Full House!!!

Ze staan in het midden op de onderste rij

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Back to the Future?!. Bookmark de permalink .

0 reacties op Full House!!!

  1. Emmelinda zegt:

    Neeheee….niet naar John kijken. Hou eens op met zwijmelen ๐Ÿ˜› ghehehe

  2. Dinie zegt:

    Oh en die vreslijke vader. In die serie was het al een sukkel maar het meest irriteerde me aan de manier waarop hij funniest homevideos deed. Brrrr, je zal toch zo’n vent (of vader) hebben. Jek. ๐Ÿ˜• De rest was leuk 8)
    eN EENS FF GOOGLEN HOE JESSE IS OPGEDRROOGD.

    Zie je ik schreeuw het uit ๐Ÿ˜‰

  3. Dinie zegt:

    Mwah not bad dus.

    Alleen krijg ik de bibbers van die foto’s in the gallery . Compleet uit zijn model getrokken ๐Ÿ˜‰

  4. Gonny zegt:

    Verrek zijn dat die meiden…….wel veel veranderd hรจ….maarre , ja dat keek ik ook altijd…..mooi manneke hรจ die Jesse….en die andere heette toch Joey
    of nie…die vond ik wel altijd grappig…

  5. Emmelinda zegt:

    @Dinie; Hahaha die Jesse maakt toch wat emoties los. Hij is nog niet echt veel veranderd he? Wie zag ik toch laatst? Daar was niks meer van over…hmmz moet ik nog eens over nadenken. Ik heb ineens een idee voor een volgend plaatje ๐Ÿ˜‰

    @Gonny; Ja leuk he? Die “DJ” lijkt er wel nog veel op he?
    Jaaaa ik keek zo graag naar die serie vanwege Jesse hahahaha. En vanwege Michelle. Dat vond ik zo’n grappig baby’tje. (Wist ik toen nog niet dat het een tweeling was) Die zijn ook ongelooflijk rijk geworden he, die Olsen-Twins ๐Ÿ˜‰

  6. Dinie zegt:

    Nee ik wist ook niet dat het een tweeling was. Ze werden ook afgekondigd als Mary Kate Ashley Olsen Ik vond dat toen zo zielig dat dat kind zoveel namen had ๐Ÿ˜‰ (heb ik nl zelf ook en daar hรกd ik een hekel aan). En het waren idd heel grappige baby’tjes ๐Ÿ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaa dat vond ik toen dus ook. Op school (ja toen zat ik nog op school hihi) werd er dus gezegd dat het een tweeling was en ik geloofde er niks van ghehehe.

    Oh hihi ja, had je er een hekel aan? Leek mij juist harstikke gaaf om zoveel namen te hebben. ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

