Klant-vriendelijk?

Afgelopen zaterdag liep ik met Stef over de markt. Omdat ik de tassenkraam ontdekt had (onzin, ik wéét gewoon waar ie staat. Daar draaien mijn voeten automatisch naar toe!) navigeerde ik m’n kleine vriendin de rekken door. Ik wilde graag een nieuwe tas. Tuurlijk. Dat wil ik altijd. Stef, ook de beroerdste niet, hielp me met uitzoeken.

Ik had het al in de gaten; Er moest nodig iets bijgespijkerd worden bij Stef voordat ze als échte vrouw door het leven kan. De tassen die ze me voor hield zijn te klein (vrouwen hebben héél wat belangrijke zaken mee te zeulen, nietwaar? *grijnst samenzweerderig*) , die andere tassen gaan door voor hutkoffers en dat soort is ongelooflijk onhandig.

Enniewee (anyway), ik voelde ogen op me gericht. Ik keek op en zag nog net dat de marktkoopman gezichten stond te trekken. Hij stond me daar een partij na te doen! (Tsja, ik kan er ook niks aan doen dat mijn gezicht een open boek is. Wanneer ik een model lelijk vind kan ik niets anders doen dan me fronzend afvragen who the f*ck dat ontwerp nuchter verzonnen heeft). Het was werkelijk waar nogal ronduit onbeschoft. (Zo. Overtuigd?) Hij hield meteen op toen ik het in de gaten kreeg. (Tsja…als blikken konden doden he…ghehehe)

Ik griste het handje van Stef en zei dat we die tas wel ergens anders gingen scoren. Die man zag zijn droomvilla zeker langzaam in mist opgaan want hij probeerde het goed te maken met: “Het was een geintje”. Nou vind ik dit soort dingen niet grappig. (Had ik al gezegd dat het werkelijk waar nogal ronduit onbeschoft was?) Dus dat zei ik hem ook. Waarop meneer de grapjas *braak* vroeg of ik soms gestrest was. Het is dat ik me heel goed kan beheersen. Anders was ie nou de trotse eigenaar van een blauw oog geweest. Ik riep over mijn schouder dat hij zelf gestrest was en liet een krachtterm(-pje) horen als van een boomvrucht waar eekhoorntjes dol op zijn.

Even schrok ik. Het is niet mijn gewoonte om als een viswijf (al viel het volume wel mee) te staan schelden op straat. Zeker niet met je kind in de buurt. Kwestie van je fatsoen houden. Maar *wijst met vinger* hij begon! Dat Stef het geweldig vond (ze had zich blijkbaar ook staan verbazen over zijn aktie) bleek toen ze me een compliment gaf. Begin van dit jaar nam ik me voor om meer van me af te bijten. Niet meer met problemen of zulke voorvallen te blijven zitten. Op de een of andere manier schijn ik het te kunnen. Het is de zoveelste overwinning op een rij. Oke, nou heb ik nog geen nieuwe shopbuidel….

Maar die overwinning voelt fanTAStisch!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klant-vriendelijk?

  1. Emmelinda zegt:

    De directie van deze weblog stelt zich niet aansprakelijk voor muis-of-scrollarmen ten gevolge van het lezen van deze laatste log.

  2. leejo zegt:

    Emm, jij bent de enige vrouw in de wereld waar ik een keer boodschappen mee wil doen 😉

  3. jacqueline zegt:

    Wat een onbeschofte *** zeg. Weet niet of ik zo als jouw gereageerd zou hebben (ben nogal en scheiterd) maar kopen of terugkomen zou ik zeker niet meer doen. Schouderklopje voor jouw 😉

  4. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Whaahaa dat is dan meteen de laatste keer dat je dat wil ghehehe. Pas op hoor, misschien hou ik je er nog aan ook 😛 😉

    @jacqueline; Verschrikkelijk he? En zo stond ie volgens mij al een poosje. Hahaha weet je, normaal ben ik ook een schijterd. Nou ja, dan ben ik de wijste. Slik ik het maar. Maar inderdaad…teruggaan zal ik er niet snel. Alhoewel…die tassen roepen me natuurlijk wel altijd ghehehe 😉 8)

  5. GekinblacK zegt:

    Ik trek altijd gekke bekken als ik jouw logjes lees, is dat net zo erg ? Gnifful 😉

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nee dat is begrijpelijk. Vooral wanneer je met je ogen gaat draaien en het uit zucht ghehehe

  7. leejo zegt:

    Ja oké maar ik denk dat het die ene keer gillen is 😀

  8. Gekinblack zegt:

    Trouwens, de schadeclaim ivm mijn scrollarm is al onderweg, je hoort nog van me. 😛

  9. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Hahaha van jouw kant of van mijn kant gezien? Ghehehe 😉

    @GekinBlack; Niet zeuren. Ik had al een hele alinea geschrapt *jank* 😛 😉

  10. GekinblacK zegt:

    *jaloers, omdat ik na 1 regel typen al geen inspiratie meer heb* Ook jank. 😉

  11. Emmelinda zegt:

    Troost je. *reikt zakdoekje aan* Ik heb nou ook even geen inspi. Ik ga morgen een boel uitvreten denk ik. Kan ik weer typen 😉

  12. leejo zegt:

    Hahahaha, was weer een inkopertje bij mij hé 😉
    van mij kant ( denk ik ) 😀

  13. Pasula zegt:

    Hahaha dat laatste woord, heerlijk!! 😀
    Tja ik had die vent aangekeken en gezegd: “Zal ik een dokter voor u halen? U heeft of last van aanstelleritus of dierlijke gedragsneigingen richting aap of papegaai, lijkt me niet echt bijster gezond.”
    En dan over de markt roepen: Deze tassen zijn besmet met het vogelvirus!! Niet aanraken svp.

    Stom van deze man, hij kan binnenkort zijn tassen wel inpakken, als je 1 klant negatief behandeld komen minimaal 10 potentiele klanten dat te weten en haken af.

  14. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik wist het al voordat ik het berichtje wegklikte. Is altijd grappig als er dan psies staat wat ik dacht 😉 Maareh…raar he dat die berichten van mij altijd verdwijnen op jouw log. Heb jij een spamfilter ingebouwd ofzo 😛 😉
    Hahaha…wie weet. Ga ik met jou boodschappen doen. In jouw buurtsuper 😉 Ghehehe. Ik wil dat personeel nou wel eens zelf zien 😉

  15. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Hihi 😉
    Weet je, ik was er zo ondersteboven van dat ik al blij was dat ik tóch al wat kon uitbrengen. Ik wist gewoon niet wat ik zag. Thuis wist ik natuurlijk een boel. Is altijd zo. En je hebt gelijk. Ik hoop dat heeeel veel mensen dit lezen. Jammer dat ik geen naam van die tassenvent heb anders schreef ik z’n naam er nog bij 😛

  16. leejo zegt:

    super de boer pagelaan, elke dag rond half 11, en nu ga ik plat en wens jou een goede nacht en welterusten 😀

  17. Monique zegt:

    Hahaha.. Eindelijk is hij er gekomen 😉 hahahaha.. Leuk verhaal geworden *lig dubbel van lachen*

    Maar goed… Ik ga slapen, trusten en tot de volgende keer. Dikke knuffffff

  18. Emmelinda zegt:

    Heej volgens mij ben ik daar eens geweest. Lang geleden hoor hihi.
    Welterusten Leejo! Slaap lekker 😉

  19. Emmelinda zegt:

    @Monique; Heej Mootje, nog wakker? (stomme vraag ghehehe). Ja grinnik…het heeft effies geduurd he? Maar goed…nu was ie dan eindelijk naar m’n zin 😀

    Slaap lekker meissie! Sweet dreams! Dikke knuffff *zwaait*

  20. 😛 😛 Maar *wijst met vinger* hij begon! 😛 😛

    Tja jammer van je shopbuidel ,maar wel een goed gevoel dat je van je afgebeten hebt 😀 ik ken dat gevoel ,als je thuis bent dan denk je ik had dit of dat moeten zeggen …….dan zit je dus nog steeds met dat k*t gevoel 😕

    Fijne vrijdag en voor strakjes welterusten xx Ylone

  21. Emmaly zegt:

    je had die kerel gelijk met een tas om zijn oren moeten slaan haha….keel is nog steeds schuurpapier maar ja gaat vanzelf wel over

  22. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja daar moest ik zo om lachen toen ik het schreef, ik zag het zo voor me ghehehe 😀

    Ja inderdaad. Dat is dus psies wat ik bedoel! En ik had me nou eenmaal voorgenomen om daar verandering in te brengen. Het lukt niet altijd. Ik zit me nog wel eens thuis te verbijten.

