Kopzorgen?!

Verzucht je ook wel eens na het zien van een bepaalde scène uit een film hoe ze het toch voor elkaar krijgt dat haar kapsel nog altijd netjes in de plooi zit (jahaaa ik weet wel dat ze na iedere beweging aan komen rennen, dat kappersteam, en dan de opname even stilzetten. Maar ssst, laat mij nou effies, ghehehe)?

Je weet wel; zo’n stukkie film waar de zorgvuldig gelakte trap langzaam bekleding krijgt in de vorm van haastig uitgetrokken textiel. Zo’n scène waarna hij haar alle hoeken van de kamer laat zien (“Kijk schat, structuurverf van de Praxis”) en daarna de vering van het bed misbruiken (haalt veer uit bed en buigt er een bouwwerkje van terwijl zij ademloos toekijkt, ghehehe). Na de hoognodige daad te hebben verricht (overboeking gemaakt op Giro 555) kijkt ze hem hemels aan en hij neemt haar in zijn sterke armen (zonder eerst naar de badkamer te hoeven rennen en een handdoek van de radiator te hoeven grissen).

HO STOP. Ophouden met zwijmelen. Wel even bij de les blijven he? We (nou ja, ik) hadden het over HAAR. Háár haar namelijk. Ik heb zulk haar niet. (Ook niet zulke bedvering trouwens ghehehe.) Mijn haar doet niets. Springt niet speels op, danst niet om mijn hoofd heen, geeft geen volume. Nee, het hangt. Tenzij ik mijn verzameling haarlak er op los laat. *kijkt quasi onschuldig naar gat in ozonlaag* Gelukkig heb ik sinds mijn newwave-periode het touperen aardig onder de kniein de vingers geleerd. Het resultaat mag er zijn. Wat ik IN mijn hoofd had zit/staat/hangt* daarna OP mijn hoofd. Tevreden kan ik de deur uit. Sterker nog…ik zou bijna zo’n scène kunnen naspelen. Op mijn hoofd nog wel. (John de Mol, hoor je dat? Maak het contract maar alvast verzendklaar!)

Dat moeder natuur daar vaak anders over denkt merk ik buiten. Wanneer ze een emmer regenwater over me uitstrooit als ik nietsvermoedend op de fiets zit. Blaast ze stiekem die zwarte wolk boven mijn hoofd. Tsja, ze verveelt zich zeker. Jaloers op mijn prachtige lokken! Dan krijg je dat. Vrouwen hè. *sjugt* (Tsss dat ze toch een weblog begint!) Maar goed, ik heb me voorgenomen om me er niet meer over op te winden. Ik erger me er niet meer aan….

Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!

*doorhalen wat niet van toepassing is

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kopzorgen?!

  1. meta1973 zegt:

    jahaaaaa, kben de eerste!!!! hihi, en nou ga ik lezen……

  2. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…gefeliciteerd. Ik ga er toch eens een topscore-lijst van bijhouden ghehehe

  3. meta1973 zegt:

    hihihihi, haar….. heb ik gelukkig ook op mn hoofd! en de ene dag ben ik er blijer mee dan vandaag…… gggrrr….. grijze uitgroei die ik echt bij moet werken en wel deze week nog! oeiiiii toch! maar verder ben ik wel blij met mn dunne bos haar met iets slag er in….ik red me er mee…… maar het liefst had ik een dikke bos krullen gehad….. vin ik zoooo moooi! zucht…… welterusten!

  4. meta1973 zegt:

    kheb honger…… zal ik….nee, ik ga echt slapen!

  5. Emmelinda zegt:

    @meta1973; Jaaaa die zou ik ook graag willen. Terwijl mensen met zo’n bos krullen meestal weer stijl haar willen. Het is ook nooit goed he? Hihi. Mijn dochter hebben pijpenkrullen gehad. Dat was ook zo mooi :D. Ik moet trouwens ook nodig verven deze week 😉

    Ik heb ook honger. Al een paar uur…maar ik doe het niet *zei ze streng*
    Slaap lekker! 😀

  6. leejo zegt:

    Een log over haar, een teer onderwerp voor mij, hoewel….mijn kapper gaat niet van mijn centen 3 x per jaar op vakantie,dus kaal zijn heeft ook voordelen 😉

  7. Emmelinda zegt:

    Ja en je hoeft niet úúúren onder de föhn. Scheelt ook weer 😀 😉

  8. Nicky zegt:

    Op sommige dagen hoor je hier triomfantelijke kreten uit de badkamer komen. Dan roepen Michelle of ik “I HAVE A GOOD HAIRDAY!” waarna we de boel meteen voor jááááren proberen te fixeren met hairspray (dat gat in de ozonlaag is niet alleen van jou spuitbusje). Maar meestal is het drie keer niks… Maar zelfs dan zucht ik overmoedig “Was ik maar rijk en niet zo knap…” 😉 Als je jezelf nooit kietelt, lach je nooit! 8)

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha hetzelfde ritueel hier. Kijk ik mezelf zo aan in de spiegel en zing dat rexona-lied. Om daarna toch maar de boel weer een beetje te fatsoeneren ghehehe 😀

  10. Pasula zegt:

    En ik maar doorhalen op je logje, heb hier allemaal zwarte strepen… en dat terwijl coupe soleil zo in is! 😛

    Eh ja balen, ook ik heb lokken die prachtig zitten, net vanuit de föhn, maar dat regenwater, tsjaaaa wat doe je ertegen…

  11. leejo zegt:

    Truste meis 😀

  12. Emmelinda zegt:

    Snel…tipp-ex er overheen en niemand die het merkt 😛

    Niks, helemaal niks. OF een regenjas aantrekken. Maar daar heeft Moeder natuur iets op gevonden. Doet ze het stiekum 8)

  13. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Slaap lekker Leejo! Sweet dreams! 😀

  14. Pasula zegt:

    Een regenjas in moeder natuur doet me aan iets heel anders denken… 8)
    Foei Pasula!!! 😀

    Slaap lekker voor zo Emmelinda, ik duik er eens vroeg in. 😉

  15. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik wiest het! Ik wist het! Ik dacht er al aan toen ik het schreef…eh…getypt had 😉

    Slaap lekker Pasula! Ik ga er ook vandoor!

