Spijbelen???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op Spijbelen???

  1. rietepietz zegt:

    Joh , Emmelinda , zo vroeg ben je toch nooit? Maar ja , je zal wel pedagogisch verantwoord blijven en zeggen dat ze naar school moet , want of ze van spijbelen nou gelukkig worden ?

  2. Emmelinda zegt:

    Het is een tussendoortje πŸ˜‰ Nu was het echt geen foutje ghehehe.
    Ja psies…ze mogen ook niet thuisblijven. Maar die manier waarop ze het vroeg was echt geweldig. De slimmerd. Daar zou je ze bijna voor belonen. Bijna… πŸ˜‰

  3. --Natazz-- zegt:

    Flauw hoor Emmelinda, ik vind dat ze gelijk heeft!

    Ze is overigens wel eerlijk, ze had ook niets kunnen zeggen en gewoon de stad in kunnen gaan.

    Ik vind dat ze best recht heeft op een lang weekend.

    Slaap lekker, ik ga plat.

    liefs Natazz
    Xx

  4. Emmaly zegt:

    he ik dacht al ben je in de war hihi

  5. Yvonne zegt:

    Die van mij verzon deze week een keelpijn toen ze op school was. Een heeeeele erge keelpijn.
    Juf trapte er in πŸ˜•

  6. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Hahaha. Ja heeee en dan dat lekkere broodje van me ontdekken wat ik smiddags heerlijk alleen wilde oppeuzelen? πŸ˜‰

    Klopt, alleen hebben ze pech dat ik haar moet brengen. Dan kan ze niet de stad in πŸ˜‰ Na oke…als ze wil kan alles natuurlijk. Ik heb het idee dat ze het niet durft. Ze was spelen bij een vriendin hier valk in de buurt maar durfde niet alleen naar huis. Dus dat zit nog wel even goed hahaha πŸ˜‰

    Slaap lekker meissie! Droom ze!
    Knuffff en veel liefs! πŸ˜€

    @Emmaly; Hahaha al jΓ‘ren. Maar nee dit moest er even op. Ik wilde eerst een sneeuwlogje maken maar dit was leuker πŸ˜‰

    @Yvonne; Ze had juf natuurlijk om haar kleine vingertje gewonden πŸ˜‰ Ennuh…thuis zeker ineens wonderbaarlijk genezen?? 8)

  7. Emmaly zegt:

    haha la jaren zegt ze…..ik ga lekker ff een romanetje lezen…wens je voor strkas weltrusten emm en ik zie je morgen πŸ˜‰

    Knuffie

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi πŸ˜‰
    Ha lekker…lees ze zou ik zeggen (leg de zakdoeken maar klaar) ennuh tot morgen! Slaap lekker voor strakkies he?
    Knufferdeknufff

  9. Pasula zegt:

    Hahaha hij is wel sterk!! πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Ja ze is een slimpie he? En dan dat koppie er bij. Soms moet je echt oppassen om die dingen niet te belonen hahaha πŸ˜‰

  11. leejo zegt:

    Van wie zou ze dat hebben? πŸ˜‰

  12. leejo zegt:

    Waarom geloof ik dat niet? 8)

  13. Emmelinda zegt:

    Ghehehe…je kent me te goed πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    En Stef dus ook hahaha πŸ˜‰

  15. natasjalex zegt:

    mijn moeder zei vroeger tegen mij dat ik best een keertje mag spijbelen…. mits ik alleen tienen op mijn rapport zou hebben… πŸ˜• ik kon dus nooit spijbelen…

  16. Emmelinda zegt:

    Oh hihi dat was slim van je moeder!
    Ik mocht zo eens in de zoveel tijd thuisblijven als ik probeerde ziek te zijn. Dan haalde ze gebak en hadden we het supergezellie. Maar dan moest ik de dag erop wel weer braaf naar school πŸ˜‰

  17. natasjalex zegt:

    tja.. mijn moeder had mijn broer en zus hun smoesjes al gehoord… dus bij mij was ze daar ‘streng’ in… πŸ˜• πŸ˜•

  18. Emmelinda zegt:

    Ahaaa…dat is natuurlijk ook zo. Maar waarschijnlijk mocht jij weer andere dingen die jouw broer en zus met diezelfde leeftijd nog niet mochten??

