Uit de oude doos, Take 12

Ik weet het nou zeker! En het spijt me om het openbaar te moeten maken: We hebben hier een dierenbeul in ons gezin.

Ja je leest het goed. Oke, het lijdend voorwerp is nog niet komen klagen maar goed, ik heb geen str*nt in mijn ogen. Hij wel. En dat is hier het probleem: Onze wc-eend is iedere keer het doelwit.

Ik weet nog niet wie de dader is, ik weet alleen dat IK het niet ben. Ik kijk wel uit; IK moet het weer schoonkrabben! Niet dat ik dat doe hoor, het is niet goedkoop maar ik koop nog liever een nieuwe. En het spel begint van voren af aan.

Het is buitengewoon knap om die eend steeds te raken. Immers, hij hangt in een vervelende hoek. Dat zal waarschijnlijk hier ook de sport van de schutter zijn. Of het moet per ongeluk gaan. Wanneer er tijdens de grote boodschap het een en ander aan de knalpot blijft hangen en al wippend op de wc-bril eraf geschud moet worden. Dan zou het kunnen dat het rondgeslingerd wordt en op zijn kop terecht komt.

Het is maar goed dat die eend geen wraak kan nemen. Je zult iedere dag al die zeik moeten aanhoren…daar krijg je toch ook de sch**t van! Daarbij moet je ook nog eens hard werken om die stank te verdrijven en de pot te laten glanzen. En dan krijg je ook nog eens zo’n klodder op je hoofd!

Dat is nou echt stank voor dank!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Uit de oude doos, Take 12

  1. leejo zegt:

    Het is maar te hopen dat de dierenbescherming niet mee leest op je log ๐Ÿ˜‰

  2. Lette zegt:

    Hahahaha! Ik zie het helemaal voor me.
    Enne … ben het ermee eens, gewoon een nieuwe kopen.

  3. Annemarie zegt:

    Whaha, hij is weer geweldig ๐Ÿ˜€

  4. jacqueline zegt:

    haha ja dat is waarom Leon zo’n ding hier niet wil hebben. Waarschijnlijk istie het zelf en wil niet betrapt worden.
    Misschien moet je het laten zitten ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ goed voor de vogelpest

  5. Emmelinda zegt:

    @Leejo; Ja dat hoop ik toch ook. Dan kan ik die eend alsnog ophokken hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Lette; Grinnik, leuk voor de lezers die in de ochtend komen spieken zo na het ontbijten ghehehe.
    Ja psies! Ik heb ze overigens tuk. Ik heb er nou een met ribbeltjes. Is een stuk moeilijker. Maar goed…krijgen ze wel meer levels ghehehe

  6. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Grinnik…thanks ๐Ÿ˜€

    @jacqueline; Grinnik…maar hij kan natuurlijk ook zijn techniek verbeteren. Gewoon oefenen hahaha ๐Ÿ˜‰
    Whaahaa het verdrijft in ieder geval kinderen die stapels boeken op de plee doornemen hahaha ๐Ÿ˜‰

  7. Annemarie zegt:

    Graag gedaan hoor ๐Ÿ˜› K heb hier een wc voor mezelf. Dus hier is de dader bekend 8)

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha da’s ook super! Kun je hem helemaal volhangen met allerlei varianten! Hahaha. Weet je van gekkigheid niet hoe en waar je moet richten ๐Ÿ˜›

  9. Emmaly zegt:

    hahaha arm eendje heeft wat te verdragen hoor sjonge jonge…maar ik koop ook altijd een nieuwe ๐Ÿ˜€

  10. Annemarie zegt:

    Gewoon standaard ๐Ÿ˜› Wel zo makkelijk ๐Ÿ˜‰
    Met een paar moppenboekjes en een cd speler ๐Ÿ˜› Ik kom mijn tijd er wel door ๐Ÿ˜‰

  11. Nicky zegt:

    Tjonge, deze log is nog vers! ๐Ÿ˜€
    Leuk! Zielig eendje, zeg… Vandaag of morgen neemt-ie wraak…

  12. Emmelinda zegt:

    @Emmaly; Ja goor he, dat vieze ding openpeuteren om er zo’n nieuw blokje in te doen. Yak ๐Ÿ˜ฆ

    @Annemarie; Hahaha ik geloof het meteen. Ik heb zo’n nepgameboy op de plee. Tjemig wat is dat lastig opstaan naderhand ghehehe. Is gewoon het gevoel in je benen mee de plee door gespoeld ๐Ÿ˜›

    @Nicky; Ja hij stinkt nog he? hahaha.
    Dan wil ik wel eens meemaken hoe ie wraak neemt. Oeps…mee de afvoer induiken met de rest zeker? AI

  13. Annemarie zegt:

    Whaha jaa idd! ๐Ÿ˜› Net zoals onder de douche heb ik ook altijd muziek aan.. Dan kom je er ook niet snel onderweg!! 8)

  14. Emmelinda zegt:

    Dan zou ik een snoerloos geval moeten nemen. Ik heb wel altijd boekjes. Ik heb zo’n badplank. Heeeerlijk vind ik dat. Snoepgoed er bij en badderen maar hihi ๐Ÿ˜‰ Kom ik vaak als een verrimpeld mens uit hahaha

  15. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€

    Maar ik ga uit logjesland!
    Morgenochtend om half 7 moet ik naast me bedje staan ๐Ÿ˜‰
    Weltrusten!!
    Kniefs! ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    Ik vertrek ook. Het gaat zo traag als dikke st*nt in een wc-eend trechter.
    Slaap lekker meissie ennuh…voor morgen een hele fijne dag. Veel sukses op je nieuwe werkplek! En vooral veel plezier! Kniefs ๐Ÿ˜€

  17. leejo zegt:

    Ik ga ook zo, want dit werkt niet, truste meis, enne ik slaap lekker uit morgen.
    Knuff

  18. GekinblacK zegt:

    Wat een lekker fris logje weer.. heerlijk ๐Ÿ˜›

  19. Emmelinda zegt:

    @Leejo;Nee da’s niks zo he? Ik ga er vandoor! Ha heerlijk…geniet er dan maar lekker van! Slaap lekker! Dikke knufff

    @GekinBlack; Hahaha ja ruikt goed he? ghehehe. En het is er nog wel een uit de oude doos. Ben jij ff blij dat je geen geurpc hebt ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker allemaal ๐Ÿ˜€

  21. GekinblacK zegt:

    Ik ruik alles op kilometers afstand. ๐Ÿ˜‰

    Ook welterusten.

