Surprise!!!

Als puber mocht ik me lid noemen van een grote vriendenkring. Wanneer de datum van een verjaardag in de buurt kwam werd er met alle ogen vragend naar me gekeken. Nee niet zo zeer om poen maar om het in elkaar zetten van een maf kado. Daar ik in het bezit ben van veel fantasie (ja daar kijk je van op he? Ghehehe) was dat nooit een opgave. Integendeel. Zo gepiept.

Zo ook die ene verjaardag in ’88. Ik werkte toen in een bibliotheek. De cd deed net zijn intrede (ja oma vertelt hoor, ghehehe) en overbodig geworden langspeelplaten (zoek maar op google) werden verdeeld onder het personeel. Meestal waren het exemplaren die toch al op de nominatie stonden om afgeschreven te worden wegens hinderlijke krassen of versleten hoezen. Soms zat er nog wel iets bruikbaars tussen.

Ik had een gave hoes weten te scoren en na een vreugdedans peuterde ik thuis zorgvuldig de bieb-stickers er van af. Niks mocht argwaan wekken. Precisie was geboden. Op de plaat zelf bevestigde ik de guldens die ik bij m’n vrienden had opgehaald. De boel nog netjes inpakken, een kaart erbij en het feest kon wat mij betreft beginnen. *blaast feesttoeter *

Vanwege het formaat en de dikte van het kado was het natuurlijk niet lang een verrassing. Toch peuterde hij vol verwachting het inpakpapier van het geschenk. Welke artiest kon ie binnen no time op de pick-up leggen?
Ik zal nooit het gezicht van hem vergeten! (oke, tenzij Alzheimer optreed). Zelden was een grap zoooo geslaagd! Tenminste..niet een van mij.
Daar stond hij dan, Metallica-fan in hart en nieren, met een elpee van Mr.Mister in zijn handen. *wacht even met de rest van het verhaal totdat jullie uitgeproest zijn*.

Even wist ie niet wat hij moest doen, de teleurstelling was van zijn gezicht af te lezen maar hij probeerde het te verbergen door te lachen (weliswaar als een boer met kiespijn) en ons te bedanken. Ik heb nog net niet in mijn broek gepiest van de ingehouden lach. Toch he… Zo’n geintjes vind ik heerlijk maar ik vind het ook weer sjielug. (watje he?) Dus echt lang hoefde hij niet te pruilen en onthulde ik zijn echte kado en liet de blinkende muntjes zien die al die tijd verscholen zaten in de hoes.

Bij elkaar was het een kadootje van zo’n 50 gulden…

…. maar dat gezicht van hem was werkelijk goud waard!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Surprise!!!

  1. leejo zegt:

    Hahahaha die zal idd wel heeeel raar gekeken hebben, dat doe je toch ook niet zoiets *schijnheilig gezicht* zoiets zou niet bij me opkomen hoor. 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi neenee jij niet πŸ˜› ghehehe. Heerlijk zulke kadootjes. Tjonge dat gezicht van hem. Was echt geweldig. Die teleurstelling! En hij wilde wel een elpee maar hij wist niet goed hoe ie duidelijk moest maken dat we de verkeerde gescoord hadden hahaha πŸ˜‰

  3. sean zegt:

    Leuk, kleurrijk web-log πŸ˜€
    Ik kom nog wel eens langs om het een en ander te lezen.
    vr.gr
    sean

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Sean! Ja doe dat! Reserveer alvast een goeie stoel πŸ˜‰
    Groetjes terug πŸ˜€

  5. Pasula zegt:

    Geweldig verzonnen!!! πŸ˜€
    Zoiets heb ik ook een keer uitgehaald met een cdhoesje van Frans Bauer…de jarige houdt niet echt van die muziek, maar er zat een cd van chocola in. πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jaaaa dΓ‘t is ook een hele goeie! De voorpret is ook al zo leuk dan he? Ghehehe πŸ˜€

  7. Annemarie zegt:

    Whaha funny! Je lijkt me vriendin wel! Die haalt met iedereen ook altijd van die grapjes uit πŸ˜€

    Trusten voor straks en fijne zondag πŸ™‚

  8. leejo zegt:

    JA daar zeuren die vrouwen altijd over hΓ©, voorpret of zoiets πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…en weet je, meestal had ik niks te vrezen. Ze wisten zelf toch amper iets in elkaar te draaien om mij te foppen πŸ˜› ghehehe.

    Slaap lekker! Jij ook een hele fijne zondag! πŸ˜€

    @Leejo; Welneeee, ik heb altijd hoofdpijn πŸ˜› 8)

  10. Pasula zegt:

    @Leejo: voorpret is bijna nog leuker dan het beleven… πŸ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    Wow…die reactie zocht ik eigenlijk. Hahaha ik geloof dat ik niet zo fit ben ghehehe πŸ˜‰

  12. leejo zegt:

    Zover was ik nog niet in me boek πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    *grist boek uit handen en snuffelt een hoofdstuk verder*

  14. Annemarie zegt:

    Hihi, ja de voorpret is idd leuk!

    Ik weet nog wel dat ik samen met mijn vriendin een stunt uit heb gehaald en dat we echt ruim een half jaar daarmee bezig zijn geweest en wat een lol hebben we gehad vooraf!!! πŸ˜€

    Uiteindelijk was de stunt ook super geslaagd!!

    (vragen jullie je natuurlijk af wat dat was πŸ˜‰ Waren een stuk of 50 blikjes en die bij iemand van haar werk onder de auto gebonden… Hij haalt ook altijd grapjes uit en dit leek ons wel leuk.. Op die dag ging hij om een uur of 1 ’s nachts weg en is zich rotgeschrokken… )

  15. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa ja zoiets is ook waanzinnig lachen! Ik geloof dat ik niet ver kwam wanneer ik met iemand zoiets samen moest doen. Dan zou ik telkens moeten ophouden omdat ik niet meer bij kwam van de lach. πŸ˜€

  16. leejo zegt:

    @Emm
    Snuffelen is hoofdsutuk 6 πŸ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Whoehaa…
    Thanks *bladert snel door*

  18. Annemarie zegt:

    Jaa dat hadden wij nou ook πŸ˜› En zij kwam hem elke dag ongeveer tegen op t werk!
    En hij weet nog steeds niet dat zij (wij) het waren!! *Grap geslaagd* πŸ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Oh whaahaa en dΓ‘t is nou nΓ³g leuker hahaha.

    Met mijn broer had ik ook altijd zulke dingen. Tsjonge wat hebben we samen een boel uitgespookt.

    Bij ons thuis was de voordeur bij de wc. We hadden de gordijnen dichtgedaan en mijn broer nam zijn positie in bij de brievenbus. Ik stond op de uitkijk bij de wc en keek (op de pot) stiekum uit het raam of de postbode er nog niet aankwam. Die liep op dat moment de oprit op. Ik siste naar mijn broer:”nu!” en terwijl de postbode een puntje van de brief in de brievenbus deed trok hij aan dat puntje. whaahaa ik hoor die postbode nΓ³g mopperen πŸ˜›

    Het was dan wel geen kadootjesverhaal maar oooo wat heb ik er nog een lol aan als ik er aan terugdenk ghehehe πŸ˜›

  20. epie zegt:

    wat vrat je nog meer uit ?
    waar is je dagboek ?

