watliegjemenou?

Gisteren was ik er ingestonken. Met beide voeten. En ook weer niet. Ik had een vaag vermoeden maar wist niet waarom. Het gevoel weet je wel. Ergens heb ik me gewoon laten besodemieteren.

Steffie vertelde tijdens de lunchpauze namelijk dat ze die ochtend op school had overgegeven. Ik schrok. “Niet weer he” kon ik nog net inslikken. Kan dat kind natuurlijk ook niks aan doen wanneer de griep blijft etteren. Maar ze wilde wel naar school. Ik vond het eerst vreemd, als je ziek bent wil je zo snel mogelijk naar bed. Toch? Ze hadden die middag een presentatie op school dus ergens begreep ik het ook wel. Er was zoveel aan vooraf gegaan dat ze er natuurlijk bij wilde zijn. Logisch. *knikt begrijpend*

Om kwart voor drie ging de telefoon. Stef had nog twee keer overgegeven. Ik sprong op de fiets om die arme schat op te pikken. *legt verpleegstersschort al klaar*
Thuis zei ik tegen haar dat ze nou geen lievelingsnootjes kreeg omdat ze anders moest spugen. Haar reaktie was zo vreemd dat ik begon te twijfelen. Oh en ik voelde me zo rot. Stel dat ze echt ziek was…geloofde ik haar gewoon niet! Wat een moeder! Maar waarom at ze tussen de middag dan zoveel vette saucijzenbroodjes? Ik gaf haar een bak nootjes om te testen. Die ging helemaal leeg. En de bak die klaar stond voor Mies, toen ik even de kamer uit was, voor de helft. Denkt ze zeker dat ik gek ben ofzo. (hou eens op met knikken ja?? Ghehehe). En slapen? Ho maar.

Met Marc zat ik er later over te praten. Ik vertelde dat ik het zo vaag vond en dat ik voelde dat er iets niet helemaal in de haak was. Hierop besloot Marc haar eens aan de tand te voelen. *wiebel wiebel* Met een list probeerde ie het antwoord te ontfutselen. Onder druk. Oh wat vond ik dat moeilijk. Dat koppie! Stel dat ze echt ziek was…dan wist ze dat wij haar niet eens geloofden! *voelt moederhart breken* Maar ze gaf toe…ze had inderdaad gelogen. *lijmt moederhart weer aan elkaar* Ze was helemaal niet ziek en overgegeven had ze al helemaal niet! Blijkbaar was dat weekje van laatst zo goed bevallen dat het met spoed om een herhaling van het arrangement vroeg! *onderdrukt wurgneiging*

Ook al had ik een zwaar vermoeden ( ongeveer 32 kilo, ghehehe) toch viel het even zwaar. Had ze me zo maar even besodemieterd. Terwijl ik het zielig vond dat zij haast voor leugenaar uitgemaakt werd terwijl ze het nog was óók! Vandaag blijft ze thuis. Zoals ze graag had. Maar denk niet dat het een feestje wordt. *wrijft in handen en lacht gemeen* Maandag zal ze dolgraag weer naar school gaan! Wat ik je brom! *bromt*
Want gemene doortrapte leugens zoals deze…

Daar word IK nou eens ziek van!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op watliegjemenou?

  1. Mariëlle zegt:

    Mogge Emm, en natuurlijk heeft Stef al de badkamer schoon gemaakt ,boodschappen gedaan, de vuilniszakken buiten gezet, jou een ontbijt op bed gebracht, de poes eten gegeven, Mies uitgezwaaid *moet ik nu ophouden?8 😉
    Fijne dag, liefs Mariëlle

  2. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen meissie,

    *schaam* Nee ze slaapt nog (ivm welverdiende rust van mij vanwege ochtendruzies met Mies). Maar als ze zo meteen uit haar slaap is zal ik eens laten zien in welke boze droom ze beland is 😛
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff

  3. Mariëlle zegt:

    Emm, opletten want dan komt ze zo in The Wizzard off Ozz terecht *en jullie poes (ben even de naam kwijt) is dan toto. En dan gaat Stef je helemaal weg toveren.
    pees; nou blijft Jan een keertje lang op (na twaalven), ben jij er niet.
    Doeeeeeiiiiiiii

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha gelukkig kent ze dat sprookje (nog) niet. Ik hou wel van Toto. Maar dan die band van “Africa” ghehehe 😀
    Ik zou wel eens weten waar Stef me dan naar toe zou toveren. Misschien hebbenz e daar wel limonadefonteinen en snoepbergen. Eens kijken hoe lang ik daar dan alleen zit 😛 ghehehe 😉
    Grinnik…vanaf volgende week ben ik er snachts gewoon weer zoals vanouds. Dat vroeg naar bed gaan helpt, zoals ik al dacht, geen bal. Ik lig midden in de nacht klaarwakker. Dus afgelopen daarmee ghehehe.
    Doeiiiiiii

  5. quidam zegt:

    ach, eenbeetje schoolziek. deden wij dat vroeger ook wel eens niet 😉 ik kan daar wel om lachen, ze voelt de lentekriebels 😀

  6. leejo zegt:

    Doe je niet te streng mams,ze zijn zo sjielug op die leeftijd 😉
    Fijne dag Emm
    Hier is trouwens het tft scherm van de grote comp gaan hemelen 😕

  7. Emmelinda zegt:

    @Quidam; Ja dat klopt wel. Maar ze heeft al lang genoeg binnen gezeten. Vanwege echte griep én een paar spijbeldagen. Ze moet niet aan de gang blijven. Daarbij loog ze echt. Ik snap dat het kindereigen is maar het voelde nou even niet zo leuk snappie? 😉 Ah en eerlijk is eerlijk, ik heb het haar al meteen vergeven…maf kind dat ze ook is. Anders had ik haar meteen wel naar school gestuurd 😉

    @Leejo; Hahaha maak je geen zorgen. Ze ligt hier tv te kijken. Ssst niet tegen paps zeggen he? 😉
    O jeetje, dat is echt vet balen. Was het al een oude? Zit er nog garantie op? Wat is dat trouwens met die beeldschermen. Het is de zoveelste melding deze week. Is er een beeldschermengriep ofzo 😕 😉

    Ondanks het scherm wens ik je toch een hele fijne dag vandaag!

  8. leejo zegt:

    was 3 jaar oud, ga zo ff een gewone monitor halen en kijken of deze gemaakt kan worden, en anders ff wachten tot het vakantiegeld voor een andere.

  9. Emmelinda zegt:

    Kun je er een halen of wil je de onze lenen? Er staat er hier nog eentje 😉

  10. Pasula zegt:

    Oeioei, heb je de levertraandruppels al in huis gehaald? De thermometer rectaal ingebracht? Haar helemaal met Vicks ingesmeerd en dan de föhn aangezet???

    (Mocht je nog meer tips willen, be my guest) 😉

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha waarom trek ik nou ineens zo’n gemene grijns bij het idee? Ghehehe.
    Maar goed, ik ben zwak, ik kan het niet over mij hart verkrijgen. Maf kind ook 😉

  12. leejo zegt:

    Dat gaat wel lukken 2e hands voor 45 eurie 😉
    bedankt voor het aanbod

  13. Emmelinda zegt:

    Ah oke…dat kan er nog mee door he? Maareh als het niks is weet je het he? 😉

  14. Knuffel zegt:

    Een hele brutale vraag.
    We zijn vandaag heel veel web-logs aan het aanschrijven.
    Wij willen proberen om voor een jongens uit onze klas in één dag zoveel mogelijk stemmen op onze poll te krijgen. Ze kunnen namelijk zaterdag op 100 doelpunten komen. Minimaal 100 stemmen op de poll zou een mooi aantal zijn. Zou je svp een keer mee willen doen? Bedankt voor de sportiviteit.

