Em ziet het licht?

Nadat we 16 jaar geleden besloten om hier de buurt onveilig te maken kochten we gordijnen voor op de slaapkamer. Niks bijzonders. Dat doen een boel mensen. Daarom lieten wij er verduisteringsstof achter zetten. Donker moest het zijnvoor als we dingen zouden doen die het daglicht niet kunnen verdragen, ghehehe. Geen lichtstraal mocht verdwalen en nieuwsgierig binnendringen. Dat was gelukt. We konden optimaal genieten van onze welverdiende nachtrust. Zelfs s’middags ghehehe. Dat een onderbreking van de slaap wegens een sanitaire stop meer opleverde dan een lege blaas of (hmm laat maar ghehehe, is niet zo fris) in de vorm van een gekneusde teen of een blauwe knie omdat we geen hand voor ogen konden zien namen we voor lief. Alles op de tast!

Toch is het in de loop der jaren lang zo donker niet meer. De techniek deed ook in onze slaapkamer zijn intrede. Nee geen geavanceerde SM-kamer, ghehehe maar een video met bijbehorende tijdaanduiding in groene lampjes, een rood lampje van de stekker in het stopcontact, de flikkerende lampjes van de router en last but not least de nieuwe wekkerradio van Marc.

Deze laatste bezit een lens die de tijd projecteert op de muur of op het plafond. Of op het hoofd van je partner, kat of waar dan ook (leuk he, zo’n multifunctioneel ding). Het is alleen niet te hopen dat het inbrand in die laatste gevallen zoals in een computerscherm maar goed, dat scheelt weer een gang naar de tattoo-shop nietwaar?

Enniewee (any way, red.) het is niet alleen handig wanneer ik s’nachts wakker word en niet over Marc heen hoef te kruipen om te zien hoe laat we op dat moment leven. Ik hoef immers alleen maar mijn ogen open te slaan (*boink, baaf*) en that’s it. Niet meer bewegen dan nodig is he?

Met al die lampjes er bij heb ik bij een nachtelijk uitstapje geen last meer van gekneusde tenen en van dat soort dingen. Ik heb immers m’n eigen vaginatiesysteem navigatiesysteem. Mijn eigen landingsbaan, eigen baken in de zee. En toch lijkt het nog net niet op een disco. Vernuftig he? Het is nog altijd donker genoeg om heerlijk te slapen. Voor hoe lang nog? Ik heb geen flauw idee.

Daarover tast ik nog volledig in het duister!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Em ziet het licht?

  1. --Natazz-- zegt:

    In mijn vorige huis had ik ook een verduisterings gordijn, het was echt pikdonker in mijn slaapkamer en je zag het verschil niet tussen dag en nacht. In dit huis hebben we ook een verduisterings rolgordijn maar hij is waardeloos, ik mis nog steeds mijn oude maar die is achtergebleven. Nu we onze slaapkamer aan het opknappen zijn wil ik gelijk nieuwe gordijnen en reken maar dat ik er voor zorg dat er geen kieren meer inzitten.

    Slaap lekker in je hoerenkastverlichte slaapkamer. 8)

  2. leejo zegt:

    Bij mij moet het echt Pikkedonker zijn op mijn kamer,ook geen groene en vooral geen rode lampjes( niet goed voor de nachtrust) πŸ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Héééérlijk he? Ik wil nooit meer iets anders. Het heeft me toen een flinke duit gekost maar het is echt iedere cent waard! Nog steeds πŸ˜‰ Dus ik kan me goed voorstellen dat je er voor zorgt dat je geen kieren meer ziet straks! πŸ˜€

    Whaahaa…dank je wel, ghehehe

    @Leejo; Héérlijk is dat he? Ik zou ook niet anders willen. Marc ziet de helft maar wanneer hij zijn lenzen uit heeft dus ook die lampjes niet. Ik draai me gewoon lekker op m’n zij. Zie ik die flikkerdingen ook niet πŸ˜‰

  4. epie zegt:

    nou snap ik opeens waar die lenslampjes in min magazijn voor dienen

  5. Emmaly zegt:

    Wij hebben sinds kort ook zo wekkerradio maar vind het wel erg makkelijk hoor hoef ik aleen maar omhoog te kijken en klaar haha en ik irriteer me niet aan dat lampie hoor doe me ogen dicht en ik kijk er niet meer naar πŸ˜€

