Uit de oude doos, take 3

(Ja sollie…alweer. Morgen misschien beter)

Ik heb 10 jaar bij een grote uitvaartverzorger gewerkt. Nee ik hoefde geen lijken te wassen, de administratie was genoeg. Min of meer zorgen dat er nieuwe leden bij kwamen!

Er belde eens iemand naar een collega. De boodschap was dat ie een bom geplaatst had in het gebouw. Mijn collega nam het telefoontje serieus en spoedig moest iedereen het gebouw uit. Ik griste mijn tas van mijn stoel en rende mee de trappen af.

Goh ik heb collegas zien rennen die ik op de werkvloer nog nooit had zien bewegen! Hahaha. En gillende keukenmeiden. Niet te geloven wat je dan allemaal meemaakt. Ook het ongeloof omdat de klantenservice eerst de telefoontjes moest afhandelen!

Van de directie kregen we de boodschap dat we voor het gebouw op het plein moesten gaan staan. Dat vond ik nogal onnozel. De gevel van het gebouw bestond namelijk vooral uit glas. En in het calamiteitenplan stond nou eenmaal dat we naar een hotel in de buurt moesten om daar in de lobby te wachten.

Daar stonden ze dan, de directie en zijn onderdanen. Omhoog kijkend naar een 8-verdiepingentellend gebouw dat op ontploffen kon staan. (Of minstens de ramen maar dat klonk net mooier hahaha) Hadden ze wel door dat het minstens je ogen kon kosten wanneer het glas rond zou slingeren? Vast niet! Ik zag de lijken al drijven! (sollie, flauw grapje hahaha)

Om even aan te geven hoe eigenwijs ik ben; ik ben gewoon weggelopen. Naar dat hotel. Wat mij betreft mochten zij naar het schouwspel kijken. Met mij liepen er een paar collega’s mee naar de hal van het hotel. We hebben de knal afgewacht in de heerlijk luxe fauteuils.

Maar goh…het bleef bij wachten. Die knal is er nooit gekomen. Het was gewoon vals alarm. De politie heeft anderhalf uur nodig gehad om het gebouw te onderzoeken.

We werden opgehaald door mijn chef. Hij zei niks van mijn aktie. Al mopperde ie dat ik mijn tas meegenomen had. Ja hee, die laat ik echt niet hangen. Die zat dan niet BOMvol (eh…deed ik het weer) maar die wilde ik wel bij me hebben! Hij hing aan mijn bureaustoel! Als ie nou in de garderobe had gehangen en ik eerst mijn neus was gaan poederen voordat ik me buiten kon vertonen???? Ik had gewoon geen zin om al die pasjes te laten blokkeren later of laten bijmaken of wat dan ook!

Ik trok me dan ook niks aan van zijn BOMbarie (ja sollie…kon ut ff niet laten)!
Dat was maar goed ook….

Anders zou de bom ECHT gebarsten zijn

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Uit de oude doos, take 3

  1. leejo zegt:

    Zeker een ontevreden klant ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja dat was ook zo. Die wilde een pyramide op het kerkhof maar dat mocht niet ๐Ÿ˜‰

  3. teFrรฉ zegt:

    Beetje raar dat er zo afgeweken werd van het calamiteitenplan?!

  4. Emmelinda zegt:

    Dat was het zeker. En ongelooflijk dom! Ik begrijp het nog steeds niet. Ik had zoiets van bekijk het maar, IK ga naar dat hotel. En ze huppelden braaf achter me aan ghehehe

  5. teFrรฉ zegt:

    hihi ja gelijk heb je, dat ze meer leden willen ok, maar om het op zo’n manier te doen ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Dan is het helemaal dom. Al het personeel om ze in te schrijven stond daar te solliciteren naar glassplinters in hun oog ๐Ÿ˜‰

  7. teFrรฉ zegt:

    zouden dat dan blinde vinken worden ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Minstens. Ghehehe. Ik vond ze nu meer kippen zonder kop. Tjemig wat was DAT dom! Maar oooo wat heb ik gelachen in het heerlijkek pluche in dat hotel. Compleet met thee en koffie. Terwijl zij in de kou stonden toe te kijken.

  9. teFrรฉ zegt:

    ghehe…. en dat in de baas zijn tijd 8)

  10. Emmelinda zegt:

    jaaaa ghehehe. Waarom dacht je dat die grieten me achterna liepen? Die wisten dat het een feestje werd ghehehe

  11. Emmelinda zegt:

    We hebben de rekening maar zelf betaald. Aardig he? ๐Ÿ˜›

  12. teFrรฉ zegt:

    niet eens bij de admin. neergelegd later…. ?!

  13. Emmelinda zegt:

    Nope…dit uitje was onbetaalbaar ghehehe ๐Ÿ˜‰

  14. teFrรฉ zegt:

    whaha en een mooie log ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Grinnik…jaaa het komt jaren later nog van pas ook!

  16. teFrรฉ zegt:

    YeaH Emm is the bomb (zo noemen ze dat toch in het heden)

  17. Emmelinda zegt:

    Euh…moet ik mijn meiden vragen. Maar dat doe ik pas morgenvroeg ๐Ÿ˜‰ euh…straks!

  18. GekinblacK zegt:

    Jaja wat ik met… eh ik bedoel, wat iemand met 1 telefoontje al kan aanrichten. ๐Ÿ˜›

  19. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Ja zo’n 300 man (en vrouw) op straat! Terwijl ze hun contract mochten houden ghehehe….

  20. teFrรฉ zegt:

    ik ga naar mijn bedje toe.
    Weltrusten..!!