  22. Nicky zegt:

    Aangezien ik morgen vrij ben, kan ik het lekker laat maken en ben ik nu helemaal alleen hier… Kan ik je mooi even vervelen met een verhaal over De Wraak van een WC-eend (waargebeurd!)…

    Een oud-collegaatje van me had ineens een verstopte wc en de WC-eend die altijd braaf aan het randje van de pot hing was verdwenen. Waarschijnlijk had haar peuterzoontje het ding in de pot gegooid en geprobeerd door te spoelen…
    Haar man probeerde de wc te onstoppen maar kreeg dit pas voor elkaar door de complete wc-pot eraf te halen en zo de afvoer leeg te halen. De rotzooi die uit de afvoer kwam gooide hij in de emmer met sop die hij paraat had staan om de zooi op te ruimen… Na al zijn gegraai in de afvoer had hij (begrijpelijk) geen zin meer om de troep op te ruimen. Hij schroefde de wc-pot weer op zijn plaats en sprong onder de douche.
    Mijn collegaatje begon met het schoonmaken van de gerepareerde wc. Allereerst gooide ze de emmer met vuil sop leeg in de wc en spoelde door… Niet wetende dat in de emmer met vuil sop ook de gevreesde wc-eend zat…
    Toen manlief onder de douche vandaan kwam, kon hij weer opnieuw beginnen…
    Je ziet; de Wraak van de wc-eend bestaat echt!!!
    Zo, jij hebt wat te lezen en ik duik mijn bed in!
    Welterusten en een fijne dag morgen. ๐Ÿ˜€

  23. Youke zegt:

    zo goeiemorgen. Lekker logje zo op de vroege morgen. Ik zou zeggen koop een nieuwe.

  24. remco zegt:

    @Emmelinda ik vind dat je voortaan vooraf een smakelijkheidsindicaties aan je logs moet geven bijv 1 is netjes en 5 is niet geschikt om op nuchtere maag of tijdens het eten(ontbijt ) te lezen 8)

  25. Marion v zegt:

    goedemorgen,
    hij is zoals gewoonlijk weeer toppie,
    hij is wle goed geschreven, maar allene de gedacht die ik krijg zijn een beetje smerig. gek hรฉ? ๐Ÿ˜›
    ik ga stage lopen ๐Ÿ˜•
    fijne dag verder en dikke knufff marion

  26. Gonny zegt:

    Hahaha is weer een mooi verhaal……..ik zou ook geen eend willen zijn hoor……..maar as je hier naar de stad loopt moet je ook uit kijken dat je geen straat eend wordt….met al die duiven voor je het weet heb je je kop vol duiven str*nt…..hahaha

  27. Emmelinda zegt:

    @GekinBlack; Grinnik…jasses dan ruik je ook een bonte verzameling aan geuren…ik weet niet of dat altijd zo fijn is??? ๐Ÿ˜‰

    @Nicky; Whoeehaaa ik heb er van genoten. Heerlijk beschreven ook. Ik zag het helemaal voor me. whoeehaaa dat was niet zo slim, om het maar zacht uit te drukken. Kon ie lekker weer onder de douche :p ghehehe. Die zal wel de sch*t gekregen hebben van zijn ondoordachte handeling hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Youke; Grinnik…ik heb me al zo lang netjes gehouden, deze moest ff ๐Ÿ˜› hahaha. Ennuh…jazeker koop ik een nieuwe, ik ga niet meer die vieze dingen openpeuteren ๐Ÿ˜‰

    @Remco; Whaahaa het is geen slecht idee. Misschien moet ik ze in het vervolg door laten klikken hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Marion v; Goodmorning meissie!
    Dank je wel hihi :D. Krijg je smerige gedachten? Daar snap ik nou helemaaaaaal niks van ๐Ÿ˜› 8)
    Veel plezier bij het stage lopen! Dikke knufff en voor jou ook een hele fijne dag!

    @Gonny;Hahaha ja onder die parkeergarage hoef je niet eens een straateend te zijn, met een beetje pech mikken ze zo wel op je hoofd hahaha.
    Maareh…in Tiel liepen er overal eenden over straat enzo. Heb je wel eens gezien wat die voor een plakaten wegsch**ten? Ongelooflijk…meteen je halve oprit vol ๐Ÿ˜› 8)

  28. Jan zegt:

    Goeie morge Emm,
    Klaat even iets van me horen, ben zo weer te bed..
    Liefs, Jan

  29. Emmelinda zegt:

    Goeiemorgen Jan,

    Gaat het een beetje of is het nog net zo beroerd? Nogmaals van harte beterschap, lief dat je effies langskwam!En nu hup terug in je bed ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ Liefs!

  30. Bianca zegt:

    Goedemorgen Emmelinda,een nice verhaal over de wc-eend ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik ben toch maar blij dat ik geen eend ben ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Het bevalt mij beter. ๐Ÿ˜‰ Ik zal het straks maar niet vertellen als ik fricandellen aan het verkopen ben voor het goededoel.Ik verkoop gelijk niks meer ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Sta ik straks daar met al die dingen ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ Ik wens je nog een fijne dag.Liefs en een knuf van Bianca ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  31. tycho's mama zegt:

    quote:Grinnik, leuk voor de lezers die in de ochtend komen spieken zo na het ontbijten ghehehe.

