Al-tijd?

Ieder half jaar is het weer zo ver. Net zoals bij jullie wordt er hier driftig aan knopjes en tiptoetsen gerammeld en gedraaid om de wijzers naar een andere plek op de wijzerplaat te helpen. (Dacht je ff dat ik het over de tandarts zou hebben he? Ghehehe.) Alleen gaat het hier in huis anders. Ja natuurlijk. Bij ons gaat a.a.a. (altijd alles anders, red.) zoals je nu wel in de gaten hebt*.

De avond voor de feestelijke gebeurtenis wordt Marc onrustig. (Zijn eigen biologisch klokje te strak opgedraaid ofzo *giechelt*). Aangezien we in het bezit zijn van nogal wat klokken én een hekel aan te laat komen hebben is dit een bezigheid die met uiterste precisie uitgevoerd wordt. Dat kun je met een gerust hart aan hem overlaten. (Moet ook wel, de helft hangt zo hoog dat ik er op zijn minst een circusact voor moet opvoeren!) Tot zo ver nog niks ongewoons he? Maaaaar…het gebeurt hier al rond 11 uur! *stopt vingers in oren om geen lachsalvo te horen*

—Vanwege de lengte onderbreken we deze log even voor n plaspauze reclameblokje—

Natuurlijk laat ik hem zijn gang gaan. Het is immers geven en nemen in ’n relatie dus geef ik hem zijn zin en neem het hem niet kwalijk. Terwijl hij van de ene klok naar de andere stuitert (hij neemt het plaatje “Rock around the clock” wel héél serieus he? Ghehehe) raak ik in de war. Hoe laat is het in werkelijkheid?

Op tv werd gevraagd of de mensen van slag raken van dat gesjoemel met dat uurtje. Wegens bioritme, blablabla. Nou, ik heb dat probleem niet…tegen de tijd dat de buitenwereld (oke oke, In Nederland en omgeving dan) dezelfde tijd aanneemt als de klokken bij ons in huis ben ik alweer gewend aan die tijd. *Verzwijgt dat batterijen van eigen biologische klok al jaren leeg zijn *

Maar iedere keer wanneer men aankondigt dat het weer zo ver is zet ik me schrap en zie het scenario weer voor me….

Dan weet ik namelijk meteen weer hoe laat het is!

*Raadpleeg archief 2003-2006 als je durft ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Al-tijd?

  1. leejo zegt:

    Je zou er van slag af van raken 😉

  2. Annemarie zegt:

    Whahaha 😀
    Ik heb om kwart over 4 nieuwe tijd alle klokken bijgezet 😛

  3. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! En ieder keer weer. Je kunt de klok er op gelijk zetten. Euh 😉 😕

  4. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…jij had een geldig excuus hahaha 😉

  5. Bianca zegt:

    aan alles raken we wel gewend Emmelinda dus ook aan de uren. 😀 😀 Daarom zit ik nog achter de pc 😀 😀

  6. Annemarie zegt:

    Whaha jah 😛
    Maar onze kat is trouwens wel van slag! Normaal wil ze altijd om half 9 eten 😛 Maar vandaag moest ik haar om kwart voor 1 naar benee lokken voor eten… Katten (en katers…) 8)

  7. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Heee ja! Hallooooo :D. Da’s dan wel weer leuk aan die zomertijd ghehehe, zie ik je ook rond deze tijd 😀

    @Annemarie; Onze kat heeft nieuw voer. Omdat het andere uitverkocht was. Mag eigenlijk maar 75 gram er van. 75 gram. Zijn ze nou helemaal betoeterd? Dat heeft ie in 1 hap weggewerkt! 😕

  8. Emmelinda zegt:

    @epie; hahaha… had je de log horen luiden maar wist je niet waat de klepel hing? Ghehehe

  9. Annemarie zegt:

    Ehhh das wel erg weinig idd!!! Ik weet niet wat het met onze kat was! Want eten wil ze normaal dus vroeg en smiddags om een uur of 3.. maar vandaag kwam ze voor de late hap om 7 uur! (het lijkt zo wel een baby *grinnik*)

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha maar daar zeg je zoiets…dat was met onze kids ook zoiets. Lagen ze eindelijk op dat verrekte schema, was het weer zomertijd. Grrrr.

  11. Bianca zegt:

    Overdag is ook altijd hetzelfde hé als ik langs kom.Ik dacht ach het uur is veranderd laat ik ook eens veranderen 😀 😀

  12. Emmelinda zegt:

    Ja is wel fijn voor de broodnodige variatie hahaha 😀

  13. Annemarie zegt:

    Tsja, we blijven levende wezens *grinnik*

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja gelukkig wel. 😀 Ghehehe

  15. Annemarie zegt:

    Maarre Emm ff offtopic; leuk dat je er weer bent zo laat 😀 Dus weer beter? Of nog steeds niet helemaal?

  16. Emmelinda zegt:

    Nope, ik ga morgen bellen. Het lijkt wel of ik opvliegers heb ghehehe. Dat vroeg naar bed hielp niks. Ik lag zo lang wakker rond een uur of drie 😉

  17. Bianca zegt:

    Kunnen we geen nachtwakers.web-log gaan maken 😀 😀 Moet kunnen in 2006 😀 😀

  18. Annemarie zegt:

    He vervelend!
    Tsja, dat heb je als een avondmens hebt.. Dan kun je gewoon niet slapen! Behalve vroeg op de aaf als je echt moe bent! (dat heb ik dan altijd althans)

  19. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Hihi jawel hoor. Ik denk dat we genoeg belangstellenden hebben om zo’n log vol te kwebbelen ghehehe 😀

    @Annemarie; Ja dat is dan weer het bewijs dat het echt zo is he? Ik dacht het even te proberen omdat je maar nooit weet of zoiets ook veranderen kan. (nog) Niet dus.
    Ja hihi dat heb ik ook meestal rond een uur of 7, zo net na het eten ofzo. Even een dutje doen 😀
    Is jouw hoofdpijn wel verdwenen?

