Friends?!? *sjugt*

Michelle heeft een vriendin. Deze vriendin heeft ook nog een andere vriendin. Alledrie zitten ze in dezelfde klas. Maar vriendin B (vooruit, ik zal het wat makkelijker voor jullie maken, ben de beroerdste niet) ziet Mies als een bedreiging. (En terecht, het is ook een tof wijf kind! Ghehehe) Dat laat ze dus regelmatig zien. Ze gromt en valt aan. Net als een waakhond die haar territorium verdedigt. Mies doet dan een stapje terug. Twee stapjes zelfs.

Op zich vind ik dit heel netjes van haar maar totaal overbodig. Ik heb vriendin A wel eens goed bekeken maar ze had geen sticker “BEZET” op haar voorhoofd. Dus vind ik echt dat ze ook met Mies mag afspreken. Wicht Vriendin B is het daar dus helemaaaaal niet mee eens. Ze heeft in een paar jaar al heel wat rottigheid uitgehaald om haar plaats te veroveren. * Sjugt*

Eenmaal heb ik een grote fout gemaakt. Ze was zo gemeen geweest dat ik haar moeder er over aangesproken had. Het was buiten schooltijd dus de meester kun je er niet op aanspreken. Moeder beweerde dat haar schatje *krijgt rilling* zoiets niet deed en we waren uitgeluldpraat. Stond ik ff voor gek want achter de rug van haar moeder stond ze gezichten naar me te trekken. Ze had gewonnen. De volgende dag werd Mies bedreigd op school. Door klasgenootjes. Die hadden natuurlijk van dat kind gehoord dat ik me ermee bemoeid had. Ook in de mailbox vond ik een brief van zuslief. Ik heb ‘m trouwens nog steeds. Je weet maar nooit waar ie goed voor is!

Afgelopen woensdag was er op een middelbare school een middagje proeflessen volgen. Mies had het met vriendin A al een paar keer over dit evenement gehad maar vriendin B was slimmer en vroeg haar (A) ten dans om samen daar heen te gaan. Ze liet geen kans liggen om te laten zien dat ze beet had. Gemeen grimassen naar m’n meissie. Ik zag het zelf. (Moest handen in m’n jaszakken doen anders had ik shoarma van haar gemaakt!). Mies vond het niet leuk natuurlijk maar ze staat ook open om anderen te ontmoeten. Dus ze ging toch. Ik fietste met Mies mee naar die school en zag A en B beteuterd zitten aan de tafel. Alle kinderen waren ingedeeld in groepjes. En ze kwamen dus niet bij elkaar. Mies wel bij A.

Ik kon er niks aan doen. Het is helemaal niet netjes, ik weet het. Het was sterker dan mezelf. Misschien kunnen jullie het me vergeven…

Op de terugweg droeg ik namelijk eventjes ’n gemeen lachje op mijn tronie!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Friends?!? *sjugt*

  1. leejo zegt:

    En waarom verbaast mij dat niks? πŸ˜‰

  2. natasjalex zegt:

    haha net goed!! ik had er vroger ook een hekel aan als iemand anders mijn vriendinnen probeerden ‘af te pakken’..

  3. Emmelinda zegt:

    @Leejo;Ehm?? 8)

    @natasjalex; Vreselijk he? Het kon ook nooit gezellig met z’n drietjes ofzo. πŸ˜•

  4. GekinblacK zegt:

    Gerechtigheid !!! Dan mag je best wel even een gemeen lachje hebben. 8)

  5. Emmelinda zegt:

    Vind ik ook. Het is een sekreet. Dan mag dat πŸ˜›

  6. leejo zegt:

    Ik dacht al Emm is al naar bed πŸ˜€

  7. B.O.B zegt:

    Hee maak jij er een gewoonte van om zo laat nog te loggen, gÑÑÑÑp ik ga maar naar bed toe denk ik, het ei neem ik mee.
    2 vriendinnen kan, 3 kan niet dat is altijd al zo geweest.

  8. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Nee hoor…sollie ik hang al een poos op je log maar ik kreeg leuke mailtjes van een of ander Weblog “vriendje”. Moest ik eerst even korte metten mee maken.

    @B.O.B.; Hihi ik kom net tot leven πŸ˜‰ Ja gek is dat he? Ik begrijp het nog steeds niet.
    Slaap lekker! Tot morgen! πŸ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; niet op het ei gaan liggen he? πŸ˜‰

  10. leejo zegt:

    Alweer blijft dat aan de gang? πŸ˜•

  11. Emmelinda zegt:

    Blijkbaar. Errug gezellig. Zo krijg ik nog eens post πŸ˜•

  12. Emmelinda zegt:

    Ik ga slapen. Truste! πŸ˜‰

  13. leejo zegt:

    jij ook truste πŸ˜‰

  14. Bianca zegt:

    Heb ik vaker gehoord dat doet mijn kind niet.Klink bekent.Ik hoorde dat zelf ook op de bewuste afgelopen maandag ochtend op de ouderochtend.Maar ik mail jou daar wel over.En hoe vond je dochter het op haar nieuwe school?Net goed voor B dat A in het groepje ingedeeld was van je dochter.Lachen πŸ˜€ πŸ˜€ Ik wens je nog een fijne dag en tot logs weer
    Groetjes Bianca πŸ˜• πŸ˜•

  15. Bianca zegt:

    Was ik nog vergeten jij wist niet wat dance for one in hield als je op mijn site bent moet je maar eens op hobby klikken en dan kun je lezen wat het inhoud.
    Dag,Dag πŸ˜€ πŸ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    @Bianca;Ja irritant is dat he? Net alsof ik zo maar die moeder aanspreek πŸ˜• Je staat wel machteloos als ouder want je moet maar toezien en hopen dat het niet escaleert.
    Goeie tip, ik zal eens kijken strakkies! Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knufff πŸ˜€

    @Bella; Ja he? Lekker puh! πŸ˜€

  17. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Bij drie is er altijd eentje teveel he.
    Raar dat dat vaak niet goed gaat.
    Ik hoop dat ze een leuke dag op die nieuwe school hebben gehad.
    Is er al een keuze gemaakt?
    Hier staat een druk weekend voor de deur.
    Dus vandaag heb ik even een log gemaakt voor vandaag en het weekend.
    Ik wil je daarom alvast een gezellig weekend toewensen.
    Lieve groetjes van Marjan!