    Bedankt van Knuffel.

  15. Emmelinda zegt:

    Nou Knuffel *strijkt over hart*…daar wil ik wel eenmalig aan mee doen. Tosso!

  16. Emmelinda zegt:

    Zoooo…plicht gedaan. Is dat ff een lekkere vorm van sportief doen ghehehe. Hoef je niet eens van te zweten 😛

  17. Gonny zegt:

    Whahahahahaha….die Stef…hahahaha….offe mag ik daar nie mee lachen….ik kan da goed velen hoor…..ja alleen dat ze gelogen heeft tegen jou..maar dat had ze vast nog wel opgebiecht….en ik vroeg het gister nog aan jou hè….of is ze schoolziek….Mel heeft me jaren “voor de gek”gehouden…of wist ik het misschien en liet ik haar gewoon thuis? En Kim trouwens ook wel iets minder vaak. 😀

  18. Emmelinda zegt:

    Nou weet je, wanneer ze het anders aangekleed had, had ik haar gewoon een dagje laten thuisblijven. Hoeft ze niet voor te liegen. Ze bleef keihard liegen. Dat vond ik toch niet zo leuk. Maar goed…achteraf kon ik er natuurlijk om lachen. Blijf maar eens boos op die mafkees…dat lukt tognie? Al heb ik haar wel duidelijk gemaakt dat dit de laatste keer is dat ze het op deze manier gespeeld heeft. Wanneer ze straks een keer echt ziek is geloven we het niet meer. Ah en ik vind het wel gezellig, dus vooruit dan maar ghehehe 😉 Mies mag ook weer eens een keer…maar dat duurt nog wel even. Eerst spijbel ik zelf een keer 😛

  19. Annemarie zegt:

    Ben je wel een beetje lief? Of wordt het een goedkope huishoudhulp vandaag??? 😛
    *grinnik* ik in elk geval wel!!! 8) Braaf he? 😀
    Fijne dag vandaag!!!

  20. leonie zegt:

    ohoooo..wat erg van haar…maar ergens ook wel lief..ze vint het gezellig thuis..is een goed teken..maar liegen mag niet…gewoon haar ding op school doen en dan weer lekker thuis naar mams..onze kids (de 2 meiden) zijn ook al de hele week ziek…om de beurt..het houdt maar niet op…vandaag heb ik ze allebei naar school..gelukkig..even het rijk alleen…fijne dag en vast een fijn weekend! 😉 Doei 😛

  21. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ik heb wel schoon beddengoed uit de kast getrokken dus als ze zo meteen goed wakker is zal ik de handjes eens laten wapperen 😛
    Grinnik…ben je vandaag braaf? Ik weet het van mezelf nog niet hoor…ik voel weer zo’n maffe bui opkomen. Arme Stef…die zal het zwaar hebben met mij vandaag 😛 Ghehehe
    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Knikke Dufff! 😀 😉

  22. Emmaly zegt:

    ow jeetje haha ze kan nog net niet goed toneel spelen omdat je haar niet zo geloofde….maar kan me wel voorstellen dat het thuis natuurlijk veeel gezelliger is he zo bij mams 😀 …is ze vandaag gewoon naar school gegaan?

    Knufff

  23. Annemarie zegt:

    Foei Emm! 😛
    Jaa ik ben vandaag braaf! Tsja… Nu ik thuis ben moet ik schoonmaken van me ouders… Ach 😉 Dat uurtje werk 😛 😛
    leest ze dit ook??? 8)

  24. Emmelinda zegt:

    @leonie; Jaaaa dat deed me dan wel weer goed. Het is fijn dat ze zo graag thuis is. Maar dat liegen vind ik stukken minder. En eigenlijk is ze er nog voor beloond ook 😉 Maar goed, dat kind kun je toch ook niks weigeren? Hahaha.
    Weet je wat het gewoon is…ze hebben allebei zo zitten kwakkelen, net zoals jij dat beschrijft met jouw meiden. Daarna Marc nog eens ziek dus ik ben het gewoon even zat. Gisteren was ik dus bezorgd dat het weer overnieuw begon hahaha…ben ik ff blij dat het niet echt is! Brrr. Geniet maar van je “vrije” dag hihi! Het is ook het fijnst als ze weer beter zijn he?
    Ik wens jou ook een hele fijne dag en ook een heel fijn weekend! Knikke Dufff 😀

  25. Gonny zegt:

    Ja dat is het ‘m hè dat ze dan heeft gelogen….dat zou ik ook erg vinden terwijl dat eigenlijk niet hoeft….hahaha.ze mocht misschien toch wel thuisblijven….maar ze is nog klein….en ze is al genoeg gestrafd omdat ze vanmorgen wakker is geworden hahaha….

  26. Emmelinda zegt:

    @Emmaly;Gek he, is net alsof je daar een radar voor hebt. Maar ze speelde het net te goed eigenlijk. Ik twijfelde. Ik vroeg gisteren naderhand ook voor de gein wat ze er nou van geleerd had en hoe ze haar techniek wil verbeteren 😛 hahaha
    Neuh ze is thuis. Ligt hier naar domme ADHD-filmpjes te kijken. Nog wel ghehehe…straks eens even laten meehelpen. O zo! 😉

  27. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ghehehe 😉
    En het is voor het goeie doel he? Is iedereen mee geholpen en als het inderdaad een uurtje is heb je daarna tijd genoeg over om hele leuke dingen te gaan doen ;)Of ze dit leest? Op het moment niet want ze moet domme kinderfilmpjes kijken 😉

  28. Emmelinda zegt:

    @Gonny;Hahaha jij begrijpt het helemaal! Zoveel moeite had ze er helemaal niet voor hoeven doen. Gewoon dat keihard liegen deed me pijn. Maar oke, ik ben er wel wijzer van geworden. Als ik nog ergens over twijfel weet ik gewoon dat ik goed zit en dat ze zo goed kan liegen. Was deze les toch nog ergens goed voor ghehehe 😉 Grinnik…ja als ik klaar met haar ben beseft ze dat ze in een boze droom terecht is gekomen. Geintjuhhhh 😀 😉

  29. Annemarie zegt:

    Whahaha 😀
    Tsja ik ga nu eerst ff lezen tukje doen… val toch wel in slaap 😛 Daarna dus ff het huis door 😉 Boodschappe doen en trainen en eten.. en dan is het zomaar weer 7 uur 😛

  30. colinda zegt:

    Goedenmorgen…

    Zo dit is dus wat ze noemen: Schoolziek ,…hahaha,…jeetje wat bijdehand zeg ,…en jij jezelf maar schuldig en rot voelen,…wat kunnen ze toch gemeen zijn hé die kinders 😉 maar goed een leer voor de volgende keer en je lieve dochter moet nu niet gek opkijken dat je haar de volgende keer niet zo snel meer gelooft als ze weer zegt ziek te zijn,…maar dan kan ze wel goed toneelspelen zeg ,..als zelf haar juf haar geloofd ,…hahahahaha,..

    Fijne dag verder en een Dikke Knuff,.. 😀

  31. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hihi wat vliegt zo’n dag dan om he? Ik wens je dan alsvast welterusten voor zo meteen en veel plezier met trainen. Maar dat zal vast wel lukken hihi 😉

  32. Annemarie zegt:

    Jawel!! Als ik ga.. Want k voel weer hoofdpijn opkomen 😕 Ach we zien wel! Morgen ben ik in elk geval wel in t zwembad te vinden.. Help al om half 12 ;s ochtends.. Maar dat was niet de bedoeling!

