Limerick

Een gemene steenkolenboer in Polen
Had een boel van zijn klanten bestolen

De politie kwam achter zijn buit
En dus vluchtte ie snel het land uit

Zo zat hij eens echt op hete kolen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. leejo zegt:

    En nu zit ie zeker op rozen in Nederland?

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha waarschijnlijk wel. Heeej thanks Leejo…dat is een goeie voor een volgende limerick! πŸ˜€

  3. GekinblacK zegt:

    Niet op rozen maar wel in de penarie. πŸ˜›

  4. Emmelinda zegt:

    In de penarie op rozen met flinke dikke doorntjes 8)

  5. leejo zegt:

    zal ik me rekening nr ff mailen? πŸ˜‰

  6. Geertje zegt:

    Haahahhaa πŸ˜› Hij is goed πŸ˜›
    Zou hij nu zwartgeblakerd zijn? 8)

  7. --Natazz-- zegt:

    Hahaha hij is weer super!

    Truste
    Xx

  8. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Whaahaa van een kale kip kun je niet plukken πŸ˜› πŸ˜‰

    @epie; Ja grinnik πŸ˜€

  9. epie zegt:

    ik ga naar de maffiozo boven
    maf ze allemaal ook

  10. leejo zegt:

    Wie is er hier nu kaal? πŸ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Hihi dank je wel! Minstens zo zwart als roet vrees ik ghehehe 8)
    Slaap lekker! Dikke knufff

    @Natazz; Hihi thanks! Ik hoorde gisteren een moeder roepen dat ze anders op hete kolen zat en voila… πŸ˜‰
    Slaap lekker meissie! Knuffff

    @epie; Slaap lekker! Groetjes! πŸ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…jij bent nog wakker! Ghehehe πŸ˜€

  13. leejo zegt:

    Truste meis πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker πŸ˜€

  15. Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten πŸ˜‰

    Fijne vrijdag liefs xx Ylone πŸ˜€

  16. Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten πŸ˜‰

    Fijne vrijdag liefs xx Ylone πŸ˜€

  17. Oeps web log land was ook in slaap gesukkeld want het plaatsen duurde zoooooooo lang πŸ˜• dus heb ik drifttig nog een x geklikt πŸ˜€

  18. Goede morgen Emm,
    Ik ken ook een Coolen, Antoon Coolen
    Fijne dag, Jan

  19. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    En in welk land is hij nu terecht gekomen?
    πŸ˜›
    Erg leuk weer hoor.
    Een mooie vrijdag toegewenst en vast een goed weekend.
    Lieve groetjes van Marjan!

  20. Claudia zegt:

    Ik vind hem weer heel leuk gevonden πŸ™‚
    Fijne dag vandaag Emmelinda
    dikke knufff Claudia

  21. Miep & Vrouw zegt:

    Als ie maar goed verstopt zit…………
    Fijne vrijdag!

  22. leejo zegt:

    Goedemorgen Emm.
    een hele fijne dag πŸ˜€

  23. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends; Psies! Boontje komt om zijn loontje! πŸ˜€ Hmmz…daar kan ik trouwens ook nog wel iets mee geloof ik ghehehe πŸ˜‰
    Soms duurt het zooooo lang he? Dan klik ik gewoon ook nog een keer (Pietje Ongeduld ghehehe)

    @Jan; Goeiemorgen Jan! Hihi en ik ken rode kolen en spitskolen ghehehe πŸ˜‰ Nog gedroomd vannacht? Hihi. Fijne dag he? Groetjes πŸ˜€

    @Marjan;Goeiemorgen πŸ˜€
    Da’s een goeie. Ergens met veel heethoofden??? Ghehehe.
    Ik wens jou een fijne vrijdag en een gezellig weekend! Liefs en veel groetjes πŸ˜€

    @Claudia; Thanks meissie πŸ˜€ Ik wens jou Γ³Γ³k een hele fijne vrijdag! Bijna feest he? πŸ˜‰
    Dikke knufff van mij πŸ˜€

    @MIEP; Ik zal een limerick proberen te verzinnen waar ie zich goed probeert te verstoppen. Iets met rooksignalen ofzo hahaha πŸ˜‰ Jij ook een hele fijne vrijdag! πŸ˜€

    @Leejo;Haaai Leejo, een hele goeie morgen! Ik wens jou ook een hele fijne dag! πŸ˜‰