  21. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat kan ik niet allemaal zeggen. Mijn vader komt ook wel op mijn log spieken πŸ˜›

  22. Annemarie zegt:

    Hihi altijd leuk van dat soort geintjes! (tenminste als je je ze zelf verzint en uitvoert.. hihi)

    Sneeuwt t bij jullie trouwens ook zo? πŸ˜• Mijn ramen zijn totaal dichtgesneeuwd πŸ˜›

  23. e van de melkboer zegt:

    en je broer binnnekort

  24. jacqueline zegt:

    leuk verhaal is dit weer. Heb zelf wel eens vanuit mijn raam die boven het pad naar de voordeur ging. Water naar beneden gegooid op een voorbijganger. ook hebben we eens met z’n allen een auto verplaatst en bij iemand in de voortuin gezet. Dit werd niet echt gewaardeerd. 😦 Vond ik toen knap stom. Maar kan nu ik een beetje volwassen ben wel begrijpen waarom πŸ˜€ πŸ˜€

  25. epie zegt:

    ikhad een collegadiemetzijn vriend een vleesvideohad gehuurd , vrouwendedeuruit, videotjeuitgepakt pilsje
    erbij volledig insfeer opeens een vreselijkgesnater
    donaldduckenkatrien . grapje van videotheekhouder.

  26. leejo zegt:

    Welke bladzijde is dat Vleesvideo?, want jij het me boek gepikt 8)

  27. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja psies. Al kan ik om geintjes van anderen ook goed lachen. Zo lang er niks kapot gemaakt wordt vind ik veel leuk πŸ˜‰

    Nope, hier sneeuwt het niet. Vanmiddag wel heel even. Maar niet noemenswaardig eigenlijk. Ik hoop ook dat het zo blijft. Maandag wil ik de kids toch weer fietsend naar school kunnen brengen ;))

    @e van de melkboer; Zou je denken? πŸ˜‰

    @jacqueline; Whaahaa ja dat zijn van die dingen die je als kind heel erg leuk vind maar later pas begrijpt waarom het eigenlijk niet door de beugel kon.
    Dat met dat water hebben we bij oma eens gedaan. Die woonde hoog en boven een winkelstraat. Slachtoffers zat. En stuivers gooien. Whaaha dat vonden we ook te gek. Zag je die mensen zo om zich heen kijken. en zoeken….en dat voor die 5 cent πŸ˜› πŸ˜‰

  28. Annemarie zegt:

    En ik wil naar mijn broer! Whaha, zijn dochterje was vrijdag jarig πŸ˜› Dus ik wil ff mijn gebakje ophalen πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    @epie; whaahaa, briljante grap. Ik kan me goed voorstellen dat jullie het toen een stuk minder grappig vonden πŸ˜› ghehehe

    En dan dat ik met m’n broer mijn moeder voor de gek hielden met de radiografisch bestuurbare auto achter de wcpot. Whoeehaa…wat sprong ze toen omhoog zeg πŸ˜› πŸ˜‰ Dacht ze dat het een muis was πŸ˜‰

    @Leejo;*geeft snel boek aan Leejo en wijst juiste hoofdstuk aan*

  30. epie zegt:

    vannacht nog ? t is wat glad

  31. leejo zegt:

    Tnx, enne truste ik ga euh…slapen πŸ˜‰
    See you 8)

  32. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja dat kan ik me voorstellen…wanneer de wegen eindelijk begaanbaar zijn is je gebakje over de datum πŸ˜‰ Nog gefeliciteerd trouwens πŸ˜€

  33. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Jajaja slapen he? πŸ˜›
    Welterusten Leejo! See you soon πŸ˜€ Bye bye

  34. Emmelinda zegt:

    @epie; sneeuwt het bij jou wel?

  35. Annemarie zegt:

    Haha dankje!
    Nee gelukkig morgenochtend 8) En nog gelukkiger.. Onze auto heeft winterbanden! dus met die grip, zit het wel goed πŸ˜›

  36. Emmelinda zegt:

    Ah kijk…helemaal op dat snertweer voorbereid! πŸ˜€
    Zo meteen valt weblog trouwens weer even weg…is nu al minder snel heb je dat in de gaten? Hihi

  37. Annemarie zegt:

    Whaha jah πŸ˜› Maar vandaag heb ik wel t geduld te wachten.. Nou heb ik geen hoofdpijn en is t nog wel gezellig op msn πŸ˜‰

  38. Nicky zegt:

    OkΓ©! Klaar met mijn log(je). Ter ontspanning nog even lezen bij Emmelinda! *zakt lekker achterover achter het beeldscherm*

  39. epie zegt:

    t is hier smerig glad op sommige plaatsen
    heb vanmiddag record gebroken , heb broek das pyama
    sokken riem en ondergoed en overhemdenin tien minuten gekocht en daarna was het spiegeglglad ,
    aan de overkant lag de quick maar ben maar nach house gegegangen
    kan jij pijpen korter maken?

  40. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hihi genoeg te doen dus πŸ˜€ Het is ook nog lekker druk in weblogland heb ik zo het idee. Da’s altijd fijn. Is goeie gym voor de vingers he? Typerdetyp πŸ˜€

    @Nicky; Ik zal zo eens kijken of ik nou wΓ©l die filmpjes van je kan zien. Ging net niet πŸ˜•

  41. epie zegt:

    tja tja vingergym ??? wel wat veranderd de laatset jaren alles mot electrisch

  42. Annemarie zegt:

    Haha, hier is het in elk geval druk! allemaal van die nachtvogels πŸ˜€ (of moet ik zeggen nachtuilen? πŸ˜‰ )

  43. Emmelinda zegt:

    En dames en heren we zijn weer terug met het programmaaaaa πŸ˜›

  44. Nicky zegt:

    Nou had ik hier net een briljante, grappige en erg originele reactie neergezet… Maar voor ik op ‘verzenden’ kon klikken viel weblog uit… πŸ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    @epie; grinnik..ja of op batterijen. Maar dat vind jij vast niet erg πŸ˜› ghehehe

    @Annemarie; Ja of nachtraven πŸ˜‰ Ik denk dat het ook komt omdat ik rond die tijd rondsnuffel naar andere nachtraven hihi. Die zoeken elkaar toch op he? πŸ˜‰

  46. Annemarie zegt:

    En ik was eerder dan de mededeling 8)

  47. epie zegt:

    @ mijn briljante ideen zijn al weg voordat ik ze typ

  48. Annemarie zegt:

    En epie ook, whaha πŸ˜›

  49. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…ik hoorde je berichtje binnenkomen (via msn) maar ik zag hier niks staan hahaha

  50. Annemarie zegt:

    Ja denk het wel! hihi, het is hier in elk geval nog redelijk druk met typen…
    Ik heb de muziek maar aangezet, hihi

  51. Emmelinda zegt:

    @epie; rond 1 uur-kwart over 1 valt weblog meestal even weg. πŸ˜‰

  52. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…muziek terwijl u werkt. Gaat altijd samen πŸ˜‰

  53. Hahahaha lachen zie het helemaal voor me, en ik kan het me van hem ook indenken hoor.
    Je moet toch enthousiast lijken πŸ˜€ maar denkt die trutten kennen me toch slechter dan ik dacht. πŸ˜€

  54. Annemarie zegt:

    Ehh via msn? die melding dat er gereageerd is bedoel je?

