten ๐Ÿ˜‰ gatie het redden ๐Ÿ˜‰

  97. Emmelinda zegt:

    Dat wassie! ๐Ÿ˜‰

  98. Martijn zegt:

    hahahahahahahah ๐Ÿ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Grinnik..het is gelukt! Yihaaaaaa

  100. Kris zegt:

    Koel man dat tjoenen!

  101. Emmelinda zegt:

    *bladert in woordenboek* Que? Iets met herrie muziek? Ghehehe ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜•

  102. Simone zegt:

    Ik ken mensen die een Porsche hebben gehad en als ze over de drempels in de wijk heen moesten moest moeder uitstappen……. hihi, gelukkig konden ze er zelf ook om lachen (maar je staat wel een klein beetje voor joker, of niet soms?)

  103. Een peugeotje 106 is ook veel stoerder en past wel over drempels ๐Ÿ˜•

  104. Cleopatra zegt:

    Een opel Manta?? Blรจh! Dan zou ik nog liever gaan fietsen, hahaha ๐Ÿ˜€

  105. Emmelinda zegt:

    @Simone; Whahaaa ja dat is ook geen gezicht ghehehe. We hebben het ook wel met onze auto. Da’s dan maar een gewone Hyundai. Maar over die hele hoge drempels moeten we toch vaart minderen ๐Ÿ˜‰

    @Jan; Jaaa en die zijn nog leuk ook! hahaha ๐Ÿ˜€

    @Cleopatra; Giechel..vandaar dat ik op m’n fiets zat ghehehe ๐Ÿ˜‰

  106. babbeltje zegt:

    hahaha ja ik ze en niet alleen de auto is opgefokt, man nu ook hahaha
    Liefs van
    babbeltje

  107. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat ik ook een prima omschrijving! Had ik in mijn log kunnen gebruiken ghehehe!

    Liefs terug! ๐Ÿ˜€

  108. pleeboy zegt:

    leuk zo buurman ๐Ÿ˜€

    zat ik er toch niet naast he ๐Ÿ˜‰

  109. Emmelinda zegt:

    Psies! Je hebt mensenkennis! Goed zo ghehehe ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