  21. Nicky zegt:

    Whaha! Leuk! En dan thuiskomen “Hoe was je dag?” “Mwah… gewoon…” ๐Ÿ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    @teFrรฉ;Ik was al vertrokken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Nicky; Whaahaa ja psies! ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; Wow wat ben je vroeg! Heb je wel geslapen? Goeiemorgen ennuh..sterkte vandaag he? ๐Ÿ˜‰

  23. Gonny zegt:

    HAHAHAHA maar viel mee dat ze er niets van zeiden dat je toch naar dat hotel was gegaan, sukkels die bazen… laat ik er maar niet over uitwijden hahahaha.
    Nouu moet gaan ik ben al laat…hihi anders kryg ik dalik op m’n falie hahaha. ๐Ÿ˜‰

  24. Claudia zegt:

    Goeiemorgen Emmelinda
    Heerlijk toch, betaald genieten in een heerlijke zetel van een hotel, wat een bom toch maar teweeg kan brengen.
    Nog een fijne dag vandaag
    knuffff Claudia

  25. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Wat een verhaal zeg.
    Wie zou er nu een bom in een uitvaartcentrum willen plaatsen?
    Die wou vast geel lid worden bij jullie.
    Gelijk hadden jullie om daar te gaan zitten.
    Ik wil je een hele mooie woensdag toewensen.
    Groetjes en liefs van Marjan!

  26. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Grinnik. Dat viel mij ook mee. Ah weet je, ik kon wel een potje breken bij de sjef. Ik denk dat ie daarom niks gezegd had ๐Ÿ˜‰
    Hahaha en nou fietsen! ๐Ÿ˜‰

    @Claudia;Haaai meissie!
    Ja dat was echt heerlijk! We hebben ook echt lol gehad daar. Lekker warm ook ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag meissie! Ik kom strakkies nog ff naar je log kijken ๐Ÿ˜‰
    Knuffff

    @Marjan; Goedemorgen!
    Ja idioot he? En je kunt het serieus nemen of er niks mee doen. Maar met die gekken die er rondlopen kun je niks riskeren. Daar stonden ze dan…alle werknemers. Ik vond het maar niks. Dus zocht ik een beter plekkie ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne en mooie woensdag toe!
    Groetjes en veel liefs! ๐Ÿ˜€

  27. --Natazz-- zegt:

    Brrr wat een dodelijke baan heb jij zeg. En je had gelijk dat je niet had staan wachten voor dat gebouw, dat was een achterlijke actie van de directie om alle mensen in gevaar te brengen. Of ze zagen er gelijk handel in, dat kan natuurlijk ook.

    En, en, en, van mij mag je inspiratieloos zijn, ik ken toch jou archief niet 8)

    Fijne woensdag
    Liefs Natazz

  28. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Gelukkig maar dat hij niet af is gegaan anders hadden we niet van je verhalen kunnen genieten.Inderdaad je kunt met dat soort meldingen geen risico’s gaan lopen of het nou echt is of niet.
    Emmelinda ik wens je nog een fijne woensdag en ik zie jou wel weer. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
    Groetjes Bianca

  29. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Grinnik…ja in dat geval wel ghehehe. Toch heb ik er wel met plezier gewerkt ๐Ÿ˜‰
    Debiel he? Ik begreep er echt geen bal van. De politie nam het serieus want die zijn er anderhalf uur zoet mee geweest. Of die hebben daar ook genoten van een bakkie koffie ghehehe ๐Ÿ˜‰ Wie weet was het inderdaad een stunt van de directie. Gratis reclame ๐Ÿ˜‰

    Hahaha, het is goed dat ik het weet, er zit nog zat in ๐Ÿ˜‰ Al hoop ik vandaag toch een nieuwe te kunnen schrijven ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een hele fijne woensdag! Liefs! ๐Ÿ˜€

    @Bianca; Haai Bianca! Goeiemorgen! Hihi ja zeg dat, al zat ik heerlijk comfortabel in dat hotel ghehehe. Mij was niks overkomen. En de scherven was ik ook niet gaan opruimen 8)
    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag! Ik kom zo weer effies snuffelen ๐Ÿ˜‰
    Greetz ๐Ÿ˜€

  30. tycho's mama zegt:

    Geweldig hรจ, die ontruimingsplannen! Wij hadden er ooit ook eentje. Bij een BOM-melding moet je je tas laten staan en bij brand moet je hem meenemen. Ok….op papier snappen we dat allemaal. Alarm gaat af…iedereen grijpt zijn tas en rent naar beneden. (lift mag niet) Directie niet blij met mislukte oefening. We hadden eerst op de BHV-er (BedrijfsHulpVerlener voor wie het niet weet ๐Ÿ˜‰ ) moeten wachten zodat die had kunnen vertellen of het bom of brand was. Whoehahahaha…..geen BHV-er gezien…iedereen stond al beneden. Alsof ik op die mafkees ga wachten terwijl de boel in de fik staat. En wat jij ook al zegt: MIJN TAS NEEM IK MEE!!! 8)

  31. Fuzzy Bear zegt:

    elke dag weer genieten met een logje van jou ๐Ÿ™‚
    ik weet niet wat ik gedaan zou hebben,
    maar zeker zo ver weg wezen van het mogelijke gevaar!

