Watbabbeljemenou?

Op momenten zoals bij het bekijken van programma’s als “Idols”* krijgen we spontaan spijt dat we zoveel moeite gestopt hebben in het leren praten bij de dames! (Zo, lange zin hé?) Wanneer je per ongeluk snel iets zegt over het toekomstige idool (lees; speeltje van platenbaas) dat daar verkrampt zijn of haar lied ten gehore brengt nemen onze spraakwatervallen de kans waar om hun eigen talent te laten horen. Weliswaar niet in liedjesvorm maar evengoed op zulk volume. *laat krachtterm vallen* (*raapt krachtterm snel weer op voordat iemand er over struikelt*)

De inhoud van de hitkrant krijg je gratis over je heen gestort. *veegt kleren schoon* Alle feitjes die op internet staan worden even medegedeeld, of je dat nou wilt of niet. Sissen dat ze hun mond moeten houden maakt weinig indruk. Voordat we er erg in hebben is de volgende kandidaat aan de beurt zonder dat we maar iets van de kunsten van de vorige gehoord hebben. (Niet dat dit erg is bij de helft van de kandidaten maar goed).

—Vanwege de lengte onderbreken we deze log even voor n plaspauze reclameblokje—

Natuurlijk is het belangrijk op die leeftijd om te weten waar de ooievaar van die artiest een snavelbreuk kreeg, wat zijn favoriete kleur is, welke popsterren haar idolen zijn en ga zo maar door. Ik heb er zelf ook kapitalen aan uitgegeven om maar in het bezit te komen van zo’n tijdschrift met een artikel over m’n idool. Van die feiten waarvan je je nou afvraagt waarom je daar zo dol op was.

Maar goed. Het gevolg van deze praatjes is dat we krampachtig de kaken op elkaar houden. Ieder woord is er een te veel. Toch is het moeilijk. Zeggen dat er eentje spastische bewegingen gemaakt heeft bij zijn lied (ik noem geen namen… maar die met die puntjes op de A was toch wel heel erg, ghehehe) is later niet meer te herinneren. Voor aankomende zaterdag heb ik maatregelen genomen. Het zal ons niet meer overkomen…

…de Duck-Tape ligt namelijk al klaar

*maakt even niet uit welk programma, het is meestal zo.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watbabbeljemenou?

  1. leejo zegt:

    Hier was dat altijd, of onder het nieuws of onder een spannend moment tijdens soprt, dan schijnen ze ineens van alles te moeten vertellen. 😕 Ik hoop dat hun kinderen het nog veel erger doen 😀

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja dat roep ik dan ook steeds ghehehe. En waarschijnlijk roepen zij het weer tegen de volgende generatie. Ik snap er niks van. De timing is zo bijzonder slecht. *sjugt*. Ze mogen best iets zeggen maar doe het dan even tussendoor. Wanneer ze op tv adem halen ofzo 😉

  3. Emmelinda zegt:

    Ze krijgen hier overigens ook altijd ruzie als we net beneden een spannende film zitten te kijken! 😕

  4. angel zegt:

    zegt mannetje ook altijd.. als hij sport kijkt moet ik schijnbaar altijd iets belangrijks vertellen 8) 😀
    pff ben weer terug van mijn wereldreis naar utrecht … ik hoop echt dat t gauw afgelopen is 😉

  5. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat heb ik dus voordat we slapen gaan. Wanneer de tv uit is ghehehe 😉

    Wat is er dan afgelopen? (Ik moet even bijgespijkerd worden ;))

  6. angel zegt:

    reintegratie.. mag van mij best gauw afgelopen zijn… 😉

  7. leejo zegt:

    Wij danken onze lieve heer op onze blote knieen dat ze op dr eigen wonen 😀

  8. Emmelinda zegt:

    Ik heb net je verhaal gelezen en moest er zo om lachen!
    Maar inderdaad…schiet je er al iets mee op? Ik heb hier zo’n trajekt gehad en dat bleeeeef maar aan de gang. Het schoot niet op en het GAK (nou ja jeweetwel) heeft het zo maar gestopt 😕 😦

  9. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha ja ik geloof het. Ik vind m’n grietjes echt heel leuk en lief en blablabla maar het is toch best rustig wanneer ze saampjes boven tv kijken 😛

  10. Tasz zegt:

    Een nachtelijk bezoekje omdat de slaap nog niet wil komen. I.v.m. mijn gebroken elleboog wederom een plakberichtje.

    Fijne nacht.

    Cheers
    Tasz 8)

  11. GekinblacK zegt:

    Waar gaat dit over ? (Gib heeft geen kinderen en kijkt geen Idols) Oh ja.. de hitkrant, die herinner ik me nog van een… eeeh… paar jaar geleden. 😉

  12. angel zegt:

    dit is t 2 e al.. en dit schiet iets meer op dan de andere… deze komt tenminste met banen aan waar ik misschien op zou kunnen solliciteren 😉

  13. Nicky zegt:

    Dochterlief praat altijd… Zodra haar ogen open gaan, gaat die kwebbel ook open. Is ook altijd al zo geweest en zal ook altijd wel zo blijven. Als kleine uk riep ze soms vanuit haar bed “Maham!” Ik antwoordde onder aan de trap ongeduldig “Wat is er???” Waarop zij doodleuk antwoordde “Ik ga op mijn andere zijtje liggen!” Grrrr…. Maar toch…. als ze er niet is, mis ik dat getetter zo! 😉

  14. Emmaly zegt:

    bah bah reintegratie gadver moet er niet aan deknen maar de 31ste moet ik er weer aan geloven

  15. Emmelinda zegt:

    @Tasz; Arme jij. Kun je je niet ontspannen nou je minder mag doen? Ik kom morgen bij je lezen want volgens mij zag ik in de snelheid dat je een nieuwe log had (op portal)!
    Fijne nacht! 😀

    @GekinBlack; Hihi die bestaat overigens nog steeds. Al vind ik de meeste artiesten die er in staan niet meer interessant.

    @angel; Ah is het bij jou ook al zoiets? Hier gingen ze over dingen aan de gang waar ik me werkelijk van afvroeg wat het met een baan te maken had. Daarna nog een paar cursusjes om te leren solliciteren. Maar waar het nou echt om ging is niet aan bod geweest 😉 Ging lekker dus 😉

    @Nicky; Hahaha zou dat aan de naam liggen? Mies is psies zo! En als ik niet ja zeg aan het eind van haar zin dan herhaalt ze ‘m gewoon. Ze ratelt alles aan elkaar en dan vraag ik altijd of ze niet wil vergeten om adem te halen ghehehe 😛

    @Emmaly; Schiet het daar niet op?