  18. Youke zegt:

    Ja zo gaat dat met kinderen en 3 is er 1 teveel. Dadelijk als ze groter zijn groeien ze uit elkaar en zullen ze elkaar misschien wel nooit meer zien. Maak je niet druk en ze zal er alleen maar sterker van in haar schoenen staan.

  19. Claudia zegt:

    Goeiemorgen Emmelinda,
    ff niet veel inspiratie, ik wens je dan maar een fijne dag, kom strakkies wel ff terug.
    knufff Claudia

  20. Emmelinda zegt:

    @Marjan;Goeiemorgen!
    Ik snap daar ook niks van. Het zal ook wel eens goed gaan maar vaak is het echt eentje te veel.
    Ja Mies was dolenthousiast. We zien die school ook wel zitten al moeten we zondag nog naar de open dag.
    Dan kom ik strakkies even bij je buurten πŸ˜‰ Jij ook een hele fijne dag en alvast een fijn weekend!
    Liever groetjes terug! πŸ˜€

    @Youke; Ja klopt. Dat is bij mij ook gebeurd. Al die moeite voor niks ghehehe. Het is nu alleen hopen dat ze NIET naar die school gaan. Dan blijft die ergernis nog wel een paar jaar. Ach ja, we zien wel. Dit vond ik in ieder geval wel grappig πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    @Claudia Goeiemorgen meissie!
    Dan wens ik je heeeel veel inspiratie, een fijne dag en een gezellig weekend toe! Tot strakkies πŸ˜€ Knuffies!

  22. Dinie zegt:

    Oef wel herkenbaar ,ik bedoel dan het feit dat ouders blind zijn voor bep. dingen van hun kind. ach het zal dan wel “in de genen” zitten. πŸ˜‰
    En middelbare school al. Poeh een heel nieuwe fase. Daar zit ik nog verre van. Wel leuk, ook een periode van vele nieuwe vriend(inn)en πŸ˜€

  23. Gonny zegt:

    Gelukkig maar ….anders rij ik haar wel een keer onderste boven met mijn brommer hahahahaha(grapje he). πŸ˜›

  24. Emmelinda zegt:

    @Dinie; Klopt. Waarschijnlijk zijn kids er net zo goed in om dingen te verbergen als sommige volwassenen? Sommige mensen zijn op hun werk ook heel anders dan thuis? πŸ˜‰
    Ja het is voor mij een spannende nieuw hoofdstuk. Ik ken wel verhalen van anderen maar je moet het toch weer zelf ervaren πŸ˜‰ En inderdaad…vele nieuwe vrienden. Ik ben benieuwd πŸ˜€ Nog maar een paar maandjes en dan is het zo ver πŸ˜€

    @Gonny; Whoeehaaa. weeet je van wie zij de dochter is? Van die met dat grijze haar in de straat πŸ˜› πŸ˜‰ Jaaaa die!

  25. Gonny zegt:

    Oooohw helemaal geen probleem dan hahaha. πŸ˜€

  26. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa :P. Net was ze weer poeslief πŸ˜•

  27. rietepietz zegt:

    het lijkt me Γ©cht reuze gezellig bij jullie zo “midden in de nacht” ( nou ja , voor ochtendmensen als ik dan ) .
    maar inderdaad , wat kunnen kinderen wreed zijn en moeders soms “blind”als het om hun “lievertjes “gaat .

  28. Gonny zegt:

    Maar is wel hooor krygen ze allemaal nieuwe vrienden enzo en is ook heel spannend voor jullie EN voor Mies…..
    maar helaas zullen er nog vele dingetjes volgen wat bij jou zo’n pijn doet en waar je dan niks van mag zeggen moeilijk hoor…maar ach daar kom je ook weer doorheen , net zoals met alle dingen…. ja, ja het leven is hard. πŸ˜‰

  29. gea zegt:

    goedemorgen ja kids zijn wreed ik ken dat gevoel hoor heb het zelf ook mee gemaakt vandaar
    nou fijne dag en ook alvast en goed weekend liefs πŸ˜€

  30. Gonny zegt:

    Oh ja, en ik vind altyd dat weet je wel van je eigen kind hoor…met onze Mel die haalde ook altyd van alles uit en dat wist ik dan ook. Maar Mel was wel bijna altyd eerlijk en nu nog en daar ben ik trots op. πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; Hahaha, ja s’avonds wordt het ineens echt druk he? Ghehehe. Ik ben echt een avondmens. Vanavond mag ik weer heerlijk lang blijven want we hoeven zaterdag niet vroeg op πŸ˜‰ πŸ˜€

    @Gonny; Weet je waar ik wel blij om ben? Miranda (niet vriendin A of B) gaat niet naar die school. Die gaat naar het VWO. En Mies schijnt er weinig last van te hebben. Dat geeft iets minder zorgen. Nou ja…dat wil zeggen…zoals jij al zegt…er komt nog veel meer op m’n pad. Gelukkig kan ik bij jou afkijken hoe jij met sommige dingen omgaat ghehehe πŸ˜€
    Ik heb het vermoeden dat ik wel weet hoe de kids in elkaar steken. Als ik op ouderavond kom hoor ik ook zulke dingen. Maar ja, ik zie en hoor niet alles πŸ˜‰ Ja klopt. Dat is een mooie (maar soms lastige hihi) eigenschap van Mel he? Daar mag je ook trots op zijn! πŸ˜€