  32. Yvonne zegt:

    Ha,ha, heel goed. Ik trek me nooit iets aan van wat mijn chef of directeur zegt. Daarom werk ik daar nog steeds ๐Ÿ™‚

  33. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ja er klopt niks van he? Wij wisten heel goed dat we de tas en de jas niet mochten meenemen. Dat is er ingestampt. Net zoals het feit van dat hotel. Dat ze ineens andere plannen hebben is toch niet mijn fout? Dan neem ik lekker mijn tas mee. Verander ik ook wat plannen. O zo ๐Ÿ˜›
    Trouwens…bij Marc op het werk is het helemaal fraai (niet dus) Die hebben bij de receptie een formulier liggen dat eerst ingevuld dient te worden. “Is het een bom, brand…blablabla” Eer dat formulier is ingevuld is het al te laat! ๐Ÿ˜•

    @Fuzzy Bear; Thanks ๐Ÿ˜€
    Het is een soort overlevingsdrang denk ik. Dat gedoe op die trappen. Dat hysterisch gegil. Vreselijk. En dan gaan ze met z’n allen voor het gebouw staan. Ik heb volgens mij nog nooit iets stommers meegemaakt! Ik was dan ook meteen pleitos ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne;Jaaaaa! Ik denk dat eigen initiatief toch best goed beloond wordt. Toch? Mijn sjef heeft in ieder geval heel wat ideeen van mij gepikt en net gedaan of ze van hem waren ๐Ÿ˜‰

  34. Insoontje zegt:

    Haha.. met z’n allen wachten voor ’t gebouw totdat de bom afging. Groot gelijk dat je bent weggelopen ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jou een hele fijne woensdag!

    -x-

  35. Emmaly zegt:

    Hoi Hoi ๐Ÿ˜€
    Nou ben met lucy naar de dierenarts geweest logje staat op me site en je wil niet weten hoe opgelucht ik ben joh zat er best wel mee want ben altijd zo bang dat het iets anders is

    Knuffff EMM

  36. Dominiek zegt:

    Hallo,ik al zeker niet schrikken hoor,want je mag er zeker zijn,groetjes ๐Ÿ˜€

  37. Emmelinda zegt:

    @Insoontje; Ja dat is toch belachelijk? Allemaal glaswerk! Maar goed dat ik vaak van die rampfilms bekijk ghehehe. Gewoon stom dat mensen vaak zo’n kuddedieren zijn he? Blijven ze daar met z’n allen bij elkaar. aaargh!

    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag! Knufff

    @Emmaly; Dan kom ik meteen bij je kijken meissie! Ik ben nou al blij voor je als ik lees dat je zo opgelucht bent. Bah wat kun je je ongerust maken als het over je dieren of je naasten gaat he? ๐Ÿ˜‰
    *dikke knuff*

    @Dominiek; Hahaha je neus groeit ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ Greetz ๐Ÿ˜€

  38. Monique zegt:

    Goedemorgen… Ik wilden gisteren nog online,maar barste ineens van de hoofdpijn. :?:? Dus ben maar vroeg naar bed gegaan. Maar ben er weer

    Hahaha… ben je je inspiratie kwijt?
    Zo kom ik beetje bij beetje meer te weten over je, jeetje wat een werk. Ik zou het denk toch niet kunnen hoor. Lijk me toch beetje eng werk.

    Trouwens jij ook een fijne dag en veel klik plezier.

  39. Emmaly zegt:

    Ja maar ik ben toch al gauw iemand die me ergens druk over maak hoor..daarom ben ik gisteren ook vroeg naar bed gegaan had er gewoon hoofdpijn van hihi…maar ben echt opgelucht en mijn dag kan zeker niet meer stuk ๐Ÿ˜‰ ..vanmiddag ga ik ze even lakken haha

    Knufff

  40. Emmelinda zegt:

    @Monique; Ah sjielug, is het vandaag weer beter met het koppie?

    Ja ik moet straks toch maar eens zoeken waar ik die inspiratie gelaten heb! Dit is ook niks. Ik wil wel maar ik kan niet *jank*.

    Toch vond ik het geen eng werk. Het wordt net zo als een broodje verkopen. De mensen aan de foon zijn nog niet dood ๐Ÿ˜‰ Die afdeling zat naast onze afdeling. Had ik wel respect voor hoor. Onze afdeling was gewoon melig.

    Hihi ja ik klik me suf ghehehe. Hoe vaak zou je dat op een dag doen? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ Knufff

    @Emmaly;Oh ja, als het om m’n dieren of de familie gaat heb ik dat zeer zeker. Daarom kan ik het me zo goed voorstellen dat je er hoofdpijn van had! Gelukkig is het allemaal goedgekomen. Geef ze maar een extra knufff ennuh…lak ze ๐Ÿ˜‰

  41. teFrรฉ zegt:

    Ga je mee de stad in, zoeken naar inspiratie ?
    (als ie een lekker konje heeft, mag jij schrijven, maar neem ik ‘m mee goed)

    Fijne dag vandaag!

  42. Emmelinda zegt:

    @teFrรฉ; Hahah deal! Dan volg ik jullie wel. Eens kijken wat er dan allemaal te schrijven valt ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een fijne dag!

  43. B.O.B zegt:

    Weer zo’n leuke log, blijft lachen met jou hรจ?
    Ik ben er weer hoor ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag, lia

  44. B.O.B zegt:

    hihihihi ikschrijf net dat ik er weer ben en meteen zie ik jouw reactie in mijn log, ook toevallig..

  45. Monique zegt:

    Emmelinda… Je staat al een tijdje op me log… Maar word net getipt..
    En vraag het dus maar nog een keertje netjes.
    Mag ik je linken ? ๐Ÿ˜›

    Ach beter laat dan nooit he’
    hahahahahaaha 8) 8)

    Nou ik heb ook respect voor je hoor.

  46. teFrรฉ zegt:

    misch. moet je ff het beurtbalkje gaan testen, ik durfde gister niet, denk dat het een pracht logje wordt haha….

  47. Emmelinda zegt:

    @B.O.B; Dat meen je niet? Ik moest ineens aan je denken en was benieuwd of je al van je ei af was ghehehe ๐Ÿ˜€ Da’s ook toevallig!