  16. Tasz zegt:

    Een nachtelijk bezoekje omdat de slaap nog niet wil komen. I.v.m. mijn gebroken elleboog wederom een plakberichtje.

    Fijne nacht.

    Cheers
    Tasz 8)

  17. Emmelinda zegt:

    Whaahaa hier was je al geweest 😛

  18. Emmaly zegt:

    welnee emm ik zie het niet zitten hoor ben 31 jaar zonder werkervaring en geen diploma’s nou waar willen ze mij dan neerzetten ben al een hele tijd op zoek ja kon ik een keuken gaan werken van een ziekenhuis als afwas hulp haha nou laat ik het hier maar niet neer zetten wat ik heb gezegt

  19. Emmelinda zegt:

    @Tasz;Maar ik wens je met plezier nog een keer een fijne nacht 😉 Doe ik niet moeilijk over ghehehe 😉

    @Emmaly;Hahaha dan kan ik er wel naar raden 😉 Bij mij was het weer anders. Ik heb altijd gewerkt maar ze willen niet luisteren. Ik moest iets anders van ze gaan doen maar dat wil ik helemaal niet. 😕

  20. Emmaly zegt:

    nee nou als je iets niet wil kunnen ze je niet dwingen toch? teminste mij niet hoor..heb al gezegt dat ik geen dingen ga doen waar niet me intresses in liggen

  21. Emmelinda zegt:

    Heb ik hier ook gezegd. Dat het niet echt motiveert. Ze hadden het over inpakken in een koekjesfabriek. Hahaha weet je hoeveel schade dat de eigenaar van die fabriek kost? Ik ben koekiemonster! hahaha 😛

    Ik ga maffen. Slaap lekker meissie! Knufff

  22. Emmaly zegt:

    hahaha lol…weltrusten en slaap lekker knufff

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi 😉
    Doeeeei *zwaait*

  24. leejo zegt:

    Truste meis, enne neuh ik droom niet over kasten hoor 😉

  25. Youke zegt:

    hopelijk niet gedroomt over die idols?

  26. Ik kijk tv als ik alleen thuis ben, anders lukt het toch niet.
    Groetjes, TestJan

  27. Gonny zegt:

    Ja Mari zegt dat WIJ dat altyd doen onder voetbal en hun maken altyd ruzie als ik iets zit te kijken….

    Mel ze : hahahaha vallen hun ook op donkere jongens….die met die puntjes op de a. 😀

  28. remco zegt:

    ze zullen het niet van een vreemde hebben
    wahahhahaaaaha weet je volgens mij straffen ze jullie af omdat julliemaltijd door hun favo programma’s heen zitten te kletsen 😉

  29. Bella zegt:

    dat reclame gifje op je logje is schitterenddddd!! ECHTT… 😀

  30. Emmelinda zegt:

    @Leejo;Ik hoop dat je niet teveel spierpijn hebt wanneer je opstaat 😉

    @Youke; Ieeeh nee vooral niet over die met die puntjes op de A. Ghehehe 😉

    @Jan;Hihi, hetzelfde probleem dus. Ik ben ook zooo blij met die 2e tv! hahaha 😀

    @Gonny;Hahaha zie je wel! Dat ze dat toch boven gaan doen he? 😛
    Hihi nee net die persoon niet hoor Mel, daar moeten ze om lachen. Raar he? 8) Ghehehe

    @remco; Whaahaa die had ik al verwacht 😉 Tsja was te mooi om te laten liggen. Ik zal het aan Marc doorgeven 😛
    Grinnik…ja wie weet. Maar die filmpjes hebben ze al 451 keer gezien (herhalen ze zo vaak op tv) dus ze moeten niet zeuren 😛 😉

    @Bella; *grinnikt* Hahaha ja lekker melig he? Ik blijf ‘m er ook zo nu en dan doorgooien hahaha 😀

  31. leejo zegt:

    Neu hoor Emm,mogge en een fijne dag. 😉

  32. Emmelinda zegt:

    Kijk, DAT zijn nou eens mannen 😉
    Goeiemorgen Leejo…een heeeele fijne dag! 😀

  33. Claudia zegt:

    Goeiemorgen Emmelinda.
    Ik heb hier ook twee kids rondlopen waarvan eentje toch altijd iets moet komen vragen, net als ik naar iets moois aan het kijken ben, en zeker als ze in bed ligt, roept ze me nog naar boven omdat ze vergeten te zeggen was dat ik de groetjes moest doen aan papa…. heel lief hoor, maar net onder dat spannende stuk… Maar je kunt idd niet zonder hen, want als ze op logée zijn bij oma en opa, mis je dat als eerste.
    fijne dag nog vandaag
    knufff Claudia

  34. Emmelinda zegt:

    Jaaa dat is ook nog zoiets. (euh…goeiemorgen ghehehe, ik was iets te enthousiast) Dan is het ineens zo stil! Hahaha het is ook nooit goed he? Maar ik vind het wel heel storend wanneer ze hier de hele tijd aan de gang blijven en zo het spannendste van het programma missen en dan vragen hoe het eigenlijk zat. Aaaargh.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag! Knuffies!

  35. Seraka zegt:

    hier zouden de dames ook het liefst zien dat er een tape-je op mijn mond zat gedurende het programma 😉
    maar weet je wat het ergste is…..
    dat wachten op die uitslag 😕

  36. Emmelinda zegt:

    @Seraka; Hahaha verstop de schaar maar alvast! Maar inderdaad…het IS toch ook verschrikkelijk om te wachten op de uitslag…ze rekken maar een rekken maar. Dat vind ik zelfs zielig voor de kids 😉

    @Jan; Ah oke, dan duik ik nu in mijn mailbox 😉

  37. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan Jan! Sukses en beterschap! 😉

  38. --Natazz-- zegt:

    Ik heb er geen last van, dat is weer een voordeel of toch een nadeel?
    Hmmzzz

    En heb jij gisteravond je pc uitgezet en gelijk vanmorgen weer aangezet? hahaha je bent nog erger dan ik geloof ik. hihi.

    Fijne dag

    Liefs

  39. Emmelinda zegt:

    Grinnik…da’s een goeie. Het is gezellie als ze er bij zitten. Maar dat ze het dan kort houden 😉 Ghehehe

    Vandaag laat ik ‘m gewoon aan hahaha 😛

    Jij ook een fijne dag ennuh…sukses strakkies! 😀 Liefs!

  40. --Natazz-- zegt:

    Dank je wel, was vanmorgen al voor achten in het ziekenhuis. Was errug koud buiten. haha.