  33. Emmaly zegt:

    ja je kent je kind natuurlijk als de beste..maar ik las zoiets gisteren al op je log dat je het al niet vertrouwde…maar er moet toch nog gestreken worden en de ramen gedaan worden? zijn leuke taakjes 😉

  34. alinda zegt:

    goeiemorgen meid ik kom zo weer lekker mee kletsen ff zelf een loggie maken, ik heb de bibbers joh spring een gat in de lucht kom zo maar kjiken op me webbie

  35. Emmelinda zegt:

    @Colinda; Goeiemorgen 😀

    Jaaaa dat was het ergste…ik was zo bezorgd. Zag me meteen ook weer snachts schrobben en boenen omdat ze de boel onderdedingest had enzo. Ja dat is zeker waar. Ik heb haar nu door. Ze moet nog iets aan haar talent doen, het is niet helemaal perfekt. Maar het is niet slecht gespeeld. Ach ja, nu kan ik er wel om lachen maar toen ze zo stug bleef volhouden dat ze wel ziek was vond ik het verschrikkelijk! Wat betreft de juf had ze natuurlijk mazzel dat ze pas geleden al ziek was. Omdat zoiets terug kan komen en er zoveel mensen ziek zijn was het een koud kunstje 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag. Bijna weekend! 😀 Knikke Dufff voor jou 😀

    @Annemarie; Is het niet minder als je in het water ligt? Misschien dat het helpt?
    Oh hahaha hoe komt het dan dat je er zo vroeg al in moet? In het zwembad? Weer een wedstrijd?

    @Emmaly; Ja erg he en dan schrijf je zoiets en dan voel je je schuldig omdat je dat alleen al denkt! Maar het bewijst wel weer dat ik m’n pappenheimers wel ken he? Ghehehe 😉 Jaaa en de was zo meteen opvouwen. Ik weet nog wel wat leuke klusjes 😛

    @Alinda; Haaai meissie, goeiemorgen! Heb jij de bibbers? Oooooh dan ben ik wel heeeeeeeeeeel benieuwd! Aan de kant, ik kom er meteen aan!

  36. Annemarie zegt:

    Nee, omdat je traint span je je in dus daarom wordt het erger…
    ja weer een wedstrijd.. bah half 12 ’s ochtends.. Ok ik geef toe, hoef maar 5 minuutjes te fietsen! Maar toch 😛 Ik vind het weekend en in t weekend mag je uitslapen..

  37. Emmaly zegt:

    ja dat is maar goed ook natuurlijk dat je ze zo goed kent..zo kunnen ze je teminste niet bedonderen 😉

  38. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Jaaaa hoeraaaa en Mies hoef geen paard af te tuigen dit weekend dus jippieeeee lekker uitslapen! Zul je zien dat ik dan heel vroeg klaarwakker ben ghehehe.

    Om half twaalf een wedstrijd. Welke gek verzint dat zeg 😕 😉

    @Emmaly; Ik hoop dat dit ook de laatste keer was maar mijn gevoel zegt wat anders hahaha. Als ze zo gehaaid zijn als mams kan ik mijn borst (of allebei :P) nog wel nat maken ghehehe 😉

  39. --Natazz-- zegt:

    Ik vind het wel humor, slim kind. hahaha. Het kind is duidelijk toe aan vakantie. *grin*
    Maar goed laat haar vandaag maar flink zweten, is haar straf.

    Fijne vrijdag
    liefs Natazz

  40. winie zegt:

    hallo leuke web site heb je kom ook eens bij mij kijken gr winie

  41. Annemarie zegt:

    Jaa idd! Maar t valt nog mee.. We hebben geluk dat er iets anders voor is.. Want normaal begint het om 9 uur ofzo…. 😕 😕 😕

  42. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Hahaha dat kun je wel zeggen…ze is echt superslim. Het is uiteindelijk tóch gelukt 😉 Vakantie? Puh…werken zal ze :p ghehehe Straks even iets lekkers halen. Hebben we wel verdiend dacht ik zo 😉

    Jij ook een hele fijne vrijdag! Knikke Dufff! 😀

    @Winie; Weetik 😛 geintjuhhhh. Maar bedankt voor je compliment! 😀

    @Annemarie; 9 uur????? Tjemig…dan liggen we net in bed 😉 *grinnikt* Ja dat is inderdaad mazzel hebben. Wanneer moet je dan eten? Om 7 uur smorgens ofzo? Ai

  43. Annemarie zegt:

    Neuh een broodje kan niet zoveel kwaad.. Zolang het niet warm is is t prima!
    Jaa zo ongeveer wel…
    Ach. als je hoort dat veel zwemmers elke morgen om kwart voor 6 in t water liggen.. *slik* vind ik het wel prima 8)

  44. Emmelinda zegt:

    Om kwart voor 6? Tjemig…je moet maar een hobby hebben zeg :p ghehehe. Hoe laat moeten die er niet uit om op tijd te komen? Hahaha…Ik word al moe van het idee 😉

  45. Annemarie zegt:

    Nou ehh als je in drachten woont is het ongv. een 10min fietsen.. en je moet minimaal 5 min van te voren in het zwembad zijn.. dus reken om iets voor half 6 weg.. en dan afhankelijk van hoe lang je nodig hebt 😉

    En tsja… Als je buiten woont moet je een half uur rijden ofzo.. *grinnik*
    Neee geef mij die middagtraining maar!!! 8)

  46. Gonny zegt:

    Maar de volgende keer weet je het weer niet hoor….want je geloofd je kind toch altijd….hihihi bijna altijd…ik trap nog steeds in die smoesjes van Mel……

  47. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Jaaa dat ziet er stukken beter uit. Al was een avondtraining ook niet verkeerd he? Of beter gezegd…een nachttraining? Hahaha

    @Gonny; Ja hahaha en Stef is ook niet gek. Die scherpt haar smoesjes wel flink aan. Die gaat vast op cursus hahaha.

  48. Annemarie zegt:

    Whahaha 😀 Zoiets 😛 Al is mijn trainer het daar natuurlijk niet mee eens! maar ik ga van logjesland 😀
    fijne dag ennuh succes he? Zet haar maar aan t werk 😛 En rust jij maar uit 8)

  49. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Flauw van je trainer zeg 😉 Ghehehe. Moesten ze nachttrainers voor uitvinden ;)Slaap lekker meissie en een hele fijne dag!
    Ja hahaha…goeie tip! Eerst even een nieuwe log maken 😉 See you later! 😀

  50. alinda zegt:

    hey allemaal komen kijken naar me loggie van vandaag
    ik ben hardstikke vrolijk hahahha gek he!!

