En klikken maar weer, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op En klikken maar weer, ghehehe

  1. GekinblacK zegt:

    Oooh daar aan (doet vunzige gedachten maar gauw weg) ๐Ÿ˜ฎ

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa valt tegen he? Ghehehe ๐Ÿ˜›

  3. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Wat leren we toch veel van jou hรฉ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ En een mens is nooit oud om te leren ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Nog bedankt wat je gisterenavond heb genoteerd op mijn log.Ik wens jullie een fijn weekend.Liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜‰

  4. Youke zegt:

    hihi hij is leuk! Een fijn weekend! (nee geen week-eend ๐Ÿ˜‰ )

  5. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Moet dat dan niet 3 kontjes hoog zijn? ๐Ÿ˜‰

  6. Mogge Emm, eendeloos leuk!
    Fijne dag, liefs Jan, Mariรซlle en Rona

  7. Gonny zegt:

    Hahaahha….is weer leuk…..fijn weekend… ๐Ÿ˜‰

  8. MIEP! zegt:

    Euhm euhm euhm…
    Vunzige eend dus!

  9. colinda zegt:

    Goedenmorgen,…

    Hahahahahaha,….Maar goed dat bij echte eenden niet gebeurd zeg ,…zou er erg raar uitzien ,….wat denk jij,..

    Fijn weekend en een Dikke Knuff,… ๐Ÿ˜€

  10. --Natazz-- zegt:

    ๐Ÿ˜• Je kan ook zeggen dat je niet goed voor je dieren zorgt. ๐Ÿ˜›

  11. Pasula zegt:

    Eigenlijk heb ik me nooit zo beziggehouden met vruchtbare eenden… ๐Ÿ˜›

  12. Lette zegt:

    Waar je ze toch elke keer vandaan haalt?
    Valt weer onder de categorie erg leuk!

  13. remco zegt:

    nee hoor een vruchtbare eend gaat op zn rug liggen ๐Ÿ˜›

  14. Annemarie zegt:

    Ehhh, juist ja ๐Ÿ˜€ Hij is wel weer melig! maarre niet goed voor de gedachten *grinnik* 8)
    Fijne dag!
    Liefs, Annemarie

  15. Ohhhhhhhh dat wordt oppassen ๐Ÿ˜› dadelijk is de hele tuin vol met stekkuikentjes ๐Ÿ˜‰

    Fijn weekend liefs Ylone xx ๐Ÿ˜€

  16. Marion zegt:

    hahha hij is loliog zoals gewoon lijk
    maar is goed te horen dat me kleuren bevallen
    en dat jeje thuis voelt. ik was zwart paars zoo zat ik den k winter is voor bij (nou ja kijkt naar buiten en denk bijna voor bij) en lente is begonnen
    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜› 8)
    en ik ben helemaal weg van oranje. dusss ๐Ÿ˜›

  17. hoi hoi
    hier mmjb we komen je een hele fijne zaterdag toewensen en hopen dat je veel zon mag ontvangen vandaag hihiih heel veel liefs…

    *kadootje *

  18. epie zegt:

    zo lust ik er wel nog een
    pekingeend dan

  19. Liesbeth zegt:

    Hihihi. Tis dus toch lente geworden!

  20. Emmelinda zegt:

    @Bianca;Goeiemorgen! Ja hihi…leren terwijl je logt. Hadden ze vroeger moeten uitvinden joh…was ik nu vast professor geworden :p hahaha
    Jaaaa hihi ik had er mooi aan gedacht he? *klopt zichzelf op de borst* Gefeliciteerd meissie! Ik wens jullie een heeeeeele fijne dag! Geniet er maar lekker van. vooral vanavond! Fijn weekend. Een hele dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Youke;Hahah wat geinig…ik had er helemaal niet aan gedacht dat er ook reakties te maken zijn met eend er in hahaha…wat een verrassing ๐Ÿ˜€ Jij ook een fijn weekend! ๐Ÿ˜‰

    @Leejo;Goeiemiddag Leejo ๐Ÿ˜€
    Nou inderdaad! Dit is maar magertjes he? Ghehehe
    Fijne zaterdag ๐Ÿ˜€

    @Mariรซlle;Haaai Mariรซlle, een hele goeie middag ๐Ÿ˜€
    Hahaha da’s ook een leuke! Ik wens jullie natuurlijk รณรณk een hele fijne dag! Veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Gonny;Grinnik…thanks…lekker melig he? Ghehehe. Ik wens jullie ook een heeeeeel fijn weekend! ๐Ÿ˜€

    @MIEP!;Ja ongelooflijk he? Let je ff niet op ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

    @Colinda;Goeiemiddag ๐Ÿ˜€ Hahaha nou dat zeg je wel maar misschien waren de vrouwtjes dan ook een stuk mooier van kleur met een bos rozen op hun rug ofzo hahaha ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een heeeeel fijn weekend! Superdikke knufff!

