(S)extra premies?!

Met de nieuwe zorgverzekering van CZ…..

…weet je tenminste zeker dat je genaaid wordt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op (S)extra premies?!

  1. Martijn zegt:

    hahahahahaha zo kan je het ook lezen ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  2. Martijn zegt:

    En wat is de vergoeding daarna?? ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› 8)

  3. Emmelinda zegt:

    Hahaha *grinnikt* ja he? ๐Ÿ˜‰

    Euhm… uitbetaling in natura whaahaa 8)

  4. leejo zegt:

    100 maar? ๐Ÿ˜•

  5. Emmelinda zegt:

    Dat valt vies tegen he? ๐Ÿ˜•

  6. Martijn zegt:

    Sorry Leejo, ik lag op de loer om 0:00 uur ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Ik ga ligtickets verkopen ghehehe 8)

  8. leejo zegt:

    Nu al naar bed, hebben jullie je portie al binnen dan? ๐Ÿ˜‰

  9. Martijn zegt:

    jaa loer plaatsen reserveren ๐Ÿ˜‰ Via de ticketbox? Commercieel denken ๐Ÿ˜€ doe er meteen iets voor op jaarbasis bij ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Whaahaa. Ja eerst uittesten. Misschien mogen we ze nog ruilen. En als ze niet goed zijn moeten we het kraampakket verhogen ๐Ÿ˜›

    @Martijn; Jaaaa hahaha. Mijn villa komt in zicht *ziet in gedachten het geld binnenstromen*

  11. --Natazz-- zegt:

    100 condooms maar? Wat moet ik de rest van die 51 weken dan doen?

  12. Emmelinda zegt:

    Uitwassen! Ophangen en laten drogen! ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  13. Liefjemijn zegt:

    Poe hee! Dat scheelt weer wat ritjes naar de drogist
    Kilometers/verbruik+parkeergeld+kopje koffie(want je gaat toch niet alleen voor condooms de stad in?)
    En ’s avonds natuurlijk moe en hoofdpijn van het shoppen, dus geen ….

    *boodschappenlijst: paracetamol*

  14. Emmelinda zegt:

    En dan hopen dat je kunt aftrekken* ๐Ÿ˜› . Van de belasting/zorgverzekering dus he ๐Ÿ˜› ghehehe ๐Ÿ˜‰

    *die paracetamol hรฉ ๐Ÿ˜‰

  15. --Natazz-- zegt:

    Hmm lijkt me een leuk gezicht zo aan de lijn. Dan hang ik ze wel op het balkonnetje dan ziet heel de straat ze. hahaha.

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha daar bestaat overigens wel een ansichtkaart van. Zal ook wel op internet staan. *gaat googlen*

    Giechel…heeft de buurt wat te lullen praten ๐Ÿ˜‰

  17. Martijn zegt:

    Hang je ze wel aan het puntje? ๐Ÿ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk. Kijk…ik ben al begonnen met uitwassen klikkerdeklikk braaf he? ๐Ÿ˜‰

  19. Martijn zegt:

    whahahahah gegoogled?? in meerder kleuren nog wel ๐Ÿ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik was pas als de trommel van m’n wasmesjien volzit ๐Ÿ˜› zooo dat zijn er al meer

    Hahaha wat staan er een leuke dingen op internet. Wat ik allemaal tegenkom! En nog netjes ook! Je houdt het niet voor mogelijk. Wat een leuke moppen ook hahaha. Goh morgen weer zo’n log ghehehe ๐Ÿ˜‰

  21. Emmaly zegt:

    hahaha dan kan je wel ff vooruit…marre het is GELUKT ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    IS HET ECHT? Oooooh wat leuk! En? Leuk he, dat prutsen met filters! Goed gedaan meis! ๐Ÿ˜€

  23. --Natazz-- zegt:

    Zijn het wel condooms met smaakjes?

