Uit de oude doos, Take 7

Kleren passen in de stad vind ik een ramp. Heb ik eindelijk een pashokje weten te bemachtigen, sluit het gordijn slecht. Hermetisch afgesloten moet het zijn. Wat binnen het hokje is, is van mij (oke, op de uitgezochte kleding na dan….). Natuurlijk blijft er altijd zo’n kiertje open dus zoek ik een hoek in het piepkleine vertrek waar ik onopgemerkt blijf tijdens mijn inspanningen. Sjorren helpt immers niet veel meer. Die inspanning helpt misschien later bij het passen.

Eindelijk kan het “feest” beginnen. Ik hijs me in de broek. Tjemig…was dat echt mijn maat? Waar komen die extra billen ineens vandaan? Die had ik nog niet toen ik van huis wegging? Hmmm zo’n paskamerspiegel is dodelijk. Natuurlijk weet ik heel goed dat ik op mijn eigen manier mijn lijf een beetje uitgebouwd heb met wat extra wintervet in de vorm van mini-airbags. Tja, snoepen is zo lekker he?
Maar jeetje dit is geen gezicht. Komt ook vast door dat vreselijke TL-licht. Ik mag wel eens een zonnebankie zo te zien.

Omdat ik voel dat ik een minderwaardigheidscomplex sta op te bouwen besluit ik ermee naar buiten te treden. Nou ja…buiten het pashokje dan. Met kleren aan he.
AAAAAH! Daar staat iemand! Kssst, weg! (Waar is Hans Klok als je hem nodig hebt???) Laat mij zelf eerst voorzichtig bijkomen van mijn verschijning! Zo erg als iemand je staat aan te gapen terwijl je onwennig rond staat te draaien voor de spiegel. (Behalve natuurlijk wanneer de aanblik bevalt)

De verkoopster schiet tevoorschijn als een duveltje uit een doosje en vraagt:”En??? Wat vind je er zelf van?”
Hmm, tja daar probeer ik zelf net achter te komen. Wanneer ze je twijfel opmerkt zit de broek ineens als gegoten. Tsss, die mag wel eens naar de opticien.
Ik heb mijn twijfels over de oprechtheid. Die wil verkopen. Laat mij maar even alleen. Het liefst werd ik even onzichtbaar. Maar ja, dat past zo moeilijk he?

Ik doe het niet meer. Althans…alleen nog maar in een noodgeval. Thuis heb ik immers veel meer plek. Er rennen geen verkoopsters rond, ik bezit een fijne passpiegel en heb er prettig licht bij (van dat verdoezellicht hahaha). Ik ruil het later wel weer mocht het nodig zijn.

Voor mij is dit een PASKLARE oplossing!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

107 reacties op Uit de oude doos, Take 7

  1. leejo zegt:

    Wat is het toch heeeeerlijk om vent te zijn πŸ˜‰

  2. epie zegt:

    heel heel lang geleden was ik met miek in een
    kledingsboetiek en ze had in de paskamer een
    pakje gepast en de verkoopster vond het parachtig

    op het zelfde moment komt er uit een andere paskamer
    iemand met hetzelfde pakje
    ik zeg tegen tegen miek maar het is nu al gekreukt.

    gevolg twee vrouwen die zich gingen omkleden

  3. --Natazz-- zegt:

    Kijk dat is het voordeel als je in een stad woont, ik moet er een eindje voor rijden dus ik pas wel daar. Overigens had ik hetzelfde gedaan hoor als ik die kans had.

    En ik roep al maanden dat ik onder de zonnebank ga maar er komt helemaal niets van. Misschien deze week. hahaha.

    Slaap lekker
    Liefs Natazz
    Xx

  4. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha zeker weten. Al hoef ik zelden te passen hihi. Ik weet m’n maat en ik weet welke winkels fijne kleren hebben. Zit altijd als gegoten πŸ˜‰

    @epie; Whaahaa zou ik ook doen. Dan hoefde ik het ook niet meer. Soms heb ik een bééldige jas gekocht en wanneer ik dan op straat iemand tegenkom met zo’n zelfde jas vind ik dat niet leuk πŸ˜‰ Maar goed, dan moet ik het maar in BelgiΓ« kopen ofzo πŸ˜‰

    @Natazz;Ja dan moet je wel. Vreselijk he, zo’n pashokje?
    Hahaha nou ik ken er nog eentje. Ik kijk iedere morgen tegen een of andere bleekscheet aan in de badkamerspiegel. Ik herken haar vaag. Maar pfff om nou helemaal naar zo’n zonnebankendinges te gaan… πŸ˜‰

