Miauw!

Zijn we op de een of andere manier savonds niet in bed te krijgen…smorgens draaien we ons nog graag een keertje om. Of twee keer. Doen we niet moeilijk over. *knipoogt* Helaas denkt de wekker er anders over. Dwarsligger dat-ie is. Met een ferme mep leg ik hem het zwijgen op. Met een kreun zwiep ik een been over de bedrand. Brrr wat is het laminaat koud! Belachelijk gewoon. *trekt snel been terug onder warm dekbed*

Omdat ik niet van te laat komen hou en zeker niet van haasten op de vroege ochtend neem ik me voor om toch maar op te staan. Na nogmaals op de wekker gemept te hebben (totaal geen zwijgzaam typ, dat bundeltje schroefjes en moertjes op mijn nachtkastje!) voeg ik de daad bij het woord en sleep me voort. Vaag herinner ik me iets. Kinderen? Er was iets met kinderen? O jaaa nou weet ik het weer. School! Ik roep de kids uit bed. Althans…dat zou een mooi vredig scenario zijn.

*ontwaakt bruut uit mooie droom* Helaas zijn ze erfelijk belast en zelfs al zou ik een kanon naast hun bed afschieten geeft het alleen maar puin als effekt. Oke, oke een kreun is het antwoord waarop ze zich op hun andere zij werpen om maar weer zo snel mogelijk terug te keren naar dromenland. Zelfs wanneer het roepen overgaat in mopper-tot-schreeuwmodus komt er geen leven in de brouwerij tent. *verzwijgt clandestiene whiskey-en bier-fabriek*

Sinds kort hebben we er iets op gevonden. Althans. Hij kwam er mee. Neuh, niet Marc maar Sam. Wanneer Marc namelijk uit bed rolt gaat ie als eerste de aardappels afschudden*. Omdat we niet in het luxe bezit zijn van een wc op de bovenverdieping strompelt ie naar beneden om maar meteen een mauwende Sam los te laten uit de huiskamer. Als een speer sprint deze naar boven en geeft klaaglijk een ferme mauw. Meteen verschijnen er twee koppies boven de bedranden. Klaarwakker! Geweldig zo’n hulp in huis!

Ze springen uit bed en knuffelen Sam haast plat. Net alsof ze hem al een jaar niet gezien hebben. Maar het werkt wel. Al weken. Het is echt een geweldige uitvinding. Scheelt ook een boel ochtendhumeur. Tsja dat de kids niet meteen blij in de kleren springen neem ik maar voor lief….

Daar ga ik heus niet over zitten mauwen!

*Plas plegen. Urine afstaan aan porceleinen troon etc.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Miauw!

  1. Annemarie zegt:

    *grinnik*
    Tsja onze kat die neem ik er dan gezellig bij en slaap gewoon verder… Dus helaas je trucje werkt niet bij mij πŸ˜‰

  2. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Hahahaha, waar kan ik dat van, als mijn deur opengaat heb ik gelijk een slubberende en likkende boy op me bed staan, wij zijn er net uit trouwens πŸ˜‰
    hele fijne dag, leejo.
    Knuff

  3. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha dat klinkt ook heerlijk. Het is dat ik me dan zo moet haasten anders wist ik het wel. Alhoewel…ik kan het wel weten maar Sam ziet het anders. Die neemt zijn taak heel serieus hahaha. En daarna wil ie eten. *geeft hem gelijk*

    @Leejo;Heeej Leejo, goeiemorgen! πŸ˜€
    Jaaaa hihi dat doet Sam dus als eerste. Eerst rondjes draaien hier op bed en kopjes geven en dan aan de slag. Net alsof hij een baan heeft ghehehe. Ziet er zo komisch uit! En het werkt. Is echt maf! hahaha
    Wat heerlijk dat je zo lekker lang geslapen hebt! πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knuffie πŸ˜€

  4. Annemarie zegt:

    *grinnik* Onze kat krijgt eten van mijn moeder πŸ˜› Dus daar komt die niet over bedelen!! Wowie! 8)
    En poes haar taak is.. Lekker mijn bed veroveren om dan heerlijk samen met mij verder te pitten *grinnik*

  5. Emmelinda zegt:

    Heerlijk zo’n taak! *zoekt in toverboek naar spreuk om te transformeren* Eten en slapen…wat een leven, wat een leven ghehehe πŸ˜‰

  6. Annemarie zegt:

    Jaa echt wel!!! πŸ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    En nog mauwen wanneer je er zin in hebt ook. Krijg je nog een aai over je bolleke toe πŸ˜›

  8. Bien zegt:

    Die Sam, die weet wat!
    Knuf Bien

  9. Emmelinda zegt:

    Ja goed he? πŸ˜‰ Het werkt zo veel prettiger! hahaha πŸ˜‰
    Knufffff

  10. Annemarie zegt:

    Inderdaad!!! En luizenleven πŸ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    *krabkrabkrab* Euh….*doet snel toverboek dicht en rilt van afschuw*

  12. Annemarie zegt:

    *grinnik* zo noem je dat toch altijd? πŸ˜›

  13. Emmelinda zegt:

    Ja klopt. Maar sinds de meiden eens van school kwamen met een luizenplaag schrik ik altijd van woorden als luis en luizen hahaha πŸ˜‰ Brrr

  14. Annemarie zegt:

    Ehh jaa idd! Ik heb ze nooit gehad πŸ˜›
    Maar ik ga uit logjesland!
    doegdoeg! πŸ˜€
    fijne dag!

