Gestemd?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gestemd?

  1. Emmaly zegt:

    shit dat had ik moeten weten vandaag..dan had ik zeker gaan stemmen vandaag haha

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat hadden we er een lol van gemaakt dan he? 8)

  3. Emmelinda zegt:

    Of had je het aangedurfd om in mijn partij te komen zitten? hihi

  4. leejo zegt:

    Hmmm, laat ik die partij nu niet gezien hebben 8)
    sjips.

  5. Miep zegt:

    Ik heb op je gestemd….
    Of stond jij niet bij Gemeentebelangen Vriezenveen?

  6. --Natazz-- zegt:

    Ik zag jou helemaal niet staan op de lijst. 😦

  7. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Ik stond onder Johan Vlemminx πŸ˜›

    @Miep; Nee helaas…dan was het mijn dubbelgangster. Ik stond bij Tytsjerksteradiel πŸ˜›

    @Natazz; Misschien maar goed ook. Wie weet van voor puinzooi ik er van gemaakt had hahaha

  8. Fabs zegt:

    Gemeentebelangen Westland?

    πŸ™‚

  9. Emmelinda zegt:

    van=wat (zie je nou wel..daar begint het al :P)

  10. Emmelinda zegt:

    @Fabs; Heeeej wie we daar hebben! Da’s lang geleden!
    Maareh…nee lijst weblogland hahaha

  11. Daar had je toch een kleurenfoto van moeten maken hoor;)

  12. Emmelinda zegt:

    Daar is het potlood voor. Zelf psp-en ghehehe πŸ˜‰

  13. leejo zegt:

    Kan dat dan ONDER vlemminx kan iemand daar nog onder dan? πŸ˜•

  14. Emmelinda zegt:

    Eigenlijk niet he? πŸ˜‰ Hij stond bijna te huilen he?

  15. Sow hee, wat heb jij een leuk kapsel gekregen;) En zo lekker rood:P

  16. Emmaly zegt:

    tuurlijk ik durf dat wel aan hoor hahaha…moet je bij mij is kijken emm πŸ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    [watspreektjouaan; Hahaha nou ben ik een vurige rooie zeker? Hier…heb je nog een speeltje hahaha

  18. Emmelinda zegt:

    @Emm; Ik kom er aan πŸ˜€

  19. Geweldig:P

    :O Waarom voor mij eigenlijk!!

  20. Emmelinda zegt:

    Kadootje. Daar is nog meer mee te doen dan alleen prutsen met een rood potlood πŸ˜‰

  21. Dank je wel, als ik een keer wat terug kan doen:P
    Ik ben niet zo crea πŸ˜•

  22. Fabs zegt:

    Hahaha ja, terug van weggeweest! πŸ™‚

    Je weet hoe t gaat “druk druk druk”

    Maareuh, oke oke… Ik stem ook op je! πŸ™‚ Hoeveel stemmers heb je al? πŸ˜›

  23. Emmelinda zegt:

    @watspreektjouaan; Pas op wat je zegt…alles wat je zegt kan (en zal???) tegen je gebruikt worden ghehehe πŸ˜€ πŸ˜› πŸ˜‰

    @Fabs; Welkom terug meissie! Gezellie πŸ˜€
    Euhm…ik vrees te weinig??? Ik had ook geen duidelijk plan opgesteld. Dat was natuurlijk ook stom πŸ˜‰

  24. Martin zegt:

    In Buisdorp was de puntenslijper voor het slijpen van het stempotlood zoek.

  25. Fabs zegt:

    Ehmz, en wat hebben we daar van geleerd?

    Wat was je belangrijkste punt?

  26. Emmelinda zegt:

    @Martin; Dan was de opkomst zeker wel heel hoog, wil zo’n potlood flink slijten. Of hebben ze van wanhoop de punt gebroken? πŸ˜‰

    @Fabs; Hmmz, volgende keer eerder beginnen met zieltjes winnen? Ghehehe.
    Mijn belangrijkste punt was toch wel lol maken. Kost niks en je hoeft er nooit op te bezuinigen πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Ja hihi heb je goed gedaan. Valt ook goed in de smaak zo te lezen πŸ˜€

  28. Emmaly zegt:

    hahah ja dat had ik al door…die heb ik niet zelf gemaakt hoor die kreeg ik vandaag in me mailbox dacht hee dat is wel leuk voor me log πŸ˜‰

  29. Fabs zegt:

    Lijkt me niet onverstandig!