    SLaap lekker Natazz, Dikke knuffff van mij! πŸ˜€

  5. Emmaly zegt:

    haha erg he die pashokjes…ben altijd zo bang dat ze gewoon de gordijntjes opentrekken en daar sta ik niet op te wachten…pas altijd alles in zo hokje heb geen zin dan om weer terug te gaan hoor..en naar me kleur van mijn huid kijk ik niet meer want ik ben lid van melkunie πŸ˜€ πŸ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Ja hihi en als ik de kids meenam gingen die ook altijd liggen vervelen. Onder het gordijn door (en dan beweegt het gordijn mee), hokje in en uit. Aaargh gek werd ik daarvan!
    Hahaha van melkunie. Da’s een goeie. Ongelooflijk wat ben ik toe aan een zonnetje! Pffff πŸ˜‰

  7. Emmaly zegt:

    haha ja dan moet je dubbel op letten als de kids onder die gordijntjes gaan heb je zo niks in de gaten sta je daar een show weg te geven πŸ˜€ Het zonnetje ja dan zeg je me wat heerlijk hoor maar ook die moet ik vermijden is elke keer een gevecht om eruit te blijven zomers hihi

  8. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha is echt zo. En die kids hebben er helemaal geen erg in. Mama staat daar en mama is van hunnie. Dus wanneer ze me nodig hadden ging gewoon dat gordijn een stuk opzij. Aaaargh. Waarom verzinnen ze daar niet gewoon klapdeuren voor die je vast kunt zetten? En gewoon zachtaardig licht in het hokje. Een schemerkampje ofzo 8)
    Oeps, mag je niet in de zon dan? Verbrand je zo snel of bedoel je dat je dan verder niks meer doet de hele dag omdat het zo lekker is?

  9. zweefmakreel zegt:

    Bij ons schijnt altijd de zon

  10. Emmaly zegt:

    Ja of gewoon deuren erin met een slot en de hokjes wat ruimer maken dat is ook een idee πŸ˜€ Ja ik verbrand heel erg snel en sinds een paar jaar heb ik last van zonne-allergie en dat is geen pretje ik word gek van de jeuk..maar ja houd het toch niet tegen hoor want ga niet met dat mooie weer binnen zitten

  11. Nicky zegt:

    Hoi! Beetje druk weekend gehad en nu ook geen tijd om je logje te lezen! Ik duik mijn bed in en kom morgen even bij je lezen!
    Groetjes,
    Nicky πŸ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Ja dat ruimer maken is inderdaad geen overbodige luxe. En wat meer haakjes om je meuk aan op te hangen ghehehe. O ja en een luchtverfrisser want pfff wat ruikt het er meestal naar zweet. Begrijpelijk maar tΓ³ch he πŸ˜‰
    Aj dat is inderdaad geen pretje. En dat terwijl het eigenlijk zo lekker is die zon. Heb je dat al meteen of na een half uur ofzo?

  13. Pasula zegt:

    Heerlijk jouw verhalen, ik lees ze telkens met plezier en een grote glimlach van herkenning. πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Is goed meissie…ga maar lekker pitten! Slaap lekker en tot morgen…euh…straks! Groetjes en een knufff!

    @Pasula; Hihi dank je wel Pasula! Dat doet me veel plezier! πŸ˜€

  15. leejo zegt:

    Ik ga plat, wekker loopt over 5 uurtjes weer af πŸ˜• truste meis.

  16. Emmelinda zegt:

    Ai, doe maar gauw dan πŸ˜‰ Ik ga ook zo. Welterusten Leejo! πŸ˜€

  17. Emmaly zegt:

    ik reageer hier eventjes hoor haha…ja die poezenplaatje heb ikzelf helemaal versiert ga het nu een beetje leren hoor…die opdracht had ik fout gedaan maar inmiddels weer over gedaan en nu was tie goed

  18. jacqueline zegt:

    heel herkenbaar verhaal πŸ˜€ En dan de kinderen die gewoon je gordijn open doen haha. Bestel liever via internet is wel een gok maar kan ik het lekker thuis ongegeneerd passen πŸ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Leuk he, om nou zelf je plaatjes te versieren enzo? En je kunt ze nog kwijt ook op je log. Da’s het leukste. Anders staan ze maar wat op je pc. Is ook zonde! Met die lesjes leer je wel een boel he? πŸ˜‰

    @jacqueline; Hihi ja lastig he? Nu ze op school zitten ga ik lekker in die tijd winkelen. Heeft niemand er last van en ik kan op m’n gemak inslaan πŸ˜‰ Als ik moet passen doe ik het wΓ©l weer thuis.
    Ik heb nog nooit kleren besteld via internet maar ik neem aan dat het net zo fijn is als bij ’n Wehkamp of ’n Otto??

