Knetter-gek?

Ben jij ook zo dol op Sammy Bubbeltjes-plastic?

Klik dan maar op de foto!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Knetter-gek?

  1. --Natazz-- zegt:

    Kijk die directeur toch eens liggen. Lekker hoor zo op dat warme bedje. En bubbletjes plastic is heel erg verslavend. Als ik een stukkie zie liggen moet het gesloopt worden.

  2. Marika zegt:

    Whahaaha ik blijf klikken…weer een nieuwe verslaving! πŸ˜›

  3. remco zegt:

    de echte stukjes bubbeltjesplastic zzijn vveeeeeeeeeeeel leuker ook stukkie hebben πŸ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Hihi ja wat een leven hebben die katten toch he? Geweldig! Ja grinnik…bubbeltjesplastic moet bij mij ook altijd helemaal op. De kids zijn er ook dol op. Moet ik mijn stukkie nog verdedigen ook hahaha πŸ˜‰

    @Emmaly; Dank je wel lieverd. Ik hou niet zo van die doorgeefdingen maar voor jou wil ik wel een uitzondering maken. Niet doorvertellen he? πŸ˜‰

    @Marika; Jaaaa irritant he? Had ik dus ook. Kijken of het iedere keer beter kon ghehehe. En patroontjes klikken hahaha. Speels he?

    @Remco; Jaaaaaaa graag! We hadden vandeweek een nieuwe bureaustoel gekocht en daar zat dat bij. Was ik weer even stil ghehehe. Maar *sniksnik* het is op 😦

  5. Monique zegt:

    klik hier

    Dikke kusss.. Fijne zondag..

  6. Pasula zegt:

    Ik heb ze allemaal lek geprikt en ineens waren ze er weer…kan ik weer overnieuw beginnen!!

  7. leejo zegt:

    Wat een Kl*te spelletje πŸ˜•
    Fijne zondag Emm πŸ˜€

  8. Emmaly zegt:

    aaa gossie wat een leuke foto…nou dat vind ik toch heel lief hoor dat je voor mij een uitzondering maak πŸ˜€
    Ja het heerst echt overal ik hoor in me hele omgevind oh ik ben zo ziek….maar ik spijker me deur dicht er komt niemand meer binnen tot dat het over is haha
    Fijne zondag nog

    Knufff

  9. Emmelinda zegt:

    @Monique; Oh hihi dank je wel. Dat is heel lief van je! Ik hou niet zo van doorgeefdingen maar voor jou maak ik wel een uitzondering (alweer hahaha het is pas de derde…aaargh)
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag. πŸ˜€

    @Pasula; Hahaha dacht je dat je er vanaf was…mooi niet. Daar wordt je knettergek van he? Ghehehe. πŸ˜› πŸ™‚

    @Leejo; Whaahaa ik heb geen kl*ten gezien πŸ˜›
    Jij ook een hele fijne zondag πŸ˜€

    @Emmaly; Ja schattig he? Ik ben net zoals de kids; alle poses van die mafkees vind ik leuk. Ik flits me ook gek met m’n digi hahaha.
    Grinnik…het gaat inmiddels al heel hard met uitzonderingen maken. Drie al. Ik geloof dat ik vandaag m’n log dichtgooi hoor πŸ˜› πŸ˜‰
    Brrr het was zelfs op tv. Die lopen ook achter de feiten aan, het was me al lang opgevallen dat ineens iedereen ziek werd πŸ˜‰ Ghehehe. Ik hoop dat het onze deur voorbijgaat al klaagt Mies over hoofdpijn πŸ˜•

    Ik wens jou ook nog een hele fijne zondag Emm! Knufff

  10. Ik moet het ook altijd tot het laatste bolletje laten knetteren, stomme afwijking πŸ˜€
    Zelde met een leeg pakje shag zit nog wat lucht in en als je hem dan in elkaar draait hoor je vaak ook een knal,blijft een sport. πŸ˜€
    Ach elk mens zijn afwijking he. 😦

  11. Emmelinda zegt:

    Ja maf is dat he? Heb ik dus ook. Ik vind het ook altijd zonde van die aan het randje, die zijn doorgesneden. Had ik nog zoveel plezier aan kunnen beleven πŸ˜‰
    Whaahaa ja ik vind het wel een heerlijke afwijking.