    @Natazz;Jaaa heeee…nou aai ik hem regelmatig met mijn voet is het nรณg niet goed. En nou heb ik hem al bespaard dat ie opgehokt moest worden ๐Ÿ˜›

    @Pasula;Hahaha toch jammer…je ziet dat het een natuurlijk proces is ๐Ÿ˜› hahaha

    @Lette;Hihi dank je wel. Deze staat bij ons in de tuin. Mijn oog viel op die eend *plok* en toen dacht ik dat ie wel vruchtbaar is. Tsja toen ging mijn fantasie er weer mee vandoor ๐Ÿ˜‰ Ghehehe.

    @Remco;*giechelt* Ohhhhh dan groeien die plantjes op zijn buik? Dan hebben we hier een raar exemplaar ๐Ÿ˜›

    @Annemarie;Hahaha of juist weer wel…ik zag het vandeweek in de tuin en moest er zo om lachen. Maf he? Ghehehe
    Ik wens je een hele fijne dag, op dit moment lig je vast te dobberen in het water ๐Ÿ˜‰ Sukses dus ๐Ÿ˜€ Liefs ๐Ÿ˜€

    @Rhodosfriends;Hahaha ik zie het al helemaal voor me! Jammer dat dit nogal houterige typjes zijn anders was dat vast een leuk gezicht om te zien ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knuffff ๐Ÿ˜€

    @Marion;Grinnik…thanks ๐Ÿ˜€ Waar zo’n voetenveegding al niet goed voor is he? ๐Ÿ˜€
    Jaaaaa heerlijk, die oranje tinten! Heb je dat zelf ook dat je je er vrolijker bij voelt? Ik heb wel eens zitten denken om de kleuren van mijn log te veranderen maar ik word hier zo vrolijk van (nou ja, dat ben ik over het algemeen ook ghehehe) dat ik het maar zo laat hahaha ๐Ÿ˜‰

    @mmjb;Ooooh wat een lieve bloemetjes! Dank je wel. Laat het de eend maar niet zien…wordt ie vast jaloers ๐Ÿ˜›
    Ik wens jullie ook een heel fijn weekend! Liefs!

    @epie;Sssst, oppassen met zulke uitspraken. Straks verandert die naam ook ineens, net zoals de negerzoen ๐Ÿ˜‰

    @Liesbeth;Hahaha jaaaa eindelijk ๐Ÿ˜€

  21. Marion zegt:

    haha ja dat kan natuurlijk ook heb nu ook een kopfoto maar vidnn nog niet helemaal af ik krijg nog een plaatje daar zitik nu op te wachten ๐Ÿ˜• maar dan is ie helemaal af dus ik moet ff gedult hebben
    knuffel
    marion

  22. Emmelinda zegt:

    Dan kom ik zo eens even kijken naar je kopfoto ๐Ÿ˜‰ Eerst even kijken wat er nog voor een reacties gekomen zijn en dan kom ik er aan ๐Ÿ˜€
    Knuffff

  23. Marion zegt:

    haha is goed hoor maar niet te veel verwachten wandt er kom t nog een plaatje op maar was de lege plek zo zat (ja naa 1 dag al)

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi ja daar kan ik me iets bij voorstellen. Soms mis je gewoon net dat kleine beetje. Maar dat komt dan vast goed ๐Ÿ˜‰ Wanneer krijg je dat plaatje of weet je dat niet?

  25. Marion zegt:

    ik hoop vandaag nog anders morgen
    is hele mooi plaatjes verklap nog niet dat het een bloem is ๐Ÿ˜‰

  26. Gonny zegt:

    Ha ook weer parraat??