    Ik wens jou ook een fijne vrijdag. Slaap lekker! Dikke knufff!

  23. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; NOU weet ik waarom die tassen allemaal zo goed vastzitten!! Hahaha dat doet ie vast vaker!

    Ah arme jij. Maar je hebt gelijk…misschien is het morgen al een stuk beter! 😀

  24. Emmaly zegt:

    haha ik klap meestal ook altijd dicht hoor en thuis denk ik dan van shit had ik nou me mond maar open gedaan haha
    Jij ook weltrusten 😀

  25. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Weet je, ik vind veel mensen ook ronduit grof . Dan twijfel ik altijd aan mezelf. Of ik niet te gevoelig ben. Maar zo’n gedrag als hierboven beschreven hoef ik toch niet te pikken he? 😉 Ik had iets anders moeten verzinnen maar goed, dat komt een andere keer wel ghehehe

    Thanks :D, ik zal zo maar eens richting bed schuiven hahaha

  26. B.O.B zegt:

    Zoooo weer niet naar bed???
    Hihihi ik ook niet……………….
    Ik heb vanavond zelf tubes zitten maken, jaaaaa ik heb vanmiddag een lesje uitgeprint en het lúkt!!!
    Goed hè?
    *kijkt heel trots* Morgen lees ik je log beter, heb nu te veel slaap.
    Truste en een knufff van Lia

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha moeilijk he…terwijl het toch best een groot bed is. Is maar moeilijk te vinden ghehehe.
    Ooooh wat leuk! Dat is een verslaving he? Dat vind ik ook altijd zo leuk. Psp opent nou wel tien keer zo langzaam maar goed ghehehe… 😉 Goed zo Lia! *geeft schouderklopje*.
    Is goed hoor, ik ga mezelf toch maar zo in bed gooien!
    Slaap lekker! Dikke knuff van mij! 😀

  28. Emmaly zegt:

    nee ik geef je helemaal gelijk hoor dat hoef je zeker niet te pikken…en inderdaad mensen kunnen soms heel achtelijk reageren

  29. Emmelinda zegt:

    Het was ook nog dat ik het zag…wie weet wat ie anders nog meer achter m’n rug had staan doen. Aaaargh!

    Ik geloof dat ik a.s. zaterdag nodig naar de markt moet 😛 😉

  30. Youke zegt:

    schelden doet geen zeer en wat je zegt ben je zelf. Dus van je afbijten is geen probleem. De vuist hanteren lijkt me niet zo’n strak plan. Succes met de zoektocht naar een andere tas!

  31. Claudia zegt:

    goeiemorgen Emmelinda,
    Gisteren mocht je trots zijn op je dochter, nu op jezelf. Dit zijn werkelijk geen manieren, want je bent (was) tenslotte een mogelijke klant, dat heeft hij lekker op zijn buik kunnen schrijven.
    Ik ben dan weer voornamelijk een schoenenfreak, kzou iedere maand wel nieuwe schoenen willen, of wel vaker, spijtig dat de portemonee daar anders over denkt. En over grote tassen gesproken, mijn schoonmoeder die heeft echt een tas die ze meezeult, mijn schoonvader zegt er vaak een ‘container’ tegen, maar ze heeft dan werkelijk ook alles bij…pennen, boekjes, lege blaadjes, medicamentjes, pleisters, zakdoekjes, en zo kan ik nog wel ff blijven doorgaan…

    Ik wens je alleszins een heerlijke vrijdag toe.
    dikke knuffff
    Claudia

  32. Emmelinda zegt:

    @Youke;Was ook maar bluf, ik denk niet dat ik zou weten hoe ik moest slaan ghehehe 😉 Maar ik wist wel hoe ik hem na moest zeggen. Achteraf misschien ook het beste. Als ik gezegd had wat ik nu had willen zeggen moest ik me schamen ghehehe 😉 Ennuh…dank je! Stiekum kan ik nog wel vooruit met m’n collectie 😉 Niet doorvertellen he? 😉

    @Claudia;Goeiemorgen Claudia;
    Erg he? Ik wist gewoon niet wat ik zag. Dan ga ik ook nog twijfelen of ik het wel goed gezien heb hihi.
    Grinnik…dat is dus ook een probleem bij mij; schoenen vind ik ook fantastisch. Mijn portemewattes heeft geluk dat ik te grote voeten heb. Door mijn maat 43 kan ik toch niet dagelijks slagen 😉
    Hahaha container. Maar het is vaak ook zo he? Ik vind overigens dat het formaat tassen groter geworden is bij mij sinds we kids hebben. Hoe vaak vragen die niet of je even iets op wilt bergen. Mijn jaszakken puilen vaak uit met spul van de meiden.

    Ik wens jou ook een hele fijne vrijdag. Nog ff en dan is het lekker weekend! Jippieeee. Dikke knufffff 😀

  33. Tycho's mama zegt:

    YES!!!!!!!!!!!! Goeie actie, je begint het al te leren 😉
    Wat een rare vent zeg, dat hij dat zo stond te doen! Zo ga je niet met je klanten om toch??

  34. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.
    Ik denk dat ik ook zo gereageerd had hoor.
    Ik vind je geweldig.
    Mooi dat Stef je een compliment gaf.
    Dit zal ze nooit vergeten en was voor haar ook gelijk een goede les.
    En is Mies weer een beetje opgeknapt?
    Ja die scholen stellen tegenwoordig niet veel meer voor he.
    Dan doen ze weer dit en dan weer dat.
    Of ze hebben weer een project of zo.
    Ja dat was vroeger wel anders inderdaad.
    Bij mijn vriendin op school (zij is lerares) hebben ze vandaag een playbackshow.
    Ik wil je een fijne vrijdag en alvast een goed weekend toewensen samen met je gezin.
    Lieve Groetjes van Marjan!