  12. Gonny zegt:

    Whahahaha…ik heb ze ook allemaal kapot gemaakt en ik wilde eigenlijk nog een keer. πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat mag. Tis gratis πŸ˜› hahaha. Ik heb ook heel lang zitten klikken. Met het geluid hard aan. Hahaha. Leek wel oorlog hier 8)

  14. Gonny zegt:

    Mel vindt het ook leuk..hahahaha.
    Wat doe jij op zondagmiddag????

  15. Emmelinda zegt:

    Wat ik op zondagmiddag doe? Bubbeltjesklikken natuurlijk ghehehe πŸ˜›

    Leuk he, Mel? Wel even het geluid hard zetten πŸ˜› πŸ˜‰

  16. Rianne zegt:

    Oei…dat is een onbedwingbare neiging…ik kan er niet vanaf blijven!

  17. Emmelinda zegt:

    Hahaha debiel he? Dat heb ik dus ook! En ze moeten allemaal kapot ghehehe. Heb je er wel eens overheen gelopen? Is ook leuk…dan zijn het er een paar tegelijk hahaha. Wel weer zonde…is alles zo weggeknetterd πŸ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Dank je wel, Jan, MariΓ«lle en Rona! Ik hou niet zo van doorgeefdingen maar ook voor jullie wil ik wel een uitzondering maken. Niet doorvertellen he? Ghehehe 8)

  19. cissie zegt:

    hoi hoi wat een zenuwending zeg! als je nog niet gestresst bent dat wrot ej hte seln wel
    xxx

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…erg he? Maareh…heb je ‘m helemaal leeggeklikt of kon je het makkelijk weerstaan? Ghehehe

    Knufff

  21. Geertje zegt:

    Ik heb hem een keer gezien, en ik moet tot mijn schaamte bekennen, dat ik hem helemaal heb leeggeklikt….. 8)
    klik πŸ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    Ja hihi ikke ook. Net weer. Erg he? Hahaha. Ik kan ook helemaal blij worden van zo’n stukkie bubbelplastic ghehehe πŸ˜€

    Dank je wel Geertje! En al hou ik niet zo van die doorgeefdingen, voor jou maak ik natuurlijk oΓ³k een uitzondering πŸ˜€

  23. Miek zegt:

    Heerlijk bubbeltjesplastick. Toevallig heb ik hier een vel liggen, van mijn Douwe Egberts kopjes. Zoonlief zit er elke dag wel mee te knallen.

  24. Miek zegt:

    ……plastic……had net patrick geschreven vandaar!!

  25. Emmelinda zegt:

    Grinnik…patrick, plastic…het is ook verwarrend!
    Maareh…héérlijk he, zo’n vel bubbeltjesplastic. Pas geleden hadden we een nieuwe bureaustoel gekocht. Daar zat héél veel bubbelfolie omheen! Hmmz ik geloof dat ik er nodig ook een nieuwe stoel moet πŸ˜› hahaha πŸ˜€ πŸ˜‰

  26. Ohhhhhh dit is heel verslavend ,ik ga er dus gauw weer vandoor ……… πŸ˜€

    Fijne avond xx liefs Ylone

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha groot gelijk. Voordat je het weet zit je tot diep in de nacht te klikken ghehehe πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne avond! Veel liefs! πŸ˜€

  28. BEN ERUIT
    Heb ik dagen m’n hersenen zitten breken op:….Wat is nou een Dikke Knuddd..
    Dat is toch zo’n ding wat die ouwe granny’s achter aan z’n kop hebben hangen????

