Uit de oude doos, Take 11

Vandaag was het weer zover. Er was een braderie in de stad. Weliswaar in een hele andere wijk maar er was net zoveel meuk.

De wijk waar deze braderie gehouden werd is er een van kratje-pils-voor-de-deur. Ik denk dat je het plaatje aardig weet in te vullen wanneer ik enkele kenmerken opsom: waterstofperoxidegeblondeerde haren, veel grote gouden sierraden, schaars gekleed (zowel man als vrouw, functioneel of niet, het aanzien waard of juist helemaal niet), zonnebankbruin en in bezit van (grote) mond gevuld met veel gouden tanden of een flinke kauwgom dan wel sigaret.

Het mooiste van deze hele braderie is op de ouwe meuk na toch wel het bezichtigen van je plaatsgenoten. Ook al lijkt het alsof je in een hele andere wereld terecht gekomen bent. Op de opritten tussen de huizen zitten de bijbehorende bewoners. Vergezeld van een kratje bier en muziek van Frans Bauer. Of met een flesje bier in de hand struinen ze de koopwaar van hun straatgenoten af terwijl men een luide boer laat ontglippen en gretig tussen de aangeboden handel graait.

Blauw van de rook zijn de kraampjes. Uitgestald liggen daar gele oude beha’s (die bij aankoop wit geweest zijn), ordi schoenen en dito kleding, sexvideo’s, Jantje Smit, koperkleurige snuisterijtjes en een vogelkooi die zo ongelooflijk onder de stront zit dat het geen wonder is dat Pietje is gaan hemelen.
Ik bekijk de mensen achter de kraam en moet er om lachen. Hele verhalen zie ik er bij. Vooral wanneer er een soort opkrikcursus a la kamasutra ligt. Zou het geholpen hebben? Wanneer de mond opengaat en ik een enkele tand zie wil ik dat al niet meer weten.

Ondanks de lelijke staat van koopwaar (de muffe lucht komt je al tegemoet) weten ze goed wat ze ervoor willen hebben. Ze zijn geรฏntegreerd met de euro lijkt het wel; alles is twee keer zo duur dan wat het eigenlijk nog waard is.

Zonder buit gaan we huiswaarts. Dat geeft niks.

Ik heb een schat aan indrukken meegenomen

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Uit de oude doos, Take 11

  1. Emmaly zegt:

    Zo het mag in de krant hihi ik ben de eerste
    Braderies vind ik ook zo leuk he..hier hebben we een hele grote laan en is in mei altijd een braderie nou daar ga ik altijd wel ff over heen …dit jaar heb ik me voorgemonen om niet zoveel te kopen als vorig jaar haha marco zei nog ben je gek geworden ofzo ๐Ÿ˜•

    Fijne dag emm

  2. *klop klop * mag ik nog binnen komen na mijn domme opmerking van de laatste keer ? ๐Ÿ˜ฆ tja ik vergeet nog wel eens de klok een uurtje verder te draaien …..

    Ha ha heel herkenbaar dit volk , een heel hoog Anita en Sjonnie gehalte ๐Ÿ˜‰ ennne vergeet de pitbulls , de matjes in de nek en de camping smoking niet he ! ๐Ÿ˜€

    Fijne dag liefs Ylone ๐Ÿ˜› xx

  3. Annemarie zegt:

    Whaha geweldig!!!
    Ik kan het me zooo voorstellen… *grinnik*
    Al blijft de muziek van Fransje natuurlijk wel leuk ๐Ÿ˜‰

    Liefs, Annemarie

  4. leonie zegt:

    ja…weer een gezellig logje…. ๐Ÿ˜› Ja..die echte nederlandse braderietjes…ble..altijd hetzelfde…alsof ze nooit weggeweest zijn! Maar de broodjes worst zijn wel altijd lekker..hmm..doei, Leonie ๐Ÿ˜‰

  5. Abby zegt:

    Haha, ik zie het helemaal voor me! Herkenbaar ๐Ÿ˜€ Wel koud alleen met je spulletjes buiten zitten nu 8)

  6. Pasula zegt:

    Geweldig goed stukje, zo denk ik er ook vaak over als ik weer eens een braderie of rommelmarkt heb bezocht. Ik denk dan altijd dat ik m’n tijd toch nuttiger had kunnen besteden door bv de zolder op te ruimen… ๐Ÿ˜‰

  7. --Natazz-- zegt:

    Hmm pas maar op met die vogelkooi voor je het weet het je de vogelziekte. hahaha.

    En lekker he dat soort ehh volk, Frans Bauer voelt zich er vast helemaal happy tussen.