    Knufff

  6. B.O.B zegt:

    Wij hebben verticale lamellen en die staan altijd op een piepklein kiertje open, genoeg om de kamer nΓ©t niet pikkedonker te maken, hou ik niet van. en mart en ik hebben allebei een wekker met van die verlichte cijfers.
    géén tv of dvd, zou mart wel willen maar ikke heb het nog tegen kunnen houden, niet lang meer ben ik bang.
    ik ben zoéén die slÑÑpt als ik mijn bed zie, kan er nog net induiken voor ik op de grond voor het bed te pletter val hihihi
    Maar het nÑÑr bed toe gaan, nou daar heb ik moeite mee, zoals je nu ook weer kan zien hihi
    liefs Lia.
    ps, ben weer beter en nu is mart ziek

  7. Pasula zegt:

    Verduisteringsstof spreekt wel tot m’n verbeelding πŸ˜‰

  8. Youke zegt:

    Dat is wel de positieve kant van al die lichtjes. Ik kan er meestal niet van slapen.

  9. Ans (opoe) zegt:

    Misschien wordt het voor mij ook tijd voor zo’n verduisteringsgordijn. Mijn gordijnen zijn veel te dun voor een kamer op het oosten, ik word in de zomer vaak in bed al verblindt door het zonnetje.
    Niet leuk voor iemand die van uitslapen houdt.
    Groeten, Ans.

  10. remco zegt:

    je had ook je ramen zwart kunnenlatenschilderen πŸ˜›

    neem blacklights πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    @epie; Hup, prijs opvoeren, je ziet dat ze toch wel gewaardeerd worden ghehehe πŸ˜‰

    @Emmaly;Psies…ik draai me ook op een zij en zie er niks meer van. Maareh…grappig is dat he, de tijd op je muur hahaha. Knuffff

    @B.O.B.;We hebben die tv toendertijd ook voor de kids gekocht. Geen Teletubbies meer na half 6 ghehehe. Ga maar boven kijken. Voor het slapen gaan even een film kijken is ook wel eens fijn.
    Hihi ja het naar bed toe gaan is moeilijk he? Gelukkig heb ik daar helemÑÑl geen last van πŸ˜› πŸ˜› ghehehe πŸ˜‰
    Beterschap met Mart πŸ˜‰

    @Pasula; Hahaha…gebruik het in een verhaal? Ghehehe 8) πŸ˜‰

    @Youke; Gelukkig zijn die lampjes aan de andere kant. Tenminste..als ik me op m’n linkerzij draai zie ik er niks van πŸ˜‰

    @Ans;Hadden wij dus in ons vorige huis. Die gordijnen sloten ook niet helemaal aan op de vensterbank. In dit huis wist ik dus psies wat ik wΓ©l wilde hebben hahaha. Héérlijk. Al staat het in de zomer wel heeeeel vrolijk, dat je je ogen opendoet en de zon staat blij te wachten πŸ˜‰
    Groetjes πŸ˜€

    @remco;Whaahaa heej ja…ik heb nog schoolbordverf. Kan ik m’n creativiteit kwijt op het raam! Teken ik er allemaal lampjes op.

    De kids hebben ook nog van die echte discolampen. Is ook een idee!

  12. Rolluiken, die hangen bij de Verhoevens voor de ramen, rolluiken.
    Fijne dag,
    Jan.

  13. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik heb geen last van lampjes.
    Het enige lampje is van de wekker radio, maar daar heb ik geen last van.
    Maak er een mooie dinsdag van.
    Van het weer moeten we het niet hebben vandaag.
    Lieve groetjes van Marjan!

  14. Juist zegt:

    Wij hebben nu even geen gordijn in onze slaapkamer. Daar pas je je ook op aan. Ik kan nu op alle tijden slapen. s Morgens is het ook wel een leuke wekker, je kan s naschts vanuit je raam zo de sterren bekijken. Kan niet zeggen dat ik het erg vind. We hebbe een scheef raam, op een scheef dak, snapje?
    8)

  15. tycho's mama zegt:

    Dat lijkt mij ook wel wat, zo’n wekker die de tijd op de muur projecteert! Maar ik weet niet of ik manlief daartoe kan overhalen. We hebben wel nu allebei onze eigen wekkerradio want we laten hem op verschillende tijden afgaan. Alleen de mijne doet het niet meer zo goed, dus ik ga het maar eens in de groep gooien! πŸ˜‰

  16. colinda zegt:

    Goedenmorgen,….

    En ga je nog wat leuks doen vandaag??

