Inspiratie? Klik maar!

 ja hoor, klik maar. Mag wel!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Inspiratie? Klik maar!

  1. Martijn zegt:

    altijd toch πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi hier issie ver te zoeken op het moment πŸ˜‰ *zoekt nog even verder in kamer*

  3. Martijn zegt:

    Nou hier ook hoor, dat is nou nog eens komkommer tijd πŸ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! Ik baal er wel van. Maar goed, ik heb nog oude logjes genoeg om jullie mee te vervelen ghehehe. Ik doe gewoon RTL4 na, die herhalen ook alles ghehehe. (wanneer je op het plaatje klikt komt er een oude log tevoorschijn ;))

  5. Handig hΓ¨? Zo’n levende dishwasher?
    Weer eens iets anders dan Lèèmdige kerststal*

    * Herman Finkers, kroamschud’n in mariaparochie!

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha yep niet teveel gebruiken natuurlijk, anders gaat de nieuwigheid er af ghehehe.

    (die is trouwens zooo leuk he, die van Herman Finkers! :D)

  7. Ha ha iedereen een beetje inspiratieloos πŸ˜•
    Ik werdt geheel inspiratie loos “gered” door een mailtje die ik mooi voor m`n logje gebruikt heb πŸ˜›

    Fijne zondag liefs xx Ylone πŸ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha het heerst he? πŸ˜‰
    Dan kom ik mooi eens bij jou spieken. Eens kijken of ik daar wat inspiratie kan opdoen ghehehe πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne zondag! Liefs en een dikke knufff

  9. Emmaly zegt:

    hee lieffie ik wens je een hele fijne zondag

    Liefs emmaly

  10. Emmelinda zegt:

    Haaaai Em! Hoe issie meissie? Nog ge-pee-es-peet?
    Fijne zondag!

    Knufffff

  11. Pasula zegt:

    Hahaha, net als op mijn log, je rekent er gewoon op! πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…het is gewoon tΓ© verslavend he? πŸ˜‰ Om te lezen en om te vertellen ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

  13. Youke zegt:

    tuurlijk elke dag een nieuw logje!

  14. Bianca zegt:

    Leuk weer een logje uit de oude doos,Jij moet toch wel wat oude dozen hebben staan πŸ˜€ πŸ˜€ Ga zo door ik vind het altijd leuk om op jou verhalen te reageren. πŸ˜‰ πŸ˜‰ Ik wens je een fijne zondag met het gezin.
    Veel liefs van Bianca πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜‰ πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    @Youke; Zo is het! Dat vind ik het leukst πŸ˜€

    @Bianca;Grinnik…ja archiefdozen vanaf september 2003. Niet alles vind ik leuk genoeg om te herhalen maar omdat er toen nog bijna niemand naar kwam kijken is het zo goed als nieuw ghehehe πŸ˜‰
    Ik vind het leuk wanneer jullie de logjes waarderen.
    En natuurlijk wil ik jou ook een hele fijne zondag toewensen πŸ˜€
    Dikke knufff van mij! πŸ˜€

  16. Gonny zegt:

    Enne …mag ze nou wel afwassen????
    Is nu oud genoeg he hahahahaha. πŸ˜›

  17. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…nu zijn we een jaar verder en nou gaan we schema’s invoeren *wrijft in handen*

  18. Gonny zegt:

    Ik wilde nog ff vragen …kan jij bij zo’n plaatje van knorretje hartelijk gefeliciteerd zetten met van die mooie letters?? Kim is zaterdag jarig en Daniel en Speedy hahaha zijn alle 3 jarig πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoor, ik zal eens kijken wat ik er van kan maken. Dan laat ik je die voor zaterdag nog zien oke? Misschien dat ik er vanavond aan begin want Mies moet straks diploma rijden πŸ˜‰

  20. Gonny zegt:

    Oooohw ,wens haar maar veel succes…. πŸ˜€

  21. epie zegt:

    inspiratieloos , van slag en al om deze tijd zondag
    achter je platte screen
    morgen gewoon effe naar je huisarts
    t gebeurd wel meer al trekn inn zure bommen?

