Yep, nog een limerick!


Een geslachtsrijp hert te Turijn
vond het gedoe rond de spelen niet fijn.

“Dat gevecht om zilver en goud
laat mij toch volledig koud.

Ik vind het leuker om in de bronstijd te zijn!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Yep, nog een limerick!

  1. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja wat een tijdstip he? Ik kon niet slapen en ineens was daar deze limerick ghehehe πŸ˜‰

  2. Youke zegt:

    Hij is echt goed!

  3. Heb je keigoed bedacht Emm
    Fijne dag
    J.M.R.

  4. remco zegt:

    whahahahahahaahhahah mafkees onee mafemmelinda oneeee je kon juist niet slapen πŸ˜›

  5. Gonny zegt:

    Goh waar jij s’nachts aan denkt hahaha….. πŸ˜‰ πŸ˜€

  6. Tycho's mama zegt:

    Wat een tijdstip zeg!!! Maar je komt wel op goede ideetjes πŸ˜‰ Hoest met je hoofd?

  7. leejo zegt:

    Ja als je s’nachts aan zulke dingen denkt zou ik ook niet kunnen slapen πŸ˜‰
    Fijne dag Emm.

  8. --Natazz-- zegt:

    Heee nachtbraker, hij is weer super. Heb je daar nou de hele nacht over gedaan. hahaha.

  9. Miep zegt:

    Ben blij dat ik niet gewacht heb tot je het nieuwe logje plaatste!
    Hij is weer super…. Kan ik me voorstellen hoor, als je niet kunt slapen aan bronstige herten denken! Heel logisch!

  10. Bien zegt:

    Weer geweldig meid! Liefs Bien

  11. Rianne zegt:

    Hahahha….de bronstijd is ook leuk! πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    @Youke;Hihi thanks πŸ˜€

    @J.M.R.;Waar zo’n nachtrust al niet goed voor is he? Ghehehe. Ik wens jullie ook een hele fijne dag!

    @Remco;Giechel…jij wel zo te zien. Je bent behoorlijk uitgerust ghehehe πŸ˜‰

    @Gonny;*zingt* Heppie bursdee toe joe* Ja grinnik…kwam door Marc. Die is ziek. Als hij moet overgeven klinkt dat zo dus in bed lag ik een log te bedenken. Dat ik achter me driftig getrappel hoorde gevolgd door bronstig geblaat (lees; de gang naar de wc gevolgd door overgeven). Maar goed…ik heb er maar een limerick van gemaakt πŸ˜€ πŸ˜‰

    @Tycho’s Mama;Ja zeg dat wel hahaha…ik heb ook meteen twee ideetjes voor een log. Was dus een vruchtbare nacht ghehehe πŸ˜‰ M’n hoofd? Euh…die zit er nog op πŸ˜‰ Nee, even zonder gekheid. Die blijft bonken πŸ˜•

    @Leejo;Grinnik…misschien is het mijn eigen bronstijd wel? Whaahaaa. Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knufff

    @Natazz;Thanks πŸ˜€ Het is nou wel bewezen dat ik snachts het best functioneer he? Hahaha πŸ˜‰ Nope, deze was weer binnen een paar minuten klaar. Ik heb nog twee logjes in de pen. Eens kijken of ik overdag net zo produktief ben πŸ˜€

    @Miep;Whaahaa nou inderdaad! Ik moest er wel om lachen want ik was stiekum naar Steffies kamer geslopen om daar de pc aan te zetten. Die start het snelst op en zij slaapt toch overal doorheen. Daar las ik dus dat je had zitten wachten. πŸ˜‰

    @Bien;Dank je wel πŸ˜€ Liefs terug πŸ˜€

    @Rianne;Grinnik…ja he? Ik heb zelfs nog een boel info zitten lezen rond die tijd ghehehe

  13. Yvonne zegt:

    Leukie weer hoor frau πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie πŸ˜€

  15. rietepietz zegt:

    Jteetje dΓ‘s een goeie zeg ,heb ik ff niet van terug !
    Ben je weer helemaal fit? liefs Riet