  55. epie zegt:

    dat is natuurlijk het sein dat je aan je bed moet gaan denken

  56. Ohhhh vergat ik bijna moest nog even met je proosten.

    PROOOOOOOOOOOSTTTTTT

  57. epie zegt:

    jeeeeeeeeee t is bijna 14 maart

  58. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Ja hahaha en hij altijd zo quasi ruig met zijn Metallica-t-shirts πŸ˜› ghehehe. Ik had hem toch mooi tuk! Geweldig! Dat heeft ie nog lang moeten horen. πŸ˜€

    @Annemarie; Yep πŸ˜‰ Alleen werkt het nou niet goed. Zal er wel mee te maken hebben. Er staan berichtjes maar de melding komt te laat binnen. Zal straks wel weer goedkomen πŸ˜‰

    @epie; Hahaha ja maar gelukkig ben ik lekker eigenwijs. Ik ben net op dreef…laat me niet meer naar bed sturen ghehehe πŸ˜‰

  59. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber, bericht 2; *Neemt glas ter hand en proost mee* PROOOOST! πŸ˜€

    @Epie; Ja ik zag het op de kalender πŸ˜•

  60. Annemarie zegt:

    Hihi, er wordt gewoon te snel geschreven! πŸ˜› Hihi en ik laat ze gewoon niet op me msn binnenkomen maar op me andere mail πŸ˜‰ *Ploink*

  61. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat is ook een goeie. Wordt je niet zo gestuurd van al die pop-ups ghehehe. Ik heb het geluid nou uitstaan. Soms lijkt het wel een rap ghehehe πŸ˜‰

  62. Annemarie zegt:

    Whaha jah idd! πŸ˜› Alleen het geluid van een gesprek op msn vind ik al irritant, laat staan die meldingen van een mail… MIjn geluid van de computer staat dus over het algemeen ook UIT!

  63. Emmelinda zegt:

    Ja hihi weet je wanneer ik het wΓ©l heel fijn vind? Als ik sta te strijken of aan de poets ben (1 keer per jaar :P) . Dan zet ik het geluid hard en weet meteen dat er een reactie is. Hoezo verslaafd? Ghehehe 8)

  64. Annemarie zegt:

    Goh hoezo bekend πŸ˜›
    Whaha als ik tv zit / lig te kijken dan staat hier het geluid ook aan hoor 8)

  65. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…we moeten wel op de hoogte blijven he? Ghehehe. Maar vaak heb ik het geluid wel aan als ik de media-player aan heb staan. Hoor je ineens heel hard die msn-pop-up er tussendoor hahaha πŸ˜›

  66. Annemarie zegt:

    Whaha jah idd! Ik ken het probleem.. Maarjah he? Zo blijven we op de hoogte! Hihi, t zou wat zijn als we die computers niet hadden!

    Haha en dan te bedenken dat ik nog maar zo kort in logjes land ben.. whaha… 8)

  67. Emmelinda zegt:

    Dacht ik vandaag nog aan. Dat we het ooit zonder moesten doen zeg! Wij hadden thuis wel heel snel een computer. Had mijn vader zelf in elkaar gedraaid. Er was geen internet. Ongelooflijk he? Lijkt wel een praatje uit de middeleeuwen ghehehe.

    Hihi dat went snel he? Dat is al bijzonder snel een verslaving he? Hihi

  68. epie zegt:

    net ff zomerse kerrie (nieuw van calve) over een stuk
    kouwe kip gedonderd , best lekker en dat van calve

  69. Annemarie zegt:

    Whaha jah, ik kan me een leven zonder computer niet voorstellen! Hihi eigenlijk best erg!

    maarjah, voor logjesland zat ik er ook al veel achter, dus zo heel veel is er voor mij niet veranderd πŸ˜› Behalve dan dat er nog meer plingen bij gekomen zijn.. *pling*

  70. Emmelinda zegt:

    @epie; Kwam natuurlijk omdat die kip zo lekker was ghehehe πŸ˜‰

    @Annemarie; Ja dat denk ik ook wel eens. Maar goed, het is ook zo leuk! (goeie smoes he? hahaha).

    Klopt…ik was eerst bij msn te vinden met zo’n community. Daarna bij clubs.nl en nou hier. Dit bevalt me nog het allerbest. Maar buiten webloggen heb ik nog een boel dingen die ik leuk vind om te doen met de computer. De kids voer ik tegenwoordig wel virtueel. Mams moet computeren whaahaaa πŸ˜›

  71. epie zegt:

    ja dat kan kip metzomerse kerrie , hoe verzinnenze het.
    kouwe winterkip mer zomerse kerrie.
    heb niet laten ondezoeken waarom die kip dood was

  72. Annemarie zegt:

    whahahahahahaha πŸ˜€
    Ik had voor me logje een msn space.. Alleen ik vind een log veel leuker πŸ˜€ Kan ik lekker prutsen met een programma ongv. gelijk aan PSP πŸ˜‰

  73. Emmelinda zegt:

    @epie; groot gelijk…sommige dingen kun je maar beter niet weten he? Hahaha. Merk je morgen wel op de wc πŸ˜‰ ghehehe. Euh…zomerse kerrie? Tjemig…hoe wanhopig om die kip aan de man te brengen zeg! (hmm klinkt die laatste zin raar? ghehehe)

    @Annemarie; Die space is het ook nΓ©t niet he? Ik heb ook een log gehad op punt.nl. Maar dat was het ook niet helemaal. Ja ik heb dus psp. Al een paar jaar. Heerlijk om daarmee te werken he?

  74. epie zegt:

    ga maar eens naar mijn kribbetje
    morgen vroeg op om te doen wat ikvandaag
    wilde doen truste iedereen

  75. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker epie! Sweet dreams! Niet gaan kakelen vannacht he? Ghehehe πŸ˜‰

  76. epie zegt:

    ja ik vroeg je net of je pijpen kunt inkorten

  77. Annemarie zegt:

    @ epie, trusten!

