Limerick

Een hele fanatieke worstelaar te Epen
Had de keel van zijn tegenstander dichtgeknepen.

De coach riep hem snel op de mat:
“Ik ben jouw gedrag nou meer dan zat!

Je hebt de term wurgcontract gewoon verkeerd begrepen!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. leejo zegt:

    Ja hoor ze is back in town πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik πŸ˜‰ Hij kan er mee door he? πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. leejo zegt:

    Nee hij is gewoon goed πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel Leejo πŸ˜€

  5. leejo zegt:

    Graag gedaan en ere wie ere toekomt. πŸ˜€

  6. MIEP zegt:

    Jeetje, ze is weer helemaal bovenJan volgens mij….
    Welterusten!
    Knuffelsssssssssssssss

  7. GekinblacK zegt:

    Helemaal mee eens.. hij is weer goed !

  8. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Ssst…worikverlegenvan πŸ˜‰

    @MIEP; Grinnik…laat ik het hopen πŸ˜‰ Het voelt een stuk beter nu πŸ˜€
    Slaap lekker meissie! Sweet dreams! πŸ˜€

    @GekinBlack; Dank je wel πŸ˜€ *doet vreugdedans*

  9. Marika zegt:

    Hij is weer leuk hihihi 8)

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€
    Oh ik heb toch zo gelachen om die foto van die mafkees van je! πŸ˜€

  11. Ja nu zie ik het ook, je bent gelukkig weer vrijwel helemaal beter anders zet je dit soort limmericken er niet op.

  12. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…het gaat echt de goeie kant op *klopt snel af voordat het weer misgaat*

  13. Pasula zegt:

    Ik kan niet anders zeggen dan: supergoed!!! πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Pasula πŸ˜€

  15. epie zegt:

    ha ha leuk , en nu kan ik dus naar bed
    slaap ze ook

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha…ga maar snel maffen dan πŸ˜‰
    Welterusten! πŸ˜€

  17. leejo zegt:

    Truste meis πŸ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker Leejo πŸ˜€

  19. Pasula zegt:

    Ja ik duik er ook in, trusten πŸ˜‰

  20. Nicky zegt:

    Pssst! Emmelinda! Taartje?

    Leuke Limerick trouwens! πŸ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Slaap lekker! Sweet dreams! πŸ˜€

    @Nicky; Taartje? Oooooh het is zo ver he? jaaaa ik kom er zo aan! πŸ˜€

  22. Nicky zegt:

    Burp! Sorry, best een heftig taartje!
    Dank je voor je complimenten! πŸ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je hebt toch niet in je beeldscherm gehapt he? Ghehehe.
    Niks te danken! Het ziet er prima uit! Goed gedaan meissie πŸ˜€

  24. Nicky zegt:

    Dank u, dank u! *doet paardestaart in (zodat het haar niet in de taart valt) en buigt nogmaals*

  25. Emmelinda zegt:

    Hihi dat is beter! πŸ˜€ Pas op je rug met dat buigen he? πŸ˜‰

  26. Nicky zegt:

    Grinnik! Jij zit te vissen naar reacties! πŸ˜€

  27. Nicky zegt:

    Nou, die zul je…

  28. Emmelinda zegt:

    Vissen? *verstopt hengel achter de rug*

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha waar heb ik dat eerder gezien? πŸ˜›

  30. Nicky zegt:

    Je onderbreekt me… πŸ˜•

  31. Emmelinda zegt:

    Onbeleefd he? πŸ˜› ghehehe

  32. Nicky zegt:

    Hij blijft leuk! πŸ˜€
    Maar ik stop nu, hoor! Beetje afgezaagd inmiddels!

  33. Emmelinda zegt:

    Grinnik…zat er een zaag in de taart? πŸ˜›

  34. ja gemeen he dat ik er geen eens een medaille voor kreeg, het was echt topsport hoor dit weekend.
    πŸ˜€
    En dat was zeker het soort bar wat je bedoelde daarom moest ik gisteren zo lachen om je reactie omdat ik al wist wat ik ging schrijven de volgende dag. πŸ˜€

  35. Emmelinda zegt:

    Ja dat geloof ik goed dat het topsport is. En dan te bedenken dat ze in het zuiden al op vrijdagmiddag beginnen. Ongelooflijk he? (en dan tel ik de feestjes van te voren nog niet eens mee ;))

    Hahaha ja ik begrijp je nou helemaal! Het was ook psies zoiets wat ik bedoelde! Is toch ook toevallig hahaha πŸ˜€

  36. Youke zegt:

    hihi goeie limmerick!

  37. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Gelukkig gaat het weer goed met je.Je maak tons weer aan het πŸ˜€ πŸ˜€ En daar zaten we op te wachten.Hij is weer goed je limerick.Ik heb al weer wat meer gehoord.Je hoort het wel van mij.
    Ik wens je nog een fijne dag.veel liefs en knuf van Bianca πŸ˜‰ πŸ˜€

  38. remco zegt:

    en en en hoe voelt dat nou zo’n wurgkontrakt πŸ˜‰

  39. Hijs weer mooi Emm,
    Fijne dag

  40. Marjan zegt:

    Goedemorgen Emmelinda.