  24. Emmaly zegt:

    ja zet nu even de lesjes op me site kan je even kijken als je dat leuk vind

  25. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Daarvraagjemewat! *schrikt* Dat staat er niet bij! Tjemig. Ik wil sjookoolaaa en aardbei ghehehe

  26. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Jaaa leuk! Ik was al gaan kijken maar zag nog niks. Dan wacht ik nog heel even en dan duik ik in bed ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Jaaaaaaaaaaaa DIE zocht ik! Hou heb je die nou zo snel gevonden? Ghehehe

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha…jaaaa tenminste sjookoolaa waar je NIET dik van wordt ghehehe ๐Ÿ˜‰

  29. --Natazz-- zegt:

    Als je nou gewoon naar google gaat en je typt condooms waslijn in dan zie je hem gelijk. Is overigens het enigste plaatje dat tevoorschijn komt.

  30. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha. Ik had waslijn er niet bij gedaan. Ik heb wel hele leuke mopjes gezien. Hahaha

  31. --Natazz-- zegt:

    Hmm dan maar geen chocolade maar die condoom hoef ik niet in mijn mond. whahaha ๐Ÿ˜€

  32. leejo zegt:

    Ik zie het al ik ga plat, het loopt hier helemaal uit de hand. ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Whahaaa nee ik ook niet. Volgens mij zou ik er veel te gretig en hard in bijten ๐Ÿ˜›

    @Leejo; Giechel…en ik zei nog zo dat ik er vroeg in ging he? Slaap ze!

  34. --Natazz-- zegt:

    Ik ga ook de binnenkant van mijn oogjes eens bekijken.

    Slaap lekker en tot morgen later!

    Xx

  35. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik ga ook zo. Nog effies op Emmaly wachten en dan ga ik maffen!

    Tot laterzzzz ๐Ÿ˜€ Knufffff

  36. --Natazz-- zegt:

    Okeeee, nog eentje om het af te leren.

    Truste

  37. Martijn zegt:

    Ik ga ook op mijn oor, laatste fles zit er weer in ๐Ÿ˜‰ truste iedereen ๐Ÿ™‚

  38. Emmaly zegt:

    Weltrusten en slaap lekker ๐Ÿ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Whaahaa te gek! Ohhhh hahaha daar bestaat er nog een van. Die zoek ik later wel op hahaha. Ik ken mezelf. Zit ik om 2 uur nog ๐Ÿ˜‰ Slaap ze ๐Ÿ˜€

    @Martijn; Braaaaf! Slaap lekker Martijn! Alvast een fijne zondag he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Emmaly; Slaap lekker Em! Tot later! hihi ๐Ÿ˜€

  40. Pasula zegt:

    Kunnen ze die 100 condooms niet van de premie aftrekken?

  41. angel zegt:

    100 condooms per jaar? das 1 per 3.65 dagen?
    vette hap.. ๐Ÿ˜• dat wordt afzien dames.. dus hoe vaak je mag wordt ook nog geregeld door CZ…
    Condoom Zemelaars zijn het!!!

  42. Tasz zegt:

    Hahaha.

    Nog een fijne zondag.

    Bye Tasz 8)

  43. Liesbeth zegt:

    dat word dan beide bij CZ gaan, dan heb je er 200. En oma er ook bij, das weer 100 extra.

  44. Youke zegt:

    dat scheelt hun weer geld. Als er geen nakomers komen. Al is 100 misschien te weinig als ik de redernatie van angel lees.

  45. meta1973 zegt:

    hahahaha, das raar……alhoewel ik heb nog ballonnen nodig! hihi

  46. rietepietz zegt:

    Nou ja , vandaag is het zondag dus รฉรฉrst naar de kerk ….als je nou zorgt dat je dรกรกr vรณรณr het zingen weer uit bent spaart dat weer een condoom ! Wij “oudjes “weten het wel , toch?

  47. rebecca zegt:

    whahahah grappig ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ™‚

  48. Malboontje zegt:

    Jeemineen, wat ben jij lekker produktief zeg! Even lekker bijgelezen.
    Nu de kinders even onder de straal houden, we hangen nog steeds in de pyjama’s hier ๐Ÿ™‚

  49. Malboontje zegt:

    ik bedoelde produktief als in “Veel logjes “dus he. Had niks met die 100 condooms te maken. Egnie.