    En wat te denken van de lezers die tijdens het ontbijt jouw log bekijken?????? Em, bedankt ๐Ÿ˜•

    Pee-es: en nu niet stiekem lachen hรจ, ik ken je een beetje ๐Ÿ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Ja hihi fijn zo’n log he? Maareh…zo staan we ineens weer met beide benen op de grond. Zijn blij met wat we zijn en wat we hebben blablabla ghehehe ๐Ÿ˜›
    Grinnik…nu als het niet werkt weet ik wel een hele goeie afnemer hahaha ๐Ÿ˜‰ Veel sukses met de verkoop! Niet stiekem zelf alles oppeuzelen he? ๐Ÿ˜‰ Fijne dag Bianca! Een hele dikke knufff en heel veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Tycho’s mama; *kijkt onschuldig* Ikke? Lachen? Welneeeeeee. Nou in ieder geval niet stiekem, het was een halve bulderlach hahaha ๐Ÿ˜›
    Dusseh…tijdens het ontbijt? Keer straks je toetsenbord maar eens om…kun je opnieuw ontbijten hahaha ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  33. Bianca zegt:

    Ben jij dan de goeie afneemster ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Dan weet ik dat dan stuur ik ze wel op ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  34. colinda zegt:

    Hahaha,..Ja die Wc-eend heeft gewoon het verkeerde beroep gekozen hรฉ ,…hahahahaha,…

    Fijne Woensdag,..Gaan jullie nog wat leuks doen??

    Dikke Knuff,.. ๐Ÿ˜€

  35. Dinie zegt:

    DAT is nou de reden dat ik die dingen NIET meer ophang in onze wc. ๐Ÿ˜€
    En inderdaad, had hij maar een vak moeten leren die eend

  36. leonie zegt:

    Een hele goede morgen… ๐Ÿ˜‰ Ene hang je er toch gewoon 2 op..gezellig samen… ๐Ÿ˜› Fijne dag..Leonietje ๐Ÿ˜‰

  37. leejo zegt:

    Goedemorgen Emm
    Zo heerlijk uitgeslapen ๐Ÿ˜€
    Hele fijne dag
    knuff

  38. Monique zegt:

    Goedemorgen… Hahaha.. wat een leuk verhaal weer ! haha.. Maar je hebt gelijk hoor, ik heb dan wel wat anders in de pot hangen ( ander merk) Maar er wordt ,al is het geen eend toch steeds op gemikt ! haha.. Nu doet de grote man het niet bij mij hoor, maar de kleine Gio die erg leuk vind om met de richting te spelen ! haha.. En ja… Ik gooi ze ook altijd weg ๐Ÿ˜› Ik ga dat een beetje lopen navullen waar het geel van onderen helemaal is aangekoekt. Nee bedankt… Veelste veel werk joh.. ๐Ÿ˜› hahaha

    Ik wens jouw een hele fijne dag toe!
    knuffff en veel liefs ๐Ÿ˜€

  39. Pasula zegt:

    Heerlijk genoten van je lekker geurig logje ๐Ÿ˜€

  40. --Natazz-- zegt:

    Misschien aan de andere kant hangen, raakt de schutter in de war van! ๐Ÿ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    @Bianca; Hahaha ikke wel. Kun je ze hier voor wakker maken. Stuur maar met de koeriersdienst hihi ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    @Colinda; Ja grinnik…dat kun je wel zeggen. Hij had badeend moeten worden hahaha ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    We gaan vanmiddag foto’s zoeken. Mies moet een werkstuk maken voor school over zichzelf. Allemaal babyfoto’s en blablabla. Klinkt leuk maar ik kan natuurlijk de hele middag scannen en wanneer ze klaar zijn doen ze toch geen bal met het projekt. Maar goed…dat doen we dus. En jij? Heb jij leuke plannen?
    Ik wens je in ieder geval een hele fijne dag! DIkke knuffff

    @Dinie; Ik probeer steeds een alternatief. Een dolfijn of van die andere dichte gevallen met vloeistof er in maar pffff op de eend (:P) of andere manier komt toch steeds weer zo’n zelfde wc-eend in de pot ๐Ÿ˜‰

    @Leonie; Grinnik…da’s ook een idee! Wel ver uit elkaar anders hebben we straks de hele pot vol :p Is wel lachen…dan weet de schutter niet waar hij/zij het eerst moet mikken ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ Jij ook een hele fijne dag!

    @Leejo; Oh kijk eens…dat zijn betere tijden he? Hihi. Heeft het je goed gedaan? ๐Ÿ˜€ In ieder geval wens ik je een hele fijne dag! Knuffff

    @Monique; Whahaa jaaaaa dat is daar net snot he? Gatverdegatver. Ik snap echt niet waarom ze van die navuldingen verkopen. Is echt smerig! En van de meeste dingen weet ik niet eens of je het plasticje er af moet halen (krijg je ook zo’n gore jatten van) of dat het oplost in water. Dus koop ik braaf iedere keer een nieuwe. Dit is al een logje van twee jaar oud. Inmiddels zit er meestal geen wceend meer in de pot maar een goedkopere variant. Scheelt schoonmaken ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Pasula;Hahaha ja geuren doet ie inderdaad ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Ben je al bezig met je spandoek? ๐Ÿ˜‰

    @Natazz; Grinnik…da’s ook een briljant idee! ๐Ÿ˜€

  42. Fabs zegt:

    Wat kan je dat toch heerlijk in alle geuren en kleuren vertellen! Ik zie, hoor, ruik t al ๐Ÿ™‚

    Gelukkig heb ik zelf het probleem ook niet! Een toilet voor jezelf heeft toch zeker zijn voordelen! Ik heb geen huisdier nodig hoor! Ben een heel net meisje… en je weet wat ze zeggen.. meiden poepen niet!