  20. zweefmakreel zegt:

    Bij ons past het altijd πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Daar ben ik blij om zweefmakreel πŸ˜› Hoef je niet uit het water om te passen 8)

  22. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Hele fijne dag πŸ˜€

  23. rebecca zegt:

    hihi leuk dat plaatje πŸ™‚ maar um goedemorgen πŸ™‚

  24. Gonny zegt:

    Hahahaha….ja thuis passen is veeeel beter…..endan met die kinderen haha maar ik doe nou hetzelfde bij hunhahaha.

  25. Miep & Vrouw zegt:

    Whahahah, wat herkenbaar…
    Leve de Wehkamp! Geen verkoopsters die roepen, stÑÑt éééénig, en die kleur helemaal geweldig…
    Nee lekker in je eigen huis, uitzoeken achter de péécéé en passen als het jou uitkomt!

    Ja wehkamp punt ènèl en ik, zijn dikke vriendinnen!

  26. Tycho's mama zegt:

    Hahahahah die MIEP is me net voor zeg. Wilde ook zeggen: Lange leve de postorderbedrijven!!! Gewoon bestellen, desnoods van 1 broek 2 verschillende maten en wat niet past sturen we terug. Geweldig! Vooral met badpakken enz. is dat ideaal, want welke vrouw wil nou vrijwillig een badpak/bikini passen in een pashokje???? πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Haaai Leejo, goeiemorguhhh! Ik wens je een hele fijne dag! πŸ˜€

    @Rebecca;Hihi past er goed bij he? Ook voor jou een goeie morgen! πŸ˜€

    @Gonny;Whaahaaa jaaaa daar verheug ik me nou al op. Mies heeft trouwens een ongelooflijk drang naar pashokjes. Vooral op zaterdagmiddag. GETVERRRR. Doe ik dus mooi niet aan mee. πŸ˜‰

    @Miep; Hihi ja dan is het echt een uitkomst. Alleen heb ik wel eens een paar keer iets uitgezocht en dan kreeg ik het thuis maar was de kleur niet zoals op de afbeelding. Kon het weer terug. Sindsdien koop ik er niet meer πŸ˜‰

    @Tycho’s mama;Ja brrr…dΓ‘t is helemaal een ellende! Gelukkig weet ik wat badpakken betreft psies waar ik moet wezen. Dat gris ik van de rekken en dat past. Al heb ik er wel een paar bij Wehkamp besteld. DΓ‘t dan weer wel.

  28. Ohhhhh ja een nachtmerrie krappe pashokjes ,tl licht , enge slijmende verkoopsters…. ( en waarschijnlijk een lach spiegel , want zo zie je er thuis in de spiegel toch niet uit …….):(

    Fijne maandag Liefs xx Ylone πŸ˜€

  29. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Als ik ergens van baal dan is het wel als je maar net je voet over de drempel heb gezet in een boetiek of wat ook en zo’n verkoopster komt gelijk op je af .En wat ik ook erg vind als je iets aan heb en je komt dat bekende pashok uit goh,wat staat dat leuk terwijl je zelf iets heb het staat mij niet.Net wat je zeg het bekende verkoop techniek.Mar goed we blijven πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ Ik wens je een fijne maandag.Veel liefs en een knuf πŸ˜€ πŸ˜‰
    Bianca

  30. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends; Verschrikkelijk is dat he? Smeren ze je een lelijk en veel te duur setje aan. Alleen door dat geslijm waardoor je je even heel erg mooi voelt ghehehe. En die spiegels? Klopt echt niks van! πŸ˜€
    Fijne maandag! Liefs πŸ˜€

    @Bianca;Goeiemorgen Bianca! πŸ˜€
    Ja getver…en als je de zaak iets verder in gelopen bent meteen:”Kan ik u helpen”. Alsof ik dat al weet wanneer ik ga shoppen. Daarbij, wat ik persΓ© wil hebben is er toch nooit. πŸ˜‰ Ja psies. Je twijfelt toch niet voor niets? Stiekum weet je al dat het niet staat. Ze proberen het goed maar wanneer zij zeggen dat het leuk staat hang IK het terug. Vooral wanneer ze er zelf niet uitzien πŸ˜› hahaha
    Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Knuffie en veel liefs! πŸ˜€