  50. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Whaaahaa ik hoop dat het niet handmatighoeft ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @angel;Gelukkig noemen ze het geen pretpakket whaahaa. De vraag is welke kleurtjes je mag uitzoeken ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @Tasz;Grinnik 8) Ennuh…jij ook een hele fijne zondag he? ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth;OW ja…en de kids! De kids? ๐Ÿ˜ฎ Krijgen die dat ook? HELLUPPPPP

    @Youke;Ja grinnik. En grote gezinnen claimen vast ook meer op den duur. Best slim eigenlijk ๐Ÿ˜‰

    @meta1973;Whaahaa maar jij misschien stopt cz er wel visitekaartjes in. Net zoals jij er uitnodigingen indoet ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @rietepietz;Whoeehaa en zo is het. Hahaha ik moet zo lachen dat ik even geen reaktie terug heb hihi.

    @Malboontje;Grinnik…ja ik l*l wat af he? Ze zijn hier ook heel blij met m’n weblog. Hoeven ze dat niet aan te horen ๐Ÿ˜› hahaha ๐Ÿ˜‰
    Oh heerlijk…het is dat we zo meteen weg moeten anders had ik er ook een langzaam-aan-dagje van gemaakt ๐Ÿ˜‰

    Whoeehaaa zie ik ineens die toevoeging! Jaja ๐Ÿ˜› hahaha

    @Rebecca;Grinnik ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  51. Gonny zegt:

    EMMY wat is dat nou, whoehahahaaha dat ben ik niet van jou gewend hahahahaha. ๐Ÿ˜‰

  52. leejo zegt:

    Emm, Jij ook een hele fijne zondag, en flink getest? ๐Ÿ˜‰

  53. Rianne zegt:

    Dat was toch een speciaal lokkertje voor jongeren?
    Ik wil ook wel 100 condooms ๐Ÿ˜›

  54. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Oeps, daar komt m’n ware aard naar boven he ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @Leejo; Thanks Leejo! Hahaha nee Marc sliep al. Heb ik ze maar opgeblazen ๐Ÿ˜›

    @Rianne; Hahaha vast wel. Het stond zo leuk. Jammer dat we een andere verzekering gekozen hebben, anders had ik ze je wel opgestuurd ๐Ÿ˜‰

  55. B.O.B zegt:

    goeiemiddag, even alle reacties gelezen en ik lig alweer in een deuk. als je het even niet ziet zitten moet je gewoon de logs van Emmelinda lezen, dan knap je vanzelf weer op.

  56. Emmaly zegt:

    Goedemiddag ๐Ÿ˜‰
    Wens je een hele fijne zondag emm…ennu hoop dat jullie die school wat vinden ik hoor het wel van je?

    Liefs Emmaly

  57. remco zegt:

    wat moet je nu met 100 condooms doen ben nog lang niet jarig ๐Ÿ˜•

  58. Emmelinda zegt:

    @B.O.B; Hahaha ja wat zo’n nieuw zorgstelsel te weeg kan brengen he? Ghehehe. Ik zal straks nog eens kijken hoeveel mopjes er over te vinden zijn. Is ook altijd leuk om te lezen of te bekijken ๐Ÿ˜‰

    @Emmaly; Haaai Em! Goeiemiddag!
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag, al veel gefilterd? ๐Ÿ˜‰
    Ja ik kom zo wel effies bij jou buurten oke ๐Ÿ˜‰ Liefs! ๐Ÿ˜€

    @Remco; Je kunt ze ook vullen met water. Hoef je geen hersluitbare flesjes met frisdrank meer mee te nemen voor onderweg. Multifunctioneel op een hele zomerdag; altijd je eigen douche in de auto! ๐Ÿ˜€

  59. GekinblacK zegt:

    Bij zulke acties denk ik altijd: Maak de premies of de prijzen maar gewoon goedkoper, die condooms, of wat dan ook, koop ik dan zelf wel.