  43. Emmelinda zegt:

    Grinnik…thanks…zo hebben we nog lang geen geurpc nodig he? Hihi ๐Ÿ˜‰

    Ja zeker weten dat het zijn voordelen heeft. Wel moesten hier eigenlijk allemaal onze eigen pot hebben ghehehe. Maar goed…dan kan ik er toch weer vier schoonmaken. Dus lamaar ๐Ÿ˜‰
    Ja giechel…dat is een hele goeie. Ik snap ook nooit waarom zeg zeggen dat het stinkt als ik het kleine kamertje verlaat? Het is toch overduidelijk de lucht van roosjes 8) ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  44. melanie zegt:

    Emmy moet je eens bij mijn log van gister die onderste reactie lezen whahahahhahaaa….. ๐Ÿ˜€

  45. mmjb wens je een hele mooie woensdag toe en hopen dat de zon ook wer snel te voorschijn komt liefs……

    p.s:sorry voor het korte en niet overkomend berichtje maar moet nog zo veel doen dus ga ik even heel snel door weblogland heen alvast bedankt voor het begrip liefs…..

  46. Gonny zegt:

    Was ik hรจ hierboven……

  47. Gonny zegt:

    Ja bedoel waar Melanie staat hรจ…hahahahahaha….

  48. alinda zegt:

    hoi meid hoe verzin je toch elke keer die leuke logjes haha prachtig lekker genieten weer.
    maar als hulpje in de huishouding heb ik toch medelijden met dit eendje ook ik kom het dagenlijks tegen maar klagen ho maar.

  49. alinda zegt:

    ik heb je een beetje in het zonnetje gezet met dit logje ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ zie weblog van mij

  50. riannuh zegt:

    Hihi, het is een arm best hoor! ๐Ÿ˜›

  51. *Cloggy* zegt:

    Hoi Hoi,

    kom je ff vertellen van de kousenband.
    Chantal moet hem de hele dag dragen met de bruiloft.
    Als zei het bruidsboekt gaat gooien,
    moet Dennis de kousenband gooien naar de vrijgezellen mannen.
    Is het een beetje duidelijk?
    Liefs Ria
    ๐Ÿ˜›

  52. Emmelinda zegt:

    @Gonny; op welke site/log? Op jouw log of op partydinges? Of bedoel je die reactie van Mel…hahaha is niet nieuwesgierig hoor…helemaaaaal niet ๐Ÿ˜› hahaha

    @janien, mylo,michiel; Ik wens jou ook een hele fijne woensdag! Veel plezier met alles wat je gaat doen ๐Ÿ˜€
    En weet je…het zonnetje speel ik zelf ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Alinda;Grinnik…dank je wel. Dat vind ik leuk om te horen ๐Ÿ˜€
    Hihi ik heb nou golfjes in zo’n toiletblok. Op de een of andere manier staan die lijntjes te dicht op elkaar en lukt het niet. NANA nana NA

    Ik ben benieuwd wat je voor me in petto hebt, ik kom voorzichtig bij je spieken ๐Ÿ˜€

    @Riannuh; Hahaha…dan had ie maar door moeten leren…dan had ie badeens kunnen worden :p ๐Ÿ˜‰

    @Cloggy; Hihi ja zo ver begreep ik het. Maar wat zit er dan voor een betekenis achter? Bij een bruidsboeket gooien is de degene die het vangt aan de beurt om te trouwen. Is dat bij die kouseband ook dan?
    Knufff

  53. Bianca zegt:

    Ondanks het verhaal over de wc-eend heb ik ze toch goed verkocht ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ Morgen ga ik gewoon verder ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Maar ik heb wel wijselijk me mond gehouden over de wc-eend anders had niks verkocht natuurlijk ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    Liefs Bianca ๐Ÿ˜€

  54. Emmelinda zegt:

    Hahaha jammer…ik had best een pakketje gelust ๐Ÿ˜‰ Ghehehe. Maar goed, dit was voor het goeie doel en ik ben blij dat je zo goed verkocht hebt. Je hebt er natuurlijk het mes op de keel gehoudenallerliefst bij gelachen ๐Ÿ˜‰
    Fijne middag nog…ik ga de zelfgebakken cake opereren ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰
    Dikke knufff

  55. Pasula zegt:

    Zelfgebakken cake???? Wanneer spreken we af…. ๐Ÿ˜›

  56. Lette zegt:

    Schiet me ineens te binnen.
    Allemaal per toerbeurt een week dienst om dat ding schoon te maken.

    Wedden dat ie schoon blijft als de viezerik dienst heeft. Ook een soort van heterdaad! ๐Ÿ˜€

  57. Fabs zegt:

    Nee die geurpc hebben we zeker niet nodig! Of iig… ik ben er geen voorstander van!

    En 4 toiletten is zeker een idee, maar dan wel allemaal hun eigen toilet schoonmaken!! T moe niet gekker worden dan dat mamslief dat ook nog eens moet doen.. Die heeft t al te druk met d’r logjes toch ๐Ÿ˜‰

  58. Sjoukje zegt:

    Arme eend…hij moet maar eens leren om van zich af te bijten. ๐Ÿ˜‰

  59. rietepietz zegt:

    Whaaaahaaa , is weer een zรฉรฉr terechte “herhaling “, echt eรฉn van de betere , zo niet aller beste ,logs!
    het mag dan een beetje “dieronvriendlijk “onderwerp zijn maar wรฉlke eend gaat er dan ook in de pot hangen.Ik ben wรฉl benieuwd of je ooit de “eendenpoeper” betrapt . fijne avond en liefs Riet

  60. Gonny zegt:

    Ja, ik bedoelde die reactie van Mel bij mij….. ๐Ÿ˜€

  61. Yvonne zegt:

    Wat een schijtlog ๐Ÿ˜›

  62. Geertje zegt:

    Hahhahaha! ๐Ÿ˜›
    Ik dacht dat dit huis het enige was met schuinsch**ters 8) ….
    Is inderdaad het best een nieuwe op te hangen ๐Ÿ˜‰
    De spetters zijn onmogelijk juist te richten ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜› ::P
    Fijne avond en dikke knuffff!!!