  27. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hahaha het is maar goed dat je het niet verklapt. Zo blijft het lekker nog een verrassing ๐Ÿ˜› hahaha. Ik hoop dat je het snel krijgt, dan is je log helemaal naar je zin ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Hihi ja ikke wel…er is toch niks op tv ๐Ÿ˜› whoeehaaa geintjuhhh

  28. Gonny zegt:

    ik ga zo naar de markt…met Mel….pff.word weer zwaar..hahahaha…alle kledingkramen moeten we dan hebben.

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi dan zie ik je zo misschien wel. Ik ga zo ff met Marc naar Appie Happie ๐Ÿ˜‰ Gaan we naar de tassenkraam? ๐Ÿ˜› Als je nog puf hebt? Hahaha

  30. Marion zegt:

    jep maar ga nu ff me kamers (2 helaas) op ruimen en taarten bakken 4 maarliefs
    groetjes en dikke knufff marion

  31. Emmelinda zegt:

    4 taarten? Geef me je adres eens…die wil ik wel helpen opeten hoor :p hahaha ๐Ÿ˜‰ Geintjuhhhhh
    Ik ga er ook zo vandoor! Veel suk6 met taarten bakken he? En met opruimen natuurlijk, da’s minder ๐Ÿ˜‰
    Dikke knufff en veel groetjes ๐Ÿ˜€

  32. Marion zegt:

    ik vind opruimen wel leuk hoor maar this zoveel ik heb steeds alles op geschoven, en uhm die taarten moet er nog eentje bij ๐Ÿ˜• maar ach zelf gemaakte taart is het lekkerst dat heb ik er wel voor over
    nu ga ik echt knuffel marion

  33. Emmelinda zegt:

    Jaaaa dat IS ook heerlijk! Daar kan geen andere taart tegenop! Veel plezier met oppeuzelen dan he? Hihi.
    Dan mag je hier ook eens komen opruimen ghehehe. Geintjuhhhh ๐Ÿ˜‰
    Knufffffff

  34. B.O.B zegt:

    Haa Emmelinda, ja je hebt eigenlijk wel gelijk, waarom niet van alles?
    Leuk die egel, is dat nep od echt?

  35. B.O.B zegt:

    hihihih, ik ben ook gek, ik bedoel natuurlijk eend. *nee, jij niet maar het plaatje ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  36. tycho's mama zegt:

    Die eend moet opgehokt worden!!! Je hebt er gewoon eendtje met de vogelgriep in de tuin staan!! Bel 112!! Doe iets…………………………………………………………….

  37. Belinda zegt:

    Volgens mij is het een van de laatste oplevingen van je vruchtbare eend!
    ๐Ÿ˜€
    Dacht nog ff dat het een stekelvarken was!
    ๐Ÿ˜‰

  38. remco zegt:

    @Emmelinda waarom verbaasd me dat niet dat uitgerekent jij weer een vreemd exemplaar hebt ๐Ÿ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    @B.O.B.; Hahaha egel, eend…begint allebei met een e. Verwareend ook allemaal ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Maareh…ja is toch zo? Zo kun je tenminste alles laten zien waar je je mee bezig houdt. Geeft je ook wat ruimte wanneer je geen inspi hebt om een verhaal te schrijven. Dan heb je toch iets om te plaatsen ๐Ÿ˜‰

    @Tycho’s mama; Grinnik…maak je niet ongerust. Ik behandel hem gewoon als voetveeg ๐Ÿ˜› Dat komt allemaal wel goed ghehehe

    @Belinda;Ja grinnik…want aan zijn haardos te zien is het spoedig afgelopen. Dat IS al dood ghehehe.

    @Remco; Hahaha ik verwonder me er niet eens over. Ik vind het al zo normaal dat hier allemaal vreemde dingen gebeuren dat ik er amper nog van opkijk hahaha ๐Ÿ˜‰

  40. Emmaly zegt:

    Hai emm

    Jij ook een fijn weekend ..ga je nog wat leuks doen?…we moesten nog even afwachten of het morgen door zou gaan en dat gaat het dus niet ๐Ÿ˜• …dat word morgen de hele dag hangen ๐Ÿ˜€

    Liefs emmaly

  41. Emmelinda zegt:

    Oooh Emm…waarom niet? En je had je er nog wel zo op verheugd? Vanwege het weer? Oh balen zeg! Is er niks anders leuks te doen? Iets overdekts? De huishoudbeurs?