    Fijne maandag
    Liefs
    Xx

  8. rietepietz zegt:

    Je beschrijving is , als gewoonlijk , weer reuze beeldend Emmelinda . Ik zie alles voor en het verhaaltje is zรฉker een herplaatsing waard!
    Je ziet ook kans de diversiteit van het gebodene in รฉรฉn zin aan te geven want zeg nou zelf ……quote:ordi schoenen en dito kleding, sexvideo’s, Jantje Smit, Jantje Smit en de voorgaande artikelen …. daar zit รฉcht een wereld tussen ! Liefs Riet

  9. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Grinnik…*belt krant* ๐Ÿ˜‰
    Whoehaaa…gelukkig voor Marco dan dat het maar 1x per jaar braderie is he? Ghehehe. Snap je nou waarom ik met6 m’n meuk niet naar een rommelmarkt ga? Volgens mij kom ik met 2x zoveel terug. Wat zeg ik? Dat weet ik wel zeker :p ๐Ÿ˜‰

    @Rhodosfriends;Domme opmerking? *krabt achter oren en duikt reacties in*. Hihi gekkerd…jij bent altijd welkom ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    Whoeehaa…ja herkenbaar he? Die had ik ook nog in de log kunnen vermelden inderdaad! Hahaha ๐Ÿ˜€

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! ๐Ÿ˜€ Knufff

    @Annemarie;Grinnik…is echt een hele andere wereld he? Wel zo leuk om er even te snuffelen…en dan weer snel naar huis ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Voor jou is dรกt (Muziek van Fransje) inderdaad geen straf hihi ๐Ÿ˜€

    @Leonie;Thanks ๐Ÿ˜€ U vraagt, wij draaien ๐Ÿ˜‰ Ghehehe.
    Hahaha nou inderdaad…over die eetkraampjes hoor je mij dan ook niet klagen…alhoewel…de prijzen zijn helaas niet ouderwets gebleven ghehehe ๐Ÿ˜‰ Knufff

    @Abby;Nou inderdaad! Gelukkig kan ik zelf toch geen afstand doen van mijn spulletjes dus veel last zal ik er niet van hebben ghehehe. Hunnie ook niet met dat kratje pils onder het tentzeil ๐Ÿ˜‰

    @Pasula;Ja hahaha…maar als ik opp zolder aangekomen ben denk ik daar weer heeeeeel snel anders over. Ik kan er toch geen afstand van doen. Dus blijft kijken naar de meuk van anderen toch wel het leukst hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Natazz;Hahaha ja die ziekte krijg je er nou gratis bij ๐Ÿ˜‰ Getver wie koopt nou zo’n gore vogelkooi. Dan maar iets meer uitgeven, ik hoef zo’n volgescheten ding niet hoor hahaha. Leuk om te bekijken he, dat volk ghehehe. Heerlijk! ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Beterschap he? Dikke knufff

    @rietepietz;Hihi dank je wel ๐Ÿ˜€ *glimlacht van oor tot oor*.
    Whaahaa ja daar heb je helemaal gelijk in. Of komen ze daarvan in “the mood”? Ghehehe. Dikke knuffff

  10. Bien zegt:

    Hahahaha!!!! Je hebt het mooi omschreven, ik zie het helemaal voor me! Geweldig!
    Liefs Bien

  11. Colinda. zegt:

    Goedenmiddag,…

    Hoe gaat het bij jullie??,..Hier beginnen we zo langzamerhand een beetje uit de ziekeboeg te raken,…en nou maar hopen dat het wegblijft en niet meer terug komt ,..wij hebben onze dosis nu wel gehad. ๐Ÿ˜‰

    Fijne Maandag en een Dikke Knuff,.. ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    @Bien; Hihi, dank je wel ๐Ÿ˜€ Leuk om te zien hoe iedereen het herkent hahaha ๐Ÿ˜‰
    Knufff

    @Colinda; Haaai meissie, goeiemiddag!
    Ja ik kan het me goed voorstellen, dan heb je je portie ook echt wel gehad he? Pffff. Ik kwakkel zelf nog steeds. Ik ga er ook niet voor liggen ofzo want het lijkt er gewoon niet uit te willen. Ik denk dat ik volgende week eens de dokter bel. Gelukkig zijn de kids wel beter en Marc ook. Al heeft het de kids geen goed gedaan, dat thuisblijven. Ze mopperen nou steeds dat ze thuis willen blijven ๐Ÿ˜‰ Is toch ook weer een complimentje he? Ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Dikke knuffff

  13. Ineke zegt:

    Als je de volgende keer weer in de buurt bent mag je best een bakkie koffie komen drinken hoor ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    Groetjes Ineke

  14. Emmelinda zegt:

    Staat genoteerd…als ik weet wat in de buurt is moet je nog oppassen ook ghehehe…ik doe dat nog รณรณk ๐Ÿ˜‰
    Groetjes ๐Ÿ˜€

  15. Fabs zegt:

    Ik zie t ook gelijk voor me… Wat bestaan er toch aparte mensen op de wereld he! Kijk, ik ben ook de normaalste niet… En gelukkig maar… Maar je begrijpt wat ik bedoel!

