Sabbeldesabbel

Ik fietste naar school met een lolly in mijn mond (tsja…altijd kind gebleven he?).
Er kwam een fietser van de andere kant en hij zei in het voorbijgaan:”Wil je ook eens aan de mijne sabbelen?”

Volgens mij hield ie me voor de gek hoor…

…ik zag namelijk helemaal nergens een lolly

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sabbeldesabbel

  1. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…hahahaha,….wat een domme mensen heb je toch,..vragen om aan iets te sabbelen als je nergens een lolly ziet πŸ˜‰ ,…was zeker weer een man ,…hahahahahaha,….

    Fijne dag verder ,…

    Dikke Knuff,.. πŸ˜€

  2. leejo zegt:

    Daar snap ik nu niks van, hoe kan die man dat dan vragen als hij geen lolly heeft? πŸ˜‰

  3. Bianca zegt:

    En dat op de vroege ochtend πŸ˜€ πŸ˜€ Hij wist zeker niks anders te zeggen πŸ˜‰ Net wat Colinda zeg was zeker weer een man πŸ˜€ πŸ˜€ Ik wens je nog een fijne dag.en veel liefs en een knuf van Bianca πŸ˜‰

  4. Jan zegt:

    Heb je wel goed gekeken? Misschien had hij hem wel ergens verstopt πŸ˜€
    Fijne dag Emm
    Liefs, Jan

  5. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Goeiemorgen :D. Snap je dat nou? Net alsof ik dat niet doorhad zeg…Tsss πŸ˜›
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff πŸ˜€

    @Leejo; Snap jij het? En dat terwijl ik helemaal niks mag aannemen van vreemde mannen :p πŸ˜‰

    @Bianca; Het is toch wat he? Alsof ik niet genoeg heb aan mijn eigen lolly…tsss 8)
    Ik wens jou ook een hele fijne dag. Gaat het weer een beetje meissie? Dikke knuffff en heel veel liefs πŸ˜€

    @Jan; Ow jaaa…daar zeg je zoiets. Hmmz…dat is ook gemeen. Wil ie die lolly zeker stiekem toch voor zichzelf houden…pffff πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knufff

  6. quidam zegt:

    whaahahahahaaaa wat een koekie! πŸ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    Koekkies? Mjammiejammie πŸ˜€

  8. Annemarie zegt:

    *grinnik* hoe toepasselijk πŸ˜› Werd gister ook nog tegen mij gezegd op msn 8)

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat is ook gemeen. Heb je je lolly opgeΓ«ist? πŸ˜‰

  10. Annemarie zegt:

    Jaaa tuurlijk! Resulteerde in een date *grinnik* πŸ˜€ (gaat over die oostenrijkboy πŸ˜› Waarschijnlijk komt hij volgende week naar hier 8) )

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha waar een lolly al niet goed voor is he? Hahaha.
    Maareh…dat is nog eens leuk nieuws! πŸ˜€ Dan klikt het echt heel goed he? Te gek!

  12. Annemarie zegt:

    Idd!!! πŸ˜€ K zat eerst wat tegen te sputteren, denk ff kijken of hij echt wel zo graag wil. Ik zo: jamaar ik kan niet weg, werk etc.
    HIj; nou ik kan altijd wel de auto van me zusje lenen, of die van me moeder en treinen rijden er ook nog wel *grinnik* dus hij wilde het wel erg graag!!!! πŸ˜€

  13. ~Tina~ zegt:

    Wat een humor zeg…. bleeeegggh…..
    Ik zou net doen of ik het niet had gehoord ofzo.
    Het was nog wel fris op de fiets he? Maar dat zonnetje maakt een hoop goed gelukkig.
    Ik wens je een fijne donderdag!
    Groetjes en liefs van Tina πŸ˜€

  14. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hihi wat slim van jou! Zou ik ook doen. Even aftasten. Maareh…dat ziet er allemaal veelbelovend uit. Wanneer komt ie psies volgende week of moeten jullie dat nog afspreken?

  15. Annemarie zegt:

    Hij belt me zondag als die weer in NL is, maar dan hoor je t wel hoor πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›

  16. Emmelinda zegt:

    @Tina; Hahaha had ik ook gedaan maar stiekem moest ik er wel om lachen. Het is soms niet te geloven wat ze zo maar tegen je roepen. Tsjonge..ik heb al wat aanbiedingen gekregen. Soms kan ik me er wel aan ergeren. Dat ze zich toch netjes gedragen! Maar goed… πŸ˜‰
    Yep het is inderdaad nog behoorlijk frius maar eerlijk gezegd vind ik het heerlijk! Beter dan die meuk die ze beloofd hebben voor komende week! πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne donderdag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Annemarie; Hihi nou ik ben benieuwd. Vind je het spannend?

  17. Annemarie zegt:

    jaaa echt wel!!! Behalve dan even op de cam en zoveel uren chatten ken k m toch eigenlijk niet… maar me vriendin is lovend over hem en t klikt gewoon goed.. dus k wacht wel af πŸ˜€
    maar die kriebels zitten er wel! *grinnik*

  18. Emmelinda zegt:

    Ah ja ik denk dat je vriendin je niet zo maar een of andere creep op je afstuurt dus dat zal wel goed zitten hihi. En je hebt hem op de cam gezien, dat zegt toch ook al wat he?
    oooh ik vind het zo leuk voor je! πŸ˜€ Nou duurt het nog zo lang he? *sjugt*

  19. --Natazz-- zegt:

    Ik had gezegt ik bijt altijd op mijn lollie. πŸ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja was ook een goeie geweest! πŸ˜‰

  21. Annemarie zegt:

    Whahaha, dat kun je niet hebben he? πŸ˜›
    Moet je toch nog ff geduld hebben πŸ˜‰ Maar als ik weet wanneer, dan hoor je het hoor!!!! 8)

  22. Emmelinda zegt:

    Neuh kan ik niet hebben, ik gun je die lolly zo whahaaa 8)
    Maareh…ik heb geduld. *zweert* πŸ˜‰

  23. Annemarie zegt:

    whahaha πŸ˜€ πŸ˜€
    Ok, tsja je moet het wel hebben πŸ˜› Voor zondag weet ik het denk ik niet πŸ˜‰ al blijven we natuurlijk wel gezellig door msnen!!!! πŸ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat moet je natuurlijk ook vooral blijven doen! Wat is dat toch fijn ten opzichte van vroeger (kijk, daar komt oma weer hahaha)…kun je toch samen kleppen en elkaar zien. Ook al zit hij verder weg!

  25. Emmaly zegt:

    hahaha ow dat had weer iets voor mij geweest ik had er gelijk commentaar opgegeven πŸ˜‰

    Nou je weet geloof ik wel zo’n beetje hoe ik in elkaar zit over lucy haha daar hoeven ze niet jarig voor te zijn om lekker verwent te worden ze hebben het soms beter als ikzelf πŸ˜€

    Knuffie

  26. Annemarie zegt:

    Jaaa idd!! πŸ˜€ *grinnik* Vind ik wel prima!! Zo heb je tenminste je contacten hoef je niet op die postduif te wachten πŸ˜›

  27. Jaap zegt:

    een fietsende vent met een collie
    offreerde een schone zijn lollie
    zij greep hem terstond
    (dat ondanks de hond)
    en scoorde daarmee een drop volley 8)

  28. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Hahaha nou ikke niet. Ik kijk wel uit. Ik ben al eens achterna gezeten. Heb ik geen trek meer in πŸ˜‰ Hahaha. Ik neem thuis wel een nieuwe lolly πŸ˜‰ Ghehehe

    Ja psies…daarom schreef ik dat ook. Ik ken je nou wel een beetje dus dat wist ik wel hihi.