    @Monique; Hahaha ja tuurlijk meis! Wil je hier ook een muisje? ๐Ÿ˜‰ Dan zal ik er straks ff eentje vangen voor je! ๐Ÿ˜€
    Whaaha respect voor mij? *kijkt blij*

    @teFrรฉ;Hahaha ja wie weet. Ik heb alleen geen zin om naar die shitwinkel hiero te gaan. Als ik er weer kom ga ik dat uitproberen! Zeker weten! ๐Ÿ˜€

  48. riannuh zegt:

    Herkauwen noemen ze dat, dat van die oude doos…..
    Kan geen kwaad, ik had het in ieder geval nog niet gelezen hoor!

  49. Emmelinda zegt:

    Ach ja…met herkauwen heb je altijd wat te eten. Toch? ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  50. Monique zegt:

    Jahaaaaa leuk een muisie.. ๐Ÿ˜€ wat leuk.. ๐Ÿ˜›
    Mijn dag is weer goed.. ๐Ÿ˜€

  51. Emmelinda zegt:

    Hihi ik moest wel rennen hoor maar ik heb ‘m uiteindelijk te pakken gekregen! Yihaaaa ๐Ÿ˜€

  52. Miek zegt:

    Kijk eens, alweer zo’n slimme actie uit de oude doos. Of zoek je ze erop uit??
    Geordens op slimme acties??? ๐Ÿ˜‰
    Ik geloof dat ik hetzelfde zou doen als jij, ben in dat soort situaties ook vrij eigenwijs en wat is nu belangrijker, je eigen haggie of kunnen zeggen dat je een ontploffing live hebt kjunnen zien.

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is ter camouflage. Dan lijk ik slim ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Kijk DAT is nou wat ik bedoel ๐Ÿ˜€ Hoe stom kunnen mensen zijn he? Omdat de baas het zegt? Die wist op dat moment toch niet dat ik er tussenuit gepeerd was ghehehe ๐Ÿ˜‰ Sterker nog…met zoveel personeel wist ie toch niet wie ik was.

  54. Monique zegt:

    ๐Ÿ˜€ *Kijk trots*

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha *aait Monique over haar bolleke* ๐Ÿ˜€

  56. Monique zegt:

    Hahaha.. kijk maar uit, ga zo naast me schoenen lopen.
    Met al die liefheid tegen me. ๐Ÿ˜›

  57. Emmelinda zegt:

    Grinnik, is wel koud hoor. Ik kan dat niet, naast mijn schoenen lopen. Nou ja dat kan ik wel maar dan knijpen jullie je neus snel dicht. Wil ik jullie niet aandoen ghehehe 8)

  58. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Ik ga de kids ophalen. Ik wens je een hele fijne middag! Misschien zie ik je strakkies nog? ๐Ÿ˜‰ Doeiiiiii, braaf zijn he? ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

  59. Monique zegt:

    Hahahahahaha… Nee hou dan die schoenen maar aan. 8)

    Ja.. is goed mischien tot strakkies ๐Ÿ˜€
    Hey in ben de braafheid zelf,kan ik beter tegen jouw zeggen. hahaha
    Doeiiiii ๐Ÿ˜€

  60. Siep zegt:

    ouwe log = ouwe reactie

    maar deze reactie is nieuw
    krijgen we dan ook een nieuwe log?

    jeetje, Siep, stel niet van die lastige vragen!

  61. colinda zegt:

    Hallo ,..
    Goedemiddag is het inmiddels,…het weer is gelukkig een stuk beter als gisteren ,..geen regenpak of paraplu nodig ,…en de kids kunnen lekker de tuin in en ik lekker rustig genieten van de rust om mee heen,…… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    Nou vergeet het maar ze zijn weer gezellig bezig die twee ,….hahahahahahhaa,…ga zo denk ik even een stukje met ze ,…..fietsen of wandelen ,….hahahahaha,…
    Nou jij in iedergeval ook een fijne dag verder ,…..

    Groetjesssssssssssssss,….. ๐Ÿ˜€

  62. Emmaly zegt:

    haha zie je mij al haar nageltjes lakken..dekn dat ik een rothaal krijg ๐Ÿ˜€

  63. Emmelinda zegt:

    @Monique;Ik denk dat ik vandaag wat minder braaf moet zijn. Levert misschien nog een leuk logje op ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Siep;Nou deze oude taart weet effies niks te verzinnen. He pas 5 logjes weggegooid dus we houden moed ๐Ÿ˜‰ Toch? Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @colinda;jaaa heerlijk he? Soms heb je zo’n regendag nodig om te waarderen dat het andere dagen droog is he? Ghehehe.
    O jeetje. Echt zo’n dag dat ze niks leuk vinden zeker? Is hier ook. Wanneer ze smorgens al beginnen met ruzie maken blijven ze dat ook vaak de hele dag doen. Dan is afleiden een optie of hopen op betere tijden ๐Ÿ˜‰ Sterkte in ieder geval ๐Ÿ˜€ Groetjes!

    @Emmelay; Grinnik, ja de kans zit er in. Nee doe dan maar niet. Het was trouwens een hele grote plek he? Ik schrok er van!