  24. tycho's mama zegt:

    Jij schudt ze ook echt uit je mouw hΓ¨. Dus als jij iemand een opmerking hoort maken, dan hoor je meteen traaaa-la-la-la-laaaa-laaaaa(2x) in je hoofd en verzin je er iets bij??? Dat vind ik knap! πŸ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Ja hihi 3x zelfs ghehehe. Weet je, PT had het er toch eens over op je log, over die beelden? Dat beelddenken? Ik vrees dat ik dat heel erg heb met zulke dingen. Ze riep iets en ik zag het meteen voor me! Ik had deze kolenboer ook in een kachel kunnen laten vallen zodat ie werkelijk op hete kolen zat maar hmmm ik kreeg het niet voor elkaar. Daarom liet ik ‘m maar vluchten ghehehe πŸ˜‰

  26. tycho's mama zegt:

    Ik zie jou al helemaal gaan, vertrek je bij school op je fiets en dan in je hoofd maar puzzelen en zingen hahahaha. Kijk je wel uit in het verkeer! πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha gelukkig ben ik een vrouw en kan twee of meerdere dingen tegelijk. Maar het gaat inderdaad zo. Als ik aan het lezen ben moet ik ook een paar keer onderbreken om iets op papier te kliederen ghehehe.
    Ik heb hier nog twee uitdrukkingen op papier staan. Moet ik me ook nog eens over buigen (misschien een rondje fietsen? Hahaha).

  28. Gonny zegt:

    Whahahahaha..hheb je die gister in bad bedacht????

  29. Gonny zegt:

    Ik ben nog ff bezig met mijn logje hahaha ga ‘m toch nog een beetje veranderen πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hihi nee smorgens. Het gekke is eigenlijk dat ik niks bedacht had in bad. Hahaha bel de krant. Zal wel komen omdat ik zat te lezen πŸ˜‰
    Hihi ja je moet er in iedere geval eergisteren van maken nu ghehehe πŸ˜‰

  31. Ja Emm, vannacht weer gedroomd maar deze keer vond ik het jammer om wakker te worden.

  32. Emmelinda zegt:

    Was je appeltaart aan het eten dan? Ghehehe πŸ˜‰

  33. Gonny zegt:

    Ik wil er toch wat vouten inzetten hahahahha. πŸ˜‰ πŸ˜›

  34. Nee, maar het had wel iets met vruchten te maken πŸ˜€

  35. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Whaahaa en dan FLINK veel vouten zeker! Hahaha heerlijk, ik zie het al helemaal voor me. Vind ik eigenlijk nog véél leuker! Hahaha. En vooral dialect. Dat je zee (zeej?) dat ie dat moest doen enzo

    @Jan; Verboden vruchten? Ghehehe. Walnoten van de pastoor? πŸ˜› πŸ˜‰

  36. Gonny zegt:

    πŸ˜‰ Jaaa is misschien ook een goed idee…..hihihi.

  37. Gonny zegt:

    Nog efkes nadenkuh….mmm….ja…duurt nu nog wat langer…

  38. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hihi ik kan haast niet wachten! Hahaha ik ben zo benieuwd! πŸ˜€
    Ja klopt, duurt wel iets langer maar dan ben je er waarschijnlijk ook supertevreden over. O ja…gebreejen en gescheejen. Zeggen ze hier ook veel. Oew paard Ons mam. Euh…eens denken…

  39. Gonny zegt:

    Ons mam???? Is dat niet goed dan???

  40. Insoontje zegt:

    Hahaha.. da’s een nadenkertje πŸ˜‰

    Een fijne dag & geniet van je weekend!

    Liefs Insoontje

  41. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Grinnik..het is dialect. πŸ˜‰ Heerlijk dialect, dat wΓ©l πŸ˜€

    @Insoontje; Hihi zeker weten πŸ˜‰ Ik moest er eigenlijk een spreekwoordenboek bij doen he? πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag en een heerlijk weekend!
    Liefs!