    @Annemarie; Nou inderdaad! En met die ophokplicht iedere keer verwateren die relaties ook zo snel ghehehe πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Whahaa *ligt in een deuk*…ben jij ff goed wakker! Briljant! hahaha

  30. Tycho's mama zegt:

    Hij vroeg toch ook niet of je aan zijn lolly wilde sabbelen? Hij zei: “Wil je aan de MIJNE sabbelen”. Kan ook over een zuurstok gaan toch? 8)

  31. Emmelinda zegt:

    Heej ja! πŸ˜• Maar dan ben ik blij dat ik niet gehapt heb ( :P) want ik ben niet zo dol op zuurstokken πŸ˜› πŸ˜‰

  32. Annemarie zegt:

    Inderdaad!!! *grinnik*
    Maar ik ga ff shoppen! Doegdoeg! 8)

  33. Emmaly zegt:

    haha door wie ben je weleens achter na gezeten dan?? Ook door zo’n mafkees..ja ik zeg altijd maar er lopen meer gekken rond als dat ze erin zitten πŸ˜€

  34. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Dan wens ik je heeeeeel veel plezier met shoppen! Neem wat lolly’s mee πŸ˜‰ Doeiiiii πŸ˜€

    @Emmaly; Ja door zo’n gek. Ik dacht iets lolligs gezegd te hebben maar daar was ie het blijkbaar niet mee eens πŸ˜‰ Maar ook zonder iets te zeggen ben ik achterna gezeten. Een keer heb ik echt angst gehad. Toen woonde ik nog in Tiel en kwam (op klaarlichte dag) van mijn werk af en fietste braaf naar huis. Het viel me op dat die mercedes wel erg langzaam achter me aan reed dus ging ik wat sneller. Die ging dus ook sneller. Tjemig ik heb nog nooit zo hard gefietst! Ik ben via een andere weg gereden en heb ze kunnen afschudden via steegjes. Bah daar ben ik me rot van geschrokken. Wat jij zegt zeg ik ook altijd…er lopen inderdaad meer gekken rond dan dat er opgesloten zitten 😦

  35. hoi hoi
    hier was ik weer wat een heerlijke dag he
    hier wordt ik vrolijk van echt waar heeeeerrrlllliiijjjkkk
    hihi ik kom je een hele mooie dondedag ochtend brengen
    ik hoop dat deze zonnige dag ook jou vrolijk kan maken liefs…

  36. MIEP! zegt:

    Nou zeg!
    Wat een rare man, misschien had ie de lolly in zijn jaszak? Anders vraag je dat toch niet πŸ˜‰ ?

  37. Emmelinda zegt:

    @janien,michel,mylo;
    Hoihoi, jaaaaaa heerlijk he? Het is echt te gek. Geniet er maar lekker van want die stoute weermannen (en vrouwen) hebben een bel viezigheid voorspeld voor de komende week!
    Ik wens jou ook een heeeele fijne donderdag! Ik was al vrolijk maar die zon helpt ook een heleboel πŸ˜€ Knufff

    @MIEP!: Oeps…zou ik hem toch verkeerd beoordeeld hebben dan? Naughty me! πŸ˜•

  38. remco zegt:

    *kijkt blonT* misschien wilde hij net een lollie gaan kopen 8)

  39. Emmaly zegt:

    Kan me heel goed voorstellen dat je toen inderdaad bang was..ik zou ook helemaal in paniek raken hoor brr..maar gelukkig ben je lekker slim geweest πŸ˜‰

  40. leonie zegt:

    Had tie dan een “lolly” bij zich…wat een viespeuken heb je toch he….komt thuis zeker iets te kort…Hele fijne dag ene neem er nog maar één..een lolly! Doei, Leonie πŸ˜›

  41. Dinie zegt:

    Sommige mensen zijn zo fantasierijk in het maken van opmerkingen πŸ˜‰ πŸ˜• .
    (ik krijg ook altijd kippebvel bij de opmerking:”dat zei m’n vrouw ook vannacht” 😦 )
    Hoe loll(y)ig kun je zijn 8)

  42. Gonny zegt:

    Hahahaha….viespeuk zeg….is maar goed dat ie ’t niet aan mij had gevraagd…ik bijt lollies altyd helemaal kapot….. πŸ˜›

  43. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Ik denk dat ie zich heel lollyig voelde ghehehe. Mijn buurman is ook zo’n grapjas. Roept ook vanalles tegen vrouwen. Waar zijn eigen vrouw bij staat. Maar goed…die snapt die mopjes tognie πŸ˜› Groetjes πŸ˜€

    @Dinie; Oh hahaha kijk nou eens wat voor opmerking ik net maakte tegen Leonie (oke, ik gebruik andere tekens maar goed..hahaha). Wat zijn mensen toch orgineel he? Ik had jouw reactie nog niet gelezen *zweert*
    Ja nou…dat is inderdaad eentje om flink kippenvel van te krijgen! Of dat z’n Japie er wel pap van lust of van zulke uitspraken. Ligt er trouwens ook helemaal aan wie het zegt. Het gekke is dat bij sommige mannen het gewoon leuk klinkt hahaha πŸ˜‰

    @Gonny; Grinnik…ja net alsof ik een tweedehands lolly wil :P.
    Whaahaa misschien krijg je je kans nog…het was namelijk hier in de buurt. Misschien fietst ie hier de hele week rond om snoep kwijt te raken πŸ˜› hahaha πŸ˜‰

  44. bettine zegt:

    hoi emmelinda
    via leonie kwam ik op je weblog .
    gister ben ik bij haar geweest en hebben we samen mijn weblog gemaakt .
    nou moet ik het nog zelf uitvinden .
    leuke weblog heb je heel vrolijk.
    groetjes bettine πŸ˜›

  45. Emmelinda zegt:

    Hoihoi Bettine!
    Ja ik was bij jou wezen kijken he? Ik wens je heeeeel veel plezier met je nieuwe speeltje hihi.
    Dank je wel voor je compliment, past wel bij dat lekkere zonnetje van buiten he? πŸ˜‰
    Veel groetjes van mij! πŸ˜€

  46. Annemarie zegt:

    *grinnik* ik heb net es ff tegen mijn mama gezegd dat die jongen volgende week een keertje langskomt.. eerste wat ze zegt: blijft ie dan ook slapen? ik zo: weet ik niet..
    Moeders πŸ˜›

  47. Emmelinda zegt:

    Hahaha zou ik nou noooooooit vragen *verstopt groeiende neus*
    Maareh…gelukkig staat ze er niet raar tegenover. Ik bedoel…er zijn zoveel mensen die een afwijzende houding hebben tegenover mensen die je via internet leert kennen. Toch? πŸ˜‰ Dus jouw mamsie is oke! *steekt duim omhoog*

  48. Annemarie zegt:

    Jaaa zeker! Maarja zij weet ook wel hoe ik hem heb leren kennen en dat we al een tijdje aan t chatten zijn… En trouwens πŸ˜› Zou ze t niet willen πŸ˜‰ Dan nog tref ik hem van de zomer sowieso *grinnik*
    Maarre als t klikt mag die gewoon blijven slapen hoor πŸ˜‰ Was van haar gewoon een informele vraag πŸ˜›

  49. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…informeel. Staat er dan volgende week een hele grote doos condooms op je nachtkastje πŸ˜› whaahaa grapjuhhhhh
    Maareh ik vind het super. Ook al weet ze dat je een tijdje aan het chatten bent. Is toch best spannend. Maar goed…ze is natuurlijk in de buurt om een oogje (of twee) in het zeil te houden ghehehe πŸ˜‰

  50. alinda zegt:

    haha en had hij een regenjas aan??

  51. Emmelinda zegt:

    Nee wel een potlood bij zich. Oeps…was dat nou een potloodventer? Ghehehe

  52. Annemarie zegt:

    *grinnik* nee hoor dat doet ze niet πŸ˜› Ach ze mogen dan wat ouder zijn πŸ˜› relaxt zijn ze wel πŸ˜‰

  53. alinda zegt:

    was toch wel een chuppa chup lolly anders zou ik oook hard door fietsen

  54. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Da’s cool. Daar mag je enorm blij mee zijn! Is natuurlijk ook ongelooflijk ouderwets als andere mensen nog steeds denken dat wanneer kids niet bij hunnie onder dak blijven slapen er dan ook niks gebeurt. Toch? Ghehehe…plekken zat. Maar goed, ik draaf door. Laat hem eerst maar eens afspreken en met die lolly op de proppen komen. Daar was het tenslotte om te doen hahaha πŸ˜› πŸ˜‰

  55. Gonny zegt:

    Nee nee laat maar…..blegh…..
    Ohw is dat nou een potloodventer….nou heb ik ‘m door…ik wist dat nooit….