  20. Bianca zegt:

    Ik vind het heel gezellig 😀 😀 Mits je het goed vind dat ik me eigen er tussen wring 😀 😀

  21. Annemarie zegt:

    Mjah af en toe nog aanwezig. Maar je raakt eraan gewend! gisteraaf was het zo dat ik ff een asperine moest nemen.. Maarjah toen had ik ook 4.5 uur in t zwembad gezeten!

  22. epie zegt:

    haha tijd voorr marcs klokkenspel

  23. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Maar natuurlijk meissie, wees welkom! 😀
    Niet te hard wringen he? Moet ik straks mijn log dweilen ghehehe 😀

    @Annemarie; Ja dat is het ook. Ik raakte er ook aan gewend maar het loopt nou de spuigaten uit. Dat went helaas niet meer. Teken om er iets aan te gaan doen 😉
    Ja kan ik me voorstellen dat je dan aan de aspirine moet…die lucht kan dan ook niet meer goed izjn he?

  24. jacqueline zegt:

    ja dat stomme uur. Hier duurt het juist altijd tijden voor alle klokken gedaan zijn. Alleen de kamerklok zetten we goed. Dus leon zou net ook doodleuk iets gaan doen want het was immers nog maar 11 uur haha 12 uur dus.

  25. Pasula zegt:

    Nou ik ben helemaal van slag hoor, plaats net zelfs een log te laat, ik kan het met m’n eierstokken niet meer vinden en heb ruzie met m’n hormonen maar verder gaat het wel okee 😉

  26. Emmelinda zegt:

    @epie; Whoeehaa…ssst…dat gaan we niet aan de grote klok hangen hoor 😛

    @jacqueline; Hahaha ja zie je, daar is Marc dus ook bang voor. Hij rent het hele huis door om zulke dingen te voorkomen. Ik moet er wel aan denken dat ik morgen mijn horloges nog eens beetneem, die ben ik vergeten!

  27. Annemarie zegt:

    Nee! T schijnt ook gewoon hardstikke slecht te zijn!!! Hmm.. Nouja ik vind het nog wel leuk 😀

  28. epie zegt:

    hahaha en ik de autos

  29. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Whoeehaa…te laat nog wel. Als dat dit half jaar maar goed komt dan ghehehe. 😉

  30. epie zegt:

    even tegen de klippen op snurken

    slaap ze

  31. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Voor de badmeester is het nog veeeeeel slechter ghehehe 😉 Tjemig…is eigenlijk ook iets he? Maar goed…dat is fijn dat je het nog steeds leuk vind! 😀 Houen zo! 😉

    @epie; Grinnik..ja daar zeg je zoiets…weet je hoe je die klokkies terug moet zetten of zitten daar geen klokken in?

  32. Emmelinda zegt:

    Pee-Es epie; Slaap lekker! Denk je aan de buren? 😛 hahaha GEINTJUHHH

  33. Annemarie zegt:

    Jaaa idd!!! 😀
    Ik hou nog wel van meer dingen 😛 heb slechte ehh nasty gedachtes vanaaf

  34. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heb ik nou noooooit last van *fluitfluitfluit* Oeps…ik kan helemaal niet fluiten 8)

  35. Annemarie zegt:

    Ga jij maar fluit spelen 😛 8)

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha *speelt fluit*. Ben maar blij dat je dat niet hoort. Talent is hiervoor duidelijk niet aanwezig ghehehe 😉 Hé epie? Klopt he? Ghehehe

  37. Pasula zegt:

    Nee komt niet meer goed hahaha 😉
    Trusten voor zo Emmelinda, je hebt een heerlijk log, ik lees ook graag de reacties bij je.

  38. Emmelinda zegt:

    Grinnik… ah dan kan ik je de hand schudden. Ik heb opvliegers. Pfff *wappert met hand*
    Dank je wel Pasula, dat hoor ik graag :D. Weet je dat ik daar nooit bij stil stond? Dat men de reacties graag las? Pas toen het er meer werden kwamen er reacties dat er teveel reacties waren om te lezen hahaha 😛 Wist ik dat ook weer 😀
    Voor jou ook een fijne nachtrust! Slaap lekker 😀 En een hele fijne dag morgen 😀

  39. Annemarie zegt:

    Hmm hier wel! Ooit in een ver verleden nog les gehad 😛 Whaha maarre eigenlijk bedoelde ik die fluit niet 😛 😛 😛 8)

  40. Emmelinda zegt:

    Zit je nou alweer aan snoepgoed te denken ? 😛 😛 8)

  41. Bianca zegt:

    Daar hebben die mannen nou nooit last van hé van die opvliegers 😀 😀 Die krijgen opvliegers als ze de klokken een uur vooruit zetten 😀 😀 Maar Ik ga de binnen kant van mijn ogen een s bekijken.Voor jullie allemaal welterusten en tot morgen
    Liefs Bianca 😉 😀

  42. Annemarie zegt:

    Jaa dat zei ik toch dat ik een bepaalde bui had 😛
    ennuh snoepgoed is toch lekker???? 8)

  43. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Grinnik…behalve wanneer ik last heb van opvliegers…dan heeft Marc er ook last van. Reken maar (1+1=???). Slaap lekker Bianca! Tot morgen..euh…strakkies 😀 Dikke knufff voor jou!