  29. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa heb ik het weer gedaan? Ik vind een dikke knuddd wel iets hebben trouwens. Of is een dikke knugggg leuker?
    Hahaha ja die granny’s die zich niet bezig houden met de spam van m’n vorige logje ghehehe πŸ˜‰

  30. Normaal doe ik niet aan stokjes, tags, en andere doorgeeftoestanden, maar vandaag maak ik een uitzondering.
    roos
    Groetjes Leidse Glibber

  31. Emmelinda zegt:

    Dank je wel! Ik vind dat ook verschrikkelijk maar voor jou maak ik natuurlijk ook een uitzondering πŸ˜‰

  32. Petra zegt:

    hihihi geinig zeg, ik heb me ff utgeleefd hoor net als Sammy! Fijne zondag verders πŸ˜€

  33. Emmelinda zegt:

    Heerlijk he? En zo handig; Altijd bubbeltjes op voorraad! πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! πŸ˜€

  34. Marion zegt:

    ha ha weet je hoe grappig

  35. elsa zegt:

    Hoihoi, leuke log heb je.
    Schitterend hoor die bubbeltjes ik vind het ook heerlijk om me er mee uit televen.
    greetz elsa

  36. Monique zegt:

    Dankjewel voor je klikje Emmelinda.. * helemaal gelukkig weer* πŸ˜€

    Fijne avond πŸ˜‰ Dikke knufffffff

  37. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hihi ja, heb je normaal gesproken ook iets met bubbel-plastic? Of kun je er goed vanaf blijven? πŸ˜€

    @Elsa; Dank je wel Elsa, jij mag vaker langskomen ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰ Ja hihi verslavend he? Zowel op de pc als echt bubbeltjesplastic hihi πŸ˜‰ Groetjes terug! πŸ˜€

    @Monique; Hihi graag gedaan meissie. Ik heb niks met doorgeefdingen maar jou kan ik toch niks weigeren? πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne avond! Knufffff

  38. remco zegt:

    arghhhhhhhhhhhh weeerrrrrr doorgeefdingen en ook nog leegprikdingen ze heeft het weer voor elkaar *vlucht hard gillend weg* 8)

  39. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik geef alleen maar door als ik er eentje krijg. Ik vind het zo sneu. Oh wat ben ik een watje he? Hahaha 8)

  40. Monique zegt:

    Hahaha.. Jouw site is voor jong en oud, Gio zit gelijk bubbeltjes lek te prikken, kan ik even rustig koken. Wat een uitkomst πŸ˜‰

    Knuffffffffffffffffffff..

  41. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa…dat doet me plezier! En je kunt iedere keer weer opnieuw beginnen hihi πŸ˜€ Kook ze! Knufffff

  42. remco zegt:

    *gooit een familiezak met watten naar Emmelinda *

    nee hoor je toont alleen je ware aard 8)

  43. Emmelinda zegt:

    Hahahaha die heb ik nog niet gevonden en toch kan ik die tonen? Is dat nou niet knap? Ghehehe 8)

  44. remco zegt:

    wat dei familiezak ?????/ of je aarde πŸ˜›

  45. Emmelinda zegt:

    Ik heb wΓ©l een globe…die aarde heb ik alvast gevonden πŸ˜›

  46. remco zegt:

    *reikt emmelinda een bril aan *

    zie je wel eerst goed kijken voor je iets roept πŸ˜›

  47. remco zegt:

    *reikt emmelinda een bril aan *

    zie je wel eerst goed kijken voor je iets roept πŸ˜›

  48. Emmelinda zegt:

    Ja heee…ik hoor een echo πŸ˜›

    Jij hebt het over aarde πŸ˜› πŸ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    Leuk he? πŸ˜‰ πŸ˜€

  50. tycho's mama zegt:

    Hahahaha…..hoe kom je d’r weer aan. Heb lekker zitten knallen. Eerst stuk voor stuk, tot ik er achter kwam dat je de “manic mode” kon proberen. En dan ben ik niet eens blond hahahaha (geen belediging hoor voor wie er blond is!!)