    @ emmelinda: Ja ik heb dus geen PSP maar Adobe Photoshop.. met andere woorden, bijna hetzelfde maar van een andere leverancier! Whaha en aangezien ik er leuk mee loop te klooien heb ik maar een boek gekocht.. Alleen nu heb ik het telkens zo druk dat ik er niet aan toe kom.. Whahaha 8)

  78. epie zegt:

    anders ziet iedereen het weer ,

  79. epie zegt:

    @annemarie dank je ook zo
    @emmelinda dank je ook zo

  80. Emmelinda zegt:

    @epie;Whaahaa dat is wel even slikken hoor…..zo’n vraag πŸ˜›

    @Annemarie; Ja klopt, die heeft Marc ook. Dat is ook leuk om mee te frunniken! Weet je wat het is met die boeken? Tenminste…bij mij…dat werkt toch niet. Zelf klooien gaat veel makkelijker. Bij psp zit ook een boek met 600 bladzijden. Die moeite hadden ze zich kunnen besparen. Ik heb het niet gelezen ;0 geen geduld voor ghehehe

  81. Annemarie zegt:

    Hihi, nouja ik heb de engelse versie.. en jah.. dan is t wel makkelijk! en zo leer je toch wel wat trucs! Ik heb al 80 pagina’s gehad van de 380 ofzo.. dus ik kom er wel πŸ˜€

  82. Emmelinda zegt:

    Ah kijk…dat is al een stap in de goeie richting. Tegen 2010 heb je het wel uit ghehehe πŸ˜‰
    Maar klopt…ik had eerst een trial van psp in het engels. Dat is toch moeilijker.

  83. Annemarie zegt:

    Hihi ik heb niet eens een legale versie… Stout he?? 8)
    heee… πŸ˜› Neuh, over een weekje ofzo heb ik dat ding wel uit! (hoop ik dan)

  84. Emmelinda zegt:

    Stout maar wel heel slim ghehehe πŸ˜‰ Is ook vreselijk duur. Ze vragen er gewoon om! πŸ˜‰ Ik heb het toendertijd van Marc gekregen. Lief he? πŸ˜‰ Mies heeft psp9. Gekregen via via πŸ˜‰ Ook stout dus πŸ˜›

  85. Annemarie zegt:

    hihi πŸ˜€ Ach als je ziet wat het kost… Ik vind het niet normaal meer!!

    maarr.. Ik ga ook mijn computer verlaten! Morgen verjaardag.. en is ook zo sneu als ik daar een beetje moe ben πŸ˜• Er zijn wel 6 kleintjes die met me willen spelen, hihi. En als liefhebbende tante, moet ik daar natuurlijk aan voldoen πŸ˜€

    Trusten πŸ™‚

  86. Emmelinda zegt:

    Ja bizar he? Daar trapt toch bijna niemand meer in?? πŸ˜‰

    Hahaha heerlijk. Dus jij bent er ook zo-een die eigenlijk meer bij die kids ziet dan bij de ouders? Hahaha. Mij kwamen ze ook altijd halen ghehehe. Heerlijk! Veel plezier dan ook!

    Slaap lekker! πŸ˜€

  87. Bianca zegt:

    Is ook weer echt iets voor jou hΓ© om daar op te komen. πŸ˜€ πŸ˜€
    Ik wens je nog een fijne zondag.liefs en een knuf van Bianca πŸ˜€ πŸ˜‰

  88. Youke zegt:

    hihi geweldig verhaal! Achteraf dus toch een super cadeau om te krijgen!

  89. Colinda zegt:

    Goedenmorgen,….
    Hahahaha,…die is goed,..ik ken dat soort geintjes wel,…hebben ze bij mij ook weleens gedaan…
    Ik was echt verrast toen ik het papier op maakte en ik er een lp van,….ja daarkomt hoor,……BZN in zat de formatie met annie schilder ,…….hahahahhaha,…sta je dan te lachen om niks ,…hahahhhha,…
    Maar goed mijn (zogenaamde) vrienden hebben weer eens leuk kunnen lachen,…… πŸ˜‰

    Nou wij gaan straks de schutting plaatsen ,..brrrrrrrrrr,…

    Fijne Zondag,…
    en wat vind je van de winares van Idols???

    Dikke Knufff,.. πŸ˜€

  90. Gonny zegt:

    Hahahahaha ja da’s wel leuk zo’n kado….en heb net je reactie zitten lezen..hahaha die epie dat ie het durft te vragen πŸ˜‰ πŸ˜› …en met die postbode hΓ¨…dat heeft Mel een tijdje terug ook eens gedaan…. die postbode…die komt nou ook niet meer in onze wijk hahahaha…hij denkt die willen graag rekeningen hahahaha… πŸ˜€

  91. Goedemorgen Emmelinda
    Whhhhha wat een grap , dat gezicht zal inderdaad goud waard geweest zijn πŸ˜›
    Ennneeeeee proost ? waarop ? heb ik iets gemist ? ….ik ben namelijk gek op feestjes πŸ˜€

    Fijne zondag liefs Ylone xx πŸ˜€

  92. MaRi0n V zegt:

    hahahahahahahahahahahahahahahahaahahah die is echt lollig. het ergste voor kado wat ik gedaan heb is de munten in vriezen laag voor laag en een andere kado met behangplaksel en gekooktemacaronie en daar de munten in daar moest je in graaien zonder te kijken πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›
    verder niet echt ja een cavia gegeven omdat ie bij ons weg moest(wel nog een cadootje erbij hoor) maar da was aan me “harts”vriendin. die wou een cavia hihi

    o ja die dropping hΓ© nou ik vond echt wel gaaf met die erichten. dus wij lieten ze hangen voor de andere groep en dan maar wachten in de bossies kijken ho ezij reageren das echt wel lol hahaha
    liefss marion

  93. rietepietz zegt:

    Goeie morgen Emmelinda ,volgens mij ben je een kei in Sinterklaas surprises ! maar natuurlijk is een cadeau zΓ³ wel ff leuker dan gewoon geld geven en mensen die langer kennen zullen best wel een “addertje onder het gras “verwachten! fijne zondag ,liefs Riet

  94. Goede morgen Luitjes
    Een fijne zondag voor jullie
    J. M. R.

  95. --Natazz-- zegt:

    Hahaha ik wil jou wel eens zien met sinterklaas, volgens mij haal jij echt streken uit. πŸ˜‰

  96. Abby zegt:

    Hahaha, leuk verhaal!
    Groetjes, Abby

  97. Emmaly zegt:

    haha kan je wel emm mensen pagen..hij moet vast hebben gedacht wat moet ik hier nu weer mee πŸ˜€
    Jij ook een hele fijne zondag

    Dikke knuff van mij πŸ˜‰

  98. leonie zegt:

    hoi Emmelinda..eerst een fijne dag gewenst..ene nu de reactie: leuk he die oude herrinneringen…vroeger was het veel leuker..denk ik wel eens …echt lachen…waren de mensen nog niet zo veel gewend/verwend…en waren blij met weinig! groetjes….de hoeveelheid wijn begint te werken bij het tikken…doei, Leonie πŸ˜›

  99. Bien zegt:

    Hahaha! Helemaal geweldig! Leuke geintjes zijn dat!!! Liefs Bien

  100. Geertje zegt:

    Hahahahaaaa πŸ˜›
    Ik moest meteen denken aan die leuke mailtjes die je wel eens krijgt, als persiflage op de reclames van Eurocard/mastercard; onbetaalbaar πŸ˜› 8)
    Fijne zondag!!
    Liefs en dikke knufff !!