  64. Emmaly zegt:

    ja dat is het zeker..ga hem zo voor het eerst insmeren ben benieuwd en dan laat ik haar tot vanavond maar even lekker met rust

  65. Emmelinda zegt:

    Zal wel moeilijk zijn he? Ik geloof dat ik zo’n zielepiet de hele tijd zou willen aaien

  66. Emmaly zegt:

    op dit moment is ze tegen mij een beetje kattig ik heb het gedaan nu hoor haha en bij marco is ze wel lief ๐Ÿ˜•

  67. Emmelinda zegt:

    Dan was Marco niet meegeweest? Ah ja komt vast wel weer goed. Een extra knuffel en ze is het weer vergeten ๐Ÿ˜‰

  68. Emmaly zegt:

    ja marco is wel meegeweest haha maar maak niet uit ze kom vanzelf wel weer hoor ๐Ÿ˜‰

  69. Emmelinda zegt:

    Toch? Maar inderdaad, straks is ze het weer vergeten. Wacht maar…als ze eten wil hebben, dan komt ze wel weer hihi ๐Ÿ˜‰

  70. Emmaly zegt:

    haha welja ze heeft wel meer de dag niet en dan kom ze ook vanzelf…maar wat is het hier trouwens lekker rustig

  71. Emmelinda zegt:

    Klopt. Iedereen is pleitos denk ik? Woensdagmiddag ook, dan zijn de kids vrij ๐Ÿ˜‰

  72. Emmaly zegt:

    ja dat is zo….en ik ga ff een broodje maken erg laat vandaag ๐Ÿ˜€

  73. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ga zo ook ff lekker bikken. Eet smakelijk! ๐Ÿ˜€

  74. Emmaly zegt:

    jij ook voor straks en tot later! ๐Ÿ˜€

  75. Emmelinda zegt:

    Dank je wel! Ik zal het me lekker laten smaken ๐Ÿ˜‰ See You! ๐Ÿ˜€ *zwaait*

  76. Youke zegt:

    haha leuk verhaal. Doe mij denken aan alle brandoefeningen die gedaan worden op mijn hogeschool. Ze zijn in een jaar niet op 1 hand te tellen. Echt niet normaal.

  77. Emmelinda zegt:

    Dus dan blijft iedereen gewoon zitten wanneer er echt iets uitbreekt? Omdat ze denken dat het toch weer om een oefening gaat? Hihi ๐Ÿ˜‰

  78. Ellis zegt:

    Gelukkig was het loos alarm.

  79. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    kom je ff vlug een fijne namiddag en avond toewensen.
    Ik geniet lekker van mijn vrij namiddagje, tis rust in huis en dan moet ik ervan profiteren.
    knuffff Claudia

  80. Aletta zegt:

    Jeetje, wat onlogisch van die directie! Buiten wachten, raar zeg! En ikke zou mijn tas ook mee hebben genomen!
    Je lijkt me een geweldig mens!

  81. rietepietz zegt:

    Voor mij gelukkig nog een “nieuw loggie”, is weer mooi verhaal! Was natuurlijk wel een baan waar het beetje “dooie boel “was geefts zo’n bomalarm wel wat “leven “in de brouwerij o jee , is missien niet zo “kies “omschreven ! Maar toch , beetje stom om bom te leggen onder bedrijf waar alle klanten al dood zijn ! fijne avond groetjes Riet

  82. Monique zegt:

    Hey hey… en al wat nieuwe dingetjes bedacht voor je weblog.

    hahaha.. Ja ik zag je zo springen,dacht die wilt vast een berichie. ๐Ÿ˜› hahahaha..

  83. angel zegt:

    pff mens scrollt zich het apenzuur bij jou … tegen de tijd dat ik bij reacties plaatsen ben ben ik vergeten waar t verhaal over ging ๐Ÿ˜• ( korte termijngeheugen wordt wel erg kort geloof ik ๐Ÿ˜€ ben ook een tomatenblondje) balen zo’n bommelding.. doet me altijd denken aan de auto van Olie B. Bommel …die had ook een bommelding. ๐Ÿ˜€

  84. leejo zegt:

    Het gaat alweer goed hier zie ik? ๐Ÿ˜‰

  85. alinda zegt:

    deze log sloeg er in als een bom
    een log bom vol reakties

  86. Emmelinda zegt:

    @Ellis;Nou inderdaad! Ook al zat ik veilig, dat was nou ook weer niet de bedoeling ๐Ÿ˜‰

    @Claudia;Heeej meissie! Hihi ben je lekker aan het genieten? Mooi zo, dat heb je ook verdiend! Heb je nog leuke dingen gedaan? Ik wens je een hele fijne avond! Knuffff

    @Aletta; Ja snap je dat nou? Ik vond het zo ongelooflijk stom. Oh ik had wel schrik voor wat de concequenties zouden zijn hoor, zo stoer ben ik nou ook weer niet ghehehe ๐Ÿ˜‰ Maar wat staat daar? Oooo wat ben je lief !!!*knufff* Pas op hoor, straks ga ik naast m’n schoenen lopen ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @rietepietz;Whaahaa dat was nou echt een log waarin je bij de reaktie je eens lekker kon laten gaan he? Ghehehe. Heerlijk! Groetjes en een dikke kus!

    @Monique; Hey Monique! Nee helaas. Er is nog niks. Erg he? Er spookt een boel door mijn hoofd. Misschien moet ik dat eerst kwijt en kan dan pas aan een log beginnen ๐Ÿ˜‰
    Heb je dat gezien dat springen? Oh genant zeg. Dacht ik me even ongezien te laten gaan ghehehe ๐Ÿ˜‰ Knuffff

    @angel; Hahaha ja ik heb al eens vaker gedacht aan een waarschuwingsbord hierboven. Dat ik me niet aansprakelijk stel voor scrollarmen enzo hahaha ๐Ÿ˜‰
    Jaaa hihi. Daar moet ik ook altijd aan denken! ๐Ÿ˜€

    @Leejo; Yep, heerlijk! ๐Ÿ˜€ Daar kan een mens van genieten! ๐Ÿ˜€ Hoe is het met jou Leejo, gaat het een beetje vandaag?

    @Alinda; Grinnik…ja het is een knaller he? ๐Ÿ˜‰

  87. Monique zegt:

    Moet je volgende keer even in de andere kamer gaan staan, want het viel erg op.. hahaha.. ๐Ÿ˜‰
    Tot strakkies waarschijnlijk

    *knuffff* ๐Ÿ˜€

  88. MIEP zegt:

    Handig zo’n oude doos….
    Gelukkig zijn wij twee jongen dames! ๐Ÿ˜‰

    Ik ben er weer hoor….
    Was druk/inspiratieloos/moe/teleurgesteld*

    * Doorhalen wat niet van toepassing is!