  51. Emmelinda zegt:

    Staat het er op? Dan kom ik er aan hoor…zoek dekking! 😀

  52. Tycho's mama zegt:

    Zo….jij bent echt soepel! Van mij had ze vandaag gewoon naar school gemoeten. Maar ja, misschien ben jij vandaag wel de LIEFSTE moeder van de hele wereld??? 😉
    Zoiets voel je dus wel aan hè, als moeder. Je vertrouwde het gister al niet. Wel lachen hoe ze zichzelf dan verraden door die bak nootjes leeg te eten hahahahaha. Da’s dan weer iets minders slim. 8)

  53. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik weet het: eigenlijk had ze ook voor straf naar school gemoeten. Ah ik moet er ook om lachen. Ze heeft het mooi gespeeld. Volgende keer gaat ze wel meteen naar school. Lekker puh.
    Gek he, dat die intuïtie zo mooi afgesteld is he? Werkt echt goed. Nu er nog iets meer op vertrouwen want ooo dit is een slimmerd hoor 😉 Ghehehe

  54. Tycho's mama zegt:

    Ja, ze had je wel mooi aan het twijfelen! Maar wat je zegt, volgende keer geloof je haar misschien niet terwijl het dan wel zo is. En dan voel jij je nog schuldiger.
    Ze zal er vast wat van geleerd hebben gisteren, toen ze aan papa toe moest geven dat ze gelogen had 😉
    Ik ga ff verder met werken. Vanmiddag verjaardag van schoonvader, de oude man wordt 83 vandaag! En vanavond zit ik weer lekker achter het peeceetje! Fijne dag Em xxx

  55. Kim zegt:

    Op cursus bij Mel…

  56. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ze is goed he? Hihi. Of ik moet nog veel leren. Kan ook hahaha. Ze verpest het zo wel voor haarzelf. Gelukkig weten we nog manieren om haar een bekentenis te laten doen maar hoe lang lukt dat nog? 😉
    Ik denk niet dat ze er iets van geleerd heeft gisteravond want eigenlijk moesten Marc en ik lachen. Dat hebben we niet gedaan maar dat heeft ze vast en zeker aan onze ogen gezien! Kan niet missen hahaha.
    83! Wow da’s een leeftijd he? Gefeliciteerd met zijn verjaardag! Veel plezier vanmiddag! Ennuh…werkze meissie! Ze hebebn je nou toch niet weer alleen gelaten he? 😉 Fijne dag vandaag en een hele dikke knufffff.

  57. Emmelinda zegt:

    @Kim; Hahaha ik herken heel veel in de verhalen over Mel. Kan ik me er alvast op voorbereiden…voor zo ver dat gaat ghehehe 😉

  58. alinda zegt:

    even bij komen hoor hahaha ik doe zo mee met loggen

  59. Emmelinda zegt:

    @Alinda; Hahaha ja doe maar rustig aan. *wappert met waaier*. Wat ontzettend lief! Een superverrassing. Ik zit hier maar naar mijn mail te staren maar niks hoor 😛 😉 Zeker een foutje van de server? Hahaha 😛

  60. Bianca zegt:

    Wat zijn kids toch geslepen hé. 😀 😀 Dus je verpleegsterschort hangt weer in de kast voor de volgende 😀 😀 Zo heeft Roy dat ook een keer gedaan.Maar die moest ik vanuit mijn werk halen.Kom ik op school en de meneer zei Roy is helemaal niet in orde en als ik u was moet u maar even langs de dokter.Ik zag al aan Roy dat er niks was.Maar goed wij naar de dokter ben ik bij de dokter en ja hoor daar zegt Roy mama ik ben niet ziek maar ik moest leren.Nou is dat geslepen of niet.S’middag’s heb ik hem gewoon weer naar school laten gaan.Maar achteraf moet je wel lachen hoor.Hij heeft het ook nooit meer gedaan.
    Ik wens je nog een fijne dag en geniet van Steffie Emmelinda 😀 😀 Veel liefs en een knuf van Bianca 😀 😉

  61. alinda zegt:

    heeft wel een beetje medelijden met stef hihih wat zal die meid het zwaar hebben vandaag en verlangen naar de maandag heerlijk een schooldag 😉
    zo vroegen ze heir laatst waarom hebben wij nooit een adv dag en de juffen wel!

    hou je mail in de gaten hoor wie weet krijg je ook zulke mailtjes haha kan me lieffie wel opvreten wat superrr lief

  62. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Ohhh en dat zei ik gisteren nog tegen Stef terwijl we naar huis gingen; dat het maar goed was dat ik haar niet vanuit mijn werk hoefde te halen want dan kon ik pas later bij haar zijn…ooooh hahaha… Maar dat is inderdaad ook geslepen van Roy! Ik heb gisteren om te testen ook al eens het woord dokter laten vallen. Keek ze ook al zo benauwd. Volgende keer fiets ik gewoon door voor de gein. Eens kijken wat ze dan zegt ghehehe 😉
    Dank je wel meissie, ik zal zeer zeker genieten. Jij ook een hele fijne dag! Dikke knuffff en veeel liefs!

    @Alinda; Hahaha ja die rent misschien vanmiddag al gillend terug naar school 😛 hahaha.
    Hahaha dan pas maar op, misschien heb je binnenkort ook een “zieke”?

    Hahaha dat zou ik maar niet doen, je lieffie opvreten. Moet je dan alleen op vakantie ghehehe 😉 Ja is echt lief. Maareh…nu maar hopen dat het geen grote poster voor boven het dressoir is he? Ghehehe 😛 😉 Geintjuhhhh

  63. Jaap zegt:

    Het is wel een dochter, die met overgave gáát voor arrangementen die goed bevallen! Ergens klopt haar verhaal dus weer wel… 😉

  64. B.O.B zegt:

    Alle kinderen zijn af en toe schoolziek, niks mis mee. Maar erover jokken en dat ook nog volhouden, nee dat mag niet, kan ik ook niet tegen.
    Maarre….ze is toch wel lief hè?

  65. Emmelinda zegt:

    @Jaap; zeker weten. Ze heeft smaak he? Al heb ik ondertussen het arrangement een beetje aangepast 😛 😉

    @B.O.B.; Yep daar heb ik ook niks op tegen. Maar het neemt hier ernstige vormen aan. Serieus. Iedere dag zeuren ze om thuis te kunnen blijven. Dat kan niet. En dan spelen ze het zo. Pfff.
    Ik vond het wel balen want gistermiddag had ik lekker de stad in willen gaan maar ja dat kon niet want ze kon ieder moment bellen… en nu is het lekkere weer verdwenen. Maar goed…die schade haal ik wel weer in, of het nou regent of niet hahaha (is hier nog niet hoor maar ik vrees het ergste)
    En jazeker…ze is lief. Een knuffeltje. Een ondeugend knuffeltje. Ze keek net heel schuldig toen ik er een grapje over maakte (ik plaag haar er mee :P)

  66. ik zal eerlijk zeggen ik was ook vaak schoolziek maar ja ik denk dat je op een gegeven moment in z’n leeftijd periode zit ofzo weet het niet maar toch het is niet goed als je er dan ook bij gaat liegen dat deed ik niet hoor liefs…fijn weekend

  67. Emmelinda zegt:

    Ik heb ook niks tegen schoolziek maar het loopt een beetje de spuigaten uit op deze manier. Ze moeten nog zo lang dus ze mogen best af en toe eens thuisblijven. Maar het begint er op te lijken dat ze helemaal niet meer naar school willen. Dat vind ik minder, snappie?
    En dat liegen vind ik zo erg! Ze vertrok gewoon geen spier! Was gewoon knap om te zien 😉 Maar goed, ik krijg haar nog wel 😉 ghehehe
    Jij ook een heel fijn weekend! Knufff

  68. nieta zegt:

    Haha,ik herken dit wel. Heb ook een meid van 10 jaar en als ze s’morgens wakker word en ze begint te piepen dat ze niet zo lekker is, dan is er meestal iets wat ze doen moet op school!! [pff,lange zin.]Een spreekbeurt,een toets of ze heeft ruzie met iemand!! Dan moet ik er niet in mee gaan want dan is het hek van de dam! En wil ze gelijk van school af,haha. Dus kwaaie mem zegt'” huppetee,in de benen jij. Vooruit, verstand op nul en gaan…”! Kan het me ook wel een beetje voorstellen,hoor. Was zelf ook niet zo’n held,vroeger!!En bleef dan ook liever in m’n bedje liggen,de hele dag!