    Hij is weer leuk.

    Ja Mam ik zal rustig aan doen hoor. πŸ˜€
    Ik moet ook wel want ik voel me gewoon niet lekker.
    Zo achter de computer geeft een lekkere ontspanning.

    Wat jammer dat er zo weinig vogeltjes bij jullie in de tuin komen.
    Ik vind het een genot om het te bekijken.
    Een mooie dag wens ik je toe.
    Lieve Groetjes van Marjan!

  41. alinda zegt:

    hey je bent er weer ben je al wat beter meid
    je bent echt een kei in de limericks zeg ik vind ze zelf steeds beter worden

  42. alinda zegt:

    he meid ik heb zo speciaal voor mies een leuk paarden stukje op me loggie staan laat ze maar snel kijken. groetjes

  43. Peter zegt:

    Hij is inderdaad zeer aardig, de limerick.

    Emmelinda, in februari gaf je antwoord op een vraag die ik stelde op mijn blog. Het antwoord is te vinden als je op website drukt. Maar het echte is de eend. De rest is ook wel echt maar ademt niet πŸ˜€

  44. Tycho's mama zegt:

    Zie…..je hebt er lang op zitten broeden maar hij is weer leuk geworden!!! Gaat het al weer wat beter met het hoofd???

  45. --Natazz-- zegt:

    Hahahaha ik vind hem weer geweldig!

    Fijne donderdag
    Liefs en een knuffie van mij πŸ˜€

  46. Michelle zegt:

    Ik vind dat jij daar zo goed in bent he *jaloers op* hihihi
    Hij is weer leuk geworden!

    Fijne donderdag! -x-

  47. ~Tina~ zegt:

    Goeiemorgen, volgens mij heb je inspiratie gekregen van een filmpje bij Idols? Of heb ik dat mis?
    Hij is wel weer erg leuk!!
    Ik wens je een fijne donderdag, doe je voorzichtig buiten?
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    @Youke; hihi, thanks πŸ˜‰

    @Bianca;Haaai Bianca, goeiemiddag!
    Ik ben blij dat je om de limerick kon lachen, die tegenstander had er meer moeite mee ghehehe πŸ˜‰
    Ik hoop dat ik vandaag een log kan maken, de inspiratie ontbreekt nog tenminste..een onderwerp maar de dag is nog niet om πŸ˜‰ Jij ook een hele fijne dag! Dikke knuff van mij πŸ˜€

    @Remco;Hahaha misschien bevrijdend? Hij was in ieder geval verlost van zijn tegenstander πŸ˜› πŸ˜‰

    @Jan;Dank je wel Jan πŸ˜€ Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag πŸ˜€

    @Marjan;Dank je wel πŸ˜€
    Zeker weten dat de computer voor ontspanning zorgt! Bijf er maar lekker zitten want anders doe je misschien per ongeluk toch nog te veel πŸ˜‰
    Ja ik vind het ook jammer dat er nou minder vogels zijn in onze tuin. Dat komt vast en zeker door de buurman die zo nodig die mooie grote conifeer moest weghebben. Die boom zat werkelijk boomvol met vogeltjes! Die zijn nou vast naar een andere tuin vertrokken πŸ˜•
    Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Dikke knufff en veel groetjes πŸ˜€

    @Alinda;Ja ik ben er weer hihi. Het gaat nou de goeie kant op. Ik hoop straks weer een log te kunnen schrijven.
    Ik zal Mies je log eens laten zien. Ze gaat zo logeren dus dan moet ik snel zijn hihi πŸ˜€ Anders laat ik het haar morgen zien πŸ˜€
    Groetjes en een dikke knufff!

    @Peter;Dank je wel πŸ˜€
    Dan had ik het goed! Ik had die popen al eens gezien achterop de gids en verbaasde me toen over de gelijkenis met een echte baby.Er is ook een website van maar het is duur. Ach ja, het kost wat maar dan heppie ook wat he? Ghehehe πŸ˜€

    @Tycho’s mama;Ja deze duurde inderdaad iets langer dan gewoonlijk al heb ik er niet meer veel aan veranderd. De regels waren te lang, dat liep niet lekker en die heb ik iets ingekort πŸ˜‰ Hij kan er weer mee doo he? Hihi πŸ˜€

    @Natazz;Dank je wel πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Dikke knufff van mij en veel liefs πŸ˜€

    @Michelle;Hihi dank je wel. Ik heb teveel fantasie. Ik hoor een woord en zie er meteen beelden bij. Dan is een limerick al half geboren πŸ˜‰
    voor jou ook een hele fijne donderdag! Knuffff