  63. Jan zegt:

    Tis ut onderwerp wel weer geweest vandaag…
    Emm, voor straks tuste
    Liefs, Jan

  64. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Grinnik…kom maar gauw…de helft is al aan het verteren en gaat bijna richting wceend ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Lette; Whaahaa ja stom zijn zulke dingen he? Alsof het dan niet opvalt. Oh hihi daar zijn veel voorbeelden van te vinden! Heerlijk!

    @Fabs; Nee ik ook niet…is zo sjielug voor jullie wanneer ik mijn schoenen uit trek tijdens het loggen ghehehe. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    Zo is het! Jij begrijpt het ghehehe ๐Ÿ˜‰ Het zou soms best een uitkomst zijn, zoveel wc’s in huis…vooral als je een poos samen de deur uit geweest bent en dan bij thuiskomst een wachtrij bij het toilet ontstaat ghehehe. Dan verzuipt die wceend zowat ๐Ÿ˜›

    @Sjoukje; Te laat! Inmiddels heeft ie zich aangemeld bij een soort dierenriagg. Zijn inschrijfnaam was : Het lelijke eendje” ๐Ÿ˜›

    @Rietepietz; Grinnik, dank je wel hihi. Ja vind je ook niet? Die eend met dat gezeur. Die kan gewoon de pot op…eh…in ๐Ÿ˜›
    Deze log is al bijna twee jaar oud en de dader heeft zich nog steeds niet gemeld. We hebben nu golfjes waarvan de streepjes dicht op elkaar zitten. Volgens mij is dat level 10 want ik heb het niet meer gezien ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Ja grinnik…ik moest wel lachen. Voelde ze zeker aan dat er een log van zou verschijnen? Whaahaa. Heeft ze er nog iets van gezegd?

    @Yvonne; Riooljournalistiek he? Ghehehe. O wacht us…dat is ff een prachtig woord! Ff opschrijven! Daar kan ik misschien wel iets mee ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Geertje; Whaahaa waar zo’n log al niet goed voor is he? Gelukkig voor jou zijn er nog meer huizen waarbij niet goed gemikt wordt. Moesten ze eigenlijk cursus in geven ghehehe.
    Zeker weten…ik friemel niet meer tussen de zooi zo’n ding open om voor die paar cent minder een nieuw blokkie er in te wringen. Yak ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufffff voor jou! ๐Ÿ˜€

    @Jan; Hahaha ja lekker he, zo’n vieze log zo er tussendoor ghehehe. Ik was al zo lang braaf geweest ๐Ÿ˜‰
    Hoe is het nou Jan? Heb je een beetje uit kunnen rusten? Vanmiddag zal het er niet veel van gekomen zijn he? In ieder geval leker slapen strakkies he?
    Dikke knufff

  65. Hoi Hoi ๐Ÿ˜€
    Oeps ik had vanacht je logje al gelezen , maar weblogland lag weer plat :(, dus ik kon niet reageren op dit dieronvriendelijke schijtlogje ๐Ÿ˜›
    En vanmorgen was ik ergggg druk en onder de indruk van de zons verduistering hier …….

    Fijne avond , liefs en een dikke knuf ๐Ÿ˜€

  66. Rianne zegt:

    Ik kan me zo voorstellen dat je een snavel in je billen krijgt. Als ik die eend was, had ik het wel geweten! 8)

  67. Emmelinda zegt:

    Haaaai,

    Ja dat klopt, was niet te doen he? Net was het ook weer even langzaam he? Ik hoop toch dat het geen gewoonte gaat worden???

    Ik wens jou ook een hele fijne avond. Dikke knuff en veel liefs ๐Ÿ˜€

  68. Emmelinda zegt:

    @Rianne; Ghehehe, dan had ik er toch meteen een badeend van gemaakt of hem eens een minuutje extra laten grondelen ๐Ÿ˜› ghehehe

  69. Monique zegt:

    Ik kom je even een fijne avond toewensen!

    Dikke knufff

  70. Annemarie zegt:

    Ik kwam hier nog ff extra melden: me job is echt leuk! alleen maar jongens! Ik heb die oostenrijkboy niet nodig ๐Ÿ˜› *grinnik* nee geintje..
    Waar ik trouwens wel last van heb ik ERRUG pijnlijke handen.. Damn.. Volgens mij slaat die behandeling eindelijk aan.. Alle wratten helemaal wit uitgeslagen en pijn dat ze doen… ๐Ÿ˜• Ik heb er nu nog steeds maar pleisters omheen! Bah echt niet leuk…
    Maar goed! Hopelijk ben ik er strakjes vanaf!
    Kniefs!

  71. Emmelinda zegt:

    @Marion; Haaaaai ๐Ÿ˜€

    @Monique; Dank je wel. Jij ook een hele fijne avond he? Dikke knuffff

    @Annemarie; Ai, lukt het wel, dat werken met je handen nou? Het is toch ook wat. Het is positief dat die behandeling nu aanslaat maar moet dat nu? Pffff. Ben je nog gaan zwemmen vandaag of toch maar niet?
    Maareh…ik ben blij voor je dat je baan je zo goed bevalt. Hahaha, gaan je ogen al loensen van het naar-de-jongens-kijken? Ghehehe. Zijn het ook leuke jongens? Vast wel anders was je niet zo enthousiast ghehehe ๐Ÿ˜€
    Kniefs!

  72. Aletta zegt:

    Arme eend!!
    He vind je het trouwens goed als ik je link?
    Fijne avond verder!

  73. Emmelinda zegt:

    Niet de dierenbescherming bellen he? 8)
    Ennuh…tuurlijk vind ik dat goed ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  74. marion v zegt:

    hoe is het mnet jouuu??
    heb een vraagje aan jou ik hoop dat je de mail zo krijg

  75. Emmelinda zegt:

    Alles kits hier hoor. En met jou?
    Mail? O jeetje, heb je die net verstuurd? Dat wordt vast weer een latertje??