  69. Emmelinda zegt:

    Het is ook zo dubbel he, voor je gevoel mogen ze best eens thuisblijven. No Problemo. Ze moeten nog zo lang en die ene dag kan vast geen kwaad. Maar als het dan meteen raak is en ze menen er door liegen een gewoonte van te maken vind ik dat niet leuk. (zwak uitgedrukt).
    Volgende keer is het ook afgelopen. Is ze nou helemaal besodemieterd. Volgende keer moet ze de inhoud van de wcpot maar mee naar huis nemen als bewijs 😛 ghehehe

  70. nieta zegt:

    Nou,prettige dag nog verder!!!
    Moet de tafel maar es gaan dekken.Heb zometeen 4 kids aan tafel te eten. Twee van mezelf en twee oppaskindjes. Dus kan m’n lol wel weer op. 😀
    Groetjes!

  71. Emmelinda zegt:

    Hihi dan wens ik je veel sterkte zo meteen 😉 Eet smakelijk 😀 Eens kijken of er hier vandaag ook nog een extra mond gevoed moet worden hihi 😀
    Fijne dag verder! Dikke knufff

  72. Dinie zegt:

    Oeh dat komt hard aan, voorgelogen door je eigen “vlees en bloed”.

    Maar eh….dat vlees en dat bloed eh….leek ze niet ergens heel erg op ?jou? 😉

  73. Abby zegt:

    Wat een boef! Dat valt ff tegen als je dat van je kind ontdekt dat ze tegen je liegt 😦 Op een gegeven moment is dat hele onschuldige eraf en dan krijg je dit soort acties 😉 😀

  74. GekinblacK zegt:

    Hee wat heb jij tegenwoordig rare tijden om een logje te plaatsen joh. 😉

  75. Emmelinda zegt:

    @Dinie; Whaahaa zet jij je zonnebril maar weer snel op hoor…je bent me veel te slim 😛 Ghehehe

    @Abby; Ja is echt zo. En natuurlijk weet je dat kinderen wel eens liegen. Maar als ze dan zo keihard bij hun leugen blijven is dat heel moelijk. We zijn blijkbaar een nieuw tijdperk ingeslagen? 😉

    @GekinBlack; Ja hahaha ik ben een b-tje incognito 😉 Vanaf volgende week weer gewoon na twaalf uur 😉 Grappig dat het opvalt 😀

  76. Fabs zegt:

    Ach, ik denk dat iedere moeder hier wel een keertje “intrapt”.. en net wat je zegt.. als t echt zo zou zijn en je zou d’r niet geloven dan heb je echt een rot gevoel!!

    Kids zijn dol op verwenning, dat zie je maar weer! Hahaha… Ziek zijn en een bak vol met nootjes eten dat gaat natuurlijk niet samen! 8)

  77. epie zegt:

    wat vertel je me nou
    ik zeg niks
    pff pff fff mond open nu ha ha ha ha
    en dat smoeltje

  78. epie zegt:

    open vraag kom je zelf ook nog met dit soort openbaringen van je zelf , ik ga dan eens rustig voor je weblog zitten gniffelen

  79. Emmelinda zegt:

    @Fabs; Tuurlijk, zo zit dat nou eenmaal in elkaar hihi. Wijze les voor ons allebei. Ik moet beter opletten op mijn gevoel en Stef moet haar leugens beter voorbereiden 😉 Ghehehe. Hahaha ja en met die bak nootjes had ik haar mooi tuk he? Whaahaa. Was het meteen feest (van Duyvis :P)

    @epie; Grinnik…nou eerst zag ik een smoeltje wat ik nog niet kende. Zo heee die kan echt keihard liegen. Maar ineens gaf ze zich over. Heeej ja…heeft ze toch nog overgegeven 😛
    Ik heb haar net mee laten helpen het bed te verschonen. Resulteerde natuurlijk in een kussengevecht :P. Ow ja en Marc is ook thuis…wat is dat toch hier thuis? Hahaha

    Hahaha en op je laatste vraag; Ik kijk wel uit 😛 Nou denken ze nog dat ik zo braaf ben 😛 😉

  80. Fabs zegt:

    Hahaha ja meteen feest 🙂 Ik had gelijk in bed gaan liggen en denk niet dat ik er in zou stinken met die nootjes… maar ja.. idd.. de volgende keer zal je d’r niet meer pakken met die nootjes!

  81. Emmelinda zegt:

    Ja leek mij ook zo slim. Daarom vond ik het al zo raar. Ze had dan wel die presentatie maar goh die gaat ook wel door zónder haar. Als je ziek bent en moest overgeven wil je alleen maar liggen. Daar had ik haar dan ook mee 😛 Stom he, zoveel van die aanwijzingen en toch nog voor een deel geloven in haar onschuld hahaha 😉

  82. Fabs zegt:

    Echte moederliefde! En das dan weer niet verkeerd toch!

    Trouwens wat heb je er weer een leuk plaatje bij gevonden! 🙂

  83. Emmelinda zegt:

    Hihi psies. En ze is ook een schatje, ondanks die maffe streken van haar. 😉

    Dank je wel…die heb ik er zelf bijgemaakt want ik kon niks toepasselijks vinden 😀

  84. Fabs zegt:

    Wat creatief! Leuk!

    Ik ben weer werken 😉 druk druk druk.. haha

  85. Emmelinda zegt:

    Ja creabea he? Hihi 😀 😉

    Werkze..nog effies en dan is het weekend 😉

  86. Marion zegt:

    als het goed is heb je nu meel

  87. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hij is er! Hoe laat heb je die verstuurd? Gaat het overdag sneller dan? Hmmzz 😦

  88. Marion zegt:

    ff op nieuw
    halllloooooo Emmelinda,
    alles goed?
    wat steff gedaan heeft heb ik ook weleens gedaan, vorige week ook. maar is eigenlijk niet zoals het moet natuurlijk.

  89. Marion zegt:

    nou niet blij met me mailtje 😦
    nee heb hem net verstuurd
    snachts krijg jij t eveel lolly mailtjes 😛

  90. Annemarie zegt:

    Haai daar was ik weer!
    *grinnik* met nieuws.. Help dit is niet goed voor mijn dagelijkse log en al helemaal niet voor mijn lovelife…. 😛
    Aangezien ik elke werkdag van 7 tot 4 ga werken.. ja je leest het goed! 7 uur ’s ochtends…
    *grinnik* Vanaf as. dinsdag…. 😮 8)

  91. Emmelinda zegt:

    @Marion; Haaaai Marion 😀 Hoeissiemeis? Ghehehe
    Hier ook hoor. Geen zieken tot nu toe *klopt snel af* Al heb ik er net wel eentje per ongeluk bijna plat geslagen met een kussengevecht 😛 hahaha
    Nope het is niet hoe het hoort maar zo menselijk. Van de ene kant moet ik er ook wel om lachen hoor. Maar ze maakt er de laatste tijd sowieso een potje van. Ze zeggen wel eens dat de tweede eerder in de puberteit komt…nou ik heb ook zo’n idee hahaha 😉

    Nee gekkie, ik was niet blij dat het zo raar gaat met versturen. Nu was ie dus wel meteen hiero. Zeker nachtstroom dan? Eh…om 7 uur savonds? Hmmmz
    Hahaha ja het zijn inderdaad plakkerige mailtjes die ik in de mailbox vind ghehehe.

    @Annemarie;O jeetje…nog ff en je gaat ook nog zwemmen om 6 uur sochtends 😉 Het is wel een hele mooie tijd vind ik. Dan heb je nog iets aan je middag als je thuiskomt. Toch? Vooral in de zomer 😉
    Wow dat is trouwens al snel…hebben ze dat net besloten dan?