    @Tina;Goeiemiddag πŸ˜€
    Heeej ja…dat zou me niks verbazen. Ik heb wurgcontract inderdaad op tv gehoord. Ik heb het woord meteen opgeschreven en me er later over gebogen. Hihi grappig dat je de aanleiding van de limerick herkent πŸ˜€
    Ik wens jou ook een fijne donderdag. Hier ligt geen sneeuw dus het is goed te doen. Ik zal voorzichtig zijn met mijn medemens…is dat goed? Hahaha
    Liefs en veel groetjes πŸ˜€

  49. Emmaly zegt:

    hoi hoi

    Ja zielig he van dat poesje…heb het weleens meer gezien maar die had 2 hoofdjes aan elkaar vast..onbegrijpelijk dat zoiets ook bij dieren kan gebeuren he

    Liefs emmaly

  50. Dinie zegt:

    πŸ˜€ thums up πŸ˜‰

  51. Dinie zegt:

    eh…met een “b” ertussen… (geen idee wat dit zou betekenen 8) ) Dat zoeken we op….

  52. Rianne zegt:

    Applaus, chapeau en petje af! πŸ˜€

  53. Bianca zegt:

    Hallo Emmelinda,Ik zie het al je bent maar weer eens achter het toetsenbord gekropen πŸ˜€ πŸ˜€ Het gaat steeds beter met jou πŸ˜€ πŸ˜€ Ik weet tegen wie ik het kan zeggen.
    Veel liefs en nog een fijne dag hΓ© met man en dochters.
    Bianca πŸ˜€ πŸ˜‰

  54. Emmaly zegt:

    Ik heb weer wat hoor haha…heeft het logje met dat poesje verwijdert..ja weet ik veel dat het bij sommige mensen zo gevoelig ligt/lag πŸ˜•

  55. Gonny zegt:

    Whaaaaa…ik had vanmorgen al een reactie gegeven maar zie ‘m nu niet meer …maa in ieder geval keigoed… πŸ˜‰

  56. Lette zegt:

    Leuk gevonden.
    Ik hou wel van woordspelingen. πŸ˜›

  57. Yvonne zegt:

    Fantastisch leuk weer!

  58. Aletta zegt:

    Brr, ik hou niet van worstelen!
    Wel weer een steengoeie limerick!!!!!!!!!!

  59. Joyce zegt:

    hoi
    Zeer leuke web-log heb je gemaakt. Ik ben hier via via en ben blij dat ik op je site terecht ben gekomen. Mag ik je linken? Reageer maar op mijn weblog, als je wilt. Ik vind je limericks erg knap gemaakt.
    Liefz, Joyce

  60. Robert zegt:

    Je hebt er weer een hele leuke limerick van gemaakt Emmelinda.

    k Heb overigens geen flauw idee of die worstelaar ook nog een broer heeft. πŸ˜‰

  61. Gonny zegt:

    Bende nou nog bij ikea???? πŸ˜€

  62. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Eerst en vooral ben ik blij dat je terug genezen bent dus… welcome back!

    En die limerick van je is weer heel erg knap!

    Ik wens je nog een hele fijne avond toe. Hier is het ondertussen terug hevig beginnen sneeuwen, gelukkig kan ik morgen te voet gaan werken.

    dikke knuffff
    Claudia

  63. Waar is het gaan sneeuwen Claudia, wil nog wel een portie. πŸ˜€

  64. Marika zegt:

    Het is weer een hele leuke! πŸ˜‰
    Hoe is het met de koppijn? Inmiddels doe ik met je mee… *bonk bonk* πŸ˜•

  65. Geertje zegt:

    Meid, hij is weer geweldig!!!! πŸ˜›
    Weer wat opgeknapt? πŸ˜•
    Hoofd weer wat minder auchie?
    Wens je een fijne dag morgen!
    Liefs en hele dikke knufff πŸ˜›

  66. B.O.B zegt:

    Ben je weer helemaal beter?? Zo niet, dan nog beterschap van mij.
    Ik kom gauw weer eens kijken op je log, ben zelf een beetje zo zo……..

  67. Gonny zegt:

    Goedemorge……

  68. Bien zegt:

    Helemaal geweldig weer! Liefs Bien

  69. Nou je bent duidelijk weer opgeknapt πŸ˜›

    Hij is weer fantastisch ! πŸ˜€

    Fijne dag liefs Ylone xx

  70. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Hoe is het nou?Ik heb wat voor jou.Maar ik zeg het eerlijk ik heb het niet zelf gemaakt.Het gaat om de gedachte die er achter zit.
    Veel liefs en een knuf van Bianca
    klik

  71. Aletta zegt:

    mag ik je trouwens linken?
    Fijne dag toegewenst!!
    Groetjes Aletta.

  72. Geertje zegt:

    Hoe is het nu met je? Weer een beetje opgeknapt?
    Je hoofd weer een beetje beter?
    Wens je een heel fijne weekend! πŸ˜›
    Liefs en dikke knuffff!!!