  101. remco zegt:

    pffffffffffffffff alleeen al om alle reacties te lezen heb je een uurtje of 2 nodig en nou kan ik weer gaan kijken waar t ook alweer ovewr ging nou laat maar t zal toch wel weer een suprise zijn van een maffe meid πŸ˜€

  102. Gonny zegt:

    Slaapkop…..of ben je pissen… πŸ˜€

  103. Rianne zegt:

    πŸ˜€

    Maar zowel Mister Mister als Metallica liggen hier in de ceedeeverzameling! 8)

  104. epie zegt:

    @ gonny emmelinda urineert

  105. hallo ik heb hier iets voor jou en ik hoop dan ook dat je het op je weblog zou zetten ik geef je dit omdat je een trouwe weblog vriend bent ik hoop je hier een plezier mee te doen liefs…

    open hier je kado

  106. Emmelinda zegt:

    @Bianca;Grinnik…ja voor geintjes ben ik altijd wel te porren hahaha. Op de een of andere manier hoef ik er ook geen moeite voor te doen πŸ˜‰
    Fijne zondag meissie! Dikke knuff en veel groetjes πŸ˜€

    @Youke;Ja dat verzacht de pijn (teleurstelling) meteen. Ik zou het ook niet kunnen om een geintje uit te vreten en later niet te vertellen hoe het dan werkelijk in elkaar steekt πŸ˜‰

    @Colinda;Whaahaa (goeiemiddag :D) ja dan sta je ook ff te kijken! Ik had wel altijd mazzel…omdat ik altijd die dingen in elkaar moest draaien kreeg ik op mijn verjaardag natuurlijk aftreksels van mijn eigen ideetjes. Dat was dus nooit schrikken hahaha. πŸ˜‰

    Dat is wel super, de schutting. Het is wel een werk maar dan heb je straks ook een hele mooie tuin πŸ˜€

    Daar vraag je me wat…ik ben er tevreden mee. Het was nou eigenlijk wel duidelijk dat ze echt een showbeest is en ik moet om haar lachen. In interviews vind ik haar niet een van de slimste en moet me er zelfs om ergeren. Maar goed, het gaat om de zang en dat heeft ze waanzinnig goed gedaan gisteren. Ik had metersdikke kippenvel! Floortje komt er toch wel… πŸ˜‰ Dus het is goed zo. Hoe vond jij het? Teleurgesteld of viel het wel mee?
    Fijne zondag verder, sukses met de schutting! Dikke knuffff

    @Gonny;Hahaha ja zoiets vraag je toch niet aan een dame he? (ghehehe daarom vraagt ie dat ook aan mij :P)
    Whoeehaa…volgens mij hebben jullie nou dezelfde postbode als wij he? Die met dat staartje? Heb ik zo’n hekel aan omdat ie altijd door de tuin loopt. Marc heeft hem daar op aangesproken maar hij doet dat nog steeds. Ja omlopen is vervelend he? Laatst ging ik met de meiden naar buiten, liet Stef een keiharde boer (ja vies kind hoor) en ik mopperde op haar. Dacht ik dat niemand dat gezien had…dus wel…dat was de postbode maar hij moest wel grinniken. Ik durf ‘m niet meer aan te kijken nou πŸ˜›

    @Rhodosfriends;Ja was echt heerlijk om te zien. Als ik er aan terug denk schiet ik weer in de lach. Zo geweldig! Hahaha
    Hihi ja ga maar eens kijken…de log van Leidse Glibber bestaat 1 jaar! Reden om te feesten dus πŸ˜‰
    Fijne dag vandaag! Dikke knufff πŸ˜€

    @MaRion V;Whaahaa da’s ook leuk en dan van die goedkopen macaroni…die vind ik zo al smerig om te zien als je niet goed afgiet hahaha. En wat dacht je van natte peperkoek? Is ook smerig ghehehe πŸ˜› πŸ˜‰

    Hihi ja ik kan het me heel goed voorstellen dat je daar hebt zitten wachten op de andere groepen. Jammer dat je van hun gezichten geen foto’s hebt gemaakt ghehehe πŸ˜› πŸ˜‰
    Fijne zondag! dikke knuffff

    @Rietepietz;Hahaha je kent me al heel goed. Dat klopt inderdaad. Wanneer ik iemand goed ken is het zo gepiept. Op school moeten de meiden ook surprises maken en terwijl zij nog met de handen in het haar zitten heb ik bij wijze van spreken het kado al af πŸ˜‰
    Yep ik vind geld geven vaak leuker dan een kado waar ze achteraf niks mee kunnen doen. Ik heb zo vaak dingen gekregen waarvan ik niet wist waar ik ze met goed fatsoen moest laten ofzo ghehehe. Dan heb ik liever dat ze het kopen maar geld in een envelop schuiven vind ik ook zoiets. Is net alsof je er geen moeite voor gedaan hebt. Geen zin om voor die persoon even de stad in te lopen. Dus dan maak ik er liever iets persoonlijks van.
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Dikke knufff πŸ˜€

    @J.M.R.;En natuurlijk wens ik jullie ook een hele fijne zondag! Veel plezier! Knufff

    @Natazz;*kijkt onschuldig* Wie ikke? Ghehehe πŸ˜‰
    Ja heerlijk zulke dingen. Ik zou het nooit over mijn hart verkrijgen om iemand te beledigen of te schaden dus ook al is het even schrikken, het komt toch altijd weer goed ghehehe πŸ˜‰ Dikke knufff πŸ˜€ Fijne zondag!

    @Abby;Thanks Abby πŸ˜€ Groetjes terug πŸ˜€

    @Emmaly;Hahaha ja stout van mij he? Maar ze bleven me vragen om die dingen te regelen. Zal wel goed geweest zijn dan ghehehe. Die jongen was verliefd op mij en zo ongelooflijk teleurgesteld dat ik zijn platenkeuze niet kende πŸ˜› Terwijl ie er toch altijd shirts van droeg. Die dacht zeker dat ik blind was ofzo πŸ˜› hahaha.
    Dikke knuffff

    @Leonie;Of het vroeger leuker was? Hmmz misschien wel…maar dan omdat ze toen nog niet zo opvliegerig leken. Gelukkig merk ik dat in vrienden-kennissenkring niet zo. Ik blijf er lol in houden. Misschien heb ik wel oogkleppen op hahaha. Lekker laten zitten dan want zo bevalt het me wel ghehehe πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Dikke knufff

    @Bien;Hihi ja egwel…zelfs na al die jaren kun je er om blijven lachen. Heerlijk! πŸ˜€

    @Geertje;Oeps, weet je dat ik die niet eens ken? (Let op…zo meteen stroomt mijn mailbox over ;))
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Remco;Hahaha je bent toch ook geweldig he; dat je meteen kunt raden waar de log over ging πŸ˜› ghehehe