    @Annemarie; Grinnik 😀 Gelukkig geen regenbui 😉
    Snoepgoed is ALTIJD lekker. Ik ga voor een snoepstengel 😛

  44. Annemarie zegt:

    Nee idd! Alhoewel: Zachtjes tikt de regen op het zolderraam… Ritme van de eenzaamheid…
    etc. (k weenie of je m kent, maar ok 😛 Hij kwam ineens in me op.. goh toeval???)

    Maarre morgen in de supermarkt maar es op zoek naar trekdrop ofzo, heb ik gelijk wat leuks de verkondigen aan de phone bij hem 😛 Tenslotte is hij bij mij begonnen met dat verhaal dat hij een lolly voor me had.. En door dat verhaal zou hij me bellen en langskomen.. Ach dan schakel ik wel over op de trekdrop *grinnik*

  45. leejo zegt:

    Truste meis
    ik moet over 5 uurtjes weer op, dus ik ga plat.

  46. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…ja Rob de Nijs! Zo heeft ie er nog een; Zet een kaars voor je raam vannacht…. *stoft oude plaat af*

    Dát zal het zijn! Hij heeft natuurlijk zelluf aan die lolly gelebberd en durft je nou niet onder ogen te komen!
    Grinnik…ik denk dat hij ook wel over kan stappen op trekdrop ghehehe 😉

    @Leejo; Slaap lekker Leejo…see you later!

  47. Annemarie zegt:

    Hmm zelf aan die lolly likken.. Een slangenmens? hmm.. Nee dan is die trekdrop toch beter! Ach eigenlijk begrijp ik het ook wel! Hij is net 3 weken in Oostenrijk geweest en heeft zijn vrienden niet gesproken (hij had heel bewust zijn phone in NL gelaten vanwege de kosten) dus jah..
    Ach ik wacht wel af! Ben geduldig! En anders geef ik me vriendin wel ff opdracht hem wat te porren *grinnik*
    Of ik drop een zure bom!!! 😛

  48. Emmelinda zegt:

    Grinnik…tsja je weet niet wat voor een afmeting hij verstopt? Dan hoef je geen slangenmens te zijn ghehehe 😛 😉
    Maar dan had ie toch even kunnen bellen? Hij moet ook plassen dus kan ie zich ook even van zijn vrienden losrukken. Ai wat zeg ik nou weer 😛 Dat rukken ook zeg pff pfff
    Alleen maar porren? Ik zou ‘m een schop onder zijn hol verkopen *hoor kassageluidje rinkelen* Een zure bom? Ghehehe. shit…nou weet ik ff niks 😕

  49. mlouise zegt:

    Ik vind het helemaal niks…die zomer- en wintertijd..van mij mogen ze het afschaffen….flauwekul allemaal! 😛

    Leuk…dat reclameblokje…ben even een peukje wezen roken en plaspauze…. 8)

    Truste!!!

  50. Annemarie zegt:

    Whahaha 😀
    Jaa eigenlijk wel, ach we zien wel 😛 Verlegen! Misschien is dat dan de oplossing 😛
    Whaha ik ook niet 😮 Wat slecht van ons 8)

  51. Emmelinda zegt:

    @mlouise; Ik meen ook dat er wel eens gesproken is om het af te schaffen. Op de een of andere manier is het er toch nooit van gekomen???

    Hahaha slim van je. Werkt goed he, die plaspauze. Kun je weer met frisse moed verder lezen 😉 Service van de zaak 😀 *schudt met centenschoteltje*
    Slaap lekker! 😀

    @Annemarie;Daarom…misschien heeft ie morgen wel een heeeeel lief en geldig excuus?
    Ja pfff…zijn we moe ofzo? Hahaha. 8)

  52. Annemarie zegt:

    Ik vergeef hem! (als die in elk geval belt…)
    En anders.. Dan is die nog niet van mij af!!! 😛 alweer zo”n dubbel ding…

    Tsja ik wordt hier wel bestookt met een poes die naast me gaat liggen slapen en die al een plekje tussen mij en me computer probeerde te veroveren 😛

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha nog niet van je af.. (ik heb maar even weggehaald wat ik er eigenlijk had getypt ghehehe anders is het zo meteen nóg een 18+ log whaahaa)

    Ja ik ga er ook vandoor. Wat ligt die man van me toch naar me te kijken? Wil me zeker ook een lolly aanbieden? Ghehehe

    Welterusten meissie! Dikke knufff

  54. Annemarie zegt:

    Dat moeten we niet hebben! 1tje is genoeg!

    Weltrusten!!!
    Tot later!!

    Liefs en dikke knuffff!

  55. Emmelinda zegt:

    Grinnik 😉 Zo is het 😀

    Slaap lekker meissie! See you later! Dikke knufff en veel liefs 😀

  56. GekinblacK zegt:

    Dat geklooi met de tijd verzetten. Van mij hoeft het allmaal niet. Mopperdemopper. 😉

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi ja is toch ook flauwekul? We schaffen het hier gewoon af. Eens kijken hoe leuk het er dan op zal worden ghehehe 😉

  58. Youke zegt:

    De klokken zijn weer verzet maar moet nog wennen aan het uur verschil. Wat kan dat veel uitmaken voor je ritme zeg.

  59. leejo zegt:

    Mogge Emm
    Een hele fijne dag vandaag 😀
    knufff

  60. Gonny zegt:

    Ik heb bij ons pas 2 klokken goed gezet……de rest komt wel hahaha…..en ik heb er niet zo’n last van , alleen nu is het nog een beetje donker en vorige week was dat niet op dezelfde tyd dat is ff wennen…..