  73. Gonny zegt:

    Wat ben je allemaal aan het doen ….zeker satten enzo πŸ˜‰ πŸ˜€

  74. MaRi0n V zegt:

    ikkkk hhheeeeebbbbb heeeeetttttttt eeerrrggggg kkooouuuuuuuddddd πŸ˜• πŸ˜•
    en eeennnn hhhuuummeeeuurtjjeee zegggeeennn zzeeet tthhhuiiusss
    llliiiieeefffsss mmmaariooonn

  75. MaRi0n V zegt:

    ja en nu ff normaal ik heb het erg koud en een humeurtje zeggen ze thuis
    liefs marion πŸ˜•

  76. riannuh zegt:

    πŸ˜€ Hij is weer erg leuk!

  77. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    toch nog ziek? Ik mis je logjes…
    dikke knufff en verzorg je he!
    liefs Claudia

  78. Romanya zegt:

    ghihih dankjewel voor de portie humor vandaag πŸ˜€ word altijd zo blij van jouw logje πŸ˜€ fijn weekend! xxx

  79. Kimmie zegt:

    wauw inspirative log πŸ˜€ leuk dat ie telt hoe lang ik hier ben.. hihi al twee minuten welteverstaan. xxx

  80. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Je méént het niet. Is het echt? Maar jij hebt dat toch niet verzonnen, van dat poesje? Wat zei die persoon dan? Ongelooflijk zeg πŸ˜•

    @Dinie;Hahaha wie weet. Misschien zeg je wel iets heeel smerigs πŸ˜› πŸ˜‰ Ghehehe. Maareh…thanks πŸ˜€

    @Rianne;Dank je 3x πŸ˜‰

    @Bianca;Het is inderdaad al een heel stuk minder. Nog niet weg maar ach hier is mee te leven. Alleen snachts is het wel erg. Ach ja, dan ga ik maar slapen he? Marc slaapt dan toch al ghehehe πŸ˜‰
    Ik vind de doorklikgroet heeeeel erg lief. Dank je wel!
    Ik wens je alvast een heeeeel fijn weekend πŸ˜€ Dikke knufff van mij πŸ˜‰

    @Gonny;Oh hihi ik dacht al dat je misschien te laat opgestaan was en dat je geen tijd meer over had om nog ff te loggen πŸ˜‰ *grinnik* Maareh…thanks πŸ˜€

    @Lette;Thanks! Ja hihi, heerlijk he? Die dingen vallen me ook altijd het eerst op πŸ˜‰ Ook als het niet de bedoeling is ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Yvonne;Dank je wel meissie πŸ˜€

    @Aletta;Grinnik…ik heb er het postuur niet voor hahaha πŸ˜‰ Maareh…thanks πŸ˜€
    Ennuh…tuurlijk mag jij linken πŸ˜€

    @Joyce;Dank je wel Joyce. Ik was even op je log wezen spieken. ik zag dat je al een linkje geplaatst had. Is oke hoor πŸ˜€ Ik kom er straks nog even langer spieken πŸ˜€ Liefs πŸ˜€

    @Robert;Dank je wel limerick-fan πŸ˜‰
    Een broer? Hmmz…ik geloof dat zijn familie aardig uitgedund is sinds ie met worstelen is begonnen ghehehe πŸ˜‰

    @Claudia;Haaai Claudje! Dank je wel meissie :D. Ik ben blij om er weer te zijn. Helaas was ik een dagje afwezig want Marc’s moeder ligt slecht. Even afwachten hoe dat weer afloopt. Ze heeft namelijk vaker slecht gelegen en iedere keer bereiden we ons voor op de genadeklap en dan kan ze ineens weer een half jaar mee πŸ˜‰
    Hier is alleen vandeweek een beetje gevallen en dat was meteen weer weg. Niks om mee te spelen om eens een flinke bal van te draaien. Bij jullie wel? Heerlijk voor de kids he?
    Dikke knufff van mij :D’;)

    @Marika;Oh arme jij…heb ik je aangestoken? Ik heb er vooral snachts last van. Gelukkig begint bij ons de nacht pas laat ghehehe πŸ˜‰ Beterschap meissie! πŸ˜‰

    @Geertje;Dank je wel Geertje πŸ˜€
    Ja overdag gaat het wel, dank je . Snachts is het minder grappig. Dan bonkt het pas echt goed. Maar ja, gelukkig hebben we hier pas laat nacht ghehehe πŸ˜‰
    Ik wens je een heel fijn weekend! Dikke knuff van mij en veel liefs πŸ˜€

    @B.O.B.;Ah eigenlijk mag ik niet klagen. Daarom doe ik het tΓ³ch :p hahaha geintjuh. Maareh…hoe gaat het nu? Gaat het weer een beetje? Dikke knufff van mij

    @Bien;Dank je wel Bien πŸ˜€

    @Jan;Hihi goeieavond Jan πŸ˜€

    @Rhodosfriends;Dank je wel, hij kan er mee door he? πŸ˜‰
    Ik wens je een heel fijn weekend toe en natuurlijk een fijne avond! Dikke knuffff van mij πŸ˜€