  35. Miek zegt:

    Go Emmelinda, go!!!!!
    Die zit mooi zijn wonden te likken 😉 😀

  36. Gonny zegt:

    Hahahahahah…dat had ik willen zien…goed zo…..soms lukt het gewoon hè…dat is bij mij ook..hahha iets vaker dan bij jou maar goed..
    Enne zullen we eens op een morgen om 10.30 uurnaar super de boer gaan op de pagelaan?????/

    Tamara en Shalaw vonden de kaartjes heeeeeeeeel mooi
    bedankt moest ik zeggen….waren echt blij…. 😀

  37. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Kijk…dat bedoel ik nou! Dat is toch raar? Ik vroeg me al af of ik geen humor had omdat ik het helemaal niet grappig vond 😕 Volgende keer sla ik ‘m met een tas om de oren 😛

    @Marjan; Goeiemorgen Marjan 😀
    Hihi dank je wel 😀 Ergens vond ik het weer zoiets, omdat Stef er bij was. Maar inderdaad…misschien is het ook weer een goeie les. Je hoeft immers niet alles te pikken. Het mooie was dat Stef goed door had dat zijn gedrag niet normaal was.
    Nope, Mies blijft vandaag ook nog thuis. Ze ziet er niet meer uit als die paarse teletubbie maar die oogjes staan nog zo sjielug. Stef klaagt ook maar ze moet vanochtend oefenen met zwemmen voor het diploma. Dus mag ze na de les bellen en ga ik haar halen als het niet meer gaat 😉
    Ik vind het echt niet meer normaal. Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij heb ik de kids meer thuis dan op school. En als ze op school zitten hebben ze wel weer een feestdag. Is reuzeleuk voor die kids. Maar ik heb liever dat ze Mies helpen met het bijspijkeren van rekenen. Of vraag ik nou veel? Ghehehe 😀
    Hebben ze bij jouw vriendin nu de laatste dag van de vakantie of is het daar ook zo dat ze veel leuke dingen voor de kids doen? Is wel heel leuk voor die kinderen, zo’n playbackshow 😀
    Ik wens jou ook een fijne vrijdag. Veel plezier van het weekend. Geniet maar lekker van de sport 😀 😉 Ga je ook nog iets anders doen?
    Groetjes en een knufff van mij! 😀

    @Miek; Hihi weet je ik zou het hopen. Maar het is vast zo’n sukkel die het voorval al meteen vergeten is. Hij zal me wel een humeurige trien gevonden hebben. En dat terwijl Stef en ik juist zo’n lol gehad hebben daarvoor en daarna. 😉

    @Gonny; Hihi ik zou wel eens willen weten wat je gedaan had als je dat gezien had. Het is die tassenvent vooraan weetjewel. Ja grinnik het ging gewoon ineens, ik was zo pissig! Sukkel dat ie is. Ik begin het te leren he? Zou ook eens tijd worden hahaha. Straks begin ik dat nog lekker te vinden…blijf ik schelden 😛 🙂

    Jaaaaaa daar zat ik dus ook aan te denken. Doen we. Lijkt me lachen. Volgens mij ben ik eens met Schorriemorrie in die super geweest hahaha.

    Daar ben ik heel erg blij om dat ze er zo tevreden over zijn! Blij dat ik heb kunnen helpen 😀

  38. --Natazz-- zegt:

    Mag ik de volgende keer mee dan smijt ik al zijn tasjes naar zijn kop, daar ben ik weer goed in. *grin*

    En ik was heel erg jaloers op jou bloemetje dus ik wilde er ook een. 8)

  39. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Jaaaa graag. Heb je zaterdag tijd? 😉 Ghehehe *ziet het al helemaal voor zich*

    Whaahaa je hebt groot gelijk. Is echt heel mooi geworden op je log 😀

  40. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Je kunt beter een tas vol hebben met de woorden om te zeggen als je iets op je hart heb als een nieuwe tas en je zeg niks.Ik wens je nog een fijne dag en veel liefs en knufies van Bianca 😉 😀

  41. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Bianca;
    Ja psies. Normaal gesproken vreet ik me dan zo op. Wil ik de wijste zijn maar ondertussen kan die ander wel doen en zeggen wat-ie wil. Afgelopen dus. Dan maar geen tas. Die scoor ik toch wel ghehehe 😉
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knuffies en veel liefs 😀

  42. leejo zegt:

    Mogge, ik ga me nu wassen en aankleden 😉

  43. Emmelinda zegt:

    Hihi goed idee…straks kijken ze je tattoos weg joh 😉

  44. Monique zegt:

    Goedemorgen… Zo lekker geslapen?, ik niet 😦 😦 Hahahahaha… Maar goed.. Het licht komt weer door de ramen dus werk aan de winkel. 8)

    Een hele fijne dag toegewenst,knuffffffff

  45. Emmelinda zegt:

    Goodmorning! Ik kwam maar niet in slaap. Om half drie lag ik nog wakker. Erg he? En dan is het wel errug snel 7 uur 😕
    Ik ga zo verpleegster spelen want Mies hoest nog als een gek en Stef klaagt ook al. Ik heb zo het idee dat ik haar straks eerder van school kan halen 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff 😀

  46. angel zegt:

    mogguhhh… zo !! ik heb weer even tijd om de logjes langs te gaan..mannnn wat ellende zon verbouwing en we zijn er nog niet 😀
    trouwens? van mijn “handtasje” denken ze dat t een boodschappentas is .. maar iedereen zegt altijd mam? : neem jij je handtas mee dan kunnen mijn papieren in je tas en de sleutels.. en alles wat ze nog meer kwijt willen .. mams sjouwt wel.
    Enig idee hoe zwaar die tas is na een dagje weg? 😀 zelfs de flesjes drinken en de chippies of de koekjes mag ik erin meenemen.. t valt me altijd nog mee dat ik mijn eigen shag er nog in kwijt kan inplaats van die in mijn broekzak te moeten stoppen 8) 😉

  47. Emmelinda zegt:

    Heeej angel, ook jij een heeeele goeie morgen! 😀
    Heb je al spijt van je verbouwing meissie? Welnee, het wordt straks supermooi en dan ben je die zooi allang weer vergeten 😉
    Hihi ja dat is echt zo he? Ik heb er wel eens een log over geschreven, lang geleden. Het is ook meer een hutkoffer. Kunnen ze wel over lachen maar als ik ‘m nou eens thuislaat? Moet je ze dan eens horen ghehehe. Dat ik nog niet scheefgegroeid ben is een wonder 😉

  48. Monique zegt:

    Ahhh.. Ziekiesss.. Nou heel veel sterkte,laat ze maar snel beter worden. Anders moeten we je zo missen hier 😉 knufffffff

  49. Emmelinda zegt:

    Ze ligt nou lekker de herhaling van ATWT te kijken. Dat moet ook gebeuren he? Ghehehe.
    Knuffff

  50. Gonny zegt:

    Dan gaan we ons verstoppen hahahahahaha ……..
    Ja ik weet wel wie dat is op de markt doet altijd zo lollig…nja lollig??? Denkt hij….. 😀

  51. Emmelinda zegt:

    Ha! Dus dat lag niet aan mij? Is echt een sukkel he? Het gekke is dat het me eerder nooit opgevallen is. Zal wel komen omdat ik normaal alleen maar oog voor die tassen heb 😛 😉

  52. Gonny zegt:

    Jaaaa…enne die ene met die beeldjes…die vent ohw iedere keer hetelfde…mag ik een keer uit met je dochter…..onze Mel zei tegen hem…nee gij bent veul te oud hahahaha…en moet je volgende keer aan m’n vader vragen hahahha maar dan zegt ie niks hè..