  61. remco zegt:

    HELPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben een uurtje kwijt heeft iemand hem toevallig gezien???? 😉

  62. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,Ik kom toch overdag ook maar bij je langs.Ik vind het veel te gezellig. 😀 😀 Ik wens je nog een fijne dag.Liefs en een knuf Bianca 😉 😀

  63. Emmelinda zegt:

    @Youke; Volgens mij ben ik heel hardnekkig. Ik heb het nog niet zo in de gaten 😕 Maf he, dat het van persoon tot persoon zo kan verschillen? 😉

    @Leejo; Een heeeeele goeie morgen Leejo! Ik wens jou ook een hele fijne dag vandaag! Dikke knuffff

    @Gonny;Ja hihi wanneer iemand zich er aan stoort moeten ze zelf maar even aan de klok pielen. Toch? Ghehehe. Ja da’s wel vreemd he, dat het zo vroeg nog donker is maar goed, strakkies wel langer licht! Jippieee

    @Remco; Pfff ruim je spullen toch eens beter op 😛 😉

    @Bianca; Goeiemorgen Bianca; Heeej da’s gezellie…long time no see 😀 😉 Ik wens jou ook een hele fijne dag! Ik kom strakkies bij jou kijken 😀 Op je log…ben maar niet bang ghehehe. Dikke knufff en veel liefs van mij!

  64. Tycho's mama zegt:

    Normaal gesproken ben ik hetzelfde als Marc, ik zet voor het naar bed gaan alle klokken al in de zomertijd. Dit jaar heb ik me kunnen beheersen (goed hè), alleen de wekker heb ik al verzet voor ik mijn ogen dicht deed. Want rekenen is al niet mijn sterkste kant, zeker niet als ik net wakker ben. Dan ben ik al blij als ik mijn eigen naam nog weet hahahahaha.
    Afijn, tis altijd wel wennen als ik op maandag in de auto stap, dan moet ik die klok nog verzetten. Ben me wel eens rot geschrokken omdat ie nog op de oude tijd stond. Nou, ik houd je niet langer op……je hebt een belangrijk telefoontje te plegen 😉 (mail je ff als je wat weet?)

  65. Emmelinda zegt:

    Hahaha dfan heb ik een verrassing voor je. Ik heb gebeld. Moet er zo meteen heen 😉 Brrr en nou is het echt nodig! Hoe is het met jou? Heeft het al geholpen?

    Oh hahaha nou denk ik er ineens aan dat ik vrijdag dat klokje in de auto al verzet heb. Ja ik. hahaha. Kwam omdat Marc onder het rijden zat te pielen aan dat klokje. Heb ik het niet zo op en daarbij kan ik dat natuuuuuurlijk veel beter 😉
    Mijn wekker gaat vanzelf. Da’s geinig he? Die werkt via de sateliet dus die staat altijd op de juiste tijd. Wel geinig, dan hoor je ineens een geluid en als je dan in de gaten hebt wat het is zie je nog net die wijzers draaien 😉

  66. Bianca zegt:

    Voor jou ben ik niiet bang Emmelinda 😀 😀 S’nachts kom ik toch ook bij jou loggen 😀 😀 Dus dat wil wat zeggen 😀 😀

  67. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja da’s waar. Maar thuis kun je me uitzetten door de pc uit te zetten whaahaa 😛 😉

  68. Rianne zegt:

    Minke sliep om half tien, Jelle werd vannacht drie keer wakker en toen ging het onweren…. 😕
    Om half acht werden we wakker. En dat gebeurt ons nooit dat we ons verslapen…
    Morgen gaat alles weer beter! 😀 😉

  69. ik wens je een hele fijne maandag en hoop dat het zonnetje ook voor jou gaat schijnen vandaag heel veel liefs…..

  70. Bianca zegt:

    Zo erg is het toch ook niet hé dat ik mijn pc uit moet zetten 😀 😀 En er uitzetten doe ik helemaal niet 😀 😀 En ik vind het we makkelijk als ik niet kan slapen weet ik wie er nog op zijn. 😉 😉 Of jij moet dan zien dat ik het ben en jij zet hem uit 😀 😀 Heerlijk hé zo tegen elkaar doen en dat op maandag 😀 😀

  71. leonie zegt:

    Wat een gedoe steeds he….kunnen we het niet afschaffen…fijne (maan-)dag verder…Doei..Leonie 😛 😀

  72. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Ai, is dat iedere keer wanneer de klok verzet wordt? Zou het helpen wanneer je volgende keer een half uur later naar bed gaat dan? Of twee dagen van te voren iedere keer een half uur later ofzo?

    @janien, michel, mylo; Het ziet er hier de eerste tijd nog niet naar uit maar goed, dan ben IK toch het zonnetje? In huis? Ghehehe 😀 FIjne maandag! Dikke knuffff

    @Bianca; Grinnik..toch niet? Ha gelukkig 😀 Grinnik dan kun je volgende keer incognito komen ghehehe. Bij het wieplaatje alles uitvinken 😉
    Ja lekker melig he? Hou ik helemaaaal niet van :p 😉

    @Leonie; Ik ben voor! Wat een onzin allemaal. Over een half jaar weer dat gedoe. Ik ben al blij dat ik tegenwoordig kan onthouden oftie nou voor of achteruit mot hahaha 😉 Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Dikke knuffff 😀

  73. Bianca zegt:

    Ik zal niet meer melig doen 😦 😦 Ik zal sjagies zijn jij je zin 😀 😀

  74. Emmelinda zegt:

    Whaahaa heerlijk! Ghehehe. Al is lachen best gezond 😀

  75. Tycho's mama zegt:

    Goed zo!!! Succes straks dan maar! By the way; you got mail! (maar dat had je al gezien waarschijnlijk 😉 )

  76. Bianca zegt:

    Soory dat ik weer terug kom maar dat kom gewoon door ju want je maakt het te gezellig 😀 😀 Houwen zo.En laten we eerlijk zijn één dag niet gelachen is één dag niet geleefd 😀 😀 Nou jij weer 😉 😉

  77. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama; Ik ben alweer terug maar ik heb je net teruggemaild 😉

    @Bianca; Hahaha ja schaam je 😛 Maar je hebt gelijk…lachen is het beste medicijn. En nog gratis ook ghehehe.