    @Rianne;Hihi hier ook. Alleen is Marc met beide muziek niet blij. Komt omdat we een buurman gehad hebben die “broken wings” keer op keer draaide per dag (wel 20 keer, minstens). Jammer want ik blijf het een prachtig nummer vinden. En tsja Metallica spreekt voor zich natuurlijk…daar moet je liefhebber van zijn. Ik ben dol op “The unforgiven” en die draai ik, net zoals die ex-buurman, dus 20 keer op een dag achter elkaar…zodra Marc niet thuis is dan he πŸ˜‰

    @epie;Zegguh…ga hier een beetje mijn plasrituelen bespreken zeg πŸ˜›

    @Janien, michel &Mylo;Nou dΓ‘t is nog eens toepasselijk bij zo’n log; een kado! Ik heb wel even gekeken of er geen addertje onder het gras was maar ik kong geen gras vinden ghehehe. Thanks πŸ˜€
    Fijne zondag verder πŸ˜€

  107. remco zegt:

    @Emmelinda of jij bent voorspelbaar πŸ˜‰

    mr mister broken wings mooi nummer πŸ˜€

  108. Emmelinda zegt:

    Dat sowieso :p ghehehe

    Ja is echt prachtig he? Blijft gewoon een van mijn favo nummers…ondanks die buurman πŸ˜‰

  109. Fabs zegt:

    Ach, zielig! Hahaha nee hoor! Ik kan daar ook echt om lachen!

    Tis altijd alleen moeilijk om zulke dingen te verzinnen!

    Tis echt een gave om zoveel fantasie te hebben, al heb ik ook wel wat fantasie, maar toch! Leuk leuk leuk! 8)

  110. Emmelinda zegt:

    Soms is het ook lastig…je moet zoveel moeite doen om het niet te uiten. Anders denken ze ikweetnietwatvanje hahaha.

    Maareh…wat zulke geintjes betreft…ik kan het ook alleen maar wanneer ik weet dat het effekt goed zal zijn maar niemand ermee geschaad zal worden (ja moraalridder he? Hihi). DΓ‘n pas heb ik er lol van.

  111. epie zegt:

    hahaha zo laat je nest uit ???????

  112. Emmelinda zegt:

    Grinnik nee hoor…was het maar waar ghehe. πŸ˜‰ Ik heb beneden wat zitten lezen πŸ˜‰

  113. epie zegt:

    meiden weer beter ?

  114. Emmelinda zegt:

    Yep, die schop ik morgen weer de deur uit. En wie hier nog zeurt over pijntjes ook πŸ˜›

  115. epie zegt:

    marc mag ook niet meer vragen naar een aspro

  116. Emmelinda zegt:

    Jawel hoor…dan druk ik meteen alle pillen uit de strip. Vreten zal ie πŸ˜›

  117. *Cloggy* zegt:

    hoi Emmelinda,

    heerlijk he die jeugdstreken!
    Wij hebben ooit met 3 meiden in een bed moeten slapen.
    Ik had een schrob borstel aan mijn voet gebonden.
    Eentje van ons was errrrrug ontvankelijk voor dat soort geintjes.
    Toen we dachten dat ze bijna sliep heeeel langzaam met die borstel langs haar been…
    Gegil, ik lag aan de buitenkant, liet mijn been buiten bed bungelen. zij kijken, niks in de gaten.
    Tot 3x toe heb ik mijn stunt herhaald…
    Toen was ze op het punt van hysterie.
    Toch maar bekent….Achteraf kunnen we er nu om lachen….
    fijne avond, liefs Ria
    πŸ˜›

  118. Emmelinda zegt:

    @Cloggy; Hahaha dat is ook een heerlijk verhaal! *schrijft op*. Wat zal ze inderdaad gegild hebben hahaha.
    Gelukkig spook ik zo nu en dan nog van die dingen uit. Jammer voor de kids trouwens πŸ˜› ghehehe. πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufffff πŸ˜€

  119. Yvonne zegt:

    Ik was er ook grandioos ingetrapt, Mr Mister, daar maak je mij ook niet blij mee, Metallica wel!
    *zet cd op*

  120. Fabs zegt:

    Altijd blijven lachen toch! πŸ™‚ TIs idd soms ook wel slim om ze door te vertellen, dan hebben andere er ook nog wat aan! Hahaha… sommige dingen zie je gelijk voor je! πŸ™‚

  121. Hoi Emm,
    Ben er nog even. We zijn uit eten geweest omdat mijn jongste zus een respectabele leeftijd had te vieren. We zijn gewoon met de auto gegaan hoor en niet met de spartamet πŸ˜€
    Groetjes Jan

  122. Colinda zegt:

    Goedenavond ,…

    Ik ben ook blij met de uitslag van idols hoor ,..ik vond Raf een stuk beter en ze heeft iets meer in zich dan floortje ,…die kan heel mooi zingen en daar blijft het een betje bij en Raf heeft gewoon een super uitstraling en kan echt een leuke show neerzetten ,…alleen moet ze wel wat meer oefenen met intervieuws geven want dat is zeker haar sterkste kant niet ,..hahahahaha,..

    Nou DE sCHUTTING STAAT HOOR EN HIJ ZIET ER MOOI UIT GELIJK EEN ANDERE TUIN ,…HAHAHAHA,…
    In mijn volgende logje zet ik wel een foto ,..dan kan je het zien ,…hahaahahah,… πŸ˜€

    EEN hele fijne avond,..

    Dikke Knuff,… πŸ˜€

  123. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Ik ga zo ook iets van Metallica opzetten. Marc ligt hier toch te bakken onder de hoogtezon…kan ie toch niet bij de uit-knop πŸ˜›

    @Fabs; Ik heb hier alweer wat leuke ideetjes opgedaan. Iedereen mag hopen dat ze binnenkort niet jarig zijn πŸ˜› ghehehe.

    @Jan; Grinnik…Dat is maar goed ook, nu vriezen je oortjes er bijna af he? πŸ˜‰ Maareh…nog van harte gefelicidingest met je zussie dan! Wat hebben jullie voor iets lekkers gegeten? Groetjes πŸ˜€

    @Colinda;Haaai meissie, goeieavond πŸ˜€
    Ja psies…dat is dus wat ik bedoel. Gisteren lieten ze een stukkie zien waarin ze iets moest zeggen en toen had ze eigenlijk meer interesse in haar mobieltje dan in haar marketing. En in andere programma’s waar ik haar gezien had vond ik dat ze vooral de eerste tijd niet in praatprogramma’s moet gaan zitten ghehehe πŸ˜‰ Maar zo moet ik onwijs met haar lachen. Wat een mafkees. Ja daar hou ik wel van πŸ˜€

    Jaaa mooi is dat he? Is meteen zo aangekleed he? Ik ben benieuwd naar de foto’s. Ik hoop dat je voor en na-foto’s hebt. Zo niet…haal dan de schutting er maar even uit. We willen wel zien hoe het ervoor uitzag he πŸ˜› hahaha geintjuhhhh πŸ˜‰