    En van die indrukken leer je ook!!

  16. Gonny zegt:

    Jah dat zal wel…. ๐Ÿ˜‰ ….je hebt mail ๐Ÿ˜€

  17. Emmelinda zegt:

    @Fabs; Hahaha ja heerlijk he? Waarschijnlijk zeggen zij hetzelfde als ik voorbij loop ghehehe..

    Zeker weten dat je van die indrukken leert! Ik kan het niet goed uitdrukken maar het lijkt vaak wel een standaard-plaatje he? Hihi.

    @Gonny; Grinnik ๐Ÿ˜‰ Jij nou ook ๐Ÿ˜€

  18. leonie zegt:

    Nee…alles is flink duurder..maar ja..het leven gaat wel door…dus moet je er lekker van genieten… ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    Oh zeker weten! Ik neem wel wat vaker dingen van thuis mee. Zoals van het weekend, als we dan weggeaan neem ik drinken van thuis mee. Dat kopen we niet meer bij een tankstation ofzo…scheelt toch weer ๐Ÿ˜‰

  20. Hai Emm, je hebt geen log geschreven, je hebt een film voor ons gedraaid (compliment). Nu ga ik eerst mijn ordikleding aandoen en Jan zijn kratje voor de deur weghalen :D, kunnen we daarna boodschappen doen (aldi ๐Ÿ˜€ ).
    Fijne dag, liefs Jan en Mariรซlle

  21. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa (dank je wel :D)…wacht ff…ik ga met jullie mee, kan ik nog een log schrijven ghehehe ๐Ÿ˜€ Vergeet je geen kauwgom te knabbelen onderweg? Ghehehe Ennuh…vooral door je knieรซn zakken tijdens het lopen he? ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jullie ook een hele fijne dag! Dikke knuffff

  22. Emmaly zegt:

    emm ik heb ff een vraagje….ik wil de uitdaging aangaan om me log helemaal te veranderen haha maar als ik me lnikjes verplaats he ben ik dan al mijn adressen kwijt of weet je dat nie

  23. Emmelinda zegt:

    Je linkjes verplaatsen? Ik weet niet wat je van plan bent en waar je het naar toe gaat gooien? ALs het goed is moeten ze het gewoon weer doen. Als je alles selecteert en even opslaat in een word-document? Dan ben je nooit iets kwijt en kun je het zo weer terugzetten??? Is dat niks?
    Wel spannend meissie…ik ben benieuwd wat je er nou van gaat maken ๐Ÿ˜€

  24. Emmaly zegt:

    haha wel eng hoor..maar ik wil 2 kolommen hebben maar durf haast niks te verplaatsen omdat ik bang bent om alles kwijt te raken maar ff over denken hoe ik dat ga doen

  25. Emmelinda zegt:

    Als je alles selecteert van de ene kant moet het onder je muisknop zitten en raak je het niet kwijt. Maak anders voor de zekerheid even een testlog waar je ze in propt en in het archief gooit?

  26. Tycho's mama zegt:

    Inderdaad, je hebt een film gedraaid zoals Jan & de Rest al schreven hahahaha. Ik zie het helemaal voor me, geweldig! Zag laatst ook zo’n buurt uit Eindhoven op de tv bij het programma Jouw Vrouw/Mijn Vrouw. Daar zat men ook in de voortuin met alle buren inclusief krat bier. Iedereen had daar ook een sleutel van elkaars voordeur en liep zo bij elkaar naar binnen enz. Was al een oude aflevering, hij werd herhaald. Jij hebt hem vast ook gezien??

  27. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Jaaaa die heb ik inderdaad toen ook gezien. Hahaha dat is psies zo’n buurtje hahaha. Lijkt toch net een hele andere wereld als je dat ziet he…en die hebben het dan over integreren ๐Ÿ˜› ghehehe. Mijn zwager woont ook in zo’n wijk. Dan weet je niet wat je meemaakt. We komen daar niet meer maar pfff dat was voer voor een boel logjes hahaha.

