FF lekker gluren???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op FF lekker gluren???

  1. leejo zegt:

    Hahahaha ik voel me nu net zo’n ouw vies manneke met al dat gegluur 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Ja hahaha. Leuk he, dat het nou eens mag πŸ˜› Wat issie leuk he? Hihi. Ik heb ‘m al jaren bij m’n favorieten staan πŸ˜€

  3. leejo zegt:

    Gluurster!!!! πŸ˜‰

  4. Emmaly zegt:

    hahaha HIj is leuk…nou er valt bij mij buren niks te zien hoor die hebbe altijd de gordijnen vroeg dicht

  5. Emmelinda zegt:

    Bij mijn buren kun je wel naar binnen kijken maar geloof me…die WIL je niet zien πŸ˜›

  6. Emmelinda zegt:

    Nou ik weet wel wat ik leuker vind ghehehe 8)

  7. Emmaly zegt:

    je maak me wel nieuwsgierig hoor πŸ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Ghehehe…ik heb gelukkig..eh..jammer genoeg geen foto’s. Zou je een nachtmerrie van krijgen πŸ˜› πŸ˜‰

  9. Juist zegt:

    Haha, jah, is leuk. Ik geef toe, ik heb dus ook gespiekt eventjes…Bij ons is er wel veel te gluren. Zowel bijd e buren als bij ons naar binnen. Alleen gebeurd er nooit wat. En als er wat gebeurd dat staat de politie al bij de buurman…heb ie weer eens wat gebruikt…
    Als er bij ons eens wat gebeurd hebben wij altijd wel de gordijnen dicht πŸ˜‰ Maar bij de buren, ach, je kan wel merken dat ze tegen de 60 jaar zijn hoor….

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi dan is het tenminste nooit saai in de straat. Toch? Oh ja, als ik op straat loop gluur ik ook bij iedereen naar binnen. Moeten ze de gordijnen enzo maar dicht doen. Toch? Vooral in de winter is het lekker makkelijk glueren met de lampen aan. Leuk, al die poppenhuisjes om te bekijken πŸ˜› ghehehe

  11. Juist zegt:

    Jaaah! IdeeΓ«n pikken of juist niet! Sommige mensen hebben wel leuke dingen binnen staan! Sommige ook echt niet. Met kerst kun je kijken wie er van kerst houd en wie de mooiste boom heeft.
    Straks is het kijken wie er het eerst zomers zijn tuin in komt…

  12. epie zegt:

    leuk lachend de krib in zo

  13. Pasula zegt:

    Hahaha hij is geweldig!!! Die neuspeuteraar brrrrrrr.

  14. Emmelinda zegt:

    @Juist; Hahaha jaaa dΓ‘t vind ik leuk. En in de winter hoef je niet zoveel moeite te doen. Zie je het meteen zoals je het zelf ook graag zou willen ghehehe. Alleen vervelend als je niet weet waar het te koop is. FF aanbellen is ook zoiets he? Ghehehe. Met kerst is het inderdaad leuk. Vooral bij onze buren. Die hebben alles in de traditionele kleuren en zo knipperend mogelijk. Enfin…ik denk dat je wel genoeg weet??? πŸ˜€ πŸ˜‰

    @epie; Hij is Γ©cht leuk he? Hihi. Er is best veel te zien he? Hahaha.

    @Pasula; Jaaa geweldig he? En die onderbroekjatter πŸ˜›

  15. natasjalex zegt:

    hahaha.. grappig! wel ranzig.. maar grappig!! πŸ˜€
    groetjesssss

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja vooral die met dat hondje (doe de boxen van je pc maar aan ghehehe) Groetjes πŸ˜€

  17. Liesbeth zegt:

    *Is dol op gluren*

  18. Emmelinda zegt:

    Hihi ga vooral je gang. Laat je niet afleiden πŸ˜‰

  19. Emmaly zegt:

    nee als ik er nachtmerries van krijgt laat maar zitten dan haha

  20. Emmelinda zegt:

    Daarom…dat wil ik je niet aandoen πŸ˜‰

  21. Emmaly zegt:

    ach zo bezorgd haha πŸ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    Lief he? Ghehehe. Soms ben ik wel lief πŸ˜€

  23. leejo zegt:

    zo ik ben uit gegluurd voor vandaag, truste meis tot straks. πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Ik ga ook zo maffen. Slaap lekker Leejo! See you later πŸ˜€

  25. remco zegt:

    de spannende gluurmomenten hou je zeker weer voor jezelf 8)

  26. Youke zegt:

    Niet altijd even smakelijk, maar ik heb wel gelachen πŸ˜€

  27. Goede morgen Emm,
    Waar kun je die kijkers kopen???
    Ik breng vandaag m’n dag in bed door, moet een paar nachten inhalen.
    Groetjes, Jan