  76. marion v zegt:

    verstuurd, ik hoop niet ik wil graag zo gouw andwrood is heel belangrijk

  77. Emmelinda zegt:

    Blaas die postduif eens deze kant op?

  78. Annemarie zegt:

    Nee ben ook niet wezen zwemmen.. Gewoon omdat het zo’n pijn doet ๐Ÿ˜•

    Och ze zijn aardig, maar echt leuk dat nou ook weer niet ๐Ÿ˜‰

  79. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Dat zegt dan genoeg. Oh arme jij. Is er ook iets voor te krijgen?

    Nou goed, het is belangrijk dat ze aardig zijn. Misschien hebben ze wel leuke broers/broertjes ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

  80. marion v zegt:

    heb je hem nog echt niet ๐Ÿ˜• ???

  81. Emmelinda zegt:

    *spuugt ereteken* ehm… *veegt scherm schoon*

  82. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€
    Ik slik nu wel ff asperines ๐Ÿ˜‰

  83. Emmelinda zegt:

    ๐Ÿ˜‰
    Kan ik me heeeeel goed voorstellen. Maar werken die ook een b-tje?

  84. Ik laat onze wc eend altijd als dank een rondje in de vijver zwemmen. ๐Ÿ˜€

  85. marion v zegt:

    ik kan nu wel janken nou ik ga wel ff kijken of via mailformulier wel sneller kirijgt ๐Ÿ˜•

  86. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; *schrikt* Maar dan doe je hem toch wel zwembandjes om he? ๐Ÿ˜‰

    @Marion; Niet janken hoor, zal toch zo wel komen?

  87. Annemarie zegt:

    Mjah gaat wel.
    T voelt in elk geval wel beter! En die pleisters nemen gelukkig ook wel heel wat weg! Zag net die reclame van vloeibare pleisters.. Denk dat ik mijn mama ff opdracht geef om die te halen! Dan heb je ook niet van die vage dingen om je handen! 8)

  88. Annemarie zegt:

    @ Marion & Emmelinda; wat vaag dat die mailtjes zo langzaam werken bij jullie.. Wat is dat toch? ๐Ÿ˜•

  89. marion v zegt:

    ik hoop het kruist vingers knijp ogen dicht

  90. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Jaaaaa dat is een goed idee! Ik weet niet of dat wat is maar het is natuurlijk te proberen ๐Ÿ˜€ Zou een uitkomst zijn. Moesten ze bij de wrattenstippost eigenlijk ook hebben he? Hihi. Hoeft ze niet meer zo te knippen ๐Ÿ˜‰

  91. marion v zegt:

    een postduif met een vogelvirus ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  92. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜› Wel irri trouwens ๐Ÿ˜ฆ

  93. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; ik heb geen flauw idee. Wanneer ik ze van Marion in de avond krijg duurt het uren. Overdag niet. Verder heb ik dat bij niemand. Vaag he?

    @Marion; dan hoop ik met je mee ๐Ÿ˜‰

  94. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€
    Ik heb trouwens nu ook ff knippleisters in huis gehaald.. Kan ik tenminste ook kleintjes plakken zodat ik me vingers nog kan buigen ๐Ÿ˜›

  95. Emmelinda zegt:

    Hihi is met typen wel handig zeker? ๐Ÿ˜‰

  96. Gonny zegt:

    Ze moest lachen dat ik die jongen gebeld had……en voor de rest zei ze niet veel maar doet nu wel extra lief….hahahahaha ff profiteren dan hรจ…. ๐Ÿ˜›

  97. Annemarie zegt:

    haha neuh das niet zo nodig ๐Ÿ˜› Kan ik nu ook niet, en me berichtjes verschijnen wel ๐Ÿ˜›

  98. marion v zegt:

    heb je hem heb je hem????

  99. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hahaha ja zeker weten. Kun je nou niet onderhandelen over dingen? Misschien is de stemming nou goed? Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Annemarie; Er zijn ook van die spraakherkenners. Hoef je niet meer te typen. Hoef je ook nooit meer tegen de muur te l*llen ghehehe ๐Ÿ˜‰ Marc heeft zoiets gehad maar eigenlijk doe je daar zo weinig mee he? Het is leuk voor de heb ๐Ÿ˜‰

    @Marion; Nope, helaas meissie. ๐Ÿ˜ฆ

  100. Annemarie zegt:

    Haha jaa! Maar lijkt mij wel grappig ๐Ÿ˜›
    Ach in elk geval ik ben draadloos! Ik heb gister even draadloos toetsenbord en muis gekocht! Is wel zo handig met een flaptop op bed ๐Ÿ˜‰

  101. marion v zegt:

    nou ja this al te laat.

  102. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja grinnik…vooral als de poes iedere keer met de kabels speelt of viel dat wel mee? Maareh…dat is inderdaad superhandig! ๐Ÿ˜€

    @Marion; Hij komt net binnen! Da’s ook toevallig!

  103. marion v zegt:

    tja dat kan ook de laatste zijn

  104. Annemarie zegt:

    Nee dat viel wel mee! Is alleen zo lastig.. T enige wat er volgens mij nog niet draadloos is, is mijn cam.. En natuurlijk het snoer van de batterij ๐Ÿ˜› Das dan wel helemaal jammer!! ๐Ÿ˜‰

  105. Emmelinda zegt:

    @Marion; Sterker nog…ze zijn het allebei, die andere kwam er achter aan! Hadden we zeker een opgevoerde postduif ghehehe. Een postduif GTI ๐Ÿ˜›

    @Annemarie; Ik heb een draadloos toetsenbord. Vooral fijn wanneer Sam een wandeling langs de pc maakt. Dus niet ghehehe. ๐Ÿ˜‰ En de muis is draadloos. Ik vergeet ‘m nogal eens in de oplader te gooien 8)

  106. marion v zegt:

    ha ha okee dan… hij is zeker ziek of zoo ๐Ÿ˜•
    vidn wel vervelend naar dat de mail iedere keer zo laat komt bij jou.. maar ja is niets aan e doen dnek

  107. Annemarie zegt:

    whaha ๐Ÿ˜€ Ik heb geen opladers, omdat ze dus geschikt zijn voor laptop en dus niet altijd aan de stroom zit. MOet geloof ik eens in de 3 maanden de batterijen vervangen. Dus ik koop straks ff oplaadbare batterijen en die zetten we dan een nacht aan de stroom: voila!