  92. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; Dus vannacht en de komende nachten extra lang opblijven 😉

  93. epie zegt:

    ergens met er nog een opvoedkundig werk zweven van dokter spock

  94. Emmelinda zegt:

    Haha ja wie weet zelfs wel op internet 😉

  95. Annemarie zegt:

    Whaha ik blijf sowieso tot na 12en hoor! Waarschijnlijk tot 1 uur.. Slaap ik saafs rond een uur of 8 wel een uurtje bij *grinnik*

    Nou het is bij een buurman van ons vorige huis in t bedrijf…
    En ze hadden nog mensen nodig.. Ik kon zelfs maandag al beginnen!!! Maar dat wilde ik niet omdat ik mijn baantje van 1 uur per dag even goed wilde afsluiten en iemand daar wilde inwerken! Maar ik heb er wel zin in!!! Gewoon lekker geld verdienen, ff geen geldzorgen meer (nu wel ontzettend veel… vakantie was al gepland en had ook net een laptop gekocht….) dusss ik heb er zin in!!! 😀
    En ook al vinden de meeste het waarschijnlijk een baantje van niks, kan me niks schelen.. Nu hoef ik nog niet perse iets te doen wat ik leuk vind, het gaat me nu gewoon om het geld! En ik maak er altijd wel wat leuks van 😀
    Vertelde het net aan vriend.. Zijn reactie; Poeh poeh, nouja je moet het zelf weten.. En bedankt voor de steun 😕

    (wat ik ga doen is eierdozen stapelen… tsja beter iets dan niets toch??? 8) 😀 )

  96. Emmelinda zegt:

    Je hebt groot gelijk meissie! Die poen is altijd welkom. Laat die anderen toch lullen. Terwijl jij mooi iets meer kunt uitgeven zoeken zij een manier om aan poen te komen.

    Hihi ja dat is een mooie regeling om straks even bij te slapen. Is altijd lekker, zo na het avondeten ghehehe.

    Ennuh…je wordt er tenminste niet vies van. 😉 Toch? 😀
    Maareh…echt het zijn hele fijne tijden. Marc heeft dat ook ongeveer. 😉

    Zo ik ga Mies halen. See you later 😀

  97. Annemarie zegt:

    Daarom!
    Vind ik nou ook dat tukje *grinnik*

    Jaa en dat is gewoon een groot voordeel! Tenminste nog een beetje op tijd thuis! En ik kan gewoon al mijn zwemtraining blijven doen!!! heerlijk!!! 😀 Hadden we m nou maar eerder gevraagd.. Dan had ik al zo 1.5 maand kunnen werken!!! Nouja goed, beter iets dan niets!
    En ik trek me dr ook niks vanaan! Ennuh ik maak er gewoon wel iets leuks van! Komt helemaal goed!!!! 😀

  98. Rianne zegt:

    O ja…..schoolziek…….. 😉
    Vroeger (lees: zo’n dertig jaar geleden) hebben we ooit eens allemaal een dagje gespijbeld; pa, ma zussie en ik. En dat was zo gezellig dat ik dat nu nog weet.
    Maar voor de rest werden wij hoepla….zo naar school gegooid hoor.
    De kids nu ook trouwens. Behalve als ik vind dat ze schoolziek mogen zijn… 8)

  99. epie zegt:

    wie komt er bij mij werken , verschrikkelijke baas zoekt
    vrolijke administratieve deerne

  100. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; (hahaha Marc ging even alleen Mies halen ghehehe)
    En is dat een beetje in de buurt? Dat scheelt ook weer een boel reizen he? Gaat toch weer van je vrije tijd af! Is wel een heerlijk idee he? En wel super van je dat je eerst die andere baan op een nette manier afzegt. Heb je daar lang gewerkt?

    @Rianne;Oh ik kan het me zo goed voorstellen. Je weet dan heel goed wat er dan aan de hand is en dat het eigenlijk niet mag dat je het nooit meer vergeet en helemaal als het zo gezellig is.
    Hihi ja soms is het zo lekker om de kids een dagje extra thuis te hebben he? Vooral als het regent en je niet er door heen en weer hoeft ghehehe 😉

    @epie; zegguh…beetje stiekem een advertentie plaatsen hiero he? *laat regels zien van het huis en wijst op advertentiekosten*

  101. Emmelinda zegt:

    Pee-Es epie; Je vergeet de cupmaat gewenste scholing bij te vermelden 😛

  102. epie zegt:

    tja wat is het belangrijkste , af en toe wordt er wel eens
    nagedaxcht

  103. Annemarie zegt:

    Nee, ik zou er 10 weken werken.. In t postkantoor, was net 1.5 week bezig!
    Maarjah.. Ik vond ook dat ik dat gewoon netjes moest doen!

    Ehmm nou is hier in drachten! Maar ligt op het industrie terrein.. Dus zolang het nog donker is ’s ochtends pak ik ff de auto.. .Vind het niet een prettig idee om daar te fietsen in t donker! En daarna wat zal het zijn.. 20min fietsen ofzo? Met de auto 5 denk ik.. Dus wie weet.. *grinnik* als ik toch veel verdien, betaal ik die autokosten wel 8) Ehh ik mag toch wel een beetje lui blijven? 😀

  104. Marion zegt:

    mode ontwerper in tha house????
    ja dat heb ik nodig voor gpo grote practische opdracht..
    altijd moet school lekker moeijk doen
    vraag een deskundige de volgnde vragen di eje zelf wverZonnen hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😕
    denken ze dat ik journaliste ben of zo.
    ha ha maar heb wel beatrix geintervieuwd

  105. Emmelinda zegt:

    @epie; Hmmz dan maar scholing? 😉

    @Annemarie; Ja dat siert je. Ik vind ook dat je eerst iets netjes moet afmaken voordat je ergens anders aan begint. Keurig! Hihi 😉

    Neuh brrrr heel verstandig…je moet het niet opzoeken. Ik snap dat nooit van mensen he? En dan maar zeuren dat ze er ook mogen rijden. Ja duhhhh en als er iets gebeurd is hebben ze eeuwig spijt. Vooruitdenken is moeilijk 😉
    Ah dat gaat nog, 20 minuten fietsen. Gaat er misschien nog iemand jouw kant op dan is dat nog gezellie fietsen ook nog 😉 Toch? En misschien krijg je wel reiskosten? 😉 Zal zich niet lonen denk ik he? Ghehehe.
    En tuurlijk mag je lui blijven. Als je ouders maar niet altijd zonder auto zitten dan :p ghehehe

    @Marion; Niet naar mij kijken hoor hahaha…ik zou allemaal zotte creaties maken. Eindelijk kleurige kleding voor mannen en noem maar op 😉
    Beatrix? Vertel??? Hahaha lachuhhhh

  106. Lette zegt:

    Ik zou er van uit m’n vel spatten geloof ik.
    Wat een achterbakse streek.

    Maar goed dat ik haar moeder niet ben, want liegen en bedriegen kan ik helemaal niet tegen. 😕

  107. Emmelinda zegt:

    klinkt dat geluidje van m’n log bij jullie ook dubbel? Hahaha leuk he? 😛

  108. Marion zegt:

    nou dat intervieuw met beatrix was wel lachuh hoor
    maar das echtgebeurt!!! ik zweert jou

  109. Emmelinda zegt:

    @Lette; Tsja maar als ik uit mijn vel spat moet ik het nog opruimen ook 😉 Ghehehe.
    Op dat moment vond ik het ook echt niet grappig. Ik begrijp het natuurlijk wel maar tóch…
    Ik heb er in ieder geval van geleerd 😉

  110. Annemarie zegt:

    Neee we hebben 2 auto’s bij huis 8) Dus er is altijd wel 1tje thuis *grinnik*
    Ik ben keurig 8)
    Nee hoor, ik ben niet snel bang als ik alleen ben, maar je weet t nooit hierzo! Dus dan liever gewoon op safe!!! En btw, ik denk dat ik niet eens mag van mijn vader!!!