  42. Gonny zegt:

    Kijk zo is bij je mail…

  43. Emmelinda zegt:

    Ik zie nog niks…maar ik zal het in de gaten houden πŸ˜‰

  44. leejo zegt:

    Emm
    Ik zag net wat bij Gonny kijk eens op de link.

    http://www.leotenwolde.nl/upload/show_all.php

  45. Emmelinda zegt:

    JAAAAAAAAAAA geweldig! Dank je wel! Oooo ze zijn zoooo leuk he? Hier zie ik een paar die ik nog niet heb! *doet vreugdedansje* THANKS! πŸ˜€

  46. Pasula zegt:

    Hehehe geweldig Emmelinda, jij hebt echt de leukste limericks hier!! πŸ˜€

  47. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel (pssst…samen met Liesbeth hebben we een limericken-log…interesse? ;)) Het zelfverzinnen is zoooo leuk! πŸ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    euh…dat waz goet Nederlants he? *verstopt zich onder een steen*

  49. Gonny zegt:

    Kan je even kijken? πŸ˜€

  50. Emmelinda zegt:

    Ik heb ‘m al gelezen hihi…ben een reactie aan het verzinnen πŸ˜€

  51. Monique zegt:

    Jeetje opnieuw een goede morgen… De je pc houd er niet van πŸ˜€ Jij vast ook niet. Nou ik ben aan het proberen voor andere maar de code pak niet op de site zie alleen maar lettertjes Dus… En deze heb ik gekregen en die pakt direct. πŸ˜‰ Dus… πŸ˜€ Maar ja ik wens jouw natuurlijk ook een heel fijn weekend, al hoop ik je nog wel te spreken hoor hahahahaha..

    Dikke knuffffffff..

  52. Gonny zegt:

    Owh ja op mijn photobucket staan ook nog smileys pak maar als je wil, of andere plaatjes maakt niet uit…als je maar van die bilspleet afblijft whahahahaha… πŸ˜›

  53. Emmelinda zegt:

    @Monique; Grinnik…zoek je het hogerop? Was je je berichtje kwijt? hihi.
    Nee mij pc heeft duidelijk meer een voorkeur voor stevigere noten. Ik ben ook niet echt romantisch, misschien past ie zich te veel aan mij aan ghehehe.
    Of hou je me voor de gek? Ghehehe. πŸ˜‰
    Yep ik denk wel dat ik je nog spreek πŸ˜‰ Dikke knuddddd

    @Gonny;Is leuk! Thanks πŸ˜€ WHoeehaa maar misschien si die bilspleet nou juist de leukste smiley πŸ˜› Hahaha

  54. MIEP zegt:

    Een limerick over mij, dat lijkt me nou eens leuk!

    Een gezellige dame uit het oosten
    ………………………

    …………….
    …………….

    ………………………

    Maak jij hem af????

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik zal me er eens over buigen. Eens denken wat er allemaal rijmt op oosten. πŸ˜‰
    Oh wacht us…ff knutselen πŸ˜‰

  56. Emmelinda zegt:

    Een gezellige dame uit het Oosten
    Was inspiratieloos en dus niet te troosten

    Doch door een mooie foto met ballen
    Die ze op haar log kon knallen,

    Hadden we weer een reden om te proosten!

  57. MIEP zegt:

    Ooh meid wat ben jij goeoeoeoed!!!!!
    You made my day!

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi en binnen zo’n korte tijd he? Ik stond er gewoon van te kijken whaahaa. Er zijn maar zooo weinig rijmwoorden op OOSTEN! Hahaha πŸ˜€

  59. *Cloggy* zegt:

    Emmelinda,
    Hoi Hoi,

    Heehee moppie,
    jij wilt te snel…
    Morgen pas hoor!
    *Little Blessing*
    *Liefs Ria* 😦

  60. colinda zegt:

    Goedenmorgen ,…nog net op de valreep ,….hahahaha,…een bijna Goedenmidag is het ,…hahahahhaa,…
    Leuke limerich weer ,…..
    En het is inderdaad bijna weekend heb ik wel zin in lekker rustig aan doen en geen moet dingen ,..super ,..alleen maar leuke dingen ,…

    Ga jij nog wat leuks doen??
    Bij mij komt dat muziekje van monique wel goed door dus ik ben wat romantischer ,….hahahahahaha,….alhoewel ik wel van stevige muziek hou ,….en heb je nog wat leuke nummertjes gedownload ??
    Ik ben nog aan het nadenken over een nieuw logje maar het wil nog niet echt lukken ,….. 😦
    Maar goed mijn mammie komt eraan ,…ik spreek je later weer ,……

    Dikke knuff,…..en een fijne dag verder ,…

  61. B.O.B zegt:

    Dank je voor de knufffff, had ik even nodig.
    Ik ben wat stil vandaag, voel me niet helemaal goed. Ik laat wel weer wat horen okee?
    Knuffff terug van mij πŸ˜€

  62. Emmaly zegt:

    Hoi Emm

    Nee gaat nog steeds niet echt lekker hier..heb nog steeds last van gigantische hoofdpijn en misselijkheid bah wat een ellende..maar zodra ik me weer beter voel ben ik weer van de partij πŸ˜€

    Liefs en een knuffie Emmaly

  63. Geweldig hoe je ze steeds weer verzint zeg.

    Een weekje niet hier geweest betekende weer lekker πŸ˜• πŸ˜‰ veel bijlezen.