  53. Emmelinda zegt:

    Bij die boeken in de buurt? Op dat hoekje? Aaargh verschrikkelijk! Die is ook altijd zo bang als de kinderen naar zijn spullen wijzen 😛
    Hahaha heeft Mel goed gezegd! 😀 Wat denk ie wel 😉

  54. ::CharLi:: zegt:

    quote: Kijk…dat bedoel ik nou! Dat is toch raar? Ik vroeg me al af of ik geen humor had omdat ik het helemaal niet grappig vond Volgende keer sla ik ‘m met een tas om de oren

    Pas daar mee op hoor, ik heb eens een keer een medewerkster van de AH een vriendelijke tik verkocht, omdat ze met haar handen niet van mijn dochter af kon blijven en dat heeft me toen 220 euro gekost!! verbaal van je afbijten is dan een stuk goedkoper! Al kan ik me heel erg goed voorstellen dat je liever dat eekhoorn-eten een tas om zijn oren had gegeven en het liefst met een strijkijzer erin!
    😀 😉

  55. Emmelinda zegt:

    Dat meen je niet? Heb je dat echt betaald? En zij dan? Mag zij wel zo maar aan je kind komen? Oooh belachelijk zeg!
    Hahaha ja minstens…ik denk een hele collectie strijkijzers 😉 Ach het is ook maar een grote mond hoor…dat meppen durf ik toch niet. Vind ik ook zonde van die tassen ghehehe. Is zielig voor anderee tassenfreaks. Zit er dan een flinke deuk in 😉

  56. ::CharLi:: zegt:

    ja idd, ik heb dat echt betaald! Ik moest wel want ze had een officiele aanklacht tegen me ingediend en het ging werkelijk nergens over, nouja een beetje dan, je moet weten dat bij ons in vianen de c1000 en de Ah tegenover elkaar in een overdekt miniwinkelcentrumpje zitten en dat de winkelwagentjes van de supermarkten door elkaar staan en in beidde winkeltjes gebruikt worden, dus je kan gerust met een c1000 karretje in de AH lopen, De AH heeft ook van die miniatuurwinkelwagentjes voor kleine kinderen en die gingen ook over en weer,omdat c1000 dus niet van die wagentjes had, daar was ook nooit een probleem over gemaakt en ik was ook niet de 1e die dat deed, het was trouwens vorig jaar op valentijnsdag, zal het nooit meer vergeten, ik ging ook een keertje mee om boodschappen te doen, doe ik namelijk niet zo vaak, meestal gaat ron, nou ja wij daar aangekomen en renee wilt natuurlijk zo’n karretje, wij naar de Ah om zo’n karretje te halen want bij de c1000 stonden ze niet, wil ik bij de AH weer naar buiten lopen met karretje om naar de c1000 te gaan, wordt ik teruggeroepen door die AH Muts, *de kinders waren inmiddels al binnen bij de c1000* of ik die karretjes meteen weer terug in de winkel wil zetten,want ze mogen de winkel niet uit, vreemd want er was nog nooit een probleem van gemaakt…zeg ik tegen haar, we komen zo de karretjes wel weer terug brengen want we moeten zometeen toch nog in de AH zijn, en ik loop door naar de c1000, komt die muts me achterna! de c1000 in,”MEVROUW,Je moet nu de karretjes terugbrengen, of ik haal mijn baas erbij!!”
    Ik dacht wat is dit nou? Ik weer tegen haar, i zei toch net dat ik ze zometeen wel terug kom brengen, ik ga namelijk niet dat karretje afpakken van een kind van 4 jaar. Toen zij weer op volume 10 “Ik heb u gezegd dat de karretjes de winkel niet mogen verlaten en u moet ze nu terugbrengen, anders haal ik mijn baas erbij!”‘
    Ik weer,”Doe eens een beetje rustig, het is maar een karretje, doe niet zo moeilijk!”Gaat die muts in 1 keer proberen het karretje van renee af te pakken! zij trekken aan dat ding! en renee maar vasthouden * Ja, die geeft niet zomaar op hihihi* en huilen, dat kind was compleet overstuur!! En ik van”doe eens rustig, je kunt niet zomaar een karretje af pakken van een kind van vier! Daar snapt dat kind niks van!”En ze bleef maar aan dat karretje plukken en Renee bleef maar vasthouden en die muts bleef maar roepen en ik bleef maar zeggen dat ze normaal moest doen en dat karretje los moest laten, omdat mijn dochter inmiddels helemaal over de z**k was…het schoot echt niet op, en op een gegeven moment, pakt ze renee bij haar arm en begon renee van het karretje af te trekken En toen sloegen bij mij de stoppen door! En riep”Blijf met je vuile poten van mijn kind af! en gaf haar met een vlakke hand een keiharde tik op haar gezicht!
    Nou ja je raadt het al, bedrijfsleider erbij ,politie erbij, nog steeds tekeer gaan tegen elkaar, renee janken ,ik janken, en toen deed die muts aangifte van mishandeling en werd ik meegenomen naar het politiebureau voor een verklaring en toen mocht ik 220 euro betalen!
    pfff als ik er nu nog aan denk krijg ik weer de kriebels, ik kom zelf ook niet meer bij de AH en elke keer dat ik een kinderkarretje zie GIL ik van binnen….

    Wat kunnen mensen dan toch moeilijk doen hè?

  57. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad…om een karretje! Als het altijd al mocht is het gewoon weer iets om te zeuren. Zeker ongesteld geweest ofzo 😉 Ze was zeker nieuw?

    Ik kan me ook voorstellen dat Renee er geen bal van begrepen heeft. Ze heeft misschien wel het idee dat er iets met die karretjes is? Dat het niet mag of kom je nu bij een winkel waar ze die dingen ook hebben?

    Tjemig..220 euro. Ongelooflijk zeg. Bah ja ik kan me heel goed voorstellen dat je nog steeds de kriebels krijgt van dat verhaal. Ik begrijp sommige mensen ook echt niet. Vaag allemaal 😦

  58. ::CharLi:: zegt:

    Ja erg hè, om zoiets lulligs als een karretje!

    ze was trouwens niet nieuw, maar later had ik gehoord dat het nogal eenmens was van de regeltjes en “oficieel”mochten de karretjes dus de winkel niet uit, maar werd wel gedoogd, nou niet door haar dus!

    Renée heeft het er nu nog wel eens over, als ze dat mens weer ziet, dan is het van”die mevrouw heeft mijn karretje afgepakt hè?” “en toen moest mama met de politie mee en ik moest allemaal huilen hè?” Man dat kind zou er een trauma aan overhouden!

    De C1000 heeft na dit incident trouwens zelf karretjes aangeschaft! Hebben mijn kinderen toch nog zo’n gewild karretje met boodschappen doen! hihihihi

  59. Emmelinda zegt:

    Ja ik vind het echt belachelijk dat het zo moest lopen! Dan weet je toch ook niet wat je overkomt! Zit je daar op het politiebureau! Heb je nou ook een aantekening?

    Psies, dat bedoel ik dus. Ze snapt er helemaal niks van. Eerst mag het wel en dan mag het weer niet. Dat heeft toch ongelooflijk veel indruk op haar gemaakt, dat raakt ze niet zo maar kwijt.

    Hihi ik kan het me goed voorstellen. Hebben ze goed gedaan. Hoef je niet meer naar Appie. Ik heb zelf trouwens altijd een spuughekel gehad aan die karren. Op de een of andere manier kreeg ik die vlag altijd in mijn gezicht en de kids werden er helemaal hyper van. Die sjeesden door de winkel alsof ze formule1-coureurs waren ghehehe 😀

  60. ::CharLi:: zegt:

    ik heb een “vinkje” bij mijn naam staan nu, ik geloof dat, dat iets van een jaar of twee jaar bleef staan en ik moet er dan voor zorgen dat het geen “kruisje” wordt en dan een strafblad krijg!

    Zal niet gaan gebeuren hoor, ik hou mijn handen voortaan wel thuis! 😀

  61. Emm, leuk verhaal. Toen Jan een broekkie was van 15 jaar , heeft hij eens als vakantiejob, gewerkt op diezelfde markt in een groentekraam. Hij weet dus ongeveer wel hoe die marktlui over de klanten praten. Iets onbeschofter nog als jij nu beschrijft.

    @CharLi; Ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor! Jan zou nog iets harder geslagen hebben.