  41. Emmelinda zegt:

    Ja brrr zeg dat. Deden ze dat maar aan huis. Kon je lekker behaaglijk binnen blijven 😉

  42. rietepietz zegt:

    o ja emmelinda , dat weet ik nóg , al is de laatste al meer dan 20 jaar de deur uit! kinderen hebben daar radar voor wanneer ouders “ff iets voor zichzelf “willen doen .hoewel…….ook Henk moet áltijd net iets vragen als ik aan de telefoon zit , nou ja , mannen zijn nét kinderen dat is ook zo .

  43. Emmelinda zegt:

    Jaaa ongelooflijk he? Ik sta echt altijd voor hen klaar. Ze hoeven maar te kikken en dan krijgen ze m’n aandacht. Máár…..als ik even iets wil zien of met iemand wil babbelen MOETEN ze persé die babbel opendoen. Tis niet te geloven!
    Giechel…ik bel nooit maar als ik bel en Marc wil snel iets doorgeven moet ie dat in telegramstijl doen. Anders is z’n beurt voorbij 😛

  44. Cycli zegt:

    *grinnikt*
    ik kijk die zooi nie ….
    dat scheelt dan weer he 😉

  45. Emmelinda zegt:

    Ik heb de vorige serie niet gezien. Werd wel weer eens tijd hahaha. Ik vind het gezellie met de kids. Tenminste…a.s. zaterdag wel. *klopt op rol ducktape* 😛

  46. Fuzzy Bear zegt:

    het is ook overal hetzelfde he,
    bij voorkeur tijdens het journaal, terwijl we het er echt in gepompt hebben, stil tijdens het journaal,
    nederlandse programma’s idem dito en tijdens telefoongesprekken,
    Maaaaaaam wie is dat?
    dat valt dan nog mee, mara soms als je in een gesprek zit en ze op de verkeerde manier aandcaht vragen ( lees: elkaar nog net niet de hersens inslaan!)
    in ieder geval, we hebben gelukkig volkomen normale kinderen
    😉 😉

  47. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja vooral je laatste regel! Dat klopt helemaal ghehehe.
    Het is inderdaad altijd onder het journaal. En weet je…bij ons is het er vroeger ingestampt. Dan was je ook stil onder het journaal. Waarom het nou niet lukt? Geen flauw idee. Misschien omdat er haast ieder half uur wel ergens een journaal is?? Ghehehe

  48. gea zegt:

    goedemorgen ja klopt tijdens journaal moest jew stil zitten en bij mijn soap ook
    nou en fijne dag vandaag liefs 😀

  49. Emmelinda zegt:

    Heeej daar zeg je zoiets (euh…goeiemorgen trouwens, waar blijf ik met mijn manieren ghehehe) We kijken met z’n drietjes naar ATWT. Dan houden ze wél hun mond. Hmmzz….vaag hoor 😛 😉
    Jij ook een hele fijne dag! Liefs 😀

  50. Liesbeth zegt:

    het si ook irritant als er iemand door je favo serie zit heen te kakeken. Duck tape is dan de oplossing…ik heb het ook altijd klaar liggen.

  51. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! Is het er wel weer goed af te weken? In geval van eten enzo? 😉

  52. ::CharLi:: zegt:

    hihihi ja ook hier kwebbelen mijn kinders door mijn favo programma’s maar weet je wat nog erger is?

    dat een volwassen man (Ron dus…;-)) weet dat zijn Wijffie (ikke dus…:-D) vrijdag avond HAAR tv avondje heeft en niet gestoord wilt worden en dan nog continu naar het geklets van haar man moet luisteren…..Zucht, die mannen, die leren het nooit hihihi 😀 😉

  53. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja en dat terwijl je zelf geen respons krijgt wanneer ZIJN lievelingsprogrammas opstaan. Of valt het wel mee? Ik kijk niet eens veel tv. En zelfs dat mag niet. Ghehehe 😉
    Daarom vind ik het wel leuk om te plagen net voor het slapen gaan. Schijnen veel vrouwen te doen; dan juist gaan kleppen. Hahaha en hij weet dat ik ‘m plaag 😛 hahaha.

  54. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…nou ja goed ,..hahahaha,..ik ben zo ziek als een hond ,…echt van het een op het ander moment Boem,..en daar is de verkoudheid ,…hahahaha,…
    Maar goed wat jij in je log beschrijft herken ik nog wel van mezelf en ik heb een nichtje die 11 jaar wordt en die kan er ook wat van hele verhalen over idols en andere artiesten die ze helemaal te gek vind ,…Morgen is ze jarig en dan krijg ze singstar voor haar verjaardag van haar ouders ,…..zegt ze tegen mij ,….kunnen wij mooi een wedstrijdje doen wie het beste kan zingen ,…whaaaaaa,……nou even aan iedereen vragen of ze een glasverzekering hebben ,….hahahahaha,…want ik kan dus echt niet zingen hé… 😉 😀

    Nou een fijne dag verder ,……

    Groetjes Colinda.

    (Oja ,..volgens mij is de computer van monique nu echt gecrasht want ik heb een tijdje niks van haar gehoord en krijg gisteren een sms-je met dat de pc kapot was,….ik dacht ik laat het je even weten,…nu maar hopen dat ze snel weer online kan komen hé?? en mag ik een link op mijn site zetten van jouw website kan je gezellig meevaren 😉 )

    Groetjesssssssssss 😀

  55. Gonny zegt:

    Ben maaar blij dat ze daar om moeten lachen hahaha. 😉

  56. janien zegt:

    ik hebje gatag ik hoop dat je mee doet

    1.Vier baantjes die je in je leven hebt gehad ?

    2.Vier beste/leuke films die je hebt gezien?

    3.Vier plaatsen waar je gewoond hebt.

    4.Vier televisieprogramma’s waar je graag naar kijkt.

    5.Vier landen/ plaatsen waar je op vakantie ging.

    6.Vier websites die je dagelijks bezoekt.

    7.Vier dingen die je graag eet.

    8.Vier plaatsen waar je liever bent dan nu.

    9.Vier bloggers die je gaat taggen.