    Jaa onze kat ook.. VAnmiddag had ik kussen op schoot en hing daarover heen met toetsenbord voor me op bed… Wilde ze zo graag aandacht dat ze er bijna bovenop ging staan! Heb haar net op tijd weg kunnen halen!!! ๐Ÿ˜›

  108. Emmelinda zegt:

    @marion;Nu was het eigenlijk nog een vluggertje als je het vergelijkt met die vorige mailtjes. Terwijl die mail die je eens eerder op de dag stuurde meteen aankwam ๐Ÿ˜‰

  109. marion v zegt:

    tssss stelletje ramdebielen weet je wel hoe belangrijk ze waren meneer hotmail. nouw echt hot hoor
    niet dus ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  110. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Ja da’s lekker handig. Heeft Marc ook. Werkt prima! ๐Ÿ˜€ Hier gaat wel laatste tijd wel veel op die oplaadbare batterijen met al die mp3-spelers en al dat spul ๐Ÿ˜‰

    Whaahaa ja en weet je wanneer ze daar een antenne voor lijken te hebben? Wanneer je een joekel van een reaktie aan het schrijven bent! Ik selecteer nou regelmatig de reakties voordat ik verder ga want een tweede keer is het minder spontaan hahaha ๐Ÿ˜‰

  111. Gonny zegt:

    Heb je mijn mail ook gehad??

  112. Emmelinda zegt:

    @Marion; Weet je wat je de volgende keer doet? We hebben nou wel in de gaten dat het in de avond niet zo snel gaat met die mailtjes…plaats dan ff een reactie op m’n log dat het dringend is, dan kom ik wel even op msn oke? ๐Ÿ˜‰

  113. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Jouw mail? Heb je die ook net gestuurd?

  114. marion v zegt:

    heb je nog geandwoord anders wacht ik er ff op

  115. Emmelinda zegt:

    Hebben jullie trouwens ook allemaal zo’n mail van weblog.nl gehad om sneller te kunnen verhuizen en dat je dan moet klikken? Hahaha

  116. Emmelinda zegt:

    @Marion; Ehm ff denken…ja op eentje wel. Maar dat is niet belangrijk genoeg om te wachten denk ik?

  117. Annemarie zegt:

    Whaha jaa idd!

    Hier valt het nog wel mee! Want mijn mp3 speler is tegelijk mijn telefoon duss.. En dan dus nu muis en toetsenbord! En niet te vergeten mijn camera! ๐Ÿ˜‰

  118. Annemarie zegt:

    Nee die mail heb ik niet gehad….
    Ben benieuwd of ik hem nog krijg!

  119. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Ik heb nog niks. Zelf in de brievenbus stoppen gaat sneller geleuf ik ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @Annemarie; Wat heerlijk toch he, zoveel technische dingen. Er komen steeds leukere dingen bij hihi ๐Ÿ˜€

  120. marion v zegt:

    o okee, dan ga ik zo naar me bed

  121. Annemarie zegt:

    Whaha jaaa idd! 8) Ben helemaal gek op dat soort dingen ๐Ÿ˜€ *grinnik* en dan over 2 weken denk ik ongeveer, komt mijn PSP ๐Ÿ˜€ Daar verheug ik me ook super op!!!!!!! ๐Ÿ˜›

  122. Emmelinda zegt:

    @Marion; Slaap lekker meissie! ๐Ÿ˜€

    @Annemarie; Ik heb er nou twee gehad. En nou mocht ik klikken om zo snel mogelijk in de wachtlijst opgenomen te worden. Ghehehe ik moest er eigenlijk om lachen.

  123. Gonny zegt:

    Hahahahahahaha ๐Ÿ˜› maar is nie zo belangrijk hor….

  124. marion v zegt:

    ja ik heb die mail wel gehad alleen snapte hem niet zo
    maar jaa

  125. Emmelinda zegt:

    @Gonny; Hij is er nog steeds niet ๐Ÿ˜‰ Is avondtarief zeker ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Marion; Je vroeg of ik je wilde helpen en daarna vertelde je dat het al te laat was…vandaar, snappie? ๐Ÿ˜‰

  126. marion v zegt:

    nou gonny ik geloof dat we elkaar samen met emmelinda de hand kunne schudden
    waardeloos die mail ๐Ÿ˜•

    weltrusten allemaal
    emm: vele liefs en dikke knufff

  127. Gonny zegt:

    Truste….. ๐Ÿ˜€

  128. marion v zegt:

    nee emmelinda snap hem niet maar kom er denk wel achter ๐Ÿ˜‰ over drie uurtjes ๐Ÿ˜›

  129. Gonny zegt:

    Nou komt wel hรจ….