  22. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Zal ik doen. Ze is al helemaal opgetit hahaha en ze hoeft pas na half 4 πŸ˜‰

    @Epie; Whaahaa nou de fabriek is nog steeds gesloten. Ik heb muziek zitten downloaden aanschaffen tot half drie en vanmorgen was ik om 9 uur alweer wakker. En dat op een zondagochtend ghehehe

  23. --Natazz-- zegt:

    Whooww wat verwend je ons weer. En met oudjes kun je mij ook goed voeden.

    En handig zo’n dochter die wil afwassen. Ik heb een vaatima (afwasmachine), ideaal 8)

    Fijne zondag
    Liefs Natazz
    Xx

  24. Lette zegt:

    Ja inderdaad een nieuwe log. Maar nee duidelijk nog geen inspiratie. πŸ˜€

  25. Aletta zegt:

    Ik had op tuurlijk geklikt!
    Leuke oude log trouwens! Heeft ze uiteindelijk mogen afwassen??

  26. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Grinnik…ja die oudjes doen het nog goed he? Deze zijn ook bijna niet gebruikt. Zo gloed als nieuw πŸ˜€

    Whaahaa een vaatima! Goed gevonden, die moet ik onthouden hahaha *ligt in een deuk*. Wij willen er ook wel een maar er is weinig tot geen plek in de keuken. dan de kids maar de kunst aanleren he? Ghehehe.

    Jij ook een hele fijne zondag meissie! Knufff en een dikke kus!

    @Lette; Hahah toch wel…ik heb om 9 uur twee logjes liggen schrijven in bed! Hahaha ja het is toch wat he? Straks nog even uitwerken πŸ˜€

    @Aletta; Ha kijk…jij mag blijven ghehehe! πŸ˜€
    Thanks πŸ˜‰ Ennuh…ja hoor. Al blijven we het vaak weigeren. Zo blijft het spannend ghehehe πŸ˜€

  27. Wederom een herkenbaar verhaal, mooi geschreven!
    Fijne dag. πŸ˜€

  28. Emmelinda zegt:

    Dank je wel πŸ˜€ Wil Rona ook wel eens afwassen of houdt ze wijslijk haar mond? Ghehehe.
    Jullie ook een hele fijne dag! πŸ˜€

  29. colinda zegt:

    Goedenmorgen,….
    Eveneen vraagje ,…doet bij jouw photobucket het ook niet???,…ik kom er niet meer op ,…snik,snik,snik,….
    Hoe laat moet je dochtertje voor haar diploma afrijden ??

    Fijne Dag,….Knuffie,……. πŸ˜€

  30. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Da’s ook toevallig, ik ben net iets aan het toevoegen op Photobucket. Het duurt heeeeel lang maar het lukt wel.
    De klasse waarin Mies moet rijden start om half 4. Ik denk dat ze rond tien voor half 5 moet πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne dag! Knufff

    @Jan; Hihi weet je, daar had ik vroeger toch zo’n hekel aan om dat ding uit te ruimen! Misschien zou ik dat nu stukken minder erg vinden. Maar toen…pffff πŸ˜‰

  31. colinda zegt:

    Ja ik heb wel plaatjes toegevoegd daarnet ,…maar daarna kon ik niet meer op de site komen ,……kan de pagina niet weergeven staat er gek hΓ© ,….en als ik gewoon naar http://www.photobucket.com ga krijg ik precies hetzelfde ,……vaag,of vaag,…..is er nog een ander makkelijk fotoalbum programma,…voor als ik er inderdaad niet meer op kan komen,…….heb ik weer,…head ik eindelijk weer inspiratie ,…doet dat programma het weer niet ,….grrrrrrrrrrrrr,…hahahha,…ik hoop wel dat hij het weer gaat doen anders heb ik geen plaatjes,…ze staan gelukkig wel op mijn computer ,….maar ik moet ze natuurlijk wel op mijn logje krijgen hΓ© ,……is er nog een andere manier om dat te doen??