  28. Gonny zegt:

    Goeiemorgen….hahahahaha die op de wc vond ik het leukste…..
    πŸ˜›

  29. Dinie zegt:

    Hee die kende ik nog niet. GrΓ‘ppΓ­g πŸ˜€ 8)

  30. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Echt leuk gedaan.Maar waar ik naar gluurde daar werd je niet vrolijk van hoor wat een sjagie man zeg. πŸ˜€ πŸ˜€ Maar ik ga straks weer kijken.
    Fijne dag en liefs en een knuf van bianca πŸ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    @Remco; Hahaha ja tuurlijk πŸ˜€

    @Youke; Hihi vooral die op die wc niet he? Ghehehe

    @Jan;Goeiemorgen Jan :D. Ik heb werkelijk geen idee. Bij de gluurshop? πŸ˜‰ Maareh…hoe komt het? Heb je liggen piekeren? Ga maar lekker slapen dan! Groetjes πŸ˜€

    @Gonny; Haaaai goeiemorgen. Hihi ja die is leuk he? Die had het ff moeilijk πŸ˜€

    @Dinie; Is Γ©cht leuk he? Hoe verzinnen ze het πŸ˜€ Ik had ‘m al jaren bij m’n favorieten staan πŸ˜‰

    @Bianca; Goeiemorgen. Ik denk dat die sjagie zΓ©lf een kijker nodig heeft. Waarschijnlijk vrolijkt hij daar wel van op? πŸ˜€ Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff van mij πŸ˜€

  32. --Natazz-- zegt:

    Ik heb me rot gelachen om die man op de plee, damn ik kwam niet meer bij. Geweldig.

    Fijne donderdag
    Liefs
    Xx

  33. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja die geluiden er ook bij he? Hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Dikke Knufff

  34. leejo zegt:

    En de nacht rustig verlopen, geen last van de gluurders?
    Fijne dag Emm.
    Knuff Leejo

  35. Emmelinda zegt:

    Hihi ik heb zo goed geslapen dat wanneer er een heel leger rond mijn bed heeft staan gluren ik er helemaal niks van gemerkt heb ghehehe.
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knuffff

  36. leejo zegt:

    Pfff gelukkig niet betrapt dus πŸ˜‰

  37. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee ik heb geen limericks liggen maken, ik heb lekker vast geslapen ghehehe πŸ˜€

  38. Emmaly zegt:

    hoi hoi…ja het gaat weer goed met haar..ze heeft net een plakje rosbief gehad en was als eerste erbij haha dus ze is weer de oude gelukkig

  39. Emmelinda zegt:

    Ha gelukkig maar. Dat was ff schrikken. Maar goed, het belangrijkste is dat het weer goed met haar gaat! πŸ˜€

  40. Emmaly zegt:

    nou weet je 1 of andere manier heeft zij weleens last van vaste ontlasting en daar word ze heel ziek van..na een paar uur is ze gewoon weer opgeknapt heel raar is dat

  41. Geertje zegt:

    Hahahahhaaaa πŸ˜›
    Hij is leuk!!!
    Lachen dat je elke keer ook wat anders krijgt als je dezelfde opnieuw aanklikt 8)
    Gaaf!!! (Al werd ik van sommigen wel erg misselijk πŸ˜• )
    Wat ik nog helemaal vergeten te zeggen was; Mirjam is in principe aangenomen op die school πŸ˜‰ Alleen als blijkt dat de test toch anders is dan wij zeiden, mag ze er niet op; maar dat zal dus wel loslopen πŸ˜›

  42. Ben alweer op, en ja ik lig al twee maanden te piekeren.
    Komt wel weer goed hoor, denk ik, hoop ik, toch?…
    Groetjes
    Jan

  43. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Oeps…dat is inderdaad vervelend. Heeft ze dan ander voer gehad of toch niet?

    @Geertje; Hihi echt leuk he? En het zijn inderdaad steeds hele andere dingen. Die maker hiervan heeft echt humor hahaha. Ja dat met die hond…daar moest ik wel ff slikken maar meteen weer lachen hihi.
    Dus jullie hebben de uitslag nog niet van die test? De cito is wel al binnen dan zal die uitslag ook niet lang op zich laten wachten denk ik? Ik denk dat het niet zo’n vaart zal lopen dat ze er niet heen mag. Jullie hebben haar niet zo maar aangemeld πŸ˜‰

    @Jan; Ik hoop dat je een beetje bijgeslapen bent nu? Lastig he, dat piekeren. Kun je nergens je ei kwijt? Dat iemand met je meedenkt? Tsja is ook niet altijd de oplossing. Uiteindelijk zul je het toch weer zelf moeten doen. Ik hoop dat je er snel uit bent want dat is toch wel uitputtend he? Veel groetjes terug!