  15. Emmelinda zegt:

    Ikke wel…door deze luizenplaag. GOOR is dat joh! @$#%@.
    Okidokie…have fun πŸ˜€ Jij ook een hele fijne dag !*zwaait*

  16. Bianca zegt:

    Wat zijn katten toch vindingrijk hΓ© πŸ˜€ πŸ˜€ I weet even niks meer maar jij weet waaarom.Doei,doei.
    Ik wens je een fijne dag en liefs en een knuf van Bianca πŸ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Ja en nog op eigen initiatief ook nog. Zonder een loonstrookje te vragen. Gaaf he? Ghehehe
    Yep I know. Niet teveel piekeren he? Oke makkelijk gezegd maar doe toch maar πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een fijne dag meissie! Dikke knuffff

  18. Jan zegt:

    Op school zeiden ze drie jaar geleden dat die luizen alleen op schoon haar zitten……….ik heb sinds geen luizen meer gehad πŸ˜€
    Liefs, Jan.

  19. Emmelinda zegt:

    Whaahaa en ook geen shampoo? πŸ˜‰
    Maar het klopt inderdaad…tenminste…dat hebben ze ons ook wijs gemaakt. Maar goh…hoe kun je je met schoon haar zoooo vies voelen *rilt*
    Knufff

  20. Fabs zegt:

    Dat heb je onbewust toch nog goed voor mekaar Emmelinda! Ik ken het wel hoor.. Raar vrouwtje die moeder natuur..! Savonds er niet in te krijgen en savonds er niet uit…! Zou t niet een keertje andersom kunnen?? Savonds denken .. Hup, wat ben ik moe! Heerlijk naar bed.. En dan de volgende ochtend… Ben helemaal top fit.. wat ben ik blij dat ik eruit mag!

    Heerlijk he.. Fantasie!

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja en het gekke is…fantasie heb ik meestal toch wel in overvloed. Maar het helpt niet ghehehe. Ik had het als kind al. Kon ik niet in slaap komen. Ik zou zo geknipt (heuh? blijf van mijn haar af) zijn om in de nachtdienst mee te draaien. Maar ja…wat doe ik dan met de kids? Het zal wel altijd een probleem blijven. Wat ik wel komisch vind is dat er sinds kort aandacht besteeds wordt aan het slaaprobleem in de media. Niet dat ik er iets mee opschiet. Vaak zijn die items al bekend en dus errug slaapverwekkend (hahaha….)

  22. Liesbeth zegt:

    Dus deckat jaagt op muizen en op slapende kinderen? Ik hoop wel dattie extra betaald krijgt? Een extra stukje vlles?

  23. Emmelinda zegt:

    Muizen? Ja die speelgoedmuizen. Die zijn totaal gemetamorfoosd hahaha πŸ˜‰
    Tuurlijk krijgt ie iets extra’s *kijkt naar steeds dikker wordend lijfje*

  24. --Natazz-- zegt:

    Ik zou er nog een bij nemen, dan hebben ze allebei een prive wekker. πŸ˜€

  25. Emmelinda zegt:

    Ja ben ik het helemaal mee eens. Als ze hen maar niet op de kop slaan om van de wekdienst af te komen πŸ˜‰

    Eens kijken of ik Marc weet te overtuigen πŸ˜‰ 8)

  26. Emmelinda zegt:

    *verzamelt ingrediΓ«nten voor lievelingseten van Marc* πŸ˜› 8)

  27. Annemarie zegt:

    *grinnik* JAAAA ik wil ook een 2de, maar ik krijg mijn pa niet zover 8) Met andere dingen kan k m nog wel ompraten (erg handig die cursus onderhandelen..*grinnik*) maar en kat wil die echt niet meer πŸ˜•

  28. Emmelinda zegt:

    Erg he? Te belachelijk voor woorden hewoon :P. 1 kat is leuk. Dan zijn 2 katten toch nog veeeeeel leuker? Is toch logisch? *kijkt vastbesloten*

  29. Rianne zegt:

    Lang leve katten! πŸ˜€

  30. --Natazz-- zegt:

    Oke jij mag bij mij een kopfoto aanvragen maar dan wil ik van jou een hele ingewikkeld gifje. 8)