  60. Geertje zegt:

    100 per jaar; natuurlijk per persoon…
    Das nog verdienen ๐Ÿ˜›
    Als je beiden als een gemiddelde Nederlander met elkaar naar bed gaat, heb je er maar 104 per jaar nodig. Er worden 200 per jaar als je samenwoont vergoed, dus er blijven wel een stuk of 90 over ๐Ÿ˜›
    Zullen leuke dealtjes op Marktplaats of zo komen 8)
    Te koop, t.e.a.b., wegens teveel, 90 condooms in originele staat ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›
    Wens je nog een fijne avond!
    Liefs ๐Ÿ˜›

  61. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack;Ja psies. Dat vond ik dus ook zo belachelijk. Net alsof mensen dan meteen de overstap maken naar CZ ๐Ÿ˜› Als het nou een mp3-speler is ofzo hahaha ๐Ÿ˜‰ Zou je ze trouwens terug mogen geven aan het eind van het jaar als je er geen gebruik van maakt?

    @Geertje; Whaahaaa nou kom ik niet meer bij. Jij hebt er heeeel goed over nagedacht! Hahaha. En er zijn ook volsstammen die er geen gebruik van maken. Waar jaar na jaar een kind geboren wordt. Die houden ook over. Tjemig ๐Ÿ˜•

    Ik wens jou ook een hele fijne avond toe!
    Liefs ๐Ÿ˜€

  62. Leuke plaatjes
    Groetjes TestJan ๐Ÿ˜‰

  63. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel ๐Ÿ˜€ Da’s een “log speciaal” he? ๐Ÿ˜‰

    Groetjes terug! ๐Ÿ˜€

  64. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ Er is diep over nagedacht, want als die 100 c. dekking er niet was zou C.Z. vast een grotere post kraamhulp te vergoeden krijgen…. ๐Ÿ˜‰

  65. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…zoiets beweerde ik hierboven ergens ook al ๐Ÿ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    Hahaha klinkt trouwens maf; condoom-dekking ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  67. ikke zegt:

    Zou dit het verschil zijn tussen een naturapolis of een restitutiepolis ๐Ÿ˜‰
    Ga gauw ff checken of de naturapolis nog andere leuke verrassingen heeft ๐Ÿ˜‰

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien vergoeden ze opblaaspoppen ook wel ๐Ÿ˜›

  69. Ellis zegt:

    Weet je waar ik net achter ben gekomen over zorg gesproken, mijn man zag het in een krant staan. LET OP premiers krijgen alles vergoed van onkosten voor de ziekenfonds!!! ๐Ÿ˜ฎ Alsof hun 40% loons opslag niet al genoeg is zeg, dit is toch niet normaal meer. Ik ben benieuwd naar mijn loonstrookje moet morgen of overmorgen ook komen.

  70. Liesbeth zegt:

    Die van je kinderen kan jij weer incasseren..
    KASSA, weer 200 erbij ๐Ÿ˜‰

  71. janien zegt:

    zeker weten 100 nog wel en genaaid wordt je dan echt zeker wel hahahahahah lol hahahaha gr fijne dag verder

  72. Emmelinda zegt:

    @Ellis; Oef…dat zijn berichten waar je niet vrolijk van wordt. Maar helaas kunnen we er niks aan doen, wij als gewone burger. Alleen maar kwijlen naar bedragen als van het salaris dat ze iedere maand in hun kolbertzak steken ๐Ÿ˜•

    @Liesbeth; Hahaha. Als ze die nou in een keer uitgeven maak ik er een soort ballenbak van hahaha ๐Ÿ˜› Gooi ik alles bij elkaar.

    @Janien; Als dat voor de jeugd is zijn ze bij CZ kinderlokkers ๐Ÿ˜› :P. Ik ben benieuwd hoe ze dat overigens doen. Wanneer je ze opeist komt het dan met grote letters op je factuur? Staat het met rood aangegeven in de pc? ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  73. angel zegt:

    * komt met opgewarmd virtueel bakkie koffie binnenwaaien*
    sorry… zag je bakkie te laat ๐Ÿ˜€ .. ben vanmiddag bezig geweest met de uitleg van photoshoppen bij de vennetjes heeft hij heel lief voor me uitgelegd op zijn log…man manvrouw.. wat een klus zeg om de achtergrond van een afbeelding transparant te maken.. ๐Ÿ˜•

    Maarrrr..ik heb nog wat gevonden in mijn comp… misschien iets om de aftrekbare dekking ๐Ÿ˜€ bij CZ uit te kunnen breiden..