  111. Annemarie zegt:

    En jaa dat geluidje krijg ik ook dubbel 😛

  112. Marion zegt:

    Emmelinda de rustheid zelfve 😉

  113. Emmelinda zegt:

    @Marion; Hahah wat geinig…dat kan niet iedereen zeggen 😉

    @Annemarie; Ahhhh op die manier. Wat een heerlijke luxe is dat! 😀
    Ik vind het ook heel verstandig, van jou maar ook van je vader. Ik ben ook niet bang anders kun je de deur nooit meer uit. Maar sommige dingen moet je echt niet opzoeken. Ik heb eens samengewerkt met een meissie die snachts na het uitgaan door de bossen naar huis fietste. Ik heb dat nooit begrepen. Tuurlijk mag je daar fietsen (ze was verontwaardigd toen ik vroeg of ze het niet eng vond) en ze vroeg er toch niet om dat ze aan haar zaten? Hmmmz ik kreeg er gewoon rillingen van.

  114. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja ik heb het er vanmorgen standaard ingebouwd. De echo verdwijnt na vandaag of morgen maar het geluidje blijft. Vind ik zooo komisch hahaha.

    @Marion. Grinnik…schijn bedriegt 😉 8)

  115. Marion zegt:

    ne maar was wle heel intressant ik bedoel wie intervieuswd haar nou
    het onderwerp was intervieuw een bekende nederlander iedereen neemt jochem van gelder of een gitarist waarvan ik de nama niet kent die bij ons in de dorp woont
    ik denk zo nou dan doe ik ff orgineel

  116. Emmelinda zegt:

    Ja daarom zeg ik al dat niet veel mensen dat kunnen zeggen! Leuk zeg! Wow. Jammer dat je niet helemaal kunt vragen wat je eigenlijk zou willen weten he? Ghehehe.

  117. Emmelinda zegt:

    Zo en nou ben ik er vandoor. See you later 😀

  118. Annemarie zegt:

    Ok, doegdoeg!!! 😀

  119. Marion zegt:

    o okeee mazzel he?

  120. Marion zegt:

    uhm uhm min paniek kwam me moeder
    ik moet gaan er is een schaap aan het lammeren
    hey ik ga nu echt doei doei
    groetjes en knuffel MArion

  121. jacqueline zegt:

    Ben benieuwd wat je haar verder vandaag nog hebt laten doen. Wat zijn moeders toch weke types haha 😀 Word een slimme meid die dochter van jouw als ze dit nu al doet 😉

  122. Ohhhhh ik zou ook wel weer eens schoolziek willen zijn ….lekker op de bank en vertoeteld worden door mams 😛 nou daar wil ik ook wel een beetje voor liegen hoor …… 😀

    Fijne avond liefs Ylone 😛

  123. remco zegt:

    *laat ff een ambulance komen om een zieke emmelinda op te halen 😉 *

    vindt je het gek met zo’n moeder die zelf van ales en nog wat vervalste 8)

  124. Marion zegt:

    @ remco
    haha je hebt wel een beetje gelijk maar de jeugd dat nu jeugd is is wel een stuk erger hoor dan vroegerh

  125. Marion zegt:

    ik heb me log verandered 😛
    oeeeee vind welk cole kleur ben helemaal weg van groen mara vind deze kleur ook leuk
    blink alleen nog een nieuwe kopfoto maar daar ben ik mee bezigg
    groetjes marion

  126. Yvonne zegt:

    Die van mij is 20 kilo en die weet ook al hoe ze dat moet doen. Nou ja, ze weet met name de juf voor de gek te houden. Maar die hapt mij dan ook te gretig 😦

  127. Geertje zegt:

    Hhahahahaaaa 😛
    Je hebt haar teveel verwend 8)
    Gelukkig maar, dat ze het thuis naar haar zin heeft 😉
    Liefs!!
    En een hele dikke knuffel 😛

  128. Ik herken het wel 😀 alleen liep bij mij ook slecht af moest voor de zekerheid van mijn moeder de hele zaterdag in bed blijven 😦
    Daarna toch maar een andere manier verzonnen om thuis te blijven van school. 😀

    Oh , hier is Lobbes nog even.

    Bedankt voor je felicitaties met mijn verjaardag.

    Poot en een lik van Lobbes.

  129. rietepietz zegt:

    Jammer ik ben laat dan zijn er al zóveel reacties en kan niet meer alles lezen . Maar zieke kinders dus maar stevig onder de wol stoppen ….. vinden ze meestal geen lol aan ( en verzinnen dan natuurlijk iets anders ) en verder …….. stiekem best gezellig natuurlijk een dagje kind thuis , liefs Riet

  130. Monique zegt:

    Goedeavond.. Hahaha. Wat klinkt het toch bekend in me oren !! Hahahaha… Zijn we zo allemaal niet geweest vroeger, liever graag bij mams thuis en in de watten gelegen worden. Dan op school moeten zitten blokken! hahah.. Maar wel slim allemaal hoor en nog goed gespeeld ook. Misschien later rolletje in GTST ? Hahaha… 😀

    Ik kom je even een super fijn weekend wensen, en ik mis je een beetje 😕 zit niet zoveel achter pc. Maar goed.. Misschien snel weer eens betere tijden,dan laat ‘k het strijk werk speciaal voor jou liggen 😉 Mega Knufffff en een fijne avond nog verder!

  131. remco zegt:

    @Marion het lijkt wel of iedere generatie weer een stapje verder gaat dan de vorige generatie en ik weet niet of dit nu wel zo’n goeie tendens is 😕

  132. Belinda zegt:

    Kan me voorstellen dat je je bedonderd voelt! Daar ga je dan bezorgd op de fiets door wind en regen om je zieke bloedje van een dochter op te halen!
    ;))
    Vind het ook nix als er gelogen wordt maar ze vond het zo heerlijk om zo lekker verwend te worden door haar moedertje dat ze dacht: nog 1 dagje om het af te leren…
    😛 😛
    Morgen een klein heropvoedingsstrafkampje, das duidelijk!
    😉 😉

  133. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; 😉

    @Marion;oooh wat leuk! Ben je gaan helpen? Heb je ook foto’s gemaakt?
    Zegguh…ik ben wezen kijken op je log en ik vind hem werkelijk waar PRACHTIG! Wat een heerlijke kleur! Echt lekker vrolijk. Goed gedaan meissie! Pluimpje voor jou! Voelt veel beter met die mooie kleur he?