  78. Bianca zegt:

    Dat bedoel ik nu gratis en voor niets 😀 😀 Ik merkte het gelijk want ineens ging ik van internet af.En dat is toch niet gratis. 😀 😀 Of heb jij onzichtbare knopen op je pc als je net wil dat er iemand reageerd dat jij ze eraf kan gooien 😀 😀 (grapje)

  79. Emmelinda zegt:

    Hahaha heb je ‘m door? Ik gooi gewoon iedereen in de ip-ban en haal ze er weer af als het me uitkomt ghehehe 😛
    Ook een gratis dienst van weblog.nl. Nog wel 😉

  80. Bianca zegt:

    Zo leer je natuurlijk ook je weblog vrienden kennen 😀 😀 En toch blijf ik het gezellig vinden 😉 😉 Je bent nog niet van mij af.Vanmiddag dan ben ik er niet 😀 😀 Dan moet ik luisteren naar een ander die mij les geef 😀 😀

  81. Goedemorgen Emmelinda 😀

    Pfffff zitten we hier al met een uur tijdsverschil gaan ze ook nog eens aan de klokken draaien …. 😕
    Ja ik heb er ook altijd een beetje last van ….maar ik vind het wel heerlijk dat het s `avonds een uurtje langer licht is 😛

    Fijne maandag liefs Ylone xx 😀

  82. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Ja grinnik…het IS ook gezellig. Fijn he, dat webloggen! 😀 Ennuh…jij bent ook nog niet van mij af 😉
    Een ander die jou les geeft? Ga je iets leuks doen dan?

    @Rhodosfriends; Ja om het helemaal ingewikkeld te maken he? Van mij mogen ze het afschaffen. Maar inderdaad…zoals je al zegt; iedere keer ben ik toch weer heel erg blij dat je dan het verschijnsel krijgt dat het weer langer licht is. Dat zou je zonder klokkendraaierij niet meer merken denk ik? Of niet zo ineens. 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne maandag! Dikke knufffff 😀

  83. Bianca zegt:

    Als jij toch eens wist wat voor les ik krijg vanmiddag dan ldoe je gelijk je pc uit 😀 😀 Ben ik alleen maar blij om dat ik niet van je af ben 😀 😀 Ik ben benieuwd wat we allemaal nog kunnen krijgen als je gratis je weblog wilt aanhouden 😉 😉 Straks moeten we heel veel webloggers gaan missen en dan 😦

  84. Emmelinda zegt:

    Whaahaa is het zo’n smerige les? Ghehehe.
    Ah ben maar niet bang. Ik heb dat al eens ergens anders op internet meegemaakt. Iedereen riep daar ook dat ze weggingen en er zijn d’r inderdaad een boel gegaan om ergens anders hun geluk te beproeven op internet. Maaaaaar die waren zo weer terug! Het bevalt hier gewoon goed. De opzet is prima en de toegankelijkheid ook. Ik ben echt bereid om er iets voor te gaan betalen zolang webloggen leuk blijft. Ik zou het ook raar vinden wanneer mensen ineens wegblijven omdat ze elders een log opgestart hebben op eigen domein ofzo. Waarom kwamen ze dan? Toch om de logjes of denk ik nou verkeerd? Ik kom ook al jaren op een log die van weblog.nl verhuisd is naar een eigen site. De logjes zijn gewoon te leuk om niet meer langs te gaan. O zo! 😉

  85. Bianca zegt:

    Helemaal mee eens wij blijven o,zo 😀 😀 Maar even over vanmiddag wat denk jij wel niet zeg. 😀 😀 Ik had het kunnen weten jou reactie 😉 nee ik ga naar stijldansen.Ik hou het netjes 😀 😀

  86. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Ja deal! Ik blijf ook. Ik dok wel. Kan mij het schelen. Een broodje bij Bakker Bart is al duurder. En hier heb ik de hele maand plezier van. O zo. 😉
    Whaahaa ja ik had al zo’n vermoeden maar ik dacht dat je sávonds altijd ging dansen hahaha. Wat leuk! Ga je iets moeilijks doen dan?

  87. Bianca zegt:

    Nee hoor we gaan gwoon weer even de nieuwe stukjes van de tango en de cha,cha cha doornemen.Dat is een goed iedee van jou over bakker bart.Dan krijgen Ad en Roy gewoon een boterham minder 😀 😀 Dan kan ik blijven loggen 😀 😀 Ik zorg goed voor ze hoor 😀 😀

  88. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo hoort het ook. Al levert het misschien ook leuke logjes op wanneer ze minder te eten krijgen? Sommige onderwerpen moeten we gewoon zelf maken om die drie euro vol te kunnen loggen he? Ghehehe 😛

  89. Liesbeth zegt:

    Ik doe het (het? het? wat bedoel je lies?) meestal als ik naar bed ga, of als ik wakker word…

  90. Bianca zegt:

    Dat lukt ons toch wel om de web-log vol te loggen. 😀 😀 We zijn gewoon erslaafd. 😀 😀 We moeten ergens aan verslaafd zijn. 😀 😀 Maar deze tante gaat er weer vandoor ik zal zeggen tot vanavond of anders tot vanacht.Nog een fijne dag 😀 😉