  89. leejo zegt:

    Antwoord * Emm, op die !@#$$% kop na goed *

  90. Emmelinda zegt:

    @Monique; Ah! Bedankt voor de tip. De laminaat hier was er ook al niet blij mee ghehehe ๐Ÿ˜‰
    *knufff*

    @MIEP; Ja he? Ik kan nog wel een tijdje vooruit. Mooi zo want ik heb totaal geen inspiratie ; Maareh…ik ben blij je weer te zien meis. ๐Ÿ˜€

    @Leejo;Yep ik kan me er iets bij voorstellen. Maar is dat zoals het andere dagen al was of juist omdat vandaag vandaag is? (zo dat is lekker vaag he? ;))

  91. Lette zegt:

    Van die chef had de bommelder van mij een kantoordief mogen zijn, die precies zijn spulletjes gejat had voor ie zelf vertrok. Ik denk gelijk te weten waarom je daar (o.a.) niet meer werkt.

  92. Emmelinda zegt:

    Het was een rare bedoeling. Op de afdeling waar ik zat kon niks enzo blablabla. Als ik iets voorstelde zodat iets veeeel makkelijker zou gaan moest ie lachen. En een paar weken later kwam ie met MIJN idee. Goedgekeurd door zijn baas. Maar dat had ie er natuurlijk niet bijgezegd. Keer op keer. Ik trok het gewoon niet meer ๐Ÿ˜‰

  93. leejo zegt:

    Was `het maar hoofdpijn Emm, maar dat is het niet hรฉ, maar iig tnx voor je wens en jij ook een fijne avond.

  94. Emmelinda zegt:

    Thanks Leejo! ๐Ÿ˜€

  95. Gonny zegt:

    Heb je al by Tamara gekeken??

  96. Emmelinda zegt:

    Ja net. Het is gelukt met het plaatje he? Ik had er een reaktie bij gezet. Leuk dat het werkt! ๐Ÿ˜€

  97. Gonny zegt:

    Wil jij bij mij , bij mijn links overal zo’n blauw vlindertje zetten, die er nou 2 boven staan , ik had da al geprobeerd maar lukte niet hahaha . Dom rooitje he.

  98. Emmelinda zegt:

    Zoals ik hier overal een muisje bij heb gezet?

  99. Gonny zegt:

    Ja naaperd he. ๐Ÿ˜€

  100. Emmelinda zegt:

    *giechelt* Whaahaa welnee. Het is al klaar ๐Ÿ˜‰ Ik was zo vrij geweest om die linken in het midden van de kolom te gooien, als je het niet goed vind moet je het maar zeggen…dan gooi ik ze weer terug naar de zijkant ๐Ÿ˜‰

  101. Monique zegt:

    haha.. Ehh.. Wat was het ? hahahaha.. Ik had op tafel aardappelen met spinazie en blinde/sla vinken Iets wat ik na het lezen van de log van Fre niet meer eet.. hahahahahahaa.. Had jij dat voor ons op tafel gezet ? hahaha..

  102. Emmelinda zegt:

    IEEEH spinazie? Nee, hoe luidt het spreekwoord ook weer:”Wat u niet wilt dat u geschied….”. Dat zou ik nooooooit over mijn hart kunnen verkrijgen. Ik zou je een heerlijke ovenschotel voorzetten! ๐Ÿ˜€

  103. Jaap zegt:

    leuk verhaal, Emm! ๐Ÿ˜€ 1 zin blijf bij me hangen:

    …Goh ik heb collegas zien rennen die ik op de werkvloer nog nooit had zien bewegen! …

    Ik vroeg me af: wist je wel zeker dat die onbewegelijke mensen collega’s waren? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜‰

  104. Monique zegt:

    Hahahaha.. Ovenschotel? hmmmmm.. lekker, dan heb ik toch iets anders op me bord gehad. Koop ook nooit geen vinken meer uit de winkel. Dan maar geen vlees. hahahaha 8)
    Ps: Kom morgen wel ovenschotel bij jouw eten ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ haha..

  105. Jan zegt:

    Om lijkbleek van te worden
    Jan

  106. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Whoeehaaa…nou je het zegt. Ze roken wel eigenaardig ghehehe ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

    @Monique; Hihi is goed. Als je dat aandurft? Ghehehe ๐Ÿ˜€
    Ik koop bijna nooit vinken. Die krengen zijn zo klein dat het niet vult. Toch? En die blindestok blijft zo tussen m’n tanden hangen ๐Ÿ˜‰

    @Jan; Whaahaaa… ๐Ÿ˜‰

  107. Gonny zegt:

    Jaaaa bedankt!!!
    Enne Jaap ja ik vond dat ook zo mooi dat zinnetje hahahaha.