    @MaRion V;Hihi het is ook koud he? Maareh…hoe issie nu? Gaat het al beter? Dikke knufff van mij πŸ˜€

    @Riannuh;Dank je wel πŸ˜€

    @Romanya;Grinnik…dat doet me goed meissie. Daar doen we het ook voor πŸ˜‰ Ik wens jou een superweekend! Maak er iets leuks van! πŸ˜€ Dikke knufff van mij πŸ˜€

    @Kimmie;Hahaha dan heb je eigenlijk een lintje verdiend! Dapper hoor dat je zo lang hier gebleven bent ghehehe πŸ˜‰ Liefs

  81. leejo zegt:

    Fijne avond Meis πŸ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    Jij ook een hele fijne avond Leejo πŸ˜€

  83. Colinda zegt:

    halloooooo,…ik ben er weer ,…ben alles helaas kwijt moet weer op plaatjesjacht enzo ,..maar goed alles het goed is blijft de pc het nu wel doen ,…hahahaha,..en anders ben ik er weer niet ,.. 😦 πŸ˜€
    Ik ga zo snel mogelijk weer een nieuw logje maken ,..Maar ik wilde even laten weten dat ik er weer ben ,.. πŸ˜€

    een heel fijn weekend ,…

    Dikke Knuff ,… πŸ˜€

  84. Emmelinda zegt:

    Heeeeeej Cootje!!!! Oh wat ontzettend fijn dat je pc het weer doet! Wat was er mis mee? Jeetje wel balen van die plaatjes! Maar goed, voor je het weet is de pc weer traag van alles wat je opgeslagen hebt hihi…dat is zo gebeurd als je ziet wat er allemaal te krijgen is πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knuff πŸ˜€

  85. nas zegt:

    alsjemenou, goed weekend πŸ˜‰ πŸ˜€

  86. Emmelinda zegt:

    Grinnik…voor jou ook een fijn weekend πŸ˜€

  87. Emmaly zegt:

    haii emm…nee tuurlijk heb ik dat niet zelf verzonnen..ik vond het intresant en zette het op me logje neer om te laten zien dat het ook zo bij dieren kan gebeuren..kreeg toen heel veel commentaar maar ja weet ik veel dat zoiets ergs aantrekt bij mensen..heb het logje ook verwijdert maar heb er de hele avond over in gezeten zo had ik het natuurlijk niet bedoelt

  88. Emmelinda zegt:

    Ah meissie…nee daar moet je niet over in zitten. Wij zitten waarschijnlijk anders in elkaar. Ik vind het zielig maar ook heel interessant. Zulke dingen horen nou eenmaal bij het leven. Toch? Ik begrijp niet dat mensen dat niet los van elkaar kunnen zien!

  89. Sjoukje zegt:

    Hij is weer leuk!
    Het plaatje op je vorige log is ook heel geinig.
    Fijne avond en een Prettig weekend!
    Groetjes Sjoukje

  90. Emmaly zegt:

    ja tuurlijk is het zielig want als ik dat van dichtbij zou meemaken zou ik er kapot van zijn..maar ja dan weet ik dat ik zulke dingen gewoon niet meer neer moet zetten..en inderdaad dat hoort er ook bij

  91. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje; Dank je wel πŸ˜€
    Hihi ja die is lekker melig he? πŸ˜‰ Ik wens jou ook een hele fijne avond en een gezellig weekend!
    Heel veel groetjes en een dikke knuffff πŸ˜€

    @Emmaly;Juist. Ik ook. Maar dat is hetzelfde als vandeweek…zat ik naar Oprah te kijken. Die had het over siamese tweelingen. Ik vind het eng maar ook interessant om te zien. Het hoort gewoon bij het leven. Toch? Weet je wat? Als je nog eens zoiets kwijtwil stuur je maar een mailtje naar mij…ik kan er wΓ©l tegen πŸ˜‰
    Had ja van één persoon commentaar gehad of van meerdere? Tjemig…nou zet je er eens een keer iets anders neer is het ook weer niet goed he? πŸ˜‰ Knufff

  92. Emmaly zegt:

    ja naar zulke programma’s kijk ik ook weleens aan de ene kant is het heel triest om te zien en aan de andere kant wil je er meer over weten….nee van meerdere kreeg alleen maar reacties van he bah of gadverdamme haha maar ja aan de andere kant had ik zoiets eigenlijk van..je had toch ook alleen het verhaal kunnen lezen….maar goed hoe is het met je πŸ˜€

  93. Emmelinda zegt:

    Psies…dat vind ik dus ook. Het is ook triest en ik besef dan ook altijd dat ik blij ben dat het mij niet overkomen is enzo. Maar het is en blijft toch wel heel interessant. πŸ˜‰

    Het gaat eigenlijk wel. Overdag heb maar een klein beetje hoofdpijn. Maar s’nachts komt het dubbel zo hard terug πŸ˜‰ Dus vannacht ga ik pas heeeel laat naar bed πŸ˜‰ Hihi
    En met jou? Ben jij ook weer helemaal opgeknapt? En Marco ook?