    Fijne avond meissie! Dikke knufffffff

  124. rietepietz zegt:

    helemaal mee eens , ik heb ook niks met al die goedbedoelde zooi ! en vooral aub geen ” eletrieke toestanden” met de centjes kun je doen wat je wilt maar beetje leuk verpakken is wel een must ja! dikke knuff

  125. Emmelinda zegt:

    Ja en vooral wanneer je eigenlijk zo’n kado in je achterhoofd hebt (kan bij mij goed…ik ben de eigenaresse van een flink hoofd :P) waar je eigenlijk nooit genoeg poen voor hebt om zo maar even tussendoor te kopen is dat leuk. Gewoon alle poen bij elkaar doen en voila…. πŸ˜‰
    Dikke knufff van mij πŸ˜€

  126. Tis bij jou nog druk met bezoek
    Jan

  127. Emmelinda zegt:

    Heb ik allemaal omgekocht πŸ˜‰ Ghehehe

  128. MaRi0n V zegt:

    quote:
    @MaRion V;Whaahaa da’s ook leuk en dan van die goedkopen macaroni…die vind ik zo al smerig om te zien als je niet goed afgiet hahaha. En wat dacht je van natte peperkoek? Is ook smerig ghehehe

    Hihi ja ik kan het me heel goed voorstellen dat je daar hebt zitten wachten op de andere groepen. Jammer dat je van hun gezichten geen foto’s hebt gemaakt ghehehe
    Fijne zondag! dikke knuffff
    gene idee wat een peperkoek is maar wat dacht je van
    koek verkruimeld met melk en wat van dat gilatine en hagelslag en dan als laatse chocolade siroop en dan nog stukken koek πŸ˜› goor
    bij een buurmeisje had een van de vriedninnnen ene doos met heel veel rotzoo majo, kattevoer, potgrond en nog veel meer maar dat vond ik echt smerig dan heb ik het nog netjes gehouden.

    ja das wel jammer dat ik geen foto heb wandt die gezichten echt goud waardwas qwel grappig erg leuk

  129. Emmelinda zegt:

    Oh hihi…foutje van de zaak. Ontbijtkoek dus πŸ˜‰ Zit er zo ingebakken dat ik vergeet dat het ontbijtkoek is πŸ˜‰

    Ieh ja…hoe smeriger hoe mooier. Ben dan altijd blij dat ik het niet meer mee terug naar huis hoef te nemen πŸ˜› ghehehe.
    Laatst zag ik bij Nicky ook een leuk idee. Het is minder smerig. Ziet er zelfs leuk uit. Zij had een gelpot en op het etiket stond dus gel(d)pot. Je raadt het vast al…tussen de smurrie (gel) zaten die euri’s. Dat ziet er nog leuk uit ook en het is allebei naderhand nog bruikbaar. πŸ˜€

  130. Lette zegt:

    Wij deden dat soort dingen alleen met de sinterklaas. Ik zou ook lelijk op m’n neus kijken als ik zoiets met m’n verjaardag kreeg. Daar reken je gewoon niet op. πŸ˜•

  131. Emmelinda zegt:

    Hihi klopt. Al was het in de vriendenkring heel normaal. Iedere keer was het kado van mij afkomstig. Dus waren ze wel wat gewend. Alleen deze keer was echt gaaf hahaha.

    Eigenlijk zonde om zulke leuke momenten alleen met sinterklaas te gebruiken hahaha. πŸ˜‰

  132. Spinnetje zegt:

    Hihi, een zeer geslaagd cadeau dus. M’n ouders hebben ook ooit zo’n leuk cadeautje verzonnen. Met sinteklaas, ik helmaal blij. Tot het papier eraf was. Was moest ik met een doos maandverband. waarschijnlijk trok ik hetzelfde gezicht als jij beschrijft. Ik weet helaas niet meer wat er in de doos verstopt zat….ik kan me alleen nog de erpakking herinneren.

    Wist je trouwens dat wanneer je een LP met krassen afspeelt, je de krassen niet hoort als je er tijdens het draaien en beetje water overheen sprenkelt (niet dat we ooit nog een LP draaien, maar toch.)
    Wanneer ik ergens draaide stond er altijd een glas water naast de draaitafels.

  133. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dan kan ik me heel goed voorstellen hoe vies en verbaasd jij gekeken moet hebben. Oh hahaha die moet ik onthouden voor a.s. sinterklaas. Wie weet moest ik iets voor Mies maken. Hahaha ik verheug me er nou al op πŸ˜›

    IS het heus? Nee dat wist ik niet. Ik had wel een dubbeltje bovenop de naald. Dan werd ie zwaarder en de lichte tikken nam ie gewoon mee πŸ˜‰

  134. Spinnetje zegt:

    Als je het gebruikt, laat ons wel mee genieten he!
    En het dubbeltje werkte idd ook altijd goed.

  135. Emmelinda zegt:

    Jaaa zeker weten. Het duurt nog wel een paar maanden maar ik zal het onthouden! Ik heb er nou al zin in. Ik denk dat ik die maandverband prepareer en er kadootjes indoe hahaha. Je ziet het…ik heb er nu al zin in. Desnoods koop ik de persoon die iets voor Mies moet kopen wel om πŸ˜‰ Ghehehe

  136. epie zegt:

    heeft er niets mee te maken , maar als mijn zusje
    mij vroeger verdedigde , gooide ze met paardenkeutels
    die lagen voor het oprapen.
    daar moet je nu voor naar een manege he emmelinda

  137. Emmelinda zegt:

    Waar haalde je zus die dan vandaan zo midden in de stad? Van paard en wagen?

  138. epie zegt:

    ja als ze stil stonden , dan scheten ze
    en niet in zon kontzak die bij de konigin aanwezig was
    ervwaren in de vijftiger jaren nog best veel paarden
    aan het werk

  139. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja is in de rijbak ook. Komisch gezicht ghehehe.
    Toch is zo’n kontzak echt een mooie uitvinding he? Ik vraag me alleen hoe ze die schoonmaken…ik hoop maar dat die open te ritsen zijn πŸ˜›

  140. epie zegt:

    zouden ze die weerr van voren hangen

  141. Emmelinda zegt:

    Hahaha zodat het schoon kan spoelen bedoel je? Hahaha…zou niet gek zijn.

  142. epie zegt:

    is mies wezen raggen ?

  143. Emmelinda zegt:

    Vrijdag ja. Ik ben met Steffie thuisgebleven πŸ˜‰

  144. epie zegt:

    nee neen neee nog meer naar voren

  145. Emmelinda zegt:

    Nog meer? Het is geen olifant? Ghehehe πŸ˜›

  146. Wat een LP van MR Mister al niet los kan maken.
    We zitten nu al bij de sinterklaassurprises. πŸ˜€

    Volgens mij is de log en het kado een groter succes dan de LP ooit geweest is. πŸ˜€

  147. Emmelinda zegt:

    Hahaha jij zegt het, ik dacht het πŸ˜€ Zo is een jaar alweer bijna om. πŸ˜‰ Nog ff en we zitten onder de kerstboom.