  57. remco zegt:

    @Emmelinda ik ben weer blij dat ik aan je verwachtingen heb kunnen voldoen 😀
    enne die herhalingen zijn heelbelangrijk stel je voor dat daar eens iets anders gebeurt dan heb je dat wel mooi kunnen zien 😀

    @Janien yesssssss zet hem op tag dr 😉

  58. Tycho's mama zegt:

    Het is overal hetzelfde lees ik al!! Die van mij houd ook nooit zijn klep dicht (ik heb het nog over kind dan hè) als ik iets wil horen en zo vliegen de onderwerpen voorbij terwijl ik alleen maar zit te roepen dat hij nu eens even zijn klep moet houden. Ze voelen het gewoon aan als je allebei met aandacht ergens naar zit te kijken gaan ze steeds harder roepen of zingen, als ze niet weten wat ze moeten zeggen 😕
    Hij wordt ook echt voor half 8 naar boven afgevoerd omdat mama dan even lekker kan soapen hahahaha. Dus als ik alleen thuis ben moet ik dat bedritueel voor half 8 klaar hebben, je snapt wel dat hij dan extra vroeg naar bed gaat hè 😉

  59. Marjan zegt:

    Goedemiddag Emmelinda.
    Wij hebben ons er een paar weken geleden maar eens aan gewaagd om naar Idols te kijken.
    We hadden het namelijk nog nooit gezien.
    Nou dat is maar goed geweest ook, want wat is dat een vreselijk programma zeg.
    Het is alleen maar geldklopperij.
    Zoiets zou niet mogen.
    Sterkte a.s. zaterdag!
    Maak er nog een mooie dag van.
    Lieve groetjes van Marjan!

  60. Juist zegt:

    ach, dat hou je altijd wel…Ik had het meer wanneer een film heel spannend werd, daar kon ik niet zo goed tegen en kwam spontaan naar boven wat ik nog vergeten was te vertellen…ofzo..als het maar eregens anders over ging…
    Nu heb ik het zelf op mijn stage, dan kijken we iets en moeten die clienten er weer door heen, je geeft het ook op om nog maar iets te zien..ben ik er eindelijk over heen… *sjugt*

  61. leejo zegt:

    Me log staat op wit 😕

  62. Dinie zegt:

    Ha, en jij deed dat zelf vroeger zeker nóóit????? 😉
    Misschien tijd om je hand in je eigen (PABOversierde boezem te steken????? 😉
    😀

  63. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Hahaha nou ik ben ook echt geen idol. We zouden samen een goed duo vormen om de glasverzekering te helpen he? Ghehehe. Vond ik altijd erg om een kinderliedje voor de kids te zingen…aargh dat klinkt echt vals. Gelukkig hoeft dat niet meer ghehehe. Nou doen we wedstrijd wie het valst kan zingen 😉
    Maareh…wat lees ik nou? Jij ook al aan het snotteren? Het heerst echt heel erg nu. De een na de ander heeft er last van. Beterschap meissie! Doe maar rustig aan!
    Ah arme Monique, da’s balen zeg! Ik vond het al zo stilletjes dus ik was er al bang voor 😕
    Ennuh…ja hoor je mag linken. Wil je ook een muisje? Ghehehe.

    Een fijne dag verder en een dikke knufff! 😀

    @Gonny;Grinnik…zij wel. Hij niet hahaha 😉

    @Janien; Ik vind het lief van je maar ik neem de tag niet aan. Ik heb gisteren ook al afgewezen, dat zou niet eerlijk zijn 😉 Ik heb een stokje (zie kolom hiernaast) want ik hou er niet zo van. Misschien dat je er iemand anders blij mee kunt maken?

    @remco; Ghehehe ja dat is toch belangrijk, mochten we samen het land uit vluchten hahaha. 😉
    Maareh…de kids hadden eerst ook zo’n smoesje. Dat ze andere dingen ontdekten in de herhalingen 😀 Duhhh.

    Whaahaaa mooi niet 😛

    @Tycho’s mama; jaaa dat snap ik heeeel goed. En weet je wat het stomme is he? Ze mogen me de hele dag vanalles vragen. Maar dan zitten ze het liefst op msn. Snap ik. Dus laat ik ze met rust. Maar wanneer m’n werktijd er op zit, zo na een uur of 8 wil ik rust. Wil ik zelf eens iets zien. Mag dus niet he…dan moeten ze me juist hebben 😕

    @Marjan; Goeiemiddag Marjan!
    Ja het is ook geldklopperij. Dat programma kan stukken korter. Het valt ook op dat er steeds eentje vals moet zijn. Zodat die “afgekraakt” kan worden. Iedere week weer een ander. Valt niet op dat die de week daarop ineens ongelooflijk goed zingt. Ik geloof er niks van en hoop dan ook dat er nog eens boeken over geschreven worden hoe wij en zij genept zijn 😉
    Ik wens je een hele fijne donderdag! Knuffies 😀

    @Juist; Dat heb ik geprobeerd om het op te geven maar ik vind het ook weer niet eerlijk. Wanneer zij naar iets kijken lul ik er ook niet de hele tijd doorheen. Zou me wat zijn want die ADHD-filmpjess…daar blijf je doorheenlullen. Daar wordt je niet goed vanghehehe 8)

    @Leejo; Opgelost 😉

    @Dinie; Ikke? *trekt onschuldig gezicht* Hmmm zou wel lekker warm zijn trouwens…ik heb me toch koud jatjes 😉

  64. Emmelinda zegt:

    Dank je wel…da’s een heeeele lieve tatty! Wat een schattige beertjes zijn het toch he?

  65. ~Tina~ zegt:

    Dat Idols maakt wat los he? Vooral bij meiden van de leeftijd van die van jou…. ik kan het me helemaal voorstellen!
    Genoeg Donald Duck-tape in huis?

    Ik wens je een fijne donderdag verder en alvast een prettig weekend.
    Groetjes van Tina 😀

  66. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha. Ik vind het ook zo grappig om te horen wanneer zij boven tv zitten te kijken naar Idols en wij beneden naar iets anders. Dan hoor je ze juichen wanneer er iemand door de ronde heengekomen is ghehehe.
    Wat dacht je? Er is hier in de omgeving geen tape meer te krijgen, kwekkwek ghehehe 8)

    Jij ook een hele fijne donderdag Tina! En een prettig weekend! Greetz 😀

  67. Emmaly zegt:

    oww daar heb ik zo hekel aan als iemand zit te kakelen als je iets op tv aan het kijken bent 😉
    Gezellig joh dat marc ook van winkelen houd..hier zit er nog 1 die het niet erg vind hoor en heel vaak winkelen we dan ook samen 😉

  68. Emmelinda zegt:

    Verschrikkelijk he? Of stofzuigen terwijl het net heeeeel interessant is voor iedereen en ik smorgens al met dat kreng de kamer doorgesjeest ben. Hmpf. 😉 😕
    Jaaa ik vind dat echt boffen. Natuurlijk ga ik het liefst alleen er op uit wanneer ik kleren wil scoren. Ik kan me voorstellen dat ie dat minder vind. Maar hij zou het wel doen. Ja da’s echt gezellie zo saampjes winkelen en dan iets lekkers bikken onderweg he? 😀