  31. Emmelinda zegt:

    @Rianne; yeah! Alle wekkers de deur uit! πŸ˜€

    @Natazz; Oke…dan ga ik zo eens even op zoek naar een gifje van een mummie* πŸ˜›

    *ingewikkeld zat ghehehe πŸ˜‰

  32. femke zegt:

    hihi handig zo’n hulpje….kan ik m niet even huren…heb ook moeite met uit bed komen πŸ˜‰

  33. rietepietz zegt:

    Toch hoor ik weleens mensen die juist door een kater het bed niet uit kunnen komen ! liefs Riet

  34. Emmelinda zegt:

    @Femke; Ja hoor…hoe laat moet je op? Stuur ik hem per luchtpost ghehehe πŸ˜‰

    @Rietepietz; Whoeehaa…briljant! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben zeg! Dat had een mooie afsluiter geweest voor deze log hahaha πŸ˜‰ Knufff

  35. rietepietz zegt:

    p.s ik weet niet eens of Sam wel echt een kater is …. maakt niet uit kan het zelfde probleem geven , mannen komenjuist door een poes soms het bed niet uit !

  36. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…weer zo’n ijzersterke! Ghehehe heerlijk!

    We hebben Sam laten helpen (hmmz oftie daar mee geholpen was is maar de vraag) dus hij zweeft ergens tussen poes en kater in ghehehe πŸ˜‰

  37. rietepietz zegt:

    een “jeweetwel kater ” heet dat toch?

  38. Emmelinda zegt:

    hahaha ja zo noem ik dat meestal πŸ˜‰ Ghehehe

  39. rietepietz zegt:

    dat komt uit de libelle strip van jan Jan en de kinderen waar die grote rode kater altijd een beetje beschaamd zegt dat hij een “jeweetwel kater'” is

  40. tycho's mama zegt:

    Zat ik hier op mijn gemakje te lezen, moest ik opeens een kind onder de douche gaan zetten. Tycho kwam onder de modder binnen, was in de tuin aan het “prutsen” geweest. Voordeel is dat ie vanavond zo in bed ligt want de douche hebben we nu al gehad πŸ˜‰ Ik ga er nu weer vandoor. Vanavond ga ik je ff mailen.

  41. olsenfan zegt:

    heey coole site man ik zal hier wat vaker komen kom je ok naar mij site http://www.olsenfan.web-log.nl
    jebent daar welom stem je gelijk ook ffop de poll en schrijfgerust in de gatsenboek of ergensanders nou doei deoi xxx mii πŸ˜‰ ik ben dool op je site

  42. remco zegt:

    een emmer ijskoud water wil ook nog wel es helpen ze het bed uit te krijgen πŸ˜‰

  43. epie zegt:

    gewoom een gezagscrises , dat heb je met kinderen oudere kinderen en bejaarden

  44. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; O jaaaaa die las ik vroeger (hahaha vroeger :P) altijd! Komt dat daar vandaan? Wat leuk om te weten, ik dacht dat het al ouder was.

    @Tychos’s mama; Oei, in de tuin aan het prutsen? Je moet hem dan maar niet meer naar Eigen huis in Puin laten kijken hoor ghehehe πŸ˜‰
    Maar je hebt gelijk. Eentje is er hier al schoon. Nou ja…het ziet er schoon uit. Nadeel van dat ze het nu zelf kunnen. Dan neppen ze gewoon de boel. Geen shampoo maar een beetje water over hun hoofd πŸ˜‰
    Kzie je vanaaf πŸ˜‰

    @Olsenfan; Zoooo jij hebt er kijk op πŸ˜› ghehehe. 8)
    Ik zal er eens over nadenken of ik een bezoekje kom brengen. Wacht en huiver πŸ˜› Doeiiiiiiiii πŸ˜€

    @Remco;Hahaha nou op 1 bed inderdaad. De ander heeft een hoogslaper. Dan krijg ik dat water zelf op m’n giechel. Voordeel is dat ik dan meteen wakkeer ben. Nadeel is dat ik het andere bed zelf moet verschonen πŸ˜‰

    @epie;Gezagscrisis? Ik zal ze morgen eens laten doorslapen. Eens zien hoe lang dat gesodemieter nog doorgaat πŸ˜› hahaha 8)
    Oh nee…we hebben nou onze kittekat. Dat scheelt πŸ˜€

  45. Monique zegt:

    even snel hoor

    Klik hier

    en ik ben weer weg !!

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha wat een blije olifant πŸ˜€

    Dikke knufff terug! Fijne avond!

  47. Emmelinda zegt:

    Heeeej meissie! Hoe issie? πŸ˜€

  48. Marion zegt:

    minder prettig πŸ˜•
    ik voel me zwaaar K******
    😦 😦
    sorry 😦

  49. Emmelinda zegt:

    Ai da’s niet zo best. School zeker weer? Hmmmz.