    @Jacqueline;Wat dacht je? Niks natuurlijk. Ben een watje hihi. Nou ja, ik heb haar laten helpen met ons bed te verschonen. Ligt ze zelf ook met d’r achterwerk in dus dat mag. En tsja toen moest ik zo nodig een kussengevecht organiseren. Ik vrees dat ze op deze manier volgende week weer ziek is nietwaar? Ghehehe 😛

    @Rhodosfriends;Hahaha klinkt wel heerlijk he? Ik denk dat ik volgende week zelf gewoon staak. Blijf ik de hele week in bed liggen 😛
    Slaap lekker meissie, dikke knufff 😀

    @Remco;*krijgt angst bij het zien van mannen in witte jassen en roept uit dat ik me nou wel zal gedragen*

    Hahaha. Dat was eenmalig. Ik bleek er geen talent in te hebben. Zelfs de sollicitatie voor mijn 1e baan liep op een fiasco uit. De eigenaars waren net opgepakt voor valse biljetten drukken ghehehe. 😉 Dat vervalsen laat ik maar aan anderen over 😀

    @Yvonne;Hihi ja daar had je laatst een logje over geschreven he? Misschien wil die juf zelf graag thuis vertroeteld worden op de bank 😉

    @Dinie;Hahaha is ze weer met die bril 😛 Wel de glazen even schoonmaken hoor *geeft poetsdoekje*

    @Geertje;*kijkt onnozel* Wie ik? 😛 hahaha
    Maareh…je hebt gelijk…dat is toch ook weer een compliment he? 😉
    Voor jou ook een heeeeele dikke knuffff! Fijn weekend en veel liefs 😀

    @Leidse Glibber;Ik heb zo het vermoeden dat ze zich vandaag ook enigzins verveeld heeft. Ze moest nog leren van mij ook. Het kan maar in dat bolleke zitten he? 😛 Ik denk ook dat ze nu bezig is met een heel ander scenario….ik hou mijn hart vast *kijkt naar bloederige handen*

    Dank je wel Lobbes maareh niks te danken hoor. Na al die leuke logjes van je had je die felicitaties dik verdiend 😀 😉

    @rietepietz;Hihi ja is het ook. Daarom vond ik het zo dubbel. Ik vind het ook gezellie en vooral zo’n mafkees is best lachen om die om je heen te hebben ghehehe. Alleen de manier waarop vond ik dan weer iets minder 😉 Maar goed…ik hou mijn oren en ogen open want de volgende keer zal vast een stuk geraffineerder zijn 😉 Dikke knufffff

    @Monique;Grinnik…weet je he? Ik riep het al toen Stef pas 1 jaar was; let op dat wordt een grote! Ik bedoel dus een one woman show op de duur ofzo! Ze gaat in ieder geval de goeie kant op en wat smoezen betreft komt ze bij John de Mol misschien ook nog een heel eind hahaha 😛
    Maar je hebt gelijk…we hebben het vroeger ook allemaal uitgeprobeerd. Hoort er bij. Ik schrok alleen van de manier waarop ze het uitgevoerd had. Tot in de details over nagedacht. Helaas waren we iets slimmer maar pfff het is een goeie! 😉
    Dat van die strijk kan ik ineens niet goed lezen…raar he? Ghehehe
    Ik wens je een heel fijn weekend! Dikke knuffff!

    @Belinda;Jaaaa ik wist niet hoe snel ik haar moest ophalen! Kom ik daar had ze een heel rood hoofd. Kwam doordat ze haar jas alvast aangetrokken had en die klas is al zo heet. Of het bij het scenario hoorde weet ik niet maar het leek op dat moment wel heel echt.

    Hihi ja ik vind het ook wel weer schattig dat ze er zoveel werk van gemaakt heeft om toch nog een dagje er af te kunnen snoepen. Verdient eigenlijk een lintje he? Ghehehe.

    Ja psies…en op een kussengevecht na heb ik het haar mooi laten uitzoeken vandaag 😉 Anders zit ze volgende week weer thuis 😉

  134. Miek zegt:

    Emmelinda, ze is uiteindelijk eerlijk geweest toch? Oké, ze had toen haar zaakjes al voor elkaar, maar toch.
    En ik denk dat elke moeder op een dag…of twee drie…besodemietert wordt. Dat hoort er toch een beetje bij!
    Leg het naast je neer en leg haar maar eens uit dat je de volgende keer haar niet meer zo snel zal geloven, en stel dat er dan echt iets is!!

  135. meta1973 zegt:

    aaaaaaaaaaahhhhhh! hihi, brings back memories…oeiiiii 😕 ….mijn moeder was niet lief toen ze me doorhad………. 😦

  136. Emmelinda zegt:

    @Miek; O ja hoor…ik ben ook niet lang boos gebleven. Moest er eigenlijk meteen wel om lachen. Maar zoals ik de log beschrijf is juist het moment waarop de twijfel toesloeg. Het gaat niet zo zeer om hoe ze me besodemieterd heeft maar om mijn gevoel op dat moment. 😉 Het is gewoon heel kunstig in elkaar gedraaid door mevrouwtje. Het zal de eerste keer en vooral de laatste keer niet zijn. 😉 Ik heb haar het verhaal verteld van Peter en de Wolf. Eens kijken of dat indruk gemaakt heeft 😉

    @Metal1973; Dat is juist zo moeilijk. Enerzijds had ik willen uitflippen zodat ze het de volgende keer uit haar hoofd laat en anderzijds begrijp ik het zo goed dat ik er snel om moest lachen 😉 Ze heeft nu eigenlijk een beloning gehad en of dat nou zo goed is weet ik ook niet maar pfff zo zit het opvoeden helaas in elkaar…iets doen en dan later zien of het gelukt is? Ach ja…we zien wel. Ik kan altijd nog mijn koffers pakken 😛 😉

  137. sharonsmam zegt:

    sjonge sjonge wat een hoop reacties op jou log zeg.
    je kan het ook wel leuk vertellen.
    toch ook wel weer leuk dat ze het zo fijn heeft gehad toen ze ziek was dat ze het voor herhaling vatbaar vond alleen de narigheid erbuiten houden eigenlijk heel slim.
    Je hebt het wel goed opgelost. 😉

  138. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel voor je compliment 😀
    Maareh…het is inderdaad fijn om te weten dat ze niet liever buiten dan thuis is. Je hoort wel eens van die verhalen…brrrr. En ook al vond ik de manier waarop niet zo leuk, het deed mijn moederhartje toch wel goed 😀

  139. ALida zegt:

    Wat zijn die kinderen toch geweldige acteurs. Nina (4 jaar) van mij kan er ook al wat van, maar ik heb haar al (nog) door. Maar ze zal haar technieken nog wel verfijnen als ze ouder wordt. 😦

  140. Emmelinda zegt:

    Ja ik vrees het ook. Met zo’n slimme ouders moeten ze wel he? Ghehehe. Nu is het nog lachen wanneer ze iets uitvreten (iets onderstiften en zeggen dat ze het niet gedaan hebben terwijl het hele handje onder de stift zit) maar wanneer ze puberlevel gehaald hebben is het steeds minder grappig voor ons 😉 Ghehehe

  141. Monique zegt:

    Hahaha.. Lieverd toch.. Ik bedoelde ook helemaal niet dat ik het strijk werk voor jouw liet liggen,zodat jij het kon doen. Dat heb je verkeerd begrepen ik bedoelde.. Dat ik het jammer vindt dat ik je de laatste tijd zo ontzettend weinig spreek, en dat zodra ik echt de tijd er voor hebt. Doe ik zelf geen strijk werk dan kom ik jouw vervelend!! haha.. Dus in die zin ik laat het liggen voor jouw. 😕 Ga nu zelf twijfelen of ik het wel een correcte zin is 😛 whaha…. Wordt al weer laat natuurlijk 8) 😉 Nou dikke knuffff…

  142. Emmelinda zegt:

    Oh hihi ja zo kun je het ook lezen. Mijn reactie was eigenlijk ook melig bedoeld maar als ik hem terug lees is ie ook niet helemaal goed overgekomen ghehehe.

    Maar nou begrijp ik je helemaal. Lief van je dat je er aan denkt om je strijkwerk te laten liggen om op mijn log langs te komen! 😀 Je bent altijd van harte welkom, dat weet je 😀
    Dikke knuffff

  143. Nicky zegt:

    Oh oh! Evil Emmelinda in de bocht… Arme Steffie… 😉

  144. Emmelinda zegt:

    Hahaha ze kan het nog navertellen. heeft ze nog geluk gehad 😉 *gaat snel voor mattenklopper staan*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