  31. Miek zegt:

    Daarom koopt Miek zo weinig kleren.
    Ik heb daar ook zo’n hekel aan. Paskokken zijn altijd te klein, te licht en je ziet er altijd, juist die dag op de een of andere manier super uitgeput uit! πŸ˜‰
    Ennuh, wat dacht je van die bikini’s???? Een bikini moet goed zitten, maar helaas moet ik altijd een bikini hebben wanneer het nog koud is, dus sta je met hartstikke zon-loos lijf te kouwbekken in die bikini die je op je onvoordeligst laat zien. En dan volhoudentot je de perfecte bikini hebt gevonden!!! πŸ˜‰ πŸ˜€

  32. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…badmode passen met sokken aan! Walgelijk gezicht is dat he? Op de een of andere manier staat dan ook werkelijk niks! Terwijl het thuis, zonder afdruk van je sokken in je velletje, best aardig zou zijn in je eigen lamplicht hihi.

  33. meta1973 zegt:

    ja! heb er ook een hekel aan en ik doe het tegenwoordig net als jij! neem het mee naar huis om relaxed te passen!!!!! heerlijk! of ik bestel een hele lading bij de otto en ga dat hier thuis eens uitgebreid passen en stuur veel weer terug en houd dat wat echt leuk is! geen gezeur van die verkoopmiepen aan mn hoofd maar gewoon de eerlijke en ongezouten mening van Martin!

  34. Emmelinda zegt:

    @meta1973; Ja en nu je bijna overal een maand de tijd hebt om het spul een keer terug te brengen is het nΓ³g aantrekkelijker om het thuis te proberen he? Wat Otto enzo betreft is het ook veel makkelijker geworden dan eerst. Ik kan me nog herinneren (pas op, oma vertelt hahaha) dat je eerst naar het postkantoor moest om de boel terug te sturen. Nu komen ze het halen (tenminste…Wehkamp, van die andere bedrijven weet ik het niet ;)). Super πŸ˜€

  35. bedankt voor je felicitatie πŸ˜‰
    Fijne dag vandaag πŸ˜‰

  36. bedankt voor je felicitatie πŸ˜‰
    Fijne dag vandaag πŸ˜‰

  37. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik pas ook nooit meer wat hoor.
    Je krijgt het altijd zo benauwd in die hokjes.
    En als het echt niet past kan het altijd weer terug.
    Leuk weekend gehad?
    Maak er een mooie maandag van!
    Lieve groetjes van Marjan!

  38. Emmelinda zegt:

    @Mama van Brandon; Niks te danken hihi, graag gedaan πŸ˜€

    @Marjan; Goedemorgen Marjan πŸ˜€
    Vreselijk is dat he, de ene trui krijg je gewoon niet over je lijf vanwege het klamme zweet hihi. Ik vind het echt verschrikkelijk. Ik weet ook dat er camera’s zijn. Voelt ook niet zo prettig πŸ˜‰
    Yep het was een heerlijk weekend! Het is zo voorbij he? Heb jij ook een fijn weekend gehad? Dat lees ik waarschijnlijk zo meteen wel op je log he? πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne maandag! Groetjes van mij! πŸ˜€

  39. Monique zegt:

    Goedenmorgen.. πŸ˜€

    Ik heb ook zo een ontzettende hekel aan die pashokjes,ik ga er echt niet in. Neem het altijd mee naar huis,en als het niet goed is ruil ik het wel weer.
    Ik heb een paar keer meegemaakt dat ik erin stond en ineens iemand het gordijn open trok.
    Wat nou lekker prive’ ? pffff… Hahaha.. 8) En die spiegels daar vertrouw ik ook nooit,kunnen wel camera’s achter zitten. Nee ik doe liever iets meer moeite. πŸ˜‰ *om het terug te gaan brengen* hahahaha..

    Fijne dag vandaag
    Knufffffffff

  40. Miep & Vrouw zegt:

    En dan roepen de meeste vrouwen ook nog eens dat winkelen leuk is!!
    Daar snap ik dan weer helemaal niks van.
    Alleen als het voor dingen is in huis, bloempotten, prutteltjes en tuttebelletjes dat vind ik dan weer leuk!