    Emm. en CharLi; allebei nog een fijne dag
    Liefs Mariëlle

  62. Emmaly zegt:

    Hai Hai

    Nou ik hoest me kapot en zo lekker scherp gevoel op je borst…zat gisteren gewoon te denken wie me nu weer heb kunnen aansteken maar ik ben er uit haha en zal der eer deze dagen hartelijk bedanken ervoor 😀
    Jij ook beterschap met je dochter

    Liefs emmaly

  63. Emmelinda zegt:

    @CharLi; Hihi nee ik geloof meteen dat het niet meer zal voorkomen. Zo geweldadig ben je niet 😉 Als je maar geen blinde vink vlek voor ogen krijgt wanneer je AH-personeel ontdekt 😉

    @Mariëlle; Weet je, dat geloof ik meteen. Zo’n blik zag ik dus ook. En nog twijfelen he? Ik ben echt erg. Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren (wel, dat wil ik wel maar dan moet ik opstaan om een kam te pakken) maar jeetje…
    Er is op de martk wel een fruitkraam waar ik graag naar toe ga. Daar lijkt het net alsof ze je echt aardig vinden hihi 😀 Zelfs het fruit lacht je tegemoet 😉
    Jij ook een hele fijne dag! Knuffff

    @Emmaly; Grinnik…heb je al een wraakaktie in gedachten? De rekening van keeltabletten enzo? 😉
    Dank je wel. Inmiddels heb ik de andere opgehaald van school. Ze had gebeld. Begint hier aardig druk te worden in huis ghehehe 😉

    Liefs!

  64. Colinda zegt:

    Goedenmorgen,…
    Ach is je meisje ziek ,..vervelend zeg,…en heb je haar al van school moeten halen of houdt ze zichzelf nog goed ,..
    Jeetje jij maakt altijd we wat mee hé ,….hahahaha,…maar ik had ook weg gegaan en die man een grote mond gegeven ,..lekker puh ,…. 😉

    Nou helaas moest ik ook door de regen hé ,…moest Tommy naar de dierenarts brengen voor dat bloedonderzoek ,….
    Inmiddels is hij wer thuis en hij is helemaal duf en misselijk arme stakker,….het goede nieuws is dat het niet zijn niertjes zijn ,hij heeft ook geen suikerziekte en z’n lever is ook goed,….dus nu nog even afwachten of het z’n schildklier is en die uitslag krijgen we dinsdag of woensdag,…
    Verder heeft hij harttabeltjes gekregen want hij heeft/had een te hoge hartslag ,……
    Dus nu is het even afwachten hoe hij vandaag doorkomt en hoe snel hij over de narcose heen is want ik vind hem zelf wel erg suf ,…..dus als hij om 15.00 nog zo is als nu bel ik de dierenarts gewoon weer op ,….ja toch ,….
    Zo ben jij weer op de hoogte,….. 😉

    Fijne dag verder en ik hoop dat je kleine meid snel van het hoesten af is ,…… 😀

    Dikke Knufff,….. 😀

  65. Duukje zegt:

    Wat ’n vrolijke site zeg, ik krijg er meteen de lentekriebels door!

    Groeten,
    Duukje

  66. ik kom je een fijne vrijdag toewensen en alvast een hel fijn weekend liefs…

  67. Dinie zegt:

    Je hoeft niet in een boom te hangen,…… maar hij kan daar vast al zijn tassen kwijt als hij al zijn klanten zo “bejegend” 😉 😀

  68. Emmelinda zegt:

    @Colinda;Yep nou zijn ze allebei thuis. Ik heb nou een andere teletubbie in bed liggen. Een mengeling tussen die rooie en die paarse ghehehe. Ah sjielug he? Ze had inderdaad gebeld om 11 uur. ZIjn we eerst nog snel iets lekkers gaan halen (winkel ligt vlakbij de school). Hoort er bij he? hihi.
    Ik vind het zielig voor Tommy, ik hoop dan ook dat ze snel iets vinden. Het is al fijn dat die andere dingen uitgesloten kunnen worden. Ik vind dat je groot gelijk hebt. Gewoon bellen als je ongerust bent. Liever een keer teveel dan te weinig. Toch? 😉

    Voor jou ook nog een hele fijne dag! Dikke knuffff

    @Duukje; Hihi thanks! Dat werkt meteen he? Vooral op zo’n dag als vandaag met die rotregen 😉 Groetjes 😀

    @janien, Michel, Mylo; Dank je wel, voor jou ook een hele fijne vrijdag! Maak er iets moois van dit weekend! 😀
    Liefs!

    @Dinie;Whaahaa ja plek zat. Is toch ongelooflijk he? Had ie niet gedacht dat ik het zou zien zeker 😉

  69. Gonny zegt:

    Maar ik zou ook aangifte gedaan hebben dat ze m’n kind geknepen had…ik had ’t niet zomaar betaald hoor.Wat zijn er toch een rare mensen hè…

  70. Bianca zegt:

    Soory Emmelinda dat ik je even geen sterkte en beterschap heb gewenst met je dochter.
    Veel liefs bianca 😀 😉

  71. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Ik heb het er net ook met Marc over gehad. Hij had ook nog wel wat tips 😉

    @Bianca; Ooooh gekkie toch, dat geeft toch helemaal niks. Ze heeft niks gezien. Allebei niet. Eentje slaapt er. 😉

    Veel liefs 😀

  72. Gonny zegt:

    Zijn ze allebei thuis?? Wat sjielugh…..
    Ik ben net terug van die creabeurs…was leuk…heb een schilderij gemaakt…heb ik goed gedaan al zeg ik het zelf hahaha…..maar ik heb niks gekocht voor kaarten…geld groeit nie op me rug hahaha…hadden wel mooie dingen…… 😀

  73. Emmelinda zegt:

    Ja ik ben er om elf uur eentje gaan halen. Belde heel sjielug op.
    Ow jaaa…is het de eerste dag vandaag? Ik zag het wel in een krantje staan. Was deze beurs leuker dan die vorige waar je geweest was?
    Hihi dank ben ik eens benieuwd naar je creatie! Waar heb je dat mee gemaakt dan?

  74. Gonny zegt:

    Ja is de eerste dag…
    Wel duur 7 euro entree….maar wel leuker dan die kerstbeurs…..
    Rembrandt van Rijn…ja ja……met olie verf…..
    ik had niet gedacht dat ik dat kon hahahha nou moet ik weer verf enzo hebben hè…. 😀

  75. Emmaly zegt:

    jaa heb al een wraakactie ze komt hier gewoon niet mee binnen haha..jeetje nu allebij niet lekker..straks zijn hun het kwijt en dan zijn jij en marc ziek 😀 is meestal zo

  76. Gonny zegt:

    En trouwens…. 😕 ik zie steffie niet bij jou links staan….en mies niet bij de jouwe en de mijne…haha 😛

    Ohw ja…maar goed dat zoiets als dit…bij mij gebeurde….want dan was die marktman nog nie jarig hehe……ik zou er opvliegen met mijn opvliegers hahahahahahahaha….

  77. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Pfff ze vragen er steeds meer voor he? Ongelooflijk. Maar goed, hier had je dus wél waar voor je geld. Dat scheelt.
    Hahaha dus binnenkort ken ik een beroemde schilder! Ghehehe. Oefen maar vast op een vette handtekening 😉
    Kun je niet beter een fotobewerkingsprogrammaatje op je pc zetten? Scheelt verf kopen en het knoeit minder ghehehe

    @Emmaly; Hahaha maar dan moet jij er de hele tijd uit? Dan heb je jezelf er mee vrees ik? 😉
    Ik ben al aan de beurt geweest. Anderhalve dag ofzo. Tsja als je kind ziek wordt ben je meteen zelf niet meer aan de beurt he hihi. En nou Stef ook nog. Gelukkig is het weekend. Hier is het altijd vaag. Er zijn d’r meestal maar 3 ziek. Eentje ontkomt er altijd aan. Maar wie of wanneer is altijd spannend. 😀 Ik was al heeeel lang niet meer aan de beurt geweest, ik denk al twee jaar niet meer??