  56. Emmelinda zegt:

    @Alinda; Hahaha ik hoop juist een met salmiak…mjammieee. Of oke…een chuppa chup met cola smaak. Mag ook πŸ˜‰

  57. nieta zegt:

    *Nee,ben net ziek geweest!!* had je moeten zeggen!! πŸ˜‰ Wat erg zulke mannen,daar knap je toch gelijk op af bij zo iemand!!!! Brrr. πŸ˜•

  58. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Jaaaaaa weer wat geleerd he? Handig zo’n weblog hahaha. Wanneer ie er een notitieboekje bij heeft is het geen venter maar een politieagent πŸ˜›

  59. Gonny zegt:

    Huh….als dus een vriend van Kim of Mel blijft slapen….dan doen ze dus wat anders…..pff…leugenaars da hebben ze mij nooit verteld….nou is het afgelopen….

  60. Emmelinda zegt:

    @nieta; Whaahaa ja had ik ook kunnen zeggen. Maar goed…dan had ie natuurlijk weer een opmerking dat ik had moeten bellen want dan kwam ie me wel ff verplegen πŸ˜‰
    Ja vreselijk he? Ik moest er eigenlijk ook weer wel om lachen. Omdat het zo ongelooflijk orgineel is. Dus niet hahaha.

  61. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Ja pas maar op…denk je dat ze liggen te slapen zijn ze daar stiekem…

    ..aan het roken πŸ˜›

  62. alinda zegt:

    potver ik krijg gelijk trek in zoetigheid ff in de kast neuzen πŸ˜€ πŸ˜€

  63. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jij ook al? Ik heb nog van die zoete troep van Katja liggen…goh hoe heet het tochookweer. Tjemig…nou moet ik ze toch echt pakken anders blijf ik maar naar die naam zoeken πŸ˜› Goeie smoes he? Hahaha

  64. Annemarie zegt:

    *grinnik*
    Komt wel goed! πŸ˜‰ Ik ga nu eerst mijn vader uit sleuren, ik wil winkelen!! (nee hoor… lijkt maar zo, is de 2e keer vandaag 8) )

  65. Gonny zegt:

    Ik vind dit maar een vieze web-log……is zeker 18+….en da ben ik nog lange niet…..ik mag van me moeder hier niet komen……

  66. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Oh ik wou al zeggen je was toch al wezen winkelen? Hahaha. Ik had er ook zo’n zin in maar Stef zegt dat ze overgegeven had op school en dat ze toch vanmiddag de presentatie wilde doen. Die zal nu ongeveer klaar zijn dus wie weet belt ze zo wel *sloopt alle telefoons*

    @Gonny; Hahaha. Dan ben je in overtreding. En nog met vreemde mensen praten ook nog? Foei Gonny toch! *haalt mattenklopper*

  67. alinda zegt:

    whahaha 18+ weblog LOL hier
    smult lekker van de zure ballen

  68. Emmelinda zegt:

    Uitspugen! Jij was op zoek naar zoetigheid hahaha πŸ˜‰ 8)

  69. Vrije Volk zegt:

    wil je ook meedoen aan de petitie betreffende het behoud van de Mosselvangsten in Zeeland
    teken dan ook even op het volgende adres:
    http://www.axci.nl/?ln=ned&id=2
    Alvast bedankt voor de medewerking
    U kunt ook tekenen via de site
    http://www.vrijevolk.com

  70. Emmelinda zegt:

    zure ballen? Hmmzz…die passen ook bij verstopte luolly;s he?

  71. Emmelinda zegt:

    @Vrije volk; Mosselvangsten? *komt niet meer bij*…is dat dubbelzinnig? *klopt op grond van het lachen*

  72. alinda zegt:

    gooit emmelinda,s richting uit vangen meid hier komen de ballen πŸ˜€
    samen delen πŸ˜›

  73. Gonny zegt:

    Ja komt nou goed uit hΓ¨……geef die mossel maar een lollie….

  74. Emmelinda zegt:

    *au* Dat was tegen mijn oog. Ben ik ff goed in vangen he? *sabbel* Dank je wel…dat is lief. Mmmm smaken goed zeg *trekt zuur gezicht* Wil jij een katja-dinges?

  75. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Whaaha ik kom niet meer bij…een mossel met een lolly. Is dat even een zoete poes πŸ˜›

  76. alinda zegt:

    geef mij maar een katje dinges !! wel goed gooien he

  77. Gonny zegt:

    Whoehahahaha…..

  78. Emmelinda zegt:

    @Alinda; *pakt Sam in armen en werpt hem met een ferme boog jouw kant op*

    @Gonny; Grinnik…het wordt steeds erger met mij. Foei Emm…in je mand πŸ˜›

  79. alinda zegt:

    katje kattekopjes met drop smaak jammie hahahah
    thanks

  80. Gonny zegt:

    Ja wat is dat vandaag met jou…hahaha vandaag??
    Wat een lollie niet allemaal teweeg kan brengen hΓ¨…

    Speedy heeft een luier aan hahahaha ziet er zo komiek uit….

  81. Emmelinda zegt:

    @Alinda; Nou ga ik echt even die zak halen. Kan het niet uitstaan dat ik niet weet hoe die krengen heten πŸ˜‰

  82. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Grinnik…kweetnie maar ik denk dat iedereen blij mag zijn dat hij/zij niet in de buurt zijn. Hahaha πŸ˜›
    Lang leve de lollies πŸ˜€

    Hahaha, maak us een foto?

  83. alinda zegt:

    nou vertel op hoe heten die katja dinges??

  84. nieta zegt:

    Sjeetje,waar ben ik beland!!!Potloodventers,mossels,stiekum in bed met kerels uit oostenrijk!!* Zucht diep en gniffelt achter haar pctje]
    Jihoe,komt morgen weer lezen,haha!!!Dikke knuf.

  85. Emmelinda zegt:

    *hijghijg* Euh…eens kijken *nahijg van traplopen* Yoghurtgums! Ha! Ja dΓ‘t was het! Goh…ouderdom he πŸ˜› πŸ˜‰

  86. Emmelinda zegt:

    @Nieta; Whaahaa ja het is me het dagje wel! Ik hoop maar dat weblog.nl m’n log niet uit de lucht gehaald heeft ghehehe. πŸ˜€ πŸ˜‰
    Dan zeg ik: Tot morgen! Fijne dag verder! Dikke knuffff πŸ˜€ Ennuh…opletten voor mannen met of zonder lolly’s he? πŸ˜‰

  87. Gonny zegt:

    Ja ga nou een foto maken…..van m’n luierkont/hond.

  88. alinda zegt:

    yoghurtgums haha ja dat heb je na die lolly,s snoepen he

  89. nieta zegt:

    Haha,sleur ze gelijk van hun fiets.Zo ben ik dan ook wel weer,gna,gna!! πŸ˜€ Doei!

  90. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Giechel…ik ben benieuwd! Niet te hard flitsen he? Isse sjielug πŸ˜‰

    @Alinda; Ja egwel…dan lijkt het nog gezond (vanwege die yoghurt) hahaha. Moeten onszelf toch IETS wijsmaken he? Ghehehe

    @nieta; Groot gelijk…een extra fiets is altijd handig! Hahaha πŸ˜›

  91. alinda zegt:

    een hond met een luier aan ??is het een teefje?