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heb je de aanleiding gelezen? Marc is namelijk ziek en als hij moet overgeven klinkt dat zo *piep* dus in bed lag ik een log te bedenken. Dat ik achter me driftig getrappel hoorde gevolgd door bronstig geblaat (lees; de gang naar de wc gevolgd door overgeven). Enfin…de fantasie ontbrak geheel niet ghehehe. Maar ik heb er een logje van gemaakt. Vond ik Marc-vriendelijk πŸ˜€
    Nope, nog steeds niet. Ik wacht nog ff af en dan ga ik eens naar de huisarts πŸ˜‰ Knuff. En een hele fijne dag! πŸ˜€ (jaaaa ik heb er aan gedacht! Op tijd! Yihaaa)

  17. Emmelinda zegt:

    euh…logje=limerick

  18. ahhahahhaha leuk hele fijne maandag liefs…

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks! Jij ook een hele fijne maandag! Dikke knufff

  20. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmalinda,De limmerick is weer goed gevonden. πŸ˜€ πŸ˜€ Daar kan jij ook alleen maar op komen hΓ©.
    Alles goed verder.Kinderen ook weer naar school?Roy is nog één dag thuis.Die moet morgen pas naar school.Wat een bofkont is het toch.Ik wens je voor vandaag een fijne dag.veel liefs en een knuf van Bianca πŸ˜€ πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Hai Bianca, een heeeele goeie morgen! Hahaha erg ben ik he? En dat rond dat tijdstip! πŸ˜€
    De kids zijn inderdaad weer naar school. Ze waren behoorlijk aan het mopperen. Ze hadden helemaal geen zin. Is toch ook weer een goed teken he? Dan zullen ze het thuis wel naar hun zin hebben πŸ˜‰ Marc is thuis want die ligt ziek in bed te ronken. Ga je nog iets leuks met Roy samen doen vandaag of heeft hij andere plannen? Ik kom strakkies ff op je logje spieken πŸ˜€
    Fijne dag vandaag! Dikke knuff en veel liefs! πŸ˜€

  22. Bianca zegt:

    Nou ga je toch nog wel even langs hΓ© op mijn nieuwe log.Je weet ik zie je graag komen hΓ© πŸ˜€ πŸ˜€ Veel sterkte met Marc verwen hem maar. πŸ˜‰ πŸ˜‰
    Groetjes Bianca

  23. Pasula zegt:

    Geweldig weer, echt ik lig telkens in een deuk hier!! πŸ˜€

  24. Als het aan jou ligt is straks heel Nederland opgehokt πŸ˜€
    Jan

  25. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Verwennen? Ha nee…dan gaat ie nooit meer terug naar zijn werk πŸ˜› ghehehe
    Hij slaapt alleen maar. Wanneer moet ik nou die gebakjes zijn huig af werken? Ghehehe.
    Ja ik zal eens op je nieuwe log komen kijken. Eerst effies mijn rondje maken hihi. πŸ˜‰ Groetjes πŸ˜€

    @Pasula; Grinnik…dank je wel. Pas je wel een beetje op met je rug? πŸ˜€

    @Jan; Whaahaa ja er staan nog heel wat mensen op de nominatie πŸ˜› ghehehe

  26. Emmaly zegt:

    hallooo πŸ˜€ ..waar jij al niet snachts aan denk joh haha..en heeft het nu wel bij jou gesneeuwt? ik lzag hier vanmorgen bijna op me kanis πŸ˜•

  27. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja erg ben ik he? Hahaha. Heb je ook gelezen hoe het kwam? Ghehehe.
    Ja vanmorgen had het gesneeuwd. Toen zat ik op de fiets. Ik zag niks meer en hier in de wijk was het behoorlijk glad. Ben maar een stukkie gaan lopen πŸ˜•
    Oeps…ik moet m’n bloedjes van school halen. Tot later! πŸ˜€

  28. Claudia zegt:

    goeiemorgen Emmelinda,

    Als jij zo van die briljante limmericks maakt, lig ik heerlijk in dromenland πŸ™‚ Hij is echt wel goed gevonden!