  50. Marion zegt:

    ook school maar ook thuis en ook stage en ook mijn life 😦
    kan wel janken

  51. Miek zegt:

    Iedere ochtend neem ik me voor wanneer de wekker gaat dat ik de kids de deur uitwerk en dan weer regelrecht terug spring in dat nestje. Maar tegen die tijd ben ik alweer zo wakker dat dat eigenlijk nooit voorkomt.
    Ach ja, dat opstaan komt wel weer goed bij het mooiere weer!

  52. Emmelinda zegt:

    @Marion; (((((hug)))))

    @Miek;Jaaaa hahaha dat heb ik nou Γ³Γ³k. Maar het is zo koud op de fiets dat de slaap bevroren is tegen de tijd dat ik thuis kom ghehehe.
    Ja klopt…dan gaat het inderdaad een heel stuk makkelijker! Zweet je zowat je bed uit ghehehe πŸ˜›

  53. Yvonne zegt:

    Eh … wat moet jij daar nou mee? Jij drinkt niet kan ik me herinneren πŸ˜‰

    * denkt verlangend aan glaasje wijn*

  54. Emmelinda zegt:

    πŸ˜‰ Geen dank πŸ˜€

  55. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Dat herinner je je goed. Jij mag mijn portie hebben πŸ˜‰ Maareh..bedoel je dat ik niet in slaap kom en niet er uit? Isse gewoon foutje van de natuur ofso πŸ˜‰

  56. Marion zegt:

    ha ha dank je ik heb gewoon een K*** life :@:@@#$@#$@#

  57. Emmelinda zegt:

    kont? Ah nee sollie…ik ben zo flauw. Neem me niet kwalijk. Ik weet niet beter.

  58. Marion zegt:

    tja nou voor deze ene keer maar denk dat ik me mond ga houden kom niet veel normaals uit las ik al wel weer

  59. Emmelinda zegt:

    Ik wou dat ik je een b-tje op kon vrolijken. *trekt gekke bek* Al beter? πŸ˜‰

  60. Jan zegt:

    Als je gekke bekken gaat trekken ben ik te bed…
    Voor straks
    Tuste, liefs, Jan

  61. Marion zegt:

    helaas denk ik niet dat dat gaat werken sorry ben niet echt positief volgens mij??

  62. Emmelinda zegt:

    @Jan; vind je die slaapverwekkend dan? πŸ˜‰
    Slaap lekker Jan! Sweet dreams! Dikke knufff πŸ˜€

    @Marion; Nope maar ik begrijp je wel πŸ˜‰

  63. Marion zegt:

    mooi **klaart weer een beetje op**
    ik heb niet veel nuttigs te melden ja he ik wel maar goed dat zi eje zo wel πŸ˜•

  64. Emmelinda zegt:

    Yep. Komt vast wel weer πŸ˜‰ Nu gewoon even niet πŸ˜‰

  65. Belinda zegt:

    Het blijft leuk om hier te komen. Je vertelt het en ondertussen zie ik het gewoon voor me! Hahahaha

    Wat een wereldkat die Sam!
    πŸ˜€

  66. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel! Jij mag blijven πŸ˜€ πŸ˜‰

    Ik heb niet zoveel verstand van andere katten maar deze vind ik toch wel héél speciaal. Ennuh…het mooie is dat wanneer de dames uit bed zijn en hij kans ziet om ‘m te smeren (broodjes :P) dat ie dan ook echt weg is. Net alsof z’n taak er op zit. Zo komisch πŸ˜€

  67. Emmelinda zegt:

    not yet…postduiven he? 😦 πŸ˜‰

  68. Marion zegt:

    **zucht** jemig zeg waar woon je dat zo lang duurt πŸ˜•

    die postduiven zijn allang weg 2 minuten jehh πŸ˜‰

  69. Emmelinda zegt:

    Ikke niet snappe. Was vorige keer ook he? Heb je er een baksteen in gedaan? Hmmz als het net zoals vorige keer gaat komt ie rond half 11 wel aan. Of was het toen nog later? Ik geloof het wel he? πŸ˜•

  70. Annemarie zegt:

    Haai Em, ik kwam je even een fijne avond wensen πŸ˜€
    Ik ga ff trosmuziekfeest kijken! *grinnik* vlakbij mijn wintersport plaats opgenomen en t is SNEEUW!! I love it… 8)

  71. Marion zegt:

    nou ik zal je zeggen he? dit keer geen foto of dergelijks
    sorry ik moet je teleurstellen

  72. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Haaai meissie! Geniet er dan maar heerlijk van. Ik zag een voorstukkie op tv. Maar Mies vind het allemaal zo’n mooie muziek…dus dat feest gaat niet door πŸ˜› Nee geintjuhh. Zet je skibril maar op…is het net alsof je daar bent πŸ˜‰
    Fijne avond πŸ˜€