  28. Tycho's mama zegt:

    Het is te erg voor woorden inderdaad. Er is niets mis mee als je eens in je voortuin zit voor een praatje met de buren. Maar het is de manier waarop dat gaat. Maar goed, iedereen gelukkig op zijn manier nietwaar? Ik zou er alleen niet tussen willen zitten hahahahaha. Ben nog even op het werk, dus ga er weer tussenuit. Misschien tot vanavond? (moeten alleen om 21.00 uur op school zijn voor een 10-minutengesprek dus wie weet gaat de pc niet meer aan daarna, dan wordt het morgen!) Later!!!!!!!!! ๐Ÿ˜€

  29. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ergens hebben die buurten ook wel iets. Als er een babietje in aantocht is weten ze niet hoe snel ze moeten zijn met hun eigen uitzet te uit te lenen. (Terwijl andere mensen er geen afstand van kunnen doen omdat het misschien beschadigen zou ofzo). Als er ruzie is komt er ook meteen politie aan te pas. Ongelooflijk gewoon. Mijn buren komen ook uit z’n buurt. Die zaten dus ook ALTIJD hier. Gek werd ik er van. Dat is gelukkig afgelopen. Krijg je toch geen lucht meer? ๐Ÿ˜‰
    Oh leuk! Krijgt Tycho een rapport mee? Grappig he dat je nou zelf op ouderavond moet komen hihi ๐Ÿ˜‰
    Dikke knuff…je hebt trouwens mail ghehehe…ennou moet ik snel naar school…ik moet lopen hahaha.
    Doeiiiiiii, knuffff

  30. Emmaly zegt:

    Nou ik heb het geprobeert hoor en alles blijf staan maar of ik het nu durf is ten 2de haha ik ga er nog ff over denken hoor ๐Ÿ˜‰ ..

    er zijn heel weinig dingen die ik nog kan eten .was altijd een vleeseter maar dat kan nu echt niet meer..ach ja alles went zeggen ze ๐Ÿ˜€

  31. Emmelinda zegt:

    Hihi maak gewoon een logje waar je die linkjes ingooit? Dan kun je alles weer terugzetten als het niet lukt?

    hmmm ja misschien wel maar eer het uit je hoofd is he? Ik kan me voorstellen dat het heel moelijk went ๐Ÿ˜‰
    Dikke knufff

  32. Dinie zegt:

    Hahaha zoals je dat weer vertelt ๐Ÿ˜€ Ik zie het helemaal voor me 8) (ook zonder bril).
    Ik begrijp dat het dus een soort koninginnedagmarkt is. Bij ons is een braderie meestal met nieuwe spulletjes.
    Enne…je zal het niet geloven maar ik heb zo’n zwager (met of beter gezegd zonder die tanden, brrrr, griebel. Maar ach mijn schoonzusje mag van mij ook wieberen….ik denk ook maar niet aan hun kamasutra ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ . Ik krijg vast een nachtmerrie vannacht ๐Ÿ˜• 8)

  33. jacqueline zegt:

    haha leuk hoor zoiets doen ze ook bij mijn ouders in de straat. Leuk om alle langstruinende mensen te zien. Gelukkig zijn daar geen boerende scheetende en frans bauwer zingende buren ๐Ÿ˜• Ik geloof dat ik er dan niet meer zou komen. ๐Ÿ˜€

  34. leejo zegt:

    Een Braderie in WW, valt daar wat te halen dan, die halen het meestal toch bij ons weg? ๐Ÿ˜‰

  35. nieta zegt:

    Had jij je joggingpak wel aan?? ๐Ÿ˜‰

  36. Miek zegt:

    Heerlijk om rond te struinen en alleen maar te kijken!

  37. MIEP! zegt:

    Ooohhh braderieรซn en rommelmarktjes… geweldig…
    Mijn bouquetreeks kan ik dan verversen…. lachen om de troep die mensen weg doen, en inderdaad………. schuddebuiken van de heerlijke tiepjes die er staan, lopen en kopen!

  38. buuf nr 15 zegt:

    ha ha ha nieuwe aflevering: “De familie Flodder in WW?”

  39. Marion V zegt:

    hoi emmelinda
    ik kom jou ook eenfijne avond brengen
    groetjes marion ๐Ÿ˜ฆ

  40. Marion V zegt:

    *kijkt hopeloze verdrietige oogjes op naar de hemel* ik loop ontzettend achter met wiskunde. namelikj hoofdstuk algebra:. snif snif ik snap er geen hol meer van. maar ja ga het nog ffies proberen en dan ga ik naar me bed ๐Ÿ˜• waar ik denk ik lang zal blijven piekeren over vandaag en de rest van me leefentje*zucht nog eens diep*

    nou zeg marion klink wel erg hopeloos:@:@:@:@:@ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•
    sorry ik ben niet in zo’n beste mood ๐Ÿ˜ฆ
    sorry **schamed**
    liefs marion

  41. remco zegt:

    ach jee de sonnie en anita wijk *denkt hard na welek wijk dat zou kunnen zijn *

  42. Bianca zegt:

    Goedeavond Emmelinda,Waar je toch geen indrukken op kan doen hรฉ. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik kan me voorstellen als je dat dan ziet dat je heb gegeten en gedronken ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Laat het dan maar liggen en loop weer gezellig door naar de volgende kraam.En wat hebben we gekocht nikes nakes nada alleen maar indrukken opgedaan. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik wens je nog een fijne avond.Veel liefs van Bianca ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  43. Fabs zegt:

    Door al die indrukken sta je gelijk weer wat bewuster in t leven… niet onbeschaamd kauwgom eten… miss nog even naar de kapper… sportschooltje pakken… bij mij werkt t af en toe wel als ik mensen zie waarvan ik denk… zo wil ik echt niet eindigen! ๐Ÿ™‚

    Zo heeft alles zijn voordelen!