    DEZEDEZE en DEZE 8)

  74. angel zegt:

    zie dat de 2 e t niet doet..
    nu wel hoop ik

  75. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…kijk DAT is nou zorgvuldig uitgezocht. Door jou en waarschijnlijk niet door de zorgverzekering! ๐Ÿ˜‰

    Maareh…dat is wel heeeeeel erg lief dat ze die uitleg voor je op de log gezet hebben! Maareh…was het nog gelukt om de achtergrond transparant te krijgen? Ik dacht dat jij psp had. Daar gaat dat best makkelijk (vind ik dan ;))

  76. Aletta zegt:

    Haha, das een goeie!! ๐Ÿ˜€

  77. Emmelinda zegt:

    Hihi Thanks! ๐Ÿ˜€

  78. angel zegt:

    makkelijk in psp? ๐Ÿ˜• daar kon ik t ook al niet vinden.. en ik heb zowel photoshop als psp.. dus dacht als t met psp niet kan dan met photoshop vast wel.. maar euhhh ik krijg t bij bij photoshop ook niet goed ๐Ÿ˜• maar is wel heel erg lief van ze om de uitleg op log te zetten he?… ik heb t nu even opgegeven..ben er al 2 weken mee bezig op psp en photoshop..en vanmiddag de hele middag met de uitleg erbij op photoshop.. maar echt mooi worden vindt ik t niet… ik weet dat ik iets verkeerd doe maar ik heb toch geen idee wat ๐Ÿ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Yep ik doe dat ook altijd. Ik ben geen ster in uitleggen maar zal ik je eens een mailtje sturen? Ik heb psp 7. Welke versie heb jij? Waarschijnlijk is dat wel hetzelfde gebleven??? Dat achtergrond verwijderen dan he ๐Ÿ˜‰
    Ik ga nu effies psp opstarten…dan ga ik proberen het op te schrijven voor je oke? ๐Ÿ˜‰

  80. Emmaly zegt:

    Hoiii ๐Ÿ˜€
    Nou dat is heel fijn dat jullie die school ook wat vonden alle 3 met blije gezichten naar huis ๐Ÿ˜€ ..ja heb nu ook een andere filter erbij zitten maar die geef niet zulke mooie effecten vind ik maar ben even met dat lesje gestop want zo makkelijk is tie niet

  81. erikisboos zegt:

    Zit er zeker geen kraamzorg in het pakket.

  82. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; haaai! Ja we waren zeer zeker blij. Nu nog trouwens ghehehe. Toch weer een zorg minder ๐Ÿ˜‰ Nu nog inschrijven. Het formulier hebben we al ๐Ÿ˜€
    Welk filter had je er bij genomen? Klopt, ik heb een heleboel filters maar gebruik er eigenlijk maar een stuk of 10. Die anderen zijn leuk voor de heb ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Je hebt groot gelijk. Oefen zelf maar even met die filters. De volgende les doe je dan misschien zo weer mee ๐Ÿ˜‰

    @Erik; Hahaha dat zou wel eens heel goed kunnen. Heb ik overigens niet eens naar gekeken ๐Ÿ˜‰

  83. Emmaly zegt:

    nou die les is zelf gigantisch moeilijk maar die filter heet screenworks ๐Ÿ˜€

  84. Emmelinda zegt:

    Hmmm die heb ik nog niet geloof ik ghehehe (er is een wonder geschied…een filter en ik heb ‘m niet! Hahaha dat rijmt ;)). Maar als ie niet zo leuk is ga ik er ook niet naar op zoek ๐Ÿ˜‰
    Wat voor iets moet je doen met die les? Kijken ze daar ook je huiswerk na enzo?