    Wel spannend hoor ,…..en denk je dat ze het gaat halen?? ,…nou ik hoor het wel van je hΓ© ,.. πŸ˜‰ πŸ˜€

    Knuffie,…..

  32. rietepietz zegt:

    Oh , maar is weer ijzersterk verhaal , het mag dan oudje zijn ( voor mij nieuwe natuurlijk ) maar onwijs leuk geschreven ! Waarschijnlijk heeft ze ondertussen al geleerd “de snot te drukken “bij het afwassen .
    Het zal de komende week voor mij ook wel af en toe “gappen van mezelf “moeten worden ( krijg een erg drukke week ) maar het lukt me maar niet vooruit te werken .zodra ik iets heb wil ik het er tΓ³ch weer meteen opzetten .Ga ik nu dus ook maar doen , fijne zondag knuf van Riet

  33. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Misschien moet je effies wachten en over een uurtje weer proberen? Ik weet wel van “mijn album.nl” ofzoiets. Maar ik had begrepen dat je dan een reclamenaam onder je foto’s krijgt? Zeker weten doe ik het niet. Ik heb eigenlijk zelden problemen met photobucket. Net inderdaad…duurde het heel lang. Misschien zijn ze met de server bezig? Heb jij er vaker problemen mee? Plaats anders alvast je stukkie en voeg later je plaatjes bij of is dat niks? πŸ˜‰

    Hmmm, of ze het gaat halen is een moeilijke. Het proefje dat ze moet doen kent ze wel en ze weet ‘m ook goed te rijden maar ja als dat paard geen zin heeft vandaag heb je het niet voor het zeggen. Afwachten dus πŸ˜‰ Flauw he? Hihi.

    Knuffff

    @Rietepietz;Dank je wel Riet :D. Daarom haal ik ze ook maar even uit het archief. Meestal heb je er toch geen tijd voor om een hele weblog door te gaan zitten spitten. Helaas. Heb ik ook bij andere webloggen. Dan kom je niet meer aan andere loggen of dingen toe πŸ˜‰
    Maareh…zo af en toe mag ze wel helpen. Ze vind het ook heerlijk om tussen de middag saucijzenbroodjes af te bakken. Zulke simpele dingen waar wij niet meer bij stil staan maar haar een enorme blijdschap geven hihi. Dus houden we het ook zo en laten we die dingen af en toe doen ghehehe.
    Ja ik had gelezen dat je zo’n drukke week voor de boeg hebt. Zul je zien dat er dan inspiratie genoeg te voorschijn komt en dat je die zo ongelooflijk graag even op weblog wil knallen. Leg maar papier klaar. Ik was vanmorgen om 9 uur wakker en had meteen twee logjes klaar. Ouderwets op papier hahaha. Ik kom zo bij je lezen. Even iets afmaken en dan kom ik er aan πŸ˜€
    Jij ook een fijne zondag Riet! Dikke knufffff

  34. Miek zegt:

    Ach, hier bebazen ze me ook weleens, vraag ik mee te komen helpen, zijn ze allemaal weg, en dan weer komen ze me halen om hun net opgeruimde kamer te bewonderen.
    Ach, het komt vast en zeker allemaal goed wanneer ze zelfstandig wonen?????? πŸ˜‰

  35. colinda zegt:

    Nee dit is de eerste keer dat ik probleempjes heb met photobucket,….ik heb mijn cookies ook al verwijderd maar dat helpt geen sikkepit,…hahaha,…en het stukje zetten is een beetje raar want ik wilde mijn jongste katertje even voorstellen zeg maar ,……beetje raar hΓ© ,….dit is timmy ,…..en dan zie je geen foto ,…..dus ik wacht nog wel even af en anders worden mijn logjes erg saai en steeds de zelfde plaatjes ,… 😦 maar goed we wachten geduldig af ,…..ik ga wel gewoon de computer lekker laten rusten en je merkt wel wanneer er weer een nieuw logje is,…hahaha πŸ˜€

    Nou ben benieuwd of het paardje mee wil werken,…hahahaha,….. πŸ˜‰ πŸ˜€

    INiedergeval een fijne dag en tot de volgende keer,….