    Dikke knuffff

  42. Emmaly zegt:

    Nou we zou den morgen eigenlijk naar een grote boot gaan kijken met allemaal militare vliegtuigen erop ..dat wou ik is van dichtbij meemaken haha maar eerst werd er gezegt dat je op de boot mocht en nu weer niet omdat ze bang zijn voor aanslagen….huishoudbeurs daar ben ik nog nooit geweest weet je dat..lijkt me zo leuk om is te kijken..maar dan mag ik marco eerst wel is hersensspoelen dat hij dat ook leuk vind haha..maar ik vermaak me wel ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Dat was vorig jaar ook he? Dat ze wegens aanslagen gewaarschuwd hadden. Wat erg zeg. Wat een wereld is het toch. Bahbah. Leek me inderdaad heel mooi om dat eens van dichtbij te bekijken! Was dat vorig jaar niet met de Hiswa dat ze zo bang waren? Ik weet het niet meer. Hihi ja wie weet krijg je Marco zo ver. Vertel hem dat er ook barretjes zijn waar je iets kunt drinken…misschien heeft ie daar wel zin in? ๐Ÿ˜‰

  44. Emmaly zegt:

    nou we zijn toen weleens naar zo boot wezen kijken …die was echt heel groot en mocht je niet op..dus dat vind ik niet leuk..maar heb geen idee die van vorig jaar welke dat was..maar deze is een spaanse vliegdekschip….nou ik kan het wel zeggen van het barretje maar marco drinkt geen alcohol dus schiet er nog niks mee op haha

  45. Emmelinda zegt:

    Oh hihi heel verstandig van Marco maar ze hebben er vast wel ranja met een rietje ofsow ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Is prachtig zulke schepen he? Maar inderdaad…je moet er wel opkunnen anders heb je nog geen idee hoe zoiets in elkaar zit. Mocht je er nu wel op eigenlijk? Goh wat ongelooflijk zonde dat het niet doorgaat. Idiote terroristen ook met hun flauwe streken! Tsssk!

  46. Emmaly zegt:

    haha ranja..zie je hem al ziten daar zo met een rietje ikku niet ๐Ÿ˜€ …Ja een paar dagen geleden werd er gezegt dat tie open was voor de mensen..en gisteren weer besloten van niet..komt inderdaad allemaal door die mafkezen..maar ja wie weet ooit dat het wel mag

  47. rietepietz zegt:

    Zit ik hier helemaal trots te wezen * steekt borst zรณver vooruit dat er bijna deuk(jes) in het beeldscherm zitten* omdat ik zรฉker weet dat het om een mandarijn eend gaat ……….zit ik er helemaal naast .Is maar goed ook natuurlijk want een caktus kun je beter nรกรกst dan รณp zitten ! ( Nee nog niet gedronken kan ook best zonder drank onzin schrijven ! ) fijn weekend en knuffel van Riet

  48. Marion zegt:

    klaar met taarten bakken, en tja… mekamer moet nog maar ff een uurtje wachten hi hi…
    me neefje gata er met de strijkijzer vandoor…
    daar gaat tante marion ff achter aan
    ๐Ÿ˜›

  49. Sjoukje zegt:

    Weer wat geleerd, zal er eens op letten. ๐Ÿ˜‰
    Ik heb ook nog Mail voor jullie.
    Groetjes

  50. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Hahaha neuh…daarom vond ik dat wel grappig om te zeggen ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Ik vind het echt schandalig maar goed, je doet er helaas niet veel aan. Hopen dat er ooit een mogelijkheid is om toch zo’n schip open te gooien ๐Ÿ˜‰

    @Rietepietz; Hahaha deukjes in het beeldscherm? Als je m’n eend maar niet beschadigt! Dat is een beschermde eendensoort. Te verkrijgen bij Blokker. Vogelgriepvrij. Daar kan zo’n mandarijneend niet aan tippen. Ook al heeft die zulke mooie kleuren dat het net een nepeend lijkt ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Hahaha al is het wel een doe-het-zelf-vorm van acupunctuur. Is ook iets voor te zeggen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou รณรณk een heel fijn weekend! Veel plezier! Dikke knuffff