  91. Emmelinda zegt:

    @Liesbeth; Whaahaa…dat klinkt! Ik ga er maar even van uit dat je het over klokken gelijk zetten hebt? 😛 😉

    @Bianca; Welnee…ikke verslaafd? (ik zit nog in een ontkenningsfase en ik ontken een ontkenningsfase te hebben. O zo)
    Veel plezier met dansles. Niet op zijn voeten trappen he? ghehehe. Fijne dag verder! Dikke knuffff

  92. Bianca zegt:

    Dan zal ik toch op mijn eigen voeten moeten trappen want ik dans helemaal alleen.Kan e niemand de schuld geven.Makkelijk toch 😀 😀 O,sorry ik wist niet dat je in een ontkenningsfase zat Succes ermee. 😉 😉

  93. Emmelinda zegt:

    Sukses?Waarmee? Ghehehe 😛

    Oh hihi…staat hij vanaf de lijn les te geven dan? Knijp jij zo hard dan? 😉 Nee geintje…ik snap het wel 😉

  94. Bianca zegt:

    Sorry ik had het even verkeerd gelezen 8) Ik had me bril niet op 😀 Moet ik even aan Ad vragen dat hoor je vanavond wel.
    Groetjes en een knuf 😉

  95. Emmelinda zegt:

    Hihi, leen mijn bril maar —-> 8)

    Ik ga er ook vandoor. Twee van die maffe meisjes ophalen van school om te voeden hahaha 😛

  96. Emmelinda zegt:

    groetjes en een heeeeele knikke duffff

  97. --Natazz-- zegt:

    Ik heb er gelukkig geen problemen mee maar ik vond het vanmorgen wel errug vroeg hoor dat opstaan. hahaha.

  98. femke zegt:

    ja…ik kon een uur minder gaan stappen 😦 Om 3 uur ging de stad al dicht 😦 Ik was nog pas om half 6 *nieuwe tijd* pas thuis…dus moest er wel ff aan wennen…maar ik moet elke zondag wennen aan de tijd….goh is het al zo laat 😛 8)

  99. Emmaly zegt:

    Oww heb ik gelukkig geen last van ..marco verzet alle klokken altijd 😉 en voor de rest ben ik op de normale tijd zoals altijd wakker
    😀

  100. Emmelinda zegt:

    @Natazz; grinnik…ik vind het sowieso op maandagmorgen errug vroeg 😉

    @Femke; Houden ze daar geen rekening mee? Jammer want dan zou je in oktober juist een uurtje langer mogen stappen hihi. 😀
    Hahaha ja de tijd went nooit he, of de klok nou vooruit gezet is of niet 😉

    @Emmaly; Kijk, dat is nou handig! Ik ben nooit op dezelfde tijd wakker. Alleen maar wanneer ik de wekker zet. Dus daar ligt het al niet aan ghehehe 😉

  101. Sjoukje zegt:

    Ik heb totaal geen last met opstaan, het enigste dat ik merk is dat het alleen stuk lichter is.
    Fijne maandag! 😉

  102. Lette zegt:

    Ik merkte vanmiddag dat het toen ik honger kreeg het ook zowaar al etenstijd was. Handig!

  103. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje; Ja en dat is echt heerlijk he? Doet me zo aan de zomer denken hihi 😀
    Voor jou ook een fijne maandag!

    @Lette; Hahaha dan zie je meteen waar die zomertijd goed voor is ghehehe 😉 Eens kijken of het morgen ook zo is???

  104. leejo zegt:

    Gaat weer lekker hier hé 😉
    fijne middag en alvast avond meis. 😀

  105. Emmelinda zegt:

    Ja welkom in de babbelbox 😀 😉
    Ik wens jou ook een hele fijne middag én avond toe! 😀

  106. Marion zegt:

    kom ff snel langs om te kijken,
    wandt ga zo ‘feesten’ mijn broer is jarig dus
    taart!!!!!! 😛
    liefs en knufff marion

  107. Annemarie zegt:

    Hier is nog steeds geen nieuws… Wel veel regen 😛 En een kapotte fiets… *grrrrrrrrrrrrrr*
    En als die tussen 6 en kwart over 7 belt wordt ik boos!!!! zo, en nou ben ik weer vrolijk *grinnik*!

    fijne middag en avond verder! 8)

  108. Yvonne zegt:

    Ik heb altijd zo’n moeite met dat uurtje. Ik stond vanmorgen om half zeven op, maar het voelt als half zes 😦

    (OT: Kauwgumtip hou je nog van me tegoed overigens, tis op en ik weet het niet uit mijn hoofd … ouderdom 😉 )

  109. Belinda zegt:

    We hebben hier een aantal klokken in huis en geen enkele geeft de juiste tijd aan. Ze hangen hoog en zijn moeilijk op te hangen dus ik heb nooit zin om aan zo’n klusje te beginnen…
    😦
    Ik ben zelf helemaal gewend aan die niet goedlopende klokken en hou daar al rekening mee! (bij die -7 en bij die andere +10). Its simple and it keeps you sharp, zeg ik altijd als argument!
    🙂 🙂

    The kids klagen daar altijd om -dat snap je- dus het is voor hun een godsgeschenk dat de klok nu 1 uur vooruit moet!
    *en moeders pakt de ladder uit de schuur*
    😉 😉

  110. Fabs zegt:

    Het weet wat de tijd.. En tijd is geld.. En geld is kostbaar!