  78. Emmelinda zegt:

    Nee klopt haha…dat komt nog wel. Eerst eens zien hoe het gaat. Die van Mies staat al maanden stil. Maar Mies staat wel op mijn eigen linkenpagina 😉 Zet ik Stef ook nog bij. Heb ik alles netjes op een rijtje…daar tenminste WEL hahaha 😛

    Hihi dan fladderde je zo zijn kraam uit joh 😛 😉

  79. Emmaly zegt:

    welnee ik doe de deur niet open en doe net of ik de bel niet hoort 😀 …nou ze kunnen beter alle 2 tegelijk niet lekker zijn want dan heb je het gelijk maar gehad natuurlijk…wees blij dat je het zolang al niet gehad heb..en terwijl ik toch steeds een griepprik haalt hoor volgens mij werken die dingen gewoon niet

  80. Emmelinda zegt:

    Hahaha beetje oostindisch doof dus 😉 Is maar goed ook als ze steeds van die kadootjes voor je meenemen 😛 😉

    Klopt, bij Mies gaat het alweer stukken beter. Ik hoor wel meer van mensen die ondanks de griepprik tçh de griep krijgen. Vaag is dat he? En het is toch best duur 😕

  81. Emmaly zegt:

    haha juist en goed doof 😉 gelukkig maar dat mies alweer een beetje opknapt..heb echt geen idee hoe duur de griepprikken zijn hoeft het niet zelf te betalen 😀

  82. Emmelinda zegt:

    Ja ze wil vanavond toch even paardrijden. Hmmz… eens kijken of we dat goed vinden 😕 😉

    Ben maar blij…al die medicijnen enzo zijn niet goedkoop dus die prik ook vast niet. Toch? Hihi. Als ze er op kunnen verdienen zullen ze het vast niet laten 8)

  83. Gonny zegt:

    Maar is leuk zelf schilderen alweer een nieuwe hobby…

  84. Emmelinda zegt:

    Is het met nummertjes dan of echt zelf iets schilderen? Is aan mij niet besteed, ik kan er helemaal niks, nada noppes van ghehehe. Tenminste….wat ik op doek krijg was niet wat ik eigenlijk in mijn hoofd had ghehehe 😉

  85. Emm,
    Ik zag bij jou dat er wel eens problemen waren bij het verzenden van reacties. Jou reactie van net staat wel op mijn site, ook bij de ‘laatste reacties’ maar niet bij postvak in!!

    Verder heel veel beterschap voor de ziekenboeg.

    Groetjes, Jan

  86. En nou staat ie er wel bij……….

  87. Emmelinda zegt:

    Ja klopt. De pop-ups vliegen me ook om de oren hiero maar er was al een poos niks geplaatst. Volgens mij is er iets goed mis 😉

    Dank je wel Jan! Het is een kleurrijk geheel zo met die verschillende koppies 😉

    Groetjes terug 😀

  88. Aletta zegt:

    Ik zou bij zo’n kerel ook geen tas meer kopen!
    Fijne dag trouwens verder!!

  89. Emmelinda zegt:

    @Aletta; Nee he? Ik zoek wel verder! 😉
    Jij ook een fijne dag!

  90. tycho's mama zegt:

    Wat een verhaal zeg, van Charli. Denk dat je dan zo onder de indruk bent van het hele gebeuren dat je er niet aan denkt om ook aangifte tegen dat mens te doen die aan jouw kind stond te rukken, maar inderdaad dat zou een goede tegenactie geweest zijn. Wat een wijf zeg! Zeker zelf geen kinderen.

  91. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Het eerste wat in me opkwam was om haar ook aan te geven. Maar dat is zo makkelijk gezegd, veilig achter..euh…voor m’n pc 😉 Is net zoals dat voorval op de markt…dan weet ik ook ff niks. Ik vertelde het Marc en die zei psies hetzelfde 😀 😉

  92. tycho's mama zegt:

    Is ook zo. Ik las het verhaal en het kwam niet in me op, tot een ander (weet ff niet meer wie) het in de reactie zei. Toen dacht, oh ja. Maar met een overstuur kind naast je is het moeilijk denken en je wordt overvallen door de situatie.

  93. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Ik denk dat je ook nog een heleboel gif kwijt moet in zo’n geval. En daarbij is niet iedereen op de hoogte van wat je rechten en plichten zijn 😉 Soms mag je hele simpele dingen niet en dan ineens wel 😉

  94. Sophia zegt:

    Wat een lekkere felle weblog 😀
    Aan kleur ontbreekt het niet
    Dankjewel voor de reactie op mijn log
    Lief van je…Ja de spanning stijgt hier……
    Nog een fijne vrijdag voor jou
    Groeten Sophia 😀

  95. Emmelinda zegt:

    Hihi ja is goed voor je ogen op zo’n donkere dag 😉 Hahaha.
    Ik ben benieuwd…het begint nou echt op te schieten he?
    Ik wens jou ook een hele fijne vrijdag! Groetjes 😀

  96. rietepietz zegt:

    Oh wat een prachtig verhaal weer Emmlinda , je gaat natuurlijk de eerstvolgende keer wél je excuses bij die man aanbieden ,zoiets als “sorry meneer , ik wist niet dan er hier tegenwoordig mensen met een geestelijke handicap met een stand mochten staan ” , knuffie van Riet

  97. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…Riet…ik neem jou mee volgende keer! Zoiets moois krijg ik er nóóóóóit uit! Hahaha. Ik denk zelfs dat die man het niet begrijpt. Ik zal het eens aan Gonny vragen, zij weet welke man ik bedoel 😉 Eens kijken of ze het er mee eens is 😀
    Knufff

  98. remco zegt:

    jemig ik doe geen moeite meer alles te lezen zeg das geen doen of kan ik er voor betaald krijgen 😉

    maar bij de supers hebben ze toch welvan die mooie tassen hangen bijde kassa 😛

  99. Emmelinda zegt:

    Oh flauw Remco. Hup lezen hoor 😛 ghehehe

    Whaahaa ja vooral die dikke (dure) exemplaren. Maar die krijg ik niet om m’n nek hoor 😉

  100. remco zegt:

    wedde van wel 😉

    nee ben me gek zeg heb wel wat beters te doen 😛

  101. Colinda zegt:

    ach arme kinders ziek zijn is zeker niet leuk maar iets lekkers halen is wel leuk natuurlijk ,…hahahaha,..
    Met Tommy is het een stuk beter ,..hij loopt weer rond en heeft iets gegeten dat mocht van de dierenarts ,….ja en nou even afwachten wat de andere uitslag is,…maar nu even genieten van het feit dat het het andere allemaal niet is ,…. 😀

    Sterkte met de meiden en hoop dat ze snel weer opgeknapt zijn ,….

    Dikke knuffel en een fijne avond alvast ,… 😀

  102. Prachtig verhaal Emmelinda. En mooi geschreven;)

  103. Miep zegt:

    Oeps had ff niet gekeken…
    Was ff web-log moe, meteen van alles gemist..

    Maar goed na alle consternatie toch een leuke tas gescoord hoop ik?

    Ik kan er ook niet tegen, van die opgeschoten verkopers met hun lollige grapjes…

  104. Liesbeth zegt:

    **fluit op de vingers**
    You Go Girl!

  105. Emmelinda zegt:

    @remco; Waar wedden we dan voor? 😉

    @Colinda; Het gaat alweer een stukkie beter met Stef. Ziet nu minder paars. Geen Teletubbie meer dus 😉
    Maareh…dat is goed nieuws, dat Tommy alweer zin in eten had. Het wachten op de uitslag is ook nog vermoeiend he? Ik hoop maar dat het snel bekend is!
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Knufff

    @watspreektjouaan; Thanks 😀 en thanks. Niet tegen de marktkoopman zeggen he? Wil ie straks geld zijn voor zijn aandeel in het verhaal 😉

    @Miep;Ja het gaat snel he? Maar goed, ik bewaar het gewoon voor je 😉
    Nope, we zijn een loempiaatje gaan scoren. Doet het ook altijd goed. Die tas komt wel weer een keer 😀
    Verschrikkelijk he? Weet je, dat is ook met vieze praatjes. Wanneer de een het vertelt lig je in een deuk en bij een ander zorgt psies hetzelfde verhaal er voor dat de haren op m’n arm recht overeind gaan staan. Zo ook met deze zogenaamde grapjas. Had een ander het gedaan met olijke oogjes dan was het vast al anders geweest??