    Hier is het ook vreselijk raar weer. blauwe lucht met zon… hagelbuien…sneeuwbuien…blauwe lucht met zon… en zo kan ik verder blijven gaan. Ohja, ik vergat te zeggen dat het ook nog es spiegelglad is…waar blijft de lente nou?
    Met Jonathan gaat het nog steeds niet goed, heeft nog altijd hoge koorts en blijft vandaag lekker thuis bij mij.
    Nog een fijne dag
    knufff Claudia

  29. GekinblacK zegt:

    Jij bent echt de enige die ik ken die snachts aan geslachtsrijpe herten ligt te denken. πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Goeiemiddag meissie! πŸ˜€

    Hahaha ja normaal gesproken is dat ook wel een tijdstip dat ik in dromenland de boel op stelten zet. Maar ik kwam totaal niet in slaap. Gelukkig niet van piekeren ofzoiets. Ik ga zo even die log uitwerken. Eens kijken of ik er iets van kan maken πŸ˜‰

    Ja bleergh ik vind er niks aan hoor. Ben er toch wel errug op uitgekeken moet ik zeggen (van wie? Van mij ghehehe). Die zon is wel weer heel erg lekker maar zo gevaarlijk op die plassen in de weg. Ik zag net bijna niks. Tsja schijnt de zon is het weer niet goed he πŸ˜‰

    Ai, dat is niet zo best dat Jonathan nog steeds hoge koorts heeft. Dat is nou al lang he? Groot gelijk dat je hem lekker thuis houdt. Morgen ook? Dan hoef je niet naar die vervelende mevrouw he? πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff van mij πŸ˜€

    @GekinBlack; En het ergste is dat ik er nog trots op ben ook whaahaa. 8) Maareh…misschien doet Martin Gaus dat ook?

  31. Claudia zegt:

    spijtig genoeg moet ik wel naar die vervelende mevrouw… Philippe is thuis dus daar krijg ik geen familiale dag voor…. spijtig genoeg, want ik ben graag bij mijn ventje als hij ziek is, maar Philippe verzorgt hem ook heel goed πŸ™‚

  32. Emmelinda zegt:

    Daarvan ben ik overtuigd! Het is gewoon dat gevoel dat je het zelf wil doen he? Hoe laat moet je trouwens naar die vrouw? Dan zal ik aan je denken!

  33. Claudia zegt:

    van half 1 tot half 4… drie uur te lang zeg maar πŸ˜‰

    en idd, Philippe doet dat even goed als ik hoor, maar ik ben gewoon zo een overbezorgde mama en als ze ziek zijn, zorg ik liever zelf voor ze, maarja, dat gaat niet altijd he

  34. Emmelinda zegt:

    Ai 3 uur ook nog…hoe was het de laatste keer gegaan trouwens?

    Gek he, dat ken ik maar al te goed. Terwijl ze hier anders niks te kort komen. Paps weet ook heel goed hoe of wat en de kids zijn groot genoeg om zelf aan te geven wat er aan scheelt. Maar toch… πŸ˜‰

  35. Claudia zegt:

    Ze is redelijk vriendelijk, maar ik ben nu erg wantrouwig daar tegenover geworden…. ik vraag me telkens af, voor hoelang gaat ze nog vriendelijk blijven, een week… een maand. Ik hoop dat ik vrij vlug een nieuwe plaats krijg, maar zolang moet ik het ermee doen

  36. Emmelinda zegt:

    Ja dat geloof ik meteen. Dat komt nooit meer goed. Ik ben allang blij dat de sfeer een beetje te doen is totdat ze iets anders voor je hebben. Het is niet fijn om achterdochtig te moeten zijn maar beter zo dan hoe ze toen tegen je te keer ging πŸ˜‰

  37. Claudia zegt:

    ja dat is waar, iedere keer dat ze redelijk vriendelijk is, ben content, ze blijft wel de hele tijd rond mij hangen, maarja, dat neem ik er maar bij

  38. Emmelinda zegt:

    Aaargh waarom doet ze dat? Toch een beetje controleren? Vragen ze van je werk ook wel eens hoe het nou daar gaat of hoor je er niks meer van?

  39. Claudia zegt:

    Af en toe vragen ze er nog naar, maar zij redeneren zo van, als ik niet klaag, zal het wel in orde zijn. Maar ik ben niet zo iemand om iedere week daar te gaan zeuren.
    En ja, waarom doet ze dat, om me te controleren, elke beweging dat ik doe, heeft ze gezien, vrij irritant is dat wel hoor

  40. Emmelinda zegt:

    Daar had ik al een vermoeden van. Weet je, het is netjes dat we niet zo’n klagers zijn maar brutalen hebben de halve wereld. Ik zou ook netjes blijven wachten. Stom eigenlijk he?