  51. Emmelinda zegt:

    Giechel…maar misschien heeft de rest het ook niet eens gezien? πŸ˜‰ Leuk he, dat geknetter? Ik vind het altijd heerlijk; zo’n stukkie bubbeltjesplastic πŸ˜€

  52. tycho's mama zegt:

    Ja, lekker. Terwijl ik zat te klikken dacht ik eraan dat je in het echt zo’n stuk plastic “uit kunt wringen” en dat dat lekker knettert. Toen maar de manic mode aangezet. Bijna hetzelfde effect!! πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat doe ik ook! Alleen maar als het een grote lap is anders vind ik het zonde! Dan ga ik er ook eens met m’n grote voeten op staan. Heeft ook zo z’n effekt ghehehe πŸ˜‰

  54. tycho's mama zegt:

    Wat lijken we toch weer op elkaar!! πŸ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    Hihi ga jij er ook op staan dan? Whaahaa 8)

  56. laura zegt:

    Ik was weer eens hier en wat zie ik: Bubbeltjesplastic.
    Nou heb ik weken geleden dat ook mijn log proberen te zetten maar ik kreeg dat niet van de site af waar dat stond..hoe doe je dat toch steeds?
    Ik word een vaste klant hierzo 8)
    Laura

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi ik heb een programmatje op m’n pc waar je zo die code kunt terugvinden. Wil je ‘m hebben?
    Ennuh…dat vaste klant mag hoor…je bent altijd welkom, ghehehe πŸ˜‰

  58. tycho's mama zegt:

    Dat we op elkaar lijken??? Nee, ik bedoel dat als het een klein stukje is, ik er ook niet op ga staan omdat dat zonde is hahahaha. Ga nog ff een logje prutsen, kom straks weer ff kijken hier!! Later! πŸ˜€

  59. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Hahaha ja dat is echt zonde he? Hahaha. Gewoon ff doordrukken hahaha πŸ˜‰
    Oke, dan kom ik strakkies weer ff spieken πŸ˜‰

  60. epie zegt:

    is me iets ontgaan tijdens het bubbeltjesdrukken,
    gaat het vriezen of sneeuwen ,er staat hier iets voor de deur dat dan naar binnen moet

  61. Emmelinda zegt:

    Hoe het bij jou is weet ik niet maar hier sneeuwt het al zowat de hele dag. Weliswaar natte sneeuw maar goed… πŸ˜‰
    Ben je al bubbeltjes-verslaafd? Ghehehe 8)

  62. colinda zegt:

    Goedenavond:,….ja leuk nopjesplastic ,….hahahhaha,…Nou hier heeft het eerst geregent en daarna is het over gegaan in sneeuw ,…bahhhhh,…en dat doet het nu nog steeds ,…als het nou blijft liggen is het nog wel leuk maar dat doet het ook niet ,… 😦

    Nou fijne avond verder,….

    Knuffieeeeeeeeeeeeeeee,…. πŸ˜€

  63. Emmelinda zegt:

    Haaaai goeie-avond! πŸ˜€
    Hihi en ik ben nou weer héél erg blij dat het niet blijft liggen. In het weekend gaat het nog. Maar morgen moet ik weer op de fiets naar school enzo. Dan fietst het toch niet zo makkelijk en in lopen heb ik geen zin hihi 8)
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Knufffff

  64. Sjoukje zegt:

    Leuk dat doe ik ook altijd, die nopjes kapot drukken geeft een klein knalletje, leuk tijdverdrijf.
    Voor jou
    Groetjes en nog een fijne avond! Sjoukje

  65. Emmelinda zegt:

    Jaaaa leuk is dat he? Voel ik me net een blij kind hahaha πŸ˜€ Ik verstop het nog net niet al is het soms wel ff slikken wanneer de kids met MIJn stukkie weglopen ghehehe πŸ˜‰
    Dank je wel lieverd! Groetjes en een hele fijne avond! πŸ˜€

  66. epie zegt:

    kruisbessen die geven ook zon geluid , wij hadden
    geen nopjes vroeger ,laat staan dat je ze kon laten knallen , hier was het heerlijk weer ,ben lekker
    ff weggeweest vandaar dat er iets nu naar binnen
    moet

  67. Emmelinda zegt:

    Oh en nou herinner ik me ook ineens die struiken bij de bakker tegenover met van die witte bessen er aan. Zijn dat kruisbessen? Nee geloof ik niet he? Die gaven ook z’n heerlijek knal. Zaten wel meteen je schoenen onder de smurrie als je niet uitkeek ghehehe πŸ˜‰

  68. epie zegt:

    jaaaaaaaaaah die bedoel ik , weet niet of het kruisbessen waren , wellicht weet iemand van de keukenprinsessen die je website bezoeken er iets van.