    Knuffieeeeeeeeee,….. 8)

  36. Emmelinda zegt:

    @Miek; Whaahaa ja ik denk het ook Miek. Vroeger zat ik ook meer op de wc dan dat ik in de keuken te vinden was en nu vind ik een afwas niet erg. Nog niet. πŸ˜‰ Altijd handig zulke reservehulpjes ghehehe πŸ˜‰

    @Colinda; Ah wacht dan maar effies af. Misschien doet ie het straks weer heel goed? Wel balen nou net op het moment dat je hem nodig hebt he? Heb je een log werkt dan Photobucket niet mee πŸ˜•
    Ik ben wel heel beneiuwd naar de foto van Timmy dus ik ga zitten duimen dat PB het snel weer doet ghehehe.

    Ja ik ben ook benieuwd. Het paardje heeft, als het goed is, al gereden vandaag dus dat scheelt misschien weer?

    Knuffff

  37. tycho's mama zegt:

    Halloooooooooooo daar! Alles is hier traag vandaag, ikzelf, internet (de logs tenminste) MSN doet het niet, gaat lekker hier. Nog een verjaardag ook vanmiddag waar ik helemaal geen zin in heb. Kortom: alles loopt op rolletjes hier!!
    Wens Mies succes vanmiddag! Benieuwd naar de resultaten! Knuffxxx

  38. Emmelinda zegt:

    Oh arme jij. Zo irritant als niks gaat zoals je het graag wil! Ik hoop dat het straks iets beter gaat en dat de verjaardag toch onverwachts heel gezellig is.
    Ik zal Mies zo sukses van je wensen (dank je wel), dat zal ze fijn vinden. Ze zit al uren opgedirkt klaar. πŸ˜‰ Ik ben ook zeer benieuwd. Ze kunnen nog prijzen winnen ook en dat vind ik zo sneu voo haar want een meisje uit haar groep wint altijd alles. Maar goed, gelukkig gaat ze nu nog voor haar plezier en niet voor de prijzen πŸ˜‰
    Knuffies!

  39. *Cloggy* zegt:

    Ik vond hem leuk de afwas log.
    Kwam ineens een hoop herinneringen boven.Mijn kids zijn volwassen nu.Maar ook wij hadden afwas schema’s.
    Ik spoelde alles heet af en ztten ales geordend, de meiden om toerbeurten wassen of drogen.
    Kregen we voor enkele maandjes 2 pleekgkids in huis.
    Onze meiden blij, meer afwassers in het team…
    Ze hadden er niet over nagedacht dat die afwas nu ook de helft groter was…
    Leuk om die dingen weer eens te overdenken.
    Fijne zondag,
    Liefs Ria
    πŸ˜€

  40. tycho's mama zegt:

    Dan ga ik gewoon voor haar duimen dat ze ook een prijs wint! Kan jij weer een mooie foto op je log plaatsen πŸ˜‰
    Photobucket doet het ook niet denk ik hè, zie hier allemaal kruisjes op je log. Of ligt dat ook aan mij hahahaha

  41. Emmelinda zegt:

    @Cloggy; Dank je wel πŸ˜€
    Hihi, ja dat is dan weer een nadeel dat er dan ineens meer afwas bij kwam ghehehe. Ging het bij jullie altijd netjes of was er ook wel eens eentje pleitos? Op de wc met hoge nood? Heel toevallig net onder de afwas? πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Knuffff