    @Marion; Haaa kan ik komen proeven? ๐Ÿ˜‰ Wat zal jullie huis lekker ruiken zeg! Hoe is het inmiddels met je kamer? Heb je je bed al teruggevonden? Ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Je neefje met de strijkijzer er vandoor? Laat hem hier eens langskomen? Heb ik een goeie smoes om volgende week niet te hoeven strijken ๐Ÿ˜›

    @Sjoukje; Hihi ja doe maar. Wie weet wat je nog allemaal tegenkomt? ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel voor je mail. Prachtige mail overigens!
    Jij ook een hรฉรฉl fijn weekend! Dikke knuffff

  51. Annemarie zegt:

    Zullen we t over het zwemmen niet hebben vandaag? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜› In elk geval. Ik ben door me enkel gegaan.. Dus echt lekker was t vandaag niet ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•
    Fijne avond!

  52. Emmelinda zegt:

    Oeps…door je enkel? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen? Ai dat is bijzonder pijnlijk! Sjielug! *geeft snoepje tegen de pijn*
    Ik wens jou ook een hele fijne avond, ondanks je enkel!

  53. Annemarie zegt:

    Ik ging me kleren aantrekken om ff de stad in te gaan en toen ineens baf ๐Ÿ˜›
    Tsja, we wachten wel af ๐Ÿ˜‰ Ga zo ff met pootje hoog en ff wat kouds erop en dan vanaaf toch maar ff uit, ff proberen! We zien wel ๐Ÿ˜‰

  54. Emmelinda zegt:

    Echt een doorzetter he? Maareh is het toch nog goedgekomen met het zwemmen dan? Heb je zo’n coldpack? Is altijd lekker!

  55. jacqueline zegt:

    Ben benieuwd wat dat voor jongen gaat geven ๐Ÿ˜€

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik…vast wel hele fleurige en lekkerruikende jonge??? hihi

  57. Annemarie zegt:

    Nouja die 1e afstand ging al niet lekker, denk toch die zware trainingen van deze week 8) En dus de tweede tsja.. Geen kracht in me ene voet en t wou gewoon niet!
    ja we hebben hier wel ergens zo’n coldpack ๐Ÿ˜€

    Ach een slechte wedstrijd kan voorkomen *grinnik* Ik weet dat ik het nog wel kan 8)

  58. Emmelinda zegt:

    Gelukkig maar dat deze wedstrijd niet vorige week was. Toen liep het allemaal zo gesmeerd! Maar goed, je weet zelf heel goed waartoe je in staat bent. Als je enkel weer beter is kun je ze weer een poeppie laten ruiken (wel uien eten van te voren dan he :P)

  59. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€
    jaa idd! Ach komt wel goed, ben het wel gewend, gebeurd eigenlijk met regelmaat, maar nu al een tijdje niet meer..
    En dan baal je toch! ๐Ÿ˜•
    Maar goed, ik ga douchen en dan es ff wat eten maken!
    Fijne avond!
    Liefs en knufff

  60. Emmelinda zegt:

    Zeker baal je dan toch. Vooral als het een tijd geleden was. Dan denk je dat je er vanaf bent en dan is het er weer.
    Ik ga ook zo de pizza’s opwarmen. Mjammiejammie….
    Eet smakelijk voor strakkies! Dikke knufff en veel liefs. Als ik je voor die tijd niet meer spreek; veel plezier met uitgaan he? ๐Ÿ˜‰ Fijne avond!

  61. Annemarie zegt:

    Jaa idd!
    Maarre mag dat snoepje ook een lolly zijn? 8) *grinnik*

    Ik ben vanaaf nog wel online hoor ๐Ÿ˜› Heb afgesproken met mijn oostenrijkboy ๐Ÿ˜€

  62. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wil je aan de mijne likken? ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ *grinnikt mee*

    Oh hahaha dan ben je vast vroeg terug? Ghehehe

    Zo nou ga ik echt pizza’s opwarmen…mjammiejammie ๐Ÿ˜€
    Doeiiii ennuh…veel plezier met je oostenrijkboy. Ik zal het in het vervolg afkorten en hem O.B. noemen ๐Ÿ˜› whaahaa 8)

  63. Annemarie zegt:

    Ok is goed. Je mag hem trouwens ook wel gewoon Daan noemen *grinnik*

    Nee ik ga pas om half 12 weg ๐Ÿ˜‰
    Eet smakelijk! Ik ga mijn eten ook in de magnetron gooien ๐Ÿ˜€

  64. Emmelinda zegt:

    Oh hij heeft ook nog een voornaam???? Wat handig :p ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ Ghehehe.