  108. Emmelinda zegt:

    Hihi het was dus naar je zin? Mooi zo ๐Ÿ˜‰ Graag gedaan ๐Ÿ˜€

  109. Monique zegt:

    hahahaha.. Ohh.. Daar verslikte ik me dus in, die blinde rood witte stok. 8)
    En ja hoor… Ik ben niet bang aangelegen ๐Ÿ˜‰

  110. Emmelinda zegt:

    Jaaa DAT was het! Kun je wel mooi mee flossen na het eten ๐Ÿ˜‰

    Grinnik…je neemt zeer een gummiknuppel mee? ๐Ÿ˜‰

  111. Jan zegt:

    Een MOORD zou ik nu voor een sigaretje doen…, maar ja dan komen we toch weer bij die uitvaartverzorger terecht ๐Ÿ˜ฆ

  112. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en dat lijk zorgt later voor rook ๐Ÿ˜‰ 8)

  113. N.B zegt:

    Bin Laden verkeerde nummer gedraaid zeker 8) ๐Ÿ˜€

  114. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa ja zat ie daar met z’n draaitoestel in de woestijn ๐Ÿ˜›

  115. Emmelinda zegt:

    Haaai Em! Lekker gegeten? ๐Ÿ˜‰

  116. Emmelinda zegt:

    Ja heeeeeerlijk! Spaghetti met kaassaus! ๐Ÿ˜€

  117. Emmaly zegt:

    owwww heerlijk…heb ruzie met minoe (kat) haha omdat ik lucy zo ga insmeren heb ikhier een stukje gebraden kipfilet liggen maar minoe is het er miet mee eens lol

  118. Emmelinda zegt:

    Is Minoe jaloers? Is zij het schatje waar je het over had. Die jou overal naloopt enzo?

  119. Emmaly zegt:

    nee dat is lucy die mij overal achterna loop en die is vanmiddag naar d dokter geweest…maar minoe die wil dat stukje hebben natuurlijk terwijl ze zelf al net heb gehad hoor….

  120. Emmelinda zegt:

    Hahaha geef ze eens ongelijk. Dat IS toch ook lekker? ๐Ÿ˜‰
    Hoe is het nou met Lucy, is ze nog steeds boos op jou?

  121. Emmaly zegt:

    haha ja maar dat is toch een lekkerbek.Met lucy gaat het hastikke goed en ze is het alweer vergeten want ze heeft vanmiddag bij me geslapen..het is nog steeds rustig he

  122. Emmelinda zegt:

    Heerlijk wanneer ze ergens van kunnen genieten. Ken jij die bakjes ook, die Kitbits of hoe heten die?
    Ha fijn. Dat is ook een hele geruststelling voor jou he? ๐Ÿ˜€
    Ja klopt. Ik ben een log aan het schrijven. Ik had ineens inspiratie. Niet verder vertellen he? *giechelt* Ik hoop dat ie lukt! ๐Ÿ˜€

  123. Emmaly zegt:

    nee ken ze wel van sheba of whiskas….ow ben benieuwd haha ga jij even verder met je verhaal zal ik je niet storen anders ben je het zo kwijt..

  124. Emmelinda zegt:

    Hahaha nog maar een paar regeltjes. Ik kom er niet helemaal uit. Jippieee ik ben er blij mee (vinden jullie er straks helemaal niks aan ghehehe ;))

  125. Emmaly zegt:

    echt wel tot nu toe lach ik me altijd zo rot om je verhaaltjes dus dan zal deze ook echt wel goed zijn hoor

  126. Emmelinda zegt:

    Hij is af *juicht*! Nou nog ff nalezen ๐Ÿ˜‰
    Oh dat is lief, daar ben ik blij mee ๐Ÿ˜€ Dank je wel *smak*

  127. Emmaly zegt:

    haha nou ben heel benieuwd straks als je hem erop zet ik kom zo wel weer ff koekeloeren ๐Ÿ˜‰

  128. Rianne zegt:

    Geen saaie dag ‘at the office’ in ieder geval…
    Over uitvaarten gesproken, wij hadden er vandaag ook nog eentje. Was meer een uitval onder luid geknetter….
    Ik verwijs je naar het familiebericht. ๐Ÿ˜‰

  129. Toen ik destijds bij H&M werkte hadden we nog weleens brandalarm het eerste wat ik dan deed was terug naar mijn plek gaan om mijn shag en mijn bril te pakken.
    Stel dat het lang duurt dan sta je toch mooi zonder shag en stel dat het echt is dan heb je minstens tien dagen geen bril. ๐Ÿ˜€

    Snap trouwens niet waarom iedereen eruit moest bij jullie, als nou alleen de afdeling klantenwerving het gebouw had verlaten, had je bij een echte ontploffing gelijk alle targets voor die maand gehaald. ๐Ÿ˜€

  130. Geertje zegt:

    Hmmm; als het wel waar was geweest, hadden jullie in elk geval werk gehad 8) (of is dat te morbide ๐Ÿ˜• )
    Inderdaad oerstom om bij de glazen ruiten te blijven staan! Slim dat jullie toch zijn weggelopen ๐Ÿ˜‰
    Fijne avond ๐Ÿ˜›
    Liefs….

  131. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Ik moet nog even een plaatje verzinnen. Ik zet ‘m er pas op na twaalf uur ๐Ÿ˜‰ Nieuwe ronde, nieuwe kansen, ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Rianne; jaaaaa ik was net toevallig wezen kijken! Hij is briljant! Hahaha wat leuk. Niet voor de spaarrekening natuurlijk maar wel voor de log! Gecondoleerd! ๐Ÿ˜‰

    @Leidse Glibber; Whoeehaa je hebt helemaal gelijk! Zo lang mogelijk in het gebouw blijven. Ze zetten niet voor niets op het pakje dat roken dodelijk is ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Ze deden het juist andersom. Rare lui. De afdeling klantenwerving moest blijven zitten. Om de telefoontjes af te werken. Kassa kassa ๐Ÿ˜‰

  132. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Whaahaa welnee, ik hou van die humor ๐Ÿ˜‰ Het is me niet snel te morbide ๐Ÿ˜‰
    Ja was echt slim he? Ik leek trouwens de rattenvanger wel…allemaal die collega’s achter me aan ๐Ÿ˜›
    Jij ook een hele fijne avond! *knuff*

  133. Pasula zegt:

    leuke woordspeling ๐Ÿ˜‰

  134. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Pasula ๐Ÿ˜€

  135. remco zegt:

    ik zie het alweer ondaks ouderwets knapvuurwerk is het hier weer bomvol ๐Ÿ˜‰

  136. Emmelinda zegt:

    Hahaha, niet bepaald een dooie boel he? ๐Ÿ˜‰

  137. Gonny zegt:

    Ben benieuwd naar jou nieuwe log hahaha ik weet trouwens ook een goeie voor morgen. ๐Ÿ˜€

  138. Emmelinda zegt:

    Grinnik..nog effies. Ik heb het plaatje ook al gevonden ๐Ÿ˜‰
    Ik ben benieuwd naar die van jou voor morgen ghehehe ๐Ÿ˜€

  139. Gonny zegt:

    Kijk morgenvroeg bij jou he…nou ga ik slaapje doen hahahahha.