    @Marion;Ah oke..ik wacht braaf af πŸ˜‰ Er is nog steeds niks 😦

  73. Annemarie zegt:

    *grinnik* Ik vind die muziek dus echt geweldig!!!! Heb zo’n soort radiozender ook de hele dag op!! Gek he? Iemand van mijn leeftijd, die dat soort muziek leuk vind! hoor je niet zo vaak!
    Maar 1 iemand wel πŸ˜‰ Mijn Oostenrijk boy *grinnik*

  74. Marion zegt:

    jemig het was eigenlijk de bedoeling dat je het zou lezen voordta ik naar bedje toe gaat

  75. Marion zegt:

    **pieeeeeeep** heb net twee ladders in mijn panty geytrokken het is echt hopeloos nu heb ik helemaal geen panty’s meer en moet vrijdag op de foto en wil perse een rokje aan **paniek in de tent**

  76. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ik vind het leuk dat je er zo van kunt genieten! Ik heb er niet veel mee maar ik moet zeggen dat ik dat liever hoor dan house-muziek! Zeker weten!
    Hahaha dat is wel leuk dat hij ook dol is op die muziek. Mocht het klikken (nou ja dat doet het al maar ik bedoel dan meer dan alleen klikken ;)) dan hoeven jullie daar geen ruzie over te maken ghehehe *lacht*
    Ik heb namelijk wel muziek die ik alleen beluister wanneer Marc er niet bij is ghehehe πŸ˜€

    @Marion; Ik beloof je dat ik ‘m zo snel mogelijk lees als ie aankomt! *zweert*
    Waar zitten die ladders? Daar waar je het kunt zien? Anders moet je er een beetje nagellak op doen (blanke). Dan loopt de ladder niet door. Kun je morgen nog snel nieuwe scoren anders? Je mag de mijne wel lenen *houdt neus dicht en laat panty’s zien* 8)

  77. epie zegt:

    ga weer naar je weet wel , ha ha moet steeds aan
    iemand denken als ik abba in de auto draai.
    gek dat k dat nu wel leuk vind klinken.
    sam zou er van wegrennen denk ik

  78. Emmelinda zegt:

    Het gekke is dat ik dat nu ook met Abba heb. Het is niet meer van mij….maf he? πŸ˜‰

  79. Marion zegt:

    ze zijn 100 cm groot en 3 cm breed die zijn niet met nagelak te poetsen.. moet morgen wel anders hek er geen.. dus das ff knijpen als goed is koopavondin tiel en jonnieheeft een scooter dus misschien gaat ze het halen en anders btoch maar een spijkerboks maar das nie wak wil maar dat moet dan maar.
    kun je geen panty stoppen met een doorzichtige draad??? πŸ˜› dat wil ik dan nog wel doen maar die andere heeft een lader van 100 cm fiks gat en denk wel 5 cm breed. (ik denk dat ze niet geschikt zuijn voor klitteband en grof werk)

  80. colinda zegt:

    Goedenavond,…

    Leuke wekker hebben jullie zeg ,…hahahaha,…ik heb er ook drie van rond lopen ,…hahahaha,…

    Fijne avond verder ,….

    Dikke Knufff,….

  81. epie zegt:

    zit toch altijd nog te denken , abba boven je bed

    of het een foto of een dia of gewoon in mijn gedachten zit , zo n blauwachtige verbleekte poster

  82. Annemarie zegt:

    *grinnik*
    Maar ik moet wel zeggen dat bzn wel complimenteus is naar mij toe!! *grinnik*
    Ennuh tsja, er zal vast wel wat zijn dat niet overeen komt πŸ˜› Is ook wel fijn πŸ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    @Marion; Toen wij er woonden was er inderdaad koopavond in Tiel πŸ˜€ Maar goed…da’s al bijna 16 jaar geleden ghehehe πŸ˜‰
    Grinnik…weet je, zulke dingen moet je niet aan mij vragen. Ik ben soms echt geen vrouw. Niet in poetstips, niet op make-up gebied dus zeker niet in naaien. Naaien? Hmmz…

    @Colinda; Haai meissie, goeie-avond! πŸ˜€

    Ja en het allerleukste is dat je er geen nieuwe batterijen in hoeft te doen. En ze lopen altijd op tijd ghehehe πŸ˜›
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff

    @epie;Nee klopt. Waar die meiden op stonden? Was ook een soort verbleekte poster. Ik heb er eens een foto van teruggevonden op internet. Heb ik je die toen niet laten zien? Kweetnietmeer πŸ˜‰

    @Annemarie; *giechelt* Bzn? Omdat ze ophouden te bestaan? Geintjuhhh
    Tuurlijk…dat is zeker fijn. Zo zie je ook meteen hoe een ander ergens tegen aan kijkt. Als je alles hetzelfde doet en denkt wordt je zo’n Siamese tweeling met dezelfde trainingspakken en blablablabla…. 8)

  84. epie zegt:

    geen batterijen , beetje meer pieteit ten opzichte van mijn handel zou ik hier toch wel op zijn plaats vinden