  41. Emmelinda zegt:

    @Monique; Goeiemorgen πŸ˜€
    Verschrikkelijk he, dat passen. Nee niet echt mijn hobby. In sommige winkels mag je niet ruilen. Zooo ouderwets. Dan moet je wel. Die vermijd ik het liefst hihi. OF dat je mag ruilen maar geen geld terug krijgt.
    Ja dat ze per ongeluk een gordijn opentrekken komt vaker voor. Is net zoals dat wc-verhaal van laatst. Ze kijken gewoon niet uit hun doppen πŸ˜‰
    Nee ik moet er ook niks van hebben, getverdegetver.
    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag! Knuffff

    @Miep; Ja psies. DΓ‘t vind ik ook leuk winkelen. Hebbedingen verzamelen. Kleren uitzoeken vind ik verschrikkelijk. Vooral als ik ergens heen moet en ik geen flauw idee heb wat ik wil ofzo. Dan ga ik ook het liefst alleen. Daar word ik zo kribbig van ghehehe. Ja erg he? πŸ˜‰

  42. Tycho's mama zegt:

    Wat ook leuk is, is op die dag van de maand gaan als je jezelf helemaal niet meer leuk vindt!!!! Dan ben je al chagerijnig als je alleen maar aan pashokjes denkt, aargh! πŸ˜•

  43. Weet je dat jij geweldig mooi schrijft;)

    Ach dat vinden meer mensen, gezien de belangstelling;)

  44. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Whaahaa jaaaa dan ga je eigenlijk om jezelf te troosten en oooo wat kom je dÑÑr sjagie (en bezweet) van terug! Hahaha πŸ˜€

    @watspreektjouaan; Oooh wat lief! Jij mag terugkomen! *smak* Dank je wel πŸ˜€ Fijne dag verder πŸ˜‰

  45. Fuzzy Bear zegt:

    ha, nog iemand met een pashokjesfobie πŸ™‚
    het avlt mij ook altijd op dat die benen van mij opeens wel erg dik zijn, waar komen die putjes vandaan, en ben ik echt zo bleek?
    waarom zijn die hokjesook zo verrekte klein?

    heel herkenbaar wat je geschreven hebt.
    Al pas ik er nu misschien beter in nu ik 5 kilootjes kwijt ben!

  46. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja en weet je, wanneer je je broek net uitgetrokken hebt om het een ander te passen ziet die buik er ook niet fris uit met die rimpels en afdrukken van de band en de rits ghehehe. En die putjes zitten vast en zeker op de spiegel om te pesten. Kan niet anders πŸ˜‰
    Wow 5 kilo al? Wat ben je brÑÑf geweest zeg! *steekt duim omhoog*

  47. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda, ik kom je eerst vlug ff een fijne namiddag wensen, wij zijn juist terug van het ziekenhuis in Leuven. Kga vlug ff een logje maken en dan kom ik vlug jouw logje lezen en er een reactie op geven. Fijn dagje nog.
    dikke knuffff
    Claudia

  48. Emmelinda zegt:

    Haaai meissie! Is goed, ik was al wezen kijken of er een verslagje op stond van de verjaardag πŸ˜‰ Dan kom ik straks weer even spieken πŸ˜€
    Hoe was het gegaan in Leuven? Enfin, dat zal er zo ook wel bij staan denk ik? Ik wens jou ook nog een fijne dag. Veel sukses met je log hihi ennuh…tot strakkies πŸ˜€
    Dikke knufffff

  49. Jullie ook een fijne dag
    druk, druk druk. Had een originele reactie willen verzinnen maar is er nog niet van gekomen. Die rotmonteur van die rotverwarming is weer de halve dag geweest…..

  50. Claudia zegt:

    Ik ben er weer, logje is klaar en daar staat idd alles in…

    Dit verhaal van je is zooo herkenbaar…. Daarom neem ik altijd Philippe mee. Hij is dan mijn hoogst persoonlijke bodyguard die dan voor het pashokje komt staan, wel gemakkelijk, ook al vind hij dat niet altijd even fijn, maar dat is bijzaak… hahaha, maar ik vind het wel lief πŸ™‚
    knuffie

  51. Emmelinda zegt:

    @Jan, MariΓ«lle en Rona; Ai, zit je nou de hele tijd te blauwbekken of valt het wel mee? Komen ze nog terug of is het leed nou eindelijk geleden?