  44. Emmaly zegt:

    nee altijd het zelfde denk gewoon dat het een kwaaltje van haar is πŸ˜€

  45. Emmelinda zegt:

    Dat denk ik ook, anders hadden je andere vriendjes het ook! Toch?

  46. Emmaly zegt:

    ja en die hebben nooit ergens last van gelukkig haha..ennu ben je al klaar met de vragen

  47. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik heb ze wel af maar ben nog niet helemaal tevreden. Valt eigenlijk best tegen om er 10 te verzinnen hahaha. Niet omdat ik er geen weet mar omdat ik niet psies weet wat jullie van me weten hahaha πŸ˜›

  48. Emmaly zegt:

    nou ik weet heel weinig van je hoor dus zal ze wel bijna alemaal fout hebben haha

  49. Colinda zegt:

    Goedenmorgen,..

    Leuk hΓ© gluren bij de buren ,…hahahaha,…..
    En hoe staat het bij jouw thuis ,..zijn de meiden al een beetje opgeknapt en je man natuurlijk ook??

    Dikke Knuf en een hele fijne dag verder,… πŸ˜€

  50. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Daarom heb ik ze ook heel makkelijk gemaakt. Maar dat is ’t ‘m nou juist…ze zijn nu nog heel saai ghehehe.

    @Colinda; Goeiemorgen πŸ˜€

    Hihi ja gluren is Γ©cht leuk! EN gratis ghehehe.
    Stef is net wakker en ziet er een stuk beter uit. Ze heeft ook weer praatjes. Marc is weer werken. Eigenwijze man ook πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

  51. jacqueline zegt:

    Deze is wel super geweldig zeg. heb hem meteen even gejat πŸ˜› Ik denk dat ik de heg voor ons huis toch maar eens moet snoeien. En een kijker gaan kopen. Ik vind het trouwens sΓ‘vonds wel leuk hoor om bij mensen naar binnen te loeren om te kijken hoe ze wonen. Maar daar heb ik mijn eigen huis ook voor opengesteld. Geen gordijnen etc. Dus iedereen mag hier ook ongegeneerd naar binnen loeren πŸ˜‰

  52. Jawel Emm
    Daar heb ik de juiste persoon voor gevonden
    Jan

  53. Emmelinda zegt:

    @Jacqueline; Grinnik…gluren en nog jatten ook. Het moet niet gekker worden πŸ˜›
    Hihi ik heb dat gedeeltelijk. Ze mogen bij mij ook gluren. Maar als ik er geen zin in heb zet ik de lamellen zo dat ze niet makkelijk naar binnen kunnen gluren maar ik wΓ©l naar hen kan gluren πŸ˜›

    @Jan; Ha fijn. Ik hoop dat het je hoofd iets rustiger laat worden πŸ˜‰

  54. Monique zegt:

    He Emmelinda…
    Hahaha.. Leuk ding zeg, maar ik heb al gemerkt.
    Ik hou voortaan stijf me gordijnen dicht πŸ˜‰ thnx voor de tip πŸ˜› whahaha.. 8) Zulke duisteren praktijken die ik doe, hoeven de buren niet te weten. πŸ˜›

    Hoe is het bij jullie ?
    Hier gaat wel, alles is er nu ingebleven. Dat is voor ins al weer heel wat πŸ˜‰
    Dikke knufffff… en een fijne dag vandaag

  55. Emmelinda zegt:

    @Jan; Fijn! πŸ˜€

    @Monique; Heee Mootjuhhh.
    Whaahaa daarom hebben wij lamellen. Kunnen we lekker doen wat we zelf willen ghehehe.

    Steffie ziet er stukken beter uit en samen met Mies maken ze veel herrie. Ik twijfel nou echt of ik ze morgen niet naar school stuur. Ik barst gewoon van de hoofdpijn hahaha. Ik zou ze eigenlijk de hele week nog thuishouden maar of me dat nog lukt? Ai.

    Het is inderdaad al heel wat dat alles er in gebleven is. Scheelt weer bedden verschonen he? Over bed gesproken…ik denk dat ik er zo weer ff induik hihi.
    Volhouden he, het gaat de goeie kant op! Jij ook een hele fijne dag! Dikke knuffff πŸ˜€

  56. Annemarie zegt:

    Hij is idd super leuk!
    Lekker gluren bij de buren πŸ˜€ Alhoewel onze buren dat echt doen πŸ˜•

    Liefs, Annemarie

  57. Emmelinda zegt:

    Mijn buren ook. Toen we nog met ze omgingen (nou ja, groot woord, we gingen wel eens op de koffie. Zij kwamen hier iedere dag…tot vervelends toe) wisten ze echt alles van ons. (dachten ze). Als we weg waren geweest wisten ze psies te vertellen wie er aan de deur geweest was πŸ˜• πŸ˜‰
    Liefs πŸ˜€