    @Gea; Yep dat zijn gewoon volwassen in een kleine verpakking. Af en toe kunnen ze echt heel wreed zijn.
    Ik wens je ook een hele fijne dag en een superweekend! Liefs πŸ˜€

  32. Tycho's mama zegt:

    Meid….wat heb je je weer netjes gedragen!! Van mij had ze wel even een “blik” gekregen, stuk sekreet. Dat je er trouwens niets van zei toen ze achter haar moeders rug bekken stond te trekken, had moeders haar “schatje” *kots* eens van de andere kant kunnen zien! Maar ik denk dat moeders die zeggen “dat doet mijn kind niet” niet voor rede vatbaar zijn, die zijn blind/doof/bevooroordeeld enz. enz. πŸ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Die blikken had ik haar heeeel graag willen geven. Maar het gaat nou lekker in de klas. Mies is heel erg gepest in de klas en ik wil het rustig houden. Ik tel wel tot tien πŸ˜€
    Hahaha nou die moeder heeft me ook eens aangesproken. Mies zou met dat kind samen moeten werken en het zijn twee kapiteins op een schip. Dus dat werd bonje. Had Mies natuurlijk gedaan want die van haar was niet zo. Zo zei ze.
    Ik weet het, ik had er ook iets van moeten zeggen. Maar de volgende dag bleek dat het maar goed was dat ik het niet gedaan had. Nu bleef het bij dreigementen πŸ˜‰ Wie weet wat die klasgenootjes anders gedaan hadden? πŸ˜•

  34. Monique zegt:

    Goede morgen… En een fijne dag toegwenst,zo nu ben ik de eerste en op de goede log.. πŸ˜› Ga ik vooruit of niet πŸ˜‰

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha *geeft pluim* BRILJANT! Goeiemorgen trouwens ghehehe. Ik wens je ook een hele fijne dag! Maak er iets leuks van πŸ˜€

  36. --Natazz-- zegt:

    Ohh het lijkt me vreselijk om je dochter zo te zien. Kinderen kunnen zo gemeen zijn en de moeders zijn vaak nog veel erger.

    Ik wens je een fijne donderdag
    Liefs Natazz

  37. --Natazz-- zegt:

    Whahaha vrijdag moet dat natuurlijk zijn. Ik heb denk ik een dagje overgeslagen. hahaha

  38. Emmelinda zegt:

    Ik heb wel eens vaker met die moeder staan babbelen. Ze heeft sowieso een vreemde mening over vanalles en nog wat. Geeft niks. Ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik weet nu wel hoe ik ze moet inschatten πŸ˜‰

    Grinnik…het is ook nog vroeg πŸ˜‰ Ik wens jou ook een hele fijne vrijdag! Knufff

  39. leejo zegt:

    Mogge Emm, pfff wat was jij vroeg, ik ben net wakker, fijne dag,Leejo

  40. Emmelinda zegt:

    Hihi ja he? Ik was een vroege vogel vandaag *twiettwiet* Wow dan heb je lekker uitgeslapen vandaag! Jij ook een fijne dag! πŸ˜€

  41. Monique zegt:

    Ik heb je blog even gelezen.. Hahahaha.. Jij wreef al in je handen natuurlijk,wat dacht je eind goed al goed. πŸ˜‰

    Trouwens als je shoarma van haar gemaakt had, had ik mee komen eten πŸ˜› hahaha..
    Als mijn kind het overkomen was, had ik waarschijnlijk alles het zelfde gedaan.

    Ik had vroeger ook zoeen driehoek vriendinnen vriendschap en nu na de jaren ligt alles uit elkaar. Maar het ging precies eender, de een deed nog meer zijn best als de andere.. πŸ™‚

  42. Emmelinda zegt:

    Ja dit mag ook wel eens. Ik hoor en zie zoveel. Dat meiske heeft ook altijd ruzie met andere vriendinnen. Zegt ook wel iets he? πŸ˜‰

    Hahaha breng me niet op ideeΓ«n…ik kan altijd nog tot aktie komen. Zal eens kijken of ik zo’n spit heb of hoe heet dat.

    Erg is dat he? En afspraken kun je niet maken. Zo van we zijn elkaars vriendinnen en het blijft gezellie. Hoe dan ook, er gaat toch weer eentje overdrijven πŸ˜‰ Wat zou het zijn Een angst dat de ander leuker gevonden zal worden?

  43. Tycho's mama zegt:

    Als Mies inderdaad zo gepest is, heb je waarschijnlijk het juiste gedaan. Lijkt me wel vreselijk om dat mee te moeten maken. Dat kan je moederhartje niet verdragen toch??
    Denk dat vriendin B ondanks haar grote bek toch heel onzeker is. Als ze wist dat het goed zat tussen haar en die vriendin hoefde ze niet zo krampachtig Mies uit de buurt te houden? Meiden!!!! In plaats dat ze nou blij zijn dat ze straks in ieder geval met z’n drietjes naar de nieuwe school kunnen…neeeeeee…..gaan ze weer moeilijk doen πŸ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    Het is verschrikkelijk. Ze heeft zich moedig gedragen en is toch gewoon naar school gegaan. Het is dat ik het gemerkt heb door bepaalde dingen, anders had ze er waarschijnlijk nooit iets over gezegd. Wat voel je je dan schuldig! Ongelooflijk. Dat het al zo lang aan de hand is en je hebt niks in de gaten gehad. Kan ook niet natuurlijk want ze laat niks los en thuis merk je niks aan haar. Wat op school is kun je niet zien. πŸ˜•
    Zeker weten dat vriendin B onzeker is. Ze heeft verder niemand. Echt niemand. Mies kan nog terugvallen op een andere vriendin. Dat weet B. Zij (B) is trouwens ook gepest.
    Ja snap jij dat nou? Oooh ik hoop echt dat ze niet naar dezelfde school gaan! Maar goed, daar gebeurt waarschijnlijk weer psies hetzelfde. Was bij ons op school ook πŸ˜‰