    @Claudia; Dan ga ik zo meteen naar je logje om het te lezen πŸ˜‰
    Hihi ja zeker weten dat het lief is! Als ik al pas stuur ik Marc weg. Dan kan hij naar een andere winkel. Anders voel ik me zo opgelaten omdat ie dan zo lang moet wachten hihi.
    Knuffie πŸ˜€

  52. Claudia zegt:

    Ik heb Philippe daar echt wel nodig en dan niet alleen om bodyguard te spelen voor mijn pashokje, maar vooral om te keuren wat ik aantrek. Iets wat hij absoluut niet mooi vind zal ik ook nooit kopen en gelukkig voor mij heeft hij een goede smaak πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    Ja dat is een ander verhaal πŸ˜‰ Gelukkig maar dat jullie smaken overeenkomen. Marc durft al jaren niks meer te zeggen. Geintjuhhh. Ik weet wat hij mooi vind, gelukkig hoef ik me niet aan te passen. Ik koop wat ik mooi vind en blijkbaar is dat altijd goed πŸ˜€ πŸ˜‰

  54. Geertje zegt:

    Hahahaha πŸ˜› Sinds de tweeling heb ik een extra zwemband ontwikkeld; ondanks push ups en dergelijke wil deze maar niet verdwijnen πŸ˜• En dat terwijl ik jaren heb staan zwoegen mijn gewicht op peil te krijgen. Voor mij ook de duistere passpiegel thuis en een bemoedigende oordeel van mijn ega πŸ˜‰ Sja, een beetje zelfvertrouwen is zeer wenselijk! πŸ˜›
    Off topic; die schoolkeuze is hier een ramp! Als je een goede school wilt is het werkelijk zenuwslopend!!!
    Fijne dag!! πŸ˜€ Liefs en knuffff

  55. Emmelinda zegt:

    Erg is dat he? En maar thuis afbeulen om zo voordelig mogelijk voor de paskamerspiegel te kunnen draaien. Maar goed, dat werkt niet met dat felle ongezellige licht.

    Ik geloof meteen dat je er niet goed van wordt. Maar moet je nou nog meer van die scholen benaderen? Is dat bij iedere school? Jeetje. Wat raar dat het hier dan heel anders is? Is dat een proef van een paar jaar of is dat altijd zo geweest? Nou goed, een ramp blijft het. Ik zal voor je duimen dat je je dochter op die school krijgt πŸ˜‰

    Jij ook een hele fijne dag Geertje! Knuff en veel liefs πŸ˜€

  56. Rianne zegt:

    Ach ja….pashokjes….ik weet er alles van.
    Vooral in combinatie met kids… πŸ˜‰

  57. Emmelinda zegt:

    Heerlijk he? Maar niet heus πŸ˜• πŸ˜‰

  58. Neen Emm, wij lijden nog steeds πŸ˜€

  59. Het smerigste van een pashokje vind ik de vloer…
    Jan.

  60. Sjoukje zegt:

    Die pashokjes daar heb ik altijd ruzie mee.
    Het gordijn blijft altijd op een kiertje staan, en dan die passpiegel ik schrik me iedere keer een ongeluk als ik erin kijk. En dan heb ik het ook nog altijd bloedheet in dat hokje, en weet ook niet waar ik al mijn kleren moet laten. Voor mij geen pashokje meer, ik neem alles mee naar huis en daar kan ik het op mijn gemak passen, zonder een bemoeizuchtige verkoopster. πŸ˜‰
    Fijne maandag! Sjoukje

  61. rietepietz zegt:

    Ik gebruik ook bij voorkeur jou methode Emmelinda en gelukkig kan dat vaak .Als het Γ©cht niet ander kan ben ik razendsnel met passen , en inderdaad , de spiegels zijn Γ©cht ongenadig .Liefs Riet

  62. Emmelinda zegt:

    @Jan; MariΓ«lle en Rona; O jakkes…en hoe lang gaat dat geintje nog duren? Tsja daar hebben jullie waarschijnlijk ook geen idee van? πŸ˜•
    Jaaaa een paskamervloer IS ook vies. Hebben al die zweetvoeten op gestaan getver de getver 😦

    @Sjoukje; Jaaaa heerlijk he? Ik vind het nog steeds genieten om alles thuis te passen. Nadeel is dat ik dan wel weer terug moet maar ach…ik troost mezelf wel in de stad ghehehe πŸ˜‰ Beter in een vertrouwde omgeving dan inderdaad met een bemoeizuchtige verkoopster! πŸ˜€ πŸ˜‰ Jij ook een fijne maandag! πŸ˜‰

    @Rietepietz; Heerlijk als je in die gelegenheid bent he? Ik geniet er ook weer iedere keer van. Hier is het zo dichtbij dat ik snel efffies heen en weer kan als ik moet ruilen zonder veel tijd kwijt te zijn. Gelukkig hoeft het maar zelden πŸ˜‰ Veel liefs!