  69. Tycho's mama zegt:

    Mannen die van winkelen houden?? Ik moet die van mij altijd onder bedreiging mee de stad in nemen! Oh nee, geen bedreiging…..meer de belofte dat we ook koffie met iets lekkers gaan drinken. Maar dat is bij mij standaard hahahaha.
    Zit op mijn werk by the way dus ga er weer vandoor. Raar dagje hoor, van alles gebeurd, 1 collega is al boos weggelopen!!! Oh, oh, oh en dat net op het moment dat de nieuwe interim manager op sauzijcenbroodjes trakteerde!! Wordt vervolgd….. 8)

  70. Emmaly zegt:

    haha ja inderdaad lekker bikken onderweg doen wij ook altijd nou teminste marco want ik durf dat niet zo goed 😉
    Stofzuigen doe ik altijd overdags dan staat de tv toch niet aan hier
    Oh als ik kleren gaat passen dan gaat marco gewoon op zijn gemakkie zitten in die winkel

    Knufffie

  71. Ria zegt:

    Fijne middig..groetjes Ria.

  72. Gonny zegt:

    Ja dat bikken staat me wel aan . 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  73. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Whoeehaaa ja ik heb er vaker over gehoord. Het is hier wel eerder andersom hahaha. Ik vind winkelen geen ramp maar doelloos rondlopen zie ik niet zitten. Marc wel. Die wil neuzen. Dus zorgt ie wel dat ik een doel heb om de stad in te gaan ghehehe. 😉
    “n collega boos weggelopen? Tjemig wat gebeurt er allemaal??? En dat nog voor de saucijzenbroodjes? Dan was ie wel echt kwaad! 😉

    @Emmaly;Waarom neem jij dan niks? Omdat je denkt dat je het niet lekker vind? 😉
    Hier stofzuig ik smorgens omdat de kids dan op school zitten. Dan is het lang schoon 8) . Doe ik dat na kwart over drie dan ligt er toch snel weer een spoor van sjips enzo 😉
    Ja Marc kan ik ook gerust meenemen. Hij adviseert ook. Maar oooo ik ben zo lastig met kleren kopen. Ik probeer er eens een log over te schrijven. De helft zit al in mijn hoofd 😉 Knuffff

    @Ria; Jij ook een hele fijne middag Ria! 😀

    @Gonny; Whaahaa jaaa mij ook. Dat vind ik nog het allerleukste. Ff een frietje bikken ofzo hahaha 😀

  74. alinda zegt:

    zo me bakkie thee is weer op heerlijk zo even hier lezen haha straks de volgende reakties lezen lol
    tot strakkies

  75. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ga er zo ook eentje maken. Heb ik zin in. Kan nog net voordat ik weer terug naar school fiets 😉
    Tot strakkies! 😀

  76. 6pack zegt:

    jij een fijne dag gewenst… je zal al wel hebben gelezen dat de mijne niet zo fijn is….

    liefs 6pack

  77. Emmelinda zegt:

    Ja ik heb het net gelezen en ik schrik er van! Kan me er zo kwaad om maken dat ze zo met mensen en belangrijke afspraken om gaan!

    Dikke knuf!

  78. 6pack zegt:

    ik heb ze dus net gebeld, en ik wordt er inderdaad op aangekeken, en ik krijg dus ook geen vervangende belafspraak… ik zit nu gewoon te janken van kwaadheid !!!

  79. Emmelinda zegt:

    Oeh ik wou dat ik je kon helpen! Ik had die ractie zitten typen en dacht dat ik hem beter weg kon halen want ze zullen wel niet overal hetzelfde zijn. Wel dus. Oh wat erg en je hebt geen poot om op te staan he? En als je nou met die brief langsgaat? Pfff zij maken een fout en jij moet er voor opdraaien!

  80. Emmaly zegt:

    Waarom ik niks neem..heb ik vorige keer vertel al iets? nou als ik nou een hapje teveel neem of het valt heel zwaar dan heb ik een probleem daarzo haha

  81. Emmelinda zegt:

    Oooh nou snap ik het! Nee dan is het beter dat je het niet doet 😉 Je weet maar nooit.

  82. colinda zegt:

    ja hoor ,…ik wil ook wel een muisje kan ik gezellig meepiepen met de rest misschien dat dat nog wel goed gaat ,….hahahahaha,…..Maar inderdaad kinderliedjes zingen,..ik begrijp best dat saskia in slaap valt hoor ,….die valt gewoon flauw van mijn kattengejank ,..hahahaha 😀 ,…ja inderdaad arme monique,…in inmiddels heb ik weer een smsje gekregen en haar computer is inderdaad stuk en ze is druk bezig met hem te maken,…dus het is even afwachten 😦

    Groetjesssssssssss 😀

  83. 6pack zegt:

    ik ga daar niet meer heen, ze bellen mij maar… en er gaat morgen of misschien zelfs vandaag nog, een klachtenbrief uit naar zowel de teamleider van dat pokkewijf en haar collega, als naar de directie van jeugdzorg zuid-holland-zuid.

    (sorry voor mn taalgebruik)

  84. Gonny zegt:

    Is Miesje ziek????

  85. Emmaly zegt:

    Hee emm 😉
    Heb me eigen ergens anders aangemeld bij een pspgroep en nu hebben ze me daar toe gelaten 😀 dus binnenkort misschien werkjes van me zelf 8)

  86. Anne zegt:

    Ik vond dit best een moeilijk log haha, nee, ik ben niet helemaal wakker vandaag dus ik heb hem maar effe 2 keer gelezen!

    Ik denk dat je die Ducktape er snel doorheen jaagt haha als ikdat zo hoor

  87. erikisboos zegt:

    Jij moet echt een collum gaan schrijven voor een of ander blad ofzo. Complimenten voor je manier van schrijven. Leest heel prettig.

  88. Geertje zegt:

    Heb een hele goede tip als je graag iets voor jezelf wilt zien 😉 Werkt bij ons perfect!!!
    We gaan gewoon allebei achter de pc zitten, en zeggen, nu de tv uit, we hebben er geen zin meer in 😛 Moeten ze op hun eigen kamer gaan kijken, of met elkaar spelen. wat een rust dan 8)
    Enne…. wij kunnen het journaal of zo in alle kalmte kijken 😛
    Maar inderdaad, die kleppen zijn alleen met wat lekkers dicht te krijgen, maar dan maar heel evn, want als het op is komt de volgende vraag; mam, mogen we NOG wat lekkers 😛
    Genieten hoor 😉
    Wens je nog een fijne dag en eet ze!