  64. Emmelinda zegt:

    @Cloggy; hahaha dat was expres, dat van die uren. Dat klinkt iets minder lang dan nog een dagje ofzo πŸ˜‰ Ja ik weet het, ik ben soms wel vaag ghehehe πŸ˜‰ Liefs πŸ˜€

    @Colinda;Hihi ja dat was Γ©cht net op de valreep ghehehe.
    Thanks πŸ˜€ Was zo grappig dat ik die vrouw hoorde roepen over dat op hete kolen zitten. Ik zag ze in gedachten al meteen op de kachel ghehehe. Ik heb er maar een ander verhaal van gemaakt πŸ˜‰
    Ja heerlijk he, we hebben ook niks te moeten dit weekend. Dus ik heb nog geen flauw idee wat we met de tijd gaan doen ghehehe. Genieten. Dat zeker πŸ˜€
    Hihi ja ik denk ook dat je wat romantischer bent. Ik hoor echt maar 1 woord en zelfs dat maar half ghehehe. Dat ze er nou een nummer van Metallica opzet ofzo πŸ˜‰
    Yep ik heb nog een paar plaatjes van de Alan Parsons Project weten te scoren. Genieten hoor! Hihi. Lang leve de compjoeter! πŸ˜€
    Veel plezier met je mamsie ennuh sukses met een nieuwe log! Knuffies en misschien tot later πŸ˜€

    @B.O.B.; Geen dank πŸ˜‰ Doe je rustig aan vandaag? Ik hoop dat je je snel weer lekker voelt! Knuffff

    @Emmaly; Haaaai Emm! (Blijft leuk! hahaha)
    Ah sjielug! Dus je hebt het goed te pakken! Doe maar rustig aan he? Het huishouden wacht wel πŸ˜‰ Beterschap meissie!
    Knuffie en veel liefs πŸ˜€

    @De Weblog van Helmond; Dank je wel πŸ˜€
    Hahaha ja bijna een dagtaak he? πŸ˜‰ Sollie πŸ˜›

  65. ~Tina~ zegt:

    Hoe verzin je ze telkens weer? Zie je dan een krantenberichtje dat je inspireert ofzo?
    Ik kom je een fijne dag en alvast een heel plezierig weekend toewensen, nog leuke plannen?
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  66. natasjalex zegt:

    haha! grappig zeg! hoe krijg je het verzonnen?? πŸ˜€
    alvast een fijn weekend!!

  67. Emmelinda zegt:

    @Tina; Gek he, ik vang het overal op. Ik zie iets in de krant, op internet of hoor het op straat. Gewoon een stukkie tekst. Een woord waar je een andere betekenis aan kunt geven, maakt niet uit. Als ik de laatste regel maar heb, dan komt de rest vanzelf. Daarom was de “opdracht” van MIEP (zie hierboven) moeilijker..ik had helemaal geen beeld van wat ik met die eerste regel kon πŸ˜‰
    Dank je wel, ik wens jou ook een hele fijne dag en een fantastisch weekend! Ga je nog iets leuks voor je huis doen ofzo? Ik kom zo effies lezen πŸ˜€ πŸ˜‰ Wat wij gaan doen weet ik eigenlijk nog niet. We hebben nog geen verplichtingen. Straks eens kijken wat de weersvoorspellingen zijn πŸ˜‰
    Veel liefs en groetjes van mij πŸ˜€

  68. Emmelinda zegt:

    @Natasjalex; Hihi thanks πŸ˜‰ Dat is het leuke van spreekwoorden, die kun je heerlijk combineren. Ben ik sowieso dol op om een log mee af te sluiten. Lukt niet altijd πŸ˜‰
    Jij ook een heel fijn weekend!