  111. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ohhhh vandáár al die taartenbakkerij! Van harte gefeliciteerd meissie! Veel plezier! Dikke knufff

    @Annemarie;Zo! Afgekoeld? Ghehehe 😉
    Wat een stom weer he? Net was er zelfs onweer. Echt maartse buien he? Pfff 😉 Maar het is wél warm he? Heerlijk!
    Denk je dat ie nou niet meer durft te bellen? Omdat ie gisteren niet gebeld heeft? Misschien spot je hem zo wel op msn 😉
    Ik wens jou ook een fijne avond! Dikke knuffff

    @Yvonne; Ik heb dat nog sterker. Ik werd vanmorgen wakkeer en het voelde als zaterdag. Was dat ff balen. maar goed dat had dus niks met die klok te maken. Dat denk ik vaker 😉 I *tekent hartje als bij Bifi-ode* weekend!
    (okidokie…dan wacht ik wel weer af met mijn Hubba bubba die te snel zijn smaak kwijt is 😕 😛 😛 ) (ghehehe)

    @Belinda;Hihi ja daarom ben ik ergens ook wel blij dat Marc het doet. Die is 1.92 m. Dat scheelt dus een stellage in huis halen enzo. Daarbij is het zijn eigen schuld want hij heeft ze hoog gehangen ghehehe 😉

    Grappig van die klokken die niet op tijd lopen. Ik wil altijd overal graag op tijd zijn. Ik weet dus ook welke klok 5 minuten achter loopt. Die van de video loopt 7 minuten voor. Dat gaat vanzelf met onthouden. Eens in de zoveel tijd zet Marc die goed maar dan zegt ie het gelukkig wel…anders loopt het allemaal in de soep. 😉

    @Fabs;Ja grinnik..zo is het. En we hebben al zo weinig tijd in een dag. Die moeten we optimaal kunnen benutten 😉

  112. Marion zegt:

    ha ha dank je…
    this een drukte van belang waar ik ff afstand van heb genomen omdat het me ff te veel werd. in totaal komen er 50 mensen 😕 en ik wilde nog wel vroeg naa rbed, maar ach ja daar is een verjaardag voor

    groetjes en knuffff marion

  113. Annemarie zegt:

    Nee op msn komt ie niet totdat hij weer in Oostenrijk is… Je krijgt zo wel ff mail via t formulier 😛

  114. Emmaly zegt:

    Hoi Hoi..Ben zo al je berichtjes aan het lezen…en was las ik voel je je eigen niet zo lekker?? Ben je naar de dokter geweest…ja ben niet zo nieuwsgierig hoor hoe kom je erbij 😉

    Knufff

  115. Pasula zegt:

    Zomaar even een kus tussendoor….

  116. Ohhhh erg, ik herken dit heel erg. 😀
    Doe het namelijk ook omstreeks 11 uur want dan denk ik dat ik het niet door heb dat de tijd veranderd is. 😉

    Ik gelukkig niet de enige dus met die afwijking.

    Je hebt neppoezen en eksters in hje tuin he, heb je dan ook zo’n klein gozertje wat via een bankje of trapje naar binnen kijkt 😀 😀
    Hadden ze hier aan de overkant vorig jaar en ik had het niet door.
    Ze waren niet thuis en die pop stond maar naar binnen te kijken, zeg ik tegen Hill wie is dat gozertje dan want hij staat al meer dan een uur naar binnen te loeren terwijl ze niet thuis zijn. 😀

    Ach ja, ook ik ben weleens blond. 😀

  117. Dinie zegt:

    hahaha, na ja beter zo dan dat je een uur te laat (of in oktober een uur te vroeg , nog véél erger,) bent toch? 8)

    (je zal toch maar geen tijd hebben om je bril nog op te doen 😉 😉 )

    Was dat trouwens niet in Back to the Future met die verzameling klokken. Toen ik het allemaal las zag ik die kamer nl voor me. 😛

  118. Gonny zegt:

    En ben je bij de dokter geweest???

  119. Gonny zegt:

    @Leidse glibber: hahahahaha da’s ook een goeie……wat dacht je die is voor het raam in slaap gevallen…

  120. Emmelinda zegt:

    @Marion; Poeh dat is inderdaad druk voor een doordeweekse dag. Maar misschien wordt het wel supergezellig??? Dikke knuff in ieder geval! 😀

    @Annemarie; En nou heb jij mail 😉 Hihi

    @Emmaly; Grinnik…ja dat klopt. Ik barst al 5 weken van de hoofdpijn. En daar voel ik me af en toe flink beroerd door. Dus heb ik vandaag mijn stoute schoenen maar eens aangetrokken 😉 Maar verder verklap ik nog niks want ik ben een log aan het schrijven er over. Misschien lukt het 😉

    @Pasula; Dank je wel. Ik vond het zo misselijk allemaal! Niks van aantrekken van die stomme lui hoor! O zo!

    @Leidse Glibber; Hahaha wat ontzettend grappig dat er nog iemand is die psies hetzelfde doet! Ik denk dat het bij Marc om dezelfde reden gaat. Nooit gevraagd eigenlijk.