    Groetjessss,…. πŸ˜€

  17. ~Tina~ zegt:

    Goeiemorgen, dat zou mij toch teveel licht zijn hoor. De wekkerradio’s bij ons geven niet al te veel licht, maar ik stoorde me zelfs al aan de telefoon. Gelukkig heeft mijn man die nu aan zijn kan van het bed gezet en heb ik er minder last van.
    Van mij mag het ook lekker donker zijn in de slaapkamer. Het enige vervelende is dat ik nu langs de rand van het bed moet voelen waar ik ben, in het vorige huis kende ik elke cm.
    Fijne dinsdag!
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  18. Monique zegt:

    Goedemorgen… Ben je er niet ? πŸ˜• Jammer..
    Nou dan kom ik je in iederegeval een hele fijne dag toewensen. Hopelijk veel inspiratie opdoen voor een nieuw logje.

    Knuffffffffffffff.. πŸ˜€

  19. Rianne zegt:

    Onze slaapkamer is best licht eigenlijk. Ik heb er nooit zo’n last van.
    Maar al die gekleurde lampjes op al die apparaten vind ik wel onrustig…

  20. Emmelinda zegt:

    @Jan; Ja dat is ook heel fijn! Is ook lekker donker he? πŸ˜€ Jij ook een hele fijne dag! πŸ˜€

    @Marjan; Goeiemorgen πŸ˜€
    Ik ben benieuwd of er ook mensen zijn zΓ³nder een wekkerradio hihi. Ik in ieder geval, ik heb iets anders. Maar Marc heeft er dus wel altijd eentje gehad πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijn dag, de zon is ver te zoeken maar goed, dan spelen we toch zelf het zonnetje in huis? πŸ˜‰
    Groetjes en veel liefs πŸ˜€

    @Juist; Als ik moe genoeg ben slaap ik overal. Vooral overdag ghehehe πŸ˜‰ Dus misschien is zo’n verduisteringsgordijn niet eens nodig ghehehe. Ja wel toch wel want in de zomer merk ik dat wanneer de gordijnen niet goed dichtgemaakt zijn πŸ˜‰ Maar het patroontje van jouw “gordijnen” storen nΓ³Γ³it πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Tycho’s mama;Yihaaaa, wie weet heb je binnenkort ook zo’n radio ghehehe. Misschien even een draadje lospeuteren πŸ˜‰ 8)

    @Colinda; Haaai Colinda, goeiemorgen!
    Ik ben net terug. We waren met de klas van Stef naar het museum gefietst. Ik persoon vond er geen bal aan maar ik geloof dat de kids het leuk vonden ghehehe. We hebben ook niet veel gezien. πŸ˜‰ En jij? Ga jij nog iets leuks doen? Groetjes en een hele fijne dag! πŸ˜€

    @Tina; Goeiemorgen!
    Hihi ja wanneer we gaan slapen controleert Marc nog even z’n telefoon. Tjemig wat een schijnwerper zit daar op zeg πŸ˜‰ Gelukkig gaat het weer vanzelf uit. Dat scheelt. Verder draai ik me gewoon op m’n zij. Dan zie ik ook niks πŸ˜€ Ja hihi dat geloof ik dat je nou echt op de tast moet. Hier is de slaapkamer zo volgebouwd dat je toch geen grote stappen kunt zetten ghehehe πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Groetjes en veel liefs πŸ˜€

    @Monique; Haaaai Monique, goeiemorgen! πŸ˜€ Yep nu ben ik er wel weer. Even want ik moet de kids zo weer ophalen. We zijn met de klas van Stef naar het museum geweest. Ik barst nou van de honger en ik vond het ook slaapverwekkend. Ik geloof niet dat ik de eerste tijd naar het rijksmuseum hoef. Ik google wel πŸ˜›
    Fijne dag meissie! Knufff

    @Rianne;In het andere huis was ik veel te vroeg wakker. Die gordijnen hielden amper licht tegen. Gelukkig hebben we allebei dat “probleem”…hoe je het anders moest oplossen is dan nog een hele toer denk ik ghehehe. Maar die gekleurde lampjes zie ik niet. Ik draai ze gewoon m’n rug toe πŸ˜€ πŸ˜‰

    @

  21. Heb vanmorgen een appeltaart gemaakt, staat nu in de oven en ruikt naar benzine. Volgens mij niet de bedoeling. Dat bakpoeder is natuurlijk ook niet meer wat het is geweest πŸ˜€ πŸ˜€
    Jan

  22. Emmelinda zegt:

    *proest* misschien kun je de appeltaart wel in de benzinetank kwijt van de auto? Ghehehe 8)

    Jammer zeg want oooo wat is dat lekker; zelfgebakken appeltaart! Mjammieeeee πŸ˜€

  23. Monique zegt:

    hahahaha… Via het internet, word je niet moe van ook. En kan je vreten eten wat je wilt. πŸ˜‰

    Pik de kids lekker op maak er een leuke dag van, ik spreek je later weer.
    Dikke knuffff.. Doeidoei

  24. Liesbeth zegt:

    ik heb ook verduisteringsgordijnen (verduisterden ze ook maar eens wat extra geld zo nu en dan…)
    Maar ik heb ze zeker in nachtdienst nodig!