  16. jacqueline zegt:

    Je hebt toch nog wel van die ouderwetse regenkapjes. 😀

  17. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja met bloemetjes 😛

  18. Youke zegt:

    Ja een beetje bescherming voor je haar en anders moet je er maar mee leren leven 😉

  19. Goedemorgen Emmelinda

    Tja hoe krijgen ze het voor elkaar in de film he ! geen doorgelopen ogen , haar dat prachtig blijft zitten ….. 😉

    Nou ik ben ook gezegend met een prachtige bos haar (; ) ……..waar na de zomer alleen een bos stro van over is ….. 😕

    Fijne dag knuf Ylone 😀

  20. MaRi0n V zegt:

    haha ergens wind jeje tch op anders had je het hier niet neergezet 😉 mijn haar heeft krullen en das heel erg lastig met regen wind endergelijke zelfs me sneeuw 😦 tja… iemand moet het schapie zijn.
    mijn vriendinnen kunne er niet veel mee en doordat er twee nooit gepest zijn weten ze niet hoe het is om het zo maar te zeggen. e zeggen ja ik beoei me ern iet mee, maar ondertussen zeggen ze iedere keer wat degene zegt (om het maar ff faag te zeggen)
    ga nu stage lopen
    groetjesssss

  21. Mogge Emm, al sinds jaar en dag knip en scheer ik onze Jan. Normaal gesproken is dit een pijnloze aangelegenheid. Tot op een dag…… ik het kortste opzetstukje vergeten was erop te doen. Ik begin met scheren en Jan roept het uit, aauuwwwww (mannen klagen nogal gauw). Ik, niet uit het veld geslagen, scheer op mijn gemakje door. Plots zie ik op de baan waar ik al geweest was een bloederig spoor (Jan,t nog steeds dat het pijn doet) en besluit dan eens te kijken naar het scheerapparaat en zie dan dat het opzetstukje er niet op zit (oeps). Jan blijft klagen van de pijn en ik kan niet meer stoppen met lachen.
    Vandaag de dag mag ik Jan nog steeds scheren, maar hij controleert altijd eerst of het kammetje erop zit. 😉
    Fijne dag Liefs Mariëlle

  22. Gonny zegt:

    Heb haast kom strax ff kijken…. 😛

  23. Miep zegt:

    Ooh zo herkenbaar!
    Nog steeds kan ik beter andermans haren föhnen dan mijn eigen… En nu… nu laat ik ze groeien en doen ze helemaal niet meer wat ik wil!

  24. Colinda zegt:

    Goedenmorgen,…

    Breek me de bek niet over zeg over haar ,…hahahahaha,….bij mij alles ongeveer 2 minuten zitten om vervolgens in te storten ,….hahahahah,…..Dus ik doe niet zo heel veel moeite meer hoor ,…..zonde van mijn energie ,….hahahhaha,….ik spuit ernu gewoon verstevingingsgel in en dan fohn ik mijn haar en dan is het goed ,….soms iets van een staartje,… 😉

    Fijne dag verder ,….

    Dikke Knuff,…..

  25. katt zegt:

    altijd als ik eens een x een good hairday heb:
    *regent het
    *ben ik ziek
    *alleen
    *en is er dus niemand om te zeggen,; goh jel wat zit je haar fantastisch

    bleegh denk dat ik het allemaal nog wel eens een keertje kaalscheer

  26. leejo zegt:

    Mogge Emm
    En……. zit je haar goed? 😉
    Fijne dag vandaag.
    Knuff Leejo

  27. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Dat is mijn probleem nou iedere oochtend.Ik denk toch voor ons om het als sugar lee hooper te doen 😀 😀 Ik wens je nog een fijne en een gezellige dag.
    Veel liefs en knuffies van Bianca 😉 😀

  28. Bien zegt:

    Tja, wat zal ik daarop zeggen… Lekker weer he, buiten! 😛 Knuf Bien

  29. tycho's mama zegt:

    Welke foto is nou recenter, die links of die in dit stemlogje hieronder???? (gewoon nieuwsgierig hahahaha).
    Tja, dat haar dat wil wat. Bij mij moet het ook elke dag weer in de plooi zitten, maar net als MIEP laat ik het ook groeien en nu zit ik op zo’n je-weet-wel-lengte. Als het net gedaan is, dan gaat het wel, maar hoe verder op de dag…….. Maar ik zet door!! 😀

  30. Juist zegt:

    Haha, jah, het is oneerlijk soms. Je herinnert me er zo wel aan dat ik die kaper nog eens moet bellen… 😕 hmm
    Naja, ik sta tegenwoordig op om kwart voor 5 s morgens, dan heb je geen zin om het model in je haar te maken hoor..en als ik om 5 uur s avonds weer thuis kom is het gerarandeerd weer uitgezakt…wat ik er ook mee gedaan heb op een dag…Ik snap je…

  31. --Natazz-- zegt:

    Helaas ik heb ook van dat rothaar maar leve de bus haarlak en die ozonlaag, tja sorry.