  58. Emmaly zegt:

    ach ik wacht geduldig af haha

  59. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ook. Ghehehe. Misschien valt me straks nog iets leuks in πŸ˜‰ Maak ik een nieuwe πŸ˜€

  60. Lijenne zegt:

    Hij is heel flauw πŸ˜›
    maar wel heel grappig πŸ˜€

    Je schrijft trouwens echt Heeel erg leuk!!
    En je hele weglog ziet er TOPPIE uit!
    Kuss

  61. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja lekker melig he? Het is een van mijn favo’s! πŸ˜€

    Dank je wel Lijenne! (2x) Dat is lief van je! Jij mag terugkomen ghehehe πŸ˜€

    Ik zag net nog een keuringsrapport. Ga maar eens snel spieken hihi. Daar is jouw log wΓ©l orgineel. Zie je nou wel πŸ˜€

  62. Emmelinda zegt:

    Oeps, vergeet ik je een knufff te geven. Bij deze : *knufff*

  63. Lijenne zegt:

    ik zal je denk ik bij mijn links neerzetten πŸ˜€
    en knuffel terug

  64. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan denk nog maar eens πŸ˜€ πŸ˜‰

  65. Lijenne zegt:

    ja ik ook maar ik zal het eens in de gaten houden πŸ˜›

  66. Emmelinda zegt:

    Hahaha is goed. Veel sukses met denken dan he? *giechelt* πŸ˜‰

  67. Gonny zegt:

    We gaan zo meteen naar het ziekenhuis….’k laat strax wel ff wa weten πŸ˜‰
    Is bij jullie iedereen weer beter?
    Nou hebben wij alle 4 keelpijn en Kim en ik ook hoofdpijn…..dus gaat lekker… πŸ˜€

  68. Bianca zegt:

    Ik zal Roy straks ook eens laten gluren ik heb een hele goeien gezien voor hem.Ik zeg nog niet wat maar die ligt in een deuk. πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Groetjes Bianca

  69. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Okidokie…ik denk aan jullie! πŸ˜‰
    Marc is weer werken (stuk eigenwijs) en Steffie lijkt qua huidskleur weer een beetje op een mens hahaha.
    En nou gaan jullie beginnen? Het is toch wat met die pokkengriep zeg 😦 Tosso!

    @Bianca; Hahaha dan ben ik benieuwd wat ie er van zegt πŸ˜€ Als je later de url moet hebben hiervan moet je het maar ff zeggen…dan kan Roy hem doorsturen naar vrienden enzo πŸ˜‰
    Groetjes terug πŸ˜€

  70. Bianca zegt:

    Roy heeft net gekeken en die moest er behoorlijk om lachen.Ik mail jou nog wel over de url
    πŸ˜€ πŸ˜€ Zwaai zwaai πŸ˜‰

  71. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik wist het wel. Ik denk dat z’n vrienden hem ook leuk vinden! Dan wacht ik je mail even af! πŸ˜€ Groetjes en een dikke knufff πŸ˜€

  72. rietepietz zegt:

    Ik moet metéén weer denken aan onze eerste zolderetage waar aan de overkant een jong stelletje geen gordijnen had .Met één kaal peertjeslampje midden in de kamer konden wij het hele huis doorkijken en Γ‘lles , ja Γ³Γ³k “het ” zien gebeuren . Het venster was eigenlijk een beetje een T.V toestel ( want dat hadden we toen nog niet ) met real life soap ! Nou ja , meestal deden we uit plaatsvervangende schaamte dan maar zelf wΓ©l de gordijnen dicht . knuffie Riet

  73. Emmelinda zegt:

    Hahaha en dat stelletje teleurgesteld dat iedere keer die gordijnen van jullie dichtgingen πŸ˜› ghehehe.
    Maareh ik kan me voorstellen dat het een soort tv was. We hebben hiervoor geen buren om de huiskamer in de gaten te kunnen houden. Achterburen trouwens ook niet. (buren zijn er wel maar de ruimte is te ver om het te kunnen zien…goh en dat in het centrum van de stad. ;)) maar ik kan me voorstellen dat-ook al doe je je best- het niet kunt laten om effe te kijken πŸ˜‰
    Knuff terug (haha ik zag vorige week bij Ikea dat een opbergbak voor tijdschriften zo heet: Knuff)

  74. Siep zegt:

    zelfs dat is minder saai dan mn eigen leven
    😦

  75. Emmelinda zegt:

    Ah poepie…kom gooien we ons haar los (nou ja, dan doe jij alsof oke? Hihi) en zien we het lekker zonnig in.