  45. alinda zegt:

    3 is meestel 1 te veel maar ookheir is dat hoor ze spelen met elkaar en achter elkaars rug om gauw wat anders afspreken ik ben ook zo hoor ik spring gelijk voor me kids in de bres, ik weet hoe mijn kids zijn en dan moeten ze niet lullen ,mijn kleine is een boef van een ventje en als je tegen hem zegt doe dit of dat dan doet hij dat voor je ,zo had ik dus ruzie met de buufkind (kreng) haha ze had gezegt tegen nick pak jij die vogelverschrikker uit die tuin daar nick kennende vond het spannend en vond het niet echt een tuin en hup pop gejat haha mag niet maar voor het buufkind wilde hij het wel doen anders zou ze …. weet ik het wat doen nick laat zich voor alles sturen en als de eigenaar dan komt klagen over die vogelverschrikker zegt ze ja dat deed hij zelf ja me neus (kut kind) die komt hier dus niet meer in dag buufkind
    ken je reaktie dus heel goed voorstellen

  46. Emmelinda zegt:

    Dat heb ik dus ook met dat kind. Ze wil hier wel steeds komen spelen. Niet met Mies. Het is dat Mies hier woont. Maar Mies heeft POLLY POCKET en daar wil ze mee spelen! Heeft ze thuis niet. Ik heb dat al lang door want het kind wil niks anders als ze hier is. Ik heb haar een hele poos een verbod gegeven. Natuurlijk niet tegen haar gezegd, anders krijgen we dat weer, maar wel tegen Mies. En het gekke is he…als vriendin A niet in de buurt is doet ze poeslief tegen Mies. BLEEERGH.

    Wat jij vertelt is gemeen. Dan krijgt jouw kind de schuld terwijl het een opdracht was. Weet een kind veel. Is dat buurkind van jullie een stuk ouder?

  47. Emmaly zegt:

    Goedemorgen πŸ˜€
    Jammer dat kinderen soms zo gemeen zijn tegen elkaar he Denk dat het kind gewoon niet kan hebben dat ze zo goede vriendinnetjes zijn…maar ik geef je helemaal gelijk hoor πŸ˜‰

  48. Monique zegt:

    Ik kom even buurten nog, voor ik de log ga maken. πŸ˜€ Nogmaals ontzettend bedankt..

    En inderdaad… Je kan met z’n alle toch ook omgaan? Waarom in hemelsnaam allemaal maar touwtrekken, om een persoon… Ach dat leren ze nog wel, als ze ouder worden πŸ˜›
    Ik ben even snel log maken… πŸ˜‰ tot zo

  49. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Ja gemeen he? Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Wanneer Mies met dat vriendinnetje er vandoor gaat staat ze alleen. Dat is natuurlijk eng. Maar mij lijkt dat je iemand alleen maar verstikt op die manier! Daar komt ze later wel achter πŸ˜‰

    @Monique; Hihi graag gedaan hoor. Ik vond het leuk om die voor je te maken! Als je er alleen GIO in wilt hebben moet je het maar zeggen oke? πŸ˜‰

    Op de een of andere manier kan het niet. Ik had het vroeger ook. Wanneer ik iemand anders er bij uitnodigde was het altijd bonje. Gingen ze claimen. Jakkes. Ik hoop gewoon dat Mies er niet gevoelig voor is. Nu zegt ze nog dat ze dan wel andere vriendinnen zoekt. Maar wanneer het hechter wordt is dat toch wel moeilijker om er nuchter over te doen lijkt mij πŸ˜‰

    Ja ga jij eens die log maken. Ik zit maar te wachten πŸ˜› hahaha geintjuhhh

  50. Emmaly zegt:

    Ja is zeker gemeen..terwijl ze het met zijn 3tjes ook gezellig kunnen hebben..maar ja verschijnlijk wil dat kind alles voor haar alleen hebben

  51. Emmelinda zegt:

    Yep en het is op zich wel te begrijpen. Ze is natuurlijk bang dat andere kinderen leuker zijn. EN DAT IS OOK ZO. Dan kan ze ineens heeeel snel zijn πŸ˜‰

  52. leejo zegt:

    Zo boodschappen binnen, kunnen we weer naar bed, is het goed weer voor. πŸ˜€

  53. Emmelinda zegt:

    Oh arme Leejo, is het zo slecht vandaag?

  54. Monique zegt:

    Emmelinda.. Ik wacht 8) pompidopidom..

    Maak niet uit vind alles goed :D, als de naam maar goed geschreven is en niet van giavanno tot giovanny ofzo zoals op het internet.. hahahah staat zo raar he’ πŸ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    oooh je bent al klaar??? Net was ik ff wezen kijken hihi. Nou ja al iets langer dan net πŸ˜‰

    Ja staat zeker raar. Fout is fout. Ik had ook heeeel goed opgelet hihi. Een paar keer op jouw log gekeken of het goed was πŸ˜‰

  56. Ja af en toe heb je van die etters, oeh!!! galbakken, pestkoppen, zo ook 1 op de school van mijn kind, en die moeder, nah ik hou maar op πŸ˜•

  57. Alida zegt:

    O, wat erg. Mijn handen jeuken en die jeuken als er geknokt moet worden, ha ha. Leuk jo, dat ik dit leest. Kan ik me vast voorbereiden op de tijd dat mijn meisje ouder is, bbbbbbbbbbrrrrrrr.