  25. Emmelinda zegt:

    @Monique; Kijk; jij begrijpt mij! Hahaha. En je hoeft niet eens op de lijn te letten. We hebben namelijk kabel πŸ˜› (jaja ik heb het weer…tjemig wat ben ik flauw)
    De kids heb ik maar weer op school afgezet. Het was weer de hoogste tijd ghehehe. Jij ook nog een fijne dag! Knuffff Toedeloeeeetjes!

    @Liesbeth; Hahaha ja was het maar waar he, maar helaas, we moeten het toch weer van geldboompjes hebben πŸ˜•
    Ja psies, dat geloof ik meteen. Het lijkt me anders vrij moeilijk om in slaap te komen. Merk jij trouwens wel wat van het verkeer om je heen? Ik bedoel snachts is het toch stukken rustiger op straat πŸ˜‰

  26. Gonny zegt:

    Nee bij ons is het niet zo donker, bij Mel wel anders kan ze niet uitslapen hhaha ik dacht dat da na al die drank toch wel kon hahaha…..gelukkig iets vrolijks bij jou…ik heb een rotdag 😦

  27. Emmelinda zegt:

    Hoe kom ut Gonny? Er is toch niks ernstigs gebeurd? *schrikt*

  28. Gonny zegt:

    Nee, nee…lees maar op m’n log πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Heb ik gedaan. Oh ik heb zowat hartkloppingen. Ga je mee friet eten? πŸ˜‰

  30. Gonny zegt:

    Jahahaha… πŸ˜€

  31. Emmaly zegt:

    ja in het begin vond ik het wel leuk en er ZAT ook een radio in maar die heeft marco weer gesloopt met zijn grote handjes haha

    Knuff

  32. Gonny zegt:

    Wil je bij mijn links aub nog natazz…..kuifje en tamara en alyssa zetten ?Tamara en alyssa = http://www.lievealyssa.web-log.nl

  33. Monique zegt:

    Zo daar ben ik weer even… Ik ga even kijken of ik er toch die muziek onder krijg. Ik heb hem weten om te zetten, en al in een foto album tot een code weten te maken nu alleen nog waar en hoe ik hem moet plaatsen.. Ik verwacht er niet te veel van, strakkies lukt het weer niet. 😦

    Zo werden de kids weer te lastig… πŸ˜› hoppa lekker rustig zo. πŸ˜› hahaha

    Knuffiesssss…

  34. Emmaly zegt:

    haha nou was zeker maar waar dat ik met psp me huis kon schoonmaken haha…nee hoor word niet ziek was gelukkig loos alarm πŸ˜€

  35. Monique zegt:

    Zeg lieve Emmelinda ? Staat jouw naam vast op mijn web-log ofzo je staat er al een dikke uur op. hahaha… Geeft niks hoor vind ik super gezellig. Of ben je een berichie van minstens een uur al aan het maken πŸ˜€ hahahahahaah.. πŸ˜‰

    dikke knuff

  36. Hee Emm, heb je m’n benzinetaartje al gezien???
    Jan.

  37. Liesbeth zegt:

    mijn slaapkamer grenst aan doodlopende straat, dus dat valt mee.

  38. romanya zegt:

    Mijn kamer is superlicht want ik heb alleen maar van die rolgordijnen maar dat doet eigenlijk niets. En een lawaai van de straat is het ook nog heel erg. Maar goed, als ik eenmaal slaap heb ik toch nergens meer last van πŸ˜› xx

  39. meta1973 zegt:

    haha, donker heeft martin het ook het liefst als ie gaat slapen…ik niet, ik slaap met de gordijnen open en raam ook. heerlijk licht (ja ben bang in donkerrrrr) en lekker fris….oeiiii, nu moet ik gauw kids van school gaan halen! maar goed dat ik om de hoek woon!!!!!!!! heb hier veel te lang rondgeneust! was leuk hoor maar moet nu gaan! πŸ˜€

  40. Gonny zegt:

    Emm, ik zie het licht nu ook……..haha bedankt he. πŸ˜€

  41. Geertje zegt:

    Duisternis is bij ons nergens te vinden. Mirjam is als de dood voor donker, dus ’s nachts brandt het badkamerlicht. Kan dus alleen met onhandige manoevres overdags mijn tenen blauw stoten of breken πŸ˜‰
    Wens je nog een fijne dag! πŸ˜›