  76. Spinnetje zegt:

    He leuk, lekker gluren! Alleen de tenen-eter hoet van mij niet zo hoor….getsie!

    Ik denk dat ik vanavond maar de gordijnen dicht hou!
    πŸ˜‰

  77. Fabs zegt:

    Lijkt me heerlijk om sommige mensen af en toe (stiekem te kunnen begluren ;))!

    Leuk leuk leuk!

  78. Rianne zegt:

    Gluren is menselijk….en leuk! πŸ˜€

  79. tycho's mama zegt:

    Hahahahahaha…..hij is leuk!! Vanmorgen op mijn werk ging ik jouw logje al bezoeken, maar de pc daar kon dit niet aan. Dus moest ik helemaal tot vanavond wachten voor ik het kon zien πŸ˜€

  80. Yvonne zegt:

    Haha! Helemaal leuk! πŸ˜€

  81. Marika zegt:

    ik geloof niet dat ik dit allemaal wilde zien zo net na het eten whahaha πŸ˜‰

  82. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Hahaha ja laat dit een vette waarschuwing zijn! Ghehehe πŸ˜€

    @Fabs;Ik zou inderdaad wel eens een strontvlieg willen zijn. Wel een goed getrainde want ik wil ook weer terug naar huis hahaha. En dan maar lekker van dichtbij gluren.

    @Rianne;Jaaaa en Γ©cht leuk. Nog gratis ook. En ramen genoeg. Wat willen we nog meer? Ehm…gordijnen! Yep πŸ˜€

    @Tycho’s mama;Whoeehaa jaaa ik had je gezien! (in het WIE-hokje). Ik had al zo’n idee dat het misschien teveel herrie zou maken en dat je het snel af moest zetten ghehehe πŸ˜€ Maareh…het was ’t wachten wel waard he? πŸ˜€

    @Yvonne;Egwel he? Lekker even gluren. Heb je die hond ook gezien op het troittoir? *grinnikt*

    @Marika;Weet je, zie het als troost; Ben blij dat je het niet vΓ³Γ³r het eten hebt gezien ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

  83. Gonny zegt:

    Whahahha maar jou achterburen hebben een verrekijker….. πŸ˜›

    Pee-es: heb je bij mij al gezien uitslag….

  84. Emmelinda zegt:

    Nee ik zit hier net een minuutje hihi…ik zal hierna meteen ff kijken πŸ˜€

    Hahaha ja wie weet hebben ze inderdaad een verrekijker. Ik zie jeweetwel er wel voor aan ghehehe πŸ˜‰

  85. Gonny zegt:

    Jaha zeker weten…. πŸ˜›

  86. Emmelinda zegt:

    Misschien hebben ze zelfs wel afluisterapparatuur geplaatst. Of wacht us…whaahaa NEUH dat bestaat niet. Die leven nog in 1852 πŸ˜›

  87. GekinblacK zegt:

    Wat kan ik er nog van zeggen, na 89 reacties. πŸ˜‰
    Ik vind hem geweldig grappig.

    ‘My Anus’
    ‘I’m bleeding’
    ‘Make it stop !’

  88. rebecca zegt:

    erg leuk emmelinda hihi lol πŸ˜€

  89. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack; En tΓ³ch weet ie er weer iets van te maken πŸ˜‰ BrÑÑÑf πŸ˜€
    Hahaha ja die is te gek he?

    @Rebecca; Ja egwel hahaha. Het is een van mijn favo’s. Ik blijf ‘m leuk vinden πŸ˜€

  90. rebecca zegt:

    hoe krijg ie dat zo voorelkaar emmelinda

  91. MaRi0n V zegt:

    hihi wel grappig maar ook smerig

    groetjes

  92. GekinblacK zegt:

    Ik mis 1 zinnetje: No animals were harmed in the making of this Flash-movie’ πŸ˜‰

  93. Emmelinda zegt:

    @Rebecca; Watbedoelu? Hoe die maker dat in elkaar gedraaid heeft of hoe ik ‘m geplaatst heb? πŸ˜‰

    @MaRion V; Hahaha ja vooral die hond vond ik wel zielig. Maar moest er ook wel om lachen! Groetjes terug! πŸ˜€

    @GekinBlack; En Don’t try this at home πŸ˜‰

  94. Gonny zegt:

    Ohw is het ‘m dat …ik dacht al wat doet dat paard toch steeds voor hun auto…hahahahahaha.. πŸ˜›

  95. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…als het een paard was, zo vlak hier in de buurt had het niet lang voor die auto gestaan met Mies Ghehehe. Maareh..dat is bijna geen auto te noemen. Heb je gezien dat ze nΓ³g niet weten hoe ie open moet? Aan die deuken te zien proberen ze het nog steeds met een blikopener πŸ˜›