    Kijk en that’s the spirit! Bezuinigen ben ik niet zo dol op dus!

  30. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Ja heb je goed gedacht. Zulke dingen zijn ook leuk. Ik heb die animatie jaren geleden opgeslagen (ben dol op Tweety, vandaar) maar in deze vorm had ik het nog niet gezien. Leuk!

    @Fabs; Alle begin is moeilijk. Dat weet ik nu wel zeker. Wacht de volgende keer maar..wie weet waar ik eindig ghehehe πŸ˜‰

    Brrr ik ook niet. En dit hoef je nooit aan te vullen. Altijd gratis aanwezig. Kan haast niet mooier. Nog milieuvriendelijk Γ³Γ³k! πŸ˜€

  31. Emmaly zegt:

    heb je eigenlijk wel gestemd vandaag emm

  32. Emmelinda zegt:

    Ja hoor. Ik ben braaf wezen stemmen. Mies mocht bij mij meehelpen en Stef bij Marc. Hebben zij het lekker gedaan als het niet goed is straks. Geintjuhhh. En jij? Ben je ook wezen stemmen?

  33. --Natazz-- zegt:

    Ach puinzooi, denk niet dat we verschil zien met wat er nu zit hier! whahaha.

    Ik ga slapen. Heb mijn logje er maar wat eerder opgezet maar ik kan mijn ogen niet meer openhouden. hahaha.

    Slaap lekker
    Liefs
    Xx

  34. Dat lijkt wel een dreigement * kijkt om zich heen* Waar is hier de nooduitgang?

  35. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Hahaha ik kan niet zien wat bij jullie zit maar wie weet hadden we er een boel lol van kunnen maken ghehehe πŸ˜‰

    Heb je een fijne dag gehad? Ik ga zo op je log neuzen. Slaap lekker voor zo meteen! Knuffff

    @watspreektjouaan; Dreigen? Ikke? Ik zou niet durven *kijkt schijnheilig* πŸ˜› 8)

  36. doe dan maar een biertje….

  37. Emmaly zegt:

    nope ben niet wezen stemmen ik stemde alleen maar op pim fortuin ennu nu dus niet meer

  38. Emmelinda zegt:

    @W.S.J.A; *pakt flessenopener en laat dop met mooie boog op de grond kletteren* Zooo asjeblieft….Proost!

    @Emmaly; Ik denk dat er wel meer mensen om die reden niet zijn gegaan πŸ˜‰

  39. Emmaly zegt:

    haha ja marco ook niet meer πŸ˜€

  40. Emmelinda zegt:

    Whaaha…zie je…ik lijk wel helderziend πŸ˜› Ghehehe

  41. epie zegt:

    sorry ik was niet in de stemming

  42. Emmaly zegt:

    hahaha ach ja je weet denk ik ook wel waarom πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    onvoorstelmbaar πŸ˜›

  44. Emmelinda zegt:

    @Emm; Ja grinnik…dat was me helemaal duidelijk πŸ˜‰

  45. epie zegt:

    hahahahah secr rtadinges was er weer

  46. Emmelinda zegt:

    Oh gezellie 😦 Dus not

  47. Nicky zegt:

    *trekt cheerleader-outfitje aan* Emmelinda rules! πŸ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha thanks! *deelt vaantje met eigen logo uit*

  49. epie zegt:

    wel lollig zelfs ,

  50. Emmelinda zegt:

    @epie; Lollig? Hebben we het over dezelfde persoon? Ghehehe

  51. epie zegt:

    ja moest even in vel knijpen of ik sliep

  52. Emmelinda zegt:

    Je hebt toch niet te hard geknepen he? Is dat trouwens taktiek van haar? Ghehehe

  53. epie zegt:

    je gelooft het nooit , ze had echt de griep

  54. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…net zoals een miljoen anderen. Hoe heeft ze dat aangetoond dan? Braaksel meegenomen? πŸ˜› πŸ˜‰

  55. epie zegt:

    maar je weet het nooit , misschin heb ik toto mijn elfde ook in sinterklaas geloofd

  56. Emmelinda zegt:

    Kijk…dat bedoel ik dus πŸ˜‰

  57. epie zegt:

    bijn0 o clock

  58. Emmelinda zegt:

    Stef kotst. Moet ff helpen

  59. epie zegt:

    heb je de toers al vast n0g 300 deconden 295 290 280
    250 220 200 zet je schrap