  130. Emmelinda zegt:

    @Marion; *schudt hand maar trekt die snel weer terug vanwege nieuw bericht typen* ghehehe
    Slaap lekker meissie! Dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜€

    @Gonny; Slaap lekker! ๐Ÿ˜€ Tot morgen ๐Ÿ˜‰

  131. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Leuk… Klikken ๐Ÿ˜›

  132. Emmelinda zegt:

    @Marion; Oke…slaap maar lekker, morgen weer een nieuwe dag ๐Ÿ˜‰

    @Gonny; Vast wel..ik zal opletten hihi ๐Ÿ˜‰

  133. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Nooit gedacht dat klikken nog eens zo maar zou mogen hahaha. Vroeger op school mocht dat niet ๐Ÿ˜›

  134. Annemarie zegt:

    Whahaha ๐Ÿ˜€ Idd 8)

  135. Annemarie zegt:

    Oehh heb je die zonsverduistering eigenlijk nog gezien? Ikke niet hoor ๐Ÿ˜›

  136. Emmelinda zegt:

    Ikke stiekem. Ik had er vorige week al van gehoord en had me voorgenomen om te kijken. Maar vandaag moest ik de kids juist op dat tijdstip van school halen en had ik geen bril bij me of cd of zoiets. Ik heb heeeel snel even gespiekt 8)

  137. Annemarie zegt:

    haha ๐Ÿ˜€
    Ik heb de vorige wel gezien! Althans die toen in Frankrijk helemaal was! Geweldig! En ikke, ikke was toen braaf aan het werkuh ๐Ÿ˜›

  138. Emmelinda zegt:

    Whahaaa ja ik geloof je meteen 8) ๐Ÿ˜›
    De vorige heb ik ook gezien. Die was veeeel mooier! Goh wat vond ik dat een komisch gezicht…al die mensen die naar boven stonden te kijken. We hadden toen net pauze ghehehe

  139. Annemarie zegt:

    Whaha ๐Ÿ˜€ Jaaa idd! Maarjah.. geloof dat ik het sowieso niet kon zien omdat het bewolkt was bij ons!

    Trouwens.. Ik had vandaag weeer ene heerlijk dutje na het eten!! Heerlijk ๐Ÿ˜€ Heb van kwart voor 7 tot 8 geslapen! Dus vanaaf kan ik weer heerlijk Lotte kijken!!! 8)

  140. Emmelinda zegt:

    Klopt…tenminste…het was toen ook bewolkt. We hebben nog staan wachten op wolken omdat het er op leek dat ze uit elkaar zouden schuiven en inderdaad (hahaha net als een gordijn). Was vandaag trouwens ook zo hihi.

    Hahaha heerlijk is dat he, net na het eten. Ik heb net mijn haren geverfd rond die tijd. Is wel jammer want ik kijk altijd graag RTL Boulevard hihi. Och ja, komt toch een herhaling ๐Ÿ˜‰ Hoe laat komt Lotte?

  141. Annemarie zegt:

    Gaaf! Maar ik ga ff mijn computer verlaten! Tot later!!!

    Ehh begint om half 1 tot 1 ๐Ÿ˜‰

  142. Emmelinda zegt:

    Ik ga er ook ff vandoor. Ik erger me aan dat trage gedoe van weblog.nl. Heb jij dat nou ook? Pffff. Werkt voor geen meter. En daar moet je dan straks voor dokken? Pffff

    Ah oke ๐Ÿ˜‰ Veel plezier met Lotte kijken dan straks ๐Ÿ˜€

  143. leonie zegt:

    Weltrusten straks he.. ๐Ÿ˜‰

  144. Fabs zegt:

    Vervelend he dat trage gedoe! Ik probeer t morgenavond weer!!

    Slaap lekker allemaal! En heb pas Lotte gekeken.. Maar kweet t niet.. zat er niet echt in.. misschien scheelt dat ๐Ÿ™‚ Heb ook geen tijd om iets te volgen hehehe… druk druk laptop druk…! Truste!

  145. Emmelinda zegt:

    @Leonie; Welterusten Leonie ๐Ÿ˜€ Sweet sreams! ๐Ÿ˜‰

    @Fabs; Ja brrr…gelukkig gaat het nu alweer iets beter!
    Ik heb Lotte nog nooit gezien maar wel veel over gehoord. De een is laaiend enthousiast en de ander ergert zich er groen en geel aan (hmmmz mooie kleuren ghehehe). Ik volg ook niet veel. Ik vergeet het altijd ๐Ÿ˜‰ Smiddags kijk ik met de meiden ATWT. Even gezellie met z’n drietjes hihi ๐Ÿ˜‰
    Slaap lekker ๐Ÿ˜€ Tot morgen!

  146. Annemarie zegt:

    Haaai.. Ja dat komt door wie… Heeel irritant!! Ik zat me ook te ergeren + er kwam een leuke serie ๐Ÿ˜›

  147. Emmelinda zegt:

    en nu weer ๐Ÿ˜ฆ

  148. Emmelinda zegt:

    Da’s lief ๐Ÿ˜€ Fijne dag vandaag!

  149. MIEP! zegt:

    He Gadver…
    En ja laten we eerlijk zijn, de WC schoonmaken is al niet ons favo huiswerkje!!

  150. Emmelinda zegt:

    Nee jakkes…het is dat het moet maar anders liet ik het wel een maandje wachten ofzo ๐Ÿ˜‰

  151. rebecca zegt:

    sterkte emmelinda ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ™‚

  152. sandra zegt:

    whoehahahahwhoehaha goh wat herkenbaar de dierenbescherming zou hier de tent plat lopen hoe vaak onze eend wel niet op zijn kop krijgt ๐Ÿ˜ฆ maar ik koop ook gewoon een nieuwe…….daar ga ik echt niet op poetsen hoor!!!!!!!!!!!!!!

    groetjes sandra

  153. Emmelinda zegt:

    @Rebecca; Dank je wel hahaha…zal ik nodig hebben…alhoewel…die eend nรณg meer ๐Ÿ˜€

    @Sandra; Nee getver, in het begin deed ik dat nog wel eens maar dat is zooooo vies! En zo ontzettend veel poen scheelt het nou ook weer niet om een nieuwe te kopen ghehehe. Maareh dus bij jullie zit er ook eentje scheef op de plee? ๐Ÿ˜‰

    Groetjes ๐Ÿ˜€

  154. Marika zegt:

    Hรจ getver… Ik hang niet van die blokjes in de plee hoor. Ik heb gewoon zo’n mobiele wc eend die kan men tenminste niet op de kop sch**ten. Wil dat lukken dan moet je het wel erg bont maken. hehehe 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