    Ja dat is ook irritant. Net alsof je een gevangene bent die in de gaten gehouden moet worden terwijl ze beter haar in de gaten kunnen houden. Ach ja, kijken kan geen kwaad. Schruif ze een doek in de handen, kan ze mee helpen…staat ze er tenminste niet zo haar tijd te verdoen :p πŸ˜‰

  41. Claudia zegt:

    Dat is pas een idee, al weet ik niet hoe ze zal reageren, ik zou de stofdoek direct terug naar me toe krijgen gegooid denk ik

  42. Emmelinda zegt:

    Ja hihi en wie weet wat ze je baas dan wijs maakt. Brrr nee, pas maar op πŸ˜‰

  43. Claudia zegt:

    kzal me maar gedragen, maar de dag dat ik daar niet meer moet komen, zal ik toch mijn gedacht zeggen. Nu hou ik me echt in, want het is en blijft mijn job he

  44. Emmelinda zegt:

    Ja daarom. Het is ook haar woord tegen dat van jou. Waarschijnlijk is ’t het beste. Ik had bij mijn oude bazen ook altijd het idee van wacht maar als ik hier weg ben dan zal ik mijn mond eens opentrekken en weet je….ik heb dat nooit gedaan… πŸ˜‰

  45. Claudia zegt:

    ik zeg dat nu ook hoor…. maar tegen dat de tijd er is. Weet je wat dat is he Emmelinda… wij zijn veel te braaf voor deze wereld πŸ˜‰

  46. Emmelinda zegt:

    Te netjes opgevoed vrees ik he? Gewoon de eer aan jezelf houden enzo πŸ˜‰ Terwijl het me wel heerlijk leek om eens lekker te stampvoeten en de ex-baas te vertellen wat ik van hem dacht. Ach ja… πŸ˜‰

  47. Claudia zegt:

    dat is ook zo, want als je dan je mening zegt, ben je net zo erg als zij he, maargoed, ik ga me wat bezighouden met mijn ventje.
    fijne middag nog en mss tot strakkies
    dikke knufff

  48. Emmelinda zegt:

    Okidokie…verwen hem maar lekker! πŸ˜€ Ga ik de mijne vervelen :p hihi (zal ie blij mee zijn…ben nogal melig :P)
    Jij ook een fijne middag! πŸ˜€ Dikke knufff en veel liefs!

  49. MaRi0n V zegt:

    haha okee dann hij sis wel goed!!!!
    liefs marion 😦

  50. hb zegt:

    Grinnik. Hij is goed.

  51. Emmelinda zegt:

    @MaRion V; Grinnik…dank je wel πŸ˜€ Fijne avond en veel liefs πŸ˜€

    @hb; Dank je wel πŸ˜€

  52. Colinda zegt:

    Hallo ,…

    Ik kom je even een fijne avond wensen,..de kids moeten bij jullie ook gewoon weer naar school hΓ©?
    Nou is het hier een ziekeboeg ,….Bryan is ziek en heeft koorts en ikke ben misselijk ,…bahhhhhhh,..

    Nou ja morgen mak ik weer een nieuw logje ,….

    Dikke Knuff,… πŸ˜€

  53. Liesbeth zegt:

    Heeee, die eland ken ik!
    klik
    8)

  54. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Hoi meissie

    He getver is het bij jullie nou raak? Sjielug. Yep de kids zijn weer naar school. Met tegenzin moet ik zeggen hihi. Marc is thuis. Die is nu ziek. 😦 Het is echt tijd voor de lente he? In het zonnetje vanmiddag was het heerlijk!

    Beterschap meissie! Dikke knufffff

    @Liesbeth; Jaaaa ik zie het. Zag ik toen inderdaad ook. Leuk issie he? Ik heb hem eens van iemand gekregen. Die vond mij daarop lijken hahaha πŸ˜›

  55. Jaap zegt:

    πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›
    Spreken is zilver
    zwijgen is goud
    ….maar een bronstige eland… ?
    ’t is maar waar je van houdt…
    πŸ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou ik geef ook liever de voorkeur aan iets anders maar goed πŸ˜€ πŸ˜‰

  57. MaRi0n V zegt:

    bedankt, en krijgt een dikke knuffel terug.
    liefs marion

  58. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan meissie πŸ˜€ Dank je wel voor jouw knuff πŸ˜€
    Liefs

  59. Romanya zegt:

    MOehahahah en nog een geniaal plaatje erbij ook πŸ˜€ xxxxxxxxxx

  60. Emmelinda zegt:

    Whaahaa die maakt het helemaal af he? Ik heb die eens gekregen omdat ik er op leek hahaha πŸ˜›

  61. Emmaly zegt:

    uhh wat moet ik nieuw neerzetten emm? een nieuw woord?