  92. Emmelinda zegt:

    Welnee…Gonny speelt graag met poppen. Bij gebrek aan kleine kids in huis neemt ze Speedy te grazen πŸ˜‰ Yep πŸ˜‰

  93. alinda zegt:

    zeg dames ik heb nog geen moer gedaan hier in huis hahaha ga dus ff van de luie gat en de stofzuiger alle hoeken van het huis laten zien tot strakkies πŸ˜€

  94. Emmelinda zegt:

    Hihi ik vond het gezellie! Zwier die stofzuiger maar eens flink in de ruimte! πŸ˜€ Tot strakkies πŸ˜‰ Knufff

  95. nieta zegt:

    Ben toch nog wel een beetje nieuwsgierig,dus nog een vraag!! WAS HET EEN LEKKER DING???? 8)

  96. Gonny zegt:

    hahahaha….nou zegt Daniel…nu snap ik dat je verslaafd bent aan webloggen…..en hun alletwee zeggen nu weer …da zijn vrouwen op leeftyd die nie meer zo vaak aan sex doen….ja ja van je kids moet je het hebben hΓ¨… πŸ˜‰

  97. Emmelinda zegt:

    @nieta; hahaha ik had die vraag al veeeeel eerder verwacht. Maar nee, helaas. Ik vond van niet. Zo’n gluiperd weetjewel πŸ˜•

    @Gonny;Whaahaa shit nou hebben ze het geheim van het webloggen ontdekt. Nog ff en Daniel wil ook een eigen weblog πŸ˜›
    Niet meer zo vaak aan sex? Wat is dat? Sex?

    Ik moet naar school. Stef heeft gebeld. Is ziek. Doeiiii

  98. MariΓ«lle zegt:

    Hai Emm, beterschap met Steffie!
    BTW; die vent was een echte lol(ly)broek!
    Liefs MariΓ«lle

  99. Gonny zegt:

    Ben je al terug???
    Wat heeft ze?? Of schoolziek…. πŸ˜€

  100. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Yep ik ben er weer. Ik heb geen flauw idee. Ik had gezegd dat ik zou gillen als er weer eentje ziek thuis kwam he? Nou oren dicht.. *GILLLLLLLLLL*

    @MariΓ«lle; Hoihoi, Dank je wel! πŸ˜€ πŸ˜‰ Volgens mij zijn ze hier heeeeeel graag thuis πŸ˜‰
    Hahaha ja wat een bijna onderbroekenlol he? Ghehehe πŸ˜‰ Dikke knufff voor jou!

  101. rietepietz zegt:

    * kruipt stiekem weg van de log , heeft Γ©cht niets toe te voegen dus gaat even koorts opnemen , waarschijnlijk blackout en verrampeneerde ribbenkast want lachen is bij oudjes niet gezond , bot ontkalking suikerziekte enz liggen op de loer *

  102. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…en nou heb ik de hele middag zitten wachten op een mooie limerick van jou *pruilt* over dit onderwerp. Hahaha geintjuhhh. Foei, wat heb ik gelachen. Zeker toen die mosseltoestand ook nog eens voorbijkwam whoeehaaa…oeps ik moet gaan. Begin gewoon wéér hahaha

  103. Marion zegt:

    ha ha ha hij is wel goed 8) wat heb je gezegd?? ja zekers πŸ˜› ha ha ha ze durven hun mond alleen maar open te trekken maar als het er op aan komt**rolt met dr ogen** nou zeg marion*pets pets in gezicht πŸ˜› *

  104. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; *kai kai kai*

  105. Marion zegt:

    o ja nog een fijne avond en dag en middag
    groetjes en liefs marion

  106. Emmelinda zegt:

    @Marion; Grinnik. Nou weet je. Uit ervaring weet ik dat het slimmer is om niks te zeggen. Je weet maar nooit met die gekken. Toch? πŸ˜‰ *aait Marion over pijnlijke wang*

  107. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Hahaha was ik ook vergeten. Voor jou hetzelfde he? πŸ˜‰ Dikke knufff voor jou!

  108. rietepietz zegt:

    een lelijke engerd uit Ruiven
    vroeg Em aan zijn lolly te kluiven

    zij sloeg hem toen ferm
    door een plantenkas in de berm

    zo had de griezel last van zure druiven

  109. Emmelinda zegt:

    WHOEEHAAA…ja Riet…het is weer een briljante! Goed gedaan *steekt duim omhoog*

    en lelijk was ie inderdaad πŸ˜‰

  110. Marion zegt:

    ha ha ja moet je nu eens op mijn log gaan lezen jaaaaa this te veel om nu te vertellen en zal wel een hopje hopeloos zijn mara ben erg druk en alles schiet door mijn hooft.
    **haalt aaiende hand van gezicht en geeft er een zoentje op πŸ˜‰ **
    ja joh is veel beter niets te zeggen.
    gna gna

  111. Marion zegt:

    maar was ff vergeten te zeggen moet nu gaan moet naar de fysio en kom waarschijnlijk vanavond niet meer. moet wiskunde leren morgen tentamen HEEEEEELLLLP **kijkt hopeloos**

    knuffel JOnnie (ja ikke)

  112. Emmelinda zegt:

    @Marion; Jaaa ik zie dat je er net iets geplaatst heb. Ik ben op weg *stapt op fiets met lolly in mond*
    Daarom…het helpt toch niks om iets te zeggen en voordat je het weet komen ze je nog achterna ook. Tenminste…kans is groot πŸ˜‰ πŸ˜•

  113. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Okidokie, sukses bij de fysio ennuh…je weet het he…ik denk aan je! πŸ˜‰ Knuffie!

  114. alinda zegt:

    komt toch nog heel effies om de hoek kijken beterschap voor stef. ga ff iets lekkers koken voor vanaaf een stoofschotel pikt nog even een yoghurt snoepie en wenst jullie nog een prettige dag
    knuffsssssssssss

  115. Emmelinda zegt:

    @Alinda; *geeft handje vol yoghurtsnoepjes aan Alinda* OOOOH lekkkuhrrr…ik geloof dat ik vanaaf bij jou kom eten hahaha. Ik hoef niet veel want ik heb gesnoept *laat roze tong van zure ballen zien*
    Fijne dag meissie en voor straks: Smakelijk eten!
    Knuffies πŸ˜€

  116. Emmelinda zegt:

    ow ja…en thanks voor de beterschapswensen. πŸ˜‰ Ook namens Steffie πŸ˜‰

  117. Tycho's mama zegt:

    Weer een zieke?? Dit schiet niet op natuurlijk. En jouw roze tunnelview wordt zo ook niet beter. Wacht eens….om je op weg te helpen zoek ik even een telefoonnummer voor je op……(hoef niet te vertellen van wie zeker???? Eens kijken…..040-…… πŸ˜‰

  118. Emmelinda zegt:

    Niet te geloven he? Maar ik geloof er niks van dat Stef ziek is ,onder ons gezegd en gezwegen. (Vanmorgen vroeg ze namelijk met een grijns of ik haar niet ziek kon melden) Ze vreet hier als een gek en zelfs Mies’ chips heeft ze stiekem weg zitten kanen. Ik heb zo het idee dat ze een spelletje speelt nou want een zieke kruipt graag onder de wol. Even wachten op wat Marc er van zegt. Ik denk dat ik het woord dokter (jaja ik weet wat dat is :P) eens laat vallen…eens zien hoe lang het duurt eer we een wonderbaarlijke genezing meemaken πŸ˜‰

  119. Miek zegt:

    Ik had hem even onderuit gehaald door mijn lolly tussen zijn spaken te steken!! πŸ˜‰

  120. Emmelinda zegt:

    NeuHHH! *schrikt* Veel te zonde van mijn lolly! πŸ˜€ πŸ˜‰

  121. Fabs zegt:

    Haha.. raar he! Geen lollie er wel aan mogen likken! Onverstelbaar!

    Kids op mijn werk zingen weleens… Lik maar aan mijn lollie.. Lik maar aan mijn lolliepop! πŸ™‚ Als ik dan zeg dat ze dat niet mogen zingen, snappen ze er niets van!