    En ik schrok van je laastste stukje, JIJ OP DE FIETS DOOR DE REGEN? Zo houd je hem niet nieuw hoor! 😉

  32. Liesbeth zegt:

    Ik ben gezegend met een prachtige haardos, glanzend, volumuneus…
    En toen ging de wekker, dat was jammer.

  33. Monique zegt:

    Goedemiddag… Hoe is het in huize Emmelinda?

    Met ons.. Ach zware tijd, buiten dat hebben we een virusje te pakken gekregen dus.. Het is niet onze tijd geloof ik 😕 haha.. Maar goed ik kom je even dankje zeggen voor je berichie in donkere dagen.

    Klik
    Dikke knuffff en liefs Monique

  34. Emmelinda zegt:

    @Youke;Zo is het. Je doet er toch niet veel aan. Die pestbuitjes zie je helaas zelden aankomen. Zo’n weer als vandaag wel 😉

    @Rhodosfriends;Niet te geloven he? Zelfs geen make-up-sporen op hun dekbed. Da’s niet echt geloofwaardig he? 😉
    Ik heb dat psies het tegenovergestelde…in de zomer is de kwaliteit van mijn haar véél beter. Zal wel komen van het zwemmen en het drogen in de zon. Normaal gesproken zou het dan moeten uitdrogen maar ja ik doe zelden iets zoals het hoort he 😉
    Jij ook een hele fijne dag! Dikke knuff van mij 😀

    @MaRion V;Hihi tuurlijk. Ik moet smorgens eerst ff naar buiten kijken voordat ik me opsluit in de badkamer. Dan weet ik ook dat het onnodig is om er veel aandacht aan te besteden. Maar veel van mijn stukkies moet je met een korreltje zout nemen. Het is niet gelogen maar soms zit ik er minder mee dan het lijkt 😉 Maareh…krijg je dan kroeshaar wanneer het vies weer is of zakt het helemaal uit?
    Ja ik begrijp wat je bedoelt met je vriendinnen. Het is ook moeilijk, zij willen natuurlijk niet het volgende slachtoffer zijn. Maar ondertussen gedragen ze zich dan ook niet helemaal als echte vriendinnen of vergis ik me nou? Groetjes

    @J.M.R.;Haaai Mariëlle. Whaahaa ik moest zo lachen om je verhaal (sollie Jan, dikke knuddd). Van mijn vader kregen we een tondeuse-set en ik durf nog steeds niet. Het zou wel heel handig zijn want dan is Marc zo klaar. Scheelt weer kapperskosten 😉
    Maareh ik zal vooral aan het kammetje denken wanneer ik me er aan waag hahaha 😀 Fijne dag vandaag! Liefs! 😀

    @Gonny;Hahaha die webloggen ook he 😉

    @Miep;Het lijkt me inderdaad ook makkelijker om een ander te föhnen enzo. Dan kun je om iemand heenlopen. Bij jezelf gaat dat een stuk lastiger en au, je krijgt zo’n last van je arm boven je hoofd he? Hihi
    Ik zit er echt aan te denken om naar een kapper te gaan maar iedere keer kom ik er zo ongelooflijk tuttig vandaan! Nou ben ik wel een tuttebel maar dat hoeft niet iedereen te zien. Toch? 😛

    @Colinda;Goeiemiddag Colinda 😀
    Hoe is het met je terras? Alles klaar? Ik zal zo eens kijken of je er al een logje over geschreven hebt 😀
    Hihi dus jij hebt ook al zulk vervelend haar. Ik blijf gewoon plukken en spuiten (ik noem dat vastplakken) totdat het geen kant meer op kan. O zo. Soms is van die miezerregen zelfs wel fijn. Dan hecht die plakzooi beter ghehehe.
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @katt;Ja verschrikkelijk he? Marc is al de deur uit als ik sta te knutselen en de kids valt het niet op. Tenminste…ze zeggen er niks van. En wanneer ik dan op de fiets spring is het al te laat. Dan is de helft van het “model” er al uitgewaaid of geregend 😉 Kaal scheren is nog niet eens zo’n stom idee ghehehe 😀

    @Leejo;Goeiemiddag Leejo 😀 Hahaha om eerlijk te zijn: nog niet. Ik ben de deur nog niet uitgeweest. Het was vannacht feest in huize Emmelinda. Dus heb ik de dames ziekgemeld vanmorgen. Hup, in quarentine allemaal. Weg met dat virus! En als ik naar buiten kijk was het vandaag echt een “plattepannekoek-dag’ geweest voor m’n haar hahaha 😀 Fijne dag Leejo!Dikke knufff

    @Bianca;Goeiemiddag meissie! Ja goed idee…alleen wel graag een boel kilo’s minder ghehehe 😉
    Vandaag is ook zo’n dag. Volgens mij verveelt Moeder Natuur zich enorm???
    Dikke knufff en heel veel liefs 😀

    @Bien;Whaahaa ja echt zo’n dag he? Is het al een minuut droog geweest vandaag? 😉 Knufff