    @Tycho’s mama; Dat zou fijn zijn. Als ze een beker zou winnen maak ik er inderdaad een foto van die op de log komt. Dat heeft ze dan dik verdiend!
    Colinda had ook al last van Photobucket. Tot nu toe zie ik wel alle foto’s (op mijn log zou dat kunnen komen door de cookies, die heb ik nog niet leeggehaald). Pas geleden was dat ook. De ene helft had problemen en de andere helft niet. Vaag he? Maareh…het ligt niet aan jou (voordat je de pc het raam uit gooit ;))
    Knufff

  42. tycho's mama zegt:

    Ok, dan zet ik de pc weer terug op zijn plek!! Ga er nu vandoor, moet ook opeens even bij schoonouders op visite. Ooooooh mijn dag is nu echt compleet. πŸ˜•
    Ik hoop vanavond nog even langs te komen, zorg gewoon dat ik op tijd thuis ben!! 8)

  43. Emmelinda zegt:

    Ik voel gewoon de ellende van je woorden afkomen. Arme jij. Dan denk maar aan mij, zoals ik angstig naar die paardenbeesten zit te kijken met mijn Mies op de rug πŸ˜‰ Hebben we samen een zware middag πŸ˜‰
    Misschien tot strakkies dan! Driedubbeleknuffff πŸ˜€

  44. Hai Emm, wens Mies heel veel succes vandaag, tot gauw.

  45. Emmelinda zegt:

    Dank je wel! Ik zal het doorgeven. Zal ze heel fijn vinden! Tot gauw! Knufff

  46. Emmelinda zegt:

    Dank je wel MIEP, ik ga het aan haar doorgeven! πŸ˜€

  47. Gonny zegt:

    BEDANKT…ik vind het een heel mooi plaatje πŸ˜‰

  48. Emmelinda zegt:

    Ja echt? Anders maak ik wel iets anders πŸ˜‰

  49. epie zegt:

    ook van mij mies succes wensen

  50. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk, ik zal het allemaal even opsparen en dan tegelijk doorgeven. Natuurlijk Γ‘ 20 cent per omroepbericht ghehehe 8)

  51. epie zegt:

    gelukkig ik heb de stofzuiger gemaakt , kan ikn dsat zootje hier ook s effe opruimen

  52. Emmelinda zegt:

    De afwas? Neenee die moet je echt even met een sopje doen hoor πŸ˜› 8)

  53. epie zegt:

    nee die zit in de vaatwasser samen met de vaat van een eenling van de laatste week.
    had woensdag een bezoek gebracht aan de onvriendelijke chinees in het dorp en had zoveel eenpersoonsfood meegekregen , dat ik vier dagen
    chinees heb kunnen eten , wel wat eentonig maar wel lekker , koken kunnen ze daar nog steeds.

  54. dannielle zegt:

    eyyy ben ff via remco op deze site gekomen maar hijs egt gaaf die kleurtjes enzo…daar kenk nog ff een puntje aan zuigen whaha….maar goed lukt me allemaal nog wel hoor ben net ff bezig….maar mooi gemaakt in ieder geval allemaal en zeer mooie kleurtjes en de zijkant helemaal toppie succes hier
    πŸ˜€ πŸ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    @Epie; Kijk dat is het voornaamste; Je moet de horeca een steentje bijdragen in deze moeilijke tijden. Scheelt ook weer een boel afwas van potten en pannen. Toch πŸ˜‰

    @dannielle; Haaai dannielle; welkom op m’n log! πŸ˜€ Ah ik zie ook al een raakvlak met Remco; Wolter Kroes is het niet?
    Jij hebt ook leuke kleuren op je log! Ziet er ook heerlijk vrolijk uit!
    Knuffies! πŸ˜€

  56. colinda zegt:

    Hallo,…jij bent nu met je dochtertje waarschijnlijk al op de manage ,….maar ik kwam je even zeggen dat mijn logje gelukt is hoor ik kan weer op photobucket ,…joehoeeeee,…dus je kan zo als je weer terug bent mijn kleine timmy zien ,…hahahahaha,…. πŸ˜€ πŸ˜‰
    Nou ik hoop dat miesje haar Diploma heeft gehaald,…ik heb voor haar geduimd πŸ˜€

    Fijne dag verder,……

    Knuffieeeeeee πŸ˜€

  57. maric zegt:

    Hallo Emmelinda, dank voor je reactie op mijn weblog.
    Ik ben nog een beginneling maar zulke reacties geven de burger moed.

    Groeten Maric πŸ™‚

  58. tamara zegt:

    hoi emmelinda!

    leuk dat je voor mij wilt duimen…
    ik hoop echt dat ze snel in mijn arme zal zijn! πŸ˜›
    groetjes tamara

  59. Goh waarom dacht mijn moeder er vroeger niet zo over 😦
    Maar ik heb het probleem al jaren geleden opgelost hoor en heb nog weinig theedoeken in mijn hand. πŸ˜€
    Alleen probleem Twee, wie ruimt hem uit. πŸ˜€

  60. tycho's mama zegt:

    Hoe is het met Mies gegaan?? Nog een prijs in de wacht gesleept, want ik heb me gek zitten duimen!! πŸ˜‰

  61. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Ha dat is goed nieuws! Gelukkig kon je vandaag nog iets plaatsen he? Mooi zo. Eind goed, al goed πŸ˜‰ Dan kom ik strakkies eens effies gluren!
    Ennuh…het is helemaal goed gekomen met Mieske! Ze heeft haar diploma! Yeah! Dank je wel voor het duimen! *doet vreugdedans*

    @Maric; ja ik kan me nog herinneren hoe het allemaal zo vreemd was in het begin. Maar neem van mij aan; het went heel snel πŸ˜€

    @Tamara;Hai meissie, ja ik hoop het ook zo voor jou! Je bent nu al zo’n lieve mamsie en ze is nog niet eens geboren! πŸ˜‰ Misschien vandaag wel? Ik hou het in ieder geval in de gaten πŸ˜€ Groetjes!

    @Leidse Glibber;Whaahaaa jaaaaa dat probleem ken ik dus. We hadden thuis ook zo’n ding en aaargh wat vond ik het irri om dat kreng uit te ruimen! Misschien dat ik het daarom niet zo erg vind om ff af te wassen πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; Jaaaaaaaa ze is geslaagd *blaast feesttoeter* Jippie-a-jeeee. Ze is buiten de prijzen gevallen maar goed dat diploma heeft ze gelukkig! Dank je wel voor het duimen. Dat is superlief! πŸ˜€

  62. Van harte voor je dochter πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›
    Jan

  63. tycho's mama zegt:

    Gefeliciteerd voor Mies!! Ze zal wel heeeeeeeeeeeel blij geweest zijn? Genoeg inspiratie voor een logje vanavond dus!!
    Ik zit me helemaal suf te denken, kan maar niets verzinnen. πŸ˜‰

  64. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Jan! Ze heeft ook hééél netjes gereden! Super.
    Ik heb wel een b-tje angst gehad. Er waren een boel paarden wild. Het paard waar Mies eigenlijk op moest was kreupel dus dat ging lekker. Een paar kids zijn van de rug gesmeten. Dus je begrijpt wel dat ik eigenlijk sch**t had aan dat vodje papier 8) πŸ˜›

  65. tycho's mama zegt:

    Zit ik hier net mijn reactie te typen, zegt Karel dat mijn zwager op mijn web-log had gelezen dat ik geen zin had in die verjaardag. Maar goed dat ik op mijn log niets over de visite aan schoonouders gezegd had whoehahahahaha. Dat was minder geweest, want dat zijn ook zwager zijn ouders. Pfffffffffff….ik kreeg een rood hoofd, maar goed dat we dimlicht hebben hahaha 8)