  122. Marion zegt:

    nou zeg!!! ik meende wel wat ik zeg als er gewoon iets is dan kom je maar.(wel ff seruis)
    de meeste vinden dat stom als ik dat zeg omdat ik 16 ben. maar kan heel seruis zijn hoor en volwassen vergeleken met leeftijds genoten. tot mijn grote spijt ben ik soms dan iets te volwassen. πŸ˜• maar probleempjes en je kunt niet bij iemand terecht mail maar pak me scooter en kom er aan!!!
    zo heb ik dat ook bij een vriendin van mij gedaan der paard was dood na 40 jaar.(eerst paard vanb dr ma en nu vna haar) zorgde dat ik maurik kwam (wis presies waar ik moest zijn wandt ze woonde in mijn oude huis)
    en hebben lang gezeten mijn ouders verklaarde mij voor gek omdat zij me toch weer zou gebruiken. ik kijk daar gewoon door heen en doe wat ik belangrijk vind en ik vond dat nu belangrijk PUNT UIT!!!!.
    zo een heel verhaal poe he maar ga zo wiskunde maken en leren. ha ha ben al op d ehelft kom misshcien strax nog ff kijken .
    hele dikke knuffel terug emmelinda

  123. Emmelinda zegt:

    @Fabs; Ghehehe ja moeilijk is dat he? Ik zie dat bij mijn eigen kids. Hoe fijn is dat nu dat ik gewoon kan zeggen wat ik bedoel zonder eerst te moeten denken of ik het wel kan maken of dat er geen rare situaties van komen! Ik hoef er niet eens aan te denken want tegenwoordig word ik door hen op de vingers getikt…of laten we het uitlachen noemen ghehehe πŸ˜‰

    @Marion; O ja ik geloofde je ook meteen toen ik dat las. Weet je, klinkt misschien raar he, maar is dat ook ergens het probleem van school als je er over nadenkt? Dat je er niet tussenhoort bij je leeftijdsgenoten omdat je verder nadenkt ofzo?
    Lukt het een beetje met je wiskunde? Blijft het een b-tje hangen? Ik wens je veel sukses met leren meissie! Dikke knufff en misschien tot strakkies! πŸ˜€

  124. Marion zegt:

    misshcien wel, het is en blijft een probleem, ga nu met wisunde verder!! ben jij er goed in??? algebra enz.???
    *kruist vingers en zeg*zeg ja zeg ja,
    nee ga nu echt ff verder
    kusssss 8)

  125. Emmelinda zegt:

    Nee sollie…ik zou heel graag tegen je willen zeggen dat ik er goed in bed maar dan zou ik liegen. Pfff ik ben er zo ontzettend slecht in. Helaas.
    Sukses meissie πŸ˜‰ Knufff

  126. Marion zegt:

    jammer ja moet nu ff wachten tot me 1 van me ouders er zijn wandt kom er niet meer uit πŸ˜•
    heje me mail nog steeds niet?!?!?! méééééééén
    langzaam bij jou ha ha
    denk ff stuur dan vroeg en dna zien we wel maar had hem geklijk vanmiddag moeten sturen dan had je hem nu wle gehad

  127. Emmelinda zegt:

    Nee helaas. Ik ben opgehouden met rekenen toen ik de tafeltjes uit mijn hoofd geleerd had hihi πŸ˜‰
    Nope nog niks. Ben vergeten de postduiven te belonen. Was het gisteren rond dezelfde tijd? Zou best kunnen he? Moet ik volgende keer op letten. Is wel vaag zo he? πŸ˜‰

  128. leonie zegt:

    En..nog een lekkere lolly gehad vandaag? Fijne avond van Leonie πŸ˜‰

  129. Marion zegt:

    zucht het kan goed aan mijn mail liggen wandt me msn doet ook zzo faag maar heb hem wel aan staan πŸ˜• hij veranderd steeds me statussen en dergelijks maar jij hebt geen hotmail toch???

  130. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Hahaha nee al zei een hele enge man op de fiets ineens hallo. Ik ben heel snel doorgefietst…die lolly’s koop ik gewoon zelluf hahaha πŸ˜‰

  131. Emmelinda zegt:

    @Marion; Yep ik heb wel een hotmail. Maar ik krijg dagelijks een boel mailtjes en die krijg ik a la minuut. Daarom vind ik dat vreemd. πŸ˜‰

  132. Marion zegt:

    uhmmmm faaaag en dan heb je hotmail en je niet bijmsn aan gemeld das nou pech hebben voor mij πŸ˜›
    dus je bent wel in trek met demailtjes ???
    haha mijn mail box staat ook altijd helemaal vol.
    allemaal nog nuttig ook πŸ˜‰

  133. Emmelinda zegt:

    Oh hihi maar weet je, ik msn zoooo zelden. Die zet ik alleen maar aan omdat ik dan een popup krijg van mijn weblogberichten. Is niks persoonlijks hoor.
    Grinnik…nou regelmatig ontvang ik mailtjes. Soms korte en soms hele lange. πŸ˜‰ Dus buiten webloggen typ ik daar ook mijn letters van het toetsenbord ghehehe. πŸ˜‰

  134. Marion zegt:

    huh?? snap er geen Reet niets meer van.
    als je msn aa heb staan dan krijg jij pop up je dat je een reactie heb op je log?? of zie ik dat nu verkeerd
    zal wel verkeerd zien denkik
    maar snap niet helemaal.
    maar is wel lachuh hoor msn πŸ˜›

  135. Emmelinda zegt:

    Je ziet het goed. Als ik msn opstart krijg ik van msn een pop-up dat er een reactie is. Mijn weblog heeft namelijk dezelfde hotmail als mijn msn. Snappie? πŸ˜‰

    Ja msn is ook leuk. Maar met mate. Net zoals drank. whaahaa πŸ˜›

  136. Jan zegt:

    Hee Emm, bedankt voor je reactie, maarrrrr,
    heb jij een apparaatje, ja ik bedoel een apparaatje waarop je kunt zien als er ergens een update is.
    Kijk die verse updates van de web-log ken ik wel maar dat zijn er tig per minuut.
    Jan

  137. Marion zegt:

    ha ha,
    nou kom je gezellig bij mij op de koffie πŸ˜‰ ik heb gewoon aan staan en maak me hw omdat ik niet alte ver kom dioe ik het rustig aan zo blijf het beter hangen
    zal maar niet zeggen dat de docent engels en wiskunde er ook op zit πŸ˜›
    en ook in mijn lijst staan πŸ˜›

  138. Emmelinda zegt:

    @Jan; Je bedoelt een rss-reader? Of weer iets anders?

    @Marion;Hahaha waarom klik je die niet aan dan? Kan hij je helpen met je wiskunde? πŸ˜‰

  139. Marion zegt:

    ja dat heb ik hem ook gevraagd maar hij snap niets van algebra πŸ˜•
    zijn dat nou leraren van tegenwoordig later als ik uit gestudeerd ben do eik het anders
    ja duh uh ik ga geschiedenis geven

  140. Emmelinda zegt:

    Tjemig…dat méén je niet? Maar het verbaast me niks. Een leerkracht bij Mies op school kwam met een zelfgeschreven proefwerk. Daarop stond bijvoorbeeld wind maar dan als WINT. Ik bedoel maar. En zoiets moet onze kids leren schrijven? 😦

  141. Jan zegt:

    Nee, het is nu twee keer gebeurd dat ik een nieuwe log plaats, m’n vinger amper van het toetsenbord heb en jij plaatst al een reactie. Ben ik ERRUG blij mee hoor, maar hoe weet jij dat ik op dat moment een nieuwe log heb???