    @Tycho’s mama;Ligt er aan welk compliment ik krijg 😛 😛 hahaha. De foto in de kolom hiernaast is recenter. Alhoewel…inmiddels ook alweer bijna twee jaar oud hihi.
    Ja bleergh…die jeweetwellengte is verschrikkelijk. Heb je zeker iedere dag de neiging om er toch de schaar in te laten zetten zeker? Heb ik nou ook hoor. Ik zou graag laagjes in mijn haar willen (het is nog steeds zo lang als op die foto) maar je zult zien dat het bij mij absoluut niet staat. Misschien moet ik eens psp-en met mijn foto hahaha 😉

    @Juist;Waar een weblog al niet goed voor is he? Heb je inmiddels al gebeld? Hahaha
    Ja ik begrijp het. En om tussendoor met een bus haarlak rond te slepen is ook al zoiets he? Gewoon spiegels en goedgewassen ramen vermijden. Scheelt een boel. We hoeven er immers zelf niet tegen aan te kijken 😛 hahaha

    @Natazz;En dat is dus waar ik van baal als m’n favo haarlak een metamorfose heeft gehad. Dan moet ik weer op zoek naar andere plaksel!
    Hahaha ik durf het bijna niet te zeggen he, maar omdat ik nou nog maar 1 fiets heb moet ik hem wel uit de schuur halen. Maandag had het zo hard gesneeuwd en wassie helemaal nat. Toen heb ik hem in de schuur gezet en afgedroogd op plaatsen waarvan ik weet dat het gaat roesten. Ja lach maar…je zult zo’n tic hebben 😛 hahaha

    @Liesbeth;Whaahaa rotwekker 😛 Was het maar waar he? *sjugt*

    @Monique;Goeiemiddag Mootje!

    Hier is de griep ALWEER terug. Had het hier zeker errug naar z’n zin. Vandaag heb ik besloten om iedereen in quarentine te houden. Heb dus de school gebeld en allebei ziekgemeld. Zo. Rust. Mijn hoofdpijn is inmiddels weer flink gestegen. Die was een heel stuk minder. Lekker dus. 😕
    Maar helaas is het bij jullie ook zo. Het is echt tijd dat de lentezon de bacillen de deur uit jaagt hoor!

    Beterschap meissie! Niks te danken hoor. Wat een lieve animatie! Thanks 😀
    Dikke (beterschaps-)knufff voor jou! Veel liefs

  35. Bianca zegt:

    Wat bedoel jij nou met die vraag tekens.Ik denk dat ik er toch maar aan moet geloven aan die sugar lee hooper hoofddeksel dat begrijp ik het mischien 😀 😀 😀 Inderdaad wel een paar kilo’s minder 😀 😀 😀 oeps

  36. Emmelinda zegt:

    Vraagtekens? Oh hihi ik zie het al…regent het bij jullie niet dan? Hier is het volgens mij nog geen minuut droog geweest. Echt een goeie dag voor een slecht kapsel 😉 Moeder Natuur verveelde zich en stort nog een paar bakken regen naar beneden 😉 Snappie??

  37. tycho's mama zegt:

    Dan heb je echt lang haar als ik die foto nog eens goed bekijk! Misschien moeten we wat meer foto’s van je zien, kunnen we allemaal stemmen: de schaar erin of niet? Laagjes of niet? Dat is een goed idee! Maken we er een poll van hahahaha.

  38. Emmelinda zegt:

    Yep het is nu net zo lang. 😀 Hahaha maar meer foto’s is echt een opgave. Dan moet ik er voor gaan zitten en aaaargh wat heb ik een hekel aan mezelf op de foto hahaha. Die twee die ik gebruikt heb kunnen er mee door 😉 Al was die poll wel een goed idee hihi.

  39. leejo zegt:

    Hoi Emm
    Kan je wel zeggen ja met dat weer, nou ja een daggie lekker binnen is ook nooit weg, al is de reden minder hé 😕 Beterschap daar 😀

  40. Emmelinda zegt:

    Ja pfff…het is écht zo’n binnenzitweer he? 😉 komt dus wel goed uit. Dank je wel, ik heb nog geen bedden hoeven te verschonen de laatste uren dus er zit vooruitgang in 😉

  41. Gonny zegt:

    Oooooh is nou iedereen ziek bij lullie???
    ! voordeel je hoeft nu niet naar buiten 😀

    Met dat haar heb ik niet zo erg…..mijn haren zitten meestal wel goed(hahaha vin ik zelluf) alleen as het regent dan niet….dusse nou zie ik er niet uit hahahaha…. 😛

  42. Emmelinda zegt:

    Nee Mies is niet ziek. Maar ik kan wel nagaan dat zij de volgende is. Dus blijft ze nu gewoon thuis. Zo veel mist ze toch niet meer op school. De citotoets hebben we binnen 😛

    Bah ja het is echt een pokkenweer he? Echt weer om ziek te zijn. Dus dat doen we dan ook hahaha 8)

  43. rietepietz zegt:

    Ja Emmelinda , lang haar lijkt makkelijk maar dat gaat alléén op voor mensen met mooi stevig haar dat ook nog wat neiging tot krul heeft .Zodra ik doorhad dat het bij mij beslist niet die samenstelling heeft ( en dat heeft best lang geduurd omdat in de jaren 70 ook opgestoken haar mode was , iets dat me goed stond) heb ik een goede kapper gezocht . Om de 5 weken goed in model laten knippen , s’morgens onder de douche ( of bij een regenbui) m’n natte vingers een paar keer door m’n haar en ik kom al keurig onder de douche vandaan .Zonder permanent valt het haar vrijwel altijd perfect in model ….héérlijk …..want ik heb wat geleden ! maar dat snap jij wel, liefs Riet

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat snap ik zeker. Maar ik heb als puber de schaar er in laten zetten en een rattenkoppie er van laten maken. Zelfs dat werkt niet bij mij. Ja dat wat ik kan zien zat goed, maar dan achterop mijn hoofd…verschrikkelijk. Net alsof daar een heel nest van weerborstels zat 😉 Daar begin ik dus ook niet meer aan hihi.
    Als ik nou eens hier in de buurt een kapper wist die naar me luisterde en me niet meteen in een tuttenhokje duwde en het kapsel daar aan aanpaste ging ik meteen! Ik ben zo niet ontevreden. Ik neem het zoals het is al kost het me smorgens wel even bloed zweet en tranen ghehehe 😉
    Knuffff

  45. epie zegt:

    en stef ?? ziek ??