  42. rietepietz zegt:

    Wij doen nooit dingen die het daglicht niet kunnen verdragen ……( maar gelukkig liggen we ’s nachts in bed en dan is er geen daglicht , das mazzel hΓ© ) maar zo’n klok lijkt me erg leuk en reuze handig en dat ken ik nog niet ! gezllige avond groetjes Riet

  43. Liesbeth zegt:

    enne…geldboompjes?
    *kijkt vragend om zich heen*

  44. Nog een koffiezetapparaat naast je bed, laptoppie en je hebt genoeg licht om te kunnen lezen. πŸ˜€

  45. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Grinnik…ja klopt, die zit hier ook in. Gelukkig staat die niet op smorgens want pfff dat vind ik toch een rotgeluid! πŸ˜‰
    Ja ik wist nog wel een boel leuke dingen met psp. Eindelijk een goed kapsel bijvoorbeeld ghehehe πŸ˜‰ Maareh…gelukkig dat het loos alarm was. Het heerst wel dus oppassen he? πŸ˜‰
    Knufff

    @Monique; Ik ben ff gaan luisteren op je log maar ik hoorde niks. Is het niet gelukt met die code? Geef maar een gil dan geef ik je die code wel oke?
    Ennuh…ik begrijp er niks van dat ik zo lang op je log ben geweest hihi want ik had niks meer open staan? Wat spooky zeg πŸ˜• πŸ˜‰

    @Jan;Ik lees dit en ben meteen naar je log toegegaan. Hij (zij?) ziet er echt fantastisch uit! Mjammieee…issie al op? πŸ˜‰

    @Liesbeth; Ja dan is het wel mazzel. Onze slaapkamer is aan de achterkant, dat gaat ook nog. Wanneer een van de buurmannen zijn radio uitlaat πŸ˜‰
    Hier hoef je overigens niet te kijken naar het geldboompje. Issie potverdinges, net zoals zijn broertjes, dood gegaan… πŸ˜•

    @Romanya; Hihi dΓ‘t is het belangrijkste…dat je lekker kunt slapen! En je stoot niet zo vaak je dikke teen wanneer je er s’nachts uit moet he? πŸ˜‰ Knufff

    @meta1973;Maar hoe doen jullie dat dan? Om en om? Hihi. Ik kan me voorstellen dat de een het lekker licht wil en de ander donker. Maar hoe combineer je dat dan?
    Hihi ja dat is mazzel dat de school om de hoek is. Als ik te lang blijf zitten moet ik heeeeel snel fietsen ghehehe en natuurlijk heb ik dan de stoplichten tegen etc etc πŸ˜‰

    @Anne; Grinnik πŸ˜‰ KUSSS

    @Gonny; Graag gedaan he πŸ˜‰ Is het handig? Zal best wel he? πŸ˜€

    @Geertje; Hihi ja zoiets heeft Stef dus ook. Ze heeft geen verduisteringsstof en voordat ze gaat slapen doet ze haar barbielampje aan. Dat doe ik snachts weer uit. Dan is het toch alweer bijna licht ghehehe πŸ˜‰
    Jij nog een hele fijne avond! Dikke knuffff πŸ˜€

    @rietepietz; Hihi brÑÑf πŸ˜€ ;). Maareh…het is echt heel grappig. Slaat natuurlijk nergens op zoiets maar het is zo’n leuk hebbedingetje ghehehe 8) Ik wens jou ook een hele fijne en gezellige avond! Groetjes πŸ˜€

    @Leidse Glibber; Oh hahaha nou doe dan maar een koelkastje 8) Hoef ik er snachts niet uit om te snacken ghehehe 8)

  46. Yvonne zegt:

    Ik moet een nieuwe wekker. Waar haal je die van jullie? Leuk.

  47. Emmelinda zegt:

    Bij de Media Markt, ik ben toch niet gek? Ghehehe 8)

  48. meta1973 zegt:

    ik ben de baas in bed….hihihihi!

  49. Miek zegt:

    Handig zo’n ding, wij hebben sinds kort een lantaarnpaal ongevraagd voor ons huis gekregen, dus ook geen boinktenen meer!