  148. Hoe hoog zet jij je kerstboom dan dat je er onder kan zitten, hier in het westen staat hij gewoon op de grond.
    Ik moet toch vaker naar Brabant dan leer ik nog eens iets nieuws.

  149. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja die provinciaaltjes zijn zo gek nog niet he? Ghehehe. Of juist wel πŸ˜‰
    Onze eerste kerstboom stond op een hoog tafeltje. Met een beetje bukken was er plek genoeg om te zitten hahaha. Niet voor een gezelschap maar goed… πŸ˜‰

  150. ja daaaag als je het doet moet je het goed doen, niet van dat benauwde gewoon hups gelijk met de hele familie onder de boom. πŸ˜€

  151. Emmelinda zegt:

    Ja heeee…daar moet je mee oppassen. Voor je er erg in hebben willen ze nog mee-eten ook πŸ˜› ghehehe

  152. ja dat is minder natuurlijk πŸ˜€ Gewoon één keer heeeeeel slecht koken veel zout enz dan wordt je het volgende jaar wel uitgendigd want bij jou komen ze dan nooit meer eten. πŸ˜€

  153. uitgendigd is geen acccent hoor maar gewoon tikfout πŸ˜€

  154. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en ook meteen de surprise-avond verplaatsen naar kerstavond. Geeft ook een geweldig effekt πŸ˜€

  155. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…was natuurlijk de fout van je toetsenbord? πŸ˜‰

  156. en dat allemaal onder die boom??? πŸ˜€ Nou ja de rest van je huis blijft lekker opgeruimd dan. πŸ˜€

    We worden nu echt melig geloof ik he πŸ˜€

  157. Emmelinda zegt:

    Melig? Wie wij? Welneuhhhh πŸ˜› πŸ˜‰

    Zeker weten…onder die boom.Als je ze de ruimte geeft gaan ze nog Twister doen Γ³Γ³k πŸ˜‰

  158. Maar even terug naar het begin, je wordt bedankt hoor want heb vanmiddag wel de buren even hun zondagsrust ontnomen met Metallica. πŸ˜€

  159. hahhahahahahhahhah en doet oma ook mee met twister πŸ˜€

  160. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dan heb jij in ieder geval een heeeerlijke dag gehad ghehehe. Ik heb ook effies zitten luisteren. Toen lag Marc onder de zonnehemel. Kan ie niet zo maar bij de geluidsknop πŸ˜›

  161. Emmelinda zegt:

    Zou niet goed zijn voor de botontkalking denk ik ghehehe πŸ˜› Gewoon veel advokaat voeren…doet ze vast wel mee πŸ˜›

  162. Nog leuk verhaal over metallica, jaren geleden traden ze hiernaast op in de Groenoordhallen.
    Komen we er uit staat er zo’n beer van een tatoo gozer ( normaal denk je link even aan de overkant gaan lopen) te klooien met een poster.
    Zegt Hill zal ik hem even oprollen voor je, zegt hij “dank u mevrouw, normaal doet mijjn moeder het voor me” πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Ik vergeet dit echt nooit meer, we hebben vanmiddag dus weer gelachen om die gozer terwijl Metallica opstond. πŸ˜€

  163. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa ja dat verwacht je dan helemaal niet he? Whaahaa. Ik zie het al helemaal voor me; pinnenbanden om, tattoo’s overal…metallicashirt aan. Grinnik..geweldig verhaal!

  164. ja klopt vol met kettingen etc, kan je indenken dat ik daar nog steeds zoveel jaar later blauw om lig. πŸ˜€

  165. Emmelinda zegt:

    Zeker weten! Het is ook zo absurd hahaha. Ik had in mijn vriendenkring dus ook van die types. Ik keek mijn ogen uit dat die zich drukt maakten om de stomste dingen. Ik dacht dat die overal sch*t aan hadden… πŸ˜‰

  166. Ik ga even die kleine uitlaten en dan beetje slapen morgen weer vroeg op, nou ja over 5 dagen weer weekend, altijd optimistisch blijven he. πŸ˜€

  167. hebben ze dus niet he, ik ken een gozer (al jaren) ziet er ook niet uit maar kan nog geen vlieg doodslaan.
    En het ergste hij is ook Metallica fan maar heeft ook Enrico Caruso ( of zoiets) in huis. πŸ˜€

  168. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo is dat! Ik moet er zo ook weer in πŸ˜‰ Ik wens je alvast een fijne nachtrust! Slaap lekker πŸ˜€

  169. slaap ze doeiiiiii πŸ˜€

  170. Emmelinda zegt:

    (er is een reactie van jou weggevallen zie ik)

  171. Emmelinda zegt:

    doei πŸ˜€ *zwaait*

  172. Dinie zegt:

    hee gaaf, wij hadden ook altijd van die rare cadeautjes.
    meters dubbeltjes aan elkaar geplakt met plakband ook variatie met stuivers πŸ˜‰ ).
    En één keer hadden wij ook dolle pret. We hadden gekookte pasta (fusili?) en daarin in tweeΓ«n geknipte briefjes van 5, 10 en een half briefje van 25, wat heeft ie gezocht in die smurrie naar de andere helft πŸ˜€ . De volgende dag kwamen wij met de mededeling dat hij die halve kon inwisselen tegen 12,5 gulden. πŸ˜€ Die keer daarna werden wij te pakken genomen door een hele vieze grote pudding…. πŸ˜• de enveloppe zat gewoon onder het bord geplakt 8)

  173. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa dan heeft ie jullie ontzettend te pakken genomen. Whaahaa…dat moet ik echt onthouden!

    Ik heb ook eens ballonnen gevuld met confetti (had me blauw geknipt met die perforator hahaha) en daar geld in gedaan. Wat een zooitje werd dat zeg toen ie die ballonnen doorgeprikt had. Zal zijn moeder niet zo blij mee geweest zijn ghehehe want die kleine dingen kom je weken later nog overal tegen πŸ˜‰

  174. epie zegt:

    ach ja t heeft weinig met cadeau s te maken
    wat te denken bij een leeraar een hoop hondepoep
    voor zijn voordeur
    daaroverheen wat papier en takken
    aansteken belletje trekken

    en zie het resultaat na het uitschoppen van het vuur.

  175. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja die heb ik vaker gehoord. Braaf he, dat ik die nooit uitgevoerd heb πŸ˜› πŸ˜‰

  176. epie zegt:

    je hebt ook geen drollenfabriek op vier poten, alhoewel
    kattenpoep en konijnedrolletjes zal ook wel gaan
    voooral als de leeraar lumens zou heten

  177. Emmelinda zegt:

    Hahaha met die kattenpoep is het geen verrassing meer. Al voordat je aangebeld hebt hebben ze onraad geroken ghehehe πŸ˜›

  178. epie zegt:

    ben je net uit de luier haaql je weer zoiets in huis hahahah

  179. Emmelinda zegt:

    Hihi zeg dat wel..en zo nu en dan spuugt hij net zo hard πŸ˜‰

  180. Anoniem zegt:

    haha grappig !!

  181. zoujewillenwetenhe zegt:

    haha die zal gek gekeken hebben

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