  46. rietepietz zegt:

    Ach het hoort bij je denk ik , en er komt een moment dat je in ieder geval géén last meer hebt van een “zekere periode in de maand “dat je écht je haar moet stutten wil je er iets mee kunnen ! Ouder worden is niet altijd een lolletje maar voor sommige dingen is het een uitkomst!!!!! Knuffie terug ( ondankbaar he’)

  47. Emmelinda zegt:

    @epie; Yep die is ziek. Mies heb ik ook thuisgehouden.

    @Rietepietz; Whaahaa ja dat klopt en weet je…soms zit het juist in DIE periode perfekt. Ja ik weet het, vreemd mens ben ik he? Of kijk ik in die periode minder kritisch? Ghehehe.
    Ik hoorde laatst van iemand dat de struktuur van je haar ook verandert in de loop de jaren. Er is dus misschien nog hoop? Of juist tijd om een hele kelder vol te zetten met haarlak? Kan ook ghehehe

  48. Ineke zegt:

    OH herkenbaar!!! Dacht altijd dat ik de enige was. Ik heb mijn lange haar aflaten knippen (snik) maar nu blijft het met een bus Wella wel op z’n plaats. En euh… ik fiets nooit in de regen 😀
    Groetjes Ineke

  49. Emmelinda zegt:

    Misschien moet ik mijn fiets gewoon wegdoen. NEEEEEE ik ben juist zo dolblij met m’n blauwe omafiets! 😀
    We steunen elkaar gewoon. Dat scheelt een boel hahaha.
    Groetjes terug 😀

  50. epie zegt:

    doe je ff een knuffel uitdelen van mij

  51. Emmelinda zegt:

    Zal ik doen! Ik geef je er nog maar geen terug…heb jij het straks ook te pakken! 😉

  52. Bianca zegt:

    Bedankt voor je uitleg maar hier is het ook ….weer alleen maar nat.Dus ook geen weer om naar de kapper te gaan en dat op je fietje zonde van je mooie kapsel 😀 😀 Geinig zo om steeds antwoord te geven.maar ik met vanavond even in de leer bij die 13 jarigen puber van mij over dat msn gebeuren.Ik begrijp er echt helemaal geen bal van maar goed.We zien wel.En ik wil jou ook niet zo vaak lastig valen hé 😀 😀 Dan is het niet meer leuk hé.(grapje) 😀 😀 😀

  53. rietepietz zegt:

    misschien slaat het bij jou juist “op je ogen “en zie je in die periode minder scherp ! Eeen mens krijgt toch meestal toebedeeld wat hij/zij het meest nodig heeft?

  54. Nou, morgen maar weer eens een log waar ik ook over mee kan praten.
    Het gaat alleen over natte fietsen, fietsen op een natte fiets in een bepaalde periode, haren die je op de fiets moet stutten……….
    Beterschap daar,
    Jan 😉

  55. Fabs zegt:

    Had ik vandaag idd ook eens een good hair day, binnen 2 minuten fietsen in de regen, weg net gestijlde haar.. daar zijn die krullen weer! Beetje jammer!

  56. Colinda zegt:

    Met het terrasje is het goed ,..ik kan alleen nog geen foto’slaten zien ,…ik heb nog geen programma op mijn pc om ze van mijn camara op de computer te zetten dus als ik dat heb laat ik het zien ,…hahahhaha,..

    Jeetje joh ,…jullie ook beterschap,..wat een gedoe hé ,…wordt echt tijd voor mooi weer iedereen is echt zwak ziek en misselijk bahhhhhhhh 😦

    Maar toch nog een fijne dag,..

    En geef je meiden maar een Dikke Knuffel van mij,… 😀

  57. Emmelinda zegt:

    @Bianca;Rotweer he? En weet je…Marc is ontsnapt. Die is…naar de kapper! 😕 Maar goed, die stekeltjes van hem zijn zo weer droog en zitten in een mum van tijd weer in model 😉
    Het is waarschijnlijk het onbekende want msn is niet zo moeilijk. Als je het weet ghehehe 😉 Ik ben blij dat ik al eerder msn had dan de meiden. Ze zouden me gewoon verzwijgen dat je kunt zien wat ze allemaal heen en weer gestuurd hebben ghehehe 😛
    Maareh…je weet het he…mocht het zijn dat ik je kan helpen dan weet je me te vinden 😉 Als het me even niet uitkomt zal ik het zeggen oke? 😀

    @Rietepietz;Hahaha ja dat kan ook. Of het is het gebruik van de haarlak dat mijn irissen minder scherp maakt? 😉 Hihi dan zal ik die periode eens kijken of het klopt dat ieder mens krijgt toebedeeld wat hij of zij het meest nodig heeft hahaha 😀

    @Jan;Ik zal mijn best doen maar kan niks beloven. Waarschijnlijk zijn we (op Marc na dan) dol op fietsen. Behalve in de regen ghehehe. Tot nu toe weet ik alleen een venijnig verhaaltje over k*ts opruimen en dat lijkt me ook niet zo smakelijk ghehehe 😉
    Dank je wel 😉 Hebben we nodig!