  85. Emmaly zegt:

    haha ja kan een keer gebeuren toch maar ja heb hem voor die les nodig….geen idee of ze het nakijken want heb al die lesjes erop gezet maar niks van gehoord nog

  86. Emmelinda zegt:

    Hihi ja klopt. Soms zitten er ook wel eens lesjes bij waar je NOOOOOOIT meer iets mee doet he? Maar het is altijd leuk om te weten waar al die knoppies voor zijn ๐Ÿ˜‰ Straks, wanneer je dat een beetje in de smiezen hebt kun je je eigen dingen maken. Da’s nog het allerleukste! ๐Ÿ˜€

  87. Maar ja je wordt wel veilig door ze genaaid, of zouden ze dat doen omadat ze anders nog meer moeten vergoeden. ๐Ÿ˜€

    Enne, je hebt (als je er van houdt) zeker wat gemist dit weekend en de komende week. ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€

  88. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat is 1 ding wat zeker is! Veiligheid voor alles ๐Ÿ˜‰

    Zeker weten! Zulke feestjes vind ik altijd leuk. Wanneer er van de zomer eens zoiets is boeken we een hotelletje in Leiden. Zeker weten! Combineren we dat met een lekker dagje strand…geweldig! ๐Ÿ˜€

  89. Emmaly zegt:

    ja dat ben ik nu al een beetje aan het uitvogelen om zelf dingen mee te maken maar ja kom wel goed ๐Ÿ˜‰

  90. Emmelinda zegt:

    Hihi ergens vond ik dat het leukst! Ik heb toen twee lesjes gedaan maar vond het niet leuk dat iedereen hetzelfde deed hihi. Daarom ben ik zelf gaan klooien ๐Ÿ˜‰ Stiekum heb ik ook het idee dat het dan langer blijft hangen. Maar dat kan ook totale onzin zijn ๐Ÿ˜‰

  91. Emmaly zegt:

    nou er staan daar op die site ook andere lesjes ben benieuwd als ze ernaar kijken wat er van gezegt word

  92. Emmelinda zegt:

    Ja je steekt er in ieder geval iets van op wanneer ze vertellen wat je goed gedaan hebt en wat je beter maar anders kunt doen. Toch?

  93. Emmaly zegt:

    ja dat is waar we zien het wel..en dan hoor je het weer vanzelf van mij ๐Ÿ˜€ nog ff 5 minuten zitten en dan ga ik in bad en straks maar proberen te slapen want zat vanmorgen om kwart over 6 aan de koffie haha samen met marco hebben heel slecht geslapen

  94. Emmelinda zegt:

    Oooh hoe komut dat jullie zo slecht geslapen hebben? Er is toch niks gebeurd hoop ik?

  95. Emmaly zegt:

    nee maar er zaten 2 katten te vechten onder het slaapkamer raam van ons en een gegil zo hard joh…die buurvrouw naast ons is zo slecht voor haar dier dat ze hem savond naar buiten gooit en de buitenkatten hem pakken maar we liggen al een paar dagen wakker van die kat om dat tie zit janken want dat beestje wil snachts naar binnen toe maar heb er al tig keren wat van gezegt maar helpen doet het niet

  96. Emmelinda zegt:

    Ah! Dat is toch belachelijk! Wat ’n aso’s zeg! Zielig ook voor die katten. Worden die mensen er zelf ook niet wakker van dan of zijn die pleitos?

  97. leejo zegt:

    Ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht, er zat een kwinsel op het dak, en die maakte een pest herrie zeg.

  98. Emmaly zegt:

    nee zij ligt aan de voorkant te slapen aan de straatkant zou maar zeggen en wij liggen aan de achterkant bij de tuin en daar zit tie dan..maar ze pieker nergens over joh tot ik het echt zat word en andere maatregelen gaat nemen

  99. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha en nou verwacht je natuurlijk dat ik ga vragen wat een kwinsel is ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @Emmaly;Ja ik denk dat je daar op den duur toch toch mee te maken krijgt. Uit zichzelf zal ze er geen rekening mee houden vrees ik. Als je er iets van gezegd hebt en ze doet er niks aan zal het haar worst wezen. Moet je toch eens snachts de stereo aanzetten ๐Ÿ˜›

  100. Emmaly zegt:

    hahaha ja dan heb ik de wouten op me dak….maar Emm dan vraag ik het even toch…..Leejo wat is een kwinsel ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  101. Emmelinda zegt:

    Hahaha laat die wouten dan ook ff op je dak kijken. Hoef Leejo er snachts niet uit.