  44. Annemarie zegt:

    Jaa inderdaad!!!
    Zo denk je er inderdaad goed overna!

  45. Colinda. zegt:

    Hallo,..Ik kom je alvast welterusten zeggen,…
    Ik lig trouwens steeds in een deuk als ik op jouw weblog kom ,…dat geluidje ,….hahahahaha,..erg grappig hoor ,…Altijd leuk die braderieen,..hahahaha,..alleen moet je er niks kopen ,…hahahahaha,….

    Dikke Knuff,…. ๐Ÿ˜€

  46. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Je verhaal vind ik echt heerlijk om te lezen. Zelf ga ik heel graag naar braderieรซn en rommelmarkten, maar je hebt er ontzettend veeeeel verschil in. Soms is het echt rommel zoals in de hierboven beschreven log, maar soms kun je echt koopjes doen, iets waar je al zolang naar op zoek bent en het daar dan toch maar heel toevallig vind.
    Ga nou wel niet dromen van al die indrukken van je he ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ ook al is het eentje uit de oude doos ๐Ÿ˜‰
    fijne avond nog en alvast een hele fijne dinsdag.
    dikke knuffff
    Claudia

  47. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Hihi toch wel zonder bril? Maar die staat nou juist zo stoer, ghehehe ๐Ÿ˜€
    Nou eigenlijk versta ik onder een braderie ook nieuwe dingen maar volgens mij voegen ze tegenwoordig alles samen ghehehe. ALs het maar verkoopt ๐Ÿ˜‰ En dat doet het.
    Hihi nou die typjes die zo’n kamasutra hebben liggen zijn ook vaak van het soort waarbij je al kippenvel krijgt als ze een schuine mop vertellen. Ik kan er goed tegen, tegen een schuine mop. Heerlijk zelfs. Maar er zijn van die typjes die er zelfs bij kwijlen en jakkes…wat vind ik dรกt goor ๐Ÿ˜‰

    @Jacqueline;En toch heeft het wel iets. Net alsof je even op vakantie bent geweest. En dan weer lekker terug naar je eigen stekkie hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Leejo;Grinnik…neuh het was niet in WW. Maar daar loopt idd hetzelfde volk ghehehe. Ongelooflijk! Ze hebben ook allemaal dezelfde kapper he? Ghehehe

    @nieta;Grinnik…nou eens niet. ik was incognito :p ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Miek;Ja psies! Voor de meuk hoef je echt niet te gaan. Dat ruikt zo ongelooflijk muf hahaha ๐Ÿ˜‰

    @MIEP;Jaaaa heerlijk he? Ongelooflijk ook wat ze nog kunnen verkopen! Dingen die wij te vies vinden om aan te pakken. Zeg nou zelf; gele beha’s…en die zijn niet geel uit de fabriek gekomen. En dat verkoopt nog ook. Ikke niet snappe…

    @Buuf nr 15;Hahaha wie weet. Er zijn genoeg typjes te vinden die zo een rol kunnen krijgen hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Marion V;Dank je wel meissie. Ik wens jou alvast een fijne dinsdag oke? Maareh…ken je niemand die jou een beetje op weg kan helpen met algebra?
    Dikke knufff

    @remco;Hahaha daar heb je er in iedere stad wel 4 wijken van zitten ๐Ÿ˜‰ Minstens ghehehe.

    @Bianca;Goede-avond! ๐Ÿ˜€
    Ja psies…het gaat me ook niet om die meuk. De zolder ligt al vol genoeg. Het is gewoon even indrukken opsnuiven (gratis snuiven en nog goed voor je ook hahaha ;)). Heerlijk om te zien. En daarna snel weer naar huis ๐Ÿ˜‰
    Fijne avond meissie! Dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Fabs;Hahaha ja en vooral nieuwe oorbellen kopen (hebben ze daar maar 1 model? Ghehehe)
    Maar het is inderdaad waar…het werkt beter dan een agenda…de kapper bellen is iets wat je daarna niet snel vergeet ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Annemarie;Hmmmz…het wordt geloof ik weer tijd voor een braderie ghehehe ๐Ÿ˜‰ Eens kijken wat de mode deze zomer NIET brengt ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Colinda;Goeie-avond meissie!
    Hahaha ja dat heb ik ook. Dat hoort bij die ene flash. Maar wanneer ie naar het archief is probeer ik ‘m toch op mijn log te zetten zodat het blijft. Het is net lang genoeg om niet vervelend te worden he? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Nee kopen moet je er inderdaad niet…die meuk hebben we zelf ook nog op zolder of bij ouders op zolder hahaha ๐Ÿ˜‰ Slaap lekker voor zo meteen en een hele dikke knufff ๐Ÿ˜€