    @Fabs;Is écht zonde he? Pfff. Het scheelt wel altijd dat ik dan weet dat ik het wél kan. Dus probeer ik het de dag erop weer eens 😀 Niet dat het haar altijd meewerkt hahaha 😉

    @Colinda;Je zult er straks als de zon schijnt wel superveel plezier van hebben! Wij hebben ook maar van die vierkante eenvoudige tegels (zelf nog een paar rijen bij gelegd) maar het is zo’n genot! Ook voor de kids 😀
    Ja pfff…Je hoeft ook niet veel uit te leggen op school. Je hoeft maar te zeggen dat de kids ziek zijn en ze weten genoeg. Het heerst ontzettend. Was ook bij de Arbo-dienst van Marc. Was ook maar een kort gesprek.
    Maar inderdaad…ondanks alles maken we er toch een vrolijke dag van 😀 Jij ook een hele fijne dag meissie!
    Ennuh…die knuff kan ik nu alleen aan Mies geven. Want Stef slaapt 😀 Knuff terug voor jullie!

  58. Bianca zegt:

    Dat hoord ook zo.Gewoon zeggen.Ik las ook dat bij jullie ook de griep heerst.Ik wens jullie dan allemaal sterkte.Sorry dat ik zo laat was omdat even te zeggen 😉

  59. Emmelinda zegt:

    Yep (hoort bij m’n voornemens hihi). Dan kan ik je een andere keer helpen. Je roept maar he? 😉
    Ja pfff het is weer helemaal terug. In de vakantie was het zo goed als weg. Beginnen we weer van voor af aan 😉 Dank je wel meissie…zullen we nodig hebben. De wasmachine draait op volle toeren 😕 Ennuh…niks te sollie joh 😀 😉

  60. Miek zegt:

    Bad hair day??? Dan doe ik een snelle klem erin, dat ge-gel en gehaarlak heb ik allang opgegeven!! 😀

  61. Was ook als grap bedoeld hé
    Jan

  62. Emmelinda zegt:

    @Miek; Yep die heb ik ook op voorraad in allerlei kleuren en modellen. Altijd handig 😀

    @Jan; Ghehehe had ik je tuk he 😛 Ik dacht het al 😀

  63. Monique zegt:

    Hahaha.. Ja dan moet je maar verlopig alles in quarentine houden, als die virusen zo dol op jouw verzorging zijn.
    Zeg kan je ons ook niet even verzorgen 😛 hahahaha…Wij komen graag ook bij jouw in quarentine hoor 😛 8) 😉
    Jullie ook beterschap
    Dikke knuffel en snel beter worden.

  64. Lette zegt:

    Haren kosten mij al jaaaren een vermogen. De enig op te wekken reactie is zwaartekracht en statisch. Beide nou niet echt een trotse coupe.

    Dus jij hebt de light versie van mijn Stoffer. Nou dan zal het knuffelgehalte ook wel light zijn. Die van Stoffer is namelijk zwaar met ‘suiker’ doordrenkt. Zo zoet en lief is er echt maar 1tje.

  65. Emmelinda zegt:

    @Monique; Hahaha, kom maar. Is wel net zoals de ophokplicht hoor. Binnenblijven. 😉 Maar dan maken we het gewoon gezellie.
    Jullie ook snel beter worden he? Wat een gedoe toch he? Hihi
    Dikke knuffff

    @Lette; Whaahaa het stopcontact doet ook wonderen. Je gaat er alleen zo raar van kijken ghehehe.

    Hihi, we hadden voor Morris psies zoeentje als Stoffer. Was ook zo’n lieverd. Kwam bij ons op de bank liggen. Languit hahaha. Was echt een schatje! Morris ook hoor. Alleen hebben we daar nou een andere band mee als ie uit de kooi is omdat hij het dan drukker heeft met achter Sam (de kat) aan te rennen 😉

  66. Romanya zegt:

    Touperen is superruig 🙂 doe ik ook altijd, vooral als mijn haar gewoon niet wil 😛 daar kan het namelijk niet tegenop 😉 x

  67. Sylvia zegt:

    wat schrijf je toch onwijs*leuk! ik moet vaker langskomen…. jouw weblog is leuk en mooi.. (dit zeg ik niet om te slijmen… de kleuren en de verhalen/logs zijn leuk!) van mij krijg je een gouden award 😉 tot logs

    ennuh.. als je haar maar goed zit..

  68. Rianne zegt:

    Nou ja, zoals je inmiddels al weet, ben ik weer es geknipt, zonder dat iemand het heeft opgemerkt…..
    Maar, ik mag niet klagen met mijn haardos. 8)

  69. Geertje zegt:

    Haar? 😕
    De grootste ramp op aarde…
    ALs ik wakker wordt zit het nog het best 😉
    Helaas meot ik het dan nog kammen 😦
    Heb het een paar keer laten permanenten, maar een ragebol zag er daarna beter uit 😛
    Steek het tegenwoordig maar op; geen gedoe, en het zit altijd een beetje, beetje he? 8)
    Liefs en nog een fijne avond! 😛 😛 😛
    Knufff!

  70. Aletta zegt:

    Ikke moet gewoon schuim in m’n natte haar doen en als het bijna droog is het op de kop fohnen. Eerst drogen, weer schuim en dan in model fohnen. anders gaat het hangen!