  85. Marion zegt:

    nee ik ben ook niet zo’n mack -up trut maar als ik bezig ben tja… ik heb wel nodig met dat gezicht vna mij **kijk t in de spiegel en draait ogen weg** ne mara moet altijd op zondag een rok aan maar vidn broeken beter zitten kan tenminste met me beneb gewoon gaan zitten ipv in de kruikels zodat niemand kan gaan gapen.
    naaien… πŸ˜‰ nu ga je toch wel erg ver hoor πŸ˜›

  86. Annemarie zegt:

    Daar doe ik niet aan! Wil wel me eigen stijl houden hoor πŸ˜› En volgens mij kan niemand die nadoen πŸ˜‰

  87. Marion zegt:

    nee wandt ik wil me haar niet afknippen
    nooit van me leven is er maar 1 en dat is marion (mijn kapper) ja ja ook een naam genood maar die is de enige die mijn haar mag knippen verder niemand
    maar mensen ik ga afscheid van jullie nemen.
    XXXXXX

  88. epie zegt:

    heb net laptop op kop gezet om sam te kunnen bekijken
    ziet leuk uit en zijn lijstje staat dan op pootjes

  89. colinda zegt:

    Ja, handig hΓ© ,…hahaha,…en ik heb altijd een reserve ,…als de ene niet zoveel zin heeft gaat de andere ,…hahahahaha,… πŸ˜‰

    Knuffieee,….

  90. Emmelinda zegt:

    @epie; *bladert in woordenboek* πŸ˜› Hahaha welnee…die koop ik gewoon bij d’n Wibra πŸ˜›

    @marion; Hahaha ja ik ben stout. En flauw. Ik moet zo maar eens afkoelen in bad ofzo πŸ˜‰
    Hahaha ja daarom heb ik dus niet vaak een rok aan. Ik loop ook niet altijd errug elegant dus dan zitten die lappen stof zo in de weg ghehehe. Lang leve de broek πŸ˜€
    Dan moet je beslist ook niet naar een andere kapper πŸ˜‰ Slaap lekker meissie! Dikke knuffff

    @Annemarie; Hulde! Ik heb er ook zo’n hekel aan. Valt me wel eens op dat we per ongeluk allebei een zwarte broek uit de kast getrokken hebben. Is toch een veelvoorkomende “kleur” voor een broek nietwaar? En toch ben ik in staat om iets anders aan te trekken ghehehe πŸ˜‰

    @epie;Hahaha ja dan wel. Ik had die foto omgekeerd met psp en het leek net alsoftie gewoon aan kwam tijgeren. Maar in werkelijkheid lag ie

    @Colinda; Ja dat is inderdaad handig. Als Sam niet wil ga ik Marc vervelen. Is immers zijn schuld dat we niet meer katten hebben πŸ˜› geintjuhhh
    Knufff

  91. Milja zegt:

    bij mij ligt de kat altijd op bed en komen de kids eruit om de kat te zoeken….. omgekeerde wereld.
    Van je log word ik heel happy
    Prettige avond!! groetjes Milja

  92. Emmelinda zegt:

    Hihi zo kan het natuurlijk ook. Wat leuk! πŸ˜€
    Daar ben ik blij om. Zijn vrolijke kleurtjes he? En een vrolijke ik…wat wil je nog meer hahaha πŸ˜› πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele prettige avond! Liefs πŸ˜€

  93. jacqueline zegt:

    Emmelinda wat heb je weer een prachtig verhaal geschreven. Misschien toch een idee om een kat te gaan nemen. heeft dus toch zijn voordelen πŸ˜‰

  94. Dat is nog eens een goede wekker.
    Je gooit er wat voer in en hij doet het elke ochtend.
    Scheelt hoop stroom of batterijen. πŸ˜€

    Ik heb vanavond niet veel tijd, moet hard studeren voor mijn toekomst 😦

  95. Emmelinda zegt:

    @jacqueline; Hahaha ja dat was even een mooi promotieverhaal he? Ghehehe. Kreeg ik er nou maar provisie van ;). Maareh…echt he, niet omdat het nou onze kat is, maar dit is echt een schatje. Wat een maf beest! πŸ˜€

    @Leidse Glibber; Ja zou je bijna een vergoeding voor moeten kunnen krijgen he? Goed voor het milieu *verzwijgt vieze kattenbakken* ghehehe.