  96. Gonny zegt:

    Jahahaha…. πŸ˜›
    Heb je Daan zijn nieuwe auto al gezien???
    VET MAN… πŸ˜‰

  97. *Cloggy* zegt:

    Kijk en zo zijn we mooi eventjes bezig met gluren…
    Leuk bezigheidje!
    fijne avond, liefs Ria
    πŸ˜›

  98. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Nieuwe auto? Ooooh wat leuk! Wat zal ie blij zijn!!! Wat is het er voor eentje? Dan moet ik weer uitkijken met oversteken he? πŸ˜› Ennuh…VET? Dan moet ie ‘m eens poetsen ghehehe…just kidding πŸ˜‰

    @Cloggy; Hahaha ja bijna net zo leuk als in het dagelijks leven he? Hihi. Ik wens jou ook een hele fijne avond Ria! Dikke knuffff πŸ˜€

  99. Fabs zegt:

    Hahaha een strontvlieg! πŸ™‚ Nou euh, doe mij maar een fruitvliegje dan… en dan overal tussen doorvliegen….

    Of lekker onzichtbaar ergens naast op de bank gaan zitten.. en … ohhhh heerlijk dromen!!

    Maar gluren, daar zou ik mijn beroep wel van willen maken!

  100. Emmelinda zegt:

    Ja die zijn misschien iets wendbaarder he? En gezonder. Ik zit liever op fruit dan op stront hahaha πŸ˜›

    Jaaaaa misschien moeten we bij de Story solliciteren. Krijgen we er lekker voor betaald. Is wel iets minder onzichtbaar maar goed…het kΓ³mt al in de burt πŸ˜€

  101. Gonny zegt:

    Jaja was hun taaltje hahaha..
    Een opel astra …een zwarte…hihi zie je hem nie meer zitten….hij is BLIJ en trots…..mmm….dat ie maar uitkijkt nu hΓ¨…..

  102. Emmelinda zegt:

    Whaahaa quote:hihi zie je hem nie meer zitten *giechelt na*
    Ja ik denk dat ie vanzelf wel uitkijkt…dat overkomt hem vast geen tweede keer meer πŸ˜‰ Wat leuk voor hem. Ik ben blij voor die blije hihi πŸ˜€ Ik zal tegen Stef zeggen dat ze haar centen op de bank kan laten πŸ˜‰

  103. Gonny zegt:

    Jahaha….hij is nu zijn ronde doen……
    Kan Stef vast sparen voor haarzelf πŸ˜‰

  104. Emmelinda zegt:

    Is het ook zo’n auto die al van verre te horen is? Hahaha
    Ja grinnik…ze wil iedereen maar helpen. Die villa van haar komt er op die manier nooit ghehehe πŸ˜€

  105. EMM & GON
    Ik kan’m bij jullie nie meer volge..
    Ik ga nog een poging doen om te slapen…
    Jan.

  106. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, we spijkeren je wel een keertje bij oke? πŸ˜€
    Slaap lekker Jan!

  107. Tuste Emm, en je weet het hΓ©..
    kussssss πŸ˜›

  108. Emmelinda zegt:

    Hahaha…voor jou een hele dikke opbergdoosvoortijdschriftenvanIkea πŸ˜›

  109. MaRi0n V zegt:

    ja een groot deel komt ook daar vandaan maar ook omdat de zenuw niet goed zit maar die krijgen ze niet terug

    liefss xxx

  110. Emmelinda zegt:

    Kunnen ze er wel iets tegen doen…dat je er niet zoveel last van hebt ofzo?

    Knufff

  111. Lette zegt:

    Ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig dat ik maar heen en weer blijf klikken naar alle raampjes. Maar nu geloof ik dat ik dan toch alle scenario’s gezien heb.

    Hij is verschrikkelijk leuk. πŸ˜€

  112. Emmelinda zegt:

    Het is bijna jammer dat er niet nΓ³g meer raampjes om te begluren zijn he? Of bijna jammer? Ik vind het echt jammer. Het is zo grappig gedaan hihi. πŸ˜€

  113. Heerlijk he zo effe gluren πŸ˜€
    Heb dat weleens als ik langs zo’n grote flat rijd, dan denk zoveel ramen wat zou er allemaal achter gebeuren. πŸ˜€
    Hoezo nieuwsgierig πŸ˜‰

  114. Yvonne zegt:

    Nee, die had ik nog niet gezien *zet bril op* whoehahahaha!