  142. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik ben helderziend. Wist je dat niet? Nee geintjuhh. Ik heb een rss-reader. Da’s een progje op de pc waar je al je favo sites op kunt zetten. Wanneer er een update of een nieuwe log op komt geeft ie dat aan. Vandaar. Zoooo raadsel ook weer opgelost πŸ˜‰

  143. Marion zegt:

    nou kijk zal je een som van wiskunde algebra geven + antwoord
    de som
    b(2)+12b+36
    (2)=kwadraad
    antwoord is
    (b+6)(b+6)
    wandt 6 x 6 = 36
    en 6+6 = 12
    dit nioemt men de product som methode 8)

  144. Emmelinda zegt:

    *ziet sterretjes* Tjemig…daar moet ik echt eens voor gaan zitten. Logisch dat de wiskundeleraar dat niet begrijpt, wie verzint zulke onzin? Ghehehe geintjuhhh 8)

  145. Marion zegt:

    meneer algebra this heel erg moeilijk voor mij
    dit is op havo niveau dat zou ik wel kunnne maar het niet te moeiijk denken vind ik zo moeiijk ik denk veel te ver door. (naar de som)

  146. Jan zegt:

    Oww, nou snap ik um 😦 😦
    De nieuwe pillen zijn voor twee weken, daarna mag je me nog eens e.e.a. uitleggen πŸ˜€

  147. Emmelinda zegt:

    @Marion; Dat zou wel eens heel goed kunnen. Dat je te moeilijk denkt bedoel ik. Maar hmmz…hoe los je dat nou weer op? *laat grijze massa in bovenkamer kraken*

    @Jan; Hihi oke, is best eenvoudig. Maar daar komen we nog wel op terug tegen die tijd oke? πŸ˜‰

  148. Marion zegt:

    nou uhm this soms wle makkelijk als oudere mensen met hun probleempjes komen, maar nu i shet iets te k**** en dat moet ook examen gaan halen πŸ˜•

  149. Marion zegt:

    hbe j eme mail nou nog steeds niet?

    hopeloooooooooooooooooooooooooooooooos

  150. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou oke, hou ik mijn problemen wel voor mezelf πŸ˜› Aardig he? πŸ˜€ πŸ˜‰

  151. Emmelinda zegt:

    nope…kheb net getsjekt

  152. Marion zegt:

    wat jij wilt emmelinda je weet wat ik gezegd heb πŸ˜‰

  153. Emmelinda zegt:

    Hihi ja hoor meissie, was ook maar een geintjuh. Je kent me nou toch wel? πŸ˜‰

  154. Jan zegt:

    OKE, tot die tijd hebben we het gewoon over lolly’s en ander snoepgoed 8)

  155. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja goed idee…en vergeet die mosselen niet πŸ˜› πŸ˜‰

  156. Marion zegt:

    ja ik ken je nu een ruim maand πŸ˜‰ zo zo heb nu al wel wat sommen gemaakt. morgen wel f fduimen hoor πŸ˜•
    dat hek wle nodig denk ik, maar kun je ene geheimpje bewaren πŸ˜›

  157. Emmelinda zegt:

    Tuurlijk duim ik. Beloofd is beloofd! πŸ˜€
    Een geheimpje bewaren? Stink ik? Kun je dat daar ruiken? πŸ˜› 8) πŸ˜‰

  158. Marion zegt:

    ha ha nee
    ik heb er voor gezorgd dta ik een toets ‘ illegaal’ kan in halen als alles goed verloopt

  159. Emmelinda zegt:

    Ooooh stouterd 8) Zou ik nou nΓ³Γ³Γ³Γ³Γ³Γ³it doen πŸ˜› 8)

  160. Marion zegt:

    `maar als alles goed is mag ik dat doen omdat ik anders me herkansing voor dze periode verspil en ik moet n u minimaal een acht halen wil ik weer voldoende staan normaal heb ik dara geen last van dat ik zo moet reken dat ik voldoende moet staan. maar ik had zo gezegd ja deze periode (laatste) g aik op mijn teentjes lopen en haal ik een o voor wiskunde dat was gelijk een domper
    maar ja ik doe me best en moet gewoon zo hoog mogelijk scoren om in examen te kunne komen en dat ik eventueel een lager cijfer kan halen wand anders ben ik gezakt en als ik gezakt ben moeyt ik een jaar over nieuw doen en als ik een jaar over nieuw moet doen word ik gek en als k gek word nou ja dan is het het einde vande wereld voor mij dus al sik zak !!!!

  161. Emmelinda zegt:

    Oke…ik ben overtuigd. πŸ˜‰ Maareh…eerst morgen. En ik zal duimen. *zweert*

  162. Marion zegt:

    ja ja okeee ik geloof je ook wle dat je dat doet hoor
    heb je nu di email al???
    ik ga zo naar bed en daar nog ff leren en dan proberen te slapen

  163. Emmelinda zegt:

    Nope…alleen een spammail van een of andere georgette…of ik heet ben. Toch lief dat ze bezorgd zijn of mijn griep al over is he? πŸ˜›

  164. Aletta zegt:

    Sjongejonge. Heb je eigenlijk ook antwoord gegeven? Of heb je hem (ik neem aan, dat het een hem was, ff terugscrollen… oja hij) gewoon het nakijken gegeven?
    Een lolly vind ik by the way wel genoeg, toch?!
    Groetjes Aletta.

  165. Marion zegt:

    ik denk dat ie gewoon joloers was dat ie jongen aan jou vroeg of je aan zijn lolli wou sabbelen en dat hij nou denk dat je er heet van werd.
    ha ha
    tjonge jonge werden jongens maar gelijk met ons volwassen πŸ˜‰

  166. Jan zegt:

    Tis wer druk be jow
    Hedde oew wie-lijsje gezien πŸ˜€

  167. Emmelinda zegt:

    @Aletta; Ik heb er maar niks van gezegd. Leek me wel wijs. Heb er in het verleden wel eens iets van gezegd maar dat werd me niet in dank afgenomen. Ik kijk wel uit met die mafkezen op straat πŸ˜‰
    Ja je hebt gelijk…1 lolly is genoeg. Het moet leuk blijven ghehehe πŸ˜€ Groetjes terug πŸ˜€

    @Marion;Ja hahaha heet van woede ja πŸ˜›
    Ach ja…eigenlijk niet…waar moesten we dΓ‘n logjes over schrijven? whaahaaaa πŸ˜›

  168. Emmelinda zegt:

    @jan; Jaaa ik zag het. Ik ga entreegeld vragen πŸ˜›

  169. Marion zegt:

    haha ja zeg dat wel,
    snap ik niet wees gewoon blij van de aandacht πŸ˜› πŸ˜› nee snap je wel hooor maar vind wel grappig. ik bedoel bij mij staan ze met 50 voor de deur op MIJ te wachten. maar ja ze zeiden niet dat soort dingen **lacht nu als een boer met kiespijn** maar ja vind wel relaxx als ik rustig door de dorp kan rijden zonder dat ze dat soort dingen zeggen. wand weet niet zo snel iiets terug te zeggen.

  170. Jan zegt:

    En ik m’n WIE lijstje opzeggen πŸ˜€

  171. Emmelinda zegt:

    @Marion; Grinnik…ja valt best mee voor zo’n oudje he? πŸ˜› hahaha. Maareh…ergens kunnen die opmerkingen me best gestolen worden. Het is zoooo flauw. Kom dan met een hele goeie! DΓ‘t kan ik waarderen! Toch? Liever 1 briljante regel dan 50 van die ouwe meuk! πŸ˜‰

    @Jan; Grinnik… zet er een plaatje van een lolly in?? πŸ˜‰

  172. Marion zegt:

    maar ik ga naar ‘bed’ ga me kleren voor morgen pakken hΓ©hΓ© πŸ˜› ga wiskunde nog een keer dooorlezen ga me bedje warm laten worden. en nee niet heet.
    o jaa weet je wat net door mijn hoofd vloog. ja ja een postduif die zei dat jij maar 20 jaar schilde. das niet zo veel πŸ˜‰ ik snap heel goed dta je die opmerkingen gestolen kunnen worden. ik zelf zou niet zooo fijn vinden maar ach sommige weten gewoon iet beter en hebben moeilijk heden met volwassen te worden πŸ˜‰

    hihi maar ga nu slaapjes doen
    weltrusten allemaal o en hier mijn intree geld
    klik
    smak smak weltrusten πŸ˜‰

  173. Emmelinda zegt:

    Hahaha da’s een jaarcontributie! πŸ˜€ Krijg je ook consumptiebonnen voor maar die liggen nog bij de drukker ghehehe πŸ˜‰

    Neuh ik ben ook nog niet oud. Even een lekkere clichΓ©: Je bent zo oud als je je voelt. Hahaha da’s er ook een met een baard he? Maar wel waar. Ik loop dus nog in luiers ghehehe. Geintjuhhh

    Ah ja…ik moest er ook wel om lachen hoor. Dan gaat mijn fantasie er mee op de loop. Dan krijg je zulke logjes als deze πŸ˜‰ Dus ze zijn toch wel ergens goed voor ghehehe

    Maareh…slaap ze meissie. Rustig aan doen. Dikke nachtzoen voor jou! Slaap ze!