    @Liesbeth; *houdt oren dicht* wow wat een schel fluitje *applaus* (en jaloers want ik kan niet fluiten ;))
    Thanks! 😀

  106. Liesbeth zegt:

    (klein geheimpje, ik kan het ook niet. Maar dat zie je hier niet 😉 )

  107. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is een groot voordeel hier he? Ik kan hier ook ineens piano spelen! *speelt Für Elise foutloos*

  108. *luisterd* Klinkt goed, je zou alleen de piano een keer moeten laten stemmen misschien.

    *speelt Greensleeves met twee vingers* maar dit ligt aan mij hoor * bloost*

  109. Emmelinda zegt:

    Ha goed idee *sleutelt zelf aan piano* (kan immers alles zelf in weblogland ghehehe)

    *kijtk alsof ze er verstand van heeft* Je speelt goed!

  110. catherine zegt:

    Hello meid, heb je log adress terug gevonden, ben ontzettend blij!!!kan gewoon weer gaan echt leuk hollands verhal weer lezen, heb ook gemerkt dat een persoon, niet meer op de lijst van medelogers is, ben je ook achter gekomen hoe gemeen en lelijk ze is di F… ben van haar 25 jaar geleden bevalen, scham me wel voor . ik ga een happi eten, ik kom zekker weer terug prettig weekend lieve Em een dikke knuffels van Frankrijk 😛

  111. Emmaly zegt:

    hmmm een vaag verhaal hierboven mij wil er toch even op reageren…dat zeg je toch niet over je eigen kind dat die lelijk is en ervoor schaamt wat voor moeder ben je dan in hemels naam Sorry Emm moest het even kwijt 😀 😀

    Knufff

  112. Wat een tas al niet kan losmaken he. 😀
    Maar voorlopig had je een rake opmerking in je knip.
    Wel vervelend dat je nu nog geen nieuwe tas hebt, maar ik denk niet dat je nu met plastic tasjes hoeft te sjouwen, je kennede zwerft er vast ergens nog wel een tas. (of 3, of 5 of 10 of meer??? 😀 )

  113. leejo zegt:

    Hey Emm, hoe kan dat nou je staat niet in de lijst 😕

  114. leejo zegt:

    Hey Emm, hoe kan dat nou je staat niet in de lijst 😕

  115. Michelle zegt:

    Goedzo! Van je afbijten als het nodig is anders blijf je er mee zitten en dat is niet goed voor je! 😉

    Fijn weekend! 😀

  116. Emmelinda zegt:

    @Catherine;Ik vind dat dit soort opmerkingen niet op een weblog thuishoren maar beter in familiekringen besproken horen te worden.

    @Emm; Ik heb hierboven een opmerking gezet. Ik kan en wil er allemaal niet op in gaan. 😉 Knuffff

    @Leidse Glibber; Hahaha ja nou! Het levert gewoon een log op 😉 Grinnik…heb maar geen medelijden met me. Ik heb inderdaad nog een flinke voorraad. Maar ja een nieuwe is altijd móóier en handiger dan die ik thuis heb ghehehe 😀

    @Leejo; Ja heb je het in de gaten? Ze hebben me geboycot 😉 Het kan niet want ik weet echt 100% zeker dat m’n log een paar keer op portal is verschenen. Hihi heb ik weer. Spooky allemaal he? Ghehehe

    @Michelle; Jaaa ik heb het na al die jaren eindelijk in de gaten! Het lucht inderdaad goed op 😀
    Voor jou ook een heeeeel fijn weekend! 😉

  117. leejo zegt:

    @Emm
    Ik heb bij jou net ook 2x een reactie moeten geven

    😕

  118. Emmelinda zegt:

    Heeej ja…ik zie het! Wat stom is dit he? Daar moest ik eigenlijk in het forum eens een vraag over stellen! Ik vind het wel lullig als je ervan overtuigd bent dat je een reactie neergezet hebt en dat die dan weg is 😕

  119. was het toch niet stom gisteren?:P

  120. Emmelinda zegt:

    Help me eens? Wat was stom gisteren? 8)

  121. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha dát. jawel, dat is ongelooflijk stom :Pwelnee… 😛 😉

  122. epie zegt:

    nou postboxje vol zou bij jou ook wel kunnee

  123. Emmelinda zegt:

    Wie weet staan er nog oneerbare voorstellen in 😛 😉

  124. epie zegt:

    zonder hoop is het leven saai hihihi

  125. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo is het. 😉
    En, nog niet beroerd van de spaghetti? 😉

  126. Emmaly zegt:

    hoi hoi en hoe was het paard rijden?

  127. Emmelinda zegt:

    Hai Emm! Ze is geweest en het is goed gegaan. Ze had alleen een sloom paard zei ze 😉 Marc is even alleen met haar gegaan omdat we het niet zagen zitten met zieke Stef op de manege 😉

  128. Emmaly zegt:

    sloom paard haha had het beestje misschien geen zin…ow jee dus het heeft door gezet bij stef

  129. Emmelinda zegt:

    Hihi nee het schijnt echt een sloom paard te zijn. Ze kreeg meteen een andere zweep 😕
    Yep ik heb haar vanmorgen van school gehaald. Ze had gebeld. Viel thuis ook meteen in diepe slaap 😉

  130. je hebt me nu echt vergeven?
    Wat eten we vanavavond?

  131. Emmaly zegt:

    haha dan moet het maar op een ruig manier 😀
    aa gossie maar ja gelukkig is het weekend kan ze lekker rustig aan doen

  132. Emmelinda zegt:

    @watspreektjouaan; Tuurlijk. Ben de beroerdste niet (wel op een na 😛 ghehehe).
    Wat we eten? Hmmmz ik heb net ballen achter de kiezen. Ehm…sjokoballen. Mjammie *geeft wsja ook een bal*

    @Emmaly; Ja blijkbaar. Gek he, als het om paarden gaat is Mies meteen niet meer ziek. Die liefde zit toch wel diep hihi.
    Nou inderdaad…we hadden toch al geen plannen dus dat komt mooi uit. Offe…moet ik nodig een tas scoren morgen??? ghehehe

  133. Geertje zegt:

    Jammer dat je geen tas hebt kunnen halen, hoewel; je zal er vast nog wel een stel hebben liggen 😉
    Maar wat een onbeschofte vent! Hoop dat veel mensen het hebben gehoord/gezien; dacht zeker even grapig te zijn 😕
    Wens je een fijn weekend! 😛

  134. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja maak je maar niet ongerust…eer ik die versleten heb 😉
    Irritant he? Echt zo’n zogenaamd grappig mannetje. Bleergh!
    Ik wens jou ook een heeeeeel fijn weekend! Dikke knuffff van mij! 😀

  135. lekkewl *praat met volle mond* weinig op TV vanavond, vind je niet? *pakt afstandsbediening*

    Heee das leuk, kijk nou! daar hebben we Jeanet schuurman met het journaal!!! Wow

  136. Emmelinda zegt:

    Hier zijn ze (stef en Mies) een spelletje aan het doen op tv. Genoeg te zien en te horen *stopt vingers in oren* *haalt vingers weer uit oren omdat het moeilijk typt*

    Alweer journaal? Tjemig…moesten ze verbieden om zoveel ellende over ons uit te strooien ghehehe 😉

  137. Emmaly zegt:

    haha weer naar de markt als je nou ff wacht ga ik mee hahaha

  138. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik wacht. Hij staat er nu toch nog niet ghehehe. Kunnen we op de terugweg lekkere verse nootjes halen 😉

  139. Emmaly zegt:

    whahaha weet wat je meeneemt emm 😀

  140. Emmelinda zegt:

    Hahaha weet jij met wie je op stap gaat? Ghehehe. 😉

  141. Emmelinda zegt:

    Grinnik…lijkt mij ook 😀
    Hoe is het eigenlijk met de wond van Lucy? Zitten de nageltjes nog eigenlijk aan haar pootjes?