    @Claudia;Hihi thanks ๐Ÿ˜€
    Ja klopt…soms is het alleen maar ouwe troep. Dan is het gewoon leuk om te zien welke mensen er menen nog iets te kunnen verkopen. Maar net zoals hier in het beursgebouw heb je vaak leuke spelletjes voor weinig geld. Oke daar moet je wel voor dokken om binnen te komen en ook staan er veel nieuwe artikelen die waarschijnlijk van een vrachtwagen gevallen zijn. Maar de kans dat je daar vind wat je graag had willen hebben is wel heel erg groot ๐Ÿ˜€
    Slaap lekker meissie! Morgen een fijne dinsdag! Sterkte bij die mevrouw he? ๐Ÿ˜‰ Dikke knufff

  48. Claudia zegt:

    dank je wel hoor, ff doorbijten en het is zo dinsdagavond ๐Ÿ˜‰
    slaaplekker voor straks, ik kruip er idd zometeen in
    knuffie

  49. Emmelinda zegt:

    Je hebt gelijk. Misschien valt ze morgen wel mee? Ja ik ga ook vroeg. Ik voel me helemaal niet zo lekker.
    Slaap ze! Sweet dreams! Dikke knuffff

  50. Nicky zegt:

    Grinnik! Ik hoef voor zulke indrukken niet naar de rommelmarkt. Ik loop de straat uit en sta er midden in! ๐Ÿ˜‰ Ook nog goed nieuws: de lente komt eraan! De tuinstoelen staan daar nl. al in de voortuin! ๐Ÿ˜•
    Alvast welterusten! (ik had een goed voornemen, weet je nog?) 8)

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja je ziet dan psies waar zulke buurten beginnen he? Ghehehe. Kratje pils er bij en het lentefeest kan beginnen! ๐Ÿ˜€

    Slaap lekker meissie..ik duik er ook zo in. Had ik tenminste met mezelf afgesproken ๐Ÿ˜‰ Ghehehe *zwaait*

  52. Belinda zegt:

    Je hebt er echt een filmpje van gemaakt!! Hahahahaha
    Duidelijk dat iedereen ze ziet zitten die Sjonnies en Anita’s!
    ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰
    Maar in elk mens schuilt een Sjonnie of Anita !
    They are just waiting to appear!
    ๐Ÿ˜›

  53. Emmelinda zegt:

    Hihi ik hoop dat het niet echt een slapstick was? Ghehehe. Of een horrorfilm? Al vind ik die wel leuk ๐Ÿ˜€
    Hoe herkenbaar is het he? Heerlijk!

    Zou het? *rent naar spiegel en kijkt waar Anita is* :p ๐Ÿ˜‰

  54. Annemarie zegt:

    Grinnik, inderdaad! ๐Ÿ˜›
    Ach er is zoveel in de mode op dit moment,volgens mij kun je gewoon alles dragen ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  55. Emmelinda zegt:

    Daarom…ik ben nog op zoek naar een panterbroek ghehehe ๐Ÿ˜›

  56. Annemarie zegt:

    Als het maar geen legerbroek is, vind ik het prima ๐Ÿ˜›
    Afgelopen zaterdag ee vent in zo’ broek achter me (ons) aangehad.. bah ๐Ÿ˜› (1 van die dronkaards ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜• )

  57. Emmelinda zegt:

    Ieeeh…nee dan kan ik me voorstellen dat je daar totaal op afgeknapt bent *streept legerbroek door*

  58. Annemarie zegt:

    Goedzo!! 8)
    Hij was echt erg.. Bah ๐Ÿ˜›

  59. Emmelinda zegt:

    Kan ie mee naar die ski-hutten in Oostenrijk? ๐Ÿ˜‰

  60. Annemarie zegt:

    Neee daar neem ik mijn date mee naartoe ๐Ÿ˜›

  61. Emmelinda zegt:

    Je date? Vertel, vertel ghehehe ๐Ÿ˜€

  62. Kan me indenken dat je je ogen uitgekeken hebt.
    Ik heb een jaar of twintig een buurthuis gewerkt (vrijwilliger) met dat publiek zie je het voor je.
    Gaf wel leuke tegenstellingen soms.
    Ging ik bv met mijn ouders heel chique uit eten en zei dan ik prefereer bv de eendenborst, na het diner snel naar huis omkleden en nar het buurthuis.
    En dan gelijk als jij nou niet je grote teringbek dicht houdt zet ik je er uit en kom je er drie weken niet meer in (anders verstonden ze je niet he ๐Ÿ˜€ )