    Ik ga meteen kijken wat je nou weer gebakken hebt hahaha πŸ˜‰

  96. Gonny zegt:

    Hahahaha ja zal ik ook eens proberen….. πŸ˜€

  97. Emmelinda zegt:

    Misschien wil Speedy die taak ook wel op zich nemen? Ghehehe πŸ˜€

  98. B.O.B zegt:

    Gek hΓ¨, vroeger was ik niet uit bed te krijgen, was ook erg ochtendziek en snauwde iedereen in mijn buurt af!! Toen woonde ik nog thuis bij m’n mams. Toen ging ik trouwen en de eerste vier en een half jaar van ons huwelijk hadden we nog geen kinderen en ik lag dag tot heel laat in de ochtend op bed, de buren begonnen er schande van te spreken. Toen kwamen de kinderen en was het gedaan met het uitslapen! En nu, nu ik *wat ouder* begin te worden, ga ik heel laat naar bed maar ben er ook weer vroeg uit. Nooit meer een wekker, maar ik doe mijn schattige oogjes open en spring meteen mijn bed uit en dat is niet eens een grapje, dat doe ik echt!!
    Onbegrijpelijk hoe een mens veranderen kan hè?
    En mijn katten, het zijn lieverds maar ik wil ze niet boven hebben, ook niet voor eventjes.
    Liefs en een knuffff van Lia.

  99. Emmelinda zegt:

    Dus misschien komt het met mij ook nog wel goed? Al ben ik altijd gewoon om 7 uur op. Vaak nog wel eerder. Behalve in het weekend dan. De kids slapen dan heerlijk uit dus dan doen wij dat ook maar. Anders is het zo saai beneden he? πŸ˜› ghehehe πŸ˜‰
    Van de zomer wil ik wel uit bed springen. Lekker van de dag genieten. Heerlijk!

    Hihi Marc riep dat ook toen we Sam uitgezocht hadden. Totdat Sam in huis was. Wie nam hem mee naar boven? Wie wilde hem aan tafel voeren? Die kleintjes doen rare dingen met mensen hoor. Al heb ik dat voeren afgeleerd. Vreselijk dat gebedel aan tafel! πŸ˜‰
    Een hele dikke knufff voor jou en veel liefs πŸ˜€

  100. leonie zegt:

    Hahahahah leuk logje..wat kun jij leuk schrijven…echt! Maar eh ik ben een beetje laat vandaag..ben aan het klooien geweest met m’n log… πŸ˜› Maar ideaal ja..die poes..makkelijke oplossing zo en zo houd je het gezellig in huis…jullie blij..poes blij! πŸ˜› fijne avond/nacht πŸ˜‰

  101. Dinie zegt:

    πŸ˜€ πŸ˜€ Handig zo’n wekservice. πŸ˜‰ πŸ˜‰ Duwt ie ze nu ’s avonds ook onder de wol??? 8)

  102. natasjalex zegt:

    haha prachtig!! en ja.. zo’n hulp is zeker heel handig! maar ikzelf hoef toch echt geen katten meer t hebben!(ik heb er 3 gehad) ik hou het wel bij mn hamstertje.. voorlopig.. totdat nicky om een huisdiertje zeurt πŸ˜• πŸ˜‰ πŸ˜€

  103. epie zegt:

    lees ik daar hamsters , nou daar kun je wel een log over schrijven denk ik
    anders ik wel

  104. Pasula zegt:

    Welterusten voor zo Emmelinda πŸ˜‰

  105. Fabs zegt:

    This is your wake up call!! Wakker worden! πŸ™‚

    Grapje, maar ik ben weer niet in bed te krijgen terwijl ik er over 6 uurtjes alweer uit moet!! Pfff… Life sucks… hmmz… dat niet.. ik probeer van ieder moment te genieten! πŸ˜‰

  106. Gonny zegt:

    Goedemorgen maar weer hΓ¨….. πŸ˜€ πŸ˜€

  107. Youke zegt:

    Is me dat ff handig! Dat heb ik ook nodig voor vriendlief, die is ook al met geen mogelijkheid uit zijn bed te krijgen!

  108. Goedemorgen Emmelinda

    Nee ik ben er s`vonds ook niet in te krijgen …..maar s`morgens eruit komen is nog moeilijker met 3 warme poesenlijfjes dicht tegen me aan πŸ˜›

    Fijne dag liefs Ylone xx πŸ˜€

  109. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Dank je wel voor je compliment *glimlacht van oor tot oor*. Ik zal strakkies eens komen kijken wat je allemaal uitgespookt hebt met je log πŸ˜€ Eerst de kids naar school brengen πŸ˜‰
    Ja dat heeft Sam mooi bekeken he? Het scheelt een boel gemopper op de vroege ochtend πŸ˜€
    Ik wens jou een hele fijne dag vandaag! Liefs πŸ˜€

    @Dinie; Was het maar waar. Ik denk dat ik hem even anders moet programeren. Eens kijken waar ik dat kan downloaden ghehehe πŸ˜‰

    @natasjalex; Whaahaa vooral dat laatste πŸ˜‰ Het gekke is dat ze er hier niet eens om gezeurd hebben. We hadden er zelf zo’n zin in. Maar hamstertjes zijn ook altijd leuk. Daar hebben we er ook al een heleboel van inde achtertuin gehad πŸ˜€

    @epie; Hahaha ja daar hebben we wel verhalen zat over he? Hmmmz, eens denken πŸ˜‰