  174. Marion zegt:

    dank je voor everything πŸ˜‰

  175. Emmelinda zegt:

    Geen dank meissie! Sukses morgen he? πŸ˜‰

  176. Had hij ook geen rugzakje om met daarin misschien lolly’s.
    Anders zou ik het ook niet weten hoor.
    Of verkocht hij ook potloden en bedoelde hij dat je daarop mocht sabbelen. πŸ˜€

  177. epie zegt:

    haha ik snap hem niet , maar hij moet wel
    schuins zijn op zo n korte tijd 175 reacties te krijgen.

  178. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee helaas, anders had ik die lolly’s wel geroken. Als het om snoep gaat werkt mijn neus voortreffelijk hahaha πŸ˜‰
    En nee helaas…potloodventer wassie ook al nie πŸ˜‰
    Hoe is het met je cursus …kom je er een b-tje uit? *grinnik*

  179. Emmelinda zegt:

    @epie; *laat epie boek zien met lolly’s*
    Geintjuhh…er is ook niet veel aan te snappen. Dat is juist de mop ghehehe. Niet zo moeilijk denken hoor πŸ˜‰

  180. epie zegt:

    ah nou brgrijp ik het , ach t scheelt maar ene letter

  181. Emmelinda zegt:

    Hahaha daarom πŸ˜‰ 8)

  182. epie zegt:

    zoiets maak ik nooit mee , maar ik eet wybertjes

  183. Emmelinda zegt:

    Moet je toch eens mosselen eten πŸ˜›

  184. angel zegt:

    *giechelt* heb ook weer eens even tijd om bij te lezen in weblogland… val meteen met mn neus op de lolly in de boter…
    prachtig leesvoer je logjes πŸ˜€

  185. epie zegt:

    jaja nou wordt ie kryptisch , ik zoekm al een tijdje
    naar een mossel

  186. Emmelinda zegt:

    @Angel; Heeej angeltjuhhhh! Leuk je te zien πŸ˜€ *grinnik; je giechelt nog steeds!* Hahaha dank je wel πŸ˜€

    @epie; Misschien moet je eens in Zeeland en omgeving neuzen? πŸ˜€ πŸ˜‰ Mosselbanken?

  187. epie zegt:

    net gehoord dat he daar hommeles is ze mogen geen buitenalndse mosselen meer uitzetten
    en in dit land is juist uitzetten een hobby
    snap jij et ?

  188. Emmelinda zegt:

    Neuh…er valt in dit land niet veel meer te snappen. Althans…steeds minder. Helaas. 😦

  189. epie zegt:

    jaaaaaaa we motten ook gaan betalen voor idngen die
    we met verpakking verzenden kreeg brief van
    vrom , krijgt baas vrom zeker weer meer in achterzak

  190. Emmelinda zegt:

    Is dat waar? Ik las vandaag zoiets en dacht dat het een geintje was. Dat meen je niet? Dat treft de winkeliers ook he? Ongelooflijk 😦

  191. Emmelinda zegt:

    Ik meen me te herinneren dat het ging om verpakkingsmaterialen. Dus plastic tassen die je om de spullen heen krijgt

  192. Claudia zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Ik kom je nog een hele fijne avond toewensen en alvast een heerlijke vrijdag met hopelijk hetzelfde weer als vandaag…. t’is lente! Het is dan idd heerlijk om te fietsen… al dan niet met een lolly in je mond πŸ˜‰ liefst dan nog met aardbeiensmaak πŸ™‚

  193. Claudia zegt:

    Vergeet ik dan ook nog een knufffie te geven….
    bij deze…
    *knuffff*
    Claudia

  194. Emmelinda zegt:

    @Claudia; Haaai meissie! πŸ˜€
    Hahaha ik zal een boel lolly’s op voorraad in mijn fietstas proppen. In allerlei smaken. Dan kan ik een tijdje vooruit en hoef ik geen mannen af te speuren die lolly’s aanbieden πŸ˜‰
    Fijne avond meissie, dikke knufff en ook voor jou een supervrijdag! πŸ˜€

  195. leejo zegt:

    Zo je bent een kwartier aan het scrollen voordat je een reactie kan geven πŸ˜‰

  196. Emmelinda zegt:

    Hahaha…eens kijken of er een limiet op zit ghehehe πŸ˜› Misschien komt er zo een rode streep net zoals bij een kassarol hahaha πŸ˜€
    Maareh…een tip om een scrollarm te voorkomen; gewoon op END drukken hihi

  197. epie zegt:

    198 199 200 ff kijken

  198. epie zegt:

    over de drempel ????

  199. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa hebbes πŸ˜›

  200. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha…heb jij nog gewonnen πŸ˜›

  201. Emmelinda zegt:

    Tjemig…wat veel he? Hahaha. *zoekt naar meer schunnige opmerkingen om logjes over te schrijven*

  202. epie zegt:

    en marc hield niet van lollies

  203. epie zegt:

    althan ik herinner me dat ze vroeger metteen uit het kindrpretpakket werden verwijderd

  204. Ben jij al begonnen dan met je cursus of worden we samen uitgewezen naar belgiΓ« πŸ˜€

  205. epie zegt:

    wat een geluk dat het de fiiets van sanneke niet was

  206. Emmelinda zegt:

    @epie; Nee gelukkig niet…misschien vraagt hij andere vrouwen wel of ze een lolly voor hem hebben. ik eet alles op hier πŸ˜›
    Hahaha die Sanneke…die zal nooit aambeien gehad hebben denk ik 8)

    @Leidse Glibber; Ikke? Welnee, ik val meteen door de mand. Ik heb mijn koffers alvast klaargezet πŸ˜‰

  207. Jan zegt:

    DA END…. DA WERUKT..!!!!!!
    Krijgt mijn scrollende middelvinger eindelijk rust πŸ˜€

  208. Ik moet nog inpakken, maar is zo gebeurd hoor.
    Stapel lolly’s erin ( je weet nooit wie je tegenkomt) en wat kleren moet lukken. πŸ˜€

  209. Emmelinda zegt:

    @Jan; Whaahaa waarom staan oplossingen altijd onderaan he? Ghehehe πŸ˜› Ennuh…als je de log kwijt bent kundegij op Home klikken…tadaaaaa

    @Leidse Glibber; Ja klopt…ik probeer zo lang mogelijk te rekken. Wegens fijne hagelslag en lekkere pindakaas ghehehe. Heej ja *schrijft lolly’s en fiets op lijstje*

  210. Annemarie zegt:

    Help! Ik loop nu de hele dag op een lolly te zuigen… *grinnik*!
    Weltrusten voor strakkies!
    Liefs, Annemarie

  211. Emmelinda zegt:

    Hahaha lollyg! πŸ˜€ Ik wens jou ook een hele fijne nachtrust! Sweet dreams! Liefs van mij πŸ˜€

  212. Annemarie zegt:

    Tsja πŸ˜›
    Al ben ik voorlopig nog niet weg πŸ˜‰ Hihi πŸ˜€
    Ben jij trouwens al beter??

  213. Emmelinda zegt:

    Hihi het leven begint nu pas he? Toch ga ik er zo vandoor.
    Neuh het is nog steeds niet over. Ik bel morgen voor een afspraak want het is nu toch wel lang genoeg geweest πŸ˜‰ Zul je zien dat ie dan op vakantie is. Ik ben zelden en Γ‘sl ik bel issie op vakantie of op cursus ghehehe πŸ˜‰ Is jouw hoofdpijn wel verdwenen?