    Neeej niet vragen…sssst hahaha 8)

  102. leejo zegt:

    hahaha het is al veraden ๐Ÿ˜•

  103. Emmaly zegt:

    ow nee heb het niet gevraagt..nee zet die poes wel een keer in een mandje en breng hem naar het asiel daar zit ze beter als waar ze nu zit

  104. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Het was wel een hele goeie! Die moet ik onthouden! ๐Ÿ˜€

    @Emmaly; Ken je ‘m niet? Dat is een mopje. Als je dat tegen iemand zegt zal die persoon je vast vragen wat een kwinsel is. Dan zeg jij: Je denkt toch niet dat ik snachts m’n dak op klim om te kijken wat een kwinsel is?? ๐Ÿ˜‰

    Ja misschien wel maar dan heb je vast helemaal de poppen aan het dansen? ๐Ÿ˜‰

  105. Emmaly zegt:

    neee emm ik ben BLOND haha ach welnee ze heeft het niet ineens in de gaten als die kat weg is zo erg is ze op dat beestje NOT….ik ga even in bad ๐Ÿ˜‰

  106. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜‰ Is ook een mooie kleur ghehehe ๐Ÿ˜€

    Ik vind dat maar zielig voor die kat! Die kan er allemaal niks aan doen. Badder ze! Ga ik zo ook effies doen! Knufff

  107. Dinie zegt:

    Hahaha en de pil moeten we zeker blijven betalen ๐Ÿ˜‰

  108. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen flauw idee eerlijk gezegd. We vonden die condooms zo eng dat we een andere zorgverzekeraar gekozen hebben ghehehe ๐Ÿ˜‰ 8)

  109. leejo zegt:

    Dat is niet eerlijk Emm, eerst al die dingen uitproberen , dan terug sturen en de verzekering annuleren

  110. Emmelinda zegt:

    Maar ik heb ze toch uitgewassen? *kijkt beteuterd*

  111. leejo zegt:

    O ja was ik ff vergeten, ook gestreken?

  112. Emmelinda zegt:

    Hmmm…niet doorvertellen he maar er was er een aan de zool blijven plakken. Die heb ik genaaid en in het hoesje teruggedaan. Zal toch niemand zien hoop ik??? 8)

  113. Leuk dat je een kijkje op ons logje hebt genomen ๐Ÿ˜› ik moet bekennen dat ik af en toe stiekem even mee kom lezen hier en ook nog nooit gereageerd heb BLOOS BLOOS ๐Ÿ˜• ik beloof beterschap ๐Ÿ˜› echt waar !

    Welterusten groetjes Ylone ๐Ÿ˜€

  114. leejo zegt:

    Neuh denk ik niet hoor ๐Ÿ˜€

  115. Daphne zegt:

    Zijn die er dan in allerlei kleuren en smaken? Of kan je zo ook weer inwisselen mocht je ze niet gebruiken?

    Ongelooflijk dat ze je daar mee proberen te pakken(!)

    By the way; je hebt er nu vast een dagtaak aan om al die reacties te bekijken? Wow wat een hoge bezoekersaantallen heb je gekweekt zeg!! (Heeft dat ook iets met die condooms te maken misschien? ๐Ÿ˜‰ )

  116. Emmaly zegt:

    nee maar ik zeg het wel hoor maar doe ik toch niet kan ik niet over me hart heen krijgen…ben je al in bad geweest ๐Ÿ˜€

  117. Jaap zegt:

    @ Emm: ja he…. een contradictio intermine… ๐Ÿ˜‰

  118. Emmelinda zegt:

    @rhodosfriends; Hahaha maar dat wist ik wel. Dat zag ik Bij het WIEplaatje ;). Grinnik…gezellie, je bent van harte welkom! ๐Ÿ˜€

    Jij ook lekker slapen he? ๐Ÿ˜€ Groetjes terug!