    Whaaha gatver (sollie voor de personen die er wel dol op zijn) nee dat vind ik weer niet mooi! Ik ken ze wel ja en het is ook heel knap hoe je er door besodemieterd kunt worden! Ik zag laatst zelfs een log waar je ze kon bestellen hihi. Maar ik heb hier wel gozertjes die door het raam naar binnen staan te gluren. Alleen leven die nog :p 😉

    @Dinie; Grinnik…ja en na al die jaren weet ik dat ik de klok van de telefoon het allerlaatst moet doen. Daar is een code voor en die kan ie maar niet onthouden 😛 Zo weet ik toch wel hoe laat het is. Alleen vergeet ik vaak op dat klokje te kijken! 😀

    Ik heb eigenlijk geen flauw idee…die films heb ik maar half gezien. Had m’n bril nog op 8) 😛 😉

    @Gonny; Yep. Maar dat had ik me dus kunnen besparen. Ik ben er een log over aan het schrijven. Als het iets wordt plaats ik hem vannacht 😉

  121. Emmaly zegt:

    Nou ik wacht het dan maar af… 😀

  122. Emmelinda zegt:

    Hihi is goed. Doe ik dat ook ghehehe 8) 😉 😀

  123. Gonny zegt:

    Paracetamolletje zeker????

  124. Emmelinda zegt:

    Nee niet eens. Ik heb me weer af laten schepen geleuf ik. Maar goed…levert wel een weblog op 😉 Hoop ik ghehehe

  125. Gonny zegt:

    Shit ..moet ik nog wachten tot morgenvroeg….. 😦

  126. Emmelinda zegt:

    Hihi. Als ie niet lukt nog wel veel langer hihi 8) Maar dan stuur ik je wel een mailtje 😉
    Er is niet veel uitgekomen. Zoals gewoonlijk.

  127. Gonny zegt:

    ‘K ga plapen….truste….moe, gaap…….. 😛 😀

  128. Emmelinda zegt:

    Hand voor je mond ! 😛 Slaap lekker Gonny…tot morgen! 😀

  129. Emmaly zegt:

    nee jij hoeft toch niet af te wachten want jij weet het al 😛

  130. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja en eigenlijk wist ik het al voordat ik ging. Ben m’n eigen specialist. Handig en stukken goedkoper ghehehe. Maar goed…ik heb nou een boel uitgesloten. Dat scheelt weer 😉

  131. Marion zegt:

    nou ik moet morgen weer naar school en gisteren was ook al laat, maar je hebt wel gelijk het is best wel gezellig.
    liefs en dikke knuff

  132. Emmaly zegt:

    nou dat is alleen maar goed als je er zelf zeker van bent dat dat het is haha

  133. Oh hoe doet Marc het trouwens met de klok terug zetten??
    Dat doe ik altijd op het moment dat we naar bed gaan en denk dan de volgende ochtend goh wat zijn we lekker vroeg wakker. 😀

  134. marjan zegt:

    leuke weblog 😉

    liefs marjan

  135. Monique zegt:

    Hahaha.. Wat een ontzettend grappig verhaal zeg! haha.. En dan met die reclame er tusssen door net echt :P..

    Ja wij waren ook wel erg in de war, ik had het zelfde, welke klok staat nu goed welke niet 😕 Gelukkig dat de tv is uitgevonden met teletekst ! haha.. Al was hier de tijd pas zondag middag laaaat verzet 😛 haha.. 8) 8)

    voor in de vaas speciaal voor jou

    Dikke knufff Monique

  136. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ha zie je! Is altijd wanneer je ergens geen zin in hebt. Dan valt het eigenlijk best wel mee 😉 Ik hoop alleen dat je morgen goed je bed uit kunt??? 😀 Dikke knufff

    @Emmaly; Ja psies. Ik vond het logisch redeneren en hij gaf me er gelijk in. Jippieeee 😀

    @Leidse Glibber; Hij verzet de klokken dan wel maar we gaan nog laaaaaaaaaang niet naar bed. Al moeten we de klok drie uur vooruitzetten…we zijn ons nest niet in te krijgen! hahaha 😉

    @Marjan; Dank je wel Marjan 😀

    @Monique; Grinnik…ja lekker melig he? Ik heb ‘m wel eens vaker gebruikt maar de laatste keer was al lang geleden dus die kon wel weer eens uit de mottenballen ghehehe.

    Hihi ja daar heb ik ook regelmatig op gekeken. Ik vergeet onze telefoon steeds. Die moet ik zelf verzetten maar daar denk ik dan helaas niet aan.

    Dank je wel voor je bloemen! *graaft snel een vaas uit*

    Dikke knuff meissie! Veel liefs 😀

  137. rietepietz zegt:

    Hé he , ben ik nog op tijd ……..eh…. nee hoor niks geen moeite met veranderen van wintertijd naar zomertijd ….. alle klokken staan goed en je ziet …. ik ben er toch maar weer! héééé , te láát ??? hoe kom je dáár nou bij !!

  138. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien was je vergeten het blaadje van de kalender af te scheuren? Ghehehe 8)

    Dikke knufff

  139. NiQui zegt:

    Ohh al de klokken, flink van Marc!
    Ik heb me hier al zitten vloeken op de klok van de microgolf..nou..een paar knoppen tegelijk indrukken…maar welke waren dat weer… 😕

  140. Emmelinda zegt:

    Ja hihi…dat heeft hij dus met de huistelefoon. Daar moet je codes voor gebruiken. Op de een of andere manier ken ik die uit mijn hoofd 😀 Vullen we elkaar toch weer prima aan he? Hihi 😉
    Maar inderdaad…en de video was ook eigenwijs. Die sprong gewoon weer terug naar oude tijd hahaha. Die had nog lang geen zin 😉

  141. meta1973 zegt:

    tatum komt niet meer in slaap voor 22.00 uur…. hier zijn wat klokken overgeslagen…. ik moest veel te vroeg op de eerste zondag in zomertijd…gggrrr….

  142. Emmelinda zegt:

    Grinnik…tegenwoordig is dat bij ons standaard. Vooral bij Mies. Zijn ook zulke nachtmensen. Maar voor jullie is het wel lastig als je anders gewend bent. En smorgens? Komt ze dan wel goed haar bedje uit?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