  50. cathleen zegt:

    mij maakt niet uit
    ik slaap toch al zo slecht
    fijne avond
    groetjes cathleen πŸ˜‰

  51. Emmelinda zegt:

    @Meta1973; Whaahaa ik alleen wanneer ik mijn zweep laat knallen ghehehe 8)

    @Miek; Ongevraagd nog wel? Tjemig daar ben je natuurlijk héél blij mee πŸ˜• Al is het ook weer veilig πŸ˜‰

    @Cathleen; Ah sjielug…ben je dan niet moe overdag?
    Jij ook een hele fijne avond! Groetjes πŸ˜€

  52. Monique zegt:

    Nou ik moet zeggen ik vind het nu ook spooky worden. Je naam is nog niet van me web-log afgeweest.. hahahaha.. Leuk hoor,zo ben ik nooit meer alleen op de blog πŸ˜€ hahaha..
    En nee… het is wel gelukt alleen,weet niet hoe en waar ik hem op me log moet plaatsen πŸ˜• Maar kom er wel beetje bij beetje πŸ˜›

  53. tycho's mama zegt:

    HΓ© pssssstt……ben je druk??? πŸ˜‰

  54. Emmelinda zegt:

    @Monique; Whaahaa je méént het? Maar ik ben net wel effies geweest. En gelijk weer weg πŸ˜•
    Maar het is waar…zo ben je inderdaad nooit alleen hahaha. Lijkt wel een gluurder he? Ghehehe.
    Je kunt ‘m in de kolom zetten. Er staat een flashcode in het beheerdersscherm. Dus dat moet wel lukken en anders gil je maar oke? πŸ˜‰

    @Tycho’s mama; Hihi ik kom er aan πŸ˜‰

  55. Monique zegt:

    Hahahaha… Stalkerrrrrrrrrrrrr… hahahaha… 8) 8)

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik. Sta ik nu nog op je log dan? πŸ˜• 8)

  57. Monique zegt:

    Even kijken, ik ben nu op beheer aan het zoeken naar een kolom zonder naam πŸ˜•

  58. Monique zegt:

    Nou ga je me nu ineens verlaten. *voelt zich zo eenzaam* πŸ˜• hahahaa.. Je bent weg, wat heb je er aan gedaan dan ? 8)

  59. Gonny zegt:

    Truste…. πŸ˜‰

  60. Emmelinda zegt:

    @Monique; Nee je hoeft niet naar een naamloze kolom te zoeken, die aan de rechterkant is goed genoeg πŸ˜‰
    Ben ik nou weg? Huh? Weggetoverd! πŸ˜‰

    @Gonny; Slaap lekker! Wel het lampje beneden houden he? Ghehehe πŸ˜‰

  61. leejo zegt:

    Goedenavond jongedame alles ok? πŸ˜€

  62. Monique zegt:

    Ik ga je verlaten.. En ik heb die kolomen allemaal open gehad. Maar nog niks gevonden * pc blond*,dus ga morgen waarschijnlijk weer verder πŸ˜€

    Jij nog een super fijne avond en tot de volgende keer. Welterusten πŸ˜‰ Knuffffies..

  63. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Haaj Leejo; ja hoor, alles kits πŸ˜‰ Jij ook een hele goeie avond hihi πŸ˜€

    @Monique; Dan help ik je morgen wel oke? Waarschijnlijk zoek je te moeilijk! πŸ˜‰
    Slaap lekker meissie en graag tot de volgende keer! Knuffff

  64. Claudia zegt:

    Toen ik nog thuis woonde hadden we rolluiken, een echte luxe, dacht ik toen, maar dat kwam omdat ik gewoon niet anders gewoon was, dus als ik ergens anders moest slapen waar ze dat niet hadden of waar het niet volledig duister was, kon deze trees geen oog dicht doen. Tot dat ik ben gaan samenwonen met Philippe, we hadden geen rolluiken, zelfs geen dikke gordijnen en tot op heden hebben we dat nog steeds niet, ben het lekker gewend en ik slaap er heerlijk door. Alhoewel, moesten we terug rolluiken hebben…. kzou het direct weer gewoon zijn.
    Fijne avond nog en voor morgen een heerlijke dag
    knuffie Claudia

  65. Emmelinda zegt:

    Ja ik geloof het ook dat het gewenning is. Bij ons thuis vroeger hadden we ook geen verduisteringsgordijnen. En daar sliep ik ook lekker. Gek eigenlijk he?
    Ik zit net jouw verhaal te lezen op je log…tjemig wat een gedoe! Ik moet het ff op me in laten werken!
    Ik wens jou ook een hele fijne avond en morgen een hele fijne dag! Knufff

  66. Claudia zegt:

    mja, het is idd een vervelend verhaal, we hebben met onze beide ouders er uitvoerig over gesproken en zij vinden ook wat we best een ‘second opinion’ moeten vragen. Zeker omdat hij zich zo tegenspreekt. Philippe ziet al meer dan genoeg af en als we iets kunnen vermijden, moeten we dat zeker doen… alleen als het echt nodig is, en de tweede dokter zegt dat er niks anders opzit, gaan we ervoor, maar eerst nog ff afwachten… khoop alleen dat we er goed aan doen

  67. Emmelinda zegt:

    Ja toen ik je verhaal aan het lezen was had ik ook zoiets van dat het niet te vertrouwen is! Ik ben blij dat jullie voor een second opinion gaan en hoop dan ook dat je daar wijzer van zult worden want dit is ook niks!
    Het is moeilijk he, je blijft dubben waar je goed aan doet. En je moet iets kiezen. Dat is het nadeel!