    @Leejo; Nee he? *slaakt zucht van verlichting*. Ik hoop alleen dat ze die naad niet ontdekken bij gebruik. Maar goed…. ๐Ÿ˜‰

    @Daphne; Hahaha ik heb geen flauw idee. Ik denk wel dat je het goedkoopste van het goedkoopste krijgt??? Ik vraag me ook af of je die meteen krijgt of dat je daar later een declaratie voor moet invullen? Ook lullig ghehehe ๐Ÿ˜›

    Whoeehaa…ik heb wel een paar testloggen gemaakt met vieze woorden of de playboy er in maar het tikt niet harder aan. Het is inderdaad veel geworden he? zo heeee. Maar ik vind het echt super! ๐Ÿ˜€

    @Emmaly; Grinnik…ja ik kan het me voorstellen. Je bent een lieverd :D. Neuh…ik kon het bad niet vinden hahaha. Ik ga eerst een plaatje zoeken voor bij mijn nieuwe log ๐Ÿ˜€ Dan ga ik strakkies badderen ๐Ÿ˜€

    @Jaap; *bladert in woordenboek* hahaha zo klinkt het helemaal super! ๐Ÿ˜€

  119. Sjoukje zegt:

    Hahaha….en of je wordt genaaid! ๐Ÿ˜€
    Groetjes Sjoukje

  120. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜‰ Egwel ๐Ÿ˜€
    Groetjes ๐Ÿ˜€ Slaap lekker voor strakkies!

  121. Emmaly zegt:

    emmmmm haha zou jij me ff willen helpen ๐Ÿ˜•

  122. Emmelinda zegt:

    Jawel hoor, als ik het kan? Tisser meissie?

  123. Emmaly zegt:

    nou heb je er ook aal een mailtje even over gestuurd haha maar ik zet net me psp aan en nu zijn de kleuren die je kan uitzoeken aan de rechterkant weg weet jij toevallig hoe ik die terug kan zetten

  124. Emmelinda zegt:

    Ja hoor…ga maar naar BEELD, dan WERKBALKEN en klik dan PALET KLEUR aan en dan zal ie weer verschijnen. Ff op sluiten klikken en klaaaar ๐Ÿ˜€

  125. marijke zegt:

    Ja is zer pijnlijk die nieuwe zorgverzekering!! van 93,-euro voor 2 personen naar de 103 p/p…belachelijk gewoon!!!
    ps.: leuke log!! ๐Ÿ˜€

  126. Emmelinda zegt:

    Verschrikkelijk he? Wij komen er dan iets beter vanaf door het werk van Marc. Maar er zijn bedragen bij anderen waar je echt niet vrolijk van wordt. Schandalig gewoon!

    Thanks ๐Ÿ˜€ Jij mag vaker komen ghehehe ๐Ÿ˜€

  127. Nicky zegt:

    Geweldig weer! ๐Ÿ˜€

  128. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel ๐Ÿ˜€

  129. natasjalex zegt:

    whahahaha!!! ik hoef er niets aan toe te voegen! dat we genaaid worden is algemeen bekend! maar dat cz er nu openlijk voor uit durft te komen!! ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  130. Emmelinda zegt:

    Ja is eigenlijk wel een pluimpje waard he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

  131. Christiaan zegt:

    HAHAHA ๐Ÿ˜› Woow je hebt wel een flitse lay-out…Uber-roze ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜‰
    Fijne dinsdag!
    Greetz, Christiaan

  132. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja lekker vrolijk he? Knalt er gewoon uit hahaha.
    Jij ook een fijne dinsdag Christiaan! Groetjes ๐Ÿ˜€

  133. Nicky zegt:

    Misschien toch nog overstappen *bladert door de polisvoorwaarden van OZ*

  134. kristel zegt:

    als je tot die categorie behoort wel haha

  135. Emmelinda zegt:

    Grinnik…anders kun je ze nog weggeven als kadootje ๐Ÿ˜‰

  136. LOL ja zo kun je t ook bekijken whahah!

  137. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  138. jessie zegt:

    hey
    jij ook al ven van 100%nina
    doei

  139. Emmelinda zegt:

    Geen idee jessie, ik ken het boek nog niet ๐Ÿ˜‰

  140. lisa zegt:

    weet iemand wat een kwinsel is?

  141. lisa zegt:

    ff serieus, het lijkt op een soort gremlin, maar ik denk dat het niet echt is

  142. lisa zegt:

    rara waar woon ik: nicht en bimon komen er ook vandaan. ik ben de Mekka van de narcoticabrigade

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