  19. Miek zegt:

    Da’s lekker. Doe het nu maar eens goed.
    Zo kreeg ik ooit eens een briefje van dochterlief met:”mama, jij bent de liefste van de wereld, en ik hoop dat je dat blijft!”
    Nou, ik hoopte dat ook!!!!!!
    Succes met de juiste keuze!!!!!!!!!!!! πŸ˜€ πŸ˜€

  20. jacqueline zegt:

    Afentoe moet dat toch kunnen. Doen we hier ook wel eens. Het idee dat je dan toch eenbeetje speciaal bent. omdat je niet op school zit. Ze moeten nog zo lang πŸ˜€

  21. natasjalex zegt:

    nee, mijn moeder was behoorlijk streng… dus ik mocht echt niet meer, alleen maar minder.. dankzij mijn broer en zus.. πŸ˜• 😦

  22. Emmelinda zegt:

    @Miek; Moeilijk is dat he? Ik had haar vanwege dat maffe smoeltje zo thuisgehouden maar dat kan niet. Ze is vanmiddag gewoon braaf naar school gegaan. Sneeuw doet goed ghehehe πŸ˜‰ Lief zulke briefjes! Hahaha vooral dat laatste…*denkt aan pubertijd waarin ouders nooit leuk zijn blablabla*

    @Jacqueline; Ja klopt. Maar ze was net aan de beurt geweest hihi. Af en toe eens thuishouden maakt niet uit. Dat is heerlijk om ze ook eens alle aandacht te kunnen geven πŸ˜‰ Psies wat jij zegt; ze moeten nog zo lang πŸ˜‰

    @Natasjalex; Ai, da’s minder. Je broer en zus hadden het dus niet echt makkelijk voor je gemaakt?

  23. Nicky zegt:

    ik geef in zo’n geval gewoon Beatrix de schuld… Zij is de baas in dit land (denkt ze…) en van hÑÑr moeten kinderen naar school! πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Ja en ziet wat er van de hare terecht komt. Een zoon trouwt met de dochter van een hele stoute man, een andere zoon trouwt met een hele stoute Mabel. En die andere? Die is nog het ergst! Die trouwt met Laurentien! Dusseh…waar leren we het meest van? Van het koningshuis! Hoezeeee

  25. Nicky zegt:

    Tssss… zonde hΓ¨? Ze konden zo goed leren! πŸ˜€

  26. Emmelinda zegt:

    Jaaa zie je wel…allemaal weggegooid geld. Van ons? πŸ˜•

  27. maria zegt:

    hihi gaafe web-log is dit… k wou n half uur geleden al naar bed, maar k kan nie stopppen met lezen… πŸ˜•

  28. Emmelinda zegt:

    Haha weet je wat? Zing ik een slaapliedje voor je, is dat niks? Ghehehe… 8)

    Maareh…lees maar lekker hoor. Daar staat het voor πŸ˜‰

  29. maria zegt:

    haha slaapliedje werkt niet echt!! heb helemaal dubbel gelegen om het log over de pabo…wat gaaf haha..
    ik heb je in mn favorieten gezet!! kan ik morgen weer verder lezen!! k ga zo maar n keer naar bed!!! aaaach… nog 1 logje dan….. πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Hihi nee ik zing nogal vals ghehehe πŸ˜‰
    Hahaha ja dat is ook één van mijn favoriete logjes. πŸ˜€
    Dan zie ik je morgen wel weer…of het moet nachtwerk worden? πŸ˜‰
    (waarschuwing; er staan logjes vanaf sept 2003..waarschijnlijk hoef je dan niet meer naar bed ghehehe)

  31. maria zegt:

    pfffff dat zijn dr wel heel veel… k heb besloten om nog 5 bloemetjes te plukken en dan ga ik echt naar bed!!!
    morgen ben ik lekker vrij, dus heb ik de hele dag om de rest te lezen!! haha
    vriend lief ligt al een uur in bed en vraagt zich af waarom ik zo zit te lachen dat hij t in de slaapkamer nog kan horen…oepsss..( nou is dat niet zon hele grote afstand..3 meter..maar goed..) tot morgen dan maar!! haha

    truste!!