  68. Claudia zegt:

    ja idd en het vervelendste is, Philippe is echt ontzettend negatief ingesteld. Ik ben dan weer het tegenovergestelde, super positief en ik probeer hem echt wat op te krikken, maar niet altijd even gemakkelijk…. maandag zullen we iets meer weten als we naar die professor in Leuven moeten… weeral eens afwachten. Maar eerst staat ons nog een heerlijk weekend te wachten, mijn kleine meid wordt 6 jaar, dus even terug wat positief nieuws πŸ™‚

  69. Emmelinda zegt:

    Ik kan me voorstellen dat Philippe er meer dan genoeg van heeft. Maar hij mag het nou niet af laten weten. Niet nou ie misschien geholpen kan worden. Het is voor jou niet makkelijk nee om hem vertrouwen er in te geven! Ik zal in ieder geval duimen dat ze iets meer kunnen zeggen. Dit soort dingen zijn te ingrijpend om er zo laks mee om te springen als jullie arts dat gedaan heeft! Bah!
    Jaaaa heerlijk he? Was je nog geslaagd voor kadootjes?

  70. Claudia zegt:

    ja hoor, ze mocht zelf mee, van haar meter mag ze sinds vorig jaar haar eigen geschenkjes uitkiezen door samen te gaan shoppen. Ik voelde me wel superslecht maar ik moest en zou meegaan, maar het is nog redelijk goed gegaan en ze heeft een pop van de winkx (of hoe schrijf je dat?) een kussen van de winkx, en een magische spiegel, ze ziet zichzelf en als ze op de toverknop drukt, ziet ze doornroosje…. nu zit ze al te zeuren, mama hoeveel keer moet ik nu nog slapen… ze wordt ongeduldig….
    Ze worden toch zo vlug groot he, het lijkt alsof het gisteren was dat ze was geboren, time flies

  71. Emmelinda zegt:

    Hihi oooh zo schattig! Het is dat ze hier inmiddels zelf kunnen aftellen maar ik herinner het me nog al te goed. Iedere dag weer die vraag. En een half jaar van tevoren begonnen ze al! Dat laatste is trouwens nog steeds. Stef had het gisteren over haar verjaardag…duurt wel nog tot augustus maar goed πŸ˜‰
    Fijn dat jullie zo leuk geslaagd zijn, die winx is helemaal hot he? Vinden ze hier ook zo leuk!
    Die spiegel heb ik nog niet gezien. Ik zal eens spieken bij de speelgoedwinkel hihi, dat wil ik ook wel eens zien! πŸ˜€
    Yep, het gaat ook ongelooflijk hard! Dat is onvoorstelbaar! πŸ˜€

  72. Claudia zegt:

    Vorige week zijn we de taart van haar gaan bestellen, iedere keer mogen ze hun eigen taart kiezen. Ze heeft al een taart gehad van sneeuwwitje, de kleine zeemeermin en dit jaar wordt het een taart van bambi. Jonathan zei me al dat hij een brommertaart wilde hebben voor zijn verjaardag…. hij moet nog wachten tot oktober, maar…. geduld wordt beloond!

    Mijn zus heeft die spiegel gekocht in een winkel in weert, de naam ontglipt me voor het moment, koste zelfs maar 1,45 euro geloof ik en hier zijn ze idd ook gek van de winx, iedere morgen hoor ik weer hetzelfde liedje op de tv…. tis weer winxtijd. En Flora, als ik me niet vergis, vind ze de mooiste

  73. Emmelinda zegt:

    Oh Bambi vind ik zooo lief! Ik had er vroeger een poster van boven m’n bed hangen! Hihi. Maar hoe komt Jonathan bij een brommertaart? Is hij zol dol op brommers dan?