  69. Monique zegt:

    Hahahaha… Dikke knudddd ?? Wat is dat ? 8)

    En zoals ik al zei ik wil er soieso iets anders op, alleen probleem is de liedjes die ik wil. Die wil de weblog niet πŸ˜• Ik heb een kieskeurige weblog 8)
    Ga jij nog wat leuk doen het weekend ? Ik niet echt iets bijzonders πŸ˜€ Misschien moeten de ideen nog binnen schieten,maar als het er zo uitziet. Veel knuttselen πŸ˜€

    Dikke knuffffffffff, is dat ook goed ? πŸ˜‰

  70. Emmelinda zegt:

    @Dinie πŸ˜‰

    @Monique; Whaahaa heb ik het wéér gedaan. Sollie. Dat is een tiepfout. M’n vingers zaten weer op de verkeerde knop. Was een dikke knufff al is een knuddd misschien wel veel liever? Ghehehe.
    Hihi ah joh, laat lekker staan, die muziek. Ik heb hier toch meestal muziek op staan dus hoor ik het niet goed πŸ˜‰ De rest geniet er wel van. πŸ˜€ Ik denk dat muziek er wel bij πŸ˜‰
    Wij hebben ook nog geen plannen. Lekker rustig dus. πŸ˜‰ Knutselen is wel heel leuk. Heb je al ideetjes?

    Hihi ja hoor…krijg je van mij een dikke knugggg (ghehehe :P)

  71. Rianne zegt:

    Ach gos…die arme Poolse mensen moeten wel het onderspit delven de laatste tijd… πŸ˜‰
    Hij is weer leuk!

  72. Liesbeth zegt:

    quote:MIEP :: 10 februari 2006 11:02 :: website

    Een limerick over mij, dat lijkt me nou eens leuk!

    Een gezellige dame uit het oosten
    ………………………………………..

    Een gezellige dam euit het Oosten
    Wist geen goede reden om te proosten

    Maar…dacht ze, geen stress
    Ik ontkurk gewoon een fles

    En begin op mezelf te toosten

  73. Lette zegt:

    Leuk versje.
    Ik heb een Poolse collega di zal ik dit versje eens voorleggen. Haha!

  74. Geertje zegt:

    Jeetje, jullie schudden ze ook makkelijk uit je mouw! :O
    Knap hoor! πŸ˜›
    Wens je een heel fijn weekend
    Maar eerst natuurlijk een geweldige avond… 8)
    Liefs en knufff!

  75. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Ik vond het eigenlijk ook zielig maar ik wist geen dorp of stad met OLEN op het laatst hihi πŸ˜‰ (Tholen is er geloof ik eentje he? Schiet me nu ineens te binnen ;))

    @Liesbeth; Da’s ook een goeie! πŸ˜€ Zijn maar weinig woorden om mee te rijmen he? Ghehehe.

    @Lette;Thanks. Whaahaa eens kijken of je collega het ook kan waarderen. Al kennen ze misschien dat spreekwoord niet πŸ˜‰ Heb ik weer mazzel ghehehe 8)

    @Geertje; Grinnik…had je die voor Miep gezien? Binnen een paar minuten verzonnen en geplaatst. Wow ik stond er zelf van te kijken. Dat lieg ik. Ik zat πŸ˜› ghehehe πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Hihi en ik kan jou natuurlijk geen superavond weigeren he? Ghehehe. Dus wens ik jou ook een superavond! Knufff en veel liefs! πŸ˜€

  76. Romanya zegt:

    hahahahaha supergrappig weer πŸ˜€ fijn weekend! xx

  77. angel zegt:

    Door alle reacties te lezen zit ik ineens met een kolenboer uit t oosten πŸ˜• en ik was een stuk cake met slagroom aant eten toen ik m las… kheb nu een kleverig toetsenborddddddddddddddddd * sorry..vinger plakt*

  78. Romanya zegt:

    hahahahah leuk geschreven weer πŸ˜€ fijn weekend! xx

  79. En nu staat hij hier mijn huis te schilderen. πŸ˜€
    Prettig weekend Em. πŸ˜€

  80. Emmelinda zegt:

    @angel; Hoekomut? Was je bang voor die kolenboer? Hij is ‘m gesmeerd hoor. Zonde van die cake. Niet meer doen hoor ghehehe πŸ˜‰ Niet die smerige vinger aan het scherm afvegen he? πŸ˜‰

    @Romanya; Dank je wel πŸ˜€ Jij ook een heel fijn weekend! Dikke knuff voor jou! πŸ˜€

    @Leidse Glibber;Dan hoop ik dat ie niet meer zenuwachtig is. Dat schildert niet zo netjes namelijk ghehehe. Jij ook een heel prettig weekend! Maak er iets leuks van! (dan kunnen wij weer meegenieten ;))

  81. rietepietz zegt:

    Hoi Emmelinda , ik blijf ook een limerick fanaat en ze zijn weer zΓ³ goed dat ik ook ff wil .