  115. Romanya zegt:

    Hahahahah het is inderdaad superjammer dat er niet meer zijn, ik zat fanatiek op alle lege raampjes te klikken maar er kwam niets πŸ˜› fijne avond! kusjexxx

  116. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Jaaaaa dat heb ik ook. Dat vind ik zo leuk als je met de trein naar Amsterdam gaat. Dan kom je er zo dichtbij he? Dan moet je wel heel snel kijken hihi. Met al die schotelantennes enzo. Rommelige achtertuinen waar je psies kunt zien dat ze kinderen hebben (getuige de hoeveelheid kinderspeelhuisjes en schommels). Heeeerlijk!

    @Yvonne; Hahaha te gek he? Hihi πŸ˜€

    @Romanya; Ja hihi zelfs op de auto’s heb ik zitten klikken. Misschien komt er wel een keer een deel twee? πŸ˜‰ Jij ook een hele fijne avond! Dikke knufff

  117. Claudia zegt:

    whahahahahaha, deze vind ik super hoor Emmelinda!

    Vooral van die vrouw op de bank, echt super. En geloof het of niet, maar waar ik woon, noemen ze ons met Carnaval “de gaaplepels”, past dit filmpje super bij!

    Ik wens je nog een fijne avond en voor morgen een heerlijke dag en dan is het weer weekend!

    dikke knufff
    Claudia

  118. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik heb ‘m al jaren bij m’n favorieten en iedere keer wanneer ik ‘m terugzie moet ik weer lachen. Blijft gewoon heel leuk πŸ˜€
    Hahaha dan laat het ze maar eens zien, dit filmpje ghehehe. Eens kijken hoe ze reageren πŸ˜€

    Ik wens jou ook een hele fijne avond. Ik had net op je log gelezen dat het weer goed gaat met Jonathan. Daar ben ik heel blij om!
    Voor jou morgen ook een hele fijne dag! Dikke knufff πŸ˜€

  119. Morrison zegt:

    Gluurde ook eventjes mee πŸ˜‰

  120. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik zie het πŸ˜‰ Gluur maar lekker mee hoor πŸ˜€

  121. Claudia zegt:

    Met Jonathan gaat het idd weer heel goed, hij is wel nog vrij snel moe, maar dat komt ook wel in orde.

  122. Emmelinda zegt:

    Ja dat kleine lichaampjes moet zich weer helemaal herstellen van die koortsdagen. Hij heeft echt lang koorts gehad he? Gelukkig is dat weer achter de rug πŸ˜€

  123. Morrison zegt:

    *Gluurt weer* πŸ˜€

  124. Emmelinda zegt:

    Hahaha ouwe gluurder πŸ˜›

  125. Claudia zegt:

    Hij heeft 5 nachten en 5 dagen op rij koort gehad en het was niet zomeer ff 39, neer hoor, telkens 40 graden, gelukkig ging het van maandag op dinsdag veel beter en heeft hij dinsdag genoeg kunnen aansterken, en dat dagje extra heeft hem wel goed gedaan. Maar het is gelukkig weer voorbij…. maar wat gaat het volgende zijn πŸ˜• Kids zijn toch zo gevoelig, zeker met zo’n weer als we nu hebben.

  126. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Ja klopt. Hier is Stef alweer ziek. Zo hoor je een heel jaar niks en zo twee keer achter elkaar. Ze heeft niet zo’n hoge koorts als Jonathan maar pff dat spugen ben ik natuurlijk wel zat. Vandaag gaat het al stukken beter. Ik heb Mies ook thuisgehouden. In quarantine zeg maar. Ik heb nou wel genoeg verpleegster gespeeld in al die weken. Het moet nou maar over zijn πŸ˜‰

  127. Claudia zegt:

    heel veel beterschap dan maar voor ze, ik hoop dat ze vlug terug op de been zijn, maar met de goede zorg van jou, kan dat geen enkel probleem zijn he πŸ˜‰

  128. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien is ’t ‘m dat….die willen gewoon alleen nog maar ziek zijn πŸ˜‰ Dank je wel…ik hoop dat het virus hier snel vertrokken is πŸ˜‰

  129. Claudia zegt:

    Het is altijd lastig om je kids ziek te zien, ik zou het dan direct van hen willen overnemen, spijtig genoeg gaat dat niet, maar dan kan ik ze wel extra vertroetelen, en daar zeggen ze idd nooit geen nee tegen

  130. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat klopt. Al ben ik wat dat betreft blij dat ik niet ziek was zodat ik ze met een helder hoofd (voor zover ik dat bezit ghehehe) te verzorgen.
    Grinnik…nee dat vinden ze maar wat heerlijk, dat vertroetelen. Dat nemen ze ook mee voor later. Ik herinner me namelijk nog heel goed hoe dat bij ons thuis ging als ik ziek was hihi πŸ˜€

  131. Claudia zegt:

    Een helder hoofd zul je wel hebben, mss hier en daar een vijsje los πŸ˜›
    Vertroetel jij die meiden van jou maar en zoiets nemen ze idd mee voor later…. je kleinkinderen zullen je er eeuwig dankbaar voor zijn πŸ˜‰

  132. Claudia zegt:

    toekomstige kleinkinderen bedoel ik dan πŸ˜‰

  133. Nou, ik ga mezelf nu echt even ophokken πŸ˜€ πŸ˜€
    Jan

  134. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Hahaha dat klinkt nog positief ghehehe
    Hihi je denkt al psies zo ver door als ik. Dat gaat inderdaad van generatie op generatie he? Heerlijk!