  69. Emmelinda zegt:

    Misschien heten ze gewoon witte bessen ghehehe. Ik zal eens effies googlen, misschien kan ik het daar wel vinden? Hihi

  70. Dinie zegt:

    zoals ws zovelen voor mij πŸ˜‰ vind ik het in het echt veel leuker πŸ˜€

  71. Emmelinda zegt:

    @Dinie; Tuurlijk, ik ook. Maar omdat dat niet aanwezig is dan maar even zo πŸ˜‰

    @epie;zoiets?

  72. epie zegt:

    ja zoiets maar wel groot , zijn kruisbessen niet groen met streepjes en niet te vreten zo zuur

  73. Emmelinda zegt:

    Ja ook ronder meen ik? Kruisbessen zijn volgens google zo:klikkerdeklikk
    Ziet er ook niet uit om je daar eens helemaal stijf aan te vreten πŸ˜‰

  74. Emmelinda zegt:

    euh…eten natuurlijk 8)

  75. erikisboos zegt:

    Timo krijgt altijd een stukje mee als hij bij vrienden van ons geweest is. Daar hebben ze hele rollen van dat spul. Ik moet zeggen dat het erg uitnodigend is om alle bubbeltjes te laten knallen.
    ps. Ik zal je geen gele roos aanbieden.

  76. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha echt wel he? Blijkbaar heeft toch bijna iedereen wel die neiging om er mee te spelen he? Ghehehe.

    Dat is aardig van je πŸ˜‰ Al had je er stiekum toch wel eentje teruggehad maareh…niet doorvertellen he 8)

  77. epie zegt:

    nou eigenlijk zien ze er uit dat je je echt stijf ben
    als je ze gegeten hebt maar dan voor altijd

  78. Emmelinda zegt:

    Whoehaa dat was een mooie cryptische omschrijving πŸ˜‰

  79. epie zegt:

    ja raadsels maken is mijn sterkste zijde ze oplossen is punt twee

  80. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb er nog eentje met sneeuwwitje en de zevende dwerg? Hahaha

  81. epie zegt:

    ben je ook zo blij met de olympische spelen ?

  82. Emmelinda zegt:

    Ja hoor…zo blijven er weer een boel mensen van de straat ghehehe. 8)

  83. Emmaly zegt:

    Zo net thuis van het werken en kom je nu ff gedag zeggen πŸ˜€

  84. Emmelinda zegt:

    Heeej da’s leuk! Dan wens ik je nog een fijne avond en voor strakkies lekker slapen meissie! πŸ˜€

  85. Emmaly zegt:

    van hetzelfde πŸ˜‰

  86. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Em πŸ˜€

  87. Liesbeth zegt:

    mag ik een nieuw stukje? deze is op…

  88. Emmelinda zegt:

    *geeft Liesbeth gauw een stukje en verstopt de rest van de rol op de rug*

  89. Emmelinda zegt:

    eh…achter de rug πŸ˜•

  90. Liesbeth zegt:

    Ha, dat zag ik! *pakt rol af en rent snel weg naar dr eigen log* πŸ˜‰ πŸ˜› 8) πŸ˜€

  91. Gonny zegt:

    Ha dank je wel…is mooi. πŸ˜‰

  92. Emmelinda zegt:

    *rent achter Liesbeth aan en roept “Houdt de dief!”*

  93. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Graag gedaan! Waren de foto’s nog groot genoeg gebleven?