    @Pasula; Dank je wel. Was al pleitos he? Hihi. Ik wens jou een hele fijne donderdag! Dikke knufff

    @Fabs; Grinnik…waar ken ik dat toch van? Moeilijk is dat toch he?
    Maareh…dat is de juiste manier; proberen van ieder moment te genieten! πŸ˜€

    @Gonny; Hihi ja ook een goeiemorgen voor jou! Fijne dag πŸ˜€

    @Youke;Goeie tip he? Hihi. Werkt zelfs zonder batterijen ghehehe πŸ˜‰

    @Rhodosfriends; Jaaaa dat IS ook moeilijk. Sam slaapt beneden maar ik kan me er heel goed iets bij voorstellen! Gezellig is dat he? Hihi.
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

  110. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Maak er een fijne dag van πŸ˜€
    Dikke knuff

  111. Emmelinda zegt:

    Haaai Leejo, goeiemorgen! πŸ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Veel plezier met wat je gaat doen πŸ˜‰
    Dikke knuffff terug πŸ˜€

  112. alinda zegt:

    oh gelukkig hier is het ook altijd een herrie smorgens eerst als ik wakker word die heerlijk rust slappende kids en dan is het tijd om ze wakker te maken (heb medelijden met de buren) na 2 keer roepen eruit komen ze aangekleed naar beneden plof tv en aan en zitten ,moe rent met brood en tassen door het huis en HET kijk tv en eet. tot dat ik zeg jassen en schoenen aan he aktie dus meid het is overal wel wat hoor smorgens.
    wij hebben ook een kat wel een goude tip zeg los laten en naar boven sturen πŸ˜€
    dikke knuff

  113. Emmelinda zegt:

    Jaaa dat vind ik dan wel weer lekker…eerst zelf even aanrotzooien voordat het geherrie begint hahaha. Is iedere keer weer anders. Dan een poosje dit en dan weer een poosje dat. Zoals het nou gaat vind ik het ook oke ghehehe.
    Ja voordat je ze goed en wel in de kleren hebt en op school afgeleverd lijkt het wel alsof je er al een hele dag op hebt zitten ghehehe πŸ˜‰
    Maareh…porbeer maar eens. Wie weet πŸ˜‰
    Dikke knuff terug! πŸ˜€

  114. nieta zegt:

    Heb zelf ook twee katten en die mochten altijd in ons mandje liggen. Maar sinds er een in ons bed heeft gepiest gaan ze maar weer in hun eigen mand!! haha,hij dacht;Hier ga ik eens lekker m’n territorium afbakenen. Nou,mooi niet. πŸ˜• Viespeuk!![Maar verder zijn ze wel lief,hoor!!] πŸ˜€

  115. Emmelinda zegt:

    nieta; Ja dat kan ik me dan goed voorstellen. Hadden we met ons konijn ook. Euh…niet in bed hoor hihi maar op de bank en op schoot. Dan is de lol er snel van af hihi. En het gekke is…in de kamer doet ie dat niet. πŸ˜‰ πŸ˜€

  116. Marion zegt:

    o ja als goe dis heb je mail πŸ˜‰

  117. Emmelinda zegt:

    Nieuwe mail? Not yet…zal wel weer rond 11 uur zijn dan??? 😦

  118. Aletta zegt:

    Echt superhandig, zo’n Sam!!
    Niets is zo vervelend als veel te vroeg je kids wakker te moeten maken!
    Knuff Aletta.

  119. Emmelinda zegt:

    Ja super he? πŸ˜€
    En dat is nou het probleem…ik krijg ze niet eens wakker hihi. Dus met deze hulp ben ik super blij πŸ˜€
    Knuffie terug!

  120. Sjoukje zegt:

    Die katten van ons blijven net zolang op bed liggen als wij. Ze staan pas op en vaak ook niet als wij e ruitgaan.
    Groetjes Sjoukje πŸ˜‰

  121. Emmelinda zegt:

    Hihi die hebben het goed bekeken. Als ze niet op pad hoeven, hoeven ze er ook niet vroeg uit. Hoe simpel het poezenleven toch kan zijn he? Ghehehe πŸ˜€

  122. Nicky zegt:

    Hallo! Ik ben er weer! Ik heb wel wat bij te lezen, zeg! Je hebt weer flink je best gedaan!

    PS: met een hond werkt die truc ook! Gelukkig maar want ik ben allergisch voor katten… πŸ˜‰

  123. Emmelinda zegt:

    Haaaj meissie! Fijn dat je er weer bent! πŸ˜€ Gezellie πŸ˜€
    Ja er staat weer genoeg he? Ik blijf gewoon beppen hihi. πŸ˜‰

    Hahaha nou gelukkig maar dat het ook met een hond werkt…heerlijk zulke wekkers he? Vooral omdat je die niet hoeft op te winden o.i.d ghehehe πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