  32. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou het doet me goed dat je er zoveel plezier aan beleeft! Dat lachen herken ik wel. Het is maar goed dat niemand me overdag bezig ziet. Dan hadden ze vast de mannen in de witte jassen op me af gestuurd ghehehe πŸ˜‰
    Veel plezier met de bloemetjes en tot morgen! Slaap lekker πŸ˜€ Knufff

  33. meta1973 zegt:

    hahahaha, heerlijk zo kindereerlijk!!!!!!

  34. Gonny zegt:

    Hahahaha wat is ze toch slim he……..maar alleen de stad in gaan da doet ze toch nog niet he…….komt strax nog wel hoor hihihi……was bij ons ooook alweer hahaha maar zoerg dan ik da kan bijna niet whahahahahahaaha. πŸ˜€ πŸ˜›

  35. Dinie zegt:

    NΓΊ vraagt ze het nog πŸ˜‰

  36. MIEP zegt:

    Gelijk heeft ze….. Maar betekent dit dat ik ook aan mijn moeder kan vragen of zij een dagje voor mij wil werken?

  37. Emmelinda zegt:

    @Meta1973; Ja grinnik…goed verzonnen he? En zoals ze het zei! Hahaha helemaal te gek πŸ˜€

    @Gonny; Hihi ja lachen he? Dat koppie ook, ik kwam niet meer bij. Neuh Steffie zie ik nog niet alleen naar de stad gaan. Ze was hier in de wijk aan het spelen bij een vriendinnetje maar durfde niet alleen naar huis. Dus dan geloof ik niet dat ze alleen de stad in zou gaan. Mies gaat nu wel vaker met vriendinnetjes. Maar of zij alleen zou gaan? Geen flauw idee eigenlijk.
    Grinnik…en ikke dan? Ghehehe

    @Dinie;Ze blijft vragen he? Ghehehe. Nee vandaag mag ze zwemmen. Dat doet ze graag. Vanmiddag zal er wel weer zo’n vraag komen πŸ˜‰

    @MIEP; O ja hoor, ik vind best dat je dat kan vragen. Of je baas het er mee eens is, is natuurlijk een ander verhaal ghehehe πŸ˜‰

  38. Rianne zegt:

    Hahahaha!
    En wat zei jij? “Als je me gelukkig wil maken, pak dan de stofzuiger maar?” πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    Whahaa jammer dat ik dΓ‘t niet bedacht had! πŸ˜€

  40. riannuh zegt:

    Ik kan dat natuurlijk niet goedkeuren gezien m’n opleiding! πŸ˜• πŸ˜‰

    Maar ok, vroeger dacht ik er ong net zo over… πŸ˜›
    sssssssssssssst….

  41. Emmelinda zegt:

    Hihi ik zeg niks 8)

    Maareh…ze had het wel goed bedacht he? Ghehehe πŸ˜€

  42. rebecca zegt:

    ik hou niet van spijbelen heb het wel eens gedaan volgens mij om niet naar de les toe te gaan

  43. Romanya zegt:

    Ik kan hier maar beter niet op reageren denk ik πŸ˜› muah ik spijbel echt teveel voor woorden πŸ™‚ fijn weekend! xx

  44. Emmelinda zegt:

    @Rebecca; Ik ook. Eigenlijk achteraf heel raar dat ze (leerkrachten) er geen notitie van gemaakt hadden. Volgens mij knepen ze expres een oogje dicht. Was het lekker rustig in de klas πŸ˜€

    @Romanya;Grinnik…ik kan er ook niet te veel van zeggen want ik deed het zelf ook. Jij ook een heel fijn weekend! Knufff

  45. Ikke zegt:

    Is wel eens leuk om de kids thuis te houden. Helaas mag spijbelen niet…… Wellicht moeten we het dan maar “gepermiteerd (door de ouders) thuisblijven noemen”. Dan is het geen spijbelen meer en mag het wel zonder consequenties hahahaha

  46. Marika zegt:

    Hmm die is veeel te bijdehand…van wie zou ze ’t hebben. πŸ˜• πŸ˜‰

  47. Emmelinda zegt:

    @Ikke;Maar van de andere kant he…ze noemen het LEERplicht. Maar die kids doen niks anders dan naar het theater gaan en andere leuke dingen. En anders hebben ze wel weer een studiedag. Dan mag ik ze thuishouden…toch? πŸ˜‰

    @Marika; van papa! Jaaaaaa 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