    In logland bij Emmelinda , een dame
    daar maakt men voordurend reclame

    voor limericks want
    het loopt uit de hand

    wat de kranten voor onzin uit krame (n)
    fijn weekend , liefs Riet

  82. Emmelinda zegt:

    Heerlijk he, even creatief met woorden goochelen! πŸ˜€ Deze is ook weer goed gelukt Riet!

    Ik wens jou ook een fijn weekend! Heb je wel een rustig weekend of issie net zo druk als afgelopen week?
    Knufff

  83. rietepietz zegt:

    nou weekend wordt natuurlijk “puin ruimen “maar geeft niet , komt wel weer alleen mis ik het gedoe op de log wel een beetje , truste voor( veel ) later , knufiie terug

  84. --Natazz-- zegt:

    Ik ben gewoon al 2 dagen bezig dat liedje aan het downloaden en het lukt gewoon niet. Nu ben ik gewoon helemaal van slag, en dat is jou schuld! πŸ˜›

  85. Emmelinda zegt:

    @rietepietz; Ja dan krijg je meteen afkickverschijnselen he? hihi. Jij ook een fijne nachtrust! Knuffff

    @Natazz; Whoeehaa…NANAnanaNA. Maareh…zal ik ‘m op MSN ff doorgooien? πŸ˜‰

  86. Gonny zegt:

    Ha we zijn weer terug….was lekker bij de thai….maar DUUR hahahahhaha…eten we de rest van de maand droog brood…hahahhaahaha πŸ˜€ πŸ˜›

  87. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…I told you so πŸ˜‰ Het was maar goed dat je bonnen had he? Was wel heel gezellig zeker? πŸ˜€ We gaan misschien morgen hihi

  88. Gonny zegt:

    Ja was gezellig en lekker …maar zonder bonnen is het echt niet te betalen he …en we waren met z’n zessen…hahaha ook nog. πŸ˜›

  89. angel zegt:

    * veegt even voorzichtig door de smurrie op t scherm*
    ik moest lachen en toen voel mn gebak van mn vorkje.. zo in mijn toetsenbord…
    waar blijft je nieuwe logje? nou ben ik een keer vroeg …:P

  90. Colinda zegt:

    Bonsoir ,….ja,ja ik ga het ook hoor ,….hahahahaha,…
    Nou mijn nieuwe logje staat erop ,…het was wel een gedoe maar het is gelukt ,..beter laat als nooit hΓ© ,…

    Nou veel plezier met niks doen in het weekend hΓ© ,…ga ik ook doen….

    Welterusten en tot de volgende keer,…..

    Knuffffff,…. πŸ˜€

  91. Nicky zegt:

    Wie zijn klanten besteelt moet op zijn kolen zitten!
    (vrije vertaling van: wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten, red.) πŸ˜‰

  92. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Klopt, vooral het drinken is duur he? En wat ik zei, die toetjes en voorafjes enzo he? Dan ben je echt een kapitaaltje kwijt πŸ˜‰ Da’s dan twee jaar geen feestjes meer πŸ˜‰

    @angel; whaahaa dus nou weet ik waarom toetsenborden zo vies zijn πŸ˜› Dat komt door maffe webloggen hahaha πŸ˜‰ Hihi je was tΓ© vroeg…een kwartiertje πŸ˜‰

    @Colinda; Wow dat is een aardig woordje over de grens zeg! Chapeau! Ik zal zo eens even naar je nieuwe log gaan kijken hihi
    Yep, ik verheug me nou al op al die rust hihi. Geniet jij er ook maar lekker van he? Slaap ze! Knufffff

    @Nicky; Whaahaaa briljant. Is dat trouwens niks voor jou; een limerick schrijven? Volgens mij kom je een heel eind πŸ˜‰

  93. Yvonne zegt:

    Tsja, wie zijn kont brandt ….

  94. Emmelinda zegt:

    Ja psies…lekker puh πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