  94. Emmaly zegt:

    vervelend joh dat je nog steeds hoofdpijn heb ….ja hier zijn we weer helemaal opgeknapt gelukkig πŸ˜€

  95. Emmelinda zegt:

    Ach ja, het is vanzelf gekomen dus zal het ook wel weer vanzelf verdwijnen ghehehe πŸ˜‰
    Gelukkig…dat is maar niks he? Half Nederland lag plat heb ik begrepen πŸ˜•

  96. Emmaly zegt:

    ja en daar ben jij misschien de volgende van alleen wil het nu nog niet eruit komen..haha zeg ik ook altijd zoasl het er komt gaat het wel weer weg ook..makkelijk he als je zo denk

  97. Emmelinda zegt:

    Ja wie weet. Ik doe altijd alles op een ander tijdstip dus hiermee zal ik ook wel weer achterlopen ghehehe πŸ˜‰ Ik heb het gewoon amper kans gegeven πŸ˜‰
    Ja hihi ik vind het wel handig. Gewoon niet toegeven. Misschien gaat het daar ook het snelst weer van weg? πŸ˜€ πŸ˜‰

  98. Emmaly zegt:

    haha ja maar als het nu dan ook maar is weg bleef dan was het goed natuurlijk..maar ja een moeder mag en kan niet ziek zijn he….die gaan gewoon maar door

  99. Emmelinda zegt:

    Ja dat had ik het allerliefste! Dat het wegbleef πŸ˜‰ Deze week had Marc ook vakantie. Was wel heel gezellie. En handig want dan kun je de taken verdelen πŸ˜‰

  100. Emmaly zegt:

    ja je zou toch zeggen als je gaat slapen dat het dan weg ging….dat is inderdaad wel gezellig ja je mannetje thuis en dingen met zijn 2tje verdelen wel makkelijk…het is rustig he trouwens

  101. Emmelinda zegt:

    Ja dat zou je inderdaad denken. Maar goed, ik doe nooit iets zoals het hoort ghehehe. Dus dit zal ook zoiets zijn πŸ˜€
    Het is inderdaad rustig…al een paar dagen he? Ik zag aan de kijkcijfers van mijn log dat het al dagen minder is *sniksnik* zijn ze me nou al vergeten??? πŸ˜‰

  102. Emmaly zegt:

    jou vergeten welnee..ik in iedergeval nooit 8)

  103. Emmelinda zegt:

    Whaahaa daar zorg ik wel voor πŸ˜› πŸ˜‰ Ghehehe

  104. epie zegt:

    heb een das gezien

  105. Emmelinda zegt:

    Om je nek? Hahaha geintjuhhh.
    Waar heb je die dan gezien? In de achtertuin?

  106. epie zegt:

    heel leuk in de tuin van mijn schoonzus , wat zijn die groot en leuk

  107. Emmaly zegt:

    whahaha sorry wat heb jij altijd een opmerkingen emm soms lig ik hier helemaal in een deuk

  108. Emmelinda zegt:

    Hihi in het kasteelpark was die altijd op vakantie ghehehe

  109. epie zegt:

    ik wou mijn aanwinst laten zien en deed bep de deur open en gilde aan tafel en toen ik me omdraaide zat ie daar
    sond rechtop te knabbelen aan het vogelvoer

  110. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Grinnik…tsja ik ben niet wijs. Dan krijg je dat hahaha. En dan hou ik me meestal nog in πŸ˜› hahaha πŸ˜‰

  111. Emmelinda zegt:

    @Epie; Aaaah wat grappig! Heb je geen foto’s gemaakt? Nee niet van Bep, van die das natuurlijk πŸ˜› πŸ˜‰

  112. epie zegt:

    en ik vetel te veel in een zin

  113. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je lijkt m’n dochter wel πŸ˜›

  114. epie zegt:

    nee had het erug druk met eten , maar het een heel schattig dier om te zien en mistens drie maal zo groot als sammy

  115. Emmaly zegt:

    nou dan heb je het over een das he..je wil niet weten wat er 2 jaar geleden bij mij in de tuin liep nee ff zonde dollen πŸ˜€

  116. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik heb er nog nooit een in het echt gezien. Bij het kasteelpark hielden ze ons altijd voor de gek. Deden ze net of er een in het hok lag te slapen πŸ˜‰ Maareh…komt die vaker bij Bep dan?

    @Emmaly; Wel hoor…dat wil ik wel weten πŸ˜› πŸ˜‰ Vertel us??? Een vos?