    Ah oke…dan zie ik je waarschijnlijk nog wel ergens. Eet smakelijk voor zo meteen! Doeiiiiiiii

  65. Annemarie zegt:

    Jaa toch wel! T is niet zijn hele naam maar een afkorting *grinnik* 8)

  66. leonie zegt:

    Haaaahiiii…leuke Emmelinda…maak je die zelf? Daar ben jij nou weer goed in he….super leuk! Doei… ๐Ÿ˜› Leonie ๐Ÿ˜‰

  67. Marion zegt:

    hij i s 1 kan wel strijken maar als er gaten in zitten niet zeuren dan hรฉ?? ๐Ÿ˜‰
    haha lol
    welke taart wil je : appeltaart, monsoe, aardbeien kwark, chocolade taart, aardbeien vlaai , kruidecake of als laatst boterkoek.
    jaja me ma en ik zijn aan de slag geweest

  68. Rianne zegt:

    Whahaha…….een stekje…..ik heb ook een dirty mind moet ik bekennen….ik dacht aan heel iets anders. 8)

    (Bedankt voor je lieve reaktie!)

  69. Marion zegt:

    slagroom slagroomslagroom slagroom ik wil slagroooooom ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›
    ik ga schilderen
    liefs en dikke k nufff marion

  70. Yvonne zegt:

    Whahahaha!
    Wordt het een struik?

  71. Geertje zegt:

    Hhahahahaaaa ๐Ÿ˜›
    Jok os leuk Emmelinda!
    Al dacht ik eerst heel wat anders 8)
    Fijne avond! ๐Ÿ˜›
    Liefs en ee dikke knufff ๐Ÿ˜€

  72. nieta zegt:

    He,prettige avond en zondag!! Kus! ๐Ÿ˜€

    En hij is weer leuk.Elke dag weer een verrassing wat je hier voorgeschoteld krijgt!!

  73. Dinie zegt:

    Wat een groene vingers, dat je zelfs een eend kunt bevruchten ๐Ÿ˜‰ 8)

  74. Ik zag het gelijk daar had je geen uitleg bij hoeven geven hoor ๐Ÿ˜€

  75. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Och ja, alstie maar luistert wanneer je hem roept ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Leonie;Yep, helemaal zelf gemaakt. Nou ja het stekje niet dan ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel ๐Ÿ˜€ Doeiiiii, knuffff ๐Ÿ˜€

    @Marion;Neuh ik zal niet zeuren. Daarbij weet je maar nooit of het ineens mode wordt. Willen ze allemaal je neefje lenen ghehehe ๐Ÿ˜‰
    Hmmmz dat is ff moeilijk kiezen. Het klinkt allemaal zo heerlijk! Ehm…appeltaart? Lekkerlekker ๐Ÿ˜€
    Ennuh slagroom zie ik ook wel zitten. Ga je daar mee schilderen? Ghehehe ๐Ÿ˜› Knufffff

    @Rianne;Ghehehe zo hoort dat ook ๐Ÿ˜‰ Ik had er al zo’n voorpret om hahaha.
    Niks te danken meissie, graag gedaan!

    @Yvonne;Ik denk een vingerplant ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @Geertje;Hoe is het mogelijk 8)??? *grinnikt*
    Maareh…thanks! Welterusten voor nu en voor straks een fijne zondag! Dikke knufffff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @nieta;Hihi dank je wel ๐Ÿ˜€ Ik heb voor vandaag weer iets anders uit de hoed getoverd. Eens kijken hoe die overkomt ๐Ÿ˜‰ Fijne zondag! Welterusten voor nu ๐Ÿ˜€ Knuffffff

    @Dinie; Whaahaa ja knap he? Al kun je in dit geval beter spreken over groene voeten hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Leidse Glibber;Ja dom van mij. Ik had kunnen weten dat jullie allaaaaaaaaaaaang voorgelicht waren ๐Ÿ˜‰ Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  76. Marion zegt:

    nou ik heb al geschilderd gisteren en toen daarna had ik geen puf mee romme te douche dus dta jheb ik net gedaan en maar gelijk me bed verschoont met al die slagroom. getver ๐Ÿ˜› was wel heel erg leuk.
    ik heb er ook een log over geschreven + ik heb me plaatje voor mijn kopfoto.
    jeeeeh ๐Ÿ˜€