  58. B.O.B zegt:

    Daar ben ik weer. Ik heb eerst de hele ochtend zitten tijd rekken, domme spelletjes gedaan, koffie gedronken en zo.
    Het ei is nog heel. En weet je wat het ergste is? Ik heb inmiddels al 3!! eieren.
    Ja erg hè?
    Maar nu ga ik dan een eerste aanvang maken ermee, en zal ik gillen als de bevalling achter de rug is???
    πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜‰

  59. Emmelinda zegt:

    @Pittige tante; Ja en weet je, het is dat ik dat meisje zelf die dingen heb zien doen. Anders was ik er misschien wel ingetrapt. Niet dat ik dan dacht dat Mies schuldig was aan wat dat kind beweerde, maar toch πŸ˜‰ Erg he? aaaargh!

    @Alida; Hihi ja mijn handen jeuken dan ook hoor. En niet zo’n beetje! Maar ik weet dat ik er meer kwaad mee doe dan goeds. Dus doe ik niks en wacht af. Maar het vreet. Enorm!
    Grinnik…ja dat is een goeie. Al geloof ik niet dat je je er op voor kunt bereiden. Het overvalt je toch. Ook die moederliefde. Oeh wat is dat sterk! Maar je moet zo oppassen. Je zou een kind zo aan z’n oren trekken. Mag niet. Maar het is begrijpelijk πŸ˜‰

    @B.O.B.; Heeej goeiemorgen (nog net hihi)
    Heerlijk joh, dat rekken. Daar komt een mens van bij. Toch? Lekker op gang komen.
    Hihi nou dan ga maar ff door totdat je een doossie vol hebt πŸ˜‰
    Ja grinnik…roep maar hoor. Dan ben ik er als de kippen bij…hahaha
    Knuffff

  60. Yvonne zegt:

    Heel herkenbaar, kinderen kunnen heel gemeen zijn onder elkaar. En dan spreek ik uit eigen ervaring, want die van mij heeft gelukkig zelf twee hoorntjes op haar hoofd staan. Die heeft ze dan van papa, want ik heb had ze niet 8)

  61. Monique zegt:

    Je bent ook geweldig πŸ˜€

    Tot strakkies he’ πŸ˜‰

  62. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Hahaha. Mijn hoorntjes heb ik weggetaped. Flink ducktape erop. Dan ziet niemand ze πŸ˜› πŸ˜‰
    Mies wacht af. Kiest een ander scenario. Misschien moet ze eens wat meer de confrontatie aan gaan. Maar ja, ik kan dat niet voor haar beslissen. Doe ik immers zelf ook niet altijd πŸ˜‰

    @Monique; Grinnik…thanks.
    Ben er straks weer πŸ˜‰

  63. Insoontje zegt:

    Haha.. toch gerechtigheid πŸ˜‰ En meiden onderling kunnen erg gemeen zijn hoor… Ik had op school ook 2 vriendinnen en gelukkig is dat wel altijd goed gegaan πŸ˜€

    Een fijne vrijdag & geniet je weekend!

  64. Emmelinda zegt:

    Ja lekker puh :P. Net was ze weer bezig op het schoolplein *trilt nog na*.
    Ik had vroeger ook twee vriendinnen…gelukkig bleven die ver uit elkaars buurt πŸ˜›

    Jij ook een hele fijne vrijdag! En een superweekend natuurlijk! πŸ˜€

  65. juist zegt:

    hoe herkenbaar gewoon…maar ikw as meestal de middelste, dan heb je steeds het gevoel dat je moet kiezen…Tot je erachter komt wat die ene vriendin voor spel speelt, want als het erop aankomt zou ze die middelste ook laten vallen en komt toch alles nog goed. Zijn de 2 die vriendinnen zijn ook echt vriendinnen. Maar het duur t echt even voordat je het weet…

  66. Emmelinda zegt:

    Ja dat erg is dat he? Op de middelbare school heb ik ook twee vriendinnen gehad die samen vriendin waren. Mocht ik mee naar de stad……om de fiets vast te houden. Liepen zij daar gezellie met z’n tweetjes. Was gelijk afgelopen. πŸ˜• πŸ˜‰

  67. Juist zegt:

    Hoe je het voor elkaar krijgt ook, het lijkt zo makkelijk 2 vriendinnetjes…Beetje jammer pakt het meestal wel uit. Nu heb ik overal een vriendinnetje, die kunnen niet eens met elkaar in de clich schieten want ze wonen in verschillende provincies πŸ˜‰ Ik heb er nu over na gedacht…

  68. Emmelinda zegt:

    Jaaa hahaha. Ik ging ze ook uitzoeken in verschillende soorten. Ehm hoe zeg ik dat. Kakkers, punkers, disco’s noem maar op. De een wilde niet met de ander gezien worden. Prima opgelost. Toch? Ghehehe

    Was trouwens later wel lullig op feestjes πŸ˜›

  69. Emmelinda zegt:

    (deed ik overigens niet expres, ik vond en vind allerlei soorten mensen nou eenmaal leuk. Van geitenwollies tot nerd hahaha)

  70. Juist zegt:

    Whaha, dat zijn wel hele moeilijke feestjes…Maar daar wordt je goed in want er mogen ook een paar ‘smeerders’ komen, die andere dan weer bezig houden terwijl jij met 1 groepje ben 8)

  71. Emmelinda zegt:

    Ja dat zou een optie zijn geweest. Had ik niet aan gedacht. MΓ©n wat waren die verjaardagen hier altijd stom. Ik vloog van de een naar de ander. Tegen elkaar lulden ze niet. Was errug gezellie hahaha

  72. Juist zegt:

    Haha, jah, achteraf kun je er wel om lachen..
    Ik ga naar mijn stage, ik ben vandaag de baas, dus zal me even zo opstellen 8) mentaal voorbereiden dat ik de verantwoordelijke ben…. πŸ˜€ zal wat worden vandaag

  73. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou baas, veel plezier dan ghehehe. Laat maar eens wat zien dan πŸ˜€ πŸ˜‰

  74. Emmelinda zegt:

    ennuh..later hebben we die verjaardagen uitgedund. Ging veeel leuker :D. Nu vieren we de onze niet meer. πŸ˜‰

  75. leejo zegt:

    Emm je moet eens bij Gonny kijken zijn ze ook bezig.