  140. Emmelinda zegt:

    Is goed hihi. Slaap lekker ennuh…niet snurken he? ๐Ÿ˜‰

  141. Geertje zegt:

    Gelukkig, ik zag al allemaal zwarte hoeden onder de enorm grote glanzende ramen staan in mijn fantasie ๐Ÿ˜› Zat bijna te denken, stille tijden, we maken er wel weer drukke tijden van 8)
    Slaap lekker straks ๐Ÿ˜›
    Knufff terug ๐Ÿ˜‰

  142. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat dacht je wat voor een voorstelling ik had toen ik daar mijn sollicitatiebrief naar toe stuurde? ๐Ÿ˜‰

    Jij ook een fijne nachtrust! Slaap lekker ๐Ÿ˜€
    Thanks! ๐Ÿ˜‰

  143. Geertje zegt:

    Dank je ๐Ÿ˜‰ Jij ook!!! ๐Ÿ˜›
    Maarreh….. Hoe weet jij dat ik snurk? ๐Ÿ˜• 8) ๐Ÿ˜›

  144. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, gegokt ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ Ik kan ook heel hard snurken. Zo hard dat ik er zelf wakker van word en verbaasd om me heen kijk wie er zo ligt te snurken ๐Ÿ˜‰ 8)

  145. Geertje zegt:

    Vroeger ging ik de kamer uit omdat mijn man snurkte nu is het soms andersom *schaam*
    Maar word er gelukkig nig niet zelf wakker van ๐Ÿ˜›
    Ik ga er lekker in, weer wat snurken ๐Ÿ˜‰
    Liefs en slaap lekker ๐Ÿ˜›

  146. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou wij snurken tegen elkaar op. Ik wil het eerst slapen anders kom ik niet meer in slaap. Dat heeft Marc dus psies zo ๐Ÿ˜‰
    En bij de kids hoor ik af en toe ook wat lieve ( daar zijn het kids voor) snurkgeluidjes ๐Ÿ˜‰
    Grinnik…slaap ze ๐Ÿ˜€ Sweet dreams! ๐Ÿ˜‰

  147. rebecca zegt:

    mooi je naam zo. ik hou niet van snurken men zegt dat ik al snurk (beetje dan) maar soms kan mijn vriend wel erg zijn hoor met snurken. ikhoop dat iker aan wen (als ik er al aan gewent ben) ๐Ÿ˜€

  148. Emmelinda zegt:

    Thanks! Heb ik zelf gemaakt. De animatie bestond totdat ie ontploft. Daarna heb ik het overgenomen ๐Ÿ˜‰

    Hihi volgens mij went het nooit. Gewoon zorgen dat je het eerst slaapt ๐Ÿ˜‰

  149. Marianne zegt:

    Hahaha. Belachelijk zeg, dat jullie buiten moesten toekijken, dat heb je prima opgelost zo! ๐Ÿ˜€

  150. Emmelinda zegt:

    Ja dat is toch niet te geloven? Ah ik heb wel lol gehad in dat heerlijke pluche ๐Ÿ˜€ Zoooo heerlijk ๐Ÿ˜€

  151. Monique zegt:

    Een hele goede morgen terug… En een super fijne dag gewenst natuurlijk ook voor jouw ๐Ÿ˜‰

  152. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie! Ga je nog iets leuks doen vandaag?

  153. Monique zegt:

    Zou misschien moeten werken, als ik opgeroepen word. Maar dat meld ik je tegen die tijd wel. ๐Ÿ˜‰ En jij ?

  154. Emmelinda zegt:

    En dat kan de hele dag nog zijn? Of na een bepaalde tijd niet meer? Is dat altijd zo dan?

    Ikke? Hmmm ik twijfel of ik naar de stad zou gaan. Vanmiddag moet ik in ieder geval naar de bieb. Hoef ik vanaaf niet ๐Ÿ˜‰

  155. Monique zegt:

    Nee niet altijd, en ja de hele dag kan dat en kan ook vandaag nog gemeld worden om morgen of van het weekend te gaan werken..

    Ik moet alleen nog boodschappen doen,wat vervalt als ik werken moet natuurlijk. ๐Ÿ˜• Hmmmm.. Ook toppunt van handigheid. ๐Ÿ˜ฆ Not.. Maar goed.. Ik zie het wel.

  156. Emmelinda zegt:

    Ik neem ‘m ff mee naar boven oke? (zie andere log ghehehe)

  157. Befana zegt:

    Ik heb weer met een brede glimlach jouw verhaal hier gelezen. Maar een bom platsen, daar waar de meeste mensen al dood zijn, lijkt me ook een verspilling! Maar het is weer goed voor de sensatiecijfers. Stelletje lijkenpikkers nietwaar?

  158. Emmelinda zegt:

    Hahaha. Het was op het hoofdkantoor ๐Ÿ˜‰ Daar lijken de mensen te bewegen ghehehe. (toch nog lijken gebruikt in de zin he? ;))
    Ik meen inderdaad dat er een artikel over in de krant stond. Zeker weten doe ik het niet omdat ik het er niet uitgeknipt heb ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