  63. Annemarie zegt:

    Lang verhaal *grinnik* Zal m wel kort maken ๐Ÿ˜›

    Vorig jaar in Oostenrijk bevriend geraakt met een stel uit Nederland. Zij hebben nu een huis gekocht in Oostenrijk… En dat moet verbouwd worden tot pension..
    Elke keer dat ze gaan gaat een vriend van hun mee.. En via haar msn ben ik met hem in contact gekomen en dat klikt super goed!
    Dus we hebben ff afgesproken dat we van de zomer in Oostenrijk gaan daten ๐Ÿ˜› En vandaag zattie te bedelen om kusjes op msn *grinnik* En toen ik zei dat ik hem die van de zomer wel zou geven, was zijn reactie: dan wacht ik op jou… 8)

  64. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Hahaha klopt. En zo krijg je nog enigzins ontzag. Daar kun je echt niet aankomen met net taalgebruik ghehehe.
    Hahaha is echt net alsof het een hele andere wereld is he? ๐Ÿ˜€

    @Annemarie;Ohhhh maar dรกt is leuk! Heb je ook al een foto gezien of nog niet? Maareh je hebt toch wel gevraagd oftie van apres ski houdt of juist niet he? Ghehehe.

    Zo ik ga nu echt maffen. Slaap lekker voor strakkies! Knufffff

  65. Annemarie zegt:

    Tuurlijk heb ik dat gevraagd!! *grinnik*
    Nou geen pic gezien, wel zitten cammen ๐Ÿ˜€

    Weltrusten voor nu!!!
    Zo vroeg al? ๐Ÿ˜‰
    Liefs, Annemarie

  66. slaap ze welterusten ๐Ÿ˜€

  67. Marika zegt:

    Geweldig logje weer, zie het helemaal voor me whahaha! ๐Ÿ˜€

  68. Youke zegt:

    het blijft verbazend dat iedereen er toch op blijft afkomen.

  69. Gonny zegt:

    Halloooooo…… ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  70. Marion zegt:

    was ik weer ff snel
    nee dr is haast niemand die agebra snapt ๐Ÿ˜• zelf wiskunde leeraar niet eens(en dat noemt zich wiskunde leeraar) later als ik groot ben ๐Ÿ™‚ nee maar vind wel k**** wandt hij helpt me het hele jaar al niet met wiskunde en moet wel me examen gana halen ๐Ÿ˜•
    ga nu gouw ga met de scooter naar school doei doei
    liefs marion

  71. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ahhhh dus je weet wel hoe ie er uit ziet? Dat scheelt alweer wanneer je dan echt gaat daten hihi ๐Ÿ˜‰
    Yep ik was echt beroerd en voordat ik eindelijk in bed lig is het toch al laat. Was nou ook weer half 1 ๐Ÿ˜‰ Liefs ๐Ÿ˜€

    @Leidse Glibber; Dank je wel…dat is prima gelukt ๐Ÿ˜€ Bij jou ook? ๐Ÿ˜‰

    @Marika; Grinnik…thanks. Grappig he, dat iedereen meteen weet wie of wat je bedoelt ๐Ÿ˜‰

    @Youke; Nou inderdaad! Waarschijnlijk is het de nieuwsgierigheid? Ik bedoel, voor die vieze vogelkooien en die vergeelde beha’s hoef je er toch echt niet naar toe. Of je moet er een liefhebber van zijn natuurlijk ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Gonny; Hihi, jij ook een halloooooo ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

    @Marion; Hai ๐Ÿ˜€
    Tjemig, en hoe gaat dat in jouw klas dan? Niemand die het snapt? Is toch te erg voor woorden? Dat valt dan toch op wanneer meer dan de helft van de klas het niet begrijpt?
    Scooter ze ๐Ÿ˜‰ Doeiiiiiii. Knufff

  72. Annemarie zegt:

    Ow vervelend ๐Ÿ˜ฆ Nou wel weer beter?
    Jaa ik weet hoe die eruit ziet en dat is niet verkeerd 8)

  73. Emmelinda zegt:

    Nope…maar goed, we doen het er maar mee ghehehe ๐Ÿ˜‰ Vanaaf weer vroeg naar bed ๐Ÿ˜‰ Ik lijk wel oud ๐Ÿ˜›

    Hahaha leuk! Is wel fijn dat je hem al gezien hebt he? Stel je voor dat het helemaaaaal je type niet is…zit je er dan de hele vakantie mee opgescheept. Al had je dat vast wel gemerkt aan het chatten…als het niet klikt merk je dat snel genoeg. Toch? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  74. Annemarie zegt:

    Daarom! ๐Ÿ˜€

    Tsja ik moet geloof ik ook maar es eerder gaan slapen…. *grinnik*

    Nee hoor had niet de hele vakantie met m opgescheept gezeten ๐Ÿ˜› Waar hij zit is 60km verder op dussss 8)
    maar nee ik verheug me erop! *grinnik* en hij blijk baar ook!
    Want ik heb wel door dat ze samen (me vriendin en hij) mij behoorlijk aan het bespreken zijn!!!! 8)

  75. Emmelinda zegt:

    Hahaha ikke niet. Als ik me weer optimaal voel ben ik weer van de partij. Ik lig nu snachts een paar uur wakker, zo rond tussen 2 en 4. Kan ik net zo goed opblijven. Ik wist het wel…dat had ik als kind al ๐Ÿ˜‰ Maar goed, ik voelde me te beroerd dus moest wel ๐Ÿ˜‰

    Oh hahaha je vriendin heeft duidelijk een plannetje ghehehe. Wel lief dat ze er zoveel moeite voor doet. En het leukste is dat ze het nog goed ingeschat heeft. Toch? Ik ben benieuwd hoe het verder loopt ๐Ÿ˜‰

  76. Annemarie zegt:

    Maarre ik blijf ook wel van de partij… 8) Tot een uurtje of 1! Maar nu lig ik meestal om 2 uur ofzo nog tv te kijken ๐Ÿ˜› En das ee beetje laat!

    Jaa ze heeft het zeker goed ingeschat! Al was het trouwens wel een beetje toeval! ๐Ÿ˜›
    Ik sprak haar (dacht ik) aan op msn.. Zat hij erachter ๐Ÿ˜› Hij gelijk vragen of ik wel met hem wilde msnen enzo.. *grinnik* dus van mijn kant toeval, van hun kant een opgezet plannetje 8)

  77. Emmelinda zegt:

    Ja psies…ik sluit hier wel af na 1 uur maar dan ga ik nog even naar beneden. Even wat lekkers bikken ghehehe ๐Ÿ˜‰ Of ff snel douchen (is het plan maar pff dat loopt altijd uit).

    Hahaha dan hadden ze wel mazzel dat jij wel met hem wilde msnnen. Had ook zo kunnen zijn dat je alleen met haar wilde babbelen hahaha ๐Ÿ˜‰

  78. Annemarie zegt:

    Dat douche doe ik altijd eerst. *grinnik* maar die tv he? Kijk altijd Lotte (Op talpa) in de herhaling en daarna komt BVD en dan wil ik altijd ff zien of er nog wat interessants op is…

    Nee hoor ๐Ÿ˜›
    Ik sta altijd open voor nieuwe contacten ๐Ÿ˜‰ Dat moet je ook blijven trainen he? 8)

  79. Emmelinda zegt:

    Moest ik eigenlijk ook doen maar ik ken mezelf. “Nog ff dit, nog ff dat” en dan is het bijna tijd om een log te plaatsen dus dan wacht ik nog even hahaha.
    Ja vaak komen dan de leukste programma’s he? Gisteren ook nog naar een actualiteitenprogramma zitten kijken. En man bijt hond is ook altijd lachen, gieren brullen hahaha. Al komt dat niet zo ongelooflijk laat ๐Ÿ˜‰

    Vind ik wel. Is heel goed. Komt bij mij nou wel weer terug. Ik ben nogal flink op mijn plaat gegaan met veel contacten. Flink bedonderd enzo. Dan heb je er ff geen trek meer in. ๐Ÿ˜‰ Maar het blijft toch altijd trekken…nieuw vlees in de kuip he? Ghehehe ๐Ÿ˜€

  80. Annemarie zegt:

    Idd!
    en zo met je log trek je wel veel nieuwe mensen ๐Ÿ˜› Vind ik echt super leuk ๐Ÿ˜€

    Hmm man bijt hond.. Al een hele tijd niet meer gezien…. Komt omdat als ik thuis ben om 7 uur altijd Lotte zit te kijken… Lees de ene keer dat ik om 7 uur thuis ben ๐Ÿ˜› Alleen op dinsdag.. De rest van de dagen zit ik in het zwembad of ben ik onderweg ๐Ÿ˜›

  81. Emmelinda zegt:

    Ja klopt. Ik blijf ook nieuwe mensen zoeken. Het is grappig dat je soms dezelfde mensen tegenkomt. Alsof je in een kringetje loopt. Maar ik wil dan wรฉรฉr nieuw. Kom je die later weer ergens tegen hahaha…

    Ja klopt…dat is ook veel te vroeg. Dan zie ik het ook nooit hoor. Maar de herhaling wel. Ik weet niet eens hoe laat dat is, rond 11 uur ofzo?

  82. Riannuh zegt:

    Hihi, ik vin dmensen kijken altijd het leukste van braderien! ๐Ÿ™‚

  83. Emmelinda zegt:

    Ja he? Vind ik dus ook. Die meuk houden ze maar lekker ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