  214. Jan zegt:

    Dieue lèèste heb ik efkus nie begreepe..
    Maar zoals geze..wat zeg je…? Oplossingen onderaan?

    Tuste Emm
    Liefs

  215. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat wanneer je de log zoekt? De log die boven deze reacties zweeft bedoel ik ghehehe πŸ˜‰

    Slaap lekker Jan! Ik hoop dat je morgen een beetje (nou ja veel natuurlijk maar er zullen nu nog geen wonderen verricht worden denk ik? Niet meteen althans) fitter voelt?!
    Knufff

  216. Annemarie zegt:

    jaa mijn hoofdpijn is gelukkig weg! Nouja bijna! In elk geval leefbaar πŸ˜› En wat er nog is, heb ik aan mezelf te danken! Gewoon veel te laat slapen! vaak val ik in slaap voor de tv de laatste tijd.. Zegt genoeg niet? πŸ˜‰

  217. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Nou dat komt omdat de programmas gewoon slaapverwekkend zijn ghehehe πŸ˜‰ Neuh geintjuh…dat moet ook ergens van komen. Maar het is ook allemaal zo leuk he? Hihi Bij mezelf kan het daar niet van zijn. Althans…ik ga altijd laat naar bed. Ik weet waar het aan ligt. Ik had namelijk als eerste de griep te pakken maar toen kwamen de meiden ook nog eens en Marc en tsja dan schuift de mijne weer op he? Ghehehe. Gewoon verwaarlozing van een griep.

  218. Annemarie zegt:

    Whaha das niet handig!!! *grinnik*
    Ik heb de griep nog niet gehad.. Nouja ik vermoed dat mijn hoofdpijn daar trouwens wel van is gekomen!
    Jaa dat zou het kunnen zijn!!! πŸ˜›
    Maarre weltrusten πŸ™‚ en beterschap!

  219. Emmelinda zegt:

    Ja wie weet zit de griep wel vast? Kan best. Is niet te hopen natuurlijk maar het zou een verklaring kunnen zijn. Als je maar niet ziek wordt volgende week joh πŸ˜‰ πŸ˜•

    Dank je wel! Ik ga er vandoor! Slaap lekker! πŸ˜€

  220. Annemarie zegt:

    Nee dat kan niet! Wil wel al mijn gebakjes ophalen!!!!! 8)
    3 Verjaardagen volgende week *grinnik*

    Ow w8, dat bedoelde je natuurlijk niet! Ach hij komt me dan maar verzorgen 8) Maarre dan ben ik vast spontaan genezen, net zoals je dochter! *grinnik* We lijken ook allemaal op elkaar!!!
    Weltrusten!!!
    Liefs en knufff

  221. Jan zegt:

    Die log staat er toch al!!!
    Waarom zou ik dan op HOME moeten klikken
    Snap’mnie

  222. Fabs zegt:

    Slaap lekker Emmelinda!!! Tot logs! πŸ™‚ Liefsx!

  223. GekinblacK zegt:

    Wat een rare fietser.

  224. Pasula zegt:

    Hahaha en dat ’s ochtends vroeg!!! πŸ˜›

  225. Goedemorgen Emmelinda πŸ˜€

    Oeps en je hebt je niet eens verslikt in je eigen lolly πŸ˜›

    Fijne dag en dikke knuf Ylone xx πŸ˜€

  226. Marion zegt:

    seee cheeeese **smiled even** ja moet ffies oefenen. me kleren heb ik aan me haar doe ik op school wandt moet een helm op. mijn ketting van me fiets is gebroken en nu ga ik op de scooter, wat overgens veel beter is voor mijn rok omdat ie anders van achteren veel te snel slijt.
    dus alles staat in teken van mijn school foto.
    das de laatste van dit schooltje. als mee zit .
    dus moet ike r piek fin uit zien. ha hanu ga ik ff verder
    liefs en knuff marion

  227. Youke zegt:

    Doet me denken aan school. Ik at een lolly en de leraar vroeg als het stokje de ene kant op wijst dan snap je het en bij de andere kant niet?

  228. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ghehehe…inderdaad 3 gebakkies missen is wel een ramp. Maar als ie jou komt verplegen is griep niet eens zoooo vervelend. Alhoewel πŸ˜‰ Blijf maar lekker fit. Da’s veeeeel beter! Hahaha en ja die Stef…@$#$@ πŸ˜‰ Maar ze heeft vast nog wel wat tips ghehehe
    Knufff en liefs πŸ˜‰

    @Jan; Wasungrapje πŸ˜‰ Tegen de tijd dat je beneden aangekomen bent is de inhoud van de log misschien wel weer verdwenen πŸ˜‰

    @Fabs; Dank je wel πŸ˜€ Heppie ook lekker geslapen? Dikke knuffff

    @GekinBlack; Ja, zonder lolly fietsen…is toch raar? Ghehehe πŸ˜‰

    @Pasula; Grinnik…

    @Rhodosfriends; Goeiemorgen πŸ˜€ Neuh, da’s zonde he? Hahaha. Mag geen eten verspillen, vooral geen lekkere lolly’s πŸ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

    @Marion;Hihi groot gelijk meis. Niet vergeten te lachen he? Alhoewel…je hebt genoeg geoefend, dat moet vast goed gaan! Geen sesambroodjes eten of maanzaadbolletjes he? πŸ˜‰ Sukses vandaag he? Laat ze maar een poepie ruiken (niet te hard knetteren dan hoor, dan stoor je de anderen ghehehe) ennuh…ik duim!
    Liefs en een dikke knufff

    @Youke; Hahaha die had er tenminste wel over nagedacht ghehehe πŸ˜‰

  229. Geertje zegt:

    Zo kreeg ik eens de opmerking toen ik iemand een pen vroeg:”ik heb er alleen maar een, met een vreemde inkt!”
    Snapte er niks van; kreeg geeneens een pen πŸ˜•

    Okee, ik was pas 17 πŸ˜‰ en toen nog zeer onschuldig *ahum*

  230. Monique zegt:

    hahahaha.. Dat zeggen ze tegen mij nou nooit! whahaha… Raar plaatsje woon je hoor! Ik zal het morgen ook eens testen met een lollie in m’n mond naar buiten πŸ˜‰ Kijk wat ik toe geroepen krijg 8) 8)

    Dikke knufffff

  231. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Iehhhh! (uitroep van afschuw) Dat vind ik ook wel een hele vieze! Vroeg je om een BIC-pen en verstond ie het verkeerd? πŸ˜› πŸ˜‰

    @Monique; Ja allemaal gefrustreerde peopletjes hiero ghehehe. *geeft Monique een testlolly* Ben benieuwd hoe ze bij jullie reageren πŸ˜‰

    Knikke duffff πŸ˜€

  232. Siep zegt:

    t schijnt dat mannen vleeslollies hebben waar ze zeer zuinig op zijn en daarom goed verstoppen
    misschien bedoelde hij die

    (ik zie ineens taferelen voor me van ene emmelinda die bij de slager vraagt of ie ook vleeslollies heeft)
    hahahhahhahhhaah

  233. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…ja heeee sinds ik de slager gevraagd heb oftie varkenspootjes heeft waag ik me daar niet meer aan πŸ˜›

  234. Nicky zegt:

    *rolt van de stoel van het lachen*
    Wat had ik je gezicht graag willen zien! Zeker je lolly verloren omdat je mond open viel? πŸ˜€ πŸ˜€

  235. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja jammer dat er geen foto van beschikbaar is he? Maareh…ik ben zuinig op mijn lolly’s. Ook in rare situaties ghehehe 8)

  236. marion v zegt:

    klik hier voor je lolie
    gehehehe lollie verloren emmelinda??? πŸ˜›

  237. Emmelinda zegt:

    Jaaaa die was nΓ³g mooier geweest bovenaan mijn log. Deze sla ik op en peuter de achtergrond er een keer vanaf. Vind ik mooi πŸ˜€ Thanks, ik ben dol op smileys πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