  63. colinda zegt:

    Ik kom je nog even een fijne avond wensen ,….ik heb geen tijd gehad voor een nieuw logje morgen weer een dag ,..hahahha πŸ˜€
    En pashokjes breek me de bek niet open zeg ,….vreselijk hoe je eruit ziet als je daar in kijkt ,….je heb ineens megakraters in je benen,…..en alles zit er anders uit ,….hahahahahaha,…nee ik wordt nooit zo vrolijk in zo’n pashokje ,… πŸ˜€
    Maar soms moet je wel hΓ© ,… πŸ˜‰

    Dikke Knuff en een fijne avond ,….. πŸ˜€

  64. Gonny zegt:

    Getver…as je daar aan denkt hihi die vieze zweet kakkies hahaha…
    Wil je nog es bij mij kijken???
    Nieuws over Tamara….. πŸ˜€

  65. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Nee grinnik…eigenlijk moesten we een bond tegen pashokjesterreur oprichten he? Dit kan gewoon niet langer zo πŸ˜› πŸ˜‰
    IK wens je ook een hele fijne avond. Dan kom ik morgen kijken of het gelukt is met een nieuwe log πŸ˜‰
    Knuffies! πŸ˜€

    @Gonny; Brrr nee liever niet. En vaak ontbreekt er ook nog een stoel om je kleren op te leggen. Die gooi ik dan gewoon over de reling heen van het gordijn ofzo ghehehe. Niet op de grond πŸ˜‰
    Is goed, ik kom er zo aan πŸ˜€ Ik hoop dat het is wat ik denk dat het is πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Patrick; He getver. Daar doe ik niet aan mee hoor :p πŸ˜‰

  66. Yvonne zegt:

    Ik ga alleen nog maar voor de hokjes met spiegels er in. Ik wil niet gekeurd worden door een magere hein slanke verkoopster. Bah.

  67. Emmelinda zegt:

    Of ik kies voor een winkel waar de verkoopsters hun buik etc over de broekrand hebben hangen. Voel ik me héérlijk ghehehe

  68. Pashokjes zijn de slechtste uitvinding ooit, ze moeten gewoon riante kamers maken met (jou) verdoezellicht of een goede dimmer.

    Enne…..

    Baasje beetje ziek, vandaar een plakkertje van Lobbes.

    Poot van Lobbes

  69. Emmelinda zegt:

    Ja psies…jij snapt het. Tot die tijd blijf ik liever thuis passen πŸ˜‰

    Ah arm baasje. Lobbes, zorg jij goed voor hem?
    Beterschap en een hele dikke knufff

  70. leejo zegt:

    Wat is weblogland weer traag hΓ©? πŸ˜•

  71. Emmelinda zegt:

    Ja ongelooflijk. Is al een hele poos zo he? 😦

  72. leejo zegt:

    U ook een hele fijne avond Mevrouw Emmelinda πŸ˜‰

  73. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks! πŸ˜€ Daar zal ik me aan houden πŸ˜‰

  74. remco zegt:

    jemig sta je nu nog die broek te passen voor die spiegel lekker besluitloos typ 8)

  75. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik durf niet meer uit het hokje te komen. Die broek gaat niet meer uit 8)

  76. remco zegt:

    *pakt ff de blikopener* ff helpen πŸ˜‰

  77. Emmelinda zegt:

    *kijkt angstig* Pas je wel op voor mijn poezelige velletje? 8)

  78. Alida zegt:

    Wat die verkoopster ook zeg. “wat vind je er zelf van”???
    Het lijkt mijn man wel, zegt nooit gewoon dat hij het mooi vindt of niet. Maar vraagt dan “hoe het zit, zit het lekker”. BAh bah bah. Vind/vond passen ook vreselijk. Ga de laatste tijd alleen nog maar met een vriendin winkelen en dat gaat heel (lees veel kleren kopend) goed. πŸ˜‰ πŸ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee daar heb je dan ook niks aan. Ik heb eigenlijk wel mazzel. Als ik het vraag dan zegt ie dat een andere kleur beter zou zijn of dat het wat ruim is (dit lijkt verdacht veel op slijmen om zijn lievelingseten te krijgen nietwaar? Ghehehe). Het klinkt allemaal nog heel oprecht. Was ‘m geraden ook. Ik mag bij hem namelijk ook de aan te schaffen kleren van commentaar voorzien πŸ˜› 8) πŸ˜‰

  80. Trouwens ben vroeger jarenlang kledingverkoper geweest en als er een stel binnen kwam om voor hem iets te kopen, moest je altijd zorgen met haar goede maatjes te worden.
    Want hij kon passen wat hij wilde maar zij had de broek aan. πŸ˜€