  117. Pasula zegt:

    Lekker weekend gewenst Emmelinda πŸ˜‰

  118. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Pasula πŸ˜€ Jij ook een heel fijn weekend! Ik kom strakkies bij je kijken op je log. πŸ˜‰

  119. epie zegt:

    ja die zit daar in de buurt , voor hun niets nieuws.
    Maar je weet dat ze zo open wonen en daar zit van alles
    miepsie zat daar och ook altijd zo te genieten

  120. Emmaly zegt:

    hahaha nee geen vos…een krab echt ik meen het..vies ding om te zien joh ik samen met marco een emmertje wat gepakt en dat beest steeds nat gemaakt hahaha gek zijn we maar weet denk ik wel hoe dat kom er heeft iemand gewoon zijn aquarium geleegt want ze lagen ook buiten op straat levend

  121. eef zegt:

    @emmaly smaakte ie

  122. epie zegt:

    wij vroeger een schildpad , maar die was van de achterburen

  123. Emmelinda zegt:

    @epie; Ja klopt…al dacht ik dat het nu wel minder zou zijn met al die buren? Dat valt dan weer mee! Wat grappig πŸ˜€

    @Emmaly; Whoeehaaa…dan weet je toch ook niet wat je ziet als je dat in je tuin ontdekt? Wat gemeen dat ze die gewoon uit het aquarium gegooid hebben! Vind ik nu ook met die hobbykippen die gewoon ergens gedumpt worden. Sjielug hoor πŸ˜•

  124. Emmelinda zegt:

    Ik heb hier wel rare vogels in de achtertuin gehad. M’n achterburen :p hahaha

  125. epie zegt:

    mijn dochter liet haar hamsters in de tuin uit , maffe meid natuurlijk

  126. Emmaly zegt:

    ja ik zei al tegen marco hoor jij nou ook al zo raar geluid..ja zegt tie hahaha en doe het licht aan van de tuin en schuur en daar lagt tie..maar wel heel vies hoor en had ik hem nou maar hier achter in het water gegooid want de buurman heeft hem dood gemaakt lekkere dierenvrienden..tja sommige mensen beginnen ergens aan en als ze het zat worden dumpen ze het gewoon

  127. Emmaly zegt:

    whahahaha der achterburen zegt ze

  128. Emmelinda zegt:

    @Epie; Tjemig…hebben ze haar niet opgesloten? πŸ˜›

    @Emmaly; Wat voor een geluid maken die dan? Met die scharen op de tegels ofzo? Ieeeh ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Doodmaken geloof ik niet. Ik zou ook niet eens weten hoe ghehehe. Da’s sjielug πŸ˜‰ Ik begrijp dat nooit…ook niet dat mensen zo nodig een hond in het bos moeten dumpen wanneer ze op vakantie gaan πŸ˜•

    Grinnik…jammer dat ik geen foto’s van die vreemde snoeshanen heb ghehehe :p πŸ˜‰ Kon je m’n achterburen zien. Alhoewel…dan slaap je niet prettig πŸ˜‰

  129. epie zegt:

    nee niet opgesloten , ze heeft nu computertherapie
    houd haar een beetje van de straat

  130. Emmaly zegt:

    umm hoe oet ik dat uitleggen ja een heel vies geluid zo plakkerig net alsof je slurpt haha maar dan zachtjes..nee hoor dat durf ik niet om hem dood te maken zo klein zijn ze niet hoor en opburen doe ik al zowiezo niet maar als die er de volgende dag nog had geweest dan had ik de dierenbescherming gebelt ….haha nee maak dan maar geen fotos ervan hoor krijg ik misshein nachtmerries zouden ze nog een kamer over hebben denk je? dan stuur ik mijn buurvrouw ff dan ben ik daar ook vanaf haha

  131. Emmelinda zegt:

    @epie; Grinnik…daar zal de buurt ook wel gelukkig mee zijn dat ze van de straat blijft πŸ˜› ghehehe

    @Emmaly; Hihi lijkt m’n oppaskindje wel als ze aan het eten is :P. Die maakt ook van die vieze geluiden hahaha.
    Ja bleergh ze zijn ook groot. En lelijk hahaha. Mag ik misschien niet zeggen want het is toch iets uit de natuur πŸ˜‰
    Grinnik…misschien is er ook een soort ophokplicht voor je buuf? πŸ˜‰ Heb je nog last van haar gehad sinds de laatste keer dat je aan de deur geweest was dan? 😦

  132. epie zegt:

    vervelend he buren , maar die hebben ons weer als buur en wellicht zijnze daar ook niet blij mee
    de mijne kunnen me wel neerschieten , een kan dat
    want die heeft een revolver

  133. epie zegt:

    en de overbuurman heeft er ook al een

  134. Emmelinda zegt:

    @epie; Hahaha zo klinkt het net alsof je in een achterbuurt woont πŸ˜›
    Mijn buren boffen maar met ons :p ghehehe. Ach ja, nog ff en ze zijn weer 6 weken pleitos. Heerlijk! πŸ˜€

  135. Emmaly zegt:

    ja joh ik heb alleen maar last ik zal je er is over mailen en alles is zeggen wat ik mee maak kan ik hier niet doen

  136. epie zegt:

    moet mijn buurman ze dan bewaken ??