  89. Claudia zegt:

    Hoi hoi Emmelinda, ik kom je ff een fijne avond, vrijdag en een heerlijk weekend toewensen. Een hele hoop in één keer. Vanavond geen tijd om te loggen, kheb een tupperware demonstratie en morgenmiddag gaan we richting zee tot maandag.
    Geniet van je weekend!
    dikke knufff Claudia

  90. Lette zegt:

    Zou het een generatie-iets zijn?

  91. Miek zegt:

    Zeer herkenbaar, zit hier dan ook wel effe te gniffelen!
    Zoonlief, kan je nu heel even je mond houden, ik wil even het journaal luisteren. Ja mam………mam, weet je wie blablabla!!
    En dochter kent al de zinnen van wwerkelijk alle reclames uit haar hoofd en die begint ze al fluisterend mee te praten, maar na twee minuten is het al hardop. En voordat ik weet waar het over gaat, heeft dochterlief de reclame al verteld met alle teksten die erbij horen!! Pffff, zenuwslopend, want je kan maar beter gewoon naar haar luisteren dan dat je de reclame probeert te verstaan! 😉
    Maar lief zijn ze wel 😀

  92. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Dan zal ik zo eens op pad gaan met m’n muizenklemmen ghehehe 😉
    Hihi dat je maar niet te hard zingt dan. Daar kunnen ze je misschien voor oppakken whaahaa 😉 Geintjuhhh. Oh en dan te bedenken dat ik vroeger op school goeie punten kreeg voor m’n zang. grinnik, daar is niks meer van over 😉
    Ha dus er is hoop? ALs ze de pc gemaakt krijgt? Doe haar maar de groetjes als je wil? Groetjesss 😀

    @6pack; Nee joh, niks te sorry. Ik begrijp je heel goed. Je bent afhankelijk en dan gebeuren zulke dingen. Dan heb je je eigenlijk nog netjes uitgedrukt. Toch? 😉

    @Gonny; Ze had hoofdpijn en was misselijk. Dus ik heb haar vanmiddag lekker bij me gehouden 😉 Morgen gaat ze weer naar school.

    @Emmaly; Heeeej da’s leuk nieuws! Hopelijk zijn die wel sneller met mailtjes enzo! Ik hou je log in de gaten 😉 Ben benieuwd 😀 Knufff

    @Anne; Ik vergeef het je. Nee geintjuh…ik ben zo ongelooflijk moe dat ik het gewoon voor kan stellen. Ben maar blij dat ik niet door de log heenklep ghehehe 😉 😀

    @erikisboos;Dank je wel! Dat is heel lief van je. Oh ik zou het best graag willen maar ergens durf ik dat ook weer niet. Misschien later, als ik groot ben. Mijn oma heeft er vroeger, in de oorlog, ook eentje gehad in de krant. Dus wie weet 😉

    @Geertje; Hahaha het zou een oplossing kunnen zijn, maar niet bij ons. Onze pc’s staan namelijk ook boven ghehehe. En ze gillen nog al eens naar elkaar dat de een nou onmiddellijk moet kijken op die en die site ghehehe. Dus we moeten ze gewoon voor straf laten computeren en dan kunnen wij tv kijken 😉
    Hahaha ja dat volproppen is ook geen optie. Dan wachten ze gewoon even met eten 😉
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Knufff

    @Claudia; Oohh wat een heerlijke vooruitzichten! Geniet er maar lekker van meissie. Waai maar eens lekker uit van het weekend! Ik wens je veel plezier bij de tupperware (laat de portemonnee maar thuis ghehehe) en alvast een ontzettend lekker weekend! Knuffies! 😀

    @Lette; Jaaaaa speciaal van deze generatie 8) ghehehe 😉 😛

    @Miek; Giechel…jaaaa als ik soms eens zit te denken hoe de reclame van dat en dat produkt ook alweer ging hoef ik ze het maar te vragen. Reuze handig. Net zo handig als internet hahaha. Dat dan weer wel. Maar is ook met tekenfilms. Zitten ze gewoon te soufleren! Maar de 5846e keer schijnt het nog net zo leuk te zijn. Maar ik heb geen zin in de herhaling van bijvoorbeeld een journaal of Idols. Duurt me te lang. Misschien moet ik het in het vervolg opnemen. Kan ik doorspoelen wat ik niet interessant vind ghehehe 😉

  93. Gonny zegt:

    Je kan ook halverwege in slaap vallen…dan denk je bij de herhaling heey dat heb ik helemaal niet gezien..hahahaha 😀

  94. Emmelinda zegt:

    Whaaahaa zou een idee kunnen zijn maar met die herrie doet een mens geen oog dicht ghehehe 😉

  95. Yvonne zegt:

    Wat een geweldig reclameblok zit er weer in je log 😉
    Ik heb er van genoten, haha! 😀

  96. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Hahaha ja en het was doodstil tijdens het reclameblokje. Vaag he? Ghehehe 8)

    @Gonny; Grinnik…dan daag ik je zaterdag uit whaahaa. Stuur ik je de meiden 😉

  97. Grappatje zegt:

    Idols ? Hmmm vooral die plaspauzes zijn erg leuk 😉 😉 8)

  98. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja klopt. Duren alleen te kort he? Ghehehe 😉

  99. Rianne zegt:

    Ik kan nu al op zien tegen de tijd dat de kids bepalen wat er gekeken word……

  100. Emmelinda zegt:

    Ja brrr. Tot nu toe amuseren ze zich met de tv boven. Hopelijk blijft dat zo 😉

  101. colinda zegt:

    Even een fijne avond wensen hoor ,……en ik heb heel zachtjes gezongen ,…haahahaha,…de ruiten zitten er nog in ,..hahahahaha,….Nou alvast welterusten en waarschijnlijk tot morgen,…als ik monique weer spreek doe ik haar zeker de groeten van je ,….. 😀 😉

    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 8)

  102. Emmaly zegt:

    emm…weet jij toevallig als je psp 8 of 9 download van het internet of daar ook animatieshop bij zit?

  103. Emmelinda zegt:

    *hijg hijg* Ik heb het muisje gevangen, zie je dat? En ik ben al een beetje zeeziek van het bootje op je log hahaha.