    @Jan; Was je nog niet wezen slapen dan? Ik dacht dat je al in dromenland was πŸ˜‰

  135. Alida zegt:

    Erg leuk, alleen die met die dieren (je weet wel) is echt erg. πŸ˜• πŸ˜‰

  136. Claudia zegt:

    Ik heb zelf een prachtige jeugd gehad en die wil ik dan ook aan mijn kids geven, zodat zij dat dan weer kunnen doorgeven aan hun kids, enz….
    Hoe je het ook draait of keert, het vormt je toch een beetje he. Philippe en ik zorgen voor een sterke basis en dan kunnen zij de rest doen, maar we hebben nog een hele lange weg te gaan, ze zijn gelukkig nog klein πŸ˜‰

  137. Emmelinda zegt:

    @Alida; Ja hihi eerst had ik zoiets van ooooh dat kan niet en dan moet ik toch weer lachen 8)

    @henriette; Egwel! Leuk he? Hihi

    @Claudia; Kijk…dat bedoel ik nou. Ik hoor vaak dat er mensen zijn die geen liefde gekend hebben en die dat ook niet door kunnen geven. Dat is zonde. Dat is verschrikkelijk. Het vormt je inderdaad. Ik denk dat ze daardoor ook lekker in hun vel zitten. Vooral omdat die kids die liefdeloos opgevoed worden bij vriendjes ook wel zien dat het anders kan. Dat roept toch vragen op. Lijkt me niet goed voor hun zelfvertrouwen. 😦

  138. Claudia zegt:

    het lijkt me ook verschrikkelijk om liefde te willen, maar ze niet te krijgen. maar veel mensen durven het ook gewoon niet te zeggen, of krijgen het gewoon niet over hun lippen… en wat is er mooier dan af en toe te zeggen tegen je man en kids…. ik hou van jou. iedere avond voor het slapen gaan, zeg ik het tegen hen, ik vind dat toch zo belangrijk, je moet je liefde kunnen tonen… of ga ik nu de romantische toer op?

  139. Emmelinda zegt:

    Ja psies…we moeten eigenlijk een cursus starten he? Ik denk dat er veel mensen iets moois voor terug krijgen πŸ˜‰
    Ik denk dat het zo belangrijk is. Of we het nou romantisch vinden of niet πŸ˜‰

  140. Claudia zegt:

    heel belangrijk! πŸ˜‰

  141. Emmelinda zegt:

    SUPERbelangrijk πŸ˜€

  142. leonie zegt:

    hahahahahahihihih…echt leuk dit logje! hoe kom je er aan! ik ga nog es kijken…doei, Leonie πŸ˜›

  143. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen flauw idee waar ik die toendertijd vandaan gehaald heb. Ik had ‘m al heel lang opgeslagen bij m’n favo’s. Het kwam gewoon niet in me op dat het wel eens leuk zou zijn voor een log. Veel plezier met gluren πŸ˜€ Groetjes πŸ˜€

  144. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; kijk eens even naar de url bij je berichtjes…de url van je weblog klopt niet helemaal πŸ˜‰

  145. epie zegt:

    wat zeg je me nou met herrie opstarten , schrik me steeds ongans , t is leuk deze log.
    Moet die mevrouw in die stoel ook iedere zes maanden een nieuwe tandenborstel ?

  146. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja ik heb het ook steeds ghehehe. Ik denk dat het nog wel even zo blijft totdat ie helemaal naar het archief verdwenen is hahaha. Ah nee…dan haal ik hem voortijdig wel weg πŸ˜‰
    Iedere 6 maanden? Hahaha ik vrees dat ze er wel eerder aan toe is πŸ˜›

  147. Claudia zegt:

    Welterusten Emmelinda, ik duik mijn bedje in

    ZzzzZzzzZzzz

  148. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker meissie! Sweet dreams! Knufffff

  149. Fabs zegt:

    Hahaha ik schrik me iedere keer rot als ik je site open door dat gluurding geluid πŸ˜‰

  150. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja he? Ik vind ‘m eigenlijk wel zo leuk dat ik vanavond besloten heb ‘m op een of andere manier vast op de log te zetten ghehehe. I.P.V. een muziekje. πŸ˜› πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