  81. Emmelinda zegt:

    Hee thanks! Ik zit met de laatste zin van een nieuwe log. Ik denk dat ik met jouw laatste zin wel iets kan doen ghehehe. Ff goochelen πŸ˜€

    Maareh…dat klopt helemaal. En wanneer we gaan winkelen weet ik psies waarom ze in een electronica-zaak Marc aanspreken. In al die jaren is nog niks veranderd he? Ghehehe

  82. Gonny zegt:

    Eeey bij ons moet ik gewoon kleren gaan kopen voor Mari…as ik maar iets aan heb zegt hij…..die spoort niet..hahahahaha..wel lekker makkelijk as je zo kan denken hΓ©. πŸ˜›

  83. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nou! Dan ben je mooi snel klaar. Ik ben er trouwens een logje over aan het schrijven. Over mijn kleding-koop-gedrag ghehehe 8)

  84. Gonny zegt:

    Whahahahha zal wel lang worden…whoehahahaha.

  85. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Ghehehe. Ik weet eigenlijk niet of ik ‘m moet plaatsen. Krijgen jullie een scroll-arm van πŸ˜›

  86. Gonny zegt:

    Ohw da maakt niet uit….da’s leuk, die scrollarm dan hΓ©, hahhaahhahahahahahahahahahahahahaha. πŸ˜›

  87. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja wie weet. Ik vind het wel lachen πŸ˜‰ HAAATSJOE. Sollie…ik moest niesen *veegt scherm schoon*

  88. Gonny zegt:

    Goh wa’s wel hard , hier zit het ook helemaal vol…hihihi och laat ik Speedy wel aflikken…

  89. Emmelinda zegt:

    Whaahaa als Speedy nog maar iets voor Sam overlaat. Heuh wacht ff…op mijn hand zit ook nog πŸ˜›

  90. Gonny zegt:

    Trouwens beter niesen dan een sch**t hahahahha .

  91. Emmelinda zegt:

    Hahaha vooral beter dan zo’n natte versie ja ghehehe 8)

  92. Gonny zegt:

    Whahahaha…maar nou ga ik weer slapen……truste..

  93. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Gonny! Tot morgen πŸ˜€

  94. Ik verbaas me werkelijk over de populariteit van jouw log;) Hoe doe je dat joh?

    Hoewel, ik heb vandaag al gezegd dat je geweldig schrijft;) Thats it;)

  95. Monique zegt:

    Ik kom je even welterusten wensen..

    Slaapse voor strakkies en ik wens je alvast een fijne,gezellige valentijnsdag toe.

    Dikke knufffffffffffff

  96. Emmelinda zegt:

    @watspreektjouaan; Ik heb ze persoonlijk allemaal het mes op de keel gezet. Dat helpt een boel ghehehe. Nee geintjuh. Aidoontnoo???

    @Monique; Heeej Monique! Slaap lekker meissie!
    Ik doe niet aan Valentijnsdag maar ik maak er wel een fijne dag van oke? Jij ook πŸ˜‰
    Knufffff

  97. Aha… ook een manier;)

    Goh en ik kom al zonder mes drie keer op een dag;)

  98. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat is helemÑÑl geweldig! πŸ˜€ Jij mag blijven! Ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

  99. Maar dat doe ik niet, ik ga slapen;)

    Maar ik kom zeker terug

    I promise!

    Weltrusten;)

  100. Emmelinda zegt:

    Hihi dan wens ik je een hele fijne nachtrust! Slaap leker! Tot de volgende keer! Gezellie πŸ˜€

    Whaahaa ja ik zag het! πŸ˜€ πŸ˜‰ Thanks!

  101. Nicky zegt:

    Grijns! Mijn dochter heb ik inmiddels wel afgericht; die blijft wel van het gordijntje af. Maar mijn moeder… die leert het nooit! Gezellig samen shoppen en voor je het weet sta je half naakt tentoongesteld in het pashokje… πŸ˜‰

  102. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa, dan vrees ik dat je beter met je dochter kunt shoppen om kleren te scoren en met je moeder voor eh…plantjes, hebbedingen enzo πŸ˜‰

  103. Dinie zegt:

    hahaha, ik heb zelfs een hekel aan winkelen. http://www.wehkamp.nl de ideale manier maar ja niet Γ‘lles is leuk daar πŸ˜‰ 8) πŸ˜•

  104. Emmelinda zegt:

    Nee dat vind ik dus ook een nadeel. Maar goed, in de stad vind ik ook niet alles leuk πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