    Grinnik…da’s braaf van je dat je zacht gezongen had. Schrikken de buren ook niet zo van he 😉
    Als je dat zou willen doen heeeeel graag! Groetjes en een heeeele fijne avond! Doeiiiiiiiiii 😀

  104. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Oei, daar vraag je me wat. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee. Ik heb een schijfje van psp 7. Naar de rest heb ik nooit gekeken. Maar dat moet je kunnen zien als het gedownload is

  105. colinda zegt:

    nee sorry ik heb geen idee,…… 😀

  106. Emmelinda zegt:

    @Colinda; grinnik..dat is Emmaly 😉

  107. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Ik heb net Mies gevraagd. Die heeft psp9 van internet en zij zegt dat er geen animatieshop bijzit 😉

  108. tycho's mama zegt:

    Ik word helemaal gek van dat psp downloaden. Volgens mij heb ik er de laatste keer ook een hoop sh*t mee op mijn pc binnengehaald. Sinds die tijd komen er allemaal van die schaars geklede dames met hun mond vol op mijn scherm binnenvallen. En laat ik daar nou net geen behoefte aan hebben 😉
    Zit er over te denken om maar legaal een softwarepakketje aan te schaffen, kost wat…..maar dan ben ik daar ook vanaf toch?? 8)

  109. Emmelinda zegt:

    Hahaha met hun mond vol? Vol witte boterhammen met saksische leverworst toch zeker? Ghehehe.

    Dat vond Marc toen ook. Het kost een boel poen maar hij heeft ‘m toen voor me gekocht. Ik heb er heel wat mensen mee blij gemaakt en ook wanneer een pc leeggemaakt moest worden voor een doorstart hoefde ik niet lang te klooien. Dat schijfje heeft ondertussen z’n geld opgebracht 😉

  110. Emmaly zegt:

    nee weet ik emm heb zelf ook 9 en vanmiddag al gezocht of het erin zat maar dus niet

  111. tycho's mama zegt:

    Inderdaad Em, het kost een hoop geld, maar je hebt er ook een hoop plezier van toch? Alles voorhanden, niet dat je maar de helft kan gebruiken omdat het een proefversie is. Ik geloof dat ik maar ga sparen! 😉
    En die monden vol??? Geen witte boterhammen, ik klik het te snel weg maar kunnen het ook grote rookworsten met mayonaise zijn 8)

  112. colinda zegt:

    hahahaha,…ja jullie namen lijken ook zoveel op mekaar ,…hahahhaha,…..sorry hoor dat ik voor mijn beurt spraak ,…hahahahaha,…foutje bedankt ,….Maar bedankt voor je muisje hoor en veel pepermuntjes eten is goed tegen zeeziekte ,…..

    Welterusten,……doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😉 😀

  113. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Nope. Mies zegt van niet. Ik kan me vaag herinneren dat ik een trailversie van 8 heb gedownload en dat ik de animatieshop van 7 daarbij gebruikt heb. Kan ook zijn dat het gewoonte was hoor. Ik heb om die reden ook geen 8 aangeschaft. 7 bevalt goed, laat maar zo 😉

    @Tycho’s mama; Whoeehaa rookworsten met mayo? Ik hoop toch wel van de HEMA? Ghehehe.
    Maareh…dat vind ik nou ook. Ik vind het moeilijk. Is net zoals met die log van laatst met de Sims. Ik weet dat het veel geld is. Maar je weet wel dat je geen vieze derrie mee je pc in neemt 😉 Toch? Ik heb je een mailtje gestuurd, kijk maar eens 😉

    @Colinda; Ja grinnik. Ik moet ook kijken. Maar ik vind het wel leuk. Nou kan ik eindelijk EM tegen iemand anders roepen hahaha 😉
    Ah bedankt voor de tip! Ik had het al met sjips geprobeerd. Goeie smoes he? Ghehehe.
    Slaap ze! Doeiiiiii 😀

  114. Emmaly zegt:

    nee klopt ook daar zit tie niet in maar in 7 wel dan?

  115. Emmelinda zegt:

    Yep. Ik kan me die site ook nog herinneren. Dat moest je toen apart doen. Maar die zat er wel bij.

  116. Toch wel een heeeele grote rol ducktape he 😀
    Ik snap het ook niet echt.

    Ik heb mijn tandarts even gewarschuwd dat jij de eerst volgende keer aangifte doet van verminking van een mede logger. 😀 😀
    Daar had hij niet van terug. 😀

  117. remco zegt:

    die reclame schuift dat nog een beetje ………… 😉

  118. Emmaly zegt:

    Ach ja ik zoek wel fftjes kom hem vast wel tegen 😉

  119. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Jaaaa zeker weten. Er is in de hele stad geen Duck-tape meer te krijgen. Voor de zekerheid he 😉
    Wat snap je niet echt? Mijn log? Of dat het perse moet onder Idols? 😀 😉

    Hahaha heb je goed gedaan! Stond ie te bibberen? Mooi zo!

    @Remco; Hahaha ja van rechts naar links 😛 8)

    @Emmaly; Dat denk ik ook, dat zal vast nog wel ergens te vinden zijn 😉

  120. Aletta zegt:

    Hoi, ik heb je getagged. Wist ook niet wat het was, maar het is best geinig. Zie mijn weblog voor meer info. Groetjes

  121. Marika zegt:

    Die met die spastische bewegingen, ja dat was wel erg hihi. Net of hij iedere week nog spastischer wordt, wat best knap is. Ik vind het zo’n akelig ventje brrrr… 😕 😉

  122. Emmelinda zegt:

    @Aletta; Sollie Aletta, Ik ben best flauw maar ik heb er al een paar afgeslagen (Remco hou op met lachen!!!). Ik lees ze wel graag dus die van jou kom ik wel lezen oke? 😀

    @Marika;Jaaa Marc heeft zo’n ongelooflijke hekel aan hem. Iedere keer hoopt ie dat hij er uit moet. En dan mag ie weer door. Verschrikkelijk! Ik vind hem ook niet leuk. Maar dat spastische gedoe maakt het wel grappig om naar te kijken hahaha 😛 😉

  123. Liesbeth zegt:

    met wat aceton gaat het er best makkelijk af…

  124. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan zal ik het maar niet bij de oogjes plakken 😛

  125. Aletta zegt:

    Geeft niet, hoor!!
    Ikzelf had er in eerste instantie ook niet zoveel zin in, maar vond het toch best lollig.
    Doeiiii!!

  126. Emmelinda zegt:

    Ha gelukkig! 😀
    Kans is groot dat er nou ook meteen een knuffelrage komt. Moet je knuffels (plaatjes) doorgeven. Dat is ook al lang geleden ghehehe.
    Doeiiii

  127. Liesbeth zegt:

    Nee, oogjes dien te vermijden. Staat vlgs mij zelfs als waarschuwing op de verpakking…

  128. Emmelinda zegt:

    Zou me niks verbazen 😉 Ik weet hoe de ogen er op reageren wanneer je het ruikt! Tenminste…bij mij. Dus ik kan me goed voorstellen dat het verplicht is om het er op te zetten 😉

  129. Liesbeth zegt:

    Hmm, tis lang geleden dat ik aceton in mijn ogen heb gesmeerd…
    *gaat even een wetenschappelijk onderbouwd proefje doen*

    JA, dat doet zeer.