  76. Emmelinda zegt:

    Wat zeg je nou? Ik ga eens even kijken!

  77. meta1973 zegt:

    oooooh jeee! ik ken het….. hier in de straat is dat ook! tatum had een vriendinnetje en is weggepest door een nieuw vriendinnetje….. ik kan daar echt niet tegen hoor…… om je dan in te houden is zoooooo moeilijk!!!!!!! gggrrrrrr!

  78. Gonny zegt:

    Ik dacht ??????? Maar wa is daar de bedoeling van?? 😦

  79. brenda zegt:

    mooie site heb je ik kwam hier via via,
    kom zeker nog eens langs hoor πŸ˜‰

  80. Emmelinda zegt:

    @meta1973; Aaargh dan gaat je bloed koken he? Minstens! Net stond dat wicht alweer iets uit te vreten. Jammer voor haar hoorde ik het. Ik heb haar nu wel aangekeken. Ze keek gewoon terug. Brutaal ding. Maar ze weet dat ze er onschuldig uitziet. Dat is het ergste! GRRRR

    @Gonny; Nou inderdaad…het is me alleen niet helemaal duidelijk wie er allemaal wegmoeten. Ik heb het op je log gevraagd. Voordat ik er teveel weggooi πŸ˜‰

    @Brenda; Dank je wel :D. Je bent van harte welkom. Tot de volgende keer! πŸ˜€

  81. Emmaly zegt:

    ja ben zeker blij dat we toch even naar de dierenarts zijn geweest…en ze denkt nu ook van oke..smeer me maar in of geef me maar een pil dan krijg ik wat lekker haha πŸ˜€
    Nou hopleijk vinden jullie een leuke school voor jullie meissie πŸ˜‰

  82. Monique zegt:

    Zo…ik heb die dolfijn ook op de log van Giovanni gebruikt. Zowel deel 1 als 2. πŸ˜€

    Hey… ondek ineens dat je alweer terug bent πŸ™‚

  83. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Hihi ja dat zag ik al helemaal voor me. Ze zijn niet gek; die poezenbeesten he? Ghehehe. Kan ze nou goed lopen op die nageltjes?
    Ja ik hoop het ook. Ze is dan gaan proefdraaien op een school woensdag en ze is helemaal enthousiast. Nu wij nog (we hebben nog niks gezien) ghehehe πŸ˜‰

    @Monique; Heeej heeft hij ook een log? Daar moet ik maar eens gaan snuffelen hihi.

    Ja ik was al wezen kijken of je er was op je log. Maar ik zag je niet. πŸ˜‰

  84. Monique zegt:

    Nee kleine was net achter de pc,maar die kijk nu naar de tweenies. πŸ˜‰ Mij beurt weer even snel dus πŸ˜› hahaha..

  85. Emmelinda zegt:

    Hahaha die kids ook he πŸ˜‰ Dusseh, binnenkort hoeft hij niet meer met dat tekenbord maakt maakt hele websites? πŸ˜‰

  86. Emmelinda zegt:

    maar maakt dus πŸ˜•

  87. Monique zegt:

    Hahahaha… Nou wie weet. πŸ˜‰

  88. Emmelinda zegt:

    Hihi πŸ˜‰ Ik moet zo weer gaan. De kids ophalen! πŸ˜‰

  89. Emmaly zegt:

    Ja ze is al aan die nageltjes gewent…de 1ste dag moest ik zo lachen was al haar teentjes nat haha ze was aan het trekken gegaan joh maar ze heeft ze er niet vanaf gekregen hihi…nou hopelijk vinden jullie de school ook wat dan is ze helemaal happy denk ik πŸ˜‰

  90. Emmelinda zegt:

    Ik kan het me voorstellen. Ik heb ook iets tegen plaknagels. Zou ik ook aan gaan trekken hihi πŸ˜‰

    Ja ik denk het ook. De school is dichtbij en ik heb er goeie verhalen over gehoord. Moet dus vreemd gaan wil het die school niet worden πŸ˜‰

    Ik ga de kids op halen! Tot de volgende keer. Knufff

  91. Monique zegt:

    Dat je noh tijd hebt voor te bloggen joh.. πŸ˜‰ hahahaha… Nou ja spreken we je later weer πŸ˜‰

    *gaat terug in der mand en gaat met puppy oogjes zitten wachten* hahahahhahah…
    πŸ˜€

  92. Emmelinda zegt:

    Hihi ja maar ben nu weg πŸ˜‰

    *aait nog een keer over het bolleke* Braaaaaf πŸ˜€
    DOEIIII

  93. Gonny zegt:

    Emmy nou ben ik bij me eigen 2 keer online???

  94. Rianne zegt:

    O, erg he…meiden onder elkaar?
    En het natuurlijk niet gewoon rechtstreeks open en bloot zeggen tegen elkaar maar lekker vaag blijven.
    Fijn dat boontje om zijn loontje komt dan he? πŸ˜€

  95. Dosdane zegt:

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS……

  96. Claudia zegt:

    Dat is precies eigen aan meisjes. Ik zeg altijd, zet een bende jongens bij elkaar en je hebt een team, zet een bende meiden bij elkaar en je hebt wereldoorlog 3.

    Ik kan me dat lachje van jou al voorstellen en ik geef je groot gelijk!