  71. Gonny zegt:

    Lig je al in bed?????? 😛

  72. Het is dus een bad hair day.
    😀

  73. B.O.B zegt:

    Ken je die reclame van die hair styling mousse waarvan je out of bed look krijgt?
    Nou zo zit mijn haar altijd zónder die mousse, lekker goedkoop en toch volgens de laatste mode. 😀 😀 😀

  74. leonie zegt:

    Hoi 😀 , leuk dat je even langs kwam op m’n site….jij hebt een populaire zeg! en mooi! heel leuk…ik kom net kijken in web-log-land…groetjes, Leonie 8) ps. jammer soms van dat haar he..als het goed moet zitten lukt het niet en als het niet hoeft zit het top…

  75. Emmelinda zegt:

    @Romanya;Ja hihi lekker aan het haar trekken. Moet het maar luisteren. Lekker puh 😛 Knufff

    @Sylvia;Je bent een schat! Jij mag vaker komen hahaha. Dank je wel 😀 Ennuh…inderdaad…als je haar maar goed zit (hahaha ken je dat liedje van Vulcano? Is heeeeel oud…shit. Nou zit het in mijn hoofd hahaha) Tot logs 😀

    @Rianne;Dat is nou ook balen zeg! Arme jij. Heb je daarvoor zo lang in de kappersstoel gezeten 😉 Of ze zien het niet omdat het altijd netjes zit. Kan natuurlijk ook 😉

    @Geertje;Whaahaa dat heb ik ook wel eens. Dan staat het zo grappig. En dan trek ik er een kam doorheen en heb ik meteen spijt. Dan MOET ik namelijk wel gaan plakken 😉
    Permanenten durf ik niet meer. Ze hebben eens mijn haar helemaal verpest. Sindsdien ben ik genezen. Dan maar hanghaar 😉
    Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff en heel veel liefs 😀 Dikke knufff

    @Aletta;Jaaa hihi en zelfs als ik dát doe wil het niet wat ik in gedachten had. Ik ben al geen make-up wonder dus kapster worden kan ik ook wel vergeten hahaha.

    @Gonny;Hahaha nee hoor. Ik was ff tv aan het kijken 😀

    @Leidse Glibber;Ja nou! Hoe zei Urbanus dat ook alweer? My hair is in the war?

    @B.O.B;Ja hahaha en het scheelt heeeeeeel veel tijd! Je hoeft ook niet te balen als het uit de handel is. Alleen maar hopen dat het nog heeeel lang mode blijft ghehehe 😉

    @Leonie;Haaai! Leuk dat je ook effies hier komt kijken 😀 Dank je wel voor je compliment 😀 Leuk is dat he, webloggen. Bevalt het al een beetje?

    Ja grinnik…ik heb dat ook wel eens op zondag…dat het perfekt zit. Dan is het jammer dat ik nergens naar toe hoef hahaha 😉 Tot logs 😀

  76. GekinblacK zegt:

    Als ik uit bed kom doe ik out-of-bed-gel in mijn haar, zit het de hele dag goed. Moet het alleen niet gaan regenen, want dan zit het in mijn wenkbrauwen 😕

  77. Emmelinda zegt:

    Hihi dan zitten in ieder geval je wenkbrauwen de hele dag goed 😀 😉

  78. hhahahah lachen je reactie bij mij, je bent al net zo erg als ik.
    Heb dus ook naar die man staan kijken en lopen te fantaseren hoe hij eraan gekomen is, want het was geen wijnvlek of zoiets het waren echt verwondingen. 😀
    Maar ik zou het dus ook niet weten en ben ook nog steeds even nieuwsgierig. 😀

  79. Emmelinda zegt:

    Grinnik…he gelukkig…ik vond het al zo erg. Zoveel tekst, zo veel foto’s en waar let ik speciaal op? Ik heb ook zitten kijken of het geen wijnvlek is geweest maar daar was de foto net te klein voor 😀
    Ik zit nu te grinniken omdat het jou ook opgevallen was hahaha. Leuk dat er nog iemand zo maf is. Ik heb dat vaak hoor…let ik op hele andere dingen dan de rest 😀

  80. Het ergste is, ik blijf dan kijken 😀 😀 😀

  81. --Natazz-- zegt:

    Als je een goede fiets hebt roest hij niet hoor. hahaha. 😉

  82. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hahaha. Zou ik psies zo hebbem! En mijn fantasie zou helemaal niet meer ophouden hahaha

  83. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Klopt, maar ik waag het er niet op…:P hahaha
    Is toch vaak bij dat schroefje op het stuur 😉

  84. Was er destijds niet een film over “who kills the cameraman” grinninik

  85. Emmelinda zegt:

    Oh hihi ik heb geen flauw idee. En als het niet zo is moeten we eigenlijk meteen die werktitel opeisen en er een film over maken 😀

  86. Dinie zegt:

    Nou Emmelinda toch, heb jij niet zo’n plastic regenkapje dan???? 8) 😉 😀

  87. Emmelinda zegt:

    Nog niet. Wanneer ik bij het Kruidvat kom zal ik toch eens kijken ghehehe. Ik heb wel een regenpak. Maar ja, als ik die niet aan heb weet ze (Moeder Natuur) me ineens te vinden he? 😉

  88. Annemarie zegt:

    Geweldig geschreven!
    Ik heb haar, dat is kort. lees meestal zo’n 2 tot 5 cm! Na een fikse regenbui staat het alleen maar beter! Lees: stekelvarken 😀
    Maarja, als je gaat liggen, dan is het ook echt plat 8)

    Liefs, Annemarie

  89. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel 😀
    Ja hihi zo kort heb ik het als puber een keer laten knippen. Toen vond iedereen me net een jongen. Vond ik toch minder hahaha. Net op een leeftijd dat je op wil vallen bij de jongens 😀 Wat was ik toen blij dat ik de wind weer door mijn haren voelde wapperen hahaha.
    Hihi dus jij hebt ook goeie haarlak? Of zweer je bij gel?