  94. Liesbeth zegt:

    *is heeeeeeeeeeeel snel*

  95. Emmelinda zegt:

    *springt snel op fiets*

  96. Liesbeth zegt:

    *stapt in nieuwe auto πŸ˜‰ *

  97. Emmelinda zegt:

    *lacht want Em beseft dat ze niet harder kan*

  98. Liesbeth zegt:

    Hahaha, sorry ik zal op houden, Zo kom je wel aan je 100+ reacties πŸ˜‰

  99. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ben er al overheen zie ik πŸ˜‰

  100. Emmelinda zegt:

    Ha mooi! Ik zal morgen ofzo even die animatie voor Mel maken πŸ˜‰

  101. Ri@ zegt:

    Leuk dat je even op mijn foto web-log bent geweest πŸ˜› Soms is dat plastic wel handig om dingen op te sturen πŸ˜› πŸ˜›

  102. Emmelinda zegt:

    Ja hihi echt wel. En als ik zo’n pakketje krijg ben ik met de inhoud blij Γ©n het verpakkingsmateriaal ghehehe πŸ˜€

  103. jacqueline zegt:

    heel leuk emmelinda dat bubbelen. Ben niet meer te stoppen. πŸ˜€ Als je dat in je handen hebt ga je ook maar door πŸ˜€

  104. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…verslavend is dat he? Maf hoor hihi. πŸ˜€

  105. ::CharLi:: zegt:

    Eigenlijk maar een raar iets, dat negen van de tien mensen *waaronder ook ik hihihi* het leuk vind om bubbeltjesplastic te laten knappen, wat gebeurt er allemaal in onze hersens, dat wij zoiets leuk vinden??
    zo erg zelfs dat het bubbeltjes laten knappen op je PC verslavend werkt, ooit zo zout gevreten? πŸ˜‰ πŸ˜€

    Rare jongens *en meisjes* die mensen!

    Maar wat is Sammy weer een scheetje zo!

  106. Emmelinda zegt:

    Jaaaa jij zegt het; ik dacht het! Zou de persoon die bubbeltjesplastic verzonnen heeft wel weten hoe blij ie ons daar mee gemaakt heeft?? Hihi. Ik begrijp het ook niet. Een soort onschuldige vernietigingsdrang? Slopen zonder je schuldig te hoeven voelen? Hahaha. Om de knal hoef je het toch niet te doen. Da’s te verwaarlozen πŸ˜‰
    Hahaha en ja inderdaad…zelfs op de pc is het net zo leuk! Debiel he? Hahaha.

    Lief he, die gekke Sam. Zelf hij was er blij mee (en ik maar kijken of ie nog wat voor me overliet ghehehe)

  107. riannuh zegt:

    Hahah! πŸ˜€
    ik heb ook lekker geknald hoor!
    Geweldig. Vroegen hadden m’n zusje en ik altijd ruzie om dat spul als we een cadeautje kregen of zo….
    Gelukkig is dat nu over, maar als het gebeurd, vlieg ik snel weer naar je log! πŸ˜€ πŸ˜‰

  108. Emmelinda zegt:

    Hihi leuk he? Neem nog een stukkie, het staat er voor πŸ˜‰ Ghehehe
    Hahaha ja dat doen Stef en Mies dus ook. En dan pik ik het in πŸ˜› 8)
    Goed idee! Hier is genoeg. Tast toe, tast toe πŸ˜€

  109. Jaap zegt:

    Ik werd gecongratuleerd met 196 bubbels in 2 minuten en 6.6. seconden…. is dat snel? 8) (of hopeloos langzaam… πŸ˜• πŸ˜‰ )

  110. Emmelinda zegt:

    Oh weet je wat nou erg is? Nou heb ik dat spel al héééél vaak gespeeld en nΓ³g weet ik het niet. Ik klik meteen weer door om nΓ³g een keer te spelen. Maareh…wat mij betreft ben je een kampioen ! πŸ˜€

  111. epie zegt:

    bubbels knallen sneller op snellere pc , dus eerlijk
    vergelijken is onmogelijk.
    heb je tussen het eten van bifi s nog effe aan die witte
    bessen gedacht

  112. Emmelinda zegt:

    Ik heb vandaag nep bifi’s gehad. Van die dots van d’n Lidl. Niet lekker. Ben nu duis ernstig toe aan Γ©chte Bifi’s ghehehe πŸ˜€

  113. Nicky zegt:

    Oei… Ik klik morgen wel verder, ben nu pas op de helft! πŸ˜‰

  114. Emmelinda zegt:

    Hahaha verslavend he? Nooit aan beginnen voor bedtijd πŸ˜‰ Ghehehe πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