  66. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Hihi dat was tegelijk πŸ˜‰
    Jaaa ze is ook superblij. Al was ze natuurlijk wel een beetje teleurgesteld dat ze buiten de prijzen viel. Ik snap he, zo ben ik zelf ook. Ik wil ook winnen als er iets te winnen valt. πŸ˜‰ Maar ze heeft het wel naar haar zin gehad.
    Ik had gelukkig in bed (om negen uur vanmorgen) al twee logjes geschreven. Eens kijken of ik iets kan maken van die diiplomadag. Ik kan niet alles schrijven wat ik vind. Misschien lezen er mensen mee snappie? πŸ˜‰
    Heb je niks meegemaakt op die verjaardag? Of kun je beschrijven waarom die verjaardag zo vervelend was?

  67. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Oeps…ik zat al te twijfelen of ik dat bezoek er bij zou zetten. Daarom heb ik het kort gehouden. Haal anders maar weg joh. Ik kreeg het ook benauwd hahaha…ik wist even niet meer wat ik er nou neer gezet had…*proest*

  68. tycho's mama zegt:

    Zo zie je maar, ik kijk wel uit wat ik op de log zet!! Wat een stunt hΓ¨. Nee, ik laat hem staan van jou. Werd niks bij naam genoemd, dus dat kan hij nooit raden. Blijkbaar worden de reacties ook gelezen. We gaan wel in codetaal praten hahahaha πŸ˜€

  69. Emmelinda zegt:

    Hihi ja psies. Dat is dus wat ik bedoel met die log over dat paardenfestijn. Ik kan beter voorkomen dan genezen. Dat is veel te pijnlijk…al is er van mijn kant dan geen woord van gelogen. Maar toch he πŸ˜‰

    Gelukkig maar dat het op je log niet zo uitvoerig stond. Ghehehe…had je bijna een kerstdag over joh 8)

    Jaaa codetaal. Misschien heb ik die van de basisschool nog wel liggen! hahaha ooo wat was ik daar goed in! πŸ˜€

  70. tycho's mama zegt:

    Een kerstdag over?? Hahaha, zo ver had in niet eens vooruit gedacht! Mmmm…..klinkt wel leuk…. 8)

  71. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa oh wat ben jij ondeugend! Whaahaa heerlijk πŸ˜€

  72. colinda zegt:

    Super zeg,…geef haar maar een dikke knuffel van mij ,…hahahahaha,…zal ze wel leuk vinden ,…hahahahah,…van een vreemde vrouw een knuffel krijgen ,..maar goed het gaat om het gebaar ja toch ,…. πŸ˜‰ πŸ˜€
    En ik ben zeker blij dat die photobucket het weer deed hoor ,..ik zat behoorlijk peentjes te zweten,…ik zag het al voor me mijn logjes zonder plaatjes en foto’s ,..saaiiiiiiiiiiiiiiiiii πŸ˜• ,…Maar gelukkig is het niet zo ,…..joepieeeeeeeeeeeeeeeee,…

    Nou ik ga zo lekker slapen even tv-kijken en dan hopla naar bed ,…..

    Jij ook alvast Welterusten voor straks en voor morgen een Fijne Dag,…….

    Knuff πŸ˜€

  73. Emmelinda zegt:

    Ik zal haar zo knuffelen πŸ˜‰ Ik denk dat ze dat best wel leuk vind hihi. Ze vond die gelukwensen ook al zo leuk. Ik moest iedereen bedanken! πŸ˜€
    Ja dan krijg je het benwuad he, dan weet je even niet hoe je moet handelen om het weer goed te krijgen. Gewoon even afwachten dan maar en dan kun je altijd nog alles weggooien πŸ˜‰

    Veel kijkplezier en voor strakkies welterusten!
    Jij morgen ook een hele fijne dag he? Knuffies! πŸ˜€