  62. Emmelinda zegt:

    Yep…zo’n nieuw raadseltje πŸ˜€

  63. Emmaly zegt:

    haha ow jij heb zin in raadseltjes πŸ˜€

  64. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa leukleukleuk! πŸ˜€

  65. Emmaly zegt:

    nou hier is er 1
    ….grijs
    ….stil
    ….kleurig

  66. Sjoukje zegt:

    Geweldig weer, Emmaly! Hoe verzin je ze!
    Groetjes en een fijne avond! πŸ˜‰

  67. Emmaly zegt:

    jaja ik hoor hier helemaal de hersens kraken haha

  68. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; MUIS? πŸ˜€

    @Sjoukje : Dank je wel πŸ˜‰ Hihi tsja geen flauw idee eigenlijk. Lekker met woorden gooien πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne avond! Groetjes πŸ˜€

  69. Emmaly zegt:

    emmaly moet EMMELINDA zijn denk ik sjoukje 8)

  70. leejo zegt:

    Auw!! niet meer zo hard steken hoor πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne avond. πŸ˜€

  71. Emmaly zegt:

    jaaa goed zo hahah

  72. Emmelinda zegt:

    @Emm; Hahaha ja ik had het gezien maar ik denk “laat maar zo ;))
    Jippieeeeeee πŸ˜€

    @Leejo; Oeps sollie…ben af en toe hardhandig he? πŸ˜‰
    Thanks! Ik ga mijn best doen πŸ˜€

  73. Emmaly zegt:

    ow haha moet toch maar is een andere naam verzinnen

  74. Emmelinda zegt:

    Eens even kijken…ik heb er iets op gevonden. Eens kijken of ik het goed gedaan heb πŸ˜‰

  75. Emmelinda zegt:

    Yep…ik heb nou een poppetje ervoor. Moet toch opvallen he? πŸ˜‰

  76. Ach als hert zou zijn kan ik het me wel indenken hoor. πŸ˜€
    Jij houdt dus ook al niet (meer) van rozen, anders zou ik zeggen:
    En geen rozen aanpakken van vreemde meneren he. πŸ˜€

  77. Emmelinda zegt:

    Hihi ja toch? πŸ˜‰ Anders had ie maar DAMhert moeten worden πŸ˜›

    Grinnik…nee ik heb nooit zo van rozen gehouden. In geen enkele kleur maar rond deze dagen kan rood (m’n lievelingskleur) er ook niet voor zorgen dat een roos speciaal wordt πŸ˜‰

  78. Emmaly zegt:

    ja het valt dus niet op πŸ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Niet? Nou ja…dan is het voor ons in ieder geval duidelijker ghehehe. Ik heb het er net pas voorgezet πŸ˜€

  80. Emmaly zegt:

    ach ja je weet voor wie het bedoelt is ..is jou log πŸ˜€

  81. Emmelinda zegt:

    Daarom πŸ˜‰ We weten wel beter he πŸ˜‰

  82. remco zegt:

    nou t is bepaald geen ijzervreter πŸ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    Ligt een b-tje zwaar op de maag πŸ˜‰

  84. Emmaly zegt:

    haha moet zo lachen op me log he…he hij is al geraden zegt er 1 ik zeg op haar site weet van niks haha..jawel hoor het moet neus zijn

  85. Emmelinda zegt:

    Hahaha de mensen een beetje voor de gek houden he πŸ˜›

  86. Emmaly zegt:

    ja anders is het toch niet leuk meer πŸ˜€

  87. Dinie zegt:

    Slaap jij wel eens πŸ˜‰
    Hij is weer top 8)

  88. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Groot gelijk hahaha. Ze moeten gewoon een beetje (of veel :P) geduld opbrengen πŸ˜‰

    @Dinie; Wacht us…slapen…dat is toch zoiets met de ogen dicht he? Nou hihi vannacht van na half 4 tot 7 uur πŸ˜€
    Thanks πŸ˜€ πŸ˜‰

  89. *Cloggy* zegt:

    En ik dacht dat ik vreemde dingen deed in de nachtelijke uurtjes…
    Ben blij dat ik niet de enigste ben die niet helemaal spoort in loggersland…
    fijne avond,
    Liefs Ria
    πŸ˜›

  90. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is een hele opluchting he? Kunnen we weer met een gerust hart slapen. Offe…slapen? πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne avond Ria! Knufff

  91. B.O.B zegt:

    Hee ik zag je!!
    Leuk je limmerick weer.
    Hier is alle sneeuw nu wel weg, behalve een eigenwijs klein plekje in de tuin. πŸ˜‰ πŸ˜€

  92. Emmelinda zegt:

    Jaaa ik was effies wezen spieken op je log πŸ˜€ Wilde er een berichtje schrijven.
    Dank je wel hihi. Daarna kon ik rustig gaan slapen πŸ˜‰
    Ja de sneeuw was smiddags al weg. Echt veel is er niet gevallen. Nou ja, dwz…veel in korte tijd. Maar dat was door de zon zo weer gesmolten πŸ˜‰ Mooi zo. Kon ik weer fijn op de fiets πŸ˜€

  93. Emmelinda zegt:

    Gek trouwens, die plekkies in de tuin he?

  94. B.O.B zegt:

    ik ben een logje aan het prutsen…………….
    nog ff wachten…………………………pizza!!!! πŸ˜€

  95. B.O.B zegt:

    ja gek die plekjes, is het daar kouder of zo?? πŸ˜€

  96. Emmelinda zegt:

    Ohh lekker…cheese-union van Dr. Oetker???? Mjammieeeeeee

  97. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen flauw idee. Dacht ik eerst ook maar hier ligt ie midden in het gras?

  98. B.O.B zegt:

    Klaar!! πŸ˜€

  99. Emmelinda zegt:

    Ik zie het. Ik ben er en ga nu lezen πŸ˜€ πŸ˜‰

  100. Nicky zegt:

    Leuk! En dat heet nou je tijd zinvol besteden! Wat een tijdstip, zeg! πŸ˜€ Alvast welterusten voor straks!

  101. Emmelinda zegt:

    Thanks :D. Ja he? Vond ik ook. Is altijd beter dan piekeren ghehehe. Dank je wel…ik denk dat het wel gaat lukken. Slaap lekker! πŸ˜€

  102. B.O.B zegt:

    Ik ga nu nog even een doelloos spelletje spelen en dan naar bed, als ik slapen kan.
    Ik wens je welterusten en dank je voor de steun.
    Knuffff Lia

  103. Emmelinda zegt:

    Ja dat zou even fijn zijn om af te schakelen he? Welterusten Lia! Slaap lekker. Morgen ben ik er bij hoor. Niks te danken! πŸ˜€
    Knufff trug!

  104. jacqueline zegt:

    Emmelinda ik weet het . Het is heel zwak maar ik wacht niet tot 12 uur. Zie morgen wel wat je uitgevogeld hebt. Voor straks slaap lekker πŸ˜€ πŸ˜€

  105. Emmelinda zegt:

    Hahaha groot gelijk! Ga maar lekker slapen! Ik maak het ook niet laat. Euh…denk ik πŸ˜› Welterusten! πŸ˜€

  106. Emmaly zegt:

    emm kijk is naar buiten sneeuwt het bij jou ook keihard

  107. Emmelinda zegt:

    Nee hier is niks te zien. Gelukkig. Dat wacht natuurlijk braaf op mij wanneer ik op de fiets spring morgenvroeg πŸ˜‰

  108. Emmaly zegt:

    ow dan heb je gelukhier is het weer aardig wit aan het worden πŸ˜•

  109. Emmelinda zegt:

    Dan vrees ik voor morgenvroeg. Ga ik gewoon lopend naar school πŸ˜‰ Gaat het zo hard? 😦 Ik wil zon. Nee niet nu maar morgen. Veel zon. 😦

  110. Emmaly zegt:

    ja het gaat hard…nou was maar waar he een graadje of 30 heerlijk πŸ˜€

  111. Emmelinda zegt:

    Jaaa lekker dobberen op het water op een luchtbed. *doet ogen dicht*

    *doet ogen weer open en gaat snel naar beheerderspagina: Tijd voor nieuwe log!*

  112. Emmelinda zegt:

    Zooo staat er op πŸ˜€ Het is weer gelukt ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