  60. Emmelinda zegt:

    Ja getver…trap ik nog in die kots ook

  61. Emmaly zegt:

    ow jee stef ook al ziek

  62. Emmaly zegt:

    ow jeetje ziekenboeg nu bij jou dus

  63. Emmelinda zegt:

    Ja voor de tweede keer. Eigenlijk moest ik ze allemaal thuishouden. Zodat het voor eens en altijd over is. 😦

  64. epie zegt:

    komt er even niemand met rokken thuis

  65. Emmelinda zegt:

    Of Mies moet er eentje meenemen ghehehe

  66. Emmaly zegt:

    nou ik wens je veel sterkte daarzo vannacht met de zieken en nog lang niet zo gek idee om ze is allemaal thuis te houden haha slaap lekker voor straks

    Knufff emmaly

  67. Emmelinda zegt:

    Ja he? Misschien is dat wel het beste. Eens kijken wat voor een dingen Mies deze week nog heeft op school. Anders weet ik het wel πŸ˜‰
    Voor jou ook welterusten! Sweet dreams!

    Dikke knufff. Ennuh…geen plaatjes jatten he? πŸ˜› hahaha

  68. Emmaly zegt:

    whahaha nee ik zou niet durven

  69. Emmelinda zegt:

    Grinnik…brÑÑÑÑf πŸ˜› πŸ˜‰

  70. Emmaly zegt:

    πŸ˜› tot morgen ik ga echt anders zit ik hier nog over een uur πŸ˜€

  71. Emmelinda zegt:

    Hihi van mij mag het hoor πŸ˜› Ik vind het gezellie ghehehe. πŸ˜‰ Tot morgen…euh…straks! πŸ˜€

  72. Bianca zegt:

    Mijn stem krijg je hoor.Maar wat ga jij dan voor ons doen.Dat willen wij natuurlijk wel weten πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Liefs en een knuf Bianca πŸ˜‰ πŸ˜€

  73. Bien zegt:

    Ik heb niet gestemd!!! Maar bij deze, ik had wel op jou getsemd! πŸ˜‰ Liefs Bien

  74. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Jippieeee *smak*. Wat ik voor jullie ga doen? Ehm.. allereerst geldboompjes planten natuurlijk, ghehehe. Dan hadden we poen genoeg om veel lol te maken. Lijkt me al een goed begin he? πŸ˜‰
    Knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Bien; Hahaha dank je wel! Jij mag blijven πŸ˜€ πŸ˜‰ Knufff

  75. rietepietz zegt:

    ja tΓΊΓΊΓΊΓΊrlijk stem ik op Emmelinda!Dan zijn de wetsartikelen tenminste stukken gezelliger geformuleerd!

  76. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…ik wΓ­st dat ik op je kon rekenen. Hmmz rekenen is niet mijn sterkste kant maar dΓ‘t kon ik op mijn vingers natellen ghehehe.
    Hihi dan hebben we tenminste tranen in de ogen van het lachen en NIET van het huilen πŸ˜‰ ghehehe

  77. Emmelinda zegt:

    iets met Leipe Partij? Ghehehe

  78. Emmelinda zegt:

    oeps…was het nou lijpe? *schaam*

  79. Dinie zegt:

    Bijna Goed
    (zeer gezellige limericks party ( en dan vooral die Y ipv de ij πŸ˜‰ )
    En volgens mij is het lijpe maar …..dat zoeken we op πŸ˜€

  80. Emmelinda zegt:

    Hahaaha die partij zie ik natuurlijk helemaal zitten πŸ˜€

  81. Yvonne zegt:

    Dat is een foto van 15 jaar geleden? πŸ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    Zeggeuh…wil jij een ban? πŸ˜›

    Euh…bijna πŸ˜‰ Maar het is wel een LEUKE foto. Dus dat mag πŸ˜€

  83. Morrison zegt:

    Gestemd, met pijn en moeite. Voor het eerst πŸ˜€

  84. Emmelinda zegt:

    En? Was het voor herhaling vatbaar? πŸ˜€

  85. Morrison zegt:

    Ja, dat wel πŸ˜‰

  86. Emmelinda zegt:

    Nog een maandje of 14…dan mag je weer. πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