  137. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Pff dat klinkt ernstig. Woont die trouwens al lang naast je?

    @epie; Jouw buurman mijn buren? Hmmz…misschien wel een goed idee, heb jij ook 6 weken rust πŸ˜‰

  138. epie zegt:

    zou ik dan het huis van je buren kunne huren ik wil ook wel eens rust

  139. Emmaly zegt:

    nee in de zomer 2 jaar en kan er nu al soms killen haha

  140. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik ook…stuur ik mijn kids wel langs πŸ˜› ghehehe

    @Emmaly; Bah dat is echt ellendig. We hebben in het begin last gehad van het stel hiernaast. Die kwamen steeds hier. Lijkt gezellig maar die kwamen al snel de neus uit (heb flinke neusgaten ghehehe)

  141. Emmaly zegt:

    ja erg he is dat vorig jaar zomer zei ik tegen der ik vervloek de woningbouw dat ze je naast me neer heben gezet hahaha ging ze boos naar binnen

  142. Emmelinda zegt:

    Hahaha….nou de buren nog om de sleutel vragen πŸ˜›

  143. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Hihi gelukkig heb je van je hart geen moordkuil gemaakt. Ik zou me thuis echt zitten op te vreten van ergernis πŸ˜‰

  144. Emmaly zegt:

    wacht ff emm ik ga mailen πŸ˜€

  145. Emmelinda zegt:

    Is goed meissie…ik zit al klaar bij de mailbox πŸ˜‰

  146. epie zegt:

    haha ik wordt wakker van een buurman die uit woede zijn nieuwe slaapkamer in elkaar hengst , mocht zeker niet die nacht , maar om dan je slaapkamer in elkaar te hengsten

  147. Emmelinda zegt:

    Misschien had ie een leuke nieuwe slaapkamer gezien bij Ikea? πŸ˜› πŸ˜‰

  148. epie zegt:

    met versteviging vanwege het wat duidelijke obergewicht

  149. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja en als ie slim was een tweede exemplaar voor in een andere kamer πŸ˜›

  150. epie zegt:

    danieltje gezien helemaal netjes in het nieuw
    nou weet jij niet wie danieltje is
    maar goed dat is mijn zoon

  151. Emmelinda zegt:

    Goh stel hem eens aan me voor πŸ˜›

  152. epie zegt:

    lijkt me leuk , zal hij ook leuk vinden
    lijkt beetje op mij ook

  153. Emmelinda zegt:

    Grinnik…een soort van kloon? πŸ˜› πŸ˜‰

  154. Emmaly zegt:

    em zit je hahaha komt het aan hoor

  155. Emmelinda zegt:

    Hihi ik zet me schrap πŸ˜‰ *houdt mailbox in de gaten*

  156. Emmaly zegt:

    dan ben je u gelijk op de hoogte πŸ˜€

  157. Emmelinda zegt:

    Hihi…kan ik daarna nog slapen? πŸ˜‰

  158. Emmaly zegt:

    hahaha wel denk het wel

  159. Emmaly zegt:

    ik kom zo ga ff me katten eten geven

  160. Emmelinda zegt:

    Hihi is goed…moet ook gebeuren πŸ˜‰ Wacht ik ff je mailtje af πŸ˜€

  161. Emmelinda zegt:

    Nope nog steeds niet… 😦 Misschien zo meteen πŸ˜‰

  162. Emmaly zegt:

    hahaha nee hij was misschien wel te groot…dan wacht ik ff af dan probeer ik het straks wel

  163. Emmelinda zegt:

    Neeee wacht…ho stop! Hij komt er net aan. Hahaha dat had ie nou net nodig πŸ˜€

  164. Emmelinda zegt:

    Ja hihi gelukkig maar dat je niet alles over hoeft te typen. Wow het is een hele lap he? Ik ga effies lezen πŸ˜€

  165. Emmaly zegt:

    ja denk laat ik er alles maar gelijk in zetten hahaha weet hoe reilt en zeilt hier πŸ˜€

  166. Emmelinda zegt:

    Hihi je hebt groot gelijk. Dan valt de puzzel ook beter in elkaar. Allemachtig was een verhaal. Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van kan worden. 😦

  167. Emmaly zegt:

    haha nee idd nu ben je op de hoogte van alles zo beetje

  168. Emmelinda zegt:

    En het ergste is nog dat je er waarschijnlijk niet veel aan kunt doen. Niet veel meer dan af en toe je mond open doen als het hoog zit. 😦

  169. Gonny zegt:

    Enne ook nog veel sterkte voor Marc hΓ¨ ……met zijn moeder en voor jullie natuurlijk ook…

  170. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Gonny. Waarschijnlijk is het weer loos alarm. Is steeds een keer in het half jaar. Dan bellen ze op met veel tamtam. Dan gaan we kijken en dan is de koorts alweer gezakt enzo. Maar goed, iedere keer ben je toch bang dat het nou echt de laatste keer is πŸ˜• 😦

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