    Wow dat is niet eens duur! Ik ben al lang niet meer in het cetrum van Weert geweest bedenk ik me net. Zelfs niet met de kermis. Toch snel weer een keertje doen. Op donderdagavond misschien hihi.
    Ja inderdaad Flora en Bloom (of is dat weer een andere serie?) zijn hier favoriet. Mies wil er niks meer van. Tsja is nu puber he, dan mag dat niet meer. Oh is wel sjielug hoor…ze zit nou overal zo middenin! Te groot voor dit maar te klein voor dat πŸ˜‰

  74. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik kijk wel eens mee met winx. Het is wel grappig he? Daarna vlieg ik de kamer uit. Dan komt Sponge Bob. VERSCHRIKKELIJK! πŸ˜‰

  75. Claudia zegt:

    hij is helemaal niet gek van brommers, maar had die taart in de folder gezien en vond die wel super.

    En naar Weert gaan we wel vaak naartoe. Fijn winkelstadje. De kermis was dit jaar weer, zoals alle jaren trouwens, echt de moeite en veeeeeeeeeel beterkoop als hier in BelgiΓ«…. zeker als je twee kids hebt die overal in willen.
    Idd Flora, Bloom zijn ook de enige die ik ken.
    Het is idd erg zielig voor Mies, idd een moeilijke leeftijd, maar ze moeten erdoor he

  76. Emmelinda zegt:

    Ohhh hahaha. Dan ben ik eens benieuwd…tjemig maar dan moet ik Γ³Γ³k heel lang wachten πŸ˜‰

    Is het bij jullie zo duur dan op de kermis? Ik vind het hier namelijk ook niet echt goedkoop. Maareh…die kermis is super he? We zijn er al vaak geweest. Echt heel gezellig! Beter dan hier. Hier vind ik de kermis niet leuk meer. De gezelligheid is er af sinds ze de formule veranderd hebben (ipv verdeeld over een paar pleinen in de stad is het nou zo’n lange straat)
    Yep ze moeten er door. Komt wel weer goed maar het is wel eens vervelend. Ze twijfelt zo om maar niet uitgelachen te worden. πŸ˜‰

  77. Claudia zegt:

    Hier in BelgiΓ« is het verschrikkelijk duur, echt niet te doen, 2,50 euro voor een ritje is nog goedkoop.

    Ik ga eens naar mijn bedje toe, slaapwel en tot morgen en bedankt voor je lieve woorden ivm Philippe.
    dikke knufffff

  78. Emmelinda zegt:

    Ooooh echt? Belachelijk! Nee dan ga je ook niet meer voor je plezier. Het is zo zielig om bij alles te zeggen dat het te duur is! Vooral omdat die kleintjes er geen besef van hebben Γ©n omdat die andere kids wΓ©l mogen! πŸ˜‰

    Slaap lekker meissie ennuh…niks te danken. Ik had zo gehoopt dat het allemaal snel achter de rug zou zijn en nou dit weer. Ik blijf natuurlijk duimen!
    KNUFFFFFF

  79. Nicky zegt:

    Grijns! Leuk logje! Ik heb ’t overigens ook graag zo donker mogelijk in de slaapkamer anders kan ik niet slapen. Maar op een of andere rare manier val ik op klaarlichte dag, met het grootste gemak, te pas en te onpas in slaap op de bank… Hoezo ’t zit tussen de oren?

  80. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks πŸ˜€
    JAAAA dat is hier dus idem dito. Rechtop nog wel! Zit ik tv te kijken en weg ben ik…hmmmz 8)

  81. Marika zegt:

    Het is hier ook goed donker ’s nachts, ik heb luxaflex en overgordijnen op de slaapkamer. Daar komt geen licht meer doorheen. Soms wel lastig hoor als ik half slapend het lampje op mijn nachtkastje aan wil doen, steeds een half uur aan het zoeken en dan blijk ik de elektrische deken aangezet te hebben i.p.v. een lamp. πŸ˜•

  82. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik herken het. Wanneer ik snachts even het lampje aan wil knippen grijp ik steeds naast het touwtje hahaha. Net alsof ik gezo..eh..dronken heb πŸ˜‰

  83. Siep zegt:

    je slaapt dus nog net niet met een zonnebril?
    8)

  84. Emmelinda zegt:

    Heeej dΓ‘t is een goeie tip voor wanneer het volgende lampjesobject zijn intrede in de slaapkamer doet Ghehehe πŸ˜› πŸ˜‰

  85. johny zegt:

    Jeetje wat vind ik jou een lekker wijvie.

    Zo makkelijk als je kan praten en schrijven. je lijkt me een leuke chatpartner.

    Johny.

  86. Emmelinda zegt:

    Whaahaa Johny toch πŸ˜› Ouwe vleier πŸ˜‰ 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