    Nog een fijne vrijdag lieve Emmelinda
    knufffie Claudia

  97. mama035 zegt:

    “Drie is teveel” zeggen ze toch? Vaak is dat zo… was gisteren ook even bij een vriendin(B), waar weer een andere vriendin(A) van me zat en gek genoeg kreeg ik ineens de indruk dat vriendin (A) me even wilde laten zien dat ze me van “mijn plek” gedrongen had, door mijn gesprekken steeds over te nemen en voor mij in te vullen wat ik wilde verwoorden en bij vriendin (B) de rol van gastvrouw over te nemen. Raar gevoel! Toen vriendin (B) me vroeg waarom ik de laatste tijd minder bel, zei ik ook dat ik me al gauw teveel voel.

  98. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Dat kan. Is er iets misgegaan met je laptop voordat je dat kreeg?

    @Rianne;Nou inderdaad! Toendertijd op de afdeling bij die meiden hadden ze dat ook. Gek werd je er van. Van dat gedoe en getrek. Ik hield me meestal d’r buiten en ging zo weinig mogelijk mee op pad πŸ˜‰
    En het gekke is…als je dat ziet gebeuren bij die kids krijg je die gevoelens weer helemaal terug πŸ˜‰ Moet ik wel altijd bij oppassen πŸ˜‰ Zij zijn niet die vriendinnen van toen hihi πŸ˜€

    @Dosdane: Hahah wat is dat? Zo blij? Met m’n stukje? πŸ˜› Of is je quilt eindelijk af? πŸ˜‰

    @Claudia; Jaaaa dat was op de basisschool iedere week. Hadden we gym. Moesten we de meisjes splitsen in twee groepen. Was altijd heibel. Er kon er maar eentje winnen en dan was de ene helft kwaad op de andere helft. En gemeen ging dat er aan toe! Er was een meisje in de klas die je haren uittrok. Echt. Ik zorgde altijd dat ik bij haar in het team kwam ghehehe.

    Ik wens je ook een hele fijne avond! Ik kom vanavond nog even kijken! Knuffies! πŸ˜€

    @Mama035; Ja en dat is in de meeste gevallen ook echt zo he? En inderdaad niet alleen op de basisschool. Ik voel me ook nooit prettig in zulke gezelschappen. Je voelt gewoon dat het niet lekker zit. Toch? Ja ik kan me voorstellen dat het je een raar gevoel gaf. Dan weet je ook niet goed wat je er mee moet he? Als je er iets van zegt beweert ze misschien wel dat het helemaal niet de bedoeling was πŸ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Vraagje aan aanwezige mannen:

    Hebben mannen dat nou ook? Kunnen mannen nou wel met z’n allen op stap zonder onderlinge jaloezie?

  100. Miek zegt:

    Ghehehehehe!! πŸ˜‰
    die valse grimas laat maar lekker staan!!!

  101. B.O.B zegt:

    ja hè hè, het ei is er eindelijk.
    Knuf van Lia.

  102. mama035 zegt:

    Tja, wel raar dat de ene vriendin(A) ineens begint op te trekken met mijn andere vriendin(B) als ik haar(A) op afstand hou, terwijl ze eerst helemaal geenvriendinnen waren, maar door mij met elkaar in contact gekomen zijn. Ik denk de onderliggende gedachte wel te weten… (A) gaat nu alles voor mijn vriendin (B) doen, want (A) zit in de shit en gaat binnenkort noodgedwongen verhuizen en vriendin (B) kan absoluut geen nee zeggen. Ik hield al eerder afstand van vriendin (A), omdat ze me alleen belde als ze me nodig had en ik geen zin had in al die negatieve verhalen en problemen. Ik hou nu even afstand van allebei, maar als vriendin (B) me nodig hebt, zal ik er voor haar zijn.

  103. Gonny zegt:

    Emmy kan je Tamara nog ff helpen?? dunyaforever

  104. leejo zegt:

    Emm
    Ja hoor, waarom zou dat niet kunnen, ik heb er iig nooit problemen mee of over gehad.
    Fijne avond πŸ˜€

  105. Sjoukje zegt:

    Kinden kunnen zo gemeen soms zijn, en 3 meiden samen werkt ook vaak niet. Eentje hangt er altijd bij en jaloersheid zal ook wel een rol spelen. πŸ˜•
    Heel fijn weekend! Sjoukje πŸ˜€

  106. Emmelinda zegt:

    @Miek; Ja grinnik. Vandaag deed ze weer zoiets. Ik denk dat die glimlach te mild was ghehehe πŸ˜‰

    @B.O.B.; Dan kom ik zo meteen ff op kraamvisite πŸ˜€

    @Mama035; Komt het dan door de afstand die je met A houdt EN omdat B geen nee kan zeggen? Dat is toch ook smerig. Dus alleen maar omdat ze te gebruiken is??? Ja daar heb ik al een paar logjes over volgeluld. Pas geleden nog. Dat ze hier altijd aan de deur stonden wanneer ze ons nodig hadden. Dan zijn we wel goed. Bah!

    @Gonny; Ik zal straks ff kijken πŸ˜‰

    @Leejo;Ik vroeg het me af. Zoals in de reakties merkbaar kennen de meeste vrouwen dit probleem van vroeger of van nu. Omdat ik weet dat mannen minder moeilijk doen met sommige dingen vroeg ik me af of zij ook bepaalde jaloezie naar elkaar hebben wanneer ze met z’n drieΓ«n zijn. Bij vrouwen is vaak dan net eentje teveel. Daarom πŸ˜‰ Jij ook een fijne avond! πŸ˜€

    @Sjoukje;Nou inderdaad. Doortrapt zelfs. Vaak denken we dat het nog maar kinderen zijn maar het zijn ook vaak volwassenen in een kleine verpakking. En inderdaad…die jaloersheid. En bang om over te blijven wanneer die andere TOCH leuker blijkt πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! πŸ˜€

  107. Emmelinda zegt:

    @Angel; als je je berichtje mist…volgens mij hoorde het berichtje van de vorige log onder deze. Ik heb maar onder de andere log geantwoord. Niet dat je denkt dat ik die weggooid heb πŸ˜‰

  108. Marina zegt:

    Wat een leuke vrolijke web-log heb jij!