    Liefs 😀

  90. Emmaly zegt:

    ook hallo voor vandaag 😀

  91. Emmelinda zegt:

    Heeej Emm! Halloooo hoeissie? 😀

  92. Emmaly zegt:

    jaa goed en daar bij jullie..zo ben vandaag maar weer even terug in weblogland haha

  93. Emmelinda zegt:

    Was je de hort op geweest meissie? 😀
    Hier gaat het wel. Stef heeft niet meer gespuugd maar ziet wel nog zo paars als een Teletubbie 😉

  94. Annemarie zegt:

    Ik zweer bij mousse 😉 Weer wat anders!
    en ja dat van jongen ken ik!
    Alleen ik lach er vreselijk om 8) De mensen die het zeggen vinden het veeeeeeeeeeel erger dan ik 8) Ik vind het altijd wel melig 😀

    Liefs, Annemarie

    p.s. linkje uitwisselen!
    ik kom hier zeker vaker trug 😀

  95. Emmaly zegt:

    haha ziet ze nog paars dat is niet best…nee ik had vandaag hier ook een zieke en even goed in de gaten gehouden raak altijd zo gestrest haha

  96. Annemarie zegt:

    ehh dat uitroepteken moet een vraagteken zijn 😮

  97. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha dat is de juiste instelling! 😀 Ik vond het nogal raar want als hun ogen iets zouden afzakken zagen ze heel goed dat ik geen jongen was of ben 😛

    Is goed. (hahaha had ik nog niet eens gezien, dat uitroepteken ;)) Ik zal je er strakkies bijzetten 😀

    @Emm; Was Marco weer ziek? Ai, vorige keer niet goed uitgeziekt? Of ws het een van je kleine vriendjes?

  98. Emmaly zegt:

    nee 1 van me kleine vriendjes was ziek de hele dag lopen spugen wou niks eten..en ze kwam het gat niet uit wat in de krabpaal zit..dus net schoof ik haar lievelingeten onder der neus nou en ze sprong op en ze heb gegeten voor 10 man haha blij toe

  99. Annemarie zegt:

    Ja daarom, das bij mij ook zo! Nouja ik vind me haar zo leuk! (die kopfoto op me log is me eigen kleur, maar straks wordt het weer super blond 8) )

    Bij mij sta je er al tussen 😉 Aan leuke linkjes maken was ik nog niet toegekomen! Projectje voor de komende dagen 😀

  100. Emmelinda zegt:

    @Emm; Ahhh sjielug zeg! Ik kan me voorstellen dat je dolblij was dat ze uiteindelijk tóch ging eten. Het zijn net je kinderen he? Als ze wat hebben voel je je zelf meteen beroerd 😉

    @Annemarie; Jaaa lekker blond, van de zomer zeker? Dan zet ik ook wat blonde plukken er in. Al heb ik zin om het nu al te doen. Is er tenminste IETS zonnig ghehehe.

    Ik ga eerst een log plaatsen en dan begin ik aan je link (stond namelijk al klaar om te plaatsen ;)) Doe ik meestal om twaalf uur 😉

  101. Annemarie zegt:

    haha ik vind het prima! Ik ga in elk geval mijn computer afsluiten! En nog ff lekker rustig tv kijken!

    weltrusten 😀
    Liefs, Annemarie

  102. Emmaly zegt:

    ja het zijn zeker me kindjes..ik raak gelijk gestrest hoor maar ze word van de zomer ook al 10 jaar

  103. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ik heb je er tussen gezet. Je hebt een oranje jasje aan hihi. Veel kijkplezier! En voor straks welterusten! Liefs van mij 😀

    @Emmaly; Oeps dat is inderdaad al een hele leeftijd! Maar het maakt in feite niet uit hoe oud ze op zo’n moment zijn. Je bent dan toch superbezorgd.

  104. Mad zegt:

    Haha ach ja ik denk dat alle vrouwen wel eens een slechte haar dag hebben.
    En de kapsels van al die filmsterren zijn bewerkt met BETON spray….
    Maar goed we moeten er maar mee leren leven vrees ik..

  105. Emmelinda zegt:

    Hihi dat denk ik ook. Het is niet anders *sjugt*. Anders kan ik nog altijd filmster worden…euhmm…in mijn dromen ofzo 😀

  106. Yvonne zegt:

    En altijd waait dat haar alleen bij mij in mijn gezicht en dan blijft het plakken aan mijn lippenstift. Al die vrouwen om mij heen hebben daar nooit last van. Dan. Raar.

  107. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee hoor. Daar kan ik over meepraten. Zelfs al prop ik AL mijn haar in mijn regenpak..dan nog weet het er uit te waaien en aan m’n bakkes te kleven 😉

  108. itsmiepfiep zegt:

    Pam, mijn haar danst…

    Ja, mijn haar danst ook, maar dan wel de horlepiep 😦

  109. Emmelinda zegt:

    Grinnik… Zit ik meteen met dat liedje van Pkmmetje Horlepiep in mijn hoofd 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