  77. Marion zegt:

    haha o ja en niemand mag mijn neefje lenen zonder dat ik dara toezicht op heb als tante *steekt trotst haar borstkast vooruit*

  78. Emmelinda zegt:

    Ik kom strakkies bij je kijken. Eerst even iets anders doen en dan ben ik van de partij. Ik ben wel nieuwsgierig hoor ๐Ÿ˜€

  79. Emmelinda zegt:

    Hahaha pas op je rug hoor :p ghehehe

  80. Marion zegt:

    ha ha is goed hoor
    en ach mijn rug haha das niet meer te reddenben je net te laat voor. haha

  81. Emmelinda zegt:

    Hebikweer…haal ik mijn dokterskoffer uit, ben ik weer te laat…pffff 8) ๐Ÿ˜‰

  82. Marion zegt:

    tjaa. kan dr ook niets aan doen maar je mag alsnog komen hoor met je dokterskoffertje. kan nog wel wat hulpen verpleging gebruiken

  83. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou ik weet niet of je op mijn gestuntel zit te wachten *grijnst met jodiumflesje in handen*

  84. Marion zegt:

    nou alles beter dan niets ๐Ÿ˜›

  85. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat zeg je nou ๐Ÿ˜‰ Wacht maar als ik klaar ben ghehehe

  86. Marion zegt:

    ja daar wacht ik nu al een hele tijd op joh… kom dan…
    ๐Ÿ˜‰

  87. Emmelinda zegt:

    Hahaha klop jij de slagroom nou maar alvast ghehehe ๐Ÿ˜‰

  88. Marion zegt:

    hij is klaar kom je dan nog??? ๐Ÿ˜‰

  89. Emmelinda zegt:

    Even Gonny roepen hahaha ๐Ÿ˜‰

  90. Marion zegt:

    okeee is goed kwart over vijf bij mij oke?

  91. Emmelinda zegt:

    Oeps…te laat. Sollie ๐Ÿ˜‰

  92. Marion zegt:

    ja hallooow ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  93. Marion zegt:

    snif snif snif snif wewheehehe ๐Ÿ˜ฆ

  94. Emmelinda zegt:

    *aait Marion over haar bolleke*

  95. Marion zegt:

    niet doeen me haar!!!!! en het pluist al zo erg

  96. Emmelinda zegt:

    *laat direct effect cremepjes zien*

  97. femke zegt:

    aah..ok ๐Ÿ˜›

  98. Emmelinda zegt:

    Hihi ๐Ÿ˜‰ *grinnikt*

  99. Marion zegt:

    kom je dn wel langs om me haar weer in model te brengen????
    **kruipt even over de grond ;)**

  100. Emmelinda zegt:

    Hahaha doe je de mollen die je tegenkomt de groetjes? ๐Ÿ˜€

  101. Marion zegt:

    ha ha ja ze zeiden nog waar blijf emmelinda, tjha toen he ik maar gezegd dat je niet van slagroom hield en dat je erg bang was bang voor de rottweiler die we hebben ๐Ÿ˜›
    ik lach ff dubbel van het laggen ๐Ÿ˜‰ vandar dus kruip even over de grond

  102. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is maar goed dat ik niet ben geweest…had ik al die slagroom voor de ogen van jullie gasten weg zitten slurpen hahaha ๐Ÿ˜‰

  103. Marion v zegt:

    ha ha hadden ze niet erg gevonden hoor , ze doen net al sik an de ‘lijn’ ha ha slagroom nog over.
    kom je nog???

  104. Nicky zegt:

    Grinnik! Leerzaam weblogje heb je! Weer wat geleerd… ๐Ÿ˜€

  105. Emmelinda zegt:

    @Marion V; Hebben jullie nou een slagroomoverschot? En is iedereen aan de lijn? Net jullie je suf gebakken hebben aan lekkere taarten? Dat is toch ook wat! Pfff

    @Nicky; *giechelt* Ja zo zijn we nooit te oud om te leren he? Ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