    ~`Fijn weekend`~

    Liefs, Marina

  109. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Marina!2x ghehehe. Ik wens jou ook een heeeeel fijn weekend!

    Groetjes πŸ˜€

  110. leejo zegt:

    Ik ben er van het weekend niet hoor, ik moet melken πŸ˜‰

  111. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa ja pak ze maar eens flink bij die uiers ghehehe πŸ˜›

  112. Irri zegt:

    Ja schat ik doe mee aan de gemeenteraadsverkiezingen. Dus minder tijd om te loggen.

  113. Emmelinda zegt:

    Dan wens ik je daar veel sukses mee πŸ˜‰

  114. angel zegt:

    nou was ik toch op zoek naar mijn reactie en de jouwe daarop.. staat ie op t log hier beneden πŸ˜€ tomatenblond he?8)
    welterusten vast voor vannacht ergens πŸ˜‰
    was een lekker bakkie trouwens.. mag je me vaker brengen πŸ˜€

  115. Emmelinda zegt:

    Hihi ja daarom had ik hierboven al gezet dat je niet moest denken dat ik het weggegooid had hihi πŸ˜‰ Grinnik.
    Hihi ja jij ook een fijne nachtrust he?

    Is goed. Was ie niet te sterk? πŸ˜‰

  116. Chocokaatje zegt:

    Wat ben je toch ’n boeffie! tercht πŸ˜€ geniet van je weekend gr. choco

  117. Emmelinda zegt:

    Wie ikke? 8) Ghehehe. Jij ook een heel fijn weekend! Maak er iets moois van πŸ˜€
    Knufff

  118. Geertje zegt:

    Wat zal je hebben genoten πŸ˜›
    De wraak, al was die niet van jou, is zo zoet, honingzoet (duivelemoticon) πŸ˜›
    Hmmm, ik denk dat ik dat lachje niet heel even had gehad, ik denk dat die wel de hele weg op mijn gezicht af te lezen zou zijn geweest 8)
    ens je een heel fijne avond πŸ˜›
    Liefs!!!

  119. Emmelinda zegt:

    Jaaaa het voelde zo ongelooflijk lekker. En weet je…al heb ik die lach niet de hele terugweg gehad (is ook maar een minuutje of 10 fietsen ghehehe), ik heb er bij iedere reactie op deze log weer fijn om moeten grinniken. Staat bijna gelijk aan de terugweg πŸ˜‰ Ghehehe
    Jij ook een hele fijne avond! Knufffff πŸ˜€

  120. Geertje zegt:

    Kan het me voorstellen πŸ˜›

    Trouwens, met de “gipspoot” gaat het erg goed πŸ˜‰
    Ze mag pas begin februari weer naar het ziekenhuis, en als alles goed is krijgt ze dan loopgips. Ze mag dus nog een poosje hinken…
    Maar de pijn is nu weg, alleen als ze teveel doet (sja, eigenwijs heeft ze niet van vreemden πŸ˜• ) dan vraagt ze nog wel eens een pijnstiller. Ze laat zich lekker bedienen door iedereen die in de buurt is, en zelfs misbruiken 8) Wel een komisch gezicht hoe haar broer en zus voor haar vliegen πŸ˜›
    Af en toe zeg ik wel eens hee dat kan je zelf! Lief lachend kijkt ze me dan aan….Maar de tweeling zegt dan, oh geeft niet hoor mam, ik doe het wel even!
    Goed voor de saamhorigheid hoor πŸ˜‰
    Welterusten voor straks πŸ˜› En lief dat je het vroeg! πŸ˜›

  121. Geertje zegt:

    Hahahahaaaaaaa πŸ˜€
    Tegelijkertijd op elkaars log πŸ˜›
    Jij ook een geweldig weekend!!!
    Knufff

  122. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa jaaa da’s toevallig zeg! Ik was net op je log gaan kijken of daar al iets stond en voila…daar ben je! Is dat ff service! πŸ˜€
    Grinnik…dat is wel komisch dat ze zo iedereen laat rennen! Is een kleine pleister op de wonde want het zal niet meevallen met zo’n blok aan je been. Begin februari he? Hmmm ja dat is nog effies πŸ˜• Ze zal wel dolblij zijn met dat loopgips straks!
    Jij ook voor straks een fijne nachtrust! πŸ˜€

  123. Emmelinda zegt:

    En een knuff natuurlijk! πŸ˜€

  124. 100% Mike zegt:

    Dat zijn de leseen van het leven he?!

  125. Emmelinda zegt:

    Ja zeker weten! En deze lessen maken echt indruk πŸ˜• πŸ˜‰

  126. Nicky zegt:

    A. merkt vanzelf dat Michelle veel leuker, liever, knapper, intelligenter en gezelliger is dan B.! Meiden die Michelle heten zijn nl. ALTIJD leuker, liever, knapper, intelligenter en gezelliger dan anderen! (dat hebben ze van hun moeder… πŸ˜‰ )

  127. Emmelinda zegt:

    Whaahaa met jou kan ik praten πŸ˜‰

  128. cissie zegt:

    yeah, zou ik ook hebben gehad

  129. Emmelinda zegt:

    Ja he? Ghehehe. Ergens was het ook weer zielig voor haar. Ik ken die onzekerheid wel. Maar toch…omdat ze mijn meissie pest…lekker puh πŸ˜›

  130. Aletta zegt:

    Ik zou ook gelachen hebben.
    Ik had vroeger ook een vriendinnetje, dat ook een ander vriendinnetje had. Er was altijd wel rivaliteit en dit was soms echt niet leuk. 😦

  131. Emmelinda zegt:

    Vreselijk is dat he? Daarom kan ik me ook zo goed voorstellen wat Mies voelt wanneer dat kind zo doet πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