  74. Geertje zegt:

    Hoopvol na op tuurlijk gedrukt te hebben, klikte ik op “ehmm”, ships, zelfde logje. Heeeeeel voorzichtig en achteloos op AAIdoontnoow, maar helaas, weer hetzelfde 8)
    Jammer, had een stille hoop op 3 voor de prijs van een πŸ˜‰
    Meid, wat schrijf je heerlijk! πŸ˜›
    Echt keer op keer genieten! Weer mijn vraag, waarom doe je het neit voor je beroep? πŸ˜›
    Je zou geweldig zijn!!!
    Sja, als je zin hebt, mag je hier ook afwassen hoor πŸ˜‰ 8)
    Fijne avond nog πŸ˜›
    Correctie, fijne nacht πŸ˜‰
    Liefs….

  75. Martijn zegt:

    Mijn lucifers breken bijna Emmelinda, ik ga het niet halen denk ik πŸ˜‰ 😦 8)

  76. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja jammer dat er niet meer mogelijkheden zijn met 1 plaatje he? Ik heb er ook aan zitten denken om het in drie gedeeltes te plaatsen (dus het plaatje in mootjes hakken) maar dan krijg je er volgens mij een ruimte tussen. Dan sluit het niet meer netjes op elkaar aan. Had me wel een leuke grap geweest. Toch eens proberen morgen ofzo hihi.

    Hihi dank je wel *bloos*. Oh ik zou best graag willen maar ik durf niet zo goed. Was er maar een uitgever die me per ongeluk ontdekt had ofzo. Zelf er op af stappen durf ik toch niet πŸ˜‰
    Hahaha het lijkt me wel gezellig om een keer bij je te komen afwassen; kan ik meteen al die gebouwen zien waar je steeds over schrijft πŸ˜‰
    Hihi jij ook een hele fijne nacht! Slaap lekker voor strakkies! Knuffff πŸ˜€

  77. Emmelinda zegt:

    @Martijn; Ga dan maar lekker slapen. Ik heb zowaar een verse log (hij is nog warm ghehehe) dus die staat er morgen ook nog πŸ˜‰ Slaap lekker! πŸ˜€

  78. Nicky zegt:

    als je mijn tips opgevolgd hebt wel! πŸ˜‰

  79. Emmelinda zegt:

    Hahaha. Klik maar op het plaatje. Lijkt me veiliger. Alhoewel…tijd zat om logjes te schrijven in de nor ghehehe 8)

  80. Erwin zegt:

    leuke weblog πŸ˜•

  81. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Erwin πŸ˜‰ πŸ˜€

  82. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Dus je heb gisteren met trots naar je dochter gekeken.Leuk is dat altijd hΓ©.Als je dan je dochter ziet paardrijden dan bloeit je hart gewoon en denkt zo dat is mijn dochter die daar even haar proefjes aflegt.Leuk hoor.Roy heeft ook 6 jaar paardgereden hij was de enigste jongen tussen al die mooie meisjes.Maar op een gegeven moment vond hij het niet meer leuk en is er toen mee gestopt.Jammer maar helaas.Nu ligt hij ziek op bed.Ik wens je nog een fijne dag en tot logs maar weer.veel knufffffffffffies van Bianca πŸ˜€ πŸ˜€

  83. Emmelinda zegt:

    Jij ook een hele goeiemorgen :D. Jaaaa dat is echt zo. MIJN kind. Wow dat is gaaf. Wat een emo’s gaan er dan door je heen. Trots, angst, blijdschap noem maar op.
    Ja gek is dat he, dat er niet zoveel jongens rijles nemen. Is bij de groep van Mies ook. In de vorige groep zat geen een jongen en nu eentje. Misschien komt het later wel weer terug bij Roy? Ze zeggen dat je het niet gauw zult verleren?
    Ik wens je dan ook beterschap met Roy, het heerst ook echt he? Ik wens jou ook een fijne dag! Knuffff πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