  142. leejo zegt:

    @Emm
    IK naar de markt, dat nooooooooit!!!!

  143. Emmelinda zegt:

    Groot gelijk. Ik was ook meteen weer genezen. Wat een ellende! Afschuwelijk! Niet alleen om die tassenvent maar jeetje wat een gedoe! 😦

  144. Emmaly zegt:

    jaa ik zal daar maandag even een foto van laten maken..der wondje is bijna helemaal weg zit nog een heel klein plekje..maar die nageltjes zitten er nog steeds mooi op maar dat duurde 3 maanden

  145. Emmelinda zegt:

    Ja dat vertelde je toen ook maar ik was benieuwd of het ook inderdaad zo lang bleef zitten. Goeie plakspullen dus hihi 😉
    Fijn dat het bijna helemaal genezen is! 😀

  146. Emmaly zegt:

    ja joh dat heeft hij met die sterke lijm geplakt ken ff niet meer op die naam komen

  147. Emmelinda zegt:

    Dat moesten vrouwen eens doen met die plaknagels hihi. Niks voor mij hoor…daar kan ik helemaal niet mee overweg. 😉

  148. Emmaly zegt:

    hahaha je kan niks meer oppakken

  149. Emmelinda zegt:

    En ik krab alles en iedereen. Verschrikkelijk! 😀

  150. Emmaly zegt:

    ow lekker moeten we nog uitkijken ook haha

  151. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dan wel. En ik kan er ook niet meer typen. Dan maar liever zonder 😉

  152. Emmaly zegt:

    ik heb een hele slechte gewoonte ik bijt ze 😕

  153. Emmelinda zegt:

    Stef ook! Ze is nou heel dapper want ze heeft er twee laten groeien. Wat is dat toch moeilijk om af te leren he?

  154. Emmaly zegt:

    kan niet ik krijg het niet voor elkaar hoor..maar ja zo heb ik wel meer dingen dat ik zeg stop ermee en 5 minuten later doe ik het weer 😀

  155. Emmelinda zegt:

    Dat heb ik nou met snoepen hihi. Daarom koop ik zo weinig mogelijk 😉 Het is zoooo op! 8)

  156. Emmaly zegt:

    ik ga even me draakjes eten geven hier

  157. Emmelinda zegt:

    Zijn ze al aan het bedelen? Hihi 😀

  158. Emmaly zegt:

    nou ben al over tijd voor ze…als ik zo in de keuken kom zetten ze het op het gillen en doen net alsof ze NOOIT wat krijgen haha

  159. Emmelinda zegt:

    Whaahaa als ik in de keuken kom (en eigenlijk is dat best vaak, al is het om naar buiten te gaan) loopt ie ook achter me aan. Sam kan nog niet gewoon mauwen. Is geen gehoor en we liggen er ook dubbel om. Het lijkt wel een soort blaf ghehehe

  160. Nicky zegt:

    Goed gedaan, Emmelinda! Wel een beetje braaf, volgens mij moet je nog loskomen…
    Volgende keer een vers visje kopen bij de kraam ernaast en die stiekem in een van zijn tasjes stoppen. Na drie dagen terugkomen om te kijken hoe zijn gezicht dan staat! Gnagna! (nee, dat zou ik nooit doen… maar het idee alleen al doet je goed, toch?) 8)

  161. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat was inderdaad braaf. Maar voor mij al heel wat 😉
    Whoehaaa ja ik geniet nou al van het idee! Ik zou het waarschijnlijk nooit kunnen uitvoeren omdat ik het dan weer sjielug vind…. 😉

  162. riannuh zegt:

    😀
    Tassen….ik moet met een baag langs die kraampjes, anders koop ik d’r weer één. Als ik mn kast open doe, rollen d’r standaard een stel tassen uit, zoveel heb ik dr nu al….*zucht* Hoezo koopverslaafd?

  163. Sjoukje zegt:

    Wat een eikel van een verkoper, hij dacht zeker dat ie leuk was. Van mij had hij dat tasje in zijn reet mogen douwen. Je hebt het goed gedaan hoor, Em! 😀

  164. Romanya zegt:

    Supergoed, laat van je horen! 🙂 en tassen kan je o-veral kopen dus die vind je nog wel! Ik heb ook echt teveel tassen en elke keer als ik ga winkelen kom ik met nog een thuis haha 😀 fijn weekend! xx

  165. meta1973 zegt:

    sjakkaaaa! goed gedaan! wat denkt ie wel…… eikel zeg! ik ben ook al heel lang op zoek naar DE tas…… het is niet een van de 18 tassen die ik al heb helaas….. 😉

  166. Emmelinda zegt:

    @riannuh; Hahaha ze zijn ook zoooo leuk he? Het zou verboden moeten worden ghehehe. Ik zoek ook altijd een passende bij m’n outfit. Moet ik wel alles overhevelen. Soms laat ik wel eens iets zitten. Dan zoek ik me gek in welke tas dat ook weer was ghehehe 😉

    @Sjoukje; Dat dacht hij inderdaad. Het feit dat ie ophield toen ie zag dat ik het in de gaten had zei me genoeg 😉 Thanks 😀 😉

    @Romanya; Grinnik…dat bedoel ik dus. Ik heb hem helemaal niet nodig. Tuurlijk, als ik er een andere keer langsloop en ik zie er eentje die ik MOET hebben, dan zal ik die tas kopen. Die liefde is nou eenmaal sterker ghehehe 😀 Erg is dat he, tassen kijken. De een is nog mooier dan de andere ghehehe. Jij ook een heel fijn weekend! Dikke knufff

    @Meta1973; Hihi thanks! Ja erg he? Ik wist echt niet wat ik zag. En hij had niet gedacht dat ik het zou zien. Maar ik voelde het gewoon. Aaargh.
    Erg is dat he…DE tas is maar moeilijk te krijgen. Er zijn ook veel te veel soorten tassen. Dan is het zo moeilijk kiezen ghehehe 😉

  167. Marika zegt:

    Hij had ook nog kunnen vragen of je soms ongesteld was, iehhh nog erger…! Dan zou hij de trotse eigenaar zijn geworden van 2 blauwe ogen vrees ik. 8)
    Ik heb dat ook hoor dat ‘men’ van mijn gezicht kan aflezen hoe ik iets vind. Kan wel eens vervelend zijn als ze vragen of je iets mooi vindt en je voor je fatsoen ja wilt zeggen terwijl het eigenlijk toch wel heel erg lelijk is. 😕 😉

  168. Emmelinda zegt:

    Ow ja…dan was ik denk ik wél uitgeflipt. Of ik gemept had betwijfel ik…had ik dan mijn poezelige handjes pijn gedaan ghehehe.
    Ja hihi dat werkt niet he? Als ik het niet mooi vind probeer ik ook uit alle macht dat het niet van mijn gezicht af te lezen is 😉

  169. Cycli zegt:

    Hmmz ik ken die tassen man volgens mij … een enorme boomvrucht idd!!!

  170. Emmelinda zegt:

    Echt zo’n loser he? 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