  130. Emmelinda zegt:

    Whaahaa je kunt blind typen? Dat weet je nou ook weer dan ghehehe. Maar goed, proefje is in ieder geval geslaagd ghehehe 😀 😉

  131. Liesbeth zegt:

    *komt met blindengeleidestok de log op………*
    He wat zei je?
    (ja, je wordt er ook doof van)
    8)

  132. Emmelinda zegt:

    Hahaha neem van die nordic wandelstokken…is multifunctioneel ghehehe.
    Doof ook nog? Heeej dan hoef ik geen ducktape te gebruiken hahaha 😛

  133. Liesbeth zegt:

    Jaaa.maar als je geen ducktape gebruikt…heb je ook geen aceton nodig, en dusssss..dus een klein stukje ducktape over de ogen is genoeg.

  134. Emmelinda zegt:

    Hmm daar zit wat in. Oke…dan maak ik wel leuke figuurtjes van de ducktape. Van die piratenlapjes ofzo.

  135. Maris zegt:

    Ja Idols… toch kijk ik er ook weer naar… en raar maar ben het nooit eens met de jury, wrdt er zelfs boos van hahaha!
    Alvast welterusten!

  136. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat vind ik dus ook. Eigenlijk is het ook een en al flauwekul. We weten ondertussen wel wie er kan zingen en wie niet. Die afleveringen ertussen kunnen ze gewoon overslaan. Hoeven wij ons niet meer te ergeren aan die jury ghehehe 😉
    Slaap lekker straks! 😀

  137. Emmaly zegt:

    Nou hehe ik heb hem hoor 8)

  138. Emmelinda zegt:

    Hihi dan wil ik je feliciteren met je nieuwe verslaving! DAT vind ik nou echt leuk! Die animatieshop! 😀

  139. Emmaly zegt:

    haha ja he bewegende dingetjes vind ik toch veel leuker

  140. Emmelinda zegt:

    Ikke ook. Dat is leuk te combineren met psp zelf. Dat ding boven deze log heb ik ook met de animatieshop gemaakt. Dan hoef ik niks van internet te jatten ghehehe 😉

  141. Emmaly zegt:

    nee en daarbij niemand heeft hem 😀

  142. Emmelinda zegt:

    Ook dat. EN niemand heeft er iets aan. Dus hoeven ze hem ook niet te jatten ghehehe 8)

  143. Emmaly zegt:

    haha ja zo kan je het ook bedenken 😉

  144. Emmelinda zegt:

    Hihi ja he? Werkt goed. Ik ben al vaker spullen tegengekomen die ik gemaakt heb ghehehe 😉 Soms vind ik het wel weer leuk. Is toch een eer he? Of zoiets 😀

  145. Emmelinda zegt:

    Is trouwens ook met het reclameblokje uit deze log. Die heb ik expres met een gele achtergrond gemaakt. Het geel van mijn log. Lijkt leuk om te jatten maar alleen als je een gele log hebt is het handig hahaha. Anders is het ook wel weg te werken. Maar dat kost tijd 😉 Slim he? 😛 😉

  146. Emmaly zegt:

    hahaha ja daar is goed over nagedacht

  147. Emmelinda zegt:

    😉 Grinnik. Maar goed, helemaal voorkomen kun je het toch niet. Ik ben zelf heel goed in het weghalen van achtergronden dus zo lopen er nog meer rond 😉 Ghehehe

  148. Emmaly zegt:

    ja en er staan genoeg op internet wat inderdaad zelf gemaakt is gewoon heel vet je naam erin zetten 😀

  149. Emmelinda zegt:

    Yep dat is ook een optie maar dat vind ik nooit zo mooi. Die diddl-animaties hiernaast (in die vierkantjes) heb ik helemaal zelf gemaakt. Vond ik ook weer ergens terug. Maar ik ga er geen naam in zetten, dat stoort me 😉

  150. Emmaly zegt:

    ja ik vind dat heel leuk gemaakt hoor…nou dan moet je het gewoon lekker niet doen 😀 en als ze het zo graag willen hebben laten ze er dan blij mee zijn haha

  151. Emmelinda zegt:

    Daarom. Als ik niet wil dat ze die niet jatten moet ik ze ook niet tentoonstellen 😉 Daarbij jatten we allemaal plaatjes van internet. Zijn we net zo fout bezig ghehehe 😉

  152. GekinblacK zegt:

    Ach toch ook wel weer leuk om iets van jezelf ergens anders terug te vinden. Van mij jatten ze niets… dat zegt al genoeg 😦

    😉

  153. Emmaly zegt:

    haha ja daar heb je altijd kans op he als je iets neer zet 😉

  154. Emmelinda zegt:

    Hahaha heb je dat wel nagekeken? Wie weet hebben ze je log gekloond 😉

  155. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Klopt. Risico van het vak he? Ghehehe 😀

  156. GekinblacK zegt:

    Zolang ze mij zelf niet klonen 😉

    Ik lieg trouwens een beetje, ik heb wel eens wat plaatjes van mij teruggevonden, op diverse forums enzo… blah blah 8)

  157. Emmaly zegt:

    hehe er is me eindelijk wat gelukt haha

  158. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik zou het best gezellig vinden 😉

    Plaatjes van jou? Ehmm…??? 😛 😉 8)

    @Emmaly; Goed zo meissie! Zie je, je komt er wel! 😀

  159. GekinblacK zegt:

    Eeeh, met plaatjes van mij bedoelde ik eigenlijk….
    ehm…

    *knijpt er maar gauw tussenuit en hoopt dat dit alles gauw vergeten is* 😉

  160. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…oke. Waar hadden we het eigenlijk over? 😛 hahaha

  161. meta1973 zegt:

    gitaarmuuuuziiihiiieeek!….uuuh, ducktape mij ook maar!!!!! 😕 😉

  162. Emmelinda zegt:

    Whaahaa… *haalt met een grijns de rol ducktape uit*

  163. Emmelinda,
    Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar dat je bij mail een beep krijgt???
    Jan

  164. Emmelinda zegt:

    Ik heb hetzelfde account van msn op mijn weblog. Heb jij dat ook? Dan krijg ik een berichtje dat er post is 😉

  165. cissie zegt:

    Idols? Wazzda? 😉

  166. Emmelinda zegt:

    Iets om je vreselijk te ergeren hahaha. Kijk vanavond maar 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

